Abisynia najgorszą ulicą w Tczewie?

Os. Zatorze (fot. tcz.pl)
Abisynia najgorszą ulicą w Tczewie?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Abisynia to chyba z najgorsza ulica w Tczewie zdemolowane klatki obszczane chodniki .Zachęcam do
obejrzenia sobie Abysyni dokładnie i wyciągnięcia wniosków-jak żyje się w Tczewie a raczej jakich
ludzi mamy.


Współczuć można z pewnością normalnym mieszkańcom, którzy tam zamieszkują.Ja przechodząc
tamtędy widziałem grupkę dresiarzy, którzy darli się ARKA GDYNIA !!! i do tego ,zarzygane chodniki i te
wnętrza niektórych budynków-to bardzo straszne wygląda-oczywiście nie we wszystkich, ale w części

wygląda jak w chlewie i oborze !!!!!!!! !To aż trudne do opisania jak ludzie mogę zniszczyć sobie życie i w
budynkach w których mieszkają. Mam pytanie czy miasto i policja coś z tym robią bo najwidoczniej nie albo
się boją bo na tym osiedlu jest najgorzej wyjść tam wieczorem bo nwm z której strony na ciebie wyskoczą !! .

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (40)
dodaj komentarz

  • gggg_gość

    02.11.2014, 12:13

    zgadzam

    zgadzam sie w zupełności, są tam prawie sami menele i buraki (np. ul, za portem... ). Szkoda, że w tym artykule tyle błędów.

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • Głos znad Wisły_gość

    04.11.2014, 19:36

    Błąd popełnili urzędnicy

    Mamy jesień, wyrwij zatem te buraki i wyeksmituj meneli z ul. Za Portem. Pozostali, spokojni mieszkańcy budynków przy tej ulicy będą wdzięczni za zaprowadzenie ładu i porządku przy tej ulicy! To wina urzędników, że zasiedlili budynki marginesem społecznym, który niszczy wszystko, co zastanie na swojej drodze, stąd taki stereotypowy obraz tej polnej "ulicy".

    Cytuj
    IP: 95.41.xx8.xx8 
  • Tczewiak_gość

    02.11.2014, 12:48

    Po pierwsze zdjecie Kozenu nie Abisyni, a po drugie nie ma takiej ulicy jak Abisynia...wiec chodzilo o osiedle Staszica czyli tzw Abisynia czy Zatorze tzw Kozen ??

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx3.xx1 
  • ziomkowy_gość

    04.11.2014, 00:48

    Raczej chodzi o Abi bo na Kozen to krzycza Lechia a nie Arka :)

    Cytuj
    IP: 86.132.xx0.xx8 

    gumiss_gość

    08.11.2014, 16:02

    ojoj

    wszyscy widzą o co chodzi... buraku

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • _gość

    02.11.2014, 13:03

    Jak już dzielnica... od zawsze abisynia była uznawana za najgorszą dzielnice tego miasta... kto tam mieszka to jej nie opuszcza a kto tam nie mieszka to nigdy go tam nie ma, ponieważ na Abisynii nie ma nic zupełnie, obcy tam nie mają po co przyjeżdżać...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xxx 
  • Abisynia_gość

    02.11.2014, 13:22

    Na Abisynie gadacie , a jak macie tu przyjechac macie k***a pelne gacie ! ;) Jebac pomowienia nie jestescie na ABI codziennie to ch**a wiecie jak tu jest , chociaz racja jest czesc "trzodziarzy" ktorzy odpowiadaja za ten syf ale to mala czesc tak samo mozna powiedziec o innych sferach i osiedlach tego miasta gdzie takie grubki tez przebywaja :) Pozdrawiam Tczew Miastem ARKI ! :)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • Hmm_gość

    02.11.2014, 18:30

    Nie wymaga to komentarza.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 

    assa_gość

    02.11.2014, 22:08

    asas

    wow aż bije od ciebie tą prawilnością!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx8 

    _gość

    03.11.2014, 05:28

    Jaki podpis taki komentarz...

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx7 

    _gość

    03.11.2014, 16:23

    Komentarz prosto z abisyni :D poziom tej dzielnicy..

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xxx 
  • _gość

    02.11.2014, 13:34

    Po pierwsze na zdjeciu to nie abisynia po drugie nie ma takiej ulicy a po trzecie staszica jest to jedno z najładniejszych osiedli w tczewie i zaden kometarz tego nie zmini.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx7.xx9 
  • ja_gość

    02.11.2014, 13:42

    kandydaci na radnych...

    w tym roku żaden jeszcze osobiście tu nie był... mają wywalone na ludzi... a wystarczyłoby usunąć tych co nie płacą za czynsz i uprzykrzają życie sąsiadom... jest kilka takich rodzin... nie pracuja a na chlanie mają... a mops płaci z moich podatków...

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx7.xx4 
  • no wey _gość

    02.11.2014, 20:56

    AURELKA

    Cytuj
    IP: 46.76.xx9.xx8 

    Podatnik_gość

    04.11.2014, 19:45

    Menele rządzą...

    Menele głośno puszczają do północy disco polo, póki starczy kasy na prąd z zasiłku z MOPS-u. Z nikim się nie liczą i to całe ich nędzne życie, czyli alkoholowa wegetacja. Pozostaje nadzieja w egzekucji długów za nie zapłacony czynsz, może TBS-y w końcu ich wyeksmitują z komunalnych mieszkań i przestaną zatruwać życie spokojnym mieszkańcom, którzy chcą się wyspać do pracy, o której oni nie maja pojęcia.

    Cytuj
    IP: 95.41.xx8.xx8 
  • _gość

    02.11.2014, 13:44

    piszą Abisynia a zdjecie Kozen

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx5.xx3 
  • _gość

    02.11.2014, 14:04

    Ulica Abisynia? Z tego co ja wiem to tak się potocznie mówi na całe osiedle :p

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx5.xxx 
  • ja_gość

    02.11.2014, 15:44

    hahaha

    A od kiedy jest ulica abisynia? hehe piszesz cos to pisz konkretnie hehehe

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx2 
  • lika_gość

    02.11.2014, 15:51

    ulica?

    Od dawna ''Abisynia" to nazwa dzielnicy Tczewa /zwyczajowa/.Znajduje się tam kilka ulic ,ale żadna nie nosi nazwy Abisynia .

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx1 
  • gtc_gość

    02.11.2014, 16:15

    jaka

    Ulica??

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx8.xx6 
  • Mieszkanka_gość

    02.11.2014, 17:45

    Ulice są tylko z nazwy

    Tutaj są tylko płyty lub polne drogi. Asfalt położony jest tylko na kilku ulicach

    Cytuj
    IP: 46.215.xx8.xx7 
  • Mieszkanka_gość

    02.11.2014, 17:43

    Czy kiedyś będzie tutaj lepiej? ...

    Wielokrotnie pisałam już o wieloletnich zaniedbaniach włodarzy Tczewa względem Osiedla Staszica. Brak podstawowej infrastruktury, zasiedlenie domów komunalnych patologią i zero zainteresowania problemami mieszkańców - to tylko kilka problemów, z którymi zmagają się mieszkańcy tej dzielnicy, zarówno ci mieszkający w domkach jednorodzinnych jak i domach komunalnych. My nie chcemy fontanny, ale chodników i ulic z prawdziwego zdarzenia! Czy kandydaci na radnych z Osiedla Staszica coś zmienią? Wątpię, bo jak dotąd nasze Osiedle  najchętniej decydenci wymazaliby z planów miasta.

    Odpowiedz
    IP: 46.215.xx8.xx7 
  • gość_gość

    02.11.2014, 18:30

    nie oceniajmy ludzi

    Osiedle Staszica to spokojne osiedle głównie domków jednorodzinnych jest tu spokojnie zielono i cicho .Nie ma korków spalin i ciężarówek .A mieszkańcy mieszkań komunalnych to normalni ludzie .Jeżeli są wśród nich tacy co nie szanują tego co dostali za darmo ,to w całym mieście jest równie dużo. więc nie oceniajmy wszystkich mieszkańców na podstawie marnego artykuliku

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx5.xx5 
  • Gość_gość

    02.11.2014, 19:34

    Abisynia

    Wiecie co mieszkam na abisyni i nie zamieniłbym tego na żadne mieszkanie w mieście mam działkę duży dom nie to co małe mieszkanie. A baraki to nie jest abisynia bo taki syf tylko w mieście można znaleźć!

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx2.xx2 
  • assa_gość

    02.11.2014, 22:11

    sasa

    jakbyś pomyślał to Abisynia jest częścią Tczewa...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx8 

    _gość

    03.11.2014, 22:00

    Tylko, że ty wsiadasz do auta i Cie nie ma na abisyni... tak to kazdy by chciał mieszkać bez znaczenia gdzie... chociaż sam mówisz, że do baraków masz daleko...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xxx 
  • _gość

    02.11.2014, 20:27

    babisynia atak dziada

    Odpowiedz
    IP: 80.212.xx9.xx2 
  • abisynia_gość

    02.11.2014, 23:53

    Abisynia

    Abisynia to bardzo fajne miejsce, niewiem czemu tak gadacie! poza szczegolami niewaznymi. np na czyzykowie chodzą piją cpają 16 latki , więc im się przejzyjcie!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx1.xx7 
  • mieszkanka_gość

    03.11.2014, 09:03

    Nasze osiedle dzieli się na dwie części: domy komunalne(tzw baraki) i stara część(domki jednorodzinne). Domy komunalne zawdzięczamy byłemu prezydentowi, który praktycznie biorąc dobudował osiedle do naszego. Większość z mieszkańców baraków nie chce się asymilować z mieszkańcami starej części naszego osiedla. Mamy z nimi problemy(dewastacje, kradzieże na działkach, powybijane szyby na przystankach). Czasami strach wyjść wieczorem na spacer. Wystarczy zobaczyć jak wygląda dziś szkoła-zdewastowana, że aż boli jak człowiek na nią patrzy. Oczywiście mam świadomość, że na naszej części też mieszkają problematyczne rodziny ale jest ich zdecydowanie mniej. Dlatego proszę jeśli wypowiadacie się na temat naszego osiedla to zapraszam także na inne ulice...

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx1.xx6 
  • alternatywa_gość

    03.11.2014, 13:59

    problem

    Przeczytałam ten artykuł zaznaczam,że nie jestem z Abisyni kochany autorze tego artykułu,moim zdaniem wszędzie znajdziemy na osiedlach wandali czyli tzw. buraków, patoli, ale także prawych obywateli.Tam gdzie jest zło jest także i dobro .Może większe zainteresowanie włodarzów miasta tą częścią, częstrze patrole SM lub Policji.

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx4.xx1 
  • _gość

    03.11.2014, 19:30

    nie tylko w domkach szeregowcach jest patol w tych domkach dalej też sie szerzy patol i pijaństwo wszyscy o tym wiedzą

    Odpowiedz
    IP: 80.212.xx9.xx2 
  • _gość

    03.11.2014, 21:41

    Normalnie patrze co ludzie piszą i ręce opadają.. Mieszkam na abisynii całe życie i to w tych tzw "barakach" jak to ludzie mówią i tu nie ma patologii!! Znajdzie sie kilka rodzin, moze z 3! Najwieksza patologia to jest w tych blokach a szczegolnie w jednym przy ulicy Okrętowej. Za co my, normalni mieszkancy, mozemy dziekowac miastu, poniewaz caly element ze starego miasta itd wyrzucili na obrzeza czyli na abisynie, bo nie placicli czynszu no i oczywiscie tu tez nie placą. Kilka rodzin juz polecialo ( na szczescie ) no ale wiekszosc jeszcze siedzi i przez to właśnie taką opinie ma ta dzielnica a nie inną. Gdyby nie ci ludzie, wszystko byloby w porzadku. Zbudujcie im jakies getto i tam ich zamknijcie, bo oni sie gdzie indziej nie nadają, krzyki hałasy, okien nie mozna miec otwartych. I rownież uwazam, ze abisynia to bardzo fajne osiedle. Ludzie nie wypowiadajcie się, jeśli nie przebywacie tu, a jedynie co to pewnie przejeżdżacie ul. Czatkowską do flexa :D

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx2 
  • Hazik_gość

    04.11.2014, 12:34

    tak się kończy

    Brak eksmisji na bruk,powinno się takich patoli postawić przed faktem dokonanym- ulica i nic takim nie pomagać,może w końcu by jakiś kretyn ruszył dupę do roboty,a jak nie to niech se żyją na bruku lub w jakiś melinach.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx1 
  • gość_gość

    04.11.2014, 21:29

    na bruk

    Ogólnie to napewno na ulicy Za Portem tylko na Okrętowej jest tak że stoją menele i buraki prawda ludzie tam co nie którzy to mają gdzieś wszystko MOPS zapłaci zasiłki da dzieci robią i wszystko mają gdzieś sama jestem za tym aby tam co nie których wyeksmitować bo to poprostu brak słów dzieci ich które mają po kilka lat chodzą za wał palić papierosy a rodzice w nosie mają co ich dzieci robią ważne ze na piwo mają brak słów co na nie których wiem bo mieszkam w jednym z tych bloków i naprawdę jest tu garstka tych elementów 

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx7.xx1 
  • gość_gość

    05.11.2014, 13:57

    kłamstwa

    Czytając ten artykuł jak i komentarze, gryzę się w język widząc co tu piszą ludzie. Mieszkam w jednym z bloku na ul. Okrętowej od samego początku i nie za niepłacenie czynszu tylko jako normalny obywatel nie korzystam z usług mopsu itp. Co do tego bloku mogę powiedzieć że nie mieszka tam patologia na klatkach przebywają osoby które w większości nie mieszka w tym bloku ale z tzw. baraków jak i również z domków jednorodzinnych. Przez to tylko pogarszając opinie tego bloku gdzie mieszkają bardzo porządne rodziny. Jak na każdym osiedlu nie ma ludzi porządnych zawsze znajdą się jakieś elementy. A co do ludzi twierdzących że strach chodzić wieczorami nie zgodzę się bo osobiście ja boję się chodzić po suchostrzygach tam najczęściej spotykam ludzi którzy tylko szukają zaczepki i nic więcej. Także jeśli nikt nie mieszka w tej okolicy niech się nie wypowiada bo nic o tej okolicy nie wie.

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx9.xx4 
  • hehehe_gość

    06.11.2014, 06:37

    e...

    ...Abisynia to ulica? A myślałem, że osiedle...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx8 
  • gość_gość

    07.11.2014, 12:24

    po pierwsze Abisynia to nie ulica a OSIEDLE! Po drugie: Abisynia jest podzielona na dwie części, jedna to baraki, rzeczywiście tam nie jest zbyt czysto i bezpiecznie ale druga część to domy jednorodzinne i czyste, bezpieczne (mieszkam tam od 18 lat) ulice. Nie generalizujmy, bo możemy tym skrzywdzić niektórych!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx5 
  • Mieszkaniec_gość

    08.11.2014, 14:15

    Przed nami wybory pomyślcie ludzie na kogo głosować na tych co już byli radnymi z osiedla Staszica i jest tak jak jest czy na ludzi młodych z z tego osiedla którzy nie obiecują a chcą coś zrobić nie oszukujmy się aby nasze osiedle nie stało się osiedlem zapomianym potrzeba zmian i czasu ale trzeba zacząć działać natychmiast wiele ludzi przypisuje sobie zasługi a tak naprawdę radną z prawdziwego zdarzenia była Pani Bogumiła J która zrobiła dla naszego osiedla bardzo dużo oczywiście z pomocą niektórych osób np Pana Kazimierza B chodzi o ul Spółdzielczą ta Pani nigdy nic nie obiecywała a ile zrobiła mamy na osiedlu podobnego kandydata do rady nie wymienię imienia i nazwiska bo nie chodzi tu o agitację Ludzie czytajcie ulotki i wyciągajcie wnioski żeby nie było narzekania że na naszym osiedlu się się nic nie dzieje pamiętajcie że w tych wyborach głosuje się na kandydata a nie na partie

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xxx.xx3 
  • wyborca_gość

    08.11.2014, 14:26

    D A M I A N

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xxx.xx3 
  • Lola_gość

    03.09.2016, 16:23

    Ładne błędy ortograficzne wszystko mówi samo za siebie , Abisynia to nie ulica szczerze mówiąc główno wiesz a dużo mordką szczekasz .

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx5.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.