Zmysł podróżowania. Ruszyła kampania Polregio

(fot. mat. prasowe)
Zmysł podróżowania. Ruszyła kampania Polregio
POLREGIO rozpoczęło kampanię reklamową weekendowej oferty, dzięki której pasażerowie mogą za niewielkie pieniądze korzystać bez limitu z ponad 1 800 pociągów Spółki. Pod hasłem "Zmysł podróżowania" przewoźnik zachęca do wakacyjnego odkrywania wyjątkowych miejsc za pomocą zmysłów. Poczuj, usłysz, smakuj, zobacz, dotknij - pod każdym z tych haseł kryją unikalne propozycje weekendowych wycieczek.

Kampania zakłada wykorzystanie różnych kanałów i form komunikacji. Reklamy będą widoczne w Internecie oraz kanałach social media (m.in. Instagram, Facebook oraz YouTube). Działania reklamowe to także współpraca z influencerami oraz dedykowany akcji blog, znajdujący się na stronie POLREGIO pod adresem: https://polregio.pl/pl/zmysl-podrozowania). W ramach kampanii przeprowadzony zostanie także konkurs. Do wygrania będą m.in.: aparaty Instax oraz vouchery na podróże pociągami POLREGIO.

Promowana oferta to bilet turystyczny oraz mini bilet turystyczny. Obydwa uprawniają do wielokrotnych przejazdów od godziny 18:00 w piątek, do godziny 6:00 w poniedziałek (termin ważności rozpoczyna się od daty wskazanej na bilecie). Ich posiadacze mogą podróżować bez ograniczeń po całej Polsce, a także na wybranych odcinkach linii kolejowych w Czechach i Niemczech. Bilet dostępny jest w wersjach:

- Bilet turystyczny w cenie 45,00 zł- oprócz pociągów specjalnych - jest honorowany w pociągach REGIO oraz pociągach osobowych: Arrivy RP, Kolei Dolnośląskich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich, Kolei Małopolskich i Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej (z wyjątkiem pociągów kategorii ŁKA Sprinter).


- Mini bilet turystyczny w cenie 39,00 zł honorowany jest tylko w pociągach REGIO.

Bilety turystyczny i mini bilet turystyczny można nabyć: w kasie biletowej, u konduktora i w automacie biletowym. Kampania "Zmysł podróżowania" potrwa do 22 czerwca.

Drukuj
Prześlij dalej