Straż Miejska nie musi przestrzegać przepisów?

Straż Miejska nie musi przestrzegać przepisów?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Oto kadr z filmu nagranego wideorejestratorem. Na zdjęciu dokładnie widać samochód Straży Miejskiej przejeżdżający przez skrzyżowanie na czerwonym świetle.

Ewidentnie widać, że sygnalizator wskazuje zielone światło, więc samochód ten wjechał na późnym czerwonym i kierowca nie spowodowałby zagrożenia nagłym hamowaniem, gdyż zmianę świateł zauważył już z daleka. Zdarzenie miało miejsce 6 grudnia ok. godziny 14:45. Czyżby Straż Miejska nie musiała przestrzegać przepisów ruchu drogowego? Jak mogą wymagać od innych przestrzegania przepisów, skoro sami ich nie respektują?

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (42)
dodaj komentarz

  • d_gość

    07.12.2015, 08:26

    stracą pracę, zadowolony jesteś ?

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • _gość

    07.12.2015, 11:03

    nie stracą. założysz się?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx8 

    ernest_gość

    07.12.2015, 17:29

    Z tymi światłami jest ogromy problem ponieważ zmiana cyklu trwa zaledwie 3 sekundy i pojazdy z kierunku Starego miasto wjeżdżające na zielonym gdy następuje zmiana cyklu auta z Sobieskiego mają już zielone. Sprawa zgłaszana wielokrotnie starostwu... wypadków z tego powodu było kilkanaście!

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx9 

    _gość

    09.12.2015, 19:31

    Oni mogą kto im coś zrobi ,a ty tak zrobisz to w krzakach już stoją ....

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • reqw_gość

    07.12.2015, 08:30

    pewnie jest zadowolony, Polacy lubią jeden na drugiego. Będzie się cieszył, że ma jakąś moc sprawczą, którą sprawił, że ludzie stracili pracę. Ciekawe jakby jemu zrobić zdjęcia w różnych sytuacjach zawodowych ( o ile pracuje ). Może porobić zdjęcia tym co na czarno pracują i zasiłki biorą ?

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • Jurgen

    07.12.2015, 11:32

    Karzdemu może się przydazyć...

    To ujęcie jeszcze nie świadczy o naruszeniu przepisów o ruchu drogowym ,nie wiadomo czy jada od ul. woj.pol czy grunwaldzkiej poza tym nie znam nikogo kto w jakiś sposób nie naruszył przepisów ,nie słyszałem o kolizjach z winy kierowców SM ,więc można domniemywać ,że nie stwarzają bezposredniego zagrożenia w ruchu drogowym .Nie bronię ,nie usprawiedliwiam, po prostu jestem kierowcą-czlowiekiem.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Michał_gość

    07.12.2015, 14:46

    hahhahahhaa jak przeczytałem na początku "Karzdemu" to już darowałem sobie czytanie reszty Twojego posta - już wiem co za poziom intelektualny będzie prezentował ten "wywód" ps. naprawdę trzeba mieć mocno nawrócony wtórny analfabetyzm, żeby taką gafę strzelić : )

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • _gość

    07.12.2015, 08:32

    Interwencja

    Napewno jechali na interwencje, a zdjęcie zrobiłeś pomiędzy błyskami kogutów :)

    Odpowiedz
    IP: 108.171.xx3.xx2 
  • swen_gość

    07.12.2015, 08:45

    Kolego, czego oczekujesz po tym artykule? Skoro nie mają kogutów, to obowiązują ich takie same przepisy, jak masz nagranie to idź do Komendanta, albo zadzwoń do P. Emila Rau, czy tak jakoś.

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx3 
  • uprzejmie donoszę ..._gość

    08.12.2015, 17:12

    chlopie daruj sobie swoje wypociny... kij ma dwa końce...

    Cytuj
    IP: 77.114.xx4.xx4 
  • szast_gość

    07.12.2015, 08:45

    to norma

    Ciekawe czy to ten sam kierowca bombowca w fiacie strazy miejskiej, dzis o 8 rano tak samo przejechal sobie na czerwonym bo ja, ruszając od strony kolejowego nie mogłem od razu na pomaranczowym ruszyć bo jeszcze przetaczał sie pojazd strazy wiejskiej, który ewidentnie wjechal na czerwonym swietle na skrzyzowanie. Może jakiegos daltoniste zatrudnili, żeby zusu nie płacic...

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx1.xx6 
  • koko_gość

    08.12.2015, 15:10

    żena

    bo na pomarańczowym się nie rusza człowieniu

    Cytuj
    IP: 79.186.xx1.xx0 
  • lux_gość

    07.12.2015, 08:50

    Brawo Strażnicy ! :) wzór do naśladowania :) Swoją drogą na tym skrzyżowaniu bardzo często dochodzi do takiej sytuacji gdzie kierowcy "prują" na czerwonym wzdłuż Wojska Polskiego.

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • jocker_gość

    07.12.2015, 08:51

    konfident

    Ale z ciebie donosiciel .

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx5.xx2 
  • konio_gość

    07.12.2015, 08:52

    sprawiedliwy

    A ty co strażnik teksasu ?Nigdy nie przejechałeś na pomarańczowym ?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx6 
  • _gość

    07.12.2015, 08:54

    ryzyk fizyk

    Na tym skrzyżowaniu takie zachowania zdarzają się cyklicznie. Jak chcesz zarobić ruszaj szybko po zapaleniu zielonego i walisz w inne auta....Wielu myśli ,że zdąży i...im się to udaje ,ale do czasu....Straż to tylko kolejny przykład....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • Olo_gość

    07.12.2015, 08:54

    Ukarać

    Winnych ukarać. 500 zł mandat i 10 punktów karnych. Prawo obowiązuje wszystkich. Mam nadzieję, że Komendant się w tej sprawie wypowie, a Policja zrobi swoje.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx9.xx5 
  • dziękujemy tobie..._gość

    08.12.2015, 17:14

    a ja już tobie dziękuję...olo śmieszny...

    Cytuj
    IP: 77.114.xx4.xx4 
  • _gość

    07.12.2015, 08:55

    material wystarczajacy zeby ukarac delikwenta...realne zagrozenie zycia dla kazdego z nas

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • QQ13_gość

    07.12.2015, 09:04

    Nie musi.

    Oczywiście SM i Milicja nie musi przestrzegać przepisów, bo są równi i równiejsi! O takich sprawach, jak pasy bezpieczeństwa, kierunkowskazy, czy niesprawne technicznie pojazdy, nawet nie wspomnę. Wczoraj np. przy wjeździe na teren byłej jednostki wojskowej koczował wóz milicyjny z niesprawnym światłem pozycyjnym a nie tak dawno byłem świadkiem absolutnego mistrzostwa świata, jak milicyjna Fabia wyjeżdżała z Shella w Wojska Polskiego w kierunku Starego Miasta pod prąd! Tak, oni mogą!!! I weź potem przyjmij mandat od takiej mendy! Tępić hołotę! Jak masz dobre nagranie, to składaj donos. Chyba po to masz kamerę. P.S. Kierowca ze zdjęcia może mógł stworzyć zagrożenie hamowaniem, bo np. leciał 100km/h. Oni też tak mogą! Swoją drogą, to puściłbym się za nimi i zażądał wystawienia sobie mandatu, i pękałbym z radochy!

    Odpowiedz
    IP: 94.40.xx4.xx0 
  • _gość

    07.12.2015, 16:32

    kolego, a słyszałeś o czymś takim jak światła postojowe?

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx1 

    QQ13_gość

    08.12.2015, 13:57

    Tak, słyszałem.

    Ale zakładam, że bardziej prawdopodobne jest jeżdżenie radiowozem z przepaloną pozycją (a kto im zabroni?) niż chęć woźnicy do przesuwania jakiejś gałki, której rzadko kiedy używa się na zakrętach. Tym bardziej, że można zaobserwować już blisko 10% pojazdów bez światła mijania/pozycyjnych i nikt sobie z tego nic nie robi, w tym policja.

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 
  • tczkast_gość

    07.12.2015, 09:23

    Światła

    Nie chcę stać w obronie "Straży miejskiej" - sam kiedyś o tym skrzyżowaniu pisałem, że jeśli chcesz mieć stłuczkę to wystarczy tam pojechać - ktoś mi odpisał, że są tam źle ustawione światła. Przyglądając się temu uważniej, rzeczywiście można odnieść takie wrażenie. Może samochód Straży miejskiej wjechał na późnym pomarańczowym, a nie późnym czerwonym ;)

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx1 
  • reijo_gość

    07.12.2015, 09:43

    Owszem, ewidentnie widać, że sygnalizator wskazuje zielone światło... i to jedyna prawda w całym wywodzie. Jeśli samochód jechał cały czas ulicą Wojska Polskiego, to sygnalizacja świetlna jest jakieś 30 metrów wcześniej niż jego obecna pozycja i nie znając prędkości samochodu nie jesteśmy w stanie określić czy na sygnalizatorze świeciło się światło zielone, czy żółte. Pewne jest natomiast to, że nie było to czerwone! Jeśli zaś samochód jechał z ulicy Grunwaldzkiej w ulicę Wojska Polskiego, to porusza się jak najbardziej prawidłowo. Takich sytuacyjnych zdjęć można zrobić tysiące i zawsze na pierwszy rzut oka będzie wyglądało, że kierujący pojazdem popełnia wykroczenie. Jednak w 99% przypadków okazuje się potem, że do złamania przepisów nie doszło.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx1 
  • tczewianka_gość _gość

    07.12.2015, 10:01

    Chyba nie...

    Możliwe, że skrecali z grunwaldzkiej w lewo do Wojska polskiego. Wstaw cały filml albo wcześniejsze ujęcia to będzie można uczciwie ocenić sytuację.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx8 
  • _gość

    07.12.2015, 11:07

    dokładnie. przecież na zdjęciu samochód STOI.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • _gość

    07.12.2015, 10:07

    Powinni zostać NIEZWŁOCZNIE ukarani ... np. zegarkiem :)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • Kriss_gość

    07.12.2015, 10:08

    ha

    Sobieskiego - Wojska Polskiego, tam praktycznie wszyscy przejeżdżają na czerwonym. Jak ktoś che wyklepać sobie auto na koszt innego uczestnika ruchu wystarczy poczekać na zielone na Sobieskiego i sprawa załatwiona. A i potrzebny jest świadek lu rejestrator

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx8.xx6 
  • suaf_gość

    07.12.2015, 10:19

    Jeżdżę tą trasą codziennie do pracy. Większość kierowców poruszających się po ul. WP wjeżdża na skrzyżowanie z Sobieskiego i Grunwaldzką nawet w pierwszej fazie czerwonego (w szczególności wcześnie rano). Ostatnio jadąc Sobieskiego po 15 już na zielonym dosłownie centymetry przed maską przejechał mi autobus "3" - ten to "żółte" miał już na wysokości Piaskowej. To jest skrajna głupota i narażanie kierowców na niebezpieczeństwo,tym bardziej iż sobieskiego jedzie się z górki. Tam trzeba by było wideorejestratory pozamieszczać na sygnalizacji jak w innych miastach, albo wydłużyć sekwencję zmiany na czerwone, bo kiedyś zdarzy się tragedia.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • o rety_gość

    07.12.2015, 10:30

    o rety, jak to mozliwe?

    o rety jak to możliwe, bo ja nie wiem jest zielone i jest czerwone i pomiędzy pomarańczowe o co tam chodzi ? Ej kto wogóle jeździ na na zielonym ;) ja mam njnowsze BMW z bi turbo,  mi to jest obojętnie, jak spale laczki to nikt mnie nie dogonii

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx7 
  • suaf_gość

    07.12.2015, 15:04

    Kiepski z Ciebie troll. Bekę kręcisz, a tu chodzi o poważne rzeczy. Jak kiedyś ktoś w Ciebie tam przypie....li to nie będzie Ci już tak wesoło.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • Ja_gość

    07.12.2015, 10:46

    Nie lubię sm ale z tego zdjęcia nic nie wynika :-)

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx0 
  • adr_gość

    07.12.2015, 11:34

    Trudne sprawy :)

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx5.xx1 
  • tytus_gość

    07.12.2015, 13:48

    konfident

    pewno starał się o prace w miejskiej i się nie dostał

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx7.xx7 
  • chenryk_gość

    07.12.2015, 20:13

    toć to zgodne z prawem

    ewidentnie widać że wjechał na skrzyżowanie z ul grunwaldzkiej, a nawet jak tak nie było to SM powie że tak było i tyle. Strata czasu na wyjaśnianie tego.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx3.xx7 
  • gość_gość

    07.12.2015, 20:21

    gość

    To jawna prowokacja EL Komendante wytłumaczy że ta załoga bohatersko śmigała do pogryzionego kota bo na drugim końcu miasta grupka małolatów biła się pałami a więc tam bohaterska załoga udać się nie mogła jeszcze dostana awans że narażali swoje mundurki przed ubrudzeniem

    Odpowiedz
    IP: 188.104.xx9.xx0 
  • LoL_gość

    08.12.2015, 05:27

    Hehe

    Po porstu spieszyli się na ciepłego wieśmaka do Maca:D

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • autor wpisu _gość

    08.12.2015, 09:33

    Jak tylko znajdę chwilę to wytnę z filmu moje niecenzuralne komentarze i wstawię w komentarzu link do YouTube. Pozdrowienia dla osób, które widzą, że ewidentnie wyjechał z grunwaldzkiej, na filmie się mocno zdziwią. Kadr jest mocno powiększony dlatego jakość jest jaka jest. Gdyby była lepsza i byłoby widać numer boczny samochodu film trafił by w inne miejsce niż tcz ;) samochód wyjechał z Wojska Polskiego i na filmie widać, że zaczyna wyjeżdżać zza sygnalizatora gdy ja mam już zielone, wiec nie miał pomarańczowego ;)

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx4.xx5 
  • A wiesz co ?_gość

    08.12.2015, 17:20

    a ja tobie proponuję nie być takim nadgorliwym-wiesz nadgorliwość gorsza od faszyzmu... no cóż chyba że uwielbiasz tanie sensacje... akcje jak na dzikim zachodzie:) Czas znajdź lepiej dla rodziny... chyba że masz ich daleko gdzieś-nie pewnie oni mają ciebie dość:) konfliktowy jesteś -mogę się założyć :) zakompleksiony ? zdecydowanie!!! z życia niezadowolony? no cóż -każdy jest kowalem swego losu :) Propozycja nie do odrzucenia -lepiej daruj sobie twoje hejty:) ja jestem tego zdania-co dziś zasiejesz -odłogiem nie zostanie!!! nienawiść ? z twojej strony tak !!! zal mi ciebie... IP zawsze zostawia ślad...

    Cytuj
    IP: 77.114.xx4.xx4 
  • Tczewianin_gość

    08.12.2015, 11:26

    Straz miejska

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx2 
  • mar_gość

    14.12.2015, 20:28

    to sa najwieksze darmozjady

    Odpowiedz
    IP: 93.105.xx4.xx7 
  • Tczewianin_gość

    15.12.2015, 10:14

    zlikwidować straż miejską w Tczewie!!!

    Odpowiedz
    IP: 193.227.xx3.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.