Nie działające czytniki!

Karta Miejska (fot. tcz.pl)
Nie działające czytniki!
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Witam. Jechałam dzisiaj autobusem linii numer 9 i numer 14 i żaden z czytników kart miejskich nie działał. Zresztą to nie pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, a co jeśli była by kontrola, kto wtedy odpowiada za czytniki a żeby było jeszcze śmiesznej to pani wsiadająca ze mną do 14 mówiła że w linii numer 1 też nie działają. Pozdrawiam zainteresowanych :)

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (33)
dodaj komentarz

  • r_Tcz_gość

    09.12.2010, 13:24

    taki regulamin

    Jak byś przeczytała dokładnie regulamin (oczywiście bezsensowny) karty miejskiej, to byś wiedziała, że w razie awarii czytników, należy kupić bilet u kierowcy i tyle. A jak kontrola Cie złapie, to mandacik niestety. Na takie coś się godzisz korzystając z karty miejskiej (podpis na wniosku oznacza akceptacje regulaminu). Więc nic tylko wozić ze soba bilety jednorazowe. Bezsens, no cóż, to jest Polska...

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx9.xx8 
  • _gość

    09.12.2010, 13:27

    Mam gdzieś te karty i tą Veolię

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx0 
  • mala_gość

    09.12.2010, 15:11

    bilety miejskie

    tez mam problemy z karta, mialam przypadek gdzie weszlam do autobusu z kolezanka odbilam karte za siebie i ponownie za kolezanke, za chwile weszla kontrol gosciu wzial moja ?????????? 5 kobiet innych widzialo i slyszalo tylko ze on nie chcial sluchac mnie...pobrało oczywiscie z karty naleznosc za 2 osoby... chcial mnie na policje zabrac ja nie widzialam problemu wkoncu glupia nie jestem, poza tym kobietki starsze panie mowily mu ze b ylo slychac pikanie kasownika i saly za mna murem dalej a kontroler dalej sie upieral no coz wyszlismy z autobusu wsiadlysmy w nastepny pokazalam mu jak zrobilam znow ponownie mi pobralo za 2 osoby ale bylo widac jednak ze karta przylozona byla nie kumam juz nic z tej strony

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • mala_gość

    09.12.2010, 15:14

    bilety miejskie

    i ja mam bilety dodatkowo kupowac jak nie moja wina jest ze czytniki nie dzialaja? bezsens ;( lepsze byly bilety tygodniowe lub miesieczne przynajmniej nie bylo problemow takich jak teraz sa, i te problemy nie jedna osoba ma

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • Casper

    09.12.2010, 15:52

    Chciałbym widzieć taką sytuację gdy jest pełny autobus ludzi, nie działają cudowne czytniki i wpadają kontrolerzy by sprawdzić karty. Coś mi się wydaję, że albo kontrolerzy by nie ryzykowali, albo ludzie by ich wynieśli.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    09.12.2010, 15:54

    wynika z tego że cały system im padł, ciekawe kiedy go naprawią, o co z naszymi pieniędzmi przecież w tym momencie są one zamrożone i nie możemy z nich korzystać

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx3 
  • jono_gość

    09.12.2010, 16:01

    prezent

    Z okazji wyboru na prezydenta pana Pobłockiego - pomysłodawcy tego cudu przez 4 lata mamy darmowe przejazdy

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • tiger_gość

    09.12.2010, 16:06

    przejmujecie się ? przynajmniej za darmo jeździcie ; ) pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx6 
  • ktos_gość

    09.12.2010, 16:12

    jesli ktos ma karte i nie działa czytnik to nie powinniem kupowac biletu u kierowcy bo przeciez mam pieniądze na karcie

    Odpowiedz
    IP: 87.96.xx5.xx2 
  • Dominik

    09.12.2010, 18:27

    Znowu to samo

    Niestety dzisiaj to samo w 3 nie działały kasowniki, wracając 1 to samo.Nawet widziałem że ekran jest mocno wsadzony i krzywo ktoś ze złości musiał go wepchnąć do środka.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • gosia_gość

    09.12.2010, 19:28

    w sprawie karty

    moim zdaniem nalezy to zgłosic do urzedu,że przewoznik ignoruje karte i wyłacza urzadzenie do kasowania wymuszając kupowanie biletów papierowych mimo posiadania opłaconych przejazdów w karcie miejskiej Skargi dotyczące działania Karty Miejskiej mozna składać w Urzędzie Miasta Tczewa Wydział Spraw Komunalnych tel. (58) 77-59-346 lub mailem: smolinski@um.tczew.pl

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • mala_gość

    09.12.2010, 21:52

    zaś nie dzial

    jechalam po 18 autobusem czytnik w 3jce nie dzialal, jechalam bez biletu, wracajac 3jka znow nie dzialal nie chcialam miec tzw dymu w razie kontroli i poszlam do kierowcy zakupic bilet, lecz uslyszalam ze im tez nie dzialaja czytniki i nie moze mi sprzedac biletu... paranoja!!!!!!!!!!!!! wrazie czego mandat kto bedzie placic?????? napewno nie ja!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • _gość

    11.12.2010, 11:00

    huh, a mi kierowca sprzedał bilet taki zwykły, do włożenia w kasownik. Tej swojej 'kasy' nie ruszał.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx8 
  • gosc_gość

    10.12.2010, 00:52

    te karty to wielki nie wypal jst ta to powinien ktos beknac za chory pomysl

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx5 
  • C>K>M

    10.12.2010, 08:01

    Czy nienaprawienie tego przez 3 dni można podciągnąć pod prokuratorskie zarzuty o niegospodarności?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Perun_gość

    10.12.2010, 08:36

    Z tego co udało się mi ustalić: 1. Jest to awaria systemu a nie urządzeń jak się nam próbuje wmówić - system kupiło miasto!!! Najlepsze jest to, że od 2 lat jeszcze nie umieli tego naprawić!!! lol 2. W Gdańsku nadal niedziałające tablice elektroniczne zakłada firma Emtal, ta sama co w Tczewie odpowiada za dostawę systemu - zbieg okoliczności?! 3. Miro Pobłocki - błędne decyzje gwarantowane :P hey

    Odpowiedz
    IP: 195.205.xx3.xx6 
  • jonquilles_gość

    10.12.2010, 10:08

    Ja wyrobilam wczesniej karte zanim wprowadzili ten uroczy punkt o kupowaniu biletu w takich przypadkach a zadnego nowego nie dostalam do podpisywania wiec kazda rozprawe mozna wygrac. Bo wg prawa nie moga dodawac punktow od tak sobie bez uwczesnego poinformowania klienta i zgody jego. To jest wbrew prawu.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xxx.xx3 
  • .._gość

    10.12.2010, 10:20

    lol

    dzisiaj( piiątek) także nie działają

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx6 
  • za freee_gość

    10.12.2010, 13:04

    czytniki nie trybia kierowca nie moze sprzedac biletu wiec jezdzimy za freee heheh oby tak dalej ;D

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx7 
  • Autobusik_gość

    10.12.2010, 13:42

    KM

    Patologia w Veoli jest i TYLE. A my kasę możemy zabulić za brak biletu.!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx9.xx1 
  • MTTczew_gość

    10.12.2010, 16:28

    nie kupujcie biletów

    Jesli ktoś ma karte nie musi nic placic TO NIE NASZA WINA, my tez nie musimy posiadać pieniedzy przy sobie. NIE KUPUJCIE BILETÓW, to jest tylko i wyłacznie strata dla Veoli.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx1 
  • .._gość

    11.12.2010, 19:26

    musi musi

    pytałam kierowcy i powiedział,ze za brak ważnego biletu odpowiada pasażer, mimo ,że nie działają czytniki , musimy kupic bilet u kierowcy, bo jak wejdą kanary to zabulimy mandacik, ich nie obchodzi ,że czytniki nie działają, bilet musi być, albo wysiadka z baru. chore czasy

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx4 
  • ddd_gość

    10.12.2010, 18:09

    : /

    dziś wsiadłam w autobus nr 3 i nie działały czytniki, to poszłam do kierowcy i zapytałam się co mam teraz zrobić, a on że kupić bilet!!! więc kupiłam jak również w autobusie nr 9 !!!

    Odpowiedz
    IP: 77.115.xx9.xx1 
  • Rogi

    10.12.2010, 18:11

    Też jeżdżę za friko. Nie mój problem.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    10.12.2010, 18:11

    Widać wczoraj była plaga awarii czytników, bo ja jechałem autobusem nr 2 i jeden czytnik nie działał, a drugiego nie było wcale (jedynie sam uchwyt po nim pozostał). Oczywiście bilet trzeba było kupić...

    Odpowiedz
    IP: 80.52.xx3.xx4 
  • zuzia_gość

    11.12.2010, 14:24

    lol

    lol z tych kart

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx5 
  • Mona._gość

    11.12.2010, 19:39

    heh

    ja prawde powiedziawszy mam to gdzieś... jechałam już 2 razy za darmo,bo też dzień bo dniu nie działały kasowniki. To po pierwsze. Po drugie olewam ich regulamin !!! Po trzecie nie po to ładuje kartę,żeby potem kupowac bilety!! A po czwarte nawet ze sobą nie zabieram pieniędzy na bilet, a kontrolerów też mam gdzieś. Bilet mam ?! Mam!!!a to nie moja wina,że coś im się pieprzy w autobusach,czy nie w autobusach. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx8 
  • tczewianka123_gość

    11.12.2010, 22:13

    karta miejska

    Chciałam zaznaczyć iż pomysł Karty Miejskiej to nie jest Veoli tylko naszego URZĘDU MIEJSKIEGO! Radni chcą zaoszczędzić kosztem mieszkańców, gdyż za dotychczas bilety miejskie zwykle czy papierkowe za dużo płacili... Niestety na tym tracą zwykli ludzie bo Urzędnicy autobusami nie jeżdżą, więc nie uciążają im karty, ten tłok w autobusie i przepychanie się do odczynniki 2 razy by odbić kartę, bądź co lepsze niedziałające odczytniki, a nie każdy ma gotówke przy sobie w tych czasach, (np dzieci jeżdzące do szkoły) i co wtedy zrobić gdy pojawi się taki problem? Kanarzy nie mają prawa wypisać mandatu bo to nie jest wina pasażera że odczytnik nie działa!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • _gość

    12.12.2010, 12:58

    Z tymi czytnikami to juz norma bo juz nie dzialaja od kilku dni wg szkoda słów!!!!

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx0 
  • hhhhhhh_gość

    12.12.2010, 17:11

    jggg

    uwaga jeśli czytnik nie działa a na karcie kasa jest to nie trzeba kupować biletu

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx2 
  • 4444444JJJJJJ_gość

    12.12.2010, 17:16

    TDDDDDDDDDDDDDDDDDF

    Jak ludzie gupi to kupuja

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx2 
  • gosc_gość

    13.12.2010, 08:18

    karty

    to jest bezsensowne karty sa ok, ale komuś niechce sie dopilnowac aby dzialaly czytniki !!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.96.xx1.xx0 
  • cień

    10.02.2011, 18:42

    Kto odpowiada za konkretną sytuację?

    Mam pytanie:" Kto odpowiada za konkretną sytuację? Mam zamiar przejechać dwa przystanki autobusowe. Z mojej karty miejskiej zostaje zablokowana kwota za normalny przejazd. Chcąc wysiąść po dwóch przystankach przykładam kartę do logownika i ukazuję się "beszczelna" informacja, że "kartę już przyłożono". Jak by pasażer nie wiedział co robi.! Mało tego, nie pojawia się informacja na którą pasażer oczekuję: pobraną kwotę! I tu spotyka następna "porażka" dla pasażera, który próbuję natychmiast wyjaśnić sytuację u kierowcy - logiczne! I co widzimy-słyszymy? W najlepszym przypadku -pociągnięcie ramionami w nie do umieniu (mimo, że mądrze wygląda) i odesłanie klijęta do "tego co te logowiki wymyślił". Jak długo będą Nas robić w konia? To jest poniżające! Pasażer cierpi, bo urząd miasta nie może dogadać się z ZKM! Brak organizacji skłóca między sobą mieszkańców!!! W tym przypadku klient -pasażer.Tak ,czy owak logownik działa w sposób nie prawidłowy.Albo po prostu nie wyświetla informację, a kwotę pobiera ulgową, albo kasuję za normalny przejazd. co jeszcze gorsze. Regulamin nam jasno mówi, że jeżeli logownik nie działa, lub diała w sposób nieprawidłowy, to jest wina kierowcy, który powinien zgłosić nieprawidłowość i zjechać natychmiast z linii. Tym czasem kursuję dalej. Uwaga: nie mówię o sytuacji, gdy zostaje przerwany kontakt z satelita, lub jakaś- tam sieć komórkowa nie wywiązała się z obowiązków na czas, opróżniając kartę pamięć logowników. Czy może ktoś mi to wyjaśnić? Dziękuję z góry.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.