Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
W sieci Helios większość kin wyświetla od 25 stycznia dwie nowości - "Nędzników" oraz "Niemożliwe". Wyjątkiem jest kino w Tczewie, gdzie zabrakło tych dwóch tytułów. Ten pierwszy zdobył już 3 Złote Globy i 8 nominacji do Oscara. Czy czeka nas powtórka z okresu kiedy nie było w Tczewie kina, gdy musieliśmy jeździć do Gdańska na nowości? Nie zgadzajmy się na to - napiszmy do nich centrala@helios.pl.
Tczewskie kino nie jest odpowiedzialne za układanie repertuaru. Zatem pytamy łódzką centralę Heliosa o przyczynę takiego stanu rzeczy. Odpowiadają, że kino nie może wyświetlać filmów dla kilku osób, bo jest to nieopłacalne. W jaki sposób jednak mogli ocenić, że nikt na te dwa tytuły nie pójdzie do kina, skoro one dopiero miały swoja premierę? Chyba lepszym wyjściem jest wprowadzenie nowości do kina na tydzień i potem ewentualne wycofanie po sprawdzeniu wyników finansowych. Niestety w omawianym przypadku z góry założono, ze nikt z Tczewian nie chce zobaczyć tych filmów. To bardzo niepokojące i błędne założenie. Niepokojące dlatego, że skoro mamy z taką sytuacją do czynienia teraz, to nie wróży to optymistycznie na przyszłość. Czy w ten sposób tczewskie kino zostanie pozbawione ciekawych premier w nadchodzących tygodniach czy miesiącach?
Przez niezrozumiałą decyzję Heliosa jesteśmy zmuszeni jechać na te filmy do Gdańska. W efekcie około 50 zł otrzyma ode mnie sieć Multikino lub Cinema City, mimo, ze chętniej wsparłbym moje lokalne kino Helios w Tczewie. Po to ono przecież powstało by mieszkańcy miasta i powiatu nie musieli jeździć do kina w Gdańsku, prawda? Ponad 10 lat na nie czekaliśmy. Nie wspomnę o stracie czasu, jaką jest 2-godzinna jazda w dwie strony do Gdańska.
Co możemy zrobić w tej sytuacji? Możemy wysyłać swoje opinie na ten temat do centrali Heliosa - centrala@helios.pl – wytłumaczcie im, że jeśli tczewskie kino ma na siebie zarabiać, to musi też przyciągać repertuarem. Nie musicie tak jak ja chcieć zobaczyć „Nędzników” czy „Niemożliwe”. Ale może wkrótce zabraknąć jakichś Waszych tytułów, na które długo czekaliście. Nie dopuśćmy do tego, napiszmy do Heliosa, tak by wiedzieli, że tczewskie kino musi się rozwijać, a nie stać w miejscu ze starym repertuarem.
Zdjęcie dodane przez redakcję
Od redakcji - Dzwoniliśmy do przedstawicieli tczewskiego kina w tej sprawie - rzeczywiście w ramach regularnych seansów nie jest przewidziana w Tczewie projekcja żadnego ze wspomnianych filmów. Helios tłumaczy, że zapadła decyzja o niewyświetlaniu tych tytułów w mniejszych, 4-salowych kinach - takich jak w Tczewie. Na pocieszenie przedstawiciele kina dodają, że "Nędzników" będzie można w Tczewie zobaczyć 6. marca w ramach tzw. "Kina Konesera". Dodają, że będą czynione starania, by odbył się również pokaz "Niemożliwego".
Aktualizacja - oba filmy jednak będą
W związku z pojawiającymi się licznie pytaniami dotyczącymi repertuaru tczewskiego kina Helios - śpieszę z odpowiedzią.
Ilość premier pojawiających się każdego tygodnia, znacznie przewyższa ilość sal kina w Państwa mieście. Oczywiście konieczny jest selektywny dobór tytułów tak, by zarówno stali, jak i nowi klienci, widzowie młodsi, jak i starsi, gustujący w mniej lub bardziej ambitnych produkcjach znaleźli w ofercie coś dla siebie. Niestety w czterosalowym kinie nie jest to tak łatwe, jak w kinach ośmiosalowych czy dziesięciosalowych, do których się Państwo odnoszą w swoich mailach.
Zdajemy sobie oczywiście sprawę, iż idealnym rozwiązaniem byłoby zagranie większej ilości tytułów, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości seansów, jednak my również jesteśmy hamowani przez obwarowania zawarte w obowiązujących nas umowach. O każdy z oczekiwanych przez Państwa tytułów zabiegaliśmy, jednak nie zawsze mamy siłę przebicia, gdy w okolicy nasza konkurencja, ze względu na znacznie większą ilość sal, może zaproponować warunki korzystniejsze z punktu widzenia dystrybutora. Być może ten wychodzi z absolutnie błędnego założenia, iż dla Państwa nie ma różnicy, gdzie obejrzycie Jego film - my rozumiemy w czym tkwi problem i staramy się go rozwiązywać w miarę naszych możliwości (chociażby poprzez umieszczanie ambitniejszego repertuaru w cyklu Kino Konesera, czy dobór typowo kobiecego kina, które nie zawsze jest dostępne w szerokiej dystrybucji, do projektu Kino Kobiet).
Zapewniam Państwa, iż dobór repertuaru, choć - muszę się zgodzić, gdyż negowanie byłoby ślepym uporem - nie pozbawiony błędów, odbywa się z jak największą dbałością o naszych widzów.
Już dziś mogę zapewnić, iż oba tytuły - Niemożliwe oraz Nędznicy - pojawią się w tczewskim kinie 8.02.
Wiem, że jest to niewielkie pocieszenie dla tych z Państwa, którzy zniecierpliwieni udali się do gdańskich kin, jednak mam nadzieję, że chociaż dla niektórych będzie to odpowiedź satysfakcjonująca.
Jednocześnie zaręczam, iż postaramy się z jeszcze większym uporem ubiegać się o konkretne tytuły, by w przyszłości każdy mieszkaniec Tczewa odnajdywał w naszym repertuarze propozycje dla siebie.
Tczewskie kino nie jest odpowiedzialne za układanie repertuaru. Zatem pytamy łódzką centralę Heliosa o przyczynę takiego stanu rzeczy. Odpowiadają, że kino nie może wyświetlać filmów dla kilku osób, bo jest to nieopłacalne. W jaki sposób jednak mogli ocenić, że nikt na te dwa tytuły nie pójdzie do kina, skoro one dopiero miały swoja premierę? Chyba lepszym wyjściem jest wprowadzenie nowości do kina na tydzień i potem ewentualne wycofanie po sprawdzeniu wyników finansowych. Niestety w omawianym przypadku z góry założono, ze nikt z Tczewian nie chce zobaczyć tych filmów. To bardzo niepokojące i błędne założenie. Niepokojące dlatego, że skoro mamy z taką sytuacją do czynienia teraz, to nie wróży to optymistycznie na przyszłość. Czy w ten sposób tczewskie kino zostanie pozbawione ciekawych premier w nadchodzących tygodniach czy miesiącach?
Przez niezrozumiałą decyzję Heliosa jesteśmy zmuszeni jechać na te filmy do Gdańska. W efekcie około 50 zł otrzyma ode mnie sieć Multikino lub Cinema City, mimo, ze chętniej wsparłbym moje lokalne kino Helios w Tczewie. Po to ono przecież powstało by mieszkańcy miasta i powiatu nie musieli jeździć do kina w Gdańsku, prawda? Ponad 10 lat na nie czekaliśmy. Nie wspomnę o stracie czasu, jaką jest 2-godzinna jazda w dwie strony do Gdańska.
Co możemy zrobić w tej sytuacji? Możemy wysyłać swoje opinie na ten temat do centrali Heliosa - centrala@helios.pl – wytłumaczcie im, że jeśli tczewskie kino ma na siebie zarabiać, to musi też przyciągać repertuarem. Nie musicie tak jak ja chcieć zobaczyć „Nędzników” czy „Niemożliwe”. Ale może wkrótce zabraknąć jakichś Waszych tytułów, na które długo czekaliście. Nie dopuśćmy do tego, napiszmy do Heliosa, tak by wiedzieli, że tczewskie kino musi się rozwijać, a nie stać w miejscu ze starym repertuarem.
Zdjęcie dodane przez redakcję
Od redakcji - Dzwoniliśmy do przedstawicieli tczewskiego kina w tej sprawie - rzeczywiście w ramach regularnych seansów nie jest przewidziana w Tczewie projekcja żadnego ze wspomnianych filmów. Helios tłumaczy, że zapadła decyzja o niewyświetlaniu tych tytułów w mniejszych, 4-salowych kinach - takich jak w Tczewie. Na pocieszenie przedstawiciele kina dodają, że "Nędzników" będzie można w Tczewie zobaczyć 6. marca w ramach tzw. "Kina Konesera". Dodają, że będą czynione starania, by odbył się również pokaz "Niemożliwego".
Aktualizacja - oba filmy jednak będą
W związku z pojawiającymi się licznie pytaniami dotyczącymi repertuaru tczewskiego kina Helios - śpieszę z odpowiedzią.
Ilość premier pojawiających się każdego tygodnia, znacznie przewyższa ilość sal kina w Państwa mieście. Oczywiście konieczny jest selektywny dobór tytułów tak, by zarówno stali, jak i nowi klienci, widzowie młodsi, jak i starsi, gustujący w mniej lub bardziej ambitnych produkcjach znaleźli w ofercie coś dla siebie. Niestety w czterosalowym kinie nie jest to tak łatwe, jak w kinach ośmiosalowych czy dziesięciosalowych, do których się Państwo odnoszą w swoich mailach.
Zdajemy sobie oczywiście sprawę, iż idealnym rozwiązaniem byłoby zagranie większej ilości tytułów, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości seansów, jednak my również jesteśmy hamowani przez obwarowania zawarte w obowiązujących nas umowach. O każdy z oczekiwanych przez Państwa tytułów zabiegaliśmy, jednak nie zawsze mamy siłę przebicia, gdy w okolicy nasza konkurencja, ze względu na znacznie większą ilość sal, może zaproponować warunki korzystniejsze z punktu widzenia dystrybutora. Być może ten wychodzi z absolutnie błędnego założenia, iż dla Państwa nie ma różnicy, gdzie obejrzycie Jego film - my rozumiemy w czym tkwi problem i staramy się go rozwiązywać w miarę naszych możliwości (chociażby poprzez umieszczanie ambitniejszego repertuaru w cyklu Kino Konesera, czy dobór typowo kobiecego kina, które nie zawsze jest dostępne w szerokiej dystrybucji, do projektu Kino Kobiet).
Zapewniam Państwa, iż dobór repertuaru, choć - muszę się zgodzić, gdyż negowanie byłoby ślepym uporem - nie pozbawiony błędów, odbywa się z jak największą dbałością o naszych widzów.
Już dziś mogę zapewnić, iż oba tytuły - Niemożliwe oraz Nędznicy - pojawią się w tczewskim kinie 8.02.
Wiem, że jest to niewielkie pocieszenie dla tych z Państwa, którzy zniecierpliwieni udali się do gdańskich kin, jednak mam nadzieję, że chociaż dla niektórych będzie to odpowiedź satysfakcjonująca.
Jednocześnie zaręczam, iż postaramy się z jeszcze większym uporem ubiegać się o konkretne tytuły, by w przyszłości każdy mieszkaniec Tczewa odnajdywał w naszym repertuarze propozycje dla siebie.
Kinga Zaborowska
kierownik działu sprzedaży / sales manager
HELIOS S.A
kierownik działu sprzedaży / sales manager
HELIOS S.A
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (66) dodaj komentarz
gość_gość
28.01.2013, 14:37
!!
Całkowicie się zgadzam z autorem tekstu. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że w repertuarze zamiast takich hitów pojawił się film "Podejrzani zakochani"!!! Trzeci polski film w aktualnym repertuarze, a do tego taki słaby!!. Całkowicie nie trafiony wybór Heliosa. Oby takich pomyłek w przyszłości mniej, albo wprowadzić większe rotacje co tygodniowe w repertuarze.
Odpowiedzpatryk_gość
28.01.2013, 14:47
to samo
było z filmem Gangster, na który chciałem się wybrać. Jeśli takie rzeczy mają sie powtarzać, to Helios w Tczewie podzieli los Wisły. Jestem w stanie zrozumieć, że w małej miejscowości oglądalność z pewnością będzie mniejsza, ale można przecież w szczególnych przypadkach pokazy zorganizować w ostateczności nawet w jeden weekend.
Odpowiedz?_gość
28.01.2013, 14:53
zapyziałe miasto
zawsze na końcu
Odpowiedzkolo_gość
29.01.2013, 17:24
aha
W Tczewie powinno się wszystko zamknąć i wszyscy huuraa na Gdańsk jak niedawno temu to było. Co w tym popieprzonym mieście tak właściwie jest??? Galeria Kociewska, kino prywatne (mogą puszczać co chcą - ich prawo) , manhattan (bazar pod dachem) ,basen made in PRL i to z czego powinniśmy być dumni czyli wszechobecny syf !!! Nie wspomnę o zabytkowym moście na który nie można wejść, wieża ciśnień i wiatrak oczywiście zamknięte !!! Szkoda tego naszego miasta ....
CytujAs_gość
28.01.2013, 15:22
Smród, brud i ubóstwo repertuaru.
Już teraz strach chodzić do tego kina, bo można zostać oblanym napojami z kubków przez nieuważnych widzów. O syfie na podłodze i smrodzie po popkornie to nawet nie ma co pisać. Do tego jeszcze ten żenujący repertuar. TRAGEDIA. Zwykła stajnia, a nie eleganckie kino jakim w końcu powinna być "świątynia" X muzy.
Odpowiedzwojtass_gość
28.01.2013, 15:31
kino
Duzo premier nie jest puszczane w Tczewskim Heliosie i trzeba jezdzic do GD. I ktos dopieru to zauwazyl haha
Odpowiedzgość_gość
28.01.2013, 15:50
repertuar
.....bo w Tczewie dopiero "Titanic" hehehehehehehehe.
OdpowiedzMike_gość
28.01.2013, 15:50
Lepiej pokazywać Hobbita w dwudziestu wersjach i blokować miejsce na inne filmy. Gratuluje logiki.
Odpowiedzzxc_gość
28.01.2013, 16:04
....
wgl kto chodzi do kina w dzisiejszych czasach kompletnie to sie nie opłaca finansowo
OdpowiedzAlex_gość
28.01.2013, 17:35
Jak to sie nie opłaca? Nieporownywalnie lepiej oglada sie film na duzym ekranie w ciemnej sali niz nawet na najwiekszym telewizorze.
CytujAgutka_gość
29.01.2013, 20:24
No tak... lepiej ukrasc z internetu... Polacy :(
CytujAntychryst_gość
28.01.2013, 16:06
ciekawe
kto podjął decyzję o współpracy z siecią Helios? Zastanawiam się dlaczego wyświetlenie "Nędzników" w "Kinie konesera" jest opłacalne a wyświetlanie przez tydzień dla szerszej publiczności już nie?
Odpowiedzkydzusze
28.01.2013, 16:10
A może ekonomia
Chciałbym być dobrze zrozumiany. Byłem kilka razy w kinie w Tczewie i nigdy nie było więcej jak 7 (siedem) osób na seansie. 7 razy cena biletu minus podatki opłaty wynagrodzenia i tantiemy dla twórców ciekawe czy właściciel wychodzi na swoje. Jeżeli w dalszym ciągu będzie taka frekwencja (co przewidywałem) to jak taki biznes będzie się opłacał. I na tym skończę mój komentarz w tej sprawie nich każdy resztę dopowie sobie sam. Bo ja gdybym miał kilka kopi filmu to dawałbym je tam gdzie najwięcej na nich zarobię gdyż nie przypuszczam że w Tczewie nie idzie ten tytuł na zasadzie psa ogrodnika. Pozdrawiam
OdpowiedzAlex_gość
28.01.2013, 17:38
Ktos najpierw powinien pokusic sie o pokazanie w Tczewie tych filmow chocby przez kilka dni, zanim zdecyduje czy w ogole nikt z Tczewwian nie jest tym zainteresowany. Poza tym kino niech sie lepiej reklamuje, prasa, internet, ulotki.
CytujAntychryst_gość
29.01.2013, 06:28
.
NA jakim filmie byłeś i w jakich godzinach?
CytujA._gość
29.01.2013, 20:28
...
Zgadzam sie! Wiedzialam, ze tak bedzie. Przeciez z internetu mozna ukrasc, nikt nie widzi, nikt nie slyszy... A wczesniej, gdy kina nie bylo wszyscy czekali dnia, w ktorym powstanie...
Cytuj_gość
06.02.2013, 12:32
ja zawsze jak jestem to jest pół sali wypełnione.
Cytujgość_gość
08.02.2013, 14:48
pamiętam jak tydzień po premierze "ted'a" wykupiłam ostatnie miejsce na ten film bo cała sala była. Wniosek : puszczać dobre filmy , a nie polskie lelum polelum i reklamować seanse i nie będzie problemu z frekwencją, a nie puszczać jeden film w wersji zwykłej, 2d , 3d , a potem wychodzi wielkie G !
Cytuj_gość
28.01.2013, 16:29
ten tczewski helios to wielkie dno taka jest prawda Pelno bajek i powtorki byle czego non stop a o horrorach typu pila3D czy kolekcjoner 3D to juz nie wspomne! Wstyd!Jak tak to ma wygladac to brawo!
OdpowiedzKajtek_gość
28.01.2013, 16:33
Gościu z Lewej Pracował już wszędzie :)
Odpowiedz_gość
28.01.2013, 16:37
co chcesz to tylko tczewik maleńki take filmy tylko w gd
Odpowiedzkinomaniczka_gość
28.01.2013, 16:40
dlaczego!?
a też czekam na te dwa filmy... Przedtem czekalam na inny kostiumowy i też sie nie doczekałam :-( Smutne, że w tczewskim kinie sa zwykle bajki i debilne polskie komedie...
Odpowiedzzawiedziona_gość
28.01.2013, 16:48
nędznicy...
Nie rozumiem dlaczego dyrekcja kina od razu stwierdziła, że wyświetlanie filmu w Tczewie będzie nie opłacalne. Może nawet więcej osób poszłoby do kina na ambitniejsze filmy niż na polskie nieśmieszne komedie. Poza tym Nędzników powinna obejrzeć młodzież szkolna... Łatwiej obejrzeć niż przeczytać czterotomową ale naprawdę piękną książkę... Jestem zawiedziona, bardzo czekałam na ten film i wiem że nie ja jedna... Chyba ktoś uważa nas za mało ambitnych i pustych ludzi....
Odpowiedzgrrryy_gość
28.01.2013, 16:49
grrryy
Jest wytłumaczone na końcu, czemu jest tak a nie inaczej, skoro jest to decyzja od górna to co tu sie bulwersować, co oni za to mogą ? Nie ich wina, że tak postanowiła dyrekcja.
OdpowiedzAlex_gość
28.01.2013, 17:34
No to doczytaj, ze w artykule jest apel by wysylac maile do CENTRALI Heliosa w tej sprawie, a nie do tczewskiego kina. Tylko poruszenie ludzi "na górze" moze sprawic, ze w przyszlosci nie zabraknie u nas waznych premier.
Cytujkinomaniczka_gość
28.01.2013, 16:50
piszmy maile
Ja wysyłam maila do helios z prosba o ww filmy oraz o czestsza zmiane repertuaru.
Odpowiedzgość_gość
28.01.2013, 17:04
gość
Może wymienić kierownictwo kina na ekipę bardziej walczącą o widza ? bo na chwilę obecną ludzie Ci robią wszystko by pojechać do Gdańska
Odpowiedz_gość
28.01.2013, 17:15
To ja takiego kina nie chce wcale ....
OdpowiedzM_gość
28.01.2013, 17:22
Wysłałem :D
Wysłałem e-mail. Jeśli otrzymają go od kilkuset osób jest szansa że zmienią zdanie;)
Odpowiedzxxxx_gość
28.01.2013, 17:44
to kino w Tczewie to jedna wielka porażka . Jeżeli chodzi o seanse brak same nudy . dlatego też skończy tak jak nasze stare kino "wisła" .
Odpowiedzxfxf_gość
28.01.2013, 17:58
hahaha
A graby jeszcze nie m macu?
OdpowiedzJadźka _gość
28.01.2013, 18:09
...
Ja też chętnie wybrałabym się na film " niemożliwe" ale w Tczewie na niego liczyć nie mogę. Trzeba jechać do Gdańska.... Po co wtedy kino w Tczewie już któryś raz chce się wybrać na jakiś film a w Tczewie go nie ma..
Odpowiedztczewiacy_gość
28.01.2013, 18:39
repertuar kina HELIOS
witam, chcielibyśmy powiedzieć że repertuar w naszym mieście jest niedość że niewielki to jeszcze CENY BILETÓW SĄ ZA WYSOKIE! Natomiast jeżeli "puszczany" jest jakiś film to przez krótki czas..... jak były urodziny kina helios to cfaniaki zrobili 5seansów dziennie na najmniejszych salach (bilety wówczas były po 10pln) . dziękuje za uwage.
OdpowiedzOla_gość
28.01.2013, 19:11
dno
bo tczew nigdy nie może zabłysnąć nawet z głupim kinem. Po co kino jak filmy 2 na krzyż puszczają cały czas,a nowości dalej do gd. Żenada
Odpowiedzgość_gość
28.01.2013, 20:07
ja też poproszę
o atlas chmur,samsarę i więcej kina niezależnego
OdpowiedzX MUZA_gość
28.01.2013, 20:46
Kino Helios zaprasza na ...FLIPA i Flapa Same nowości dla szanownej widowni 1927 Kacza zupa 1933 Flip i Flap: Brat diabła 1934 Flip i Flap w krainie cudów 1935 Flip i Flap: Indyjscy piechurzy 1936 Cygańskie dziewczę Przepraszamy za opóźnienia ale Galerie tak późno wybudowali , że musimy nadrobić zaległości . No dobre i to ...bo jak się nie podoba to sobie z kopa do Gdańska wynocha !
Odpowiedz_gość
28.01.2013, 20:59
masakra
jeden film w czerech salach na raz przez kilka dni to przegięcie nie długo walentynki a ja jeszcze nie widze na stronie co poleci w ten dzien a chce go zaplanowac miedzy innymi tez w kinie
Odpowiedzz tego tczewskiego kian to jak_gość
28.01.2013, 21:11
z tego tczewskiego kina to jak juz pisano jedna wielka porazka.cala ta galeria to dno. w kinie wiecznie bajki i denne polskie komedie. w taki sposob na bank widzów przybywac nie bedzie.
Odpowiedz_gość
28.01.2013, 21:15
Galeria kociewska dobiła Tczew. Wygląd przeciętny, widać że oszczędzali na materiałach. Wszystko pomalowali na biało i szaro. Spodziewałem się lepszych, markowych sklepów w galerii a tymczasem mamy sklep z mięsem, Chińczyka i CCC. Repertuar kina bardzo okrojony. Szkoda że starówka się marnuje, jest coraz więcej lokali do wynajęcia. Przyjedzie znajomy do Tczewa, to co ja mu pokaże? Markety? Galerię handlową, w której nie ma nawet dobrych marek a o doborze usług decydował dziki kapitalizm? Pustą starówkę? Naprawdę w Tczewie nie ma się czym pochwalić. Wszystko takie przeciętne, I byle jakie. I ta pazerność właścicieli lokali usługowych na starówce którzy kierują się jak największą chęcią zysku nie patrząc na realne ożywienie starówki. I w ten sposób mamy banki, salony telefonów komórkowych i lumpeksy.
Odpowiedzmłoda_gość
28.01.2013, 21:21
lepiej wyświetlić nędzną polską komedyjkę pt. "Podejrzani zakochani" niż dobrej produkcji z logiczną fabułą film pt. "Niemożliwe"
OdpowiedzStefan_gość
28.01.2013, 21:32
A inne tytuły?
Ja jeszcze chciałbym obejrzeć: - Życie Pi (2D) - bo po 3D głowa mnie boli, - Drogówka I co mam zrobić? Do Gdańska mam niby jechać? Bez sensu. Co do samego kina, to jest bardzo mało miejsca na nogi. W zasadzie to wącha się skarpety osoby siedzącej za Tobą, fuj !!!
OdpowiedzChaCha_gość
28.01.2013, 22:20
Maciuś, maciuś
A na głównej fotce tego artykułu znowu maciuś. Czy on ma jakieś znajomości w redakcji tcz.pl??
OdpowiedzMaxx
29.01.2013, 03:03
Dziwna sprawa
W dzisiejszych czasach kopię przywozi kurier na dysku, wgrywa się ją na serwer i na następny dzień albo nawet jeszcze tego samego dnia ta sama kopia może trafić do kolejnego kina. Czyżby filmy w Polsce były dystrybuowane w jednym egzeplarzu, że kopia nie jest w stanie w rozsądnym czasie trafić do wszystkich kin ? A może Helios zaoszczędził na serwerze w tczewskim kinie ? Dali dysk 1500 GB i wchodzi góra 6 filmów :P.
Odpowiedzkinomaniak:)_gość
29.01.2013, 07:02
repertuar a bitely
Witam, Podzielam oponię kolegów i koleżanek co do jakosci repertuaru w tczewskim heliosie. Na marne pocieszenie sa gorsze miejsca w Polsce w tej sieci. Druga sprawa to ceny biletów! Tczew 21 w niedzielę a Łódź 17? W dodatku co najgorzej mnie wk.... to brak szatni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Płacisz 42 zł plus jadełko o kurtkę trzymaj na kolanach. zero jakości. Pozdro
Odpowiedz_gość
29.01.2013, 07:50
BURACTWO "PaNIE JAKIEŚ NOWOWŚCI?"
Jo. "majteczki w kropeczki" A po ile Po 80 zł.
Odpowiedzcheb_gość
29.01.2013, 07:55
Jak zwykle narzekanie :) Wpier 5 lat marudzenia, że nie ma kina, teraz że jest do d**y...
Odpowiedzespenlund_gość
29.01.2013, 09:11
Pewnie, najlepiej najeść się za darmo, bilet za darmo (bo tczewiakom nie robą się należy) i filmy na życzenie. Typowa tczewska mentalność. Gratuluję. Chcieliby metropolie, a słoma im z butów wystaje...
CytujAlex_gość
29.01.2013, 11:30
Narzekanie bez sensu, a narzekanie uzasadnine to jest roznica. W tym przypadku mamy do czynienia z tym drugim. Bo lepiej siedziec cicho i ogladac w kinie to co nam dają, tak? Nie warto miec własnego zdania i z góry zgadzac sie na taki czy siaki repertuar? Nie, mozna cos z tym zrobic. Poza tym pisze sie "nierobom", a nie "nie robą" :p
Cytuj_gość
29.01.2013, 09:53
A co to w ogóle za kino jest?
Ludzie się od samego początku podniecali tym niby kinem , a ja od samego początku wiedziałem , że to nic porządnego nie będzie. I tak kto jeździł do Krewetki ten jeździ i leje na ten tczewski ekranik ;p To kino jest tyle warte co ta przereklamowana galeria i nie ma się co dąsać , tylko taka jest prawda. Porównajmy np. ceny te z niektórych sklepów z galerii z tymi z np. Fashion House. Tu tysiaka się wyda i nie ma się nic ,a w Gdańsku można się od stóp do głów. Niektóre ciuchy są tańsze nawet o połowę w Gdańsku.
Odpowiedz_gość
06.02.2013, 12:35
jak tańsze? to sieciówki, ceny są wszędzie takie same.
Cytuj_gość
08.02.2013, 21:16
A pewnie że są tansze i jeszcze masz okazję na zaliczenie KFC .Tylko Gdańsk .Galerii mingów dziekuję
Cytujelzbieta_gość
29.01.2013, 10:47
zgadzam się z artykulem myślałam, ze w końcu Tczew jako czwarte miasto w naszym województwie ma prawo też oglądać nowości a nie jazdzić do Gdańska za wydane pieniądze na taki wyjazd można było by oglądnąć dwa filmy.Czas to zmienić
Odpowiedzdaniel_gość
29.01.2013, 11:05
po co puszczać ciągle te same filmy hobbit leci co chwile do zrzygania nie można puścić filmów które dopiero wchodzą na ekrany kin czy mamy znowu jeździć do gdańska masakra
OdpowiedzJulia_gość
29.01.2013, 11:14
Jak to nie wiecie czemu?
Nie wiecie czemu? Bo Tczew postrzegany jest jak wieś: discopolo i rap. Imprezy jak w remizie strażackiej. Skoro tak to i filmy nie mogą być zbyt mądre. Najlepiej jakieś romansidła, horrory i pseudokomedie. To jest takie wiejskie, więc idealnie pasuje do Tczewa - prawda?
OdpowiedzLuiza_gość
29.01.2013, 11:21
Nie rozumiem
Nie rozumiem czemu ludzie muszą jeść ten śmierdzący popcorn w kinie. Nagle tak zgłodnieli? Przecież zajeżdża to starym olejem. W dodatku to chrumkanie i szeleszczenie... W tym bym upatrywała problemu - ludzie nie chcą przychodzić do kina bo nie czują się komfortowo w czasie oglądania filmu.
Odpowiedz..._gość
29.01.2013, 20:39
...
Mnie tez to wkurza!
Cytujgość_gość
29.01.2013, 12:25
dlaczego????
Dlaczego film taki jak "Niemożliwe"widowiskowy i katastroficzny film jak ten nie ma swoich projekcji???Przecież filmy tego typu to rzadkość w kinach wogóle a mają swoich wiernych fanów?Trudno mi to zrozumieć.Pozostaje jedynie Gdańsk.....
Odpowiedzgość 31_gość
29.01.2013, 18:46
Dlaczego.....
Dlaczego jesteśmy na szarym końcu , czy przyjdzie nam jezdzić na nowości do trójmiasta jak tak to, po co to kino jest wybudowane i otwarte bez sensu......
Odpowiedzania_gość
29.01.2013, 19:16
wysłałam maila mam nadzieje że zmienią zdanie bo bardzo bym chciała obejrzeć ,,Niemożliwe'':) wysyłajcie badzmy jednością:) hehe
OdpowiedzGOŚĆ okolice Tczewa_gość
29.01.2013, 22:48
NIEMOŻLIWE
Zgadzam się z autorem tego artykułu w 100%. Dodam też od siebie, że często zdarza się mi i moim znajomym, że chcąc obejrzeć sobie jakąś kinową nowość, nie jest ona wyświetlana w Tczewie. Tak jak np. film "NIEMOŻLIWE". czekam na ten film z niecierpliwością JA oraz kilkudziesięciu moim znajomych. skoro film budzi w wielu osobach chęć i zaciekawienie, to dlaczego 'przedstawiciele' kina twierdzą, że jest to nieopłacalne? autor artykułu bardzo dobrze napisał jak to powinno być sprawdzone. może by najpierw pokazać ludziom ten film, a później stwierdzać takie 'fakty'? Podpisując się chciałabym wspomnieć o filmie "NIEMOŻLIWE", na który z pewnością przyjechałabym z masą znajomych. pozdrawiam :)
Odpowiedztcz_gość
29.01.2013, 23:19
Narzekacie na popcorn a sami go kupujecie , ledwo wejdziecie do kina to juz musicie odstać w kolejce. Wieczne marudy. Jedźcie do gdańska, to przynajmniej zaliczycie wycieczkę wy zakompleksieni tczewiacy. 'Tam jest popcorn na innym poziomie.
Odpowiedzmuzyk_gość
30.01.2013, 20:58
w Gdańsku to co innego .... :) A w tczewie co prawda to prawda mały repertuar ;(( + Ciągle musicie mieć pasze jak świnie do zagryzania , i stoicie niewiadomo ile w kolejka .... :D
Odpowiedzpolak patriota_gość
30.01.2013, 23:28
Kto jest właścicielem sieci kin "Helios"?
Z internetu dowiecie się w czyich rękach jest sieć kin "Helios" to zrozumiecie dlaczego tak postępują. Koszerna chciwość do tego prowadzi i tyle.
Odpowiedzsopranos_gość
31.01.2013, 20:55
kino
Czy Wy ciągle narzekający byliście w kinie czy tylko studiujecie repertuar w internecie.Wstąpcie i zostańcie widzami a nasze kino będzie na bieżąco z nowościami.TEGES.
Odpowiedzzgred_gość
07.02.2013, 22:08
Wróg numer jeden
"Wróg numer jeden" premiera 8 lutego 2013 r. To na którą w naszym kinie bo nie mogę dostrzec?????? PS. Traktują nas jak totalna dziurę , tylko po co otwierali...
Odpowiedzhelena_gość
08.02.2013, 11:44
Fajnie ,że mamy kino, ale jak siedi się na małej sali, a nie w Multikinie i głośność jest taka, że własnych mysli sie nie słyszy, to do kina już się nie idzie.weżcie to pod uwagę-to do kierownictwa kina proszę.
Odpowiedz