Informacyjne kłopoty na dworcu

Tczewska informacja jest czynna codziennie (fot. tcz.pl)
Informacyjne kłopoty na dworcu
Problemy z uzyskaniem informacji dotyczących połączeń kolejowych sygnalizowali nam nasi internauci. "Telefon nie odpowiada, a na dworcu zapytania mamy kierować do pań sprzedających bilety. Przecież to nie do pomyślenia na jednym z największych dworców w kraju" - usłyszeliśmy. PKP jednak uspokaja - owszem przez pewien czas na dworcu zapanował "informacyjny chaos", ale teraz wszystko ma wrócić do normy.

Informacja o godzinie odjazdu pociągu, szczególnie w okresie, kiedy prace modernizacyjne na torowiskach w okolicach Tczewa idą pełną parą i pociągi nie jeżdżą zgodnie z rozkładem, jest dla wszystkich podróżnych bardzo cenna. Dlatego nie można dziwić się zdenerwowaniu pasażerów, którzy nie mogą dowiedzieć się, o których odjedzie ich pociąg:

- Usiłowałem dowiedzieć się o wybranym połączeniu przez telefon, jednak mimo kilkukrotnych prób, nikt nie odebrał. Dlatego pofatygowałem się na dworzec, gdzie ku mojemu zdziwieniu okienko informacji było zamknięte, a o interesujące mnie kwestie, miałem dowiedzieć się w kasie biletowej. Tam długa kolejka, mnóstwo osób za chwilę ma pociąg, a ja miałem dopytywać się, jeszcze wydłużając kolejkę - opowiada nam nasz czytelnik.

Na szczęście okazuje się, że okienko informacyjne nie zostało zamknięte "na dobre". Sprawę wyjaśnił nam rzecznik PKP PR Pomorskiego Zakład Przewozów Regionalnych w Gdyni, Piotr Janicki:


- Od 28. września do 3. października informacja PKP w Tczewie wyjątkowo była nieczynna z powodu braków kadrowych wynikających z wysokiej absencji chorobowej oraz konieczności udzielenia urlopów wypoczynkowych. Poza godzinami pracy informacji stacjonarnej PKP w Tczewie, informacji o rozkładzie jazdy rzeczywiście udzielały kasy biletowe oraz informacja telefoniczna - numer telefonu 194-36. - wyjaśnia rzecznik.

PKP dodaje, że informacja stacjonarna jest teraz czynna codziennie od godz. 8:00 do godz. 20:00. O połączeniach można się również dowiedzieć pod numerem telefonu - tel. 058 721 65 55, bądź w internecie pod adresem https://rozklad-jazdy.pkp.pl

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (11)
dodaj komentarz

  • Stańczyk_gość

    12.10.2009, 00:31

    PKP jak PZPN

    Nie tylko z samą informacja na dworcu ale i z całym PKP (Pięknie K... Pięknie) należałoby postąpić tak jak i z PZPN-em winno się uczynić, czyli spalić zniszczyć i zbudować na nowo. Tak na serio to na dworcu z tą informacją jest katastrofa, co inna tablica to inny kurs pociągów. Sugerowałbym aby rozkład zawczasu sprawdzać w domu w internecie, gdyż tylko to w obecnym czasie zmieniającego się z dnia na dzień planu daję nam stuprocentową pewność, że pociąg który sobie dopasowaliśmy na pewno przyjedzie. W najgorszym wypadku pobiegamy z peronu na peron. A że tylko dwa póki co się ostały to i możliwość degrengolady ograniczona w tym względzie. Każdy podróżujący koleją wie, że są katastrofy, duże katastrofy oraz PKP, a teraz doszła nowa opcja, mianowicie PKP w czasie remontów. Przyjemność ze stania na peronie bezcenna, za wszytko inne w tym bilety zapłacisz ... Pozdrowienia dla wszystkich fanów PKP

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx0.xx5 
  • kasiara_gość

    12.10.2009, 09:16

    Mówisz o Internecie

    nawet tam sĄ podawane błędne informacje.Na tablicy co innego, w okienku co innego a w Internecie tez co innego POLSKA ;/

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • taki-jeden_gość

    12.10.2009, 09:33

    A co z tablicami odjazdów ...

    Miały być wyświetlacze w hallu dworca i problem informacji by się rozwiązał ale PKP po remoncie w Tczewie 1994 rok podzieliło się na 16 spółek i ta inwestycja odpadła z finansowania (tablice tczewskie wiszą w ... Słupsku). Jest nadzieja na tablice przy zejściach na perony w ramach inwestycji PKP PLK (modernizacja E65) natomiast te w hallu to już "broszka" PKP Nieruchomości a Ci ledwo stoją na nogach ... ...By żyło się lepiej ...

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx7.xx0 
  • echhh_gość

    12.10.2009, 11:37

    "pojawily sie trudnosci"

    Jak to pojawily sie trudnosci, od zawsze pamiętam, ze na informacji nikt telefonu nie odbieral. i szybciej bylo pojsc na dworzec i samemu sprawdzic.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • pracownik_gość

    12.10.2009, 12:06

    to że brak porządnej inf.to wynik złej reformy pkp bo każda spółka ma swoich pracowników i każda oszczędza na pracownikach (nie dotyczy administracji),którzy są potrzebni do bazpośredniego prowadzenia przewozów.Brak inf. to w skali od 1 do 10 to problem 1- 2 natomiast bezpieczeństwo przewożonych ludzi to juz 7-8 Proszę popytać pracowników PKP (kierowników,konduktorów,maszynistów) oczywiście anonimowo to podobnie jak w kopalniach.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx9 
  • werka24_gość

    12.10.2009, 15:03

    zamieszanie

    jedno wielkie zamieszanie. szkoda gadac

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx3.xx7 
  • rafalek_tcz_gość

    12.10.2009, 15:19

    pkp

    Ja tam nie narzekam. Sprawdzam zawsze połączenie na rozkładzie internetowym, który uwzględnia najaktualniejsze zmiany do rozkładu (poza wyjątkami typu zerwana trakcja). I zawsze pociąg którym mam zamiar jechać jedzie i o odpowiedniej godzinie. Wiele zamieszania wprowadzają sami ludzie, którzy zamiast w informacji, szukają pomocy w kasach, pytają non stop z którego peronu.

    Odpowiedz
    IP: 83.17.xx9.xx8 
  • misiatczew_gość

    12.10.2009, 17:32

    lepiej sie od razu na auta przesiadac

    pkp to jeden wielki absurd ostatnimi czasy. Pociągi pozabierali , a studenci mają chyba na rolkach dojezdzac do szkół. Mają nas w głębokim poważaniu więc coraz więcej osób będzie się przesiadało na auta. I bardzo dobrze!! Kto może niech tak robi...niech tracą klientów ... Ja właśnie tak zrobie...szkoda mi tylko osób, które nie mają jak zmienić środka transportu.....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • Perek_gość

    12.10.2009, 18:46

    Informacja i Veolia.

    Pan rzecznik PKP PR nie dodał, że oprócz obsługi podróżnych w dziedzinie informacji, okienko informacji zamyka się w soboty i niedziele zlecając pracownikom obsługującym informację sprzedaż biletów miesięcznych dla firmy Veolia??? Ciekawe kto w tym ma interes? A poza tym baza danych w internecie nigdy nie jest aktualna ze wszystkimi zmianami wprowadzonymi telegramami służbowymi!

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx7.xx1 
  • _gość

    12.10.2009, 19:27

    I JESZCZE CHAMSKO ODBIERZE TELEFON JAK JUZ ODBIERZE TONEM WSTRETNYM

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • ona_gość

    01.04.2010, 09:45

    CO TO MA BYĆ

    ALE CO TO TERAZ ZA JAZDA ZE NAWET NIE MOZNA SIE DODZWONIC TO JEST JAKIEŚ NIE NORMALNE NIKT NIE ODBIERA TELEFONU I CIAGLE SA ZMIENIANE NR TELEFONU ZE NAWET JAK CHCESZ ZADZWONIC TO GADA ZE NIE MA TAKIEGO NR DAJCIE SPOKOJ LUDZIE TYLKO KASE BIERZECIE A NIC NIE ROBICIE.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx1.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.