Tcz.pl logo

Szukaj

Nocny rajd samochodowy - czy ktoś to powstrzyma?

(fot. Night Spot TczeVW)

wydarzyło się
18
10.2025 godz 22
Czwartek
Nocny rajd samochodowy - czy ktoś to powstrzyma?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Grupa Rajdowców znowu organizuje (i szczyci się tym w Internecie) nielegalny rajd. Prześladują mieszkańców osiedla Suchostrzygi już od wielu lat poprzez: piski opon i palenie gumy, wyścigi na ulicy puszczanie głośno muzyki niczym w filmie z serii Fast Fourius.

Impreza ma odbyć się 18.10 o 22.00 pod Kaufladem.

A w ostatnich latach ciągły hałas od "gazówew" aut bez legalnych wydechów i strzały ognia z wydechów, które przyciągają ogrom dzieci do oglądania i wznoszenia okrzyków "daj mu". Rozumiem że jest to coś ciekawego dla młodzieży, lecz jest to też strasznie niebezpieczne i czy musimy czekać aż ktoś kiedyś zginie lub zostanie ranny by przerwano ten proceder?

Dochodzi do zakłócania ciszy nocnej, gdyż ten spęd kierowców łamiących prawo odbywa się po godzinie 22 i często trwa do późnych godzin porannych.

Wystające łyse koła, pozmieniane silniki, brak tablic rejestracyjnych czy problemy z oświetleniem, które oślepia innych ludzi.
Mam nadzieję, że miasto jak i służby powstrzymają ten nielegalny proceder.

Od redakcji:

Do tekstu czytelnika ustosunkowali się organizatorzy. Przekonują, że impreza nie będzie generować żadnych uciążliwości i jest konsultowana z policją



Nie przegap tego, co dzieje się w Tczewie! Sprawdź kalendarz imprez i wydarzeń i bądź zawsze na bieżąco z koncertami, spektaklami, festynami i innymi atrakcjami. Możesz też dodać swoje wydarzenie.
Jeśli zauważyłeś/aś błąd w artykule, prosimy o kontakt. Twoja pomoc jest dla nas bardzo cenna i pozwala nam utrzymywać wysoką jakość treści.
Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły! Chcesz podzielić się ważną informacją, napisać o ciekawym wydarzeniu, które miało miejsce w Twojej okolicy, czy po prostu wyrazić swoją opinię na jakiś temat? Zapraszamy Cię do tworzenia treści razem z nami. Wyślij swój tekst, zdjęcia lub wideo poprzez formularz, a my opublikujemy je na naszej stronie. Pokaż, co jest ważne dla Ciebie i Twojej społeczności! Pamiętaj, że każdy głos ma znaczenie.
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (38)
dodaj komentarz

  • +10

    Poprostu człowiek_gość

    12.10.2025, 03:00

    Po czym takie stwierdzenie? Co jest niebezpiecznego w staniu aut? Gdzie niby jest coś co zagraża jak cały czas jest policja na terenie i pełen kontakt z obsługą? W dodatku nawet policja nie ma zastrzeżeń odnośnie zabezpieczenia przez obsługę i jest cały czas na miejscu? A moze taki odważny człowiek przyjdzie na miejsce pokazać to o czym mówi? Bo coś mi sie wydaje że się zdziwi ze jest inaczej ale łatwo mówić siedząc w domu nie mając o niczym pojęcia. A poziom artykułów na tcz to już dno jeszcze większe niż to miasto w którym i tak sie prawie nic nie dzieje. A w dodatku te "zjazdy" 2 razy w roku. Tragedia...

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx6.xx7  #
  • -8

    miro_gość

    12.10.2025, 11:24

    Przede wszystkim nikt nie ma obowiązku wychodzić sam naprzeciw wszystkim, bo to taka prowokacja, a potem gościa byście stłukli i pewnie by zmarł w szpitalu, bo niczego po was nie można się dobrego spodziewać. Po drugie, to wynik frustracji i braku reakcji z powodów jeszcze innych, takich jak nielegalne rajdy, gazowania, czy to na bulwarze, czy gdziekolwiek w Tczewie - takich ludzi aż chce się utylizować. Pasja pasją, ale tak żeby nie wchodziła w życie innym - nie lepiej zająć się pocztówkami czy monetami? Po trzecie zaś, człowiek człowiekowi wilkiem. Ja mając takie problemy jak tutaj opisane robiłbym wszystko, żeby uprzykrzyć życie organizatorom i innym, którzy biorą w tym udział. Potajemnie i w skrytości - pamiętajmy, że nigdy nie wiadomo skąd nadejdzie atak.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx1  #
  • +1

    Hej_gość

    12.10.2025, 03:02

    Od stojących aut giną ludzie? Stojące auta stwarzają zagrożenie? Może osoba która pisała tą ściemę lepiej niech z domu nie wychodzi bo przypadkiem zginie przez przelatującego gołębia... strach wyjść poza dom.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx6.xx7  #
  • +1

    kolo_gość

    12.10.2025, 20:55

    tak auta przynoszą na ręcach

    no bo kierowcy auta przynoszą na rękach to że kilku stoi na parkingu to jak oni tam się znaleźli? auta przynieśli przecież ci co jadą na ten spęd scigają się po ulicach pokazując kto ma lepsze auto

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx6  #
  • +7

    Gosc _gość

    12.10.2025, 06:33

    Rajd

    Przydałoby się więcej polotu I finezji w tym smutnym jak p***a mieście

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx7  #
  • -5

    miro_gość

    12.10.2025, 11:25

    a po co? ja tutaj mieszkam, żeby było tanio (i jest w porównaniu do innych miejsc w Polsce) i żeby był spokój. Ja nie chcę rozwoju w mieście, bo rozwój mam w robocie i gdzie indziej. Tczew ma być cichy, spokojny i czysty.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx1  #
  • -3

    Gosc_gość

    12.10.2025, 14:13

    Nie siejcie dezinformacji, organizatorzy sami piszą na stronie wydarzenia ze proszą O o kulturalna atmosferę, i nie "upalanie" aut, jeśli ktoś sie nie zastosuje to należy sądzić konkretna osobę a nie csla resztę która przyjeżdża na zlot, spędzić czas w miłej atmosferze, porozmawiać z ludźmi z tą samą pasja.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx5.xxx  #
  • Marco_gość

    13.10.2025, 09:33

    I myślisz, że tak wszyscy się grzecznie dostosują? I grzecznie dojadą na miejsce? Naiwny jesteś....

    Cytuj
    IP: 195.116.xx6.xx0  #
  • +2

    Gosc_gość_gość

    12.10.2025, 14:13

    Dezinformacja

    Nie siejcie dezinformacji, organizatorzy sami piszą na stronie wydarzenia ze proszą O o kulturalna atmosferę, i nie "upalanie" aut, jeśli ktoś sie nie zastosuje to należy sądzić konkretna osobę a nie csla resztę która przyjeżdża na zlot, spędzić czas w miłej atmosferze, porozmawiać z ludźmi z tą samą pasja.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx5.xxx  #
  • Hahaha_gość

    12.10.2025, 18:16

    Do autora

    Do autora tego ścieku... To żeś k***a zabłysnął

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx6.xx2  #
  • +1

    Ania_gość

    12.10.2025, 18:26

    Wypadki

    Impreza legalna, auta będą zaparkowane. TAK, ale te auta na miejsce muszą jakoś dotrzeć i potem je opuścić. Zatem będą poruszały się po całym mieście. I jak to zwykle bywa u młodych będą jeździły bez celu ze zwiększoną prędkością. I tak będą wypadki. Straż pożarna znów będzie miała ręce pełne roboty. I oby nikt nie zginął, bo znów policja będzie na wszystkich portalach i gazetach szukać świadków wypadku, bo rodzice nie będą mogli uwierzyć, że ich dziecko jechało jak szalone...pod wpływem... reasumując...takie spotkania i imprezy dają młodym piratom drogowym przyzwolenie na ich głupie zachowania na drodze, przez które giną ludzie. I jeszcze policja musi ich pilnować, zamiast robić coś pożytecznego w tym czasie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0  #
  • +3

    Gość _gość

    12.10.2025, 18:35

    Wy na tym tcz jesteście naprawdę je***ci

    Odpowiedz
    IP: 195.128.xx1.xx3  #
  • +4

    BohaterALAXA_gość

    12.10.2025, 18:35

    Tczewski ciemnogród

    W tcz od paru lat jest coraz większy ciemnogród , pusto na mieście zero knajp zero niczego a mieszkańców spotkasz tylko przed lidlem i Biedronka ., wieczne narzekanie i mental tczewiakow jest coraz gorszy , dajcie sie rozwijać młodym i im pasjom . Zloty w tcz ogranizowane są od wielu lat przez grupę vw itd .. nigdy nic tam Się nie działo , chłopaki pilnują spokoju i porządku między sobą , a przede wszystkim są bardziej inteligentni niż połowa narzekających i tutaj piszących tczewskich ciwmnogrodziarzy

    Odpowiedz
    IP: 185.161.xx2.xx2  #
  • +7

    Max_gość

    12.10.2025, 19:00

    Niektórzy potrafią z kulturą stać, nie upalać swoich rzęchów w nocy , no ale zawsze się znajdą jakieś wykolejence z małymi siurkami co to chcą pokazać że jego passat czy 25 letnie bmw jest szybsze od drugiego. Jak chcecie upalać czy driftowac i się ścigać to wypad za miasto i po problemie , nie będziecie nikomu przeszkadzać

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx6  #
  • +1

    Ania_gość

    13.10.2025, 15:19

    Dokładnie hehe fajnie napisane

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx0  #
    +1

    Nula_gość

    20.10.2025, 20:51

    Nic z tym nie możemy zrobić pisałam wielokrotnie bez efektu ????jeszcze jedno to że w nocy szaleją, ręce opadają. Na tyle się rozbestwili że pilnują w dzień po ulicach przez jedności narodu i nic i nikt ich nie jest w stanie zatrzymać. To co my teraz przechodzimy, to ich niedługo czeka. ??????

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3  #
  • +1

    Gość _gość

    12.10.2025, 19:05

    To nie można organizować tych "zlotow"w ciągu dnia jak chcecie tylko pogadać. I co jest fajnego w jeżdżeniu po mieście nocą.

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx2.xx6  #
  • Obserwatorka_gość

    12.10.2025, 19:06

    Rozsądek

    Nie rozumiem problemu. Miasto umiera i trzeba sie cieszyć że cokolwiek sie tu dzieje. A jeśli wbrew organizatorom impreza nie mieści sie w normach społecznych to trzeba tam wysłać policję do zabezpieczenia. Upalanie opon i strzelanie z tłumika nie jest dozwolone przez organizatorów i apelują o stonowane zachowanie. Setki policjantów pilnujacych kiboli na meczach za nasze podatki są normą, więc może i tam asysta policji wykastruje co bardziej nieodpowiedzialnych kierowców. Proszę pamiętać że wśród tych fanów motoryzacji są nie tylko ludzie młodzi i nieodpowiedzialni w rozsypujacych sie autach, ale także starsi i mlodzi ale odpowiedzialni często w wypielęgnowanych klasykach wyjezdzajacych z garażu tylko na takie okazję.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx8  #
  • XD _gość

    12.10.2025, 19:15

    "a po co? ja tutaj mieszkam, żeby było tanio (i jest w porównaniu do innych miejsc w Polsce) i żeby był spokój. Ja nie chcę rozwoju w mieście, bo rozwój mam w robocie i gdzie indziej. Tczew ma być cichy, spokojny i czysty."

    To się wyprowadź do lasu, dla takich jak Ty jest tam dużo miejsca.

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx3.xx7  #
  • miro_gość

    13.10.2025, 14:10

    Po co? Wolę miasto. Nie rozumiem konieczności wyprowadzenia się do lasu. Ale zapewne szanowny Pan to rozumie i mi wyłuszczy, dlaczego las miałby być lepszym miejscem do życia. No chyba, że nie ma Pan argumentów. Poza tym to tylko dyskusja internetowa - nawet pan nie wie, czy ja w ogóle mieszkam w Tczewie i nie robię tych komentarzy "dla beki". Pozdro!

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx1  #
  • -2

    Piotr_gość

    12.10.2025, 19:58

    "a po co? ja tutaj mieszkam, żeby było tanio (i jest w porównaniu do innych miejsc w Polsce) i żeby był spokój. Ja nie chcę rozwoju w mieście, bo rozwój mam w robocie i gdzie indziej. Tczew ma być cichy, spokojny i czysty."

    Jak ci sie nie podoba to sie wyprowadź.

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx4  #
  • +1

    miro_gość

    13.10.2025, 14:08

    Nie przechodziliśmy na ty. To po pierwsze. Po drugie zaś nigdzie nie napisałem, że mi się nie podoba. Właśnie tutaj mi się podoba (moja rodzina w Tcz żyje od ponad 100 lat) i nie będę się wyprowadzał. Ażeby mi się podobało bardziej, będę działał przeciwko każdemu, kto robi coś niezgodnie z prawem!

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx1  #
  • Xyz_gość

    12.10.2025, 20:01

    Fermaozn

    Następnym razem niech redakcja się doinformuje o czym piszą artykuł jest to sianie fermentu , artykuł stawia fanów motoryzacji w świetle jak by byli przestępcami a są to zwykli pasjonaci motoryzacji zlot jest zawsze obstawiony przez policję na każdym rogu auta stoją zaparkowane ludzie spacerują rozmawiają o samochodach zlot zawsze trwa około 2/3 godzin a nie jak wy piszecie że do rana gdyby było łamane prawo policja by nie pozwoliła na tego typu imprezę może za nie długo będą wam przeszkadzać lokale gdzie można się napić bo ludzie wracając do domu są za głośno ludzie jest XXI wiek ludzie chcą trochę odpocząć od życia codziennego a nie siedzieć w domu i oglądać telewizję po drugie Tczew żyje w weekendy a szczególnie nocą a znajdzie się jakiś społeczniak któremu wszystko przeszkadza jak ma taki wielki problem może się wyprowadzić na wieś tam będzie mieć ciszę i spokój

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx6.xx6  #
  • -1

    płoszepłoszepłoszemytumamy_gość

    12.10.2025, 20:34

    Rudy z blok ekipy

    "Przede wszystkim nikt nie ma obowiązku wychodzić sam naprzeciw wszystkim, bo to taka prowokacja, a potem gościa byście stłukli i pewnie by zmarł w szpitalu, bo niczego po was nie można się dobrego spodziewać. Po drugie, to wynik frustracji i braku reakcji z powodów jeszcze innych, takich jak nielegalne rajdy, gazowania, czy to na bulwarze, czy gdziekolwiek w Tczewie - takich ludzi aż chce się utylizować. Pasja pasją, ale tak żeby nie wchodziła w życie innym - nie lepiej zająć się pocztówkami czy monetami? Po trzecie zaś, człowiek człowiekowi wilkiem. Ja mając takie problemy jak tutaj opisane robiłbym wszystko, żeby uprzykrzyć życie organizatorom i innym, którzy biorą w tym udział. Potajemnie i w skrytości - pamiętajmy, że nigdy nie wiadomo skąd nadejdzie atak."

    Tobie chyba żonę ktoś podebrał z samochodziarzy, bo z tego co widzę przeszkadzają Ci w chory sposób, sądzę że dla Twojego zdrowia przydałoby się odwiedzić atrakcje w Starogardzie potocznie nazywaną jako "Zielona brama" na ulicy Skarszewskiej 7. Pomogą ci tam z ilością zbyt dużego czasu i interesowania się wszystkim, tylko nie własną dupą ;) Pozdrawiam!

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx7  #
  • +1

    miro_gość

    13.10.2025, 14:06

    Spokojnie, nikt mi niczego nie zabrał, po prostu mam taką pracę, że mogę sobie pisać co chcę i kiedy chcę. Niemniej nie podaje Pan żadnego kontrargumentu dlaczego moje zdanie nie jest właściwe. To nie dyskusja tylko próba zaciemnienia obrazu.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx1  #
  • -1

    mieszkaniec_gość

    12.10.2025, 20:53

    oby z tym skonczyli

    mam nadzieję ze ktoś to zatrzyma bo znowu nie da się spać jak dzieciaki wieswagenach terroryzują miasto. Niech jadą sobie puszczać muzykę i upalać auta na tor do pszczółek czy jakieś nieczynne lotnisko a nie prześladują mieszkańców Tczewa po nocach.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx6  #
  • +1

    polismen_gość

    12.10.2025, 20:58

    czekam na odpowiedz policji

    I na pewno Policja wyraża zgodę na zakłócanie ciszy nocnej po 22.00 jak nawet imprezy miejskie na bulwarze są do 22. Niech wypowie się rzecznik policji na ten temat !!!

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx6  #
  • Adi_gość

    12.10.2025, 21:29

    "Przede wszystkim nikt nie ma obowiązku wychodzić sam naprzeciw wszystkim, bo to taka prowokacja, a potem gościa byście stłukli i pewnie by zmarł w szpitalu, bo niczego po was nie można się dobrego spodziewać. Po drugie, to wynik frustracji i braku reakcji z powodów jeszcze innych, takich jak nielegalne rajdy, gazowania, czy to na bulwarze, czy gdziekolwiek w Tczewie - takich ludzi aż chce się utylizować. Pasja pasją, ale tak żeby nie wchodziła w życie innym - nie lepiej zająć się pocztówkami czy monetami? Po trzecie zaś, człowiek człowiekowi wilkiem. Ja mając takie problemy jak tutaj opisane robiłbym wszystko, żeby uprzykrzyć życie organizatorom i innym, którzy biorą w tym udział. Potajemnie i w skrytości - pamiętajmy, że nigdy nie wiadomo skąd nadejdzie atak."

    Może jakby poprostu przyszedł to by zobaczył że jest inaczej. Powagi trochę... o co tłuc typa? A merytoryczna rozmowa to za trudne w tych czasach? Każdy mocny jako anonim a normalnie to język w gardle.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx0.xx9  #
  • +1

    Freddie _gość

    13.10.2025, 19:11

    Tak, za trudna merytoryczną rozmowa w tych czasach. Ostatnio jeden koleś sobie płukał coś po farbie przy innych samochodach u wylewał na ziemię, gdzie obok miał studzienkę, za zwrócenie uwagi poleciały wyzwiska. Za zwrócenie uwagi na psa, który obsikuje drzwi od klatki to samo. I tak mogę mnożyć na potęgę. Ludzie widzą koniec swojego nosa, dalej nic. Nie potrafią przeprosić, przyznać się do błędu, zdobyć się na jakąś refleksję. Jemu pasuje i tyle, co go obchodzi kto inny?

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx0  #
  • -3

    Fanka_gość

    13.10.2025, 07:11

    Dziura

    Nic się w naszym ukochanym mieście nie dzieje to są inne imprezki i bardzo dobrze . Nie sądzę aby stwarzało to zagrożenie i popieram że młodzież sobie radzi . Lepsze te jak chlać pod blokiem i robić zadymy . W Tczewie to wszystko ,wszystkim nie pasuje ! Poo pierd0000lony naród !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx5.xx8  #
  • -1

    Rad_gość

    13.10.2025, 08:11

    Tak

    Cieszę się, że coś się dzieje w tym Tczewie. A portal, zamiast wspierać jakiekolwiek inicjatywy, tylko szczuje jednych na drugich. To jest rzetelne dziennikarstwo. Z drugiej strony, zrobiliście taką reklamę trmu wydarzeniu, że z przyjemnością się na nią wybiorę ze znajomymi.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx4.xx9  #
  • -1

    uczestnikodlat_gość

    13.10.2025, 19:06

    Dokładnie!

    Zapraszamy wszystkich z otwartymi rękoma, sami możecie ocenić jakie "rajdy" są organizowane i jak niebezpieczne są stojące na miejscach parkingowych samochody :)

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx7  #
  • +1

    Wuja_gość

    13.10.2025, 08:41

    Co to za konfident się znalazł

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx2.xx7  #
  • +2

    Uberowiec_gość

    13.10.2025, 16:01

    Ktos tu mija sie z prawdą

    Ciekawi mnie to ze policja dala pozwolenie na impreze po godzinie 22 czyli w czasie ciszy nocnej. A po 2 jest to impreza masowa na pewno bedzie sporo ludzi czy jest to legalnie zgloszone i bedzie zabezpieczenie sluzb ? Kto bedzie odpowiadal prawnie jak tym razem ktos zostanie rozjechany ?

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx5  #
  • -1

    żubr_gość

    14.10.2025, 09:48

    slalomem

    doszły mnie słuchy, ze ludzi będa układać na jezdni w szeregu zeby mozna było wiecej rozjechać niż jedną osoebę za jednym razem, taki checkpoint. Oraz podbno organizatorzy kazdemu na wjeździe będą wręczac 4ro pak żuberka, żeby nikt trzeźwy przypadkiem stamtąd nie wyjechał.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx2  #
  • Komornik_gość

    19.10.2025, 21:59

    Mateusz ,, aplikacja dla tanich przejazd

    Panie mateuszu ,, aplikacja dla tanich przejazdow i dowozu jedzenia" jest pan na dlugi.info.pl mam nadzieje ze bedzie pan autem bo skarb panstwa na nie czeka. Trzeba w koncu wziasc odpowiedzialnosc w swoje rece i splqcic dlugi. A nie pod przykrywka zlotu zbierac pieniadze.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx4.xx8  #
  • kulawy_gość

    20.10.2025, 09:44

    najstarszy zawód świata

    Pod żadnym pozorem nie bronie matiego, ale mocne dyrdymały wypisujesz. Wskaż miejsce w którym była robiona rzekomo taka zbiórka. Śmiało czekam.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xxx  #
  • miki_gość_gość

    27.10.2025, 13:23

    :)

    ciekawe co za stary grzyb ubek to pisze po pierwsze pod kaufem nikt nie mieszka pajacu była policja i pilnowała porządku mieszkam niedaleko bo na tbs i jakoś nie słyszę togo o czym piszesz może za dużo filmów sie naoglądałeś albo jakieś wiadomości z innych miast??? bo coś mi się wydaje że za bardzo się odkleiłeś

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx7.xx8  #
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.