Kto jest "prawdziwym" Polakiem?

Flaga narodowa
Kto jest "prawdziwym" Polakiem?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Przeczytałem artykuł o manifestacji przeciw uchodźcom, emigrantom ze wschodu. Komentarze mnie zmroziły. Chciałbym przedstawić słabo słyszalny głos rozsądku. Przede wszystkim zadam pytanie tym wszystkim ludziom w bluzach o pseudo patriotycznym tonie. Czy każdy Syryjczyk czy Erytrejczyk to terrorysta? Pytanie drugie, czy 10-20 tyś ludzi może narzucić swój światopogląd i zwyczaje 40 milionowemu narodowi? Odpowiedzcie sobie na spokojnie na te pytania, również kieruje te słowa do normalnych ludzi, którzy popierają tą bandę, która jest bardziej groźna niż normalne rodziny szukające schronienia przed wojną.

Nikt przecież nam Polakom nie nakazuje brać wszystkich uchodźców czy imigrantów. Czy rodzina z dziećmi, która ma dokumenty, chce do Polski, bo ma dość życia bez prądu i wody przez 4 lata mogą nam zagrażać? Wystarczy ich rozsiać po Polsce, zaopiekować i kontrolować, co robią. Czy lekarz czy nawet pracownik fizyczny z Syrii będzie wolał żyć za marne socjale jakie są w Polsce czy będzie wolał pracować i zasymilować się z nami?
Czy nie bardziej groźni są dla nas narodowcy i ci „prawdziwi patrioci”? Zapytajcie się tych ludzi czy płacą podatki? Czy wiedzą kim był np. Rydz Śmigły? Czym różnią się od salafitów islamskich? Czy nie chodzą z kosami po ulicy? Czy nie są główną przyczyną burd na ulicach? Ludzie opamiętajcie się i nie popierajcie tego tworu, podobnie ludzie poszli za Hitlerem i III Rzeszą. Każdy radykalizm jest dla nas szkodliwy zarówno ten islamski jak narodowcy Polski czy Węgier.
Proszę was o trochę empatii dla ludzi uciekających przed wojną, oczywiście że są wśród nich imigranci ekonomiczni, ale wystarczy takich ludzi odesłać a przyjąć tych, którzy faktycznie chcą takiej a nie innej pomocy. Nie dajcie sobie wmówić, że wszyscy islamiści to terroryści, bo równie dobrze oburzamy się jak nas nazywają złodziejami czy biorącymi socjale za granicą, a wiemy że jest to ułamek, promil całej tej grupy.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (67)
dodaj komentarz

  • dfg_gość

    28.09.2015, 10:18

    dfg

    To nie jest nasz problem to problem niemiec i zachodu bo daja tym ludziom wysokie zasiłki  - ci uchodzcy nie chca mieszkac w polsce a eurokomuchy z brukseli chca na sile do nas wyslac tych ludzi ktorych bedziemy musieli utrzymywac z naszych podatkow , jak chcesz to zawsze mozesz zaprosic muzłumanska rodzine do swojego domu , zobaczymy jak dlugo wytrzymasz

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx5.xxx 
  • _gość

    28.09.2015, 13:15

    Posłuchajcie uważnie !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=0iGFIidPLaI

    Cytuj
    IP: 193.138.xx6.xx1 

    _gość

    28.09.2015, 13:26

    Faktycznie fantastyczny przykład światłości umysłu. Jakby wszyscy tak myśleli jak ten starszy, schorowany obsesjami do Żydów pan, to na pewno byśmy byli krajem miodem płynącym, dużo bardziej od salafitów byśmy nie odbiegali.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx9 

    _gość

    28.09.2015, 23:22

    facet jedna noga, juz w grobie a taka nienawisc sieje -:))

    Cytuj
    IP: 109.91.xx4.xx7 

    abc_gość

    29.09.2015, 13:03

    a wyprawy krzyżowe były pokojowo nastawione?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx2 

    C>K>M

    29.09.2015, 17:59

    O wyprawy krzyżowe, świetny przykład, mniej-więcej w tym samym okresie rozwoju jest teraz świat islamu, zapóźniony o dobry 1000 lat. Kobieta nie ma żadnych praw, ziemia jest płaska i się nie obraca.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • achh_gość

    28.09.2015, 10:53

    niestety obawiam sie, iz pomimo tego, że mając racje zaraz cię "patryoci" z pisu zmieszaja z błotem i okrzyknął cie terrorystą, żydem i pewnie komunistą. Niestety ale duża część ludzi zamiast chłodno przeanalizowac sprawe to daje sie porwac hasłom rzucanym przez pisowców. To oni dzielą naród na prawdziwych patriotów, wierzących w zamachy smolenskie i inne brednie. ci co sie nie zgadzają to zdrajcy itp.

    Odpowiedz
    IP: 5.60.xx0.xx1 
  • _gość

    28.09.2015, 11:22

    do autora

    Jak już coś piszesz, to warto się przedstawić, w przeciwnym razie nikt nie będzie traktował Ciebie poważnie. Moje pytanie brzmi: czy autor tych wypocin był kiedykolwiek na bliskim wschodzie? Jeśli nie, to nie mamy o czym rozmawiać. Tylko osoba bez elementarnej wiedzy kulturowej z wypranym przez TVN mózgiem może pisać takie gnioty. Trochę w swoich życiu podróżowałem i miałem tę "przyjemność" poznania owej "kultury" i obyczajów - Polacy,którzy piszą takie głodne kawałki, nie mają zielonego pojęcia czego mogą się spodziewać z drugiej strony. Ponadto warto zadać sobie pytanie: kto za to zapłaci? Dziś dumnie mówi się, że UNIA, a tak naprawdę Pan zapłaci, Pani zapłaci, my zapłacimy - pytanie za co? Bo na pewno nie za miłość do Polaków i uczciwą pracę. Ponadto ci ludzie sceptycznie podchodzą do Polski i tylko dlatego, że wolą inne kraje, np. Niemcy ale tylko i wyłącznie ze względu na prowadzoną politykę socjalną. Nie ma się co dziwić, że lwia część polskiego społeczeństwa ma negatywne podejście do całej tej sytuacji, oczywiście odcinam się od tych radykalnych haseł "MW".

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • andy_gość

    29.09.2015, 14:40

    kolejny wpis

    No właśnie, przedstaw się.

    Cytuj
    IP: 195.245.xx6.xx0 

    _gość

    30.09.2015, 07:58

    Do autora tekstu "do autora ~ _gość"

    Sam się przedstaw, dopiero innym praw morały. Podwójne standardy to Twoja domena jak widać! :)

    Cytuj
    IP: 165.225.xx8.xx4 
  • Imię, login, pseudonim, nick_gość

    28.09.2015, 11:24

    Moja racja jest najmojsza

    1. Nie kazdy Muzulmanin jest terrorystą ale wśrod nich mogą terrororyści się ukrywać. Albo półterroryści, którzy terroryzują chrześcijan narzucając swoją "kulturę". 2. Nie żadne 10 czy 20 tys. a kilkaset tysiecy za kilkanaście lat, gdyż zaczną sprowadzać swoje rodziny. Czekają nas też kolejne fale np. z Afganistanu a gdzie oni pójdę dalej gdy Niemcy zamkną granice? 3. Niemcy zamkną granice a my będziemy w czarnej d... Bo będziemy mieli fale buntów wśród uziemionych uchodźców niezadowolonych z warunków w Polsce. 4. Może wykażmy się empatią i sprowadźmy tu sobie pół Afryki? Tam sa ciągle jakieś wojny. Pomożemy kilku tysiącom, zlecą się tu miliony. 5. Naprawdę proszę nie porównywać kilku promili Polaków robiących nam złą opinię za granicą do muzułmanów, którzy mają zupełnie inną mentalność i kulturę (warto wspomnieć o - delikatnie mówiąc - negatywnym nastawieniu do pracy) a tych ogólnie mówiąc złych jest nieporównywalne więcej niż Polaków złodziei. 6. U nas nie brakuje rąk do pracy, chyba że za miskę ryżu, więc gdzie oni będą pracować? Pracy za grosze napewno nie ruszą. Powiem wprost - imigranci to bardzo duże obciążenie dla budżetu, zwyczajnie nas na to nie stać. 7. Wiekszości nacjonalistom daleko do nazioli!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx7 
  • tcz45

    28.09.2015, 11:56

    anonimwy mądrala

    jak chcesz przekonać nas Polaków do czegoś, ujawnij się , a może się boisz czyli tchórz internetowy. Nie każdy imigrant islamista to terrorysta , ale każdy terrorysta to islamista. Nie popieram takich ludzi kiboli czy jak tam zwał ,,prawdziwych Polaków,,w ten sposób protestujących z takim chasłami, ale jak rząd peo sprzedaje nas za kilka srebników....cóż każda forma pokazania niezadowolenia jest lepsza niż wazeliniarstwo rządu... Nie powinniśmy wpuszczać tych ludzi do kraju.....nie dbają o nas (politycy z rządu),a chcą ratować innych . Trzeba w wyborach powiedzieć Nie peowcom pslowcom i tym innym zdrajcom .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • xyz_gość

    28.09.2015, 12:04

    Tcz45 dobrze prawisz :-)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx9 

    _gość

    28.09.2015, 12:23

    Czy Breiwik był islamistą?? Czy Hitler, Stalin, itp. byli islamistami? Czy w przypadku wojny chciałbyś żeby właśnie tak przyjmowali twoje dzieci, żonę czy rodziców? Przeczytaj jeszcze raz i pomyśl co jest tam napisane. W każdym środowisku czy religii znajdują się czarne owce, ale nie można wszystkich wrzucać do jednego wora.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx9 

    C>K>M

    29.09.2015, 17:57

    Znaj proporcjum mocium Panie. Breiwik- 1 przypadek. Pozostałe 99 przypadków terroryzmu z ostaniach lat to terroryzm islamski. Jeżeli czarnych owiec jest większość, to masz stado czarnych owiec, a nie wyjątek.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    30.09.2015, 10:07

    Faktycznie Hitler i Stalin to takie przypadki nic nie wnosząca, wymordowali więcej niż wszystkie taliby razem wzięte. Wybiórczo podchodzisz do sprawy, to są przykłady, jest ich więcej.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx1 

    C>K>M

    30.09.2015, 18:44

    Bo to nie są równoważne przypadki. Tu chodzi o częstotliwość z jaką dana kultura wydaje na świat czy wychowuje psychopatów gotowych się zabić w imię doktryny.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    28.09.2015, 12:25

    "Czy 10-20 tyś ludzi może narzucić swój światopogląd i zwyczaje 40 milionowemu narodowi" - odpowiadam - oczywiście, że może. Przy naszym upadku wszelkich struktur państwowych, jak policja, straż miejska, prokuratury, sądy i pomoc społeczna, gdzie króluje oportunizm i "nic nie da się zrobić", roszczeniowa i agresywna mniejszość będzie bezkarna i będzie potrafiła wymusić wszystko. Poza tym, jak Polacy emigrowali z powodu wojny, to na zachodzie i na wschodzie tworzono z nich oddziały i wysyłano z powrotem do walki. Zatem Syryjczykom dajmy broń i przerzucajmy ich do Syrii - niech walczą z ISIS.

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx7.xxx 
  • _gość

    30.09.2015, 16:57

    To nie upadek "struktur panstwowych" jak napisales, a upadek wartosci. Tu jest pies pogrzebany. Co ma policja, straz miejska, prokuratura i sady do upadku moralnego i etycznego spoleczenstwa?! Litosci! Przeciez nikt sila nie narzuci tutaj prostych zasad, jak na przyklad: nie czyn blizniemu, co Tobie niemile.

    Cytuj
    IP: 165.225.xx8.xx4 
  • _gość

    28.09.2015, 14:15

    Nas też kiedyś przyjęli

    W 1942 roku gen. Władysław Anders wyprowadził z terenów ZSRR do Iranu 115 742 polskich żołnierzy oraz 37 272 cywilów. Podobnie jak w Teheranie, także w Isfahanie - „mieście polskich dzieci” - założono sierocińce i placówki edukacyjno-wychowawcze dla dzieci polskich, do których w latach 1942-1944 trafiło ok. 20 tysięcy podopiecznych. Indie były pierwszym krajem, który przyszedł z pomocą polskim uchodźcom z okresu II wojny światowej. Do Indii trafiło ok. 10 tysięcy Polaków, przesiedleńców z ZSRR. Moje zdanie jest takie: Religie nie powinny istnieć, religie są główną przyczyną wojen i nie prawdą jest, że każdy terrorysta to muzułmanin.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx7.xx9 
  • C>K>M

    29.09.2015, 18:02

    To teraz zejdź na ziemię z tych snów o idylli. Religie istnieją. Potrzeba religijności istnieje w większości ludzi i w mniejszym lub większym stopniu będą szukali jej zaspokojenia. Wyrugowanie chrześcijaństwa z przestrzeni publicznej nie doprowadzi nas do laickiej Europy, doprowadzi nas do niewolnictwa pod mieczem islamu.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    30.09.2015, 10:09

    Skąd pewność, że ci wszyscy uchodźcy czy imigranci nie są ateistami. Czy znasz dane ilu z tych ludzi przeszło w Niemczech na chrześcijaństwo??

    Cytuj
    IP: 79.186.xx5.xx6 

    C>K>M

    30.09.2015, 18:45

    Pewnie Ty znasz, ciężar dowodu spoczywa na tym kto rzuca tezę, dajesz.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • gosc

    28.09.2015, 14:33

    Do autora

    Najpierw idioto poczytaj sobie troche o nich bo Wedlug islamu - Hijra (Hidżra), czyli zdobycie terenu wroga poprzez zasiedlenie, najczęściej pokojowe, bez walki" a teraz wyjasnij wszystkim dlaczego 70 -80 % tu imigramtow/ uchodzcow jak ich nazywa TVN to mlodzi mezczyzni w wieku poborowym.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx4.xx0 
  • iwona_gość

    28.09.2015, 15:01

    stop islamowi

    Na każdym kroku bieda tutaj u nas w Polsce,ludzie żyją w ubóstwie za emerytury w wysokości 800 zł Nasza wielka pani premier jest tak odrealniona albo ślepa na los swoich rodaków, pierdzieli od rzeczy o naszych sukcesach . Jaki to sukces praca na śmieciówkach, bieda brak perespektyw dla ludzi pogrążonych kredytach dla dachu nad głową.To chora propaganda sukcesu . Proponuje Kopacz zaproś tych ludzi do siebie do domu jesteś samotna bogata będziesz miała wesoło .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • TCZ_gość

    28.09.2015, 16:53

    Ucieszył mnie ten tekst, bo jest wyrazem moich odczuć. Też bardziej niż uchodźóców obawiam sie naszych polskich fundamentalistów, zagorzałych, nienawistnych. Aż przykro... :(

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx3 
  • Ala_gość

    28.09.2015, 17:19

    to ktoś czyta komentarze?

    serio?

    Odpowiedz
    IP: 77.114.xx2.xx5 
  • .._gość

    28.09.2015, 17:22

    ..

    Nie każdy muzułmanin to terrorysta, ale każdy terrorysta to muzułmanin.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx2 
  • gosc_gość

    28.09.2015, 18:27

    Ja myślę że jak by dać broń wyznawcom radia maryja to u nas wyglądało by podobnie.Czy 100% społeczeństwa to wyznawcy ojca dyrektora chyba nie i tak samo jest w Syrii .Fanatyzm jest straszny

    Odpowiedz
    IP: 178.217.xx0.xx2 
  • C>K>M

    29.09.2015, 18:03

    W chrześcijaństwie nigdy przemoc nie była wpisana w doktrynę, w islamie jest.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    30.09.2015, 10:11

    Jakoś wyżej napisałeś co innego, że 1000 lat temu postępowali inaczej. A od której religii zginęło najwięcej ludzi, znasz takie dane?, czy tylko rzucasz hasełkami? Religia jak każda inna, zabijają się głównie za nią.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx5.xx6 

    C>K>M

    30.09.2015, 18:54

    Szczerze? G*** mnie to obchodzi ilu ludzi zginęło na przestrzeni wieków od jakiej religii. Obchodzi mnie moje życie teraz i życie moich dzieci za lat kilkadziesiąt. Byłeś kiedyś za granica na własną rękę, a nie w hotelu z biura podróży? Jechałeś paryskim metrem? Widziałeś jak wygląda ulica w Londynie, Frankfurcie czy w Rzymie? Mijałeś kiedyś na ulicy kobietę której widać było tylko oczy? Pojedź i zobacz a potem się wypowiadaj. Gorszy pieniądz wypiera lepszy tak samo prymitywna, plemienna kultura islamu pozbawi nas większości praw i wolności jakie dała nam tak zwana chrześcijańska kultura zachodu.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • gość_gość

    28.09.2015, 19:42

    gość

    Dlaczego nie przedstawia sie opinii publicznej że kraje które podsycały do tej wojny teraz śmieją się do rozpuku dlaczego nie przyjmują emigrantów Arabia saudyjska Bahrajn Katar Kuwejt Oman Zjednoczone Emiraty Arabskie w których mieszkają ludzie tej samej rasy języka i zwyczajów i z pewnością stać je na pomoc Syryjskim braciom Katar pod względem PKB jest na 1 miejscu na świecie Dlaczego Europa ma pomagać Syryjczykom Libijczykom  Irakijczyków skoro z godnie z NAKAZEM Koranu inni muzułmanie powinni udzielić im pomocy?

    Odpowiedz
    IP: 84.57.xx0.xx4 
  • Kasia_gość

    28.09.2015, 21:20

    sztuczny problem

    jak jestesmy w Unii to wiadomo,że bedą tez ludzie innych ras i religii.Jedyne co to nalezy dbac o to by nie wrzucono nas do rezerwatów jak Indian lub nie podziekowano nam za goscinnosc tak jak to sie działo w Jugosławii.I tu nie tylko jest problem islamu ale np Ukrainców ,Niemców itd.No i przeciez to jest oczywiste ,że nikt nie bedzie odddawac tym ludziom swoich miejsc pracy,socjali z usmiechem.Sami Syryjczycy to chyba dawni Persi.To sa cywilizowani ludzie ,czesto zamozni.Ale chyba tam wiele innych jeszcze jest nacji ,plemion itd jakas zbieranina dziwna.No bardzo niebezpiecznie wiec to jest .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • _gość

    29.09.2015, 14:09

    Dawna Persja to obecny Iran a nie Syria

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx6 
  • SZOPENFELDZIARZ_gość

    28.09.2015, 22:01

    ISIS liczy ok. 40 tysiecy bojownikow. Potrafia podporzadkowac sobie kilkanascie milionow ludzi. Bolszewikow bylo w Moskwie i Petersburgu kilka tysiecy podporzadkowali sobie setke milionow. Nazistow w niemczech poparlo kilka procent obywateli na poczatku lat trzydziestych w wyborach. W 1933 nie bylo juz na kogo glosowac. Jeden chuligan w klasie potrafi zatraszyc cala grupe. Przemysl to.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx5 
  • 29.09.2015, 08:52

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx3 
  • gość123_gość

    29.09.2015, 14:29

    do Pani zakładającej post

    PATRIOTYCZKO WIELKA ! twoja inteligencja jest mała jak i wiedzą o ich religi i tak dalej ich religia jest popaprana bo oni sie uważają za bogów, a ty jesteś dla nich mięsem do zgwałcenia czyli typu niewolnica jestem ciekawy tak samo jak szybko wyszło szydło z worka SZWECJA też kochała muzumanów pomagali im a teraz z nimi walczą na ulicach a zapytaj te kilka set kobiet zgwałconych i zamordowanych dzieci czy teraz by pomogli gdzie 3/5 ludności szwecji to muzułmanie, i żyją w starchu że wyjdą i muzułmanin ich zabije lub zgwałci :) NAJPIĘKNIEJSZY PRZYKŁAD BYŁ W BONN gdzie 6 policjantów ugodził nożem jeden muzułmanin a jego wytłumaczenie w sądzie było że kierował sie KORANEM czy na przykład w Polsce zabije kobiete a że prawo Polskie jest nie dobre i skorumpowane, podejrzewam że by ich wypuścili bo to religia im nakazywała,a także strach przez strajkiem muzułmanów w Polsce... KOCHAJMY ISLAM A POTEM BĘDZIEMY WALCZYĆ NA NOŻE I BÓG WIE CO JESZCZE, TRZYMAJ BOŻE DROGI POLAKÓW W OPIECE...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx3 
  • _gość

    29.09.2015, 15:22

    Uczmy się na błędach innych. W WB też mówili, że 20 tysięcy nie zagrozi. A teraz ucinają głowy policjantom i dziennikarzom.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • _gość

    30.09.2015, 10:15

    Czym się różni ucięcie głowy od wbicia kosy pod żebra policjantowi, tak jak miało to miejsce nie dawno w Krakowie, Kibole i takie szympansy jak te z manifestacji w Tczewie robią to samo co salafici.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx5.xx6 
  • _gość

    29.09.2015, 15:52

    Największym błędem była pustynna burza...Od tego się zaczęło.Wina stoi po stronie Amerykanów...i niestety Polaków...którzy tam walczyli nie z własnej winy...

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx4 
  • C>K>M

    29.09.2015, 17:53

    Nie wszyscy muzułmanie to terroryści, ale 99,9% terrorystów to muzułmanie.....

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    30.09.2015, 10:13

    Widzę ze wyznawców Wolniewicza mamy tu więcej, to że powtórzycie kilkaset razy bujdę, nie oznacza że stanie się prawdą.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx5.xx6 

    C>K>M

    30.09.2015, 18:57

    Na "szczęście" 3 miliony Polaków mieszka za granicą i musi obcować z muslimami na codzień. Opinia własnego dziecka czy brata znaczy dla ludzi 100 razy tyle co praniu mózgu w TV czy bzdury które tu wypisujesz. Stąd w tej sprawie ludzie są (wręcz jak na nasz naród niebywale) zgodni i miejmy nadzieję, że dadzą temu wyraz.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Ali_gość

    30.09.2015, 11:26

    Manifestacja

    Cala smarkateria siedzi i komentarze pisze. Za nauke sie brac. Przyjmowac uchodzcow nie jest zle , zle to jest przygotowanie Unijnychj standartow. Co najmniej od roku wiedziano o nastepstwach dzialan w Syri. Wsrod tych uchodzcow sa ludzie wyksztalceni .

    Odpowiedz
    IP: 94.246.xx8.xx0 
  • rabbit_gość

    30.09.2015, 14:51

    NIE - dla uchodźców

    jak w słowach piosenki J. Pietrzaka ''Żeby Polska była Polską''

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx5.xx0 
  • Robin_gość

    30.09.2015, 19:10

    A autor skąd pisze? Z redakcji wyborczej?

    Widać tendencyjność tego artykułu. Autor chce za wszelką cenę skłócić Polaków. By długo nie strzępić języka zacytuję Miriam Shaded - osobę, która osobiście zna sprawę (oraz zna relacje świadków) . " Trzecia wojna światowa już się rozpoczęła, tylko w każdym kraju w innym terminie. Ona już toczy się na Bliskim Wschodzie, idzie na Afrykę i powoli zmierza ku Europie. Trzeba nazwać to wprost - to jest wojna cywilizacyjna pomiędzy kulturą muzułmańską a chrześcijańską — mówiła Miriam Shaded, prezes zarządu Fundacji Estera. W ocenie Miriam Shaded muzułmanie chcą szerzyć Islam poprzez podbijanie danego terenu. Ci, którzy nie chcą zmienić religii, są przeważnie zabijani albo łaskawie wypędzani. Te prześladowania już mają miejsce w Syrii — tłumaczyła w rozmowie z wp.pl. Pytana o apele m.in. polskiego episkopatu, by pomagać uchodźcom bez różnicowania ich ze względu na wiarę, Shaded stwierdziła, że jest to „naiwne podejście”.   Wiele osób uważa, że jeśli ktoś prosi o pomoc, należy mu pomóc. Tylko co, jeśli pomoże się kryminaliście, który później skrzywdzi kolejne osoby? Dlaczego ja mam pomagać osobie, która może stanowić zagrożenie? — pytała. źródło: wPolityce.pl A teraz proponują włączyć myślenie i obejrzeć film o emigrantach. Tak - tak się odwdzięczają Europejczykom. http://www.youtube.com/watch?v=H73WSLQ1uEM

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx7 
  • redakcja wyborczej_gość

    01.10.2015, 08:16

    Dlaczego w takim razie 3 mln Polaków pcha się w objęcia tych krajów, jak twierdzisz zislamizowanych? Czy pieniądz jest warty wyparcia się swoich wierzeń, pogladów czy zwyczajów a nawet śmierci przez obcięcie głowy? Nawet nie chciało się wam przeczytać dokładnie tematu, a już gorące głowy podpowiadają wam stereotypy. Jeżeli sądzicie, że garstka ludzi uciekających przed mordowaniami i wojną ( bo o takich napisał autor) jest w stanie narzucić 40 milionowemu narodowi swoje ... wszystko, tzn. że może nie zasługujemy na życie, bo jesteśmy tak słabi. Na spokojnie przeczytajcie o czym jest mowa, no chyba że jesteście osławionymi kibolami.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx5.xx6 

    C>K>M

    10.10.2015, 08:28

    I właśnie przez islamizację, za kilkanaście lat zaczną wracać do Polski. Nie dlatego, że w Polsce będzie lepiej. Dlatego, że na Zachodzie nie da się żyć poza enklawami dla bogaczy, którzy muslimów będą oglądać przez szybę samochodu lub przez ladę sklepu. Powtarzam. Pojedź. Zobacz. Potem mów.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • adr_gość

    01.10.2015, 08:20

    Tak uciekaja przed wojna, widziales autorze materialy z monitoringu z kamer, ktore znajduja sie na granicach panstw gdzie pokonuja Ci biedni ludzie? Widziales, zeby tam z nimi biegaly kobiety i dzieci? To jest zwykla inwazja. Posluchaj wypowiedzi Jaki w sejmie. Inwalidzi dostaja 500zl a uchodzca ma dostac 1500zl. Paranoja.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx2.xx0 
  • _gość

    01.10.2015, 16:29

    Popieram w pełni, z resztą nawet mieli na transparent "niech się nas boją", wyglądają jak stado tępych baranów...

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • jaa_gość

    02.10.2015, 20:29

    Kto?

    Każdy jest kto nie głosuje na PIS ! ! !

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx1 
  • pluto85_gość

    03.10.2015, 21:30

    Rozumiem potrzebę dyskusji na ten temat...

    ... ale mieszanie do tego "prawdziwego Polaka" jest niepotrzebne. Prawdziwym Polakiem może być osoba ksenofobiczna jak i kosmopolityczna. Stosunek do uchodźców, czy imigrantów nie determinuje bycia Polakiem. Na szczęście.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx5 
  • _gość

    05.10.2015, 08:23

    Czy wiesz, co oznacza cudzysłów? Autor celowo napisał w ten sposób, bo tak siebie określają ci panowie z bluzami i koszulkami z pseudo patriotycznymi grafikami.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xxx 
  • Piotrek_gość

    04.10.2015, 10:13

    Drogi autorze artykułu. Mamy prawo się obawiać. Zgadzam się z Tobą nie każdy muzułmanin to terrorysta, ale każdy terrorysta to muzułmanin. Czujesz to, prawda ?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • _gość

    05.10.2015, 08:27

    Chyba musicie zmienić płytę, już wcześniej ktoś wam wytłumaczył, że puste gadanie tego samego w kółko, nie oznacza że jest to prawda. Przykłady? są powyżej, no chyba że są to dla was bohaterowie a nie terroryści. W sumie mogło to by się zgadzać, patrząc na zakryte mordy na marszu niepodległości, Breivik, czy Hitler to tacy wasi mentorzy co?

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xxx 

    obywatel_gość

    15.10.2015, 09:05

    islamisci

    Otóż raz ze oni tylko chcą siedzieć na dupie i ciągnąć z panstwa a przecież my to Państwo . socjalne 3.5 tys mieszkania gotowe w gdańsku. Poprostu chcemy tego samego żyć godnie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx7 
  • _gość

    09.10.2015, 10:08

    Kto jest autorem tego artykułu? Czy trudno podpisać się pod własnymi poglądami? A może to poglądy właściciela gazety a nie piszącej?

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx6 
  • _gość

    13.10.2015, 08:30

    tnij.tcz.pl/?u=89462c

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx3.xx3 
  • _gość

    13.10.2015, 08:30

    tnij.tcz.pl/?u=c3a2fc

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx3.xx3 
  • _gość

    13.10.2015, 08:34

    tnij.tcz.pl/?u=343873

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx3.xx3 
  • _gość

    15.10.2015, 09:02

    ,,Instrumentem zniszczenia chrześcijańskich państw-narodów ma być ‘motłoch’. To pogardliwe określenie mas ludzkich często się tu przewija, choć publicznie nazywa się je bardziej pochlebnie jako ‘lud’. ‘Więcej jest ludzi o złych instynktach, niż dobrych; stąd też najlepszą metodą rządzenia jest gwałt i terror […] Siły motłochu są ślepe, bezmyślne i bezrozumne, bezbronne wobec zewnętrznych bodzców’. Stąd wypływa wniosek, że konieczny jest ‘absolutny despotyzm’ dla rządzenia ‘nieokrzesanym motłochem’, oraz że ‘nasze państwo’ musi stosować ‘terror, zapewniający ślepe posłuszeństwo’. ‘Dosłowne spełnienie’ tych zasad w komunistycznej Rosji musi być dzisiaj oczywistym dla każdego. Ten ‘absolutny despotyzm’ w międzynarodowym super-państwie ma być ukoronowaniem celu. W międzyczasie, w procesie burzenia struktur państwowych i  obronnych, niezbędni są lokalni despoci-marionetki: ‘Dzisiaj narody znoszą cierpliwie od dyktatorskich premierów takie nadużycia, za jakie kiedyś ścięli by dwudziestu królów. Jak to wytłumaczyć…? Otóż tym, że ci dyktatorzy poprzez swoich agentów szepczą w ucho ludu, że te nadużycia godzące w państwa służą wyższym celom - zapewnieniu dobrobytu ludziom, międzynarodowemu braterstwu, solidarności i  równości. Oczywiście, nie mówią tym narodom, że ich zjednocznie ma się dokonać pod naszą władzą’,, PRAWDZIWYM POLAKIEM JEST TEN, KTO TU ŻYJE, POSŁUGUJE SIĘ JĘZYKIEM POLSKIM W MOWIE I PIŚMIE, PRACUJE, PŁACI TU !! PODATKI, DZIAŁA NA RZECZ SWOJEGO ŚRODOWISKA, DBA O NIE, ŻYJE WEDŁUG ZASAD I WARTOŚCI EUROPEJSKICH....NIE ŚCINA GŁÓW, NIE ŻYJE WEDŁUG SZATAŃSKIEJ IDEOLOGII ISLAMU, WYPARŁ SIĘ KORANU JAKO  KSIĘGI ZALECAJĄCEJ GWAŁTY NA JEDENASTOLETNICH DZIEWCZYNKACH, ŚCINANIE GŁÓW  ,,NIEWIERNYM", .... NIE PRÓBUJE ZAMORDOWAĆ RDZENNEJ LUDNOŚCI, ABY ZASIEDLIĆ JĄ SWOIM  DZIKIM NARODEM...

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx3.xx5 
  • _gość

    15.10.2015, 21:07

    Jestem za pomocą imigrantom, ale głównie na ich terenie, bo w Europie z tego co wiem, to większość się nie asymiluje. Paryż, Londyn i wiele innych miast są tego przykładem. Trzeba zakończyć wojenne wprowadzanie tam "demokracji" .... Niech Onet czy inne mass media sprawdzą temat asymilacji i czy np niemuzułmanie są mile widziani w dzielnicach imigrantów. Sprawdźcie to rzetelnie i opiszcie. muzułmańskie wyznanie wiary - szahada : " Nie ma boga prócz Allaha, a Mahomet jest jego Prorokiem " ______ Na to muzułmańskie wyznanie wiary ja odpowiadam słowami Tegoktóry nigdy nie skłamał - słowami Jezusa Chrystusa czyli " ALFY i OMEGI " . Mahomet to jeden z fałszywych proroków - owoce Mahometa pokazują to : _____ " Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w odzieniu owczym, wewnątrz zaś są wilkami drapieżnymi! (16) Po ich owocach poznacie ich. Czyż zbierają winogrona z cierni albo z ostu figi? (17) Tak każde dobre drzewo wydaje dobre owoce, ale złe drzewo wydaje złe owoce. (18) Nie może dobre drzewo rodzić złych owoców, ani złe drzewo rodzić dobrych owoców. (19) Każde drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, wycina się i rzuca w ogień. (20) Tak więc po owocach poznacie ich." - Ewangelia Mateusza 7:15-20 Biblia Warszawska o tym wiekszość nie wie -----> ..... wyszukiwarka : " Neron tym razem podpali świat " " jak nie bać się wojny krachu cięzkich czasów część 3 " Youtube : Exodus ujawniony

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx3.xx5 
  • _gość

    17.10.2015, 13:57

    http://www.youtube.com/watch?v=_8JfL4ZX-To

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx3.xx3 
  • _gość

    17.10.2015, 15:21

    ~Przyjęcie muzułmańskich imigrantów do Polski stanowi rażące naruszenie prawa : Zgodnie z rozporządzeniem UE (tzw. Dublin II), wydanym na podstawie art. 78 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, "uchodźca, co do zasady otrzymuje swój status ochronny w pierwszym państwie UE, którego granice przekracza". Ich życiu nic już nie zagraża. Oni przemieszczają się z Włoch, Grecji, Turcji nie przed śmiercią, tylko w celu poprawy statusu materialnego. Jako, że nie są już oni uchodźcami lecz imigrantami ekonomicznymi, dlatego nie mamy obowiązku ich przyjmować. Według traktatu unijnego decyzja o ilości przyjmowanych imigrantów należy do suwerennej decyzji każdego państwa członka Unii Europejskiej. Komisja Europejska nie ma żadnych podstaw prawnych, a tym samym kompetencji wyznaczania państwom - członkom UE jakichkolwiek kwot. Mimo tego Komisja przy pomocy szantażu próbuje wymusić dla Unii prawo w zakresie nieprzekazanym traktatami integracyjnymi. Nie jest to omijanie prawa, tylko ordynarne jego łamanie. Z kolei rząd PO-PSL zgadzając się na dyktat Brukseli oraz Angeli Merkel, w sposób rażący narusza Konstytucję RP. Jednocześnie Komisja Europejska oraz rząd Ewy Kopacz, naruszają art. 14 Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, który stanowi, że każdy człowiek ma prawo ubiegać się o azyl i korzystać z niego w innym kraju w razie prześladowania. Azylant ma prawo wolnego wyboru, w jakim kraju chce otrzymać azyl. Narzucanie mu innego miejsca pobytu jest łamaniem jego prawa do wolności. Azylant ma prawo wskazać, gdzie chce uzyskać azyl. I każdy kraj jest zobowiązany do rozpatrzenia wniosku o udzielenie azylu. Wykorzystanie prawa do azylu nie może się łączyć z pozbawieniem wolności i prawa do swobodnego wyboru miejsca przebywania. Takie propozycje padają obecnie ze strony polskiego rządu, jak i władz UE. Polska zgadzając się na przyjęcie i gromadzenie w obozach uchodźców, narusza prawa człowieka, ale i naszą ustawę o ochronie cudzoziemców. Ustawa mówi, że Polska przyjmuje azylantów na podstawie ich deklaracji. Jeśli ktoś deklaruje, że chce otrzymać azyl w Polsce, to otrzymuje azyl. Jednak nie możemy organizować więzień dla ludzi, którzy poszukują azylu gdzie indziej. Na marginesie... rząd Ewy Kopacz dezinformuje opinią publiczną, gdyż jak się okazuje, Unia Europejska zapłaci 6 tysięcy euro za każdego przyjętego imigranta, ale tylko w przypadku, gdy będzie on przebywał na terenie Polski przez co najmniej 5 lat. Pięcioletni pobyt imigranta w kraju trzeba będzie udowodnić. W praktyce oznacza to, że najpierw Polska będzie musiała samodzielnie płacić za utrzymanie imigrantów - dopiero po pięciu latach będzie można wystąpić o zwrot kosztów. Z tego względu coraz więcej samorządów odmawia przyjęcia na swoje tereny imigrantów muzułmańskich. Imam Anjem Choudary zapowiada - Pewnego dnia prawo szariatu zostanie wprowadzone także w Polsce, bo wierzymy, że należy usunąć wszystkie opresyjne reżimy. Jeśli rządzi wami ktoś inny niż Allah, to jest to forma ucisku. Dzięki naszej polityce i ten wasz reżim zostanie usunięty, a ludzie będą szczęśliwsi. W Polsce macie rządy liberalnej demokracji, a w tym nie ma żadnych mocnych, trwałych wzorców. Wszystko wynika u Was z rozdziału państwa od Allaha http://www.youtube.com zwiń

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx3.xx3 
  • _gość

    18.10.2015, 18:18

    No photo ~uwaga : 1. Dopóki populacja muzułmanów pozostaje w okolicach 1%, są oni postrzegani, jako miłująca pokój mniejszość, albowiem takim jest pokazywany islam zarówno w artykułach prasowych jak i w filmach. W nich podkreślana jest jego barwna odmienność: USA 1.0%, Australia 1.5%, Kanada 1.9%, Chiny 1%-2%, Włochy 1.5%, Norwegia 1.8% 2. W zakresie 2% do 3% muzułmanie zaczynają odróżniać się od innych mniejszości. Zaczynają być widoczni, jako członkowie gangów ulicznych i w więzieniach. Pojawiają się pierwsze symptomy nadużywania środków z pomocy społecznej: Dania 2%, Niemcy 3.7%, Wielka Brytania 2.7%, Hiszpania 4%, Tajlandia 4.6%. 3. Powyżej 5% zaczyna być zauważalny silny (nieproporcjonalny do ich liczebności) wpływ na społeczeństwo. Naciskają na wprowadzenie żywności halal (czystego wg islamskich standardów), dzięki czemu wymuszają pojawienie się dużej liczby miejsc pracy dla muzułmanów. Pojawia się seria żądań do sieci handlowych o wprowadzenie tej żywności na rynek, często wzmocniona groźbami: Francja 8%, Filipiny 5%, Szwecja 5%, Szwajcaria 4.3%, Niderlandy 5.5%, Trinidad i Tobago 5.8%. 4. Powyżej 10%, rząd państwa zmuszany jest do uznania ich prawa do sądów Szariatu, czyli wg prawa islamskiego. Docelowo Islam dąży do tego, aby cały świat był sądzony wg prawa Szariatu. Wyraźny wzrost bezprawia, pojawiają się muzułmańskie getta, gdzie nawet uzbrojone patrole policji boją się zapuszczać. Rząd zaczyna tracić kontrolę nad sytuacja. Jakikolwiek pretekst może doprowadzić do rozruchów, palenia samochodów i napaści na nie-muzułmanów: Indie 13.4%, Izrael 16%, Kenia 10%, Rosja 10-15%. 5. Powyżej 20% zaczynają się demonstracje siły, podpalenia szkół, szpitali, samochodów, synagog i kościołów. Większość osadzonych w więzieniach to muzułmanie. Dotychczas sporadyczne grupy para-militarne dżihadystów zaczynają działać w świetle dnia, często wypierając na terenach zamieszkania muzułmanów lokalne siły porządkowe: Etiopia 32.8% 6. Powyżej 40% można się spodziewać regularnych masakr i ataków terrorystycznych. Organizacje para-militarne rządzą niektórymi terenami wg własnego widzimisię. Trwają także uprowadzenia niewiernych kobiet, gwałty oraz utajone jeszcze niewolnictwo: Bośnia 40%, Czad 53.1%, Liban 59.7%. 7. Powyżej 60% następują niczym nieograniczane prześladowania niewiernych, sporadyczne masowe morderstwa, wprowadza się prawo Sharii w skali całego kraju. Niewierni są zmuszani do płacenia podatku (haracz) „ za ochronę" tzw. Jizja (dżiza), często rekwirowany jest ich majątek. Masowy exodus nie-muzułmanów z kraju: Albania 70%, Malezja 60.4%, Katar 77.5%, Sudan 70%. 8. Powyżej 80% pojawiają się czystki i morderstwa kierowane z poziomu państwowego: Bangladesz 83%, Egipt 90%, Gaza 98.7%, Indonezja 86.1%, 9. W pobliżu 100% następuje tzw. muzułmański Pokój (stad Islam jest znany jako "Religia Pokoju") czyli "Dar-es-Salaam", co znaczy "Islamski Dom Pokoju". Według wojennej doktryny islamu powinien być wtedy pokój, gdyż wszyscy są już muzułmanami i nie ma powodów do walki. W rzeczywistości muzułmanie zaczynają zabijać sami siebie. Afganistan 100%, Saudi Arabia 100%, Somalia 100%, Jemen 99.9%

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx1.xx5 
  • _gość

    20.10.2015, 00:20

    Wolną Polskę zawdzięczamy tysiącom anonimowych robotników z hut, stoczni, kopalń którzy już w tej wywalczonej przez siebie wolnej Polsce umierali w zapomnieniu i biedzie

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx5.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.