Kolejny incydent na wiadukcie przy ulicy 1. Maja

Kolejny incydent na wiadukcie przy ulicy 1. Maja
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Myślę, że nie trzeba tego komentować : )

Od redakcji

Wiadukt w ciągu ulicy 1 Maja dla wielu kierowców aut wyższych niż 2,5 metra jest naprawdę feralny. Od dłuższego czasu, ze względu na zły stan obiektu, mogą z niego korzystać tylko osobowe auta (do 2,5 tony). Aby nie wjeżdżały tam auta dostawcze, przy wjeździe zamontowano belkę, ograniczającą wysokość do 2,5 metra. Chociaż przy wjeździe widnieją znaki o ograniczonej skrajni, już wiele razy zdarzało się, że dostawcze auta wjeżdżały prosto w ograniczającą belkę. Do takich zdarzeń doszło m. in. w czerwcu ub. r., kiedy swoje auto uszkodził kierowca dostawczego mercedesa oraz we wrześniu, gdy kolejne auto zostało uszkodzone. Najczęściej o oznakowaniu zapominają kierowcy przyjezdni, których pokierowała tam nawigacja. Niestety, na feralnym wiadukcie w grudniu doszło do wypadku ze skutkiem śmiertelnym. Dodajmy, że Powiatowy Zarząd Dróg planuje zamontowanie w tym miejscu bramownic z zawieszonymi na łańcuchach belkami ostrzegawczym. Decyzja o montażu zapadła jeszcze przed tragicznym grudniowym wypadkiem.




Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (58)
dodaj komentarz

  • Marcin_gość

    22.01.2012, 20:27

    Są znaki itd. ale co tam trzeba dalej jechać i rozwalić, widać jakim debilom dają prawko. Takim co nie przestrzegają znaków powinni zabierać prawko albo dać solidny mandat to by się nauczyli ;/

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx1.xx8 
  • lukee

    22.01.2012, 22:19

    Ciekawe czy Ty tak wszystko ogarniasz... I ciekawe czy w ogóle masz prawo jazdy. Bo w takich kwestiach najczęściej wypowiadają się ludzi, którzy w życiu samochodu nie prowadzili.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    proxx_gość

    22.01.2012, 22:43

    chyba czas gdzieś to nagłośnić, bo to skandal aby belką nośność wiaduktu ograniczać.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx2 

    mieczyslaw

    22.01.2012, 23:19

    Do: "Marcin_gość"

    Jeśli są znaki, to po co belki? Kierowca łamiąc przepisy KRD naraża się na mandat karny, punkty lub sprawę w sądzie, ale od wymierzania kary i egzekwowania przepisów jest policja, Straż Miejska oraz ITD, a nie starostwo powiatowe, które postanowiło sobie zamontować coś w rodzaju gilotyny. Czy następnym krokiem mają być karabiny strzelające do tych, którzy wjadą na skrzyżowanie na czerwonym świetle?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    speedy_gość

    23.01.2012, 08:07

    beliki

    Co ty piszesz?? same znaki by nic nie dały! Masa delikwentów i tak by z niego korzystała co mogło by się źle skończyć. W taki przypadku musiała by tam stać budka w formie mini posterunku policyjnego. Od samego początku mówiłem że na belkach przy znakach powinny być żółte światła ostrzegawcze!!

    Cytuj
    IP: 195.128.xx0.xx5 

    yogi_gość

    23.01.2012, 08:41

    do luka

    ja mam prawko od 30 lat i jakoś ogarniam. zwłaszcza że tam stoja raptem 2 znaki. o oganiczeniu i wysokości. więc co tu ogarniać. bebil nie kierowca i tyle. nich se taczki kupi są niższe to może wtedy przejedzie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx7 

    Marcin_gość

    23.01.2012, 15:54

    Do lukee

    mam prawo jazdy bez obaw a na znaki patrze, dlatego też mam 0 punktów i cały samochód... a w tej sytuacji są znaki liczba mnoga bo jest ich pare z kazdej strony ale jak ktoś ma to w dupie to ma jak ma dla mnie ta belka niech zostanie i znaki tez jeśli ktoś oleje znaki to szkodzi na własną szkodę.!

    Cytuj
    IP: 46.134.xx0.xx5 

    Piotel_gość

    23.01.2012, 17:27

    Tenże znak o belce ograniczającej powinien stać przy samym skrzyżowaniu by wszyscy wiedzieli a nie na 5 metrów przed i na dodatek za drzewami gdzie nie widać

    Cytuj
    IP: 195.74.xx1.xx2 

    A.._gość

    23.01.2012, 18:41

    Jak człowiek prawdę pisze to minusów nawpieprzają . banda idiotów.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • witam_gość

    22.01.2012, 20:38

    A może Neon zamontować

    Może neon by oświetlił znaki z napisem przejazd dla aut nie wyższych niż 2 metry.......... porażka i jazda na pamięć pozdrawiam kierowców....... nie umiejących czytać znaków a nawigacja nie pokaże że most jest obniżony:)

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx5.xx9 
  • adamus_gość

    22.01.2012, 20:41

    ciekawe...

    Ciekawe ile jeszcze osób zniszczy część swojego dobytku, zanim odpowiednie służby powieszą w końcu te łańcuchy. Oznakowanie zgodne z przepisami to jedno a brak wyobraźni to drugie. Ciekawe czy ktokolwiek z zarządu dróg czuje się choć w części odpowiedzialny za wypadki, do których dochodzi na moście. Ciekawe jak dalej toczy się życie pechowych kierowców...

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx4.xx4 
  • Ona_gość

    22.01.2012, 20:42

    Za późno

    Decyzja zapadła .. ale niestety jak zwykle za późno .. jak to bywa w takich przypadkach... Tczew OBUDŹ SIĘ !

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx2 
  • ktos calkiem obcy_gość

    22.01.2012, 20:43

    a czy ciężko dać na całej długości beki światła sygnalizacyjne takie co mrugają np: podobne możemy zobaczyć na obwodnicy pod czas robót drogowych bynajmniej jakieś mrugające światło zwracało by uwagę kierowcy który by zauważył ta pechową belkę bo jeśli coś z tym nie zrobią to jeszcze nie raz usłyszymy o wypadku.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • gosc_gość

    22.01.2012, 20:49

    Tu by nawet NEONY BY NIE POMOGLY porpostu znaki sa i wystarczy to jerzda na pamiec nie patrza na znaki a duzo smigam po miescie i widze przykro powiedziec auta z rejstracja GTC juzod paru lat jerzdza jak sie...ty nawet na najprostrzej dordze motaja sie a nie wspomne o skrzyzowaniu komu prako dawaja jena.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx0 
  • mieczyslaw

    22.01.2012, 20:51

    Powiat i PZD.

    Jak widać, wspomniane towarzystwo, nie jest w stanie sobie poradzić z prostą sytuacją jaka ma miejsce w rejonie tego wiaduktu - żeby tyle czasu trwało postawienie bramownicy ostrzegającej kierowców, którzy nie powinni się znaleźć na tej drodze?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • mayster_gość

    22.01.2012, 21:29

    Tak, tylko znając życie, jak będzie belka wisząca, to kierowca powolutkuuuu przejedzie pod nią. Ja nie widzę problemu - jest znak to się go przestrzega. Tunele na ten przykład robią z gumy ? Nie, a jakoś ludzie się tak często nie rozwalają na wjazdach...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx8 

    proxx_gość

    22.01.2012, 22:26

    A ile masz wiaduktów w Polsce na których nośność ograniczasz poprzez ograniczenie wysokości metalową belą. Nawet przed tunelami wiszą łańcuchy z gumą.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx2 
  • lolek93

    22.01.2012, 20:53

    ...

    Mądry polak po szkodzie.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • makaron_gość

    22.01.2012, 20:54

    hmm

    proponuje postawić pluton wojska i niech strzelają do idiotów ignorujących znaki

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx4.xx2 
  • gosc_gość

    22.01.2012, 20:54

    no ja jestem ciekaw czy wy tak czesto patrzycie na znaki nie bronie goscia ktory tam wjechal ale moze i wy zastanowcie sie co piszecie , ciekawe co byscie mowili gdyby to ktos z was tam wjechal sorry ale jakos nie moge w to uwierzyc ze wy zawsze patrzycie na znaki bo napewno tak nie jest (nie ma kierowcom a napewno nie wiele ktorzy jezdza po swoim miescie i opserwuja wszystkie znaki)

    Odpowiedz
    IP: 85.165.xx6.xx9 
  • anonimek_gość

    22.01.2012, 20:59

    remont

    to nich go wyremontują już dwa wiadukty wyremontowali to niech ten też w końcu zrobią

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx2 
  • _gość

    22.01.2012, 21:06

    przeciez o 17 nie widać już belik, ciemno jest

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx4 
  • _gość

    22.01.2012, 22:58

    przecież jest znak "zakaz wjazdu" dla samochodow o okreslonej wysokosci

    Cytuj
    IP: 46.134.xx2.xx4 
  • Radek_gość

    22.01.2012, 21:09

    Przecież to nie jest jazda na pamięć, te belki s

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx0.xx3 
  • Radek_gość

    22.01.2012, 21:11

    Przecież to nie jest jazda na pamięć, te belki są tam od dłuższego czasu. I coś mi mówi, że bramownica też nie będzie aż tak wielką przeszkodą dla osób, które chcą sobie zniszczyć belką samochód. Nawet belka nie zawsze włączy myślenie...

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx0.xx3 
  • lola_gość

    22.01.2012, 21:29

    Znaki są super widoczne

    Wystarczy czytać znaki!!!Może kierowca nie wiedział jakie wysokie jest autko.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • val_gość

    22.01.2012, 21:36

    znaki

    Znaki drogowe są dla wszystkich czytelne. Jeżeli ktoś je ignoruje lub nie zna to nie może mieć pretensji do zarządcy drogi tylko do siebie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx9 
  • proxx_gość

    22.01.2012, 22:28

    powtórze słowa mieczysława: popełnienie błędu na drodze nie powinno kończyć się wypadkiem i zagrożeniem życia bądź też śmiercią w przypadkach gdzie człowiek naprawdę ma na to wpływ.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx2 

    gościu_gość

    23.01.2012, 00:14

    belka

    Popieram w 100% Twoją wypowiedz. Znaki są dla wszystkich czytelne, nie mogę zrozumieć ich ignorancji (może się uda). Grudniowa tragedia udowodniła, że jednak NIE! Poza tym, kto wozi pasażera śpiącego gdzieś pod sufitem? Myślę, że to miejsce do spania jest wykorzystywane tylko na postoju. Głupota ludzka nie zna granic. Teraz czekam na (------)

    Cytuj
    IP: 46.113.xx3.xx8 
  • jop_gość

    22.01.2012, 21:42

    nie no niemoge ja co za ludzie

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx7.xx3 
  • Vorax

    22.01.2012, 21:49

    STOP ACTA !!!!!!!!

    STOP ACTA !!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Gość_gość

    22.01.2012, 22:13

    Jest jakiś konkretny powód tego zaniedbania?

    "Od dłuższego czasu, ze względu na zły stan obiektu, mogą z niego korzystać tylko osobowe auta" - jak jest zły stan obiektu to się go poprawia a nie robi debilne ograniczenia dla ruchu. Rozumiem miesiąc, dwa. Mogę zrozumieć nawet pół roku ale zdaje się, że włodarze myślą (no właśnie CZY myślą?), że przyspawana belka rozwiązuje problem zaniedbanego wiaduktu. Ile to już lat mamy "tymczasowe ograniczenia dla aut ciężarowych"?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx5 
  • Humungs_gość

    22.01.2012, 22:16

    Nic nie zastąpi myślenia.

    Kierowca musi być ciągle czujny i kontrolować to gdzie jedzie. Patrzeć na znaki ale i na drogę, co na niej jest. Ślepe jechanie przed siebie, bo tak pokazuje gps to częsta przypadłość kierowców. Nie zmienia to jednak faktu, że ta feralna belka powinna być już dawno usunięta i zastąpiona czymś innym. Ktoś kto jest za to odpowiedzialny powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności. Żyją z naszych ciężko zarobionych pieniędzy i pierdzą w stołki zajadając się ciasteczkami. Jak mają coś zrobić to – jak widać – zajmuje im to wiele czasu. Może w końcu zrobią sobie przerwę i w wolnym czasie od przejadania naszych podatków i drapania się po d..ie zrobią coś pożytecznego i usuną tą belkę raz na zawsze!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • lukee

    22.01.2012, 22:31

    Tu jest Polska. Jak wiadukt się sypie to montuje się belki, jak drogi są dziurawe to stawia się znaki ograniczające prędkość.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • roman_gość

    22.01.2012, 22:48

    musiał zginąć czlowiek

    Ci co zasiadają w urzędzie miasta odpowiedzialni za oznakowanie musieli czekać na śmiertelny wypadek aby zaczęli się zastanawiać że nie każdy kierowca musi zauważyć przyspawana ceówkę Wystarczyło umocować na niej lampy migające ale to przecież zbyt trudne Musiał zginąć człowiek

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx3 
  • tczewianin_gość

    22.01.2012, 23:39

    Co do tego że kierowcom braknie wyobrażni to fakt.Ale co do wiaduktu i władz naszego miasta to NAPRAWDE ta belka to jest porażka śmiertelna czy potrzeba jeszcze większej tragedii niż tą którą nie dawno mieliśmy na tym moście.Musi zginąć cała rodzina żeby ktoś zaczoł działać konkretnie.

    Odpowiedz
    IP: 83.16.xx5.xx4 
  • aga_piet

    22.01.2012, 23:50

    dziś...

    No ale co z tym dzisiejszym incydentem? Żadnych szczegółów nie widzę. Jest tylko napisane o poprzednich.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • !!!_gość

    22.01.2012, 23:55

    ILE

    ILE jeszcze ludzi musi zginać ,żeby usunąć ta gilotynę. ? Widać naszym Włodarzą jedna śmierć nie wystarczy .

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xxx 
  • ja_gość

    23.01.2012, 00:15

    ja

    te belki to lipa,powinni kase oddawać za szkody,osobowym z przyczepą waga bendzie ze 4 tony jak się ubije wszystko lekko,w Sopocie posciagali te niby belki,bo słabo statystyki i szkody były okropne,polska dziki kraj,tczew dzikie miasto.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx1 
  • _gość

    23.01.2012, 06:08

    NO nie ręce opadają nie było w sklepie i znowu wypadek dobrze że nie śmiertelny a pani dyrektor co teraz na to powie ? K......wa co na to przełożony tej instytucji czy w końcu ktoś poniesie odpowiedzialność ? Ja dziś napisałem do TVN Uwaga może się tą sprawą zajmą i nagłośnią jak w tym mieście nie ma osoby kompetentnej żeby przerwać tą FARSĘ Czy za mało że już ludzie giną i nadal nic się nie robi i trwa na swoich stanowiskach za nic nie odpowiadajac trzeba z tym skończyć .........

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Pol_gość

    23.01.2012, 07:31

    Powinni zamontować kamery takie jak ma fotoradar i łapać i karać po tablicach rejestracyjnych to raz a drugie to popieram pomysł z oświetleniem zawsze takie światło działa inaczej na człowieka niż sam znak drogowy.

    Odpowiedz
    IP: 83.16.xx5.xx0 
  • jarq

    23.01.2012, 08:23

    myślał że się zmieści i widać że jechał powoli bo duzych uszkodzeń nie ma

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • jac1911_gość

    23.01.2012, 09:12

    Il e jeszcze musi tam być wypadków żeby Powiatowy Zarząd Dróg wreszcie wymontował tą nieszczęsną belkę i zamontował planowany łańcuch? Czy jest potrzebny jeszcze jeden wypadek śmiertelny ? A wtedy po uszkodzeniu zarówno samochodu jak i łańcucha byłaby podstawa do obciążenia kierowcy dodatkowo za naprawę łańcucha. Sądzę że mogłoby takie rozwiązanie poskutkować.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx1 
  • jack_gość

    23.01.2012, 09:22

    ....

    wytyczyć objazd i zamknąć i bedzie spokój

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx6.xx7 
  • PLUSUJEMNY_gość

    23.01.2012, 09:35

    Belka ograniczająca pochłonęła cały

    budżet przeznaczony na wiadukt.Resztę kasy pochłania utrzymywanie "sekcji drogowej"(pensje,biurka,kolejne znaki ograniczjące prędkośc lub informujące o dziurach w jezdni).Przez ponad 20 lat udalo sie zbudować 2 wiadukty i 2 wyremontować.Naprawde osiągnięcie ,że d..ę urywa!Aha,spadl pierwszy śnieg.Proszę ,żeby odpowiednie służby przyjrzały się jezdni na Wojska Polskiego na wysokości koszar!

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx9.xx6 
  • rick_gość

    23.01.2012, 09:37

    indolencja starostwa

    W wszystkich miastach przy obnizonej skrajni wysokości sa oznaczenia badź to światła ,lub wcześniej belka plastikowa na łancucha,albo same łancuchy.Pisanie o winie tylko kierowców ,a nie urzędasów z wydziału komunikacji starostwa powiatowego ,to jest pisane przez ludzi nie znajacych reliów drogowych.lub tz.niedzielnych kierowców.Starostwo powiatowe żeby zabezpieczyc za nieduz pieniadze zastanawia się od kilku miesięcy jak to zrobić ,i wyjdzie knot jak z wiaduktem na Wojska Polskiego.(a moz zmienic pania naczelnik wydziału komunikacji i mianowac osobę bardziej kompetetną)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • mropenvitamine_gość

    23.01.2012, 13:32

    Oczywiscie najłatwiej jest wyzywać tych kierowców od ślepaków, debili którzy powinni kupić sobie taczkę. Tyle, że jak inny przedmówca napisał za zachodzie Europy wszelkie niebezpieczeństwa są znakowane czerwonym pulsującym światłem. W tym wypadku taka belka jest niebezpieczeństwem, o czym mogliśmy się przekonać. My jako naód uważamy się za najmądrzejszą nację, której doświadczenia innych państw nie są do niczego potrzebne. Ba, są wręcz dla nas debilne! Bo przecież każdy polski kierowca ma kodeks drogowy w drugim płacie czołowym łącznie z erratą zapisany, spostrzegawczy jesteśmy niczym kontrolerzy lotniczy na lotnisku Ohara a do Mensy to nawet nie startujemy, bo cały ten test to żenada dla głupków. Skoro jesteśmy tacy mądrzy, spostrzegawczy, bystrzy to dlaczego z tą Polską jest tak cienko? Dlaczego złoty tak nisko stoi? A my wypracowywujemy tylko 0,36 % światowego bogactwa? Przecież jesteśmy takim mądrym narodem? Tak samo jest z tą belką na moście. To, że kierowca jej nie zauważył nie świadczy o tym , że jest głupkiem czy debilem. Świadczy o tym, że informacja w postaci znaku drogowego ostrzegającego o tej przeszkodzie jest niewystarczająca i zdazają się wypadki. W cywilizowanym świecie byłaby to podstawa do wypłaty sowitych odszkodowań. Nie w Polsce, kraju geniuszy.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx0 
  • _gość

    23.01.2012, 14:03

    A może by tak fluorescencyjną farbą pomalować belkę, na pewno byłaby bardziej widoczna niż ta stara zardzewiała belka :)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx4 
  • TT_gość

    23.01.2012, 14:23

    patrzec na znaki a problemu nie bedzie

    gdyby tej belki nie było to jezdziły by tamtedy TIRY Jezdza chyba slepi albo z komorkami przy uchu nieobecni duchem

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx1.xx7 
  • kajot551_gość

    23.01.2012, 15:02

    wiadukt

    Po raz setny można zamiast wywazonych i rozsądnych komentarzy odzywa sie MARCIN durny .Dla Niego i mu podobnych to ze do tej pory MARIA IGNORANTKA nie zdjela BELKI GILOTYNY SMIERCI ,to pryszcz ,to że dozwolona najniższa dopuszczalna wysokość ograniczająca wysokośc przejazdu to 3,5 metra,także pestka łamanie prawa drogowego przez IGNORANTKE to "normalka" ,zatrudnianie bezdusznych,glupich urzedasów ,swiadomnie narazających uzytkowników na TRAGEDIE to NORMAL dla BEZMOZGOWCOW I LENIWYCH TYPOW .NIECH ZGINIE WIELE OSOB TO ZWALI SIE na PRZEPISY WYGODNE i NIEJASNE,na brak finansów,moce przerobowe,brak materialu i jakiekolwiek każde możliwe bzdurne wymowki .W NORMAL KRAJU TAKA MARIA DAWNO BY BYLA NA ZASILKU Z PAPIEREM O ZAKAZIE ZAJMOWANIA STANOWISK DLA MYSLACYCH I Z WYOBRAZNIA oraz dzialaniem niezwlocznym.TYLKO UKLAD BEZMOZGOW TCZEWA TRZYMA SIE DOBRZE,a WYBORCY MOGA BIADOLIC po czasie POLAKU byles glupi przed i PO szkodzie.Historia uczy ze Nas nic nie nauczyła.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • _gość

    23.01.2012, 17:08

    Popieram ja czy ty w fabryce zrobisz stratę na 50 zł to lecisz z roboty na zbity pysks a taka baba wymyśla głupoty robi straty przez decyzję PZD giną ludzie i nic nikt nie wyciąga z tego wniosków .Przełożeni tej firmy nie mają JAJ CZY MOŻE TA PANI MA NA WAS JAKIEŚ HAKI KOMPROMITUJĄCE ZDJĘCIA ?? bo ja tego nie rozumię czemu nie robi się porządku ile osób ma jeszcze tam zginąć ,a może czekacie aż autobus tam wjedzie z 50 osobami to wtedy się obudzicie,ale to już będzie musztarda po obiedzie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Eyeless

    23.01.2012, 16:07

    belka

    ta belka tutaj jest najmniej winna. co to za kierowcy, ktorzy nie wiedza jak wysoki jest pojazd ktorym sie poruszaja ?? stop glupocie kierowcow :>

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • rabbit_gość

    23.01.2012, 18:58

    czyja wina?

    Najlepiej zwalić winę na nawigację. To znaczy, że teraz płodzą nam kierowców- analfabetów. Czytać nie potrafią.... A potem jest płacz, lament i tłumaczenie :''bo mi nawigacja nie powiedziała"

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx8.xx6 
  • polska_gość

    23.01.2012, 20:42

    pl

    złodziejski kraj i tyle tej belki nie powinno byc ale polska to na nic nie ma kasy zygac mi sie chce na ten kraj

    Odpowiedz
    IP: 109.189.xx7.xx2 
  • gość_gość_gość

    23.01.2012, 21:39

    I znowu to samo.. ile jeszcze bd wypadków na 1 Maja żeby ten TCzew zrozumiał co tak na prawdę się tu wyrabia.. Niech oni w końcu zrozumieją..

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx0 
  • gość_gość

    23.01.2012, 21:42

    śmieszne rzeczy .. Większość ludzi na pewno się tu wypowiada a nie mają prawdka i wg nie wiedzą jak się prowadzi auto .. i to ,że nie zawsze się patrzy na znaki.. zawsze można się zagapić. jesteśmy tylko LUDZMI ! I Kazdy powinien to zrozumieć.. a tczew w koncu powinien zacząć działać

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx0 
  • lukee

    23.01.2012, 22:58

    Tak poza tym wypowiadają się tutaj ludzie, którzy o belce doskonale wiedzą bo tu mieszkają i słyszeli już o tym wiadukcie kilka razy. Ciekawe jak się zachowują w obcych miastach. Też jesteście tacy do przodu?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • bubu_gość

    29.04.2012, 11:06

    jazda na maxa :)

    A dla mnie bomba cos sie dzieje macie o czym pisać Mieczysław ma możliwość zdobycia rozgłosu a przy okazji wspomagania działalności portalu :) a kirowcy no zal i szkoda... ze nie potrafią odczytywać znaków a dla jasności cokolwiek było by zrobione to i tak Przesympatycznie ludzie znajda dziure w całym wiec Ja sie pytam gdzie w tym momencie byli jego rodzice ŻENADA Ps. Najlepsze jest to ze znajda sie mili którzy będą odpisywali na ten post ide szalec na powietrzu a Wy bawcie sie przy kompie P...........Y HEJA I POZDRO

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.