Spotkanie sympatyków ruchu Roberta Biedronia

Robert Biedroń (fot. facebook.com/RobertBiedron)
Spotkanie sympatyków ruchu Roberta Biedronia
Robert Biedroń odwiedzi Tczew. Polityk podróżuje po Polsce, szukając sympatyków ruchu społeczno-politycznego, który właśnie zakłada.

Robert Biedroń to były prezydent Słupska. Polityk w ostatnich wyborach zdobył mandat radnego w tym mieście - ale po tygodniu od złożenia ślubowania - z niego zrezygnował. Teraz Biedroń skupia się na budowaniu ruchu społeczno-politycznego, odwiedzając miejscowości rozsiane po całej Polsce. Teraz polityk przyjeżdża do Tczewa:

- Serdecznie zapraszamy na spotkanie wszystkich, którzy podzielają wartości Roberta Biedronia i chcą zaangażować się w tworzony przez Niego nowy ruch społeczno-polityczny. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się jakie cele i zadania stoją przed ruchem i co konkretnie można zrobić - przyjdź - czytamy na facebooku na profilu wydarzenia "Tczew - spotkanie sympatyków i sympatyczek Roberta Biedronia".


Spotkanie poprowadzi koordynatorka nowej inicjatywy na Pomorzu Gdańskim - Beata Maciejewska, która przez ostatnie cztery lata była jedną z najbliższych współpracowniczek prezydenta Słupska.


Spotkanie odbędzie się w najbliższą środę (05.12) o godzinie 17.00 w kawiarni Mała Czarna na ulicy Żeglarskiej.

Aktualizacja:

Niestety, jak udało się dowiedzieć na spotkaniu nie będzie samego Roberta Biedronia - ale organizatorzy zapraszają jego wszystkich sympatyków.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (59)
dodaj komentarz

  • xxx_gość

    03.12.2018, 10:08

    tnij.tcz.pl/?u=2bf500

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx0.xx0 
  • Patriota niezależny_gość_gość__gość

    04.12.2018, 19:23

    Mądry Polak ?!

    Pozwólmy wypowiedzieć się Biedroniowi , to nie on podnosi ceny ,paliwa, gazu, prądu, opłat za przegląd samochodu , artykułów spożywczych, leków itp.itd... A z tego co mi wiadomo , to był sprawnym Prezydentem Słupska !!!!!! Mieszkańcy są z niego dumni !!!! Albo to jest niewłaściwy stan umysłu, albo jakiś inny problem oponentów jego osoby !!!!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx5.xx7 
  • może kawke?_gość

    03.12.2018, 10:16

    w kawiarni? żarujecie chyba sobie teraz

    Odpowiedz
    IP: 78.133.xx9.xx0 
  • Uka_gość

    03.12.2018, 12:21

    Podobno ma zacząć odBytowa

    Czy tak będzie?

    Cytuj
    IP: 89.65.xx2.xx4 

    babcia Stasia _gość_gość

    03.12.2018, 14:43

    nazwa też w sam raz :D

    Mała Czarna, he he he :))

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx6 
  • mmmm_gość

    03.12.2018, 10:20

    ...

    zakaz pedałowania !!!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx3 
  • Rowerzysta _gość

    03.12.2018, 11:05

    Zgadzam się! Kategoryczny zakaz pedałowania w taką pogodę. Popedałowałem trochę wczoraj i już jestem chory. Rower jednak lepszy na wiosnę :)

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx3 

    Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    03.12.2018, 13:42

    Hit internetu !

    Hit internetu - Taniec wierchuszki PiS na urodzinach radia Maryja !!!!!!?

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx4 
  • Mirek_gość

    03.12.2018, 10:21

    "Serdecznie zapraszamy na spotkanie wszystkich, którzy podzielają wartości Roberta Biedronia..." Wartości? Chyba ANTYwartości! Ten Pan notorycznie zaprzecza wszelkim wartościom, które wyznawali od pokoleń nasi przodkowie. Zero odpowiedzialności za siebie i drugiego człowieka, robię co mi się podoba, nie liczę się z nikim , ważne by było mi dobrze, Bóg i kościół nie będą mi mówiły jak mam się prowadzić, a tradycje wyznawane przez naszych Dziadków i Rodziców to jakaś głupota, która ogranicza wolność człowieka - To są te WARTOŚCI P. Biedronia? Wstyd, że miasto zaprasza takich ludzi....Dla kogo ten Pan jest autorytetem?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx7 
  • Iza bez nika..._gość

    03.12.2018, 11:17

    "dla kogo ten Pan jest autorytetem"..

    ...a chociażby dla ludzi nie stroniących od zaspokajania głodu wiedzy i zachowujących bezpieczną odległość od szafarzy pewnego związku wyznaniowego charakteryzującego się skłonnościami pedofilskimi w zatrważającej skali. Dla osób wykształconych i znających otaczający nas świat w skali przekraczającej granice powiatu! Dla kochających własne dzieci i troszczących się o losy młodego pokolenia, które poprzez bezrefleksyjność wielu rodziców są narażane na zbrodnicze zakusy i chucie wspomnianej już grupy zawodowej...

    Cytuj
    IP: 37.47.xx2.xx8 

    PLUSUJEMNY_gość_gość_gość_gość

    03.12.2018, 11:24

    Mirku jesteś skończonym ...

    bęcwałem.Nie tylko głoszone wartości,ale przede wszystkim postepowanie Biedronia, ma więcej wspólnego z chrześcijaństwem ,aniżeli ten twój K(!)ościół i te twoje enigmatyczne tradycje i wartości.Dowodem na to jesteś TY sam i poglądy,które głosisz.W twoim ciasnym umyśle nie mieszczą się tolerancja i taki "zwykły" szacunek dla drugiego człowieka.Skąd wiesz ,jakie wartości dzisiaj wyznawali by twoi przodkowie i czy wiesz ,jakie wyznawali kiedyś?No ,chyba ,że uważasz się w swej skromności ,za jedynego,prawdziwego spadkobiercę i głosiciela tychże.I na koniec,jesteś kolejnym przykładem,że doczekaliśmy czasów ,w których nietolerancja,pogarda,rasizm,durnowato pojmowany patriotyzm stały się "wartościami".Uprzedzam,nie zamierzam przyłączyć się do Biedronia.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx8.xx4 

    op_gość

    03.12.2018, 11:34

    Nasi pra pra wyznawali takie wartości, że babę to trzeba za włosy i do jaskini, potem lali się przez 2 tyś lat, rozumiem że te wartości należy kultywować i się nimi kierować w życiu?? Po prostu następuje zmiana pokoleń, zmiana wartości. Ktoś chce to wierzy w Boga, ktoś nie chce nie wierzy, co komu do tego. Kiedyś bali się elektryczności, czy za 100 lat nie będą śmiać się z tego, że wierzyliśmy w kogoś kto jest w niebie i na nas patrzy?? Co myślisz o ludziach, którzy bali się Boga Słońce?? Nie bądźmy hipokrytami i szanujmy siebie nawzajem, tyle wystarczy.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 

    Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    03.12.2018, 12:51

    Mieszane uczucia !!

    Jesteś oportunistą Biedronia , to baluj z rządem Abba ojcze w Toruniu i rób z siebie idiotę , a rozliczą ciebie pokolenia !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx4 

    gośśćć_gość

    04.12.2018, 10:17

    zaprzeczenie prawom natury

    W mojej ocenie Pan R. Biedroń reprezentuje wartości wynaturzenia - odmienne od normalności.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx3.xx6 
  • Justyna_gość

    03.12.2018, 10:44

    O nie!!!

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • Fakty nie Mity_gość_gość_gość__gość

    03.12.2018, 13:22

    Zniesmaczonych !!?

    Zniesmaczonych zaprasza o.Rydzyk do Torunia !!!!!?

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx4 
  • Mar_gość

    03.12.2018, 10:50

    I już się pedalowie cieszą należy ich powylapywac i leczyć

    Odpowiedz
    IP: 185.96.xx4.xx1 
  • Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    03.12.2018, 13:45

    Hit internetu !

    Hit internetu - taniec wierchuszki PiS na urodzinach radia Maryja !?

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx4 

    ..._gość

    03.12.2018, 14:16

    zgadnij, kto najczęściej wyraża takie poglądy? Otóż są to kryptogeje, którzy przez wyparcie zaprzeczaja swojej naturze. Naj lepszym dowodem są narodowcy, popatrz na nich, tak pod kątem ich zachowań i charakterystycznych cech ludzi o odmiennej płciowosci.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx1.xx1 
  • fredek_gość

    03.12.2018, 10:53

    hura będzie różowo , tęczowo i tak zniewieściale . Tylku ćwoków na jednym spotkaniu , warto zobaczyć kto tam będzie..same sweterki ...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • Dikembe_Mutombo_gość

    03.12.2018, 20:40

    Nie ma jak założyć spodnie typu "pi..dościski" i poryczeć sobie w męskim gronie przy świetle rac. Parafrazując jeden ze skeczów Latającego Cyrku "To męskie życie w Młodzieży Wszechpolskiej/ONR". Koszulka z wyklętymi szyta w Chinach albo Bangladeszu nie robi Cię bardziej męskim niż pierwsza lepsza "ciotka" z marszu równości. Dla mnie niczym się nie różnicie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • Joanna_gość

    03.12.2018, 11:04

    Ktoś tu w ogóle moderuje komentarze?? Podobno jest poważny portal informacyjny i takie komentarze mają tu miejsce?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx6 
  • Iza bez nika..._gość

    03.12.2018, 11:26

    "moderowanie"...

    ...takich "mądrych" wypowiedzi działałoby wybielająco i przekłamywało stan społecznej świadomości licznych mieszkańców naszego powiatu/miasta. Zachowywanie oryginalnych sformułowań myśli daje prawdziwy obraz skali deficytu intelektualnego ludzi stroniących od wiedzy daleko wykraczającej poza granice postawione w licznych rodzinach....

    Cytuj
    IP: 37.47.xx2.xx8 
  • Narodowiec_gość

    03.12.2018, 11:28

    Xd

    "Sympatyków i Sympatyczek" powinno być odwrotnie ale domyślam się dlaczego Biedroniowi bardziej na "Sympatykach" zależy :P A co do tego ruchu to kolejny centro-lewicowy ściek który będzie wspierał TVN #Nowoczesna2.0

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx3 
  • PLUSUJEMNY_gość_gość_gość_gość

    03.12.2018, 14:41

    Właśnie takich...

    tępych pseudopatriotów miałem na myśli odpowiadając "Mirkowi".A może wy jesteście parą?Jak pomyślę ,ty w skórzanych slipach z pejczem,a Mirek to taki "Hydraulik"od rur(dopowiedz sobie jaki?).Ach ty zbereźny "narodowcze.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx7.xxx 

    Funiek _gość

    03.12.2018, 16:01

    Rafał to Ty?

    Przecież się już przyznałeś narodowcom że też lubisz chłopaków i nikt nie robił problemów

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx5 
  • Narodowiec_gość_gość

    03.12.2018, 11:31

    .

    tnij.tcz.pl/?u=8a92d8

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx3 
  • hmm_gość

    03.12.2018, 12:37

    kot

    Myślę, że pan Biedroń znów będzie gotował bigos z panią Gessler jak to było swego czasu - pani Magda też się do nas niebawem wybiera na kolejne rewolucje. Hehe. A tak na poważnie - polecam lekturę na temat antykultury i marksizmu.

    Odpowiedz
    IP: 31.135.xx2.xx5 
  • XD _gość

    03.12.2018, 12:49

    Trzymać tyłki xD brrrrrr precz

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx3.xx8 
  • KAZIK_gość_gość

    03.12.2018, 13:14

    a w jakiej dziedzinie?

    "...a chociażby dla ludzi nie stroniących od zaspokajania głodu wiedzy i zachowujących bezpieczną odległość od szafarzy pewnego związku wyznaniowego charakteryzującego się skłonnościami pedofilskimi w zatrważającej skali. Dla osób wykształconych i znających otaczający nas świat w skali przekraczającej granice powiatu! Dla kochających własne dzieci i troszczących się o losy młodego pokolenia, które poprzez bezrefleksyjność wielu rodziców są narażane na zbrodnicze zakusy i chucie wspomnianej już grupy zawodowej..."

    Tak, z ciekawości to w jakiej dziedzinie Pan Biedroń zaspokaja, Pani głód wiedzy? a jeśli chodzi o pedofilię to Pan Biedroń ma też coś na sumieniu w tej kwestii:tnij.tcz.pl/?u=fdf5da . Nie jestem obrońcą kościoła katolickiego, bo uważam, że trzeba ukarać winnych, ale pedofilia zdarza się również wśród osób wykształconych. To nie wykształcenie jest gwarancją moralności. Każdy z nas, bez względu na to, jakie wykształcenie posiada, stanie kiedyś prze Panem Bogiem, nawet jeśli tu na ziemi, uniknie kary za zło, którego się dopuścił. Możesz oczywiście twierdzić, że to zacofanie i uważać, że Bóg nie istnieje, ale Twoje stwierdzenie, nie spowoduje tego, że Bóg nie istnieje. :-) To On, dał nam normy, które mimo upływu czasu, nadal się sprawdzają i gdyby ludzie chcieli z tego korzystać nie byliby nieszczęśliwi. Mnie akurat nie przekonuje fakt, że przedstawiciel mniejszości próbuje narzucić standardy, które są obrzydliwe dla większości społeczeństwa. Nie jestem nietolerancyjny, ale nie chciałbym, żeby moje dzieci oglądały dwóch całujących się facetów, a Pani z Tv próbowała im wmówić, że to normalne. Dla mnie Pan Biedroń nie ma żadnego zaplecza politycznego, ani pomysłu na politykę. Żeruje na poprawności politycznej i na tym, że jet w rzekomo w prześladowanej mniejszości. Nie jest to żaden człowiek renesansu. Po prostu zwykły homoseksualista. Widzę, że "Mała Czarna" ma ochotę zostać "domem schadzek" dla lewicowo-liberalnego towarzystwa :-). Może się to niestety odbić czkawką i przyczynić się do spadku obrotów, ale to już nie mój problem.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx9 
  • Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    03.12.2018, 13:47

    Hit internetu !

    Hit internetu - Taniec Wierchuszki PiS na urodzinach radia Maryja !!!?

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx4 

    op_gość_gość

    03.12.2018, 14:06

    Powiem zupełnie szczerze, do niedawna byłem praktykującym katolikiem. Zaczęły dopadać mnie jednak różne pytania. Po pierwsze czym się różni wyśmiewany w późniejszym czasie Bóg Słońce od Boga "naszego"? Piszesz, że Bóg dał nam normy, możesz określić w jaki sposób je dał?? Gdzie jest ten Bóg?, Ludzie od wielu lat latają w kosmos i jakoś nie natrafili na raj. Sorry, że trywializuje, nie chcę nikogo obrazić, ale zastanawia mnie ta pewność ludzi w istnienie Boga, mało tego patrząc na religie różnego rodzaju, to można się pogubić ile tych Bogów mamy. Czy są tacy sami jak wspomniany wcześniej Bóg Słońce, do którego w podobny sposób ludzie przez lata wznosili ręce i się modlili?? Tym komentarzem nie mam zamiaru urazić uczuć religijnych kogokolwiek.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • EkO_gość

    03.12.2018, 13:44

    hehe

    Odwiedzi, ale jednak nie odwiedzi :) Najpierw należałoby sprawdzić niusa. A co do samej postaci... Nie ma się czym podniecać.

    Odpowiedz
    IP: 94.40.xx2.xx0 
  • babcia Stasia _gość

    03.12.2018, 14:39

    Czyli jednak...

    ... czyli jednak ma w d... :)))

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx6 
  • gvgh_gość

    03.12.2018, 14:25

    Ciepły Robert nas odwiedzi no no :)

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx4.xx3 
  • KAZIK_gość_gość

    03.12.2018, 15:02

    Poczytaj

    "Powiem zupełnie szczerze, do niedawna byłem praktykującym katolikiem. Zaczęły dopadać mnie jednak różne pytania. Po pierwsze czym się różni wyśmiewany w późniejszym czasie Bóg Słońce od Boga "naszego"? Piszesz, że Bóg dał nam normy, możesz określić w jaki sposób je dał?? Gdzie jest ten Bóg?, Ludzie od wielu lat latają w kosmos i jakoś nie natrafili na raj. Sorry, że trywializuje, nie chcę nikogo obrazić, ale zastanawia mnie ta pewność ludzi w istnienie Boga, mało tego patrząc na religie różnego rodzaju, to można się pogubić ile tych Bogów mamy. Czy są tacy sami jak wspomniany wcześniej Bóg Słońce, do którego w podobny sposób ludzie przez lata wznosili ręce i się modlili?? Tym komentarzem nie mam zamiaru urazić uczuć religijnych kogokolwiek.[/cytuj Normy to 10 przykazań i całe Pismo Św., albo, jak kto woli Biblia. Treść doskonale opisuje zachowania ludzi, w różnych sytuacjach życiowych, zmagania się z grzechem i ich relacji z Bogiem. Nie znajdziesz Boga w rytuałach, tylko żywa relacja z Nim pomoże Ci, Go znaleźć. Jezus czeka na każdego grzesznika, wystarczy tylko do Niego przyjść i oddać mu swoje życie, przeprosić za grzechy i zacząć wszystko od nowa. Bóg Słońce jest "bałwanem ', nie uzdrawia, nie zmienia ludzi, nie wyciąga z nałogów, nie prostuje trudnych sprawa. Mój jest żywym Bogiem, nie rzeźbą, odlewem, czy obrazem. Tylko jeden Bóg zbawia, daje życie wieczne. On umarł za nasze grzechy na krzyżu, po to, żebyśmy mieli życie wieczne. A wszyscy filozofowie i ideolodzy mogą się schować, bo żadna filozofia, ani ideologia , nie daje szczęścia w życiu i żadna nie przyniosła nic dobrego. Wszystkie ludzkie patenty na życie okazały się ułudą. Jeżeli traktujemy chrześcijaństwo, jako wiarę opartą na relacji z żywym Bogiem i styl życia, a nie uczestnictwo w ceremoniach i rytuałach to możemy być pewni, że Bóg będzie nas zmieniał i czynił cuda w naszym życiu. Argument, że ludzie latają w kosmos i nie natrafili na raj, to żaden argument. Ciało ludzkie, mimo postępu medycyny kryje w sobie wiele tajemnic, których lekarze do dziś nie zgłębili, a co dopiero kosmos:-). Poza tym kto powiedział, że raj jest w kosmosie.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx9 
  • Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    03.12.2018, 16:45

    Hit internetu !

    Hit internetu - to wierchuszka PiS na urodzinach radia Maryja i jej przebój Abba ojcze !?

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx8 

    pla_gość

    03.12.2018, 20:40

    A niebo to gdzie jest?

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx0 

    op_gość

    04.12.2018, 09:52

    Zabawne jest twoje tłumaczenie, raczej tłumaczysz samemu sobie, bo walka w twojej głowie trwa. Mądrość kontra przyzwyczajenie i obawa przed prawdą. Piszesz że filozofowie, naukowcy mogą się schować, bo nie dały szczęścia w życiu. A jak nazwiesz co dały nam religie wszelkie? Wyprawy krzyżowe, isis itp. Czy to jest ład? Czy wiara w Boga jakiegokolwiek daje pewność, że człowiek jest lepszy, bardziej szanuje innych, pomaga??? śmiem twierdzić że jest z goła odwrotnie. Ja wierzę w mądrość człowieka, w jego wybór między złem a dobrem, a żadna religia nie jest do tego nikomu potrzebna. Mówisz tylko o duchowości, pewnie masz na myśli że niebo - raj jest tylko porównaniem a wszystko odbywa się za pomocą duszy i jej drogi. Sorry, bardziej przekonuje mnie gejzer z ziemi, wulkan, przemiana robaka w motyla itp.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • Kazek_gość

    03.12.2018, 15:36

    Rower

    Olał WAS tczewskie geje.

    Odpowiedz
    IP: 91.41.xx6.xx2 
  • Kazimierz_gość

    03.12.2018, 15:49

    Pytanie

    Czy moderator też jeździ rowerem? Gdzie mój komentarz zamieszczony kilka minut wcześniej?

    Odpowiedz
    IP: 91.41.xx6.xx2 
  • Gość_gość_gość_gość

    03.12.2018, 17:13

    A będzie można zrobić lewatywę.

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx8.xx6 
  • Adamo _gość

    03.12.2018, 20:40

    Inkwizycja tczewska szykuje stosy !

    Miarą dojrzałości jest odpowiedzialny wybór i tolerancja wobec innych wyborów. My zawsze kogoś kochamy ,albo na stos. Taki Katolik żądny zemsty i pełen nienawiści wobec innych kolorów,wyznań ,orientacji- to poziom buszu a nie Europy XXI w. Obojętność lub tolerancja -tak ,ale w stosunku do nas . My klękamy i nóż wbijamy w plecy -obraz katolickiego ludu edukowanego przez księży ,których powołanie jest do- cichej pełnej tacy-a nie nawracania i rozdawania biednym . Co za obłuda -który ksiądz daje paczki parafianom lub bezdomnym( ze swojej pensji ) ! Wybaczaj innym i toleruj ich wybory ! Nikt nie osądza twoich twoich skrytych perswazji i nie miesza w twojej kawie. Świat nie jest biały lub czarny . Świat jest kolorowy ,piękny i pełen miłości. -Najważniejsze przykazanie mówi .....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx6 
  • Halinka_gość

    04.12.2018, 07:48

    Piszesz dużo i głupio. Biedroń był uczestnikiem marszu pro aborcyjnego. Glosowal za ustawami wymierzonymi przeciwko ludziom i ich podstawowym prawom. Mam prawo uznać go za osobę nienawistną. Bo kto normalny chce śmierci drugiego człowieka zwłaszcza małego dziecka? Tolerancja nie polega na akceptacji wszystkiego.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx1 
  • x_gość

    03.12.2018, 21:26

    do Mirka i Kazika

    Dla mnie jest autorytetem kmiocie Powołujesz się na Kościół to moralne dno co drugi to pedofil a jak normalny to ma nieślubne dzieci Kaziku mierzi cie całujących sie dwóch mężczyzn ja tez nie chciałbym aby dzieci oglądały kopulujące pary w miejscach publicznych a ma to miejsce w pociągach tramwajach na plaży Umiar i kultura jest potrzebna wszystkim niezalaznie od orjętacji seksualnej Śmierć na krzyżu dla skazańców była powszechna w czasach Chrystusa i takich męczenników były tysiące Po upadku powstania Spartakusa Rzymianie ukrzyżowali 5 tys jeńców Chrystus został uznany za boga w 325 r na soborze w Nicei ( nie tej francuskiej ) Kult krzyza rozpoczoł sie od 750 roku wczesniej była ryba ,przez 750 lat krzyż to były tylko dwa kawałki drewna Chrześcijaństwo to wg Ciebie szczęśćie dla ludzkości to pasmo zbrodni oszustw zboczeń ,wojen itd Jakich krzywd zaznali ludzie od tej religii przypomnę stosy ,wojny religijne ,orgie na dworach biskupich i papieskim ,zobacz jacy ludzie byli wybierani na papieży ,zbrodniarze i zboczeńcy ,to sa fakty historyczne

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • Kazek_gość

    03.12.2018, 23:43

    Mądrości Urbana

    Z treści wynika, że przytoczone wiadomości - "mądrości" nabyłeś na WUML( Wojew. Uniwersytet Marksizmu Lewinizmu) Pardon, Leninizmu. Rzeczywista historia np. Średniowiecza jest Tobie obca. Radzę przeczytać historyczne opracowania tego okresu a nie opierać swoją wiedzę na "dziełach" tow. prof. Werblana lub współczesnych lewackich w rodzaju prof. Wensdey z UW.

    Cytuj
    IP: 91.41.xx6.xx2 

    kazik_gość

    04.12.2018, 08:48

    autorytet dla wybitnego humanisty ?

    Pokaż mi gdzie powołuję się na Kościół, bo jakoś tego nie zauważam. Bo obejrzeniu "Kleru" raczej szkoda mi jest księży niż rzucałbym ich na stos, bo z tym, co zrobili zostają sami i tylko Jezus może ich od tego uwolnić. Mówię o prawdziwym chrześcijaństwie i wierze. Jeżeli chcesz porozmawiać merytorycznie to nie używaj określeń typu "kmiocie", bo sam się dyskwalifikujesz, jeżeli aspirujesz do miana wybitnego historyka i humanisty to musisz pamiętać o ortografii . Powiem coś jeszcze, wielu ludzi umarło na krzyżu, do dziś zresztą muzułmanie krzyżują chrześcijan ( o tym w liberalno-lewackich mediach raczej nie usłyszysz), ale żaden z nich nie zmartwychwstał. Myślę, że jeśli sam nie doświadczyłeś Boga w swoim życiu, to powinieneś powstrzymać się od takich wypowiedzi. Fakty historyczne ( nie było by tego, gdyby ludzie byli wierni słowom Jezusa ), nie zmieniają faktu, że Bóg jest wszechmocny, miłosierny, łaskawy i kochający każdego człowieka. On czeka na każdego zagubionego grzesznika, nigdy nie jest zbyt późno przykład dobrego łotra, który nawrócił się tuż przed śmiercią, wisząc na krzyżu. Tylko po co czekać, kiedy nie wiesz, czy za chwilę będziesz jeszcze żył. Pamiętaj jest nadzieja i dla Ciebie, Szaweł, zwany później Pawłem też prześladował chrześcijan i był przy kamieniowaniu Szczepana, a w chwilę później został nawróconym gorliwym apostołem. Myślę, że gdyby teraz Bóg stanął przed Tobą, nie śmiałbyś powiedzieć nic, drżałbyś prze Jego mocą i świętością. Życzę Ci doświadczenia łaski i miłości żywego Boga. http://www.youtube.com/watch?v=EiEoAMzKyeM

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx2 
  • K.....a_gość

    03.12.2018, 21:51

    A ja

    nie mam tęczowej parasolki

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx6 
  • Gosc_gość

    04.12.2018, 06:27

    Banda decydentów

    Porozmawiajacie z mieszkańcami słupska o jego pracy jako prezydenta i poznacie ile ten człowiek zrobił dla tego miasta. To że jest gejem to jego sprawa on Wam w łóżko nie zagląda.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx6 
  • Dikembe_Mutombo_gość

    04.12.2018, 08:58

    Weź zajrzyj do słownika co znaczy słowo "decydent".

    Cytuj
    IP: 95.48.xx2.xx5 
  • x_gość

    04.12.2018, 10:25

    do Kazika

    Na Kościół powołuje się Mirek Wybitnym historykiem to nie jestem nie bądż złośliwy to nie przystoi takiemu przykładnemu katolikowi Bóg wszystkich kocha ofiary Kościoła też ? Teraz to sprowadza sie tylko do aktów seksualnych ale w przeszłości było o wiele gorzej Księża nie bardzo przejmują sie słowami Jezusa widocznie są nie wierzący ale się do tego nie przyznają ,inaczej żyliby poprawnie ,nawet z obawy że za wszystko odpowiedzą po smierci Tak wielkiego zaszczytu to nie oczekuję aby Bóg stanął przede mną Co do filmu Kler nie było tam nic o czym ludzie by nie wiedzieli wychodząc z kina byłem rozczarowany ,co tam jest szokującego ? to że ksiądz ma kobiete i dziecko Jeden z tczewskich proboszczów ma dwójkę dzieci w Starogardzie a kochanki pewnie wszyscy ,przynajmniej ci młodzi Zamieściłeś zdjęcie prawdopodobnie jest to roztrzeliwanie w Hiszpanii szkoda ze w Twoim archiwum nie płonących stosów i innych zbrodni w imię Jezusa Tak wygląda Wasza wybiórcza moralność Kto ma inne zdanie to lewak albo komunista HIPOKRYTO

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • kazik_gość_gość

    04.12.2018, 10:52

    dlaczego?

    Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Dlaczego tak jest, że są wypaczenia w kościele katolickim? Bo jak piszesz dla wielu księży ( nie wszystkich, bo są z powołania ) są pustymi słowami. Poczytaj czasem Pismo Św.. Sam zobaczysz, jak wiele prawd jest ponadczasowych. Bóg mówi do nas przez innych ludzi, czasem nawet tych grzesznych, mówi przez słowa Pisma Św., mówi przez Ducha Św. Naprawdę nie obchodzi mnie to, co robią księża, jest mi ich szkoda, bo tak naprawdę plują Panu Bogu w twarz, ale to Oni sami za to odpowiedzą. Nie oznacza to oczywiście, że godzę się ze złem, ale oddaję to Bogu. Nie chcę się rozgoryczać. Jezus przestrzega nas, żebyśmy byli ostrożni w ocenach: 9 Powiedział też do niektórych, co ufali sobie, że są sprawiedliwi, a innymi gardzili, tę przypowieść: 10 <<Dwóch ludzi przyszło do świątyni, żeby się modlić, jeden faryzeusz a drugi celnik. 11 Faryzeusz stanął i tak w duszy się modlił: "Boże, dziękuję Ci, że nie jestem jak inni ludzie, zdziercy, oszuści, cudzołożnicy, albo jak i ten celnik. 12 Zachowuję post dwa razy w tygodniu, daję dziesięcinę ze wszystkiego, co nabywam". 13 Natomiast celnik stał z daleka i nie śmiał nawet oczu wznieść ku niebu, lecz bił się w piersi i mówił: "Boże, miej litość dla mnie, grzesznika!" 14 Powiadam wam: Ten odszedł do domu usprawiedliwiony, nie tamten1. Każdy bowiem, kto się wywyższa, będzie poniżony, a kto się uniża, będzie wywyższony>>. Znam historię, ale moja gorycz nie zmieni tego, co się stało. Mogę modlić się o nawrócenie, tych, którzy zawinili, a jeszcze mogą odwrócić się od zła. Wierzę w Boga, a nie w ludzi, ludzie zawsze zawodzą, nawet najdoskonalsi :-). wiem jedno droga bez Boga wiedzie do nikąd :-) A to, że ktoś robi coś w imieniu Jezusa, jak mówi, nie znaczy, że Jezus się do tego przyznaje.Przepraszam, jeśli Cię uraziłem, nie miałem takiego zamiaru. Ku refleksji, dla niedowiarków :-) /http://www.youtube.com/watch?v=fuKIWY60Ihg

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx2 
  • kazik_gość

    04.12.2018, 10:33

    czyżby zabawne?

    "Zabawne jest twoje tłumaczenie, raczej tłumaczysz samemu sobie, bo walka w twojej głowie trwa. Mądrość kontra przyzwyczajenie i obawa przed prawdą. Piszesz że filozofowie, naukowcy mogą się schować, bo nie dały szczęścia w życiu. A jak nazwiesz co dały nam religie wszelkie? Wyprawy krzyżowe, isis itp. Czy to jest ład? Czy wiara w Boga jakiegokolwiek daje pewność, że człowiek jest lepszy, bardziej szanuje innych, pomaga??? śmiem twierdzić że jest z goła odwrotnie. Ja wierzę w mądrość człowieka, w jego wybór między złem a dobrem, a żadna religia nie jest do tego nikomu potrzebna. Mówisz tylko o duchowości, pewnie masz na myśli że niebo - raj jest tylko porównaniem a wszystko odbywa się za pomocą duszy i jej drogi. Sorry, bardziej przekonuje mnie gejzer z ziemi, wulkan, przemiana robaka w motyla itp."

    Widzisz moje tłumaczenie, bierze się z mojego doświadczenia, przeżytego spotkania z żywym Bogiem. Twoje bierze się z tego, co przeczytasz. Człowiek z natury nie jest dobry, jak twierdzą humaniści, nie może być , bo jest skażony grzechem pierworodnym, Adama i Ewy. Najgorszego bandziora może zmienić jedna Osoba, ta Osoba to Jezus Chrystus. Sam z siebie to nawet kupy nie zrobisz :-). Cała Twoja rzekoma mądrość i wiedza nie są w stanie przemienić grzesznika, w człowieka, który odwraca się od grzesznego bytu i idzie za Bogiem. wiesz po czym można poznać takiego człowieka, że kocha innych ludzi, gdyż nie można kochać Boga, gdy nie kocha się innych ludzi. Mało tego powinniśmy kochać swoich nieprzyjaciół, bo czy wtedy różnimy się od pogan.Ale tego nie zrobisz na "dupościsku", możesz wytrwać dzień, dwa, ale polegniesz. To może sprawić tylko Jezus Chrystus. Zrozum, ja nie mówię o pustych rytuałach, a o relacji z żywym Bogiem, który jest dla mnie Ojcem, któremu powierzam swoje życie, troski i smutki, wyznaję grzechy i przepraszam za nie, który nie jest głuchy, na moje słowa i przeprowadza mnie przez ciemne doliny życia, który zmienia mnie w innego człowieka. Musiałbyś chyba przeżyć coś takiego, żeby zrozumieć. Ja nie muszę sobie niczego tłumaczyć, ja tego doświadczam, każdego dnia. Nie obchodzą mnie inne religie i nie będę z Tobą polemizował na ten temat. Kościół katolicki popełnił wiele błędów, ale nie mnie to oceniać, każdy z jego członków stanie kiedyś przed Bogiem i będzie rozliczony. Wiem, że Jezus Chrystus jest drogą prawdą i życiem, a każdy kto w Niego wierzy ma życie wieczne. To, że jak mówisz nie wierzysz w Niego, nie znaczy, że nie istnieje :-) On czeka także na Ciebie, jak ojciec na syna marnotrawnego. Powiem coś jeszcze, że Ci którzy za życia nie wierzyli w Boga, na łożu śmierci wzywają Go na pomoc. Opowiadał mi dziadek, który siedział w obozie razem z radzieckimi komunistami, którzy Boga nie uznawali, a kiedy umierali na tyfus, krzyczeli Boże zmiłuj się :-). Poniżej piosenka ku refleksji:-) A gejzery i robaki to także dzieło Boga :-) /http://www.youtube.com/watch?v=1COTQuOEhAg

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx2 
  • op_gość

    04.12.2018, 12:04

    Raczej nie będę z tobą polemizował, choć odnoszę wrażenie, że nie słyszysz tego co mówisz, bo tylko w wierzący w Boga mogą być dobrymi ludźmi albo przestać być złymi. Potem piszesz o błędach kościoła katolickiego, zaprzeczasz sam sobie. Pozd

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 

    Andre gość_gość

    05.12.2018, 00:53

    Kazik !!

    Ty pewnie utraciłeś rozum ! Twoje wypociny nie robią na nikim wrażenia ,jesteś zawistny i podły jak pewni bracia !!!! Żal mi twojej rodziny i jej wstydu za ciebie !!!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx7 

    Ewa_gość_gość_gość

    08.12.2018, 10:59

    Kazik !!

    Kazik zmień spodenki, gdyż popuszczasz !!!!!?

    Cytuj
    IP: 188.147.xxx.xx1 
  • x_gość

    04.12.2018, 16:15

    do kazika

    Mam pytanie czy dziadek powiedział ci o tych co zwątpili w Boga na skutek okropności jakich byli swiatkami ? Z tym zgodzę się ze do wyboru pomiędzy złem a dobrem nie jest potrzebna religia Piszesz ze Jezus Chrystus może sprawić ze ludzie będą dobrzy ,to dlaczego jest tyle zła i to wśród ludzi Kościoła którzy uważają się za lepszych od ,,lewaków '' Nie będę za daleko sięgał do historii bo powiesz ze nie jestem wybitnym historykiem W Irlandii odkryto szambo przyklasztorne w którym było zatopione kilkaset szkieletów niemowląt W Rzymie w budynku należącym do Watykanu znaleziono zwłoki zamordowanego człowieka Są to informacje z ostatnich miesięcy Tego dopuścili się ludzie wierzący Gdybym zadał pytanie kto jest lepszym człowiekiem komunista czy te siostrzyczki ,jestem pewny że wskażesz na siostry ,pozostawiając rozliczenie ich Bogu Pytam się gdzie był Bóg ze do tego dopuścił bo wszystko na ziemi dzieje sie wg Jego woli Nie zgodzę sie z tym ze nie my jestesmy od oceny Kościoła Ja wole aby odpowiedzieli za swoje czyny na ziemi nie czekając na sąd ostateczny

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • mieszkaniec_gość_gość_gość_gość

    04.12.2018, 17:49

    co jest ?

    F U J ! ! !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • HELA_gość

    04.12.2018, 21:29

    Aborcja Biedroń

    Jak zgwałcone maja rodzić? Jak chore inwalidy maja rodzić ? Wszystkich tych chorych nie przygarnia kościół i państwo i niech utrzymują !!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.