Wariaci na Zamkowej - fotoradar lub drogówka pilnie potrzebni

(fot. tcz.pl)
Wariaci na Zamkowej - fotoradar lub drogówka pilnie potrzebni
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Mieszkam z żoną na ulicy Zamkowej od niedawna. To co każdego dnia, a w szczególności w godzinach wieczornych dzieje się na ulicy przyprawia a drżenie serca. Kierowcy samochodów, którzy urządzają sobie rajd po Zamkowej oraz motocykliści chcący przekręcić możliwie najmocniej manetkę rozwijają śmiało można nazwać niepoważnymi czy szalonymi. Kwestią czasu jest tylko, aby z takiego szaleńca zostać mordercą. Bo jak nazwać kogoś kto w tak rażący sposób przekracza prędkość w środku miasta, gdzie dzieci biegają po chodnikach i jeżdżą na rowerach?! Latem wracając z pracy często mijam dzieciaki grające w piłkę na ulicy...

Z tego co zaobserwowałem to kilka samochodów o mniej więcej tych samych porach wieczornych wraca lub jedzie gdzieś. Oczywiście auto wyposażone w sportowy wydech, który budzi mojego 4 miesięcznego synka. Słychać jak rozwija prędkość i ani myśli zwalniać... A na ulicy Zamkowej mamy przejście dla pieszych. Normą jest, iż auta, które jadą zgonie z przepisami ( 40km/h) wyprzedzane są właśnie na wspomnianym przejściu. Obok przejścia dla pieszych znajduje się świetlica dla dzieci. I to również posiadacze swoich żelaznych rumaków mają "gdzieś". Żona jakiś czas temu była świadkiem, kiedy to przed przejściem zatrzymał się kierowca autobusu, który przepuszczał gromadkę dzieci wraz z opiekunkami świetlicy. Autobus się zatrzymał, ale kierowca jadący za nim nie użył wyobraźni. No, bo po co ktoś może się zatrzymywać przed przejściem dla pieszych?! Zamiast wyobraźni popisał się głupotą, ponieważ zaczął wyprzedzać autobus. Chwała kierowcy, który kierował autobusem, ponieważ zatrąbił i tuż przy osi jezdni opiekunka się zatrzymała i auto przejechało jej przed nosem. To co się tutaj dzieje nie jest normalne. Aby nie być gołosłownym w najbliższym czasie nakręcę filmik, który pokaże o co mi chodzi.

Policja owszem jeździ tutaj po okolicy. Brakuje jedynie tego, aby zatrzymali się na końcu i mierzyli prędkość. Myślę, że jeden dzień patrolowania to kilka zatrzymanych praw jazdy. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić, któryś z tczewskich patroli, aby pokusił się o wystawienie "suszarki". Póki co nie doszło tutaj do wypadku. Jednak kiedy coś się stanie to nie będzie to kolizja dwóch samochodów... może dojść do tragicznego zdarzenia z udziałem dziecka. I nie zwalajmy winy na służby porządkowe itd. Są znaki, są ograniczenia, są latarnie... Problemem są kierowcy aut, motocykliści ( Ci są rekordzistami prędkości na Zamkowej) oraz młokosy, którzy ujeżdżają swoje odkurzacze. Skuter z górki bez problemu rozwinie prędkość większą jak 40km/h. Dodać do tego poziom umiejętności prowadzenia, który wynosi - 5 i mamy bombę z opóźnionym zapłonem. A te brzęczące odkurzacze budzą tak apropo cała ulicę... Reasumując: jeździsz więcej jak 40 km/h po Zamkowej - strzeż się! Użyj wyobraźni. Nie działa opowieść o biegających dzieciach to pomyśl o policjancie, który stoi na końcu ulicy i mierzy w Twoim kierunku. 500zł mandatu + zawieszenie na 3 miesiące. Chociaż osobiście życzę, aby ktoś taki musiał zdawać ponownie egzamin.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (73)
dodaj komentarz

  • Grzegorz_gość

    20.03.2016, 16:16

    Zamkowa jest w strefie tempo 30 km/h. Brakuje na niej elementów uspokojenia ruchu.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx3 
  • _gość

    20.03.2016, 16:34

    Z górki na pazurki

    Rozwiązaniem jest położenie 2 może 3 spowalniaczy na jezdni . Koszty nie wielkie a i bezpieczeństwo będzie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • Rogi

    20.03.2016, 21:22

    Spowalniacze to na osiedlowej ulicy sobie możesz zamontować. Tam jeździ przecież autobus.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    spowolniony_gość

    21.03.2016, 12:19

    spowalniacze

    Rogi, a np. w Puławach ? całe miasto jest w spowalniaczach i nikomu to nie przeszkadza. Jadąc autobusem przez miasto jesteś w stanie przejecha nawet po kilkunastu spowalniaczach.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx7 

    buli_gość

    21.03.2016, 15:41

    masz takie spowalniacze: tnij.tcz.pl/?u=8696ff jako, ze autobus ma wiekszy rozstaw kol, po prostu przejezdza 'nad' nim.

    Cytuj
    IP: 89.206.xx6.xx3 

    Eric_gość

    21.03.2016, 19:40

    Sa specjalne spowalniacze do montowania tam gdzie odbywa sie ruch autobusow. Sa dostosowane do rozstawu kol autobusu tak aby na nie nie najezdzal, natomiast osobowka zawsze na nie najedzie. Wystaczy dobrac odpowiednie srodki do danej sytuacji.

    Cytuj
    IP: 46.77.xx4.xx6 

    aaaa_gość

    21.03.2016, 22:49

    na kosciuszki

    takie spowalniacze przydaly by sie na ul Kosciuszki tym bardziej ze jest tam przedszkole

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xxx 
  • ..._gość

    20.03.2016, 16:38

    na Zamkowej jest 30, a nie 40km/h, to strefowe ograniczenie prędkości. Jak jadę zgodnie z przepisami, to wyprzedzaja mnie wszyscy, ostatnio nawet rowerzysta na szosówce próbował. Konieczna kontrola radarowa, ale policmajstry śpią nad Wisłą.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx0.xx3 
  • _gość

    23.03.2016, 22:38

    puknij sie w czoło

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx0 
  • DOROTA_gość

    20.03.2016, 16:54

    crazy

    TO SAMO DZIEJE SIE NA UL. WĄSKIEJ PO PROSTU DEBILE!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • xxx_gość

    20.03.2016, 17:00

    ZDJĘCIE PASUJE DO SYTUACJI ;D

    TO SIĘ WYPROWADŹ ...

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xxx.xx8 
  • _gość

    20.03.2016, 17:08

    Najlepiej byłoby gdyby policjanci mierzyli do takich nie z "suszarek" a z karabinów maszynowych. Wtedy, panie, jeździliby powolutku...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • no ja wiem, co mówię_gość

    20.03.2016, 22:13

    pa to lo gia

    zastanawiam się skąd w tczewie bierze się takie patologiczne "myślenie", aby zaraz do każdego strzelać, wieszać itd... bardzo często zatrzymuję sie przed pasami i przepuszczam pieszych i zauważyłem, że właśnie kierowcy autobusów, jak chamy, nie zatrzymują się kiedy samochód z przeciwka już stoi - to po pierwsze po drugie - skoro tej pani synek się budzi, to może niech sobie zamieszka gdzieś na wsi, gdzie nie ma odgłosów ulicy... po trzecie - w tczewie "wszystko jest problemem" - kierowcy, rowerzyści, właściciele psów, piesi... itd - ludzie nie żyjecie tutaj sami i zaakceptujcie, że to jest MIASTO, a mam wrażenie, że większość to z okolicznych wiosek się przeprowadziła i ma problem, bo nie umie żyć w mieście. tacy jesteście wszyscy święci, że zaraz na każdego policję chcecie nasyłać? czekam na minusy :)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx4 

    Sebek_gość

    22.03.2016, 22:26

    ?

    pa to lo gia - nie chodzi o to, że odgłosy ulicy budzą mi syna. To nie jest problem. Zapraszam wieczorem na Zamkowa. Stań sobie na chodniku i patrz co się dzieje. Nasyłać na policję oczywiście, że będę jak ktoś jeździ jak wariat i nie potrafi poruszać się w terenie zabudowanym. Dzieciaki grają w piłkę na ulicy. Jak coś się stanie to oczywiście wina dzieci i rodziców.... A, że kierowca miał 80km/h na liczniku to już nieważne. Może wszyscy zacznijmy jeździć jak nam się podoba. Anarchia na ulicy! Mieszkam tutaj i widzę codziennie co się dzieje i chcę, aby mój syn nie wylądował na masce jakiegoś wariata. Nie nie mówię tylko tego w swoim imieniu ale reszty rodziców również.

    Cytuj
    IP: 77.254.xx0.xx2 
  • swen_gość

    20.03.2016, 17:09

    Słuszna reakcja brachu, większość woli przymrużyć oczy i otworzyć dopiero jak coś się wydarzy, próbowałeś zgłaszać do SM lub na policje?

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx4 
  • Sebek_gość

    23.03.2016, 12:46

    Dzięki za zrozumienie. Zaliczasz się do nielicznych, którzy rozumieją gdzie leży problem. Jeszcze tego nie zgłaszałem, ale chcę podpytać co można zrobić w takiej sprawie. Żeby rozwiązać problem wystarczy, że stanie radiowóz... I niech chociaż przeprowadzi kontrolę dokumentów.

    Cytuj
    IP: 87.204.xx5.xx0 
  • DYZIO_gość

    20.03.2016, 17:24

    DOKŁADNIE TAK SAMO JEST NA UL. PADEREWSKIEGO.TO PO PIERWSZE PO DRUGIE NA CAŁEJ DŁUGOŚCI TEJ ULICY JEST ZAKAZ ZATRZYMYWANIA SIE...POD SZPITALEM ZASTAWIONY CHODNIK ŻE PRZEJŚĆ NIE MOZNA..STRAŻ PRZEJEŻDZA I NIE REAGUJE..CZY MY W TCZEWIE MAMY POLICJĘ?????????A CO NA TO NOWY KOMENDANT ????

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx4 
  • eunuch_gość

    20.03.2016, 17:45

    hmm

    i mieszkaj w takiej patologicznej dzielnicy. Dziękuje -postoję ,nawet za darmo wsród tego menelstwa nie chciałbym egzystować. stare miasto sie stoczyło już dawno.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • lukee

    20.03.2016, 20:44

    A co dzielnica ma do rzeczy? Mogę się założyć, że większość kierowców którzy tak szaleją na drogach jest z innych dzielnic. I co więcej - jedynie kilka ulic jest jeszcze TROSZKĘ niebezpiecznych, bo prawdziwa patologia albo już dorosła i jako tako zmądrzała (nie wyłazi na ulice szukać zaczepki), albo siedzi za kratami. A menelstwo np. na Suchostrzygach też ma się dobrze.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • and_gość

    20.03.2016, 17:46

    ad. "wariaci..."

    Mała poprawka - na Zamkowej obowiązuje 30km/h bo tu jest strefa ograniczonej prędkości i dopiero kończy się przy wjeździe na Sambora. Z moich obserwacji wynika, że w zasadzie nikt nie stosuje się do tego. Może naprawdę potrzeba większej kontroli, bo po wypadku to będzie ju za późno.Nie wspomnę już o "trójkącie" na którym stoi semafor. Dookoła zaparkowane samochody, pomimo tego, że jest to skrzyżowanie, a właściwie 3 skrzyżowania. Przepis określa jasno, że na skrzyżowaniu i w odległości mniejszej niż 10m od skrzyżowania jest zakaz zatrzymywania. Jak widać naszych służb porządkowych to absolutnie nie interesuje. Prawo nie istnieje "hulaj dusza-piekła nie ma".

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx8.xx9 
  • _gość

    20.03.2016, 22:53

    na "trojkacie" nawet sama policja stawia samochod.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx0.xx0 
  • SAMBORA_gość

    20.03.2016, 17:55

    SAMBORA też to samo do czasu jak stanie się nieszczęście może wtedy ktoś zareaguje

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx8.xx1 
  • lukee

    20.03.2016, 20:41

    Kiedyś już na Sambora motocyklista spowodował wypadek, ale niedługo sytuacja może się powtórzyć bo idioci na motocyklach cały czas szaleją (pozdro dla srebrnej CBRki). Nawet zimą, wystarczyło, że było kilka stopni powyżej zera i już durnie się popisywali. Jak brakuje emocji to uzbierać kasy i jechać sobie na tor poszaleć, ciekawe czy tam też cacy cwani będą. Żeby nie było - nie mam nic do normalnym motocyklistów, ale idiotów niestety też nie brakuje...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • dido_gość

    20.03.2016, 17:56

    ...

    szczera prawda..

    Odpowiedz
    IP: 77.181.xx9.xx0 
  • 1234_gość

    20.03.2016, 18:00

    Co to za wypociny, przy takim postawieniu sprawy policja powinna też karać mandatami rodziców dzieci bawiących się na ulicy, albo "zawieszać" w prawach rodzicielskich na 3 miesiące :)

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xxx.xx4 
  • Sebek_gość

    22.03.2016, 22:28

    Ktoś zapomniał jak dzieckiem był.

    Cytuj
    IP: 77.254.xx0.xx2 

    _gość

    27.03.2016, 17:46

    1234 brawo za rzeczowy komentarz.Nie dajmy sie zwariować, ulica jest dla  samochodów a nie placem zabaw dzieci.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx0 

    Sebek_gość

    29.03.2016, 08:18

    Dzieci bawiące się na ulicy to zupełnie inna bajka, inna książka, inny rozdział literacki... Poruszyłem temat nadmiernej prędkości. Jest to strefa zamieszkania, i dużo dzieci porusza się po chodnikach. W miniony weekend całe pielgrzymki chodziły po Zamkowej i bulwarze. Sezon motocyklowy rozpoczęty i nie brakowało miłośników silnych wrażeń. I niech takie rozpędzone coś w pakuje się na chodnik. I wtedy również pod artykułem, który ukaże się tutaj w serwisie proszę pisać takie mądre komentarze: "Nie dajmy się zwariować", "czepiasz się ludzi z pasją""ulica nie dla dzieci tylko dla aut".

    Cytuj
    IP: 87.204.xx5.xx0 
  • Mario_gość

    20.03.2016, 18:02

    no miałeś się gdzie wprowadzić

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xxx.xx9 
  • Sebek_gość

    23.03.2016, 12:59

    Co się uczepiliście tej dzielnicy? To, że kiedyś coś się działo to nie znaczy, że cały czas tak tam jest. Nie spotkałem się osobiście z jakimiś menelstwem. Idź sobie w nocy na Kozen np. Tam strach chodzić

    Cytuj
    IP: 87.204.xx5.xx0 
  • _gość

    20.03.2016, 18:05

    I nie tylko na ul.Zamkowej tak sie dzieje ale tak samo jest na ul.Sambora jadacy z dolu jak i z gory...

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx1.xx3 
  • za_darmo_gość

    20.03.2016, 18:20

    To się też tyczy ulicy sambora i jana z kolna

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • tczewianin_gość

    20.03.2016, 18:49

    popieram autora

    W pełni popieram autora! GDZIE SĄ PATROLE POLICJI, szczególnie w porach wieczornych? Zamkowa i oba parkingi przy bulwarze nad Wisłą - wieczorami słychać tylko wycie silników i pisk opon, nawet przy zamkniętych oknach również po godzinie 22. Czy władze miasta wspólnie z policją czekają aż stanie się jakaś tragedia?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • _gość

    20.03.2016, 19:05

    Wyolbrzymione.Jeżdżę Zamkową często i nie zauważyłem takich rażących przypadków.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx2 
  • QQ13_gość

    22.03.2016, 09:03

    Bo jeździsz za szybko!

    Może spróbuj stanąć i poczekać.

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 
  • cinek_gość

    20.03.2016, 19:10

    zgadza sie

    zgadza sie tam jezdza krejzole bez wyobrazni, ale policja ma to gdzies i zgadza sie ze tam wkoncu dojdzie do tragedii

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • co to jest?_gość

    20.03.2016, 22:21

    do tragedii?

    dlaczego wszędzie ma dojść do tragedii, nieszczęścia, dramatu? skąd w was ludzie tyle defetyzmu?! zacznijcie od siebie, bo zauważyłem, że ci, co tak chrzanią bez sensu, to sami nie reprezentują sobą niczego najlepszego :) tczewianie - więcej wyrozumiałości oraz optymizmu i wiary w drugiego człowieka. oczywiście, czekam na minusy :)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx4 

    Sebek_gość

    22.03.2016, 22:36

    tak do tragedii

    W taki sposób podważyć można każdą dziedzinę życia. Defetyzm? Przeczytaj swój komentarz i zacznij od początku. Wyrozumiałość dla kogoś kto stanowi dla wszystkich niebezpieczeństwo? Takie komentarze są pisane przez ludzi, którzy chyba żyją sami dla siebie. Będziesz posiadać dziecko to zobaczysz czyje bezpieczeństwo się liczy. Dla odświeżenia pamięci: tnij.tcz.pl/?u=1d1cf0 I co powiesz tej młodej matce? Więcej wyrozumiałości? Otymizmu?

    Cytuj
    IP: 77.254.xx0.xx2 
  • gość_gość

    20.03.2016, 19:14

    brawo

    Jest Pan pierwszym obywatelem, który nie zrzuca winy na służby porządkowe. Co prawda nie mam suszarki bo nie jestem z drogówki ale daje słowo że na Zamkowej w najbliższych dniach zobaczy Pan jak zatrzymujemy pojazdy no i radiowóz w którejś z uliczek bocznych ul. Zamkowej czekający na piratów.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx5.xx8 
  • _gość

    21.03.2016, 22:29

    Tak jest, jeszcze bardziej to ogłoście, wtedy na pewno kogoś złapiecie...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx0 

    QQ13_gość

    22.03.2016, 09:13

    Tak jest, jeszcze bardziej to ogłoście.

    Brawo. Nie mają nikogo łapać, tylko niech stoją i całą dobę a wcześniej wystawią znak "UWAGA STOIMY" i niech wszyscy jadą z rozwagą (celowo nie piszę - przepisowo) a jak znam życie, to i tak sporo by nałapali, bo asy odporne na myślenie nie zauważą nawet patrolu. I takie podejście policji pochwalam (jeśli to policjant), nie pompować skarbonkę, tylko zapobiegać potencjalnej tragedii! Ponowne brawo!

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 

    Sebek_gość

    22.03.2016, 22:40

    Nie mam powodu narzekać, ponieważ widzę że Policja nie omija tej ulicy. Wystarczy sam przejazd wieczorem radiowozu. To już działa jak straszak. A radiowozy są tutaj regularnie. 

    Cytuj
    IP: 77.254.xx0.xx2 
  • ja_gość

    20.03.2016, 19:45

    idąc następnym razem rozrzuć na tej ulicy gwoździe... będą omijali to miejsce gnoje.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx2 
  • anula_gość

    20.03.2016, 20:23

    ul. 30 stycznia

    Ulica w większości prosta i kusi aby depnąć gaz. Na przejściu przy Żeromskiego trzeba czekać aż samochody staną, bo można wpaść pod szarżujące auto. Kilka razy ledwo uniknęłam wypadku. Chodzą tam dzieci ze szkoły i nie zawsze sprawni pacjenci z Przychodni Rogowskich. Na brawurę chyba nie ma lekarstwa.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx9 
  • Alex_gość

    20.03.2016, 20:32

    nieoznakowany radiowóz

    Wystarczy nieoznakowany radiowóz skierować co kilka dni na ulice Tczewa, ale tak uczciwie, pasy, światła, wyprzedzanie, prędkość i rozmówki telefoniczne. Panowie z Policji, możecie się wykazać.

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx5.xx5 
  • mati_gość

    20.03.2016, 20:58

    wariaci

    no i gdzie jest ta straz miejska czy policja .czlowiek mieszka tam od urodzenia i komus przeszkadzalo ze stawiamy auto na chodniku i sie zaczely wojny szkoda gadac a dzieja sie tam dziwne rzeczy

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • Tczewianin_gość

    20.03.2016, 21:03

    debile

    Te przygłupy zapierd.... wszędzie, Sambora, Łazienna to standard.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • _gość

    20.03.2016, 21:11

    Hahaha

    To wróć na ta wioskę z ktorej przyjechałeś

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • Sebek_gość

    22.03.2016, 22:45

    Z miłą chęcią Panie Miastowy

    Cytuj
    IP: 77.254.xx0.xx2 
  • lolek_gość

    20.03.2016, 21:14

    Dać wieśniakom golfa czy starom BMW i lecą ile wlezie. Głupota nie zna granic do momentu aż jeden z drugim nie pozabijają się i wszyscy będą pisać jakie to "Dobre dzieci były" .  A ja napiszę po prostu "kilku kretynów mniej" .. :-/ Swoją drogą mieszkańcy nie wiedzą co zrobić ?? .. jest dużo możliwości ;)

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx4.xx9 
  • janek_gość

    21.03.2016, 00:09

    smiechu warte

    czlowieku jako jedyny widzę z tczewa masz problem do ludzi którzy maja jakąś pasję a nie tak jak ty siedzą i klepią głupoty w internecie . ;) to że cię nie stać albo jesteś starym dziadkiem już to nie ich problem . Każdy robi to co lubi, a to że auto czy motocykl jest głośniejszy nie zawsze oznacza że ma zmieniony wydech itp. pewnie nigdy nie widziałeś aut typu ferrari itp które jak depną to słychać na pół miasta, a jednak jakoś ten przegląd przechodzą, na dodatek fotoradar w środku miasta ? pokaż mi to miejsce nawet teraz SM nie może postawić czegoś takiego w mieście, tym bardziej że fale radiowe będą się odbijać od budynków itp. i wynik pomiaru będzie niedokładny, czekamy aż nagrasz ten filmik najlepiej przez okno jeszcze nagraj jak ktoś przejeżdża, to zapewne za parę dni tego okna mieć nie będziesz jak ktoś się zorientuje skąd było to kamerowane :) a wtedy wątpię, że Ci policja pomoże. Kolega od jak ty to nazywasz odkurzacza.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx1 
  • achhhh_gość

    21.03.2016, 13:20

    hahhaha

    ty pewnie widziales ferrar ale w gazecie albo w tv buraku

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx9 

    Sebek_gość

    22.03.2016, 22:58

    Ty to nazywasz pasją? Widzę, że naoglądałeś się TVN TURBO, że taki mądry jesteś. Pomiar będzie niedokładny.... Jaką masz pasję? Ujeżdżanie przekręconego skutera? Widać, że nie rozmawiałeś z kimś dla kogo motoryzacja jest rzeczywiście pasją. Ktoś z pasją stosuje się do przepisów. A do wykręcania prędkości używa toru... dla Twojej informacji zapraszam na tor do Pszczółek. Tylko kup sobie motor żeby wstydu nie robić. Chociaż podejrzewam, że masz z 16 lat i mama Ci nie pozwoli. Ucz się ucz dzieciaku Ferrari słychać na pół miasta? Ciekawe.... Twój skuter to może i tak. Pasji chłopczyku mam wiele. Ale ponad wszystko cenię sobie życie oraz zdrowie mojego syna. P.S. Nie wpadłeś na pomysł, że film mogę nagrać z innego miejsca Panie detektywie?

    Cytuj
    IP: 77.254.xx0.xx2 

    _gość

    23.03.2016, 22:41

    s.ebek kiedy rozwód? kto by wytrzymał z takim charakterkiem

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx0 

    Sebek_gość

    24.03.2016, 10:35

    ?

    I chciej tutaj zrobić coś dla społeczeństwa... Najlepiej mieć wszystko gdzieś. Matka, która straciła ostatnio syna w tczewskim szpitalu i postanowiła pokazać nieudolność służb zdrowia w TV jej też zwrócisz uwagę, że śmiała sprawę dać do wiadomości publicznej? Takie akcje mają na celu niesienia zmian na lepsze. Chyba, że jest się takim człowiekiem jak Ty i tylko w domu przed telewizorem potrafisz narzekać...

    Cytuj
    IP: 87.204.xx5.xx0 
  • _gość

    21.03.2016, 04:23

    Niestety, ale sporo w Tczewie piratów drogowych. Często widać ich też na Obrońców Westerplatte, na Grunwaldzkie (ktoś tam w ogóle jeździ 30 jak nakazują przepisy?), na Kociewskiej. Faktycznie nieoznakowany radiowóz w ciągłym ruchu po mieście bardzo by się przydał.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx3 
  • QQ13_gość

    22.03.2016, 09:22

    Nieoznakowany radiowóz.

    Wysiadam, jak czytam takie komenty. Po co komu NIEOZNAKOWANY radiowóz? A za chwilę będziesz pisał, że się chowają i nabijają skarbonę! Radiowóz ma być oznakowany i jeszcze powinien jeździć na bombach, żeby wszyscy z daleka widzieli. Nieoznakowanym niech sobie jeździ antyterrorka lub tajniaki.

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 
  • Sasa_gość

    21.03.2016, 06:24

    Policja śpi na parkingu

    Zgadzam się. Kierowcy notorycznie łamią tam przepisy. A patrole policji stoją godzinami na parkingu nad Wisłą lub przy moście.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx3 
  • Tczewiak_gość

    21.03.2016, 07:24

    Uroki starego miasta

    Niestety ale taki sa uroki mieszkania w ,,13 dzielnicy ,, zawsze teren za mostami byl problematyczny.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx3 
  • konik

    21.03.2016, 09:44

    Niema co zwalac winy na policje takich niedzielnych kierowców jest za dużo żeby tylko nimi miała się zajmować jak by posłać patrole do pilnowania tylko ulic przed piratami drogowymi to by się dopiero działo i by wtedy były wpisy że policja nie ściga np.włamywaczy i złodziei tylko zajmuje się kierowcami ludzie policja jest tylko jedna a takich patologii wiele

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx6 
  • motomaniak_gość

    21.03.2016, 11:29

    Zaraz widze posty w stylu "ktos ma pasje a wy sie czepiacie itd itp".Zrozumcie w koncu ze po waszych spocikach na carfie albo na bulwarze czy gdziestam jak zapierniczacie swoimi cackami z wydechem piedzacym przez miasto to po prostu jest meczace?Jestem fanem motoryzacji,biore udzial w roznych eventach mniej lub bardziej profesjonalnych ale podstawa jest to zeby nie utrudniac innym zycia.Jak bedziecie mieli male dziecko i beda mu sie wyzynaly zeby i w koncu pojdziecie spac i ono tez a jakis pajac pod blokiem bedzie wkrecal na obroty swoja honde z "mugenem z allegro" tak dla jaj przez 20 minut to na pewno pomyslicie sobie "mmmm grunt to pasja".Pozdrawiam osla z bajkowego ktory przeciaga na obrotach rozklekotana prelude bez konkretnego celu wieczorem.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx8 
  • Sebek_gość

    22.03.2016, 23:09

    tak trzymać

    Uchwyciłeś sedno:) Pasja powinna iść w parze z kulturą. Jak jadę autem i widzę w  lusterku motocyklistę zrobię mu miejsce. On po wyprzedzeniu puszcza jedną rękę z kierownicy i dziękuje. Taki motocyklista od razu wzbudza szacunek. I to jest ta różnica, której nie zrozumieją wszyscy...

    Cytuj
    IP: 77.254.xx0.xx2 
  • motomaniaku_gość

    21.03.2016, 17:02

    i po co zazdrościsz

    Motomaniaku jesteś jednym z zazdrosnych dupków jeżdzących meteorem którym przeszkadzają inni ludzie z zawiści i zazdrosci. Jedni co mają 3310 mówią że i-phon to szajs i za darmo by nie chcieli inni na piękne dziewczyny mówią plastiki z zazdrości że takich nigdy nawet nie poznają osobiście będąc facetem a kobiety z zazdrości o urodę. tak inni narzekają na ludzi mających fajne samochody czy motocykle z zazdrosci a jak by wygrali w totaka to od razu by stał przed domem civic z mugenem...

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx8 
  • motomaniak_gość

    22.03.2016, 03:17

    dzieciaku

    Wez na wstrzymanie-nie pojales o co mi chodzi?tak sie sklada ze obecnie to moj 9 samochod.Osobiscie w kilku z nich dlubalem i lubilem upgrady w ramach fabrycznych lub dedykowanych czesci(swap lub podmianki czescinz mocniejszych modeli).Na pewnej marce "zeby zjadlem".Nie musze Tobie tego udowadniac.Obecny pojazd nie wymaga przerobek bo jest i na tyle swiezy i mocowo mi wystarcza.Nie jaraja mnie hondy,ale mi nie przeszkadzaja (mialem crx)dopoki ktos mi pod oknem nie odwala cyrkow.Auto mu chodzi nierowno i co?przegazowywaniem przez 20 minut probuje je naprawic bez zagladania pod maske?Prosze.I rozumiem osoby,ktore mieszkaja przy bardziej ruchliwych ulicach i sa skazani na cykliczne wycie wieczorem.Zyj i daj zyc.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx5.xxx 

    _gość

    22.03.2016, 08:18

    Puknij się w łep dzieciaku, bo najwidoczniej nie dorosłeś do obcowania w społeczeństwie. Czego ma niby zazdrościć? Tego ,że kogoś stać na 25 letniego trupa, a na podstawowy element jakim jest tłumik już nie? No bo przecież trzeba pokazać jak te zawrotne 75 kucy brzmi prawda? Komicznie wygląda ledwo odpychający się samochód, który robi szumu jakby po 3 sekundach już setką zasuwał. A porównywanie golfa do ferrari jak w poprzednim komentarzu to śmiech na sali, to tak jakby porównywać wille z altanką ogrodową :)

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    QQ13_gość

    22.03.2016, 08:57

    No toś dał do pieca!

    Civic za wygraną w totka! HAHAHA!!! To to je taaakie drogie auto, czy ten mugen tak winduje cenę??? A no tak, trójka w totka, to też wygrana! Pozdrawiam marzących o Civicach. Marzenia nie kosztują. Nie ważne, że 1,4, ważne, że ryczy jak 4,7. Ehhh...

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 
  • Motocyklista _gość

    21.03.2016, 21:56

    E tam przesada :D

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx0.xx1 
  • Sebek_gość

    23.03.2016, 18:21

    Podziękowania dla Policji

    Nie wiem czy moje przemyślenia miały jakikolwiek wpływ na dzisiejszą wizytę Policji, ale jednak jestem zadowolony z rezultatów! :) Radiowóz stanął dziś na ulicy Zamkowej! Także z mojej oraz mojej rodziny wielkie ukłony oraz podziękowania w stronę policjantów, którzy nas tutaj odwiedzili. Zapraszam oczywiście częściej. I co powiedzą teraz Ci, którzy tak się wymądrzali? Kolego od skutera radzę założyć z powrotem blokadę, albo znajdź inną drogę do domu.

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx0.xx2 
  • _gość

    23.03.2016, 22:41

    ahhh poczułeś się spełniony?

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx0 

    Sebek_gość

    24.03.2016, 10:24

    Rogucki śpiewał:" i po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot..." Sam sobie zadaję właśnie to pytanie.

    Cytuj
    IP: 87.204.xx5.xx0 
  • _gość

    23.03.2016, 22:46

    ALe uprzejmie donoszę.Wstyd na całe miasto. tfuu wieś czczew z lokomotywom w paski

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx0 
  • _gość

    25.03.2016, 06:36

    I bardzo dobrze, że o tym napisał. Była reakcja zanim komukolwiek się stała krzywda... Wieśniakiem należy nazwać tego co widzi w takim zachowaniu kierowców coś normalnego.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • zazdrosnygad_gość

    29.03.2016, 13:32

    von do piekła k wściekła

    większość mieszkańców starego miasta powinna zostać przesiedlona na abisynię, abisynia powinna zostać otoczona ogromnym murem a sam wal przeciw powodziowy powinien od strony abi zostać rozebrany.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.