Bezczelność kierowcy komunikacji miejskiej. Dałam mu drobne pieniądze...

Bezczelność kierowcy komunikacji miejskiej. Dałam mu drobne pieniądze...
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Dziś, to jest dnia 22.03.2015r. jadąc autobusem nr 12 (725), który odjeżdżał z przystanku 30-stycznia przychodnia o godzinie 11:32 spotkałam się z sytuacją naprawdę banalną. Na bilet miałam odliczone pieniądze po 10 i 5 groszy, gdy położyłam pieniądze kierowcy ten powiedział do mnie, że tego nie przyjmie. Powiedziałam mu więc, że to są pieniądze jak każde inne i mnie nie obchodzi to, że on tego nie przyjmie.

Bezczelnie odpowiedział mi że chyba "robię sobie jaja" i że on tego liczyć nie będzie. Po długiej kłótni z bezczelnym kierowcą ten łaskawie zaczął liczyć drobne. Zamiast wydać mi bilet normalnie praktycznie nim we mnie rzucił z wielką łaską.

Czy takie zachowanie jest normalne?

Czy kierowcy mają sobie może jeszcze wybierać jakimi nominałami mamy im płacić? Zachowanie ich naprawdę przechodzi wszystkie inne ich bezczelność nie zna granic, uważam, że ktoś powinien się tym zająć.


Pozdrawiam

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (94)
dodaj komentarz

  • adr_gość

    22.03.2015, 12:43

    Tak, takie zachowanie jest normalne. Bo tacy własnie ludzie zyja w Polsce. Choc sama Polska to piekny kraj :)

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx6.xx1 
  • ciekawy_gość

    23.03.2015, 09:16

    tylko ZBIG-u!!!!

    dobra dobra, ja tam CZEKAM NA KOMENTARZ do sprawy ZBIGNIEWA U.!!!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 

    driver_gość

    25.03.2015, 16:35

    tak ,tak Polska to piękny kraj ,tylko Polacy to ku****wy

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx1 
  • _gość

    22.03.2015, 12:46

    A ja uważam, że to Pani zachowanie jest bezczelne. Nie dość, że za sprawą Pani drobniaków robi Pani obsuwę w rozkładzie jazdy to jeszcze żali się Pani w Internecie robiąc kłopoty kierowcy. Ciekawe co by Pani zrobiła, jakby jeździła autobusem komunikacji miejskiej gdzie liczy się czas. I jak taki kierowca spóźni się gdzieś indziej o kilka minut będzie miał kłopoty z kilkoma innymi napinaczami takimi jak Pani. I znowu ktoś napisze w Internecie, że kierowcy Meteora się spóźniają!? Nie bronię firmy, nie bronię nikogo ale oceńmy sytuację sprawiedliwie z obu stron.

    Odpowiedz
    IP: 109.163.xx4.xxx 
  • abc_gość

    22.03.2015, 16:11

    abc

    pieniądze były odliczone drogi kolego. Kiedyś trzeba wydać też takie "groszki", a sama niejednokrotnie dostawałam od kierowcy drobnicę chyba z całego dnia. Nie widzę powodu dla którego kierowca nie chciał przyjąć pieniędzy. Pozdrawiam :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx9 

    _gość

    22.03.2015, 17:09

    Były odliczone .? Były. W regulaminie pisze że mają być odliczone to są. Tak w ogóle to żadnych pieniedzy nie przejmują a to za drobno a to wydać nie ma jak a to że jest w ruchu autobus. Zwolnić tych chamów i prostaków ! !

    Cytuj
    IP: 178.37.xx2.xx7 

    _gość

    22.03.2015, 19:55

    Broni Pan/Pani kierowcę :). W rozkład jazdy powinien być wliczany czas kupna biletu u kierowcy na każdym przystanku. Kierowca w tym samym czasie co robił "aferę" mógł policzyć te pieniądze i nie byłoby problemu.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx0 

    kro_gość

    23.03.2015, 12:51

    ,,

    Może w rozkład jazdy powinien jeszcze być wliczany czas na najbliższe dni spowodowany zmianami atmosferycznymi?

    Cytuj
    IP: 87.205.xx5.xx1 
  • _gość

    22.03.2015, 12:49

    Każdy z Was, i kierowca i Pani zasługuje na uczciwe i ludzkie traktowane. Nie liczy się tylko Pani na tym świecie. Więc weź się ogarnij kobieto.

    Odpowiedz
    IP: 204.8.xx6.xx2 
  • _gość

    22.03.2015, 12:51

    I wracaj do kuchni

    Cytuj
    IP: 188.138.xxx.xx9 
  • ja_gość

    22.03.2015, 13:06

    patologia w meteorach

    wcale się nie dziwie to akurat normalnie zachowanie pseudo kierowców ale nie ma co się dziwic jaka firma tacy pracownicy :P

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx6 
  • sam jestes patologia_gość

    23.03.2015, 15:31

    Patologia jesteś Ty.

    Cytuj
    IP: 91.235.xx8.xx0 

    driver_gość

    25.03.2015, 16:58

    Co tu się dziwić jak tam kierowców z łapanki mają . Dobrze,że tą małą grubawą głupio-mądrą babę w końcu wyrzucili,ta to miała nie po kolei pod sufitem,a techniki jazdy wcale :( Większość z nich to jak z ziemiankami jeżdżą,a zwrócisz takiemu uwagę, to wielka obraza. Jak ja bym tak u siebie w pracy jeździł to po m-c bym był już bezrobotny . Druga sprawa,że cześć tych WIELKICH KIEROWCÓW AUTOBUSÓW maja tylko kat. prawa jazdy B i D - kiedyś takich kaskaderami nazywano :) to zbyt wiele od nich wymagać nie można !!!

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx1 
  • _gość

    22.03.2015, 13:27

    'sytuacją naprawdę banalną' ...xD

    Odpowiedz
    IP: 62.255.xx3.xx6 
  • Michał _gość

    23.03.2015, 07:52

    na to samo zwróciłem uwage :) często właśnie w tych artykułach "społecznych" widać wtórny analfabetzym ludzi tu piszących : )

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • PiS_gość

    22.03.2015, 13:28

    tolet

    A czego Pani się spodziewała po takim inteligentnym mężczyźnie , przecież taki nie zna kultury .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx1 
  • Robi_gość

    22.03.2015, 14:07

    Pani zachowała się bezmyślnie (czas, pani, czas!), ale faktem jest, że kultura i życzliwość kierowców autobusów miejskich jest NIŻEJ KRYTYKI. Nieważne, Meteor, Veolia czy jak tam... Są chamscy, aroganccy, niemili, wykłócają się itp. Złośliwie potrafią zamykać drzwi przed nosem, wożą ludzi jak wory kartofli. Dotyczy to circa 90% z nich. Mówię to ja, codzienny użytkownik :(

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • jura_gość

    22.03.2015, 14:09

    Akurat mnie byłoby głupio płacić "brązowymi" (pytanie ile ich było?) , jest takie powiedzenie, " nie rób tego co tobie niemiłe ".

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx6 
  • tczewianka_gość

    22.03.2015, 14:16

    monitoring

    może by tak skontrolować tego przewoźnika pod względem bezpieczeństwa ciekawa jestem czy dzialaja rejestratory w tych autobusach widze ze sa kamery jest to wymog przetargowy w ilu to działa i jak się przechowuje zapisy i jak wygląda bezpieczeństwo w nich . czemu pisze o rejestratorach ? bo gdyby dzialaly kierowca by się tak nie zachowal wiedzac ze jeśli będzie skarga będzie można przejzec zapis i jego zachownie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • Tczewianka_gość

    22.03.2015, 14:17

    :)

    Wcale nie dziwię się kierowcy.Tyle drobnych i weź tu licz czy się zgadza.Na słowo miał uwierzyć ze odliczone.Postawi się Pani na miejscu kierowcy.Pewnie do śmiechu by Pani nie było.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx4 
  • jaa_gość

    22.03.2015, 14:29

    Buractwo

    Po prostu kierowca mało inteligentny bo nie wie ze nawet drobne pieniażki to środek płatniczy w tym kraju :P a druga sprawa ciekawe co zrobiłby jak dostałby 50 zl - wydałby reszte ? czy chcialby drobne :P

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx6 
  • gość_gość

    22.03.2015, 21:24

    Chciałby drobne zapewne...sama miałam sytuację, gdzie kierowca nie chciał mi sprzedać biletu bo nie miałam odliczonej gotówki

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xxx 
  • gretel

    22.03.2015, 14:30

    "odsuwa w rozkładzie "

    Twierdzi pan/pani że ktoś robi "obsuwe" w rozkładzie płacąc drobnymi pieniędzmi? Wszystko okej ale autobusy i tak się spóźniaja nawet jak takich sytuacji nie ma a kierowcy niestety ale muszą przyjmować każde pieniądze jakimi im płacimy bo to jest ich obowiązek. A pan który napisał ze kobiety nadają się tylko do kuchni to niech lepiej takie słowa zachowuje dla siebie bo w tej chwili to pan jest bezczelny.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx5 
  • Dominik_gość

    22.03.2015, 14:47

    Ja bylem kiedys swiadkiem jak pewien chlopak dal Pani kierowcy same miedziaki po 1gr i po 2gr, a Pani kierowca niezle sie usmiala. Dala mu bilet i liczyla w drodze do nastepnego przystanku smiejac sie pod nosem caly czas. Tez mi sie smiac chcialo. Pieniadz niby taki sam jak kazdy inny, ale zabiera sporo czasu zanim kierowca policzy te wszystkie drobne, tak samo jak damy kierowcy 50zl, albo 100zl i chcemy jeden bilet. To kierowca musi tracic czas na szukanie i wydanie reszty. Przepis mowi, ze ma byc odliczona gotowka, no ale nie przesadzajmy z tymi drobnymi. Potem sa te spoznienia jak jeden z drugim przyniosa albo grube albo naprawde drobne pieniadze a inni pasazerowie sie zloszcza, ze autobus jest spozniony. I kierowcy sie obrywa. Nie tylko w meteorze tak jest, ale i w arrivie i u Latochy i w kazdym innym transporcie tego typu. Ludzie ogarnijcie sie i nie stwarzajcie dodatkowych problemow. Malo ich jest chocby z tymi remontami drog?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • hg_gość

    22.03.2015, 15:20

    ,

    Ludziom wszystko wydaje się takie proste, gdy są po drugiej stronie. Wysypując garść miedziaków robisz tylko kłopot i przedłużasz niepotrzebnie. Czas leci, robi się kolejka. A wszystko przez ciebie i tylko CIEBIE. W ludziach zero wyrozumiałości i racjonalności. Podobna sytuacja, gdy imbecyl kupuje 2 lizaki i wyciąga stówę, albo chce płacic kartą. Wkur.wiające na maxa. Popracuj w sklepie, to skumasz o czym mówię.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx3 
  • fjj_gość

    22.03.2015, 15:30

    jjx

    Przeciez sami namawiaja do odliczinej kwoty sugeruje maly ptotest kupijmy bilety u kierowcy w jak najmniejszym bilonie

    Odpowiedz
    IP: 66.249.xx1.xx9 
  • _gość

    22.03.2015, 15:45

    drobne?

    jakby kazdemu mial liczyc takie drobne to nie mialby czasu na kierowanie. W niemczech w sklepie moga odmowic przyjecia takich drobniakow jezeli jest kolejka do kasy i inni przez kogos musieliby czekac!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xxx 
  • gość_gość

    22.03.2015, 17:56

    Pseudokierowcy

    Kierowcy w firmie Meteor są normalnymi kierowcami ,wbrew tym co piszą inni ,na pewno kierowcy przydały by się drobne pieniądze ,zachowanie takie jak przedstawiła pasażerka nie powinno mieć miejsca ,a na pewno podyktowane było brakiem czasu ,nie wiem czy pasażer zdaje sobie sprawę że kierowcy są karani za jazdę niezgodną z rozkładem jazdy.Każda firma przewozowa ma deficyt kierowców więc jeżeli ma ktoś uprawnienia do kierowania autobusem to ma wszelkie pole do popisu ,zawsze trzeba dążyć do ideału .Więcej zrozumienia dla tych osób ,bo wkrótce nie będzie miał kto was wozić...Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx5 
  • _gość

    22.03.2015, 18:29

    miałam podobnie

    Kiedyś kierowca nie miał wydać 5 gr. na co ja stwierdziłam, że nie ma problemu. Liczę się z tym za każdym razem, gdy nie mam odliczonej kwoty na bilet. Jednak pomyślałam na drugi dzień, że odliczę drobniejsze pieniążki, aby mu ułatwić późniejsze wydawanie reszty. Wchodząc do autobusu powiedziałam grzecznie Dzień dobry (rzadko który kierowca odpowiada) i zapytałam z uśmiechem czy mogą być drobne pieniądze ale odliczone. Na co Pan kierowca burknął "trzeba było zamienić w sklepie!!!". Chciałam być miła i pomóc, a wyszło jak zwykle. Przez następne kilka dni znów nie wydawał mi reszty. Było to pare miesięcy temu, teraz już dawno nie widziałam tego Pana.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx6 
  • ***_gość

    22.03.2015, 18:52

    Może to Ździsław JUSTA !! ????

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx0.xxx 
  • noname_gość

    22.03.2015, 19:00

    kto ma się tym zająć?

    Pisze Pani ktoś powinien się tym zajęć? Pytam kto? Ja czy inny czytający tekst? Znalazła Pani czas, aby opisać sytuację w internecie to trzeba było też zgłosić problem Przewoźnikowi, jeśli poczuła się Pani urażona.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx5.xx6 
  • _gość

    22.03.2015, 19:54

    Trzeba mu było dać 50 zł. Wtedy to by Panią dopiero wyzwał, że nie ma jak wydać :)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx8 
  • Grechut_gość

    22.03.2015, 20:34

    gosc

    W pelni popieram wszystkie negatywne komentarze w stosunku do kierowcy. Nie jest w indiach i nie jest SWIETA KROWA!!!! On jest dla NAS a nie my dla niego!!!! To nie jest jego prywatny folwark gdzie moze dyktowac swoje warunki! Wiecej czasu stracil na wyklocanie sie z ta kobieta niz przeliczenie tych klepakow!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx5 
  • Michał_gość

    23.03.2015, 07:55

    kolejny król narodów z 5 złociszami w kieszni : ) tak, wszyscy są dla ciebie i na twoje kiwnięcie palcem :)

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • ppp_gość

    22.03.2015, 21:01

    Ubecja się szerzy na tym tcz. Powinni tu utworzyć kategorię "Donieś na sąsiada". Na pewno byłoby mnóstwo wpisów. Każdy biedny polaczek tczewiaczek mółby dosrać sąsiadowi lub koledze z pracy i najlepiej jeszcze podać nazwisko. Polski obywatel z małego miasteczka - pomieszanie katola z komuchem. Brzydko, brzydko.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx3 
  • :

    22.03.2015, 21:01

    zgłoszenie skargi

    Odpowiadając na jeden z komentarzy. Zdążyłam złożyć skargę. Dzwoniłam do siedziby meteora w Tczewie, pan stwierdził że wyciągnie konsekwencje. Powiem szczerze, że gdyby taka sytuacja zdążyła się tylko raz to bym o tym nie pisała ale kierowcy niestety nie zrobili mi czegoś takiego po raz pierwszy nawet gdy daje np. 2 złote bo akurat nie mam drobnych to i tak wzywają, że powinno być odliczone a jak jest to narzekają, i mówią ze tego nie przyjmą. No to coś tu chyba jest nie tak.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx5 
  • x_gość

    23.03.2015, 04:55

    Kierowca jest do worzenia ludzi autobusem a nie do sprzedawani abiletu. Po co sa kioski albo biletomaty? ale to sie nie chce wcześniej ogarnąć sobi ebilet tylko w sznureczku u kierowcy przez co ten ma opóźnienia...i przez takich 'mądrych' jak Ty można się spóźnić na pociąg...czy na jakiś tam inny autobus...także pomyśl nad tą Twoją "....sytuacją naprawdę banalną..."...bo rozumem to nie grzeszysz

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • ostr_gość

    23.03.2015, 06:33

    Komisja śledcza

    Myślę, że sprawa jest na tyle poważna,że należy powołać Komisję śledczą !!! A gdyby tu nagle stanęło przedszkoel przyszłości i było by w nim Pani dziecko, a kierowca liczyłby właśnie drobne o matko strach pomyśleć co byłoby dalej...

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx1.xx5 
  • _gość

    23.03.2015, 08:02

    hahhahha sytuacją naprawdę banalną - do szkoły dziewojo a nie po mieście bez biletu się szlajasz :D

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • _gość

    23.03.2015, 08:55

    Ile teraz kosztuje bilet? Zapewne powyżej 2zł. Zakładając ,że były 4x10gr i powiedzmy  32x5gr. To się nie dziwie ,że się wkurzył. Takimi miedziakami to można w osiedlowym sklepie płacić a nie tam gdzie liczy się czas.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • Tczewianin_gość

    23.03.2015, 10:15

    Kretyznizm

    Sorki, ale szczytem głupoty jest tym razem zachowanie kupującego biletu. Przecież autobus nie ma stać na przystanku 10 minut bo kierowca ma liczyć drobne! Nie lubię Meteora i nie jestem po jego stronie, ale myślenie nie boli panienko. Przecież w autobusie są osoby, które tez się gdzieś spieszą. A paniusia wyskakuje z workiem grosiszy. Dżizus...

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx2 
  • ula_gość

    23.03.2015, 10:30

    ....

    Przeciez kierowca nie bedzie liczyl 20 min drobnych , a wyobrazi sobue oani jakby pani chciala za takue drobniaki kupic np 5 biletow dka 5 osob to ile czasu mialby opoznienia przez klienta autobus , co za tym idzie wielu lydzi spozniloby sie w umowione miejsca , di pracy , do szkoly itd ... troszke wyobrazni

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • tylko prawda_gość

    23.03.2015, 10:41

    to jest jeszcze pikuś

    pewnego grudniowego dnia, stałem w kolejce w supermarkecie w galerii, za mną stał pewien "dżentelmen" w błękitnej koszuli i granatowym sweterku przypominało mi to trochę uniform, gdy zbierałem jeszcze zakupy i chowałem resztę do portfela usłyszałem krótkie hasło "pół litra luksusowej" stwierdziłem że troche wcześnie jak na takie zapasy bo było dopiero po 9 rano ale cóż kto co lubi. chwilę postałem przed wyjściem paląc papierosa, zobaczyłem ów pana wsiadającego do zaparkowanego autobusu miejskiego, wszedł do swojej kabiny chwile się tam pokręcił i wyszedł przy śmietniku wyciągnął pustą flaszeczkę zza pazuchy i grzecznie wyrzucił. troche się zdziwiłem zwłaszcza, iż odjeżdżając popijał soczek do którego najprawdopodobniej, podkreślam najprawdopodobniej przelał zawartość

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx8 
  • ania_gość

    23.03.2015, 10:51

    WIDZIAŁAM TĄ SYTUACJĘ. MŁODA BEZCZELNA PANIUSIA rzuciła drobniaki po 1 grosz, i autobus stał 15 min. na przystanku bo kierowca musiał je przeliczyć. W Gdańsku wywaliliby ją na ....p....k i po problemie. CHamstwo młodzieży jest wszechogarniające.

    Odpowiedz
    IP: 80.50.xx5.xxx 
  • osa_gość

    23.03.2015, 11:38

    Mialam taka sama sytuacje w Sopocie, ale dalam 20 gr w 5 i 2 groszowkach a kierowca mnie wysmial i odmowil sprzedania biletu. A pani przyszla z samymi groszami i ma wielkie pretensje? autobusy na górki maja wystarczajace spoznienia..

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx0.xx4 
  • gośc_gość

    23.03.2015, 11:48

    kierowca

    Nie zapominajmy że od tych właśnie groszaków się dorabiamy i zarabiamy te większe pieniądze,więc pieniądze jak każde inne,gdyby pan kierowca nie tracił czasu na kłótnię i od razu przeliczył kasę,nie było by problemu

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx3.xx2 
  • gość_gość

    23.03.2015, 11:56

    Uważam, że wpis jest tutaj niezwykle żenujący. Nie wiem czy Pani pracuje czy nie ale jeśli tak to życzę aby współpracownicy szanowali tak samo Pani czas pracy. Kierowcy codziennie stykają się z arogancją i chamstwem niektórych pasażerów. Często jest mi ich szkoda. Ludzie! Co się z Wami dzieje? O ile sympatyczniejszy byłby świat gdybyście uśmiechnęli się. Ale nie... bo jak ktoś się uśmiechnie sympatycznie to oznacza że jest jakiś przy...bany. Szok. Za komuny było lepiej. Żyło się skromniej ale ludzie byli dla siebie bardziej życzliwi. Nawiązując do tekstu- jest Pani po prostu chamska! I ciekawa jestem czy rzeczywiście te pieniądze były odliczone... ?

    Odpowiedz
    IP: 195.205.xx0.xxx 
  • znam sie_gość

    23.03.2015, 13:02

    pani jest bezczelna

    prosze sie zoorientowac jak pracują tam kierowcy.. spoznienie-kara, zapominał krawata-kara, obtarta opona-kara... za wszytsko idą zj**ki na kierowców.. wiec niech se pani wsadzi wd ten płacz i zajmnie się swoimi sprawami a drobne wydaje w warzywniaku . kapisz?!!

    Odpowiedz
    IP: 85.164.xx0.xx7 
  • Aaaa_gość

    23.03.2015, 22:02

    Człowieku płaciła za bilet to się go wydaje! Jakby nie miał na chleb to łapałby w zębach te drobne... !

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • rss_gość

    23.03.2015, 13:10

    komunikacja

    to jest sztuczna inteligencja i brak wyobrażni ale klient może wszystko

    Odpowiedz
    IP: 46.170.xxx.xx9 
  • _gość

    23.03.2015, 13:11

    kierowcy zachowuja sie tak jak by mieli pokonczone wyzsze studia i byli naszymi panami , kierowca powinien dostac jakies upomnienie , a pieniadz to pieniadz .

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx1 
  • Michał_gość

    23.03.2015, 15:50

    a są studia niższe?

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • kat _gość

    23.03.2015, 13:13

    kat

    Ładna pogoda tak więc d...pe w troki a nie 5gr i 10gr na bilet marnować moherowy berecie...długo cie znajde !

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx5 
  • nina_gość

    23.03.2015, 13:14

    drobne w autobusie

    To jest chore co piszecie /wchodzisz do autobusu daj odliczona gotówkę/kierowcy to ludzie i chcą pracować /brak słów na takie zadymy/ żal mi tej osoby która to robi/ n iech się ogarnie / co za świat i ludzie/nie macie co robić to do kościoła /ha ha

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • _gość_gość

    23.03.2015, 13:42

    a kierowcy 50 to dopiero masakra

    Dzieci z wózkami nie chcą zabierać albo składaj wózek i sama do bagażnika schowaj bo szanowny Pan ci nie pomoże a dziecko bądz dwoje dzieci gdzie na głowę czy same niech sobie ida na ulicę !!!!!!!!!???? Masakra sama doświadczyłam złośliwości ze strony kierowcy i wiele moich znajomych również. Pewnego razu trzy "50" odjechały żaden nie zabrał mnie ze spiącym dzieckiem w wózku i z drugim przy wózku kazał składać wózek nie byłam w stanie sobie poradzić więc czekałam aż znalazł się życzliwy który nas zabrał i wyśmiał miłych kolegów :) No i co wy na to???

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx7.xx3 
  • *gosc*_gość

    23.03.2015, 15:15

    hmmmm

    pisząc tak o kierowcach owych 50 obraża Pani niestety wszystkich a tak nie powinno być. Z tego co wiem zgłasza się to mailowo do biura siedziby. Jeżeli będą to zgłoszenia notoryczne w końcu kierowca odpowie za to co robi :) Wszędzie są ludzie i ludziska a nie wszyscy kierowcy 50 są niemili i nieuprzejmi ...

    Cytuj
    IP: 77.114.xxx.xx9 
  • Ona_gość

    23.03.2015, 18:34

    .

    Jakiś czas temu jak jechałam 3 z Placu Piłsudskiego, chciałam kupić bilet ulgowy dla siostrzenicy w kiosku, ale poczciwa pani malowała sobie paznokcie... W ostatniej chwili wbiegłam do autobusu (bez biletu) i dałam kierowcy całe 2zł prosząc o bilet ulgowy, wydał z wielkim fochem burcząc coś pod nosem... Rozumiem, że pieniądze powinny być odliczone, no ale też nie przesadzajmy, to chyba nie problem wydać na postoju 55gr reszty prawda? Jesteśmy tylko ludźmi i nie wszystko zależy od nas samych... Ja osobiście nie trawię większości kierowców, albo są chamscy, albo jadą jakby wieźli kartofle ;/

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xxx.xx4 
  • Taaak_gość

    23.03.2015, 19:17

    Hahaha też spotkałam się z takim zachowaniem, kierowca z wąsem- "To nie jest spożywczy,  z takimi pieniędzmi to do spożywczego" I wielka łaska wydania biletu. A jak nie masz tych klepaków w ogóle to Mandat ?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx1 
  • kierowca autobusu nr 12_gość

    23.03.2015, 21:30

    Dziewczyna pisząc ten artykuł zapomniała sama o kulturze i dobrym wychowaniu. Napisała same kłamstwa począwszy od nominałów jakie mi rzuciła chcąc kupić bilet a kończąc na oszustwie, że kwota za bilet jest odliczona. Miedziaki jakie musiałem liczyć były przede wszystkim w nominałach 1, 2, kilka 5 groszowych i 2x 10 groszowych. Żeby przeliczyć garść tych pieniędzy poinformowałem pasażerów, że muszę przeliczyć pieniądze i będzie opóźnienie autobusu, które w końcu wyniosło 7 min. Po przeliczeniu okazało się, że brakuje 10groszy. Na to dziewczyna roześmiała się a jej brat natychmiast położył brakującą sumę a następnie poprosił o następny bilet dla siebie. Jakby ktoś nie wiedział to kamerki w autobusach działają i jestem gotowy na konfrontację z tą dziewczyną. Szanujmy czas nie tylko kierowcy ale i innych pasażerów.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx7.xx6 
  • _gość

    28.03.2015, 22:45

    Brawo!! Niestety niech wypowie się autorka. ... tej bądź co bądź pretensji o to że zamiast biletu spotkała się z odmową ze strony kierowcy. .. Tepa dzida fejsbukowa...

    Cytuj
    IP: 213.158.xx2.xx6 
  • _gość

    23.03.2015, 21:59

    chamskie zachowanie pasażerki kupującej bilet

    Nie dziwię się kierowcy. Czas wyliczony, korki w mieście, że pewnie nie można zmieścić się w rozkładzie jazdy. Każdy gdzieś się spieszy a tu wchodzi ktoś do autobusu nie liczący się z niczyim czasem, z garścią klepaków. Gdybym ja była na miejscu kierowcy nie przyjęłabym tych klepaków. Nie wierzę, że były to pieniądze po 10 groszy. Z pewnością była to opróżniona skarbonka z 1, 2 i 5 groszy. Przecież te pieniądze trzeba przeliczyć. Nikt nie będzie dokładał z własnej kieszeni. Gdyby w kolejce stało kilku pasażerów z tak odliczona gotówką, to kierowca mógłby tak stać i liczyć 20 minut. Oj kobieto zastanów się nad swoją "banalną sytuacją". Jeżeli chciałaś coś zademonstrować , to na pewno wybrałaś niewłaściwe miejsce. Nie szanujesz czasu ani pasażerów autobusu ani czasu pracy kierowcy. Podłość ludzka nie zna granic......absolutnie

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx7.xx6 
  • _gość

    23.03.2015, 22:24

    Ale durna baba!!! Mogła sobie w kiosku wymienić na inne i nie wylewać swoich żali! Jaka baba - takie pieniądze...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • Piotr_gość

    23.03.2015, 23:30

    Nie dziwie się kierowcy, że się wściekł. Praca z ludźmi jest ciężka, a jak trzeba pracować z Tczewianami to już w ogóle porażka...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • gość_gość

    24.03.2015, 08:36

    Wózki w autobusach

    Pani kochana nie tylko kierowcy z "50" są tak życzliwi, po mieści jeżdżę autobusami komunikacji miejskie wraz z małym dzieckiem. Przy każdym niemal przystanku mamy zatoczki umożliwiające wyjazd autobusowi i zarazem tak aby kobieta z wózkiem mogła samodzielnie wsiąść do niego bez pomocy osób trzecich. jednakże to nie dotyczy kierowców autobusowych w Tczewie. Zgłaszałam sprawę telefonicznie niestety bez rezultatów.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • gość_gość

    24.03.2015, 09:08

    no proszę

    czy aby Meteor zatrudnił sobie jakis bezrobotnych do robienia wpisów mu przychylnych czy sponsoruje juz tcz? moze jeszcze wygra konkurs na przewoznika .Przeciez żaden pasażer tu ich nie wychwala,ani nie uzala sie nad losem kierowców.Jak sie jasnie panom nie podoba ,ze musza wydawac kase za bilety lub liczyc to przeciez przymusu pracy nie ma.

    Odpowiedz
    IP: 188.125.xx9.xx1 
  • zuzia_gość

    24.03.2015, 10:28

    komunikacja miejska

    Cena biletu płacona nawet po jednym groszu jest normalnym środkiem płatniczym w Polsce Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xxx 
  • _gość

    24.03.2015, 11:05

    Paniusiu jakbyś to zrobiła w godzinach szczytu, to inni pasażerowie sami by cię wyrzucili z autobusu. Ciekawe co byś wtedy powiedziała?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx2 
  • tczew gość _gość

    24.03.2015, 12:47

    kierowcy niektórzy są cwani jeżeli chce bilet ulgowy który kosztuje 1,45 a da się 1,50 to mówi ze nie ma 5gr,a gdyby nie miało by się te 5gr to za 1,40 by nie sprzedał biletu tak juz zdarzyło sie pare razy niech tak od kazego ma te 5gr to sie mu uzbiera pozdrawiam cwanego kierowce

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx0 
  • hahhaha_gość

    24.03.2015, 14:02

    nawet złotówki przez cały tydzień nie uzbiera.... Gratuluje inteligencji człowieku....

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_gość

    24.03.2015, 14:05

    Wprowadzić biletomaty na każdym przystanku jak w gdańsku i po kłopocie

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx5 
  • _gość

    29.03.2015, 07:17

    Po 1 w Gdańsku nie ma biletomatów na każdym przystanku ale i tak jest ich sporo. Po 2 takie biletomaty zamontować w każdym autobusie jak to jest w Warszawie.I wtedy bystra może wrzucić miedziaki a autobus niema opóźnienia. ..

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx9 
  • helmut_gość

    24.03.2015, 17:15

    a mnie takie zachowanie wcale nie dziwi.mieszkam obecnie w de i tu kierowcy maja na wszystko czas czy drobne czy nie zawsze mili usmiechnieci a w pl wszyscy zabiegani wszystkim sie spieszy dla niektorych praca jest kara ale coz taka mentalnosc polskiego narodu.

    Odpowiedz
    IP: 91.37.xx2.xx1 
  • bolo_gość

    24.03.2015, 22:41

    bilet

    Kartę se kup rozrzutna babo

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx9 
  • użytkownik_gość

    25.03.2015, 07:56

    Gdybym jechała tym autobusem to uwierz dziewczynko wyleciałabyś szybciej niż zdążyłabyś położyć te klepaki. Zbierałaś całe życie grosze żeby komuś uprzykrzyć życie? W dodatku myślisz, że jak napiszesz o tym na stronie internetowej to będziesz pocieszana i głaskana po główce? Autobus to nie miejsce i czas żeby liczyć groszaki. Każdy chce dojechać do celu wg ustalonego rozkładu jazdy a tym bardziej kierowca który jeździ cały dzień. Ty wejdziesz do domu zrobisz sobie herbatkę kanapeczkę i wyciągniesz nogi przed tv a kierowca wciąż za kółkiem z ogromną odpowiedzialnością za pasażerów. Autobusy wyjeżdżają kiedy Ty przewracasz się na drugi bok a zjeżdżają na bazę jak kładziesz się spać. Często widziałam kierowców którzy kilka dni z rzędu jeździli od rana do wieczora. Jeśli czyta ten komentarz którykolwiek z kierowców to przy okazji chciałabym zapytać jak to jest u Was z normą czasu pracy? Życzę każdemu kierowcy miłego dnia oraz uprzejmych pasażerów. Jestem pewna, że wtedy dzień będzie znacznie lepszy dla każdego :)

    Odpowiedz
    IP: 195.205.xx0.xxx 
  • Polak_gość

    25.03.2015, 08:42

    do Helmuta

    Helmut jeżeli tak ci dobrze w de. to co ty robisz w Polsce. Pakuj manele i wracaj do swojego raju. Nie zapomnij oczywiście uzbierać odpowiedniej ilości 1eurocentówek i spróbuj nimi zapłacić w sklepie lub autobusie. Zobaczysz jak z tobą pojadą a twój raj załamie się.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx4 
  • _gość

    25.03.2015, 18:16

    do polAK

    JA JAK PRZYJEZDZAM DO POLSKI TO SAMOCHODEM I NIE MUSZE SIE Z MEDAMI UZERAC W AUTOBUSACH. A SKAD TY MOZESZ WIEDZIEC CO BEDZIE JAK ZAPLACE SAMYMI DROBNYMI ,Z CHECIA BYM CIEBIE ZAPROSIL I BYS LIZNAL TROCHE I ZOBACZYL JAK WYGLADA EUROPA:) POZDRAWIAM ZYCZE MILEGO DNIA DALEJ SIE PO CZOLE KOPCIE

    Cytuj
    IP: 91.37.xx2.xx1 

    no joo_gość

    26.03.2015, 10:48

    haha! w de jeździ autobusami bo go nie stać na paliwo a do polski przyjeżdża i szpanuje samochodem... ??

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xx7 
  • _gość

    25.03.2015, 12:44

    ale problem

    to chodzić pieszo dla zdrowia a nie komentować nudzicie się- kurka wodna-

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx4 
  • _gość

    25.03.2015, 13:03

    do Helmuta

    do twojego mózgu Polak jest pracowity czas,godziny liczą a ty co?widocznie masz jakąś pomoc za bezrobocie bo tak za granicą jest nie pracuje i dostaje a Polak zapi....... , doceń to a nie komentuj €€€ i morda!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx4 
  • _gość

    25.03.2015, 18:20

    PRACOWAC TRZEBA WSZEDZIE JAK JUZ A CO DO KIEROWCY TO WIEDZIAL GDZIE SIE ZATRUDNIL I CO BEDZIE ROBIL TAKZE ON JEST DLA LUDZI A NIE NA ODWROT. DOCENIAM JAK NAJBARDZIEJ ALE CZASAMI MAM WRAZENIE ZE W POLSCE SIE PRACUJE ZA KARE.SORRY ALE TAKIE JEST MOJE ZDANIE NIESTETY

    Cytuj
    IP: 91.37.xx2.xx1 
  • dddddddddd_gość

    25.03.2015, 13:23

    Ludzie już na prawdę nie potrafią rozróżnić wyrażania swojego zdania z kłótnią.

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx2 
  • _gość

    25.03.2015, 14:20

    nie

    to nie kłótnia a prawda, wiem że komentarze są aby komentować ale po co to kogoś oczerniać niech piszą jaka to piękna pogoda aby tak się utrzymała i.t.d.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx4 
  • Grzegorz_gość

    26.03.2015, 12:04

    bez uzasadnienia ma obowiązek przyjąć pieniadze ,a to jego problem czy liczy czy nie. szkoda ze tego nie nagrałeś mogłes podac to do odpowiednich ogranów.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx5 
  • lolo_gość

    26.03.2015, 12:56

    PRAWIDŁOWO- POPIERAM KIEROWCE

    GONIĆ DZIADOSTWO Z MIEDZIAKAMI.

    Odpowiedz
    IP: 217.173.xx0.xx9 
  • _gość

    26.03.2015, 13:11

    Do Helmuta

    Ty chyba Europę widziałeś tylko na mapie. Pisząc takie bzdety pokazujesz jaki jesteś żenujący tak jak ta panienka pisząca ten bezsensowny artykuł.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx7 
  • ania_gość

    27.03.2015, 10:34

    problem z kupnem biletu

    Ja miałam odwrotnie. Kierowca nie miał jak wydać reszty. I też problem. (skorzystałam z autobusów tczewskich jakieś 3 razem i za każdym razem było to samo) Nie zawsze jest gdzie szybko rozmienić pieniądze. A w automacie na bilety - też problem z kupnem.... Też automat nie wyda reszty...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx7 
  • _gość

    27.03.2015, 15:17

    Pani zachowała się słusznie, kierowcy sami proszą o odliczenie potrzebnych na bilet pieniedzy. Natomiast kierowcy naszych miejskich autobusów to ludzie pozbawieni kultury. Ja jechałam niedawno autobusem linii 3 w godzinach szczytu, dodam, ze byłam w 9miesiacu ciazy, a w autobusie był ścisk taki, ze palca nie mozna było włożyć. Za mna stał jakiś młody chłopak, kilka osob chciało wejść, ale naprawdę nie było juz miejsca. A pan kierowca krzyknął na mnie i tego młodego chłopaka: "No posuncie sie". Myslalam, ze padnę. Mam 30lat, wiec należało choćby użyć słowa "pani", "państwo". Moja ciaza była raczej widoczna. Ale pan kierowca chyba wychodził z założenia, ze wiezie bydło, a nie ludzi.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx6 
  • Kokot

    28.03.2015, 07:54

    Bilon

    Bilon jest też ustawowo środkiem płatniczym w Polsce. Kierowca nie ma tu nic do gadania.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    28.03.2015, 10:12

    Jak jestes w 9miesiacu to poco wchodzisz do zatłoczonego autobusu myślałaś że kierowca ustąpi ci swoje miejsce myśl trochę

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx0.xx0 
  • dina

    31.03.2015, 09:11

    czytając te wszystkie komentarze stwierdzam że powinny być wycofane te żółte groszaki z obiegu i by nie było problemu po żadnej stronie bo jakby nie patrzeć to wina zawsze jest po środku. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Ziomal_gość

    01.04.2015, 01:27

    sfsf

    Nie kumam ludzi, który jeszcze mają pretensję do osoby która płaciła tymi "drobniakami". Wedle prawa polskiego i samego przewoźnika osoba mogła zapłacić nawet JEDNOGROSZÓWKAMI i kierowca ma obowiązek te pieniądze za bilet przyjąć, a jak nie może przeliczyć, to niech się zatrzyma dłużej na przystanku. W końcu i tak się co chwile autobusy spóźniają, więc żadna mi nowość. Póki co meteor nie ma nic napisane, jakimi monetami trzeba płacić, choć ostatnio widziałem w 1 busie że była kartka "tylko odliczone pieniądze". Po drugie, możliwe że to ten sam kierowca który zamyka drzwi ludziom przed nosem i jeszcze się patrzy nie wiadomo na co.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • sowa_gość

    01.04.2015, 08:21

    OBRONCY KIEROWCY

    Jak Wam nie podobają się drobniaki to wystąpcie z wnioskiem aby Rząd wycofał je z obiegu , ale do tego czasu są pełnoprawnym środkiem płatniczym Byłam świadkiem jak starsza kobieta wolno podchodziła do drzwi to kierowca zamknoł jej drzwi przed nosem i wywiózł na następny przystanek wyzywając ją od starych k Zaznaczam że to był inny przewożnik Wielu kierowców to chamy oderwani od pługa ( nie zamierzam obrażać rolników )

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx1.xx3 
  • pasażerka_gość

    02.04.2015, 13:13

    Uważam, że w dobrym takcie jest płacenie "normalnymi" odliczonymi pieniążkami. Odliczone nie znaczy najdrobniej jak się da. Nikt normalny nie wpadłby na pomysł żeby płacić kierowcy "groszówkami". Domyślam się, że właśnie dlatego nie zostało ujęte w regulaminie jakimi nominałami należy płacić za bilet u kierowcy w transporcie miejskim. Wesołych Świąt!

    Odpowiedz
    IP: 195.205.xx0.xxx 
  • jan _gość

    04.04.2015, 16:55

    glupia baba

    wcale mnie nie dziwi ze glupia baba placi za bilet klepakami kierowca ma prowadzic pojazd a nieliczyc drobne idiotko nie rozumiesz co to jest odliczona gotowka

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.