"Bez skierowania nic nie załatwicie" - izba przyjęć szpitala w Tczewie

(fot. tcz.pl)
"Bez skierowania nic nie załatwicie" - izba przyjęć szpitala w Tczewie
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Chciałbym opisać zdarzenie jakie miało miejsce w dniu 28 kwietnia w szpitalu tczewskim przy ulicy 30 styczna. Zgłosiłam się ze znajomą która była u mnie w odwiedzinach a zamieszkuje w województwie Wielkopolskim. Poczuła się bardzo źle w związku z dolegliwościami które miewa, dostała ataku , pojechaliśmy do szpitala tczewskiego na izbie przyjęć około godziny 14. Na miejscu po zgłoszeniu się do osoby w recepcji i opisaniu dolegliwości bardzo niemiła - wręcz ordynarna pani powiedziała: SKIEROWANIE!

Tłumaczyliśmy że osoba chora nie zamieszkuje w Tczewie, po czym pani odpowiedziała, że jej to nie obchodzi ma być skierowanie, po czym zasugerowała bym udała się do swojej przychodni w Tczewie, wzięła skierowanie na siebie i wtedy szpital przyjmie tą panią - nieważne że inne nazwisko - liczy się sztuka!

Bez skierowania nic nie załatwimy - na nic dały się prośby, że chora prawie w miejscu gdzie powinno się jej udzielić pomocy - bez skierowania nic nie załatwicie odparła chamska pani.

To jest kpina gdy nie przebywa się w miejscu zamieszkania to nie można w nędznym miasteczku uzyskać pomocy!


Pozdrawiam chamską panią ze szpitala pełniącą dyżur 28.04.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (48)
dodaj komentarz

  • kaia27_gość

    30.04.2014, 14:53

    zgadzam sie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nasza sluzba zdrowia to chory system a zwlaszcza placowka w Tczewie to jeden wielki cyrk ..... pozdrawiam :)

    Odpowiedz
    IP: 88.105.xx1.xx5 
  • sara22_gość

    30.04.2014, 14:56

    o tak ...............

    http://www.tcz.pl/index.php?p=1,62,0,tcz-24&item=d3301127cb6de14b

    Odpowiedz
    IP: 88.105.xx1.xx5 
  • MieszkankaTczewa_gość

    30.04.2014, 15:07

    Kpina !

    Tak, to prawda. Takie rzeczy tylko u nas w Tczewie chyba :) Sama już nauczona doświadczeniem zawsze ide po skierowanie - ale widziałam ludzi z wypadku , z rozciętymi rekami, całymi we krwi, połamane staruszki - i jak to u nas bywa - nikogo nie przyjeli. Lekarze powinni mieć SERCE i przedewszystkim POMAGAĆ ! Tczewskie szpitale to UMIERALNIE - wiec ludzie - prosto do Gdańska tu nie ma wgl po co przychodzić :) Raz też mojego duszącego się dziadka kazali SAMEMU wieźć do Gdańska, ciekawe od czego sa karetki .Dziekować Bogu , że po drodze nic się nie stało. Pozdrawiam, i apeluje o serce.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xxx 
  • Ja _gość

    30.04.2014, 15:08

    Bo tczew to jest jedna wielka patologia w szpitalach nawet leczyć nie umieją za pieniadze to wszystko zrobią a tak to mają w dupie ..pederasty ...

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx7.xx5 
  • ASD_gość

    30.04.2014, 15:16

    Wystarczy znajomość prawa :)

    Następnym razem proszę powiedzieć pani w recepcji o Artykule " Art. 68. " z Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej o zakresie Zdrowia . 1. Każdy ma prawo do ochrony zdrowia. 2. Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji materialnej, władze publiczne zapewniają równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych. Warunki i zakres udzielania świadczeń określa ustawa. 3. Władze publiczne są obowiązane do zapewnienia szczególnej opieki zdrowotnej dzieciom, kobietom ciężarnym, osobom niepełnosprawnym i osobom w podeszłym wieku. 4.Władze publiczne są obowiązane do zwalczania chorób epidemicznych i zapobiegania negatywnym dla zdrowia skutkom degradacji środowiska. 5. Władze publiczne popierają rozwój kultury fizycznej, zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży. Pamiętając oczywiście że żaden kodeks / paragraf nigdy mocą nie dorówna Artykułom Konstytucyjnym :) Proszę następnym razem postraszyć panią w recepcji o wszczęciu postępowania przez prokuratora :) a skończy się to dla niej bardzo źle :) Choć .... z 2 strony czasami nie wygląda to tak kolorowo wiem Polska ... Kraj dla ludzi bogatych :) ale warto spróbować :) pan który raz był przede mną z tej mocy skorzystał i pani w recepcji wręcz się obsrała przy kreślę :P później z nim gadałem był to jakiś adwokat :P

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xxx 
  • _gość

    30.04.2014, 15:20

    Takie zachowanie to NORMA

    To jakaś paranoja! Wiem bo sama tego ostatnio doświadczyłam. Zostałam odprawiona z kwitkiem! A co usłyszałam od jednego z lekarzy - że zachowanie ludzi tam pracujących jest niereformowalne! Tak sobie teraz myślę, że pewnie łapówka by może pomogła!!! I jak tu funkcjonować, znieczulica kompletna się robi i myślenie "to mnie nie dotyczy więc mi to zwisa" ! Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 95.51.xx0.xxx 
  • ASD_gość

    30.04.2014, 15:21

    asd

    ~ Ja _gość nawet za pieniądze nie potrafią . Uwierz :P odwiedziny Gastrologa / Pediatry / Lekarza ogólnego / Lekarza Specialisty /klinika gastroenterologii / Chirurga oraz tego od jamy ustnej :) kilkanaście dobrych złotych :) i brak efektów zołądek dalej wrecz napie... :P

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xxx 
  • groch_gość

    30.04.2014, 15:24

    Dobrze po co przyjeżdżała do Tczewa skoro ma problemy z sercem. Jej wina. Takie osoby powinny być trzymane w hospicjum, a nie włóczą się a potem wołają o pomoc. Pewnie na dodatek bezrobotna i z mojej kieszeni by szły pieniądze na ratowanie tej pani, a tego sobie nie życzę. Pozdrawiam zdrowo myślących.

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx2.xx6 
  • gość _gość

    30.04.2014, 19:52

    ty człowieku jesteś jakimś chyba snobem módł się aby ciebie coś takiego nie spotkało to juz ludzie chorzy maja sie zamknąć w domu nie mieć kontaktu z ludzmi w kazdym szpitalu muszą przyjąć bez względu skąd są

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx0 

    na szczęście zdrowa_gość

    30.04.2014, 21:01

    do komentarza -groch-gość

    Zdrowo myślący człowieku "groch" życzę Ci żebyś jak najczęściej musiał korzystać ze służby zdrowia no i oczywiście bezrobocia.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx0.xx6 

    _gość

    01.05.2014, 12:09

    o widze ze ta chamowa sie odezwala

    Cytuj
    IP: 77.253.xxx.xx0 
  • ania_gość

    30.04.2014, 15:32

    na izbie przyjęć szpitala nie przyjmą bez skierowania - to jasne ! pani w nagłym przypadku powinna trafić na SOR ( szpitalny oddział ratunkowy). Proszę nie mylić szpitala ( w zakresie leczenia chorób) z doraźną pomocą w nagłych wypadkach i odpowiednią ku temu jednostką !!

    Odpowiedz
    IP: 80.50.xx5.xxx 
  • aga_gość

    01.05.2014, 13:35

    SOR

    Tylko że SOR w Tczewie nie ma. Jak nie ma to zdychaj?

    Cytuj
    IP: 77.253.xxx.xx2 

    ania_gość

    02.05.2014, 13:02

    do aga

    jak w szpitalu może NIE być IZBY RATUNKOWEJ ????? szpital nie powinien zostać dopuszczony bez niej do użytku, albo przeniesiony do kategorii" park zabaw i rozrywki" ...

    Cytuj
    IP: 80.50.xx5.xxx 
  • Krato_gość

    30.04.2014, 15:37

    ?

    Wystarczyło pójść do prezesa szpitala i złożyć oficjalną skargę. Na jaką izbę przyjęć się Państwo udali, jak nazywała się ta niedobra pielęgniarka? Poza tym na izbie chirurgicznej jest monitoring audio-video więc jeśli zdarzenie miało miejsce właśnie tam, to przełożonym tej pani łatwo będzie wyjaśnić całe to zdarzenie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • Malborktodopiero!!!_gość

    30.04.2014, 15:57

    szok

    ja mysle ze malbork to jest dopiero syf!!-ja mialam skierowanie z pogotowia w nocy-na oddzial ginekologi-gdy pojechalam z pogotowia do szpiatal-okazalo sie ze szpital byl zamkniety-pol godziny stalismy i dzwonilismy i nikt nam nie otworzyl-i nie stety do tczewa musielismy szybko jechac!!!!...kpina!

    Odpowiedz
    IP: 83.180.xx0.xx9 
  • GOSC_gość

    30.04.2014, 17:22

    TCZEW

    Byłem z palcem na hirurgi i lekarz powiedział ze mam isc po skierowanie musi byc osoba prawna to jest chore jak by sie ktos wykrwawiał to tez by kazał isc po skierowanie ?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • .._gość

    30.04.2014, 18:12

    Ludzie, to jest izba przyjęć do szpitala, a nie pogotowie!!! Nie mylcie pojęć i placówek. Jeżeli kogoś życie jest zagrożone to należy dzwonić po karetkę!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • nieznajoma_gość

    30.04.2014, 18:52

    To jest parodia znam take chamstwo ze strony pracowników szpitala w Tczewie to są ludzie to jest bydło bez serca i żadnych ograniczen ktoś powinien się za take zachowanie dobrać im do d**y.

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx1.xx7 
  • _gość

    30.04.2014, 20:37

    Tak to prawda tez miałam takie zdarzenie z synem z kilka lat temu z podejrzeniem wyrostka robaczkowego wysłali mnie pociągiem do Gdańska po czym lekarz z Gdańska się śmiał bo po raz to nie był wyrostek i mówił co z wyrostkiem panią wysłali do nas to się nadaje do gazety kpina i śmiech na sali .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • E.J_gość

    30.04.2014, 21:26

    chore!

    Czyli,tak na dobrą sprawę nie powinny istnieć izby przyjęc bo po co...żle się czujesz,połamałeś się,miewasz ataki itd.. to idż do lekarza pierwszego kontaktu,tak? Kpina! Chcesz chleb powszedni to idż do młyna po mąke i sobie go zrób! Tak to wygląda!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx1 
  • tczewiak_gość

    30.04.2014, 21:47

    zgadzam sie

    Tczewska izba przyjec to chore miejsce. nie licza sie tam z pacjentem i traktuja ludzi bardzo przedmiotowo. a co do skierowan to wogole jest chore. po co wogole sa jakies skierowania? caly system zdrowai w polsce to kpina

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx6 
  • _gość

    30.04.2014, 22:46

    CO ZA SZAMBO

    Co to za dziki kraj? I tu ma się obchodzić 10lecie wstąpienia do UE? Państwo trzeciego świata gdzie biurokracja bierze górę nad zdrowym rozsądkiem! No, ale na szczęście nie wszędzie jest tak jak na 30 stycznia w Tczewie. Tą placówkę powinni zamknąć, a część pielęgniarek i lekarzy powinni wysłać na warsztaty psychologiczne by nauczyli się właściwie z pacjentem obchodzić!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • markowski18

    30.04.2014, 22:57

    chcą tylko podwyżki gdzieś maja pacjentów niestety to Polska pogotowia zdrowi,a jednak z naszych składek

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • sorry_gość

    30.04.2014, 23:21

    !!

    bo w Tczewie mamy taki klimat...

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx7 
  • pacjent_gość

    01.05.2014, 00:24

    beznadzieja

    Tczewski szpital to jest beznadzieja panie pielęgniarki myślą że są bogiem na lekarzy nie mam określenia chodzą po tej placówce i palą gupa niech jadą do gdańska się przeszkolić z kultury osobistej

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • Marcin_gość

    01.05.2014, 01:07

    No to ja bym ta wredną pielęgniarkę równie wrednie potraktował gazem pieprzowym i jeszcze kumpli poprosił, żeby innego dnia zrobili to samo z parę razy jak będzie równie wredna dla innych pacjentów. Może wtedy się ta k...a sama stamtąd zwolni

    Odpowiedz
    IP: 5.60.xx9.xx3 
  • Marcin_gość

    01.05.2014, 01:10

    A może czas zwrócić się do mediów z prośbą o nagłośnienie sprawy jaka panuje sytuacja w służbie zdrowia w Tczewie żeby w końcu władze coś z tym zrobiły ?

    Odpowiedz
    IP: 5.60.xx9.xx3 
  • nikt_gość

    01.05.2014, 05:49

    Jak Kuba Bogu tak...

    Trwa walka lekarzy i personelu medycznego o to, aby choćby tacy jak ja nie mogli ich krytykować. Czy to na portalach medycznych czy gdziekolwiek? Bidulki cholerne, oni do nas z sercem a pacjent to „awanturujący się cham i złodziej" To się chyba nigdy nie zmieni, mimo że na każdym kroku mamy dowody ich "tumiwisizmu", totalnej ignorancji i zwykłego chamstwa. Leżąc w szpitali w Sopocie przeczytałem na tablicy ogłoszeniowej super tekst: " postępuj w stosunku do nas jak my postępujemy w stosunku do ciebie" Zapewniam, że będę postępował dokładnie tak jak sobie tego życzycie. Serce za serce, chamstwo za chamstwo. Myślę, że układ uczciwy. Marek Szostak http://www.mati-szostak.pl

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx2 
  • ania_gość

    02.05.2014, 13:04

    w Sopocie nie ma szpitala

    Cytuj
    IP: 80.50.xx5.xxx 

    _gość

    02.05.2014, 23:03

    Jest, mądralo

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • xxx_gość

    01.05.2014, 13:12

    Potem sie dziwic ze nasze szpitale czewskie odwiedza Polsat...kobieta walczy i dobrze oby wiecej takich ludzi..a pan prezes co???.... przed kamera wyraxa swoj bol i ubolewanie po 6 latach....zenada....kryja tylki ludzi maja za nic ciagna z nas kase by poprawic swoje dobra.a my pacjenci to dla nich zlo konieczne za ich niektore wystepki w stosunku do pacjenta wypelnianiu dokumentacji powinien w koncu ktos sue zajac albo czesciej medialnie naglasniac niektore kwestie swoja droga dopiero wypowiedz prokuratury co do pewnej sprawy o uzasadnionych dowodach wpedza pracownikow w poczucie niepewnosci i obawy o przebieg spraw tak wiec szanowni pacjeni szpitali tczewskich pizosaje nam wszystkim zyczyc by nie chorowac pozdrawiam!!!!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx0 
  • Nax_gość

    01.05.2014, 14:22

    Pięniądze nie zmienią chamskich ludzi.

    Są szpitale gdzie obsługa jest bardzo miła, fachowa i prześciga się w uprzejmościach jak szpital MSWiA w Gdańsku, a są też i takie gdzie jest zupełnie odwrotnie. Żadne przepisy i dodatkowe fundusze nie nauczą ludzi bycia ludźmi! W Tczewie na porodówce też potrafią być w porządku, ale już na Izbie przyjęć jak widać nie.

    Odpowiedz
    IP: 37.209.xx1.xx3 
  • gość_gość

    01.05.2014, 16:01

    Racja,bez tego ani rusz ale czasami trzeba być tacy jak oni.kiedyś pojechałam z tatą (chorował na stomie i był dożywiany pozajelitowo) a lekarz do mnie skierowanie pani ma?"nie mam" to pani pojedzie do lekarza rejonowego i wziela skierowanie. a ja do niego pan chyba jest śmieszny,tata jest w pizamie prawie wogule nie chodzi a ja mam z nim jechac po skierowanie i spowrotem tutaj?nie rusze sie z tad dopóki mu nie pomozecie.z wielką łaską ale go przyjął.im trzeba zrobic awanture zeby cos zdzialac bo łagodnościa i prośbami nic sie nie da zrobić:(((

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx5 
  • aga_gość

    01.05.2014, 18:17

    sztum

    Polecam szpital w Sztumie, jak macie jechać na Gdańsk to do Sztumu bliżej a obsługa cudna. Czasem trzeba w rejestracji poczekać ale warto, pielęgniarki miłe, a lekarze cudo

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx2 
  • _gość

    01.05.2014, 19:04

    czyli jesteś mieszkańcem tczewa i jesteś ubezpieczony to może Ci pomogą, ale przyjechałeś do rodziny na święta i posiadasz pełne ubezpieczenie, ale wracaj na drugi koniec Polski do swoich lekarzy...... żałosne

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xxx.xx8 
  • Woja_gość

    01.05.2014, 23:21

    witam mialem ta sama sytuacje choc jestem mieszkancem tczewa!!! na moje to szpital jest ok tylko obsluga tego szpitala zachowuje sie jakby przychodzili tam odpoczywac a nie pomagac i leczyc chorych!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx2 
  • _gość

    02.05.2014, 12:57

    Ja byłam 5 lat temu z synem w przechodni na W.Polskiego ze skierowaniem to chirurg ze złamanym palcem u nogi co nie mógł isć kazał nam isc na 30 stycznia na chirurgie kpina o co tu chodzi czy oni nie mogli nogi włożyć w gips paranoja

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • Ali Abdah_gość

    02.05.2014, 13:00

    Trzeba

    było iść do szpitala na Paderewskiego.... sam byłem świadkiem przyjęcia bez skierowania . Ewentualnie wezwać pogotowie ( nawet zadzwonić z ulicy , że koleżanka źle się poczuła)to by musieli przyjąć.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx3 
  • pacjent_gość

    02.05.2014, 15:11

    Kypyina,PRY-WA-TY-ZA-CJA.Tylko.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx7.xx7 
  • gość_gość

    02.05.2014, 21:12

    niecałe 3 lata temu matka mojego męża źle się poczuła mąż zawiózł ją samochodem do szpitala( dodam że były to godziny wieczorne) chcieli skierowanie mama zmarła na rondzie jadąc po skierowanie ;(

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx0.xx1 
  • Tczewianka_gość

    02.05.2014, 21:16

    Niestety

    Najlepiej udać sie od razu do Gdańska , bo właśnie to usłyszy pacjent od lekarza i od równie prymitywnych pań z rejestracji . A w moim wypadku było tak że jak zgłosiłam sie z dzieckiem po pomoc doraźną to pani doktor nawet nie raczyła tyłka ruszyć z krzesła żeby zobaczyć i zbadać dziecko . A po za tym co to za szpital gdzie pozostają na dyżurze analfabeci zawodowi bo nie ma komu zrobic badania USG i nikt nie umie ich odczytać - co to za lekarz który nie potrafi rozpoznać choroby lub dolegliwości po podstawowym badaniu . Kochani rodacy my nie mamy lekarzy tylko znachorów z XVI wieku . Każda kolejna reforma służby zdrowia nic nie pomoże jeśli nie zmieni sie tok rozumowania lekarzy . Ale w gabinetach prywatnych , na widok kolejnej stówy odzyskują rozum . Zdrowia życzę ,

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx5 
  • _gość

    03.05.2014, 07:22

    tam pracują alkoholicy i niekompetentne bydło

    Odpowiedz
    IP: 62.92.xx7.xx2 
  • altrnatywa_gość

    03.05.2014, 13:38

    szlachetne zdrowie

    Miałam niedawno styczność z Izbą Przyjęć na chirurgii,był luty syn stłukł sobie mocno nogę.Po pracy ok. godziny18-tej pojechał ze mną samochodem do tzw.,,Białego domku" tam pan doktor widział,że syn mocno kuleje nawet nie obejrzał nogi-konkretnie stopy dał skierowanie na chirurgię, zaraz nasunęło mi się pytanie to poco Fundusz Zdrowia opłaca tego lekarza jeżeli z góry wiadomo,że bez prześwietlenia się nie obejdzie.Okazało się,że stopa była mocno stłuczona,ale na drugi dzień musiałam zarejestrować syna do lekarza rodzinnego po L4gdzie osobiście się udałam bo nie mógł chodzić.I znowu powstało pytanie czy chirurg nie mógł dać L4, ja niepotrzebnie zajęłam miejsce komuś kto naprawdę potrzebował pomocy lekarza rodzinnego, oprócz tego NFZ musiał zapłacić lekarzowi rodzinnemu- czy to nie mogło być wypisane na chirurgii.Mówimy dużo o oszczędności moje pytanie brzmi, czy nie oszczędniej byłoby pominąć dwóch lekarzy nie wspomnę już o zaoszczędzeniu czasu mojego i lekarzy.Tak rządzi Minister Zdrowia z PO.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx1.xx3 
  • qwertyu_gość

    03.05.2014, 19:36

    a ja powiem : są dobrzy specjaliści, fachowa obsługa, dobre szpitale i fachowe przyjęcie.... ale nie tutaj- Tczew to DZIURA...osobiście nawet nie próbuje się tu leczyć , tylko w poważniejszych przypadkach jadę do Gdańska...mieszkania również szukam tam.. tutaj nie ma NIC

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx8.xx9 
  • gość_gość

    03.05.2014, 19:45

    zgadzam sie

    Przecież tu nie ma szpitali tu są uśmiercalnie i przechowalnie ,Zostajesz przyjęta na Paderewskiego to pierwsze co podają to potas w kroplówce,standart.powinni te badziewia zamknąć ,a nie utrzymywać te pseudo pielęgniarki.Każda z nich powinna udać się na przeszkolenie do Gdańska . Leżałam nie dawno w wojewódzkim szpitalu,opieka pielęgniarek super .W nocy nie spały (jak tu ),zadzwoniło się to zaraz przychodziła i nie z miną męczennicy .Moja mama lezala w Tczewie po zawale na sali z chorą umysłowo ,z kobietą coś sie nie dobrego dziłlo mama dzwoniła a nikt nie raczył przyjść więc wstała i poszła do pielęgniarek a one dwie w najlepsze spały i wcale od razu nie przyszla tylko po jakimś czasie ..Tak samo jak umarla kobieta była to niedziela (wiadomo musi leżeć 2godz)ale nikt ją nie oddzielił parawanem ,kazdy kto przechodził musial na nią patrzeć .Powinno być głosowanie zeby to coś zamknąć a nie jeszcze dobudowywać iremontowac

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx5 
  • iksik_gość

    04.05.2014, 14:33

    paranoja

    Niestety od niedawna zgadzam się z negatywnymi opiniami o tczewskiej służbie zdrowia, Wzywając karetkę spotykasz się z odmową, masz prawie nieprzytomnego starszego człowieka przywieżć do lekarza rodzinnego, po długim wywiadzie przez telefon przyjęto wreszcie zgłoszenie. Ale lekarz , który przyjechał, każe czekać przez cały wekend , aby zarejestrować pacjenta do specjalisty chirurga (oczywiście nie wiadomo kiedy się tam dostaniesz i czym masz tam z chorym dojechać.Tylko dzięki determninacji rodziny pacjent jeszcze żyje, chociaż po ciężkich bataliach w chirurgicznej izbie przyjęć -lekarz nie chciał obejrzeć pacjenta odsyłająć w przerózne miejsca z wielką łaską , a raczej (bo rodzina chce!!!) zgodzono się przyjąć pacjenta na oddział, ale na szczęście !!!nie było żadnego wolnego i chory trafił do Akademii w Gdańsku. Tam zupełnie inna bajka i podejście do pacjenta , natychmiastowa operacja i leczenie . W Tczewie pewnie by już dawno nie żył , gdyż miał wstrząs septyczny. Omijajcie tczewskie szpitale!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx0 
  • Lidka_gość

    10.01.2018, 22:11

    Ciąża - mają to gdzieś

    Witam 21tc, w nocy 4 ataki kłującego bólu. Tel do swojego gina do Gdyni - lepiej dmuchać na zimne wiadomo. Dzwonię od rana do jakiegokolwiek gina w Tczewie czy mnie przyjmą- nie ma szans. To co - szpital. Idę,mówię co jest- chamska pani - 3 piętro i tam się pytać. Pytam raz jeszcze. Ona - tam winda. Ok. Na oddziale gin ,,jak nie krwawi pani a tylko kuje to tak musi być.'' usg w oczach chyba miał. Zaproponował pobyt 2-3 dni na oddziale i wtedy by zobaczył. Wtf??? Paranoja. Chciałam tylko konsultacji, a nie leżakowania na oddziale.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx4.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.