Notoryczne łamanie zakazu ruchu i zastawianie wjazdów garażowych Wojska Polskiego 5

Garaze (fot. Tcz.pl)

wydarzyło się
15
01.2018 18:30
Poniedziałek
Notoryczne łamanie zakazu ruchu i zastawianie wjazdów garażowych Wojska Polskiego 5

zobacz galerię zdjęć: 1
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Kierowcy nie liczą się z czasem i mieniem prywatnym zastawiając prywatne garaże na Wojska Polskiego 5.

Na danym terenie przy wjeździe jest znak zakaz ruchu nie dotyczący właścicieli garaży oraz pracowników przychodni , reszta kierowców nie stosująca się do znaków wiecznie zastawia wjazdy garażowe , Żadna władza nie robi sobie nic z tego nie biorąc pod uwagę ze przez takie osoby druga osoba nie może dojechać do domu czy tez wyjść z danego budynku .

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (42)
dodaj komentarz

  • Jan_gość__gość

    16.01.2018, 09:30

    x

    Wezwać Straż Miejską i przymusić ich do założenia blokady ,albo niech właściciel garażu zablokuje swoim samochodem wyjazd takiego gościa postoi z godzinę to nauczy się

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • q_gość

    16.01.2018, 10:25

    Dobrze prawisz Janku. chociaż 2 opcja bedzie bardziej uczyła pokory

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xxx 

    Marian_gość

    16.01.2018, 11:25

    "Ale ja tylko na chwilę, przecież nic się nie stało", taka typowa polska cebulowa odpowiedź :D eh co za ludzie, zero szacunku do czyjejś własności, tak mu wygodnie i nic go nie interesuje.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 

    kb_gość

    06.01.2019, 18:59

    odholować

    Odholować na koszt właściciela i po temacie. Zapłaci mandat, za lawetę i za parking - to się nauczy.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx9 
  • Alex_gość

    16.01.2018, 11:15

    przychodnia

    przychodnia powinna zapewnić miejsca parkingowe i tyle w temacie

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • mm _gość_gość

    16.01.2018, 20:49

    popieram w 100%

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • Driver_gość

    16.01.2018, 11:54

    Hmmm

    Może pora ogrodzić garaże tak jak mieszkańcy ogradzają wjazdy pod bloki. Nigdzie nie ma wzmianki w jakiej odległości nie można stawiać pojazdu. Pozdrawiam mieszkańców do których nie dojeżdża kurier, z uwagi na zakazy zatrzymywania się na drodze oraz szlabany.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx4.xx0 
  • Marian_gość

    16.01.2018, 12:20

    Ogradzanie nie byłoby konieczne, gdyby każdy inny szanował coś, co należy do drugiej osoby, lub jest dobrem wspólnym, np klatka, winda. Ja akurat nie zaparkuję na czyimś miejscu, nie zniszczę czegoś, co nie jest tylko moje a nasze wspólne. Ale chamstwo i egoizm widoczny jest na każdym kroku niestety.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 

    Pik_gość

    28.09.2018, 07:37

    Kurier dostaje zapłatę za dostarczenie towaru do domu . Łaski nie robi . A jak mu taka praca nie odpowiada to niech ją zmieni.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • rzoska50

    16.01.2018, 14:07

    Zakaz ruchu

    Znak zakaz ruchu jest przy samym wjeździe każdy kto wjeżdża na ten teren i nie jest pracownikiem albo właścicielem łamie prawo , za takie złamanie prawa można otrzymać mandat , jestem właścicielem jednego z garaży i moja cierpliwość skończyła się , od teraz będę wzywać policje niech wszyscy tam dostana mandaty, skoro ja co kilka dni tracę mój cenny czas i pieniądze czekając aż ktoś odjedzie z mojego miejsca albo wypuści mnie z garażu .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Marian_gość

    16.01.2018, 14:53

    Słuszna decyzja

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • tak _gość

    16.01.2018, 16:25

    Szykujcie portfele jutro akurat mam wolne i nie popuszcze robie zdjęcie samochodu i dzwonie po policję jeśli nawet odjedziesz to zdjęcie będzie dowodem koniec z tym !!!

    Odpowiedz
    IP: 80.213.xx7.xx2 
  • gość _gość

    16.01.2018, 18:40

    znak zakaz ruchu tyczy się wszystkich a tabliczke moge sobie zawiesić z jaką chce pod znakiem i o dowolnej tresci i tak nie ma takiej w kodeksie ruchu drogowego pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx8 
  • rzoska50

    17.01.2018, 16:41

    taki mądry to postaw pod moim wjazdem auto powiedz tylko kiedy to zobaczysz czy wszystkich się tyczy zakaz ruchu,

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • mm _gość_gość

    16.01.2018, 20:46

    zakaz

    Ale tak z czystej ciekawości.przyjezdzajac z dzieckiem do lekarza gdzie mam zaparkować samochód? ja oczywiście nikomu na wjeździe do garażu nie parkuje ale zawsze mam tam problem z zaparkowaniem. otwierając przychodnie trzeba liczyć się z tym że pacjenci muszą mieć także możliwość zaparkowania samochodu.nie każdy mieszka blisko.Nikt wam złośliwie też pewnie na tych wyjazdach nie parkuje.poprostu ludzie nie mają gdzie zwłaszcza teraz kiedy tyle osób choruje.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • hahaha_gość

    17.01.2018, 08:48

    A co obchodzi wlasciciela garazu, ze Pani nie ma gdzie stanac, bo instytucja, do ktorej sie Pani wybrala nie pomyslala o miejscach dla odwiedzajacych? Mozna zaparkowac na basenie, kolo kebaba albo przy starostwie i przejsc sie te 3 minuty do miejsca docelowego.

    Cytuj
    IP: 213.148.xx8.xx8 

    mm_gość

    17.01.2018, 09:42

    no to zabierz człowieku 2 miesięczne dziecko z gorączką i pochodz sobie z nim te 3 min w taki dzień jak wczoraj skoro jesteś taki skrajnie nieodpowiedzialny. ja pisałam że nikogo nie bronię tylko w dużej mierze wina leży po stronie przychodni że te wjazdy są zastawiane

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx5 

    ZYX_gość_gość

    17.01.2018, 12:54

    wina po stronie przychodni? Gdzie tu zawiniła przychodnia? Przecież to Ty parkujesz swoje auto a nie przychodnia.

    Cytuj
    IP: 62.29.xx2.xx1 

    Jan_gość

    17.01.2018, 18:47

    "Mozna zaparkowac na basenie, kolo kebaba albo przy starostwie i przejsc sie te 3 minuty do miejsca docelowego" - z chorym dzieckiem, aby jeszcze dostało zapalenia płuc? Jak widać kolejna osoba z brakiem logiki i współczucia dla drugiego człowieka... Degrangolada normalnie

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xx1 

    kb_gość

    06.01.2019, 19:11

    inna przychodnia

    skorzystaj z innej przychodni jeśli przy tej nie ma gdzie zaparkować

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx9 
  • JAN_gość

    16.01.2018, 22:22

    do mm

    samochód postawić w odpowiednim miejscu i dziecko doprowadzić a jak jest małe to na wózek , ale to za ciężko jakby tak sie dało wiechać do przychodni to byłoby to Obserwuje ludzi przyjeżdżających do kościoła to jak najbliżej a jeszcze kilka lat temu jechali autobusem albo pieszo i można było

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • mm _gość_gość_gość

    17.01.2018, 01:17

    na wózek?

    dziecko z gorączką????na wózek i doprowadzić???myślisz człowieku??A może po co w ogóle samochodem????może lepiej w ogóle pieszo???A po co tobie samochód?? doprowadź się tam gdzie ci potrzeba.nie bedziesz mial problemu że ktoś ci garaż zastawil.Masz też autobus.jeszcze kilka lat temu można było a teraz?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx2 

    Gość_gość

    18.01.2018, 00:18

    Wjechać a nie "wiechać"

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx9 
  • Mechanik_gość

    16.01.2018, 22:28

    Będę chodził wyrywal wentylki nie ważne czy mój czy sąsiada teren prywatny

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx0 
  • q_gość

    17.01.2018, 07:18

    groźba karalna

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xxx 

    mk_gość

    17.01.2018, 08:53

    sam sobie wyrwij wentylka

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx3 
  • mieszkaniec_gość_gość

    17.01.2018, 12:41

    przychodnia

    są dwa miejsca dla inwalidów, a zdrowa bezczelna pani doktor parkuje bez krępacji.Może tym przypadkiem zajęła by się straż miejska i pan właściciel przychodni

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • mm _gość_gość

    17.01.2018, 13:27

    "wina po stronie przychodni? Gdzie tu zawiniła przychodnia? Przecież to Ty parkujesz swoje auto a nie przychodnia."

    przychodnia powstała a miejsca parkingowe nie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • ZYX_gość_gość

    17.01.2018, 14:14

    Ale to jest wina przychodni że nie ma miejsc parkingowych? No to przepisz się do takiej przychodni która zapewnia miejsca parkingowe. Ludziom się w d**ach poprzewracało i tyle.

    Cytuj
    IP: 62.29.xx2.xx1 

    Jan_gość

    17.01.2018, 18:49

    Z drugiej strony, właściciel samochodu może go zostawić w garażu i pójść pieszo sobie, a nie zatruwać środowisko spalinami. Ale jak zawsze w takich tendencyjnych artykułach próbuję się winę tylko na jedną stronę zrzucić

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xx1 

    zyx_gość_gość

    17.01.2018, 21:45

    Z tym że to jest jego teren i on może nawet sobie tam nasrać na środku. Szkoda że u nas nie ma takiego prawa jak w Stanach Zjednoczonych że właściciel posesji może zastrzelić osobę która wtargnie na jego teren to jeden z drugim nie weszli by na czyjś teren.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx6 

    zyx_gość_gość

    17.01.2018, 21:49

    Jan i piszesz te farmazony bo to nie chodzi o Twój garaż czy żadną inną Twoją własność. Podaj mi swój adres a przyjdę i zablokuję CI wyjście z domu czymśdużym tak że nie będziesz mógł przejść przez drzwi. OK? Pasuje? I idąc Twoim tokiem myślenia to możesz sobie przez okno wyjść albo skoczyć z balkonu. Zero poszanowania czyjejś własności

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx6 
  • mm _gość_gość

    17.01.2018, 22:28

    do autora artykulu

    wiesz co tak z drugiej strony człowieku jeśli przeszkadza Ci że ktoś ci stanal na wjeździe do garażu lub też wjeżdża tam gdzie jest zakaz to weź telefon i zadzwoń po straż miejska a nie się tutaj zalisz. to jest twój indywidualny problem a nie całego powiatu. jeśli ktoś popełnia wykroczenie to powinien dostać mandat.co zmieni fakt że sobie tutaj ponarzekasz?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • Wlasciciel garażu _gość

    18.01.2018, 14:23

    Mądry

    Nie Twoja sprawa co gdzie wstawiam jak masz problem to nie czytaj

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xx5 
  • mm_gość

    19.01.2018, 07:50

    "Nie Twoja sprawa co gdzie wstawiam jak masz problem to nie czytaj"

    to jak masz problem wezwij odpowiednie służby

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • Marian_gość

    19.01.2018, 07:55

    Portal współtworzą czytelnicy, więc każdy może tu coś dorzucić. Ja akurat popieram autora. Głupotę i chamstwo trzeba napiętnować i robić to najlepiej w ten sposób, by sami zainteresowani to widzieli. Wtedy może, ktoś go wytknie palcem, albo sam zobaczy i stwierdzi, że faktycznie źle zrobił. Może przyjdzie im czas na autorefleksję i będzie wiedział, że nie jest sam na świecie, i skoro to nie jego to ma wszystko w d.... A czasy mamy takie a nie inne, w okół nas niestety pełno chamstwa, braku szacunku dla innych, sama agresja, obłuda oraz egoizm. Jeśli chcecie być szanowani - szanujcie innych.

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • Sławomir_gość

    07.02.2018, 17:13

    Wjazd na teren przychodni tą bramą jest dla pracowników przychodni i właścicieli garaży. Natomiast parking dla pacjentów jest z drugiej strony budynku od strony parku, tylko że nikomu nie chce się przejść 100m tylko muszą wjechać najlepiej pod same drzwi wejściowe. A pracownik jak przyjeżdża to się w...rwia, że nie ma gdzie zaparkować! Cała prawda w temacie, że ludzie są wygodni i w dupie mają innych...

    Odpowiedz
    IP: 85.219.xx1.xx8 
  • QQ_gość

    18.02.2018, 00:12

    a nie ma tam jakiegos Pana ciecia żeby tego dopilnował jak ktos wjedzie to tel do SM lub 997 i po problemie aaaa nie pewnie nie ma bo dyr nowej lecznicy musi przyciąć koszty zeby mu sie szybko zwróciło i mógł zacząc pchac do kieszonki. a dookoła burdel. a co. ja nie moge przeciez dookoła nie moje i niema problemu. co nie Panie Mówiński i Pani Rembosz

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • Sebo_gość

    18.02.2018, 12:32

    Zastawianie

    Czytając komentarze widze że jest dużo różnych racji, moja jest taka że właściciele garaży mają pełne prawo korzystać z nich i mieć pełen dostęp kiedy zechcą i nikt z nas osób trzecich nie ma prawa im tego blokować, druga sprawa przychodnia powinna zdeka zainteresować się tematem i znaleźć dodatkowe miejsca,ale mają to gdzieś i zapewne nic się nie zmieni....sam byłem świadkiem tego jak samochód transportowy (karetka) musiała zastawić taki garaż bo nie było nigdzie miejsca, smutne jest to że właściciele garaży nie pozbędą się tego problemu bo kilku januszy nawet jak dostanie mandat albo sami zostaną zastawieni to i tak się nie nauczą i przyjadą następni...Pozdrawiam wszystkich

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx0 
  • jac_gość_gość

    25.04.2018, 21:55

    Z powodu chorego dziecka sparaliżuje cały ruch na parkingu koło przychodni ,tam za pewnie nie jedno dziecko jest chore i nie jeden starszy człowiek ma problem z poruszaniem się ,jak wszyscy będą się tak tłumaczyć to nic się nie zmieni .

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx3 
  • Pas_gość

    28.09.2018, 07:41

    "groźba karalna"

    Nie groźba , a informacja.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • Tczewianka_gość_gość_gość

    20.10.2018, 13:47

    zastawiane wjazdy do garażu

    Tak samo jest na Bajkowy ul Andersena 2 B i 2 C jak można stale dzwonić do Straży Miejskiej trzeba postawić znak lub wyrysować kopertę bo to jest zagrożenie dla mieszkańców jak i właścicieli garaży. Klatka do bloku jest zablokowana samochodami , jak jakieś nie szczęście to pogotowie nie dojedzie , i Straż Pożarna również ,czy mieszkańcy mają tylko pokazywać straży miejskiej co maja robić. A przy ul. Kociewskiej z drugiej strony został wybudowany parking dla kogo???? Czekam kiedy Straż miejska rozwiąże ten problem .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.