Co się dzieje na Czyżykowie? "Wielkie bandyctwo i ćpanie..."

Co się dzieje na Czyżykowie? "Wielkie bandyctwo i ćpanie..."
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Co się dzieje na Czyżykowie? W czwartek kolo Vegi wyrwanie torebki w środku dnia starszej kobiecie. W sobotę złodziej wchodzi w środku dnia do kiosku ruchu na pętli, to wszystko dzieje się POD OKIEM KAMER!

Mam pytanie co robi SM i Policja bo chyba nic - po zmroku jedno wielkie bandyctwo i ćpanie na skwerku na Czyżykowie - średnia wieku 15-20 lat, patroli pieszych ZERO!

Jak się dzwoni na Straż Miejską to, cytuję: "nie mam radiowozu bo są na interwencji" - to po co oni są?

Zdjęcie poglądowe.


Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (45)
dodaj komentarz

  • tojestdraamtk***a_gość

    03.04.2016, 21:17

    dadaa

    patroli pieszych powinno być więcej! a "policja" krąży od jednostki do maka po kawe i dalej w to samo miejsce ! na tetmajera kozen i stare miasto zapraszamy tam patusów jest najwięcej

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • dupeka_gość

    03.04.2016, 21:33

    a

    same brudasy i dziadostwo tam mieszka,porządny tam nie osiądzie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • _gość

    03.04.2016, 21:36

    Dlatego nie liczcie za wiele na policje, kupujcie sobie gazy pieprzowe, chodzcie z jakąś pałką czy czymkolwiek co może zaboleć przestępce w myśl zasady "umiesz liczyć- licz na siebie" . A co do złodzieja to w dyby zakuć na starym mieście i odciąć 2 palce.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • _gość

    03.04.2016, 21:48

    Wiecznie nie mają radiowozu i nic im się nie chce

    Skoro nie ma radiowozu - to dlaczego nie ruszą się pieszo, lub autobusem???? - przecież podczas pełnienia służby nie muszą kupować biletów. No ale prościej spać przed monitoringiem, albo strzelać kimę na kanonce. Reasumując, nasze podatki wyrzucane są w błoto, zero pożytku z tej instytucji. W Tczewie natychmiast powinno się przeprowadzić referendum w sprawie odwołania straży miejskiej, tak jak to zrobiono w innych miastach.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx0.xx5 
  • _gość

    05.04.2016, 14:02

    Jeżeli w danym dniu dostępnych jest dwóch funkcjonariuszy straży miejskiej którzy maja do dyspozycji jeden radiowóz, to przepraszam bardzo kto ma wsiąść w autobus i udać się na interwencję? Dyżurny czy może sprzątaczka? Warto również uwzględnić, iż każdy patrol ma swój rejon i ma obowiązek w nim przebywać.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx8.xx4 
  • JA_gość

    03.04.2016, 22:03

    JOJO

    SYF

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • _gość

    03.04.2016, 22:10

    z tego co mi wiadomo, na czyżykowie nie ma żadnej działającej kamery monitoringu miejskiego, gdyż nie ma światłowodów łączących to osiedle z Centrum Monitoringu na ul Wąskiej... istniejące klosze, to albo same klosze bez kamer, lub kamery prywatne (coś na typ tych co w tetce czasami są)

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx6.xx8 
  • lolo_gość

    03.04.2016, 23:27

    SM pod młotek

    SM w takim Tczewie nie zdaje egzaminu, ponieważ jak już ktoś wyżej stwierdził (autor artykułu) gdy zostaje zgłoszone zdarzenie o incydencie to już przygotowana jest gotowa odpowiedź dla zawiadamiającego - mieszkańca "nie mam radiowozu bo są na interwencji" i nic w tej sprawie dalej nie jest czynione bądź prośba o przekierowanie i zgłoszenie sprawy na policje. Co do patrolu SM to zarówno stan osobowy jak i 'uprawnienia' funkcjonariuszy mają małą wagę na takie interwencje. Ale... za to dosyć dobrze służby mundurowe SM odnajdują sie w inwigilacji (afera z zeszłego tygodnia - Dziennik Bałtycki)...  Najlepszym rozwiązaniem byłoby zlikwidować SM i w to miejsce zwiększyć strukturę policji - bo po co dwie instytucje skoro jedna kuleje od lat w całym kraju. Plusem tego rozwiązania byłoby też zlikwidowanie sztucznych stanowisk...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • _gość

    04.04.2016, 00:15

    gdzie tam skwer?

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx5.xx6 
  • adsd_gość

    04.04.2016, 08:19

    to endziory i trojaki menele !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • Mieszkaniec Czyzykowa_gość

    04.04.2016, 08:41

    Xxxx

    Dobrze by było gdyby jeszcze te kamery działały. Z tego co mi wiadomo nie działają. Niestety 10 lat temu to było spokojne osiedle a teraz brak słów. Nie jestem jakiejś starej daty ale widzę dzisiejszą Młodzież to masakra. Nie mówię że wszyscy są tacy sami. A swoją drogą to Sm i Policja oczywiście widzę ich nieraz na patrolu ale raczej nie wtedy gdy się coś dzieje. Wystarczy częściej przyjeżdżać po zmroku w okolicy Konarskiego przy Administracji i Tetmajera.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx6 
  • 10 lat temu_gość

    07.04.2016, 18:58

    Jeszcze 10 lat temu to był strach wyjść z domu po 22 na czyżykowie, bo można było zebrać w**erdol za nic, a nie jak twierdzisz "było spokojnie".

    Cytuj
    IP: 164.126.xx9.xx3 
  • ćśog_gość

    04.04.2016, 09:00

    "nie mam radiowozu bo są na interwencji" - Dwa dni temu widziałem interwencje policji gaszenia głodu w lokalnej kebabiarni. Trochę szacunku i respektu proszę dla naszych niezawodnych i niezastąpionych służb mundurowych!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx8 
  • _gość

    04.04.2016, 19:18

    Panie Kolego.. jeżeli pracujesz, to zapewne wiesz, że pracownikowi który pracuje 8h przysługuje 30 minutowa przerwa. jeżeli policjant chce zjeść coś ciepłego, to przecież nie pojedzie się przebrać w cywilne ubranie tylko po to aby zjeść a następnie znów w mundur żeby wrócić na służbę... trochę zrozumienia.. policjanci to też ludzie, swoje potrzeby mają..

    Cytuj
    IP: 83.20.xx7.xx7 

    pracownik_gość

    04.04.2016, 22:11

    Ja pracując 8h mam 15min przerwy.

    Cytuj
    IP: 82.145.xx0.xx5 

    _gość

    05.04.2016, 08:52

    w du*ie mam ich potrzeby, niech sie biora do roboty

    Cytuj
    IP: 89.71.xx0.xx7 

    _gość

    12.04.2016, 06:57

    toc to nie ludzie tylko psy

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • _gość

    04.04.2016, 09:14

    Tak samo jest w salonie gier na pętli autobusowej.Pijaństwo i agresja.Strach tam czekać na autobus.Ogólnie jedna wielka patologia.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx8 
  • lolo_gość

    04.04.2016, 11:54

    TPAG

    Ludzie z tamtych rejonów sami o sobie mówią z dumą, że reprezentują tczewską patologie poprzez wynaturzone hasła kibicowskie 'Tczewska Patologia Arka Gdynia" heh he.... dla innych byłoby to wstydem i nie przyznawałby się do słów, które negatywnie ukazują otoczenie w którym się znajdują... Czyżykowo to burony z renesansu heh he

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx8 

    _gość

    04.04.2016, 14:31

    do lola

    pochwal się z jakiej dzielnicy Ty pochodzisz bo TPAG to nie jest grupa która jest związana tylko z czyżykowem, chyba że mieszkasz tam gdzie działają LGFT - bo Ci to zaiste "świętoszki"... normalnie ministranci i to tacy pomocni - ostatnio na Starym kumplowi na spacerze z żoną pomogli złamać nos i to tylko za 5 dych - prawie jak za darmo.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx2.xx5 

    mama_gość

    05.04.2016, 07:14

    strach

    za salonem gier na pętli z soboty na niedziele bili się!.kilku chłopaków biło jednego...w tym samym dniu też wieczorem' działo 'się pod' żabką' też młodzi chłopacy..

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx1 
  • Xxxx_gość

    04.04.2016, 10:21

    Ehh

    To pewnie nagel!!

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx1 
  • vartiss_gość

    04.04.2016, 10:46

    mm

    Jo gowno :)

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx1 
  • _gość

    04.04.2016, 11:07

    dopki i inne ochlapusy

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx7.xx6 
  • Gość czyżykowo_gość

    04.04.2016, 11:47

    co się dzieje na czyżykowie

    Co wy wypisujecie? może są jakieś od czasu do czasu incydenty na Czyżykowie bo one wszędzie się zdarzają. Ale ja myśle że dawniej było gorzej niebezpiecznie. Na każdym kroku gdzie człowiek nie poszedł to stały grupy młodzieży. Czy to na pentli autobusowej , czy na pawilonach koło arniego , czy na ceglarskiej , orzeszkowej , nowowiejskiej i tak bym mógł jeszcze wymieniać. To 5 , 10 lat temu było niebezpiecznie bo za darmo człowiek dostał w morde, bo niemniał papierosa czy 50gr. nie dołożył do piwa ;-).Teraz jak odwiedzam Czyżykowo to jak by umarło , ta cała młodzież gdzieś się pochowała.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xxx 
  • _gość

    04.04.2016, 19:25

    "było gorzej niebezpiecznie" nie zgodzę się z Tobą.. nadal jest to samo.. wszędzie po zmroku kręcą się żule, stoją pod blokami na orzeszkowej i chleją piwsko, gówniarze co chwile jakieś nowe grafiti tworzą.. i to dla Ciebie jest zmiana na plus?

    Cytuj
    IP: 83.20.xx7.xx7 

    _gość

    05.04.2016, 09:09

    Co jest złego w wypiciu chłodnego piwa pod klatką po powrocie z pracy w upalne dni? Sam tak robiłem, mieszkając na Orzeszkowej, a żadną patologią nie jestem. Nawet sąsiedzi się nie czepiali. Jakby była jakaś pijalnia piwa "pod chmurką", jak w cywilizowanym kraju, to chodziłbym tam. Ale tam nie ma nawet żadnego baru gdzie w ładną pogodę można sobie posiedzieć pod parasolem z kolegami. Najsmutniejsze jest to, że władza myśli, że "zakazami spożywania" pozbędzie się pijaństwa, uderzając tym w tych obywateli, którzy z alkoholem problemów nie mają. Jako że na czyżykowie mieszkałem 25 lat a teraz regularnie odwiedzam mieszkających tam rodziców stwierdzam, że kiedyś było znacznie groźniej. Nie będę rzucał ksywami, ale Ci bardziej agresywni albo siedzą, albo się uspokoili, albo wyjechali na Zachód. A byli to ludzie z poważnymi zarzutami (pobicie ze skutkiem śmiertelnym, porwania, haracze) a nie zarzutami typu: "walnąłem babkę w dychę". Zapewniam Cię, że jeszcze 10 lat temu przejście przez Orzeszkową po zmroku w piątek lub sobotę groziło odniesieniem poważnych obrażeń.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • Raffi_gość

    04.04.2016, 12:27

    Czyzykowa policja się boi a mieszka tam więcej osób starszych

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx7.xx5 
  • tam_gość

    04.04.2016, 13:21

    posterunek policji zrobić.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx2.xx9 
  • cvb_gość

    04.04.2016, 14:18

    cvb

    Niech tczewska policja sobie kupi mobilny posterunek policji i postawi na Tetmajera :D

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx4.xx4 
  • _gość

    04.04.2016, 14:25

    ty dupeka gość odp***l ty sie od pożądnych ludzi nie masz pojiecia kto tu mieszka

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx7 
  • SM_gość

    04.04.2016, 15:16

    O jezu

    Gdzie na starym mieście jest patola? prosze mi napisac gdzie :)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • _gość

    04.04.2016, 17:45

    Moj 13 letni syn dwukrotnie zostal zaczepiony przez starszych chlopaków, zero reakcji ze strony służb, żenada

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx0.xx4 
  • klatki schodowe_gość

    04.04.2016, 20:39

    cala patologia pochowala sie w klatkach schodowych gdzie sa rodzice tej calej patologi

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx7.xx1 
  • 123_gość

    04.04.2016, 20:55

    Moim zdaniem nie oceniajcie wszystkich jedna miarą spoleczniaki, to ze sa takie incydenty to nie wszystkich wina i nie tylko na czyzy sa takie akcje. Nie pier** ze tpag bo to nie ma nic do tego ... Sami nie macie lepszej opini na miescie ;)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx9 
  • OnaTa_gość

    04.04.2016, 21:04

    prawda

    To samo jest na działkach i w sadzie przy Bałdowskiej, non stop spędy alkoholowo-narkotykowe.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx8 
  • _gość

    04.04.2016, 21:44

    Powinny być kamery na Czyżykowie...policja nie potrafi nawet dogonić pijanego lub naćpanego chłopaka...coraz gorzej tu jest a każdy ma gdzieś...aż coś w końcu się stanie grubszego wtedy może zauważa co tu sie dzieje...nie pamiętam kiedy ostatnio patrol policji szedł przez osiedle Czyżykowo...jeżdżą tylko i maja gdzieś...lepiej podjechać do piekarni sambor lub do bankomatu....za taka "policję" SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!! Czysta kpina za co oni maja płacone za ta że tylko jeżdżą samochodami za nasze pieniądze!! Zapraszamy na Bałdowską 32 tam to w weekendy się dzieje ze jak się przechodzi..aż strach i żal...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • reijo_gość

    04.04.2016, 21:50

    Niech każdy robi swoje,

    Skarżąc się na coś, a już skarżąc się publicznie, wypadałoby wiedzieć komu się poskarżyć i na co. Zarówno wyrwanie torebki, jak i włamanie to są przestępstwa, a reakcja na nie, jak powszechnie wiadomo, leży w gestii policji. Straż miejska zajmuje się porządkiem, a nie bezpieczeństwem publicznym i oberwało się jej raczej rykoszetem. Czy autor artykułu wie iloma pojazdami i funkcjonariuszami dysponuje tczewska SM? Czy wie ilu jednocześnie strażników, czy policjantów jest na służbie? Czy posiada wiedzę ile osób nadzoruje pracę ilu kamer w miejskim monitoringu? Czy wie wreszcie, które kamery działają i w jaki sposób? Ja takich informacji nie posiadam i gdybym chciał publicznie wylać żale pisząc artykuł, to najpierw postarałbym się owe dane zdobyć. Przecież nie są tajne. Bo łatwo skrzywdzić publicznie funkcjonariuszy jakiejkolwiek formacji, pisząc - "gdy do nich dzwonię, słyszę nie mam radiowozu, bo są na interwencji". Co jeśli rzeczywiście są w jej trakcie, gdyż do dyspozycji dyżurnego (chyba takie stanowisko ma ten pan, który odbiera telefony) jest tylko jeden patrol, a Tczew liczy prawie 60 tysięcy mieszkańców i nasze zgłoszenie na pewno nie jest jedyne? Co jeśli obraz z kilkudziesięciu (bo chyba o takiej liczbie można mówić) kamer śledzi jeden człowiek? Co w końcu, jeżeli dana kamera nie działa, bo wszystkie sprzęty mają to do siebie, że jednak czasami się psują? Najgorsze jest jednak to, gdy publicznie oskarżamy kogoś, kto nie ponosi żadnej winy, za to wykonuje swoją robotę najlepiej, jak potrafi. Niech każdy wykonuję dobrze swoją robotę, a będziemy wszyscy zadowoleni. Tylko swoją.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx1 
  • gOŚĆ cZYŻYKOWO_gość

    05.04.2016, 11:53

    Zgadzam się z kolegą który mieszkał na czyżykowie 25lat.dawniej było niebezpieczniej, teraz to pikuś.Wiem to bo wychowywałem się tam i mieszkałem przez prawie 30 lat.Teraz mieszkam na starym mieście i też nie widze tui zagrożenia.Odwiedzam mame na czyżykowie i jest lipa , pusto.Więc nie mówiec że teraz jest zle bo kto wychował się na czyżykowie to wie jak było 15 , 10 lat a nawet 5 lat temu.POZDRO stara Gwardia CZYŻYKOWO

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xxx 
  • Gal Anonim :D_gość

    05.04.2016, 21:33

    Chowaj to kilo

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx9 
  • marekb_gość

    05.04.2016, 21:53

    Dlaczego czepiacie się służb?

    Piszecie że kiedyś było gorzej. Bzdura. Sam pamiętam że tak żle nie było. To była kiedyś spokojna dzielnica. I na Orzeszkowej o której piszecie sam spędziłem mile chwile. Miałem tam wielu przyjaciół. Teraz powstało to wynaturzenie. A co do służb mundurowych, To myślicie że mają tylko jedne zgłoszenie. W danej chwili mogą podejmować interwencję w innej części miasta. Ponadto czepiacie się SM. Oni nie mają takich uprawnień jak policja. Nie wszystkie interwencje mogą podjąć. Chcecie porządku zorganizujcie się sami. Pomożecie policji.

    Odpowiedz
    IP: 81.190.xx4.xx3 
  • _gość

    06.04.2016, 09:43

    Ty spędzałeś tam "miłe chwile" - ja tam mieszkałem 25 lat i te miłe chwile były przeplatane chwilami grozy. Niepokoją Cię i innych kradzieże, picie piwa pod klatką, bójki pod sklepem, pryskanie sprayem??? To kilka lat temu była już norma. ALE oprócz tego były tzw. "ekstrasy" w postaci wjazdów pseudokibiców (np. ustawki z Chojniczanką), grupy terroryzującej tłuczkami do mięsa, siekierkami, czy nawet palikami do przytrzymywania młodych drzewek (nie będę wymieniał ksyw), latających kostek brukowych i butelek, wskakiwań na maski przejeżdżających samochodów (kumpel klepał kilka razy), tłuczenia szyb samochodowych. Pamiętam jak człowiek się modlił przy wychodzeniu z domu, żeby nie trafić przypadkiem na określone "problematyczne" osoby. Jeśli twierdzisz, że na Orzeszkowej kiedyś było miło, to g..no wiesz o Orzeszkowej.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • czyżykowiak_gość

    06.04.2016, 09:26

    Całe życie mieszkam na Czyżykowie i ....

    ... mimo wszystko wydaje mi się, że jakieś 20-30 lat temu było dużo gorzej. Można było dostać w pysk dostać przy każdej okazji. Teraz niestety mogą nasilać się kradzieże i przestępstwa przeciwko ludziom starszym (patrz: wyrwanie torebki starszej kobiecie). To wynika jednak z faktu, że mieszka coraz więcej ludzi starszych (wieloletnich mieszkańców, którzy się po prostu zestarzeli), a to przyciąga patoli z innych dzielnic, nie sądzę aby takich napaści dokonywali mieszkańcy Czyżykowa, nawet z kręgów patologicznych. Niestety potwierdzam, że niezmiennie od 40 lat największa patologia znajduje się wokół hotelowców przy Tetmajera - tutaj nic nie zmieniło się od lat. Proszę zwrócić uwagę, że wystarczy, że w budynku mieszka 1 lub 2 rodziny o skłonnościach patologicznych i jeszcze z tzw. trudną młodzieżą, to już idzie opinia, że cały budynek to patologia. Jestem przekonany, że nawet w hotelowcach na ul. Tetmajera większość to jednak porządni mieszkańcy.

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx0.xx9 
  • CZyżyk_gość

    06.04.2016, 09:53

    masakra

    W dupie byliście i gówno widzieliście. społeczniaki robią to z nudy jak można pisać takie brednie zajmijcie sie wkońcu soba i patrzcie na swoje d**y ! Żenaga.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx9 
  • agoniah_gość

    06.04.2016, 18:46

    Wczoraj usłyszałam ten sam wykręt SM "Nie mam radiowozu- są na interwencji". Zrobilo się ciepło to lokalna znudzona dniem wolnym młodzież demolowała to i tamto, mało mi szyb w oknach nie wytłukli cegłami. Dobrze, że chociaż policja zareagowała.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx4.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.