Rusza przebudowa części ul. Tczewskiej w Rokitkach

Droga w Rokitkach (fot. mat. prasowe)
Rusza przebudowa części ul. Tczewskiej w Rokitkach
Wójt Gminy Tczew Roman Rezmerowski podpisał umowę z wykonawcą, firmą „STRABAG” Sp. z o. o. z Pruszkowa, na realizację inwestycji pn. „Przebudowa części ul. Tczewskiej w Rokitkach”. Koszt zadania opiewa na kwotę 1.127.821,27 zł. Plac budowy został przekazany wykonawcy i jak tylko warunki pogodowe pozwolą, rozpoczną się prace budowlane.

Zadanie obejmuje budowę jezdni o szerokości 5 metrów, o nawierzchni bitumicznej, na odcinku 597 metrów, budowę jednostronnego chodnika o szerokości 2 metrów, o nawierzchni z betonowej kostki, na odcinku 347 metrów oraz budowę jednostronnego ciągu pieszo-rowerowego, o szerokości 2,5 metrów, na odcinku 243 metrów wraz z oświetlaniem ulicznym. Inwestycja zakłada także budowę zatoki autobusowej oraz pętli autobusowej z jezdnią manewrową. Przebudowane zostaną również istniejące zjazdy na posesje. W ramach prac wybudowane zostaną przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej KD 400 wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w okolicach projektowanej pętli autobusowej. Przebudowie podlegać będzie sieć teletechniczna, istniejący gazociąg oraz regulacja istniejącej infrastruktury technicznej. Zadanie obejmuje również przestawienie istniejącego ogrodzenia w ciągu działki nr 330/1, na odległości 57 metrów oraz działek 326 i 327, na odległości około 35 mb.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (53)
dodaj komentarz

  • Obserwator_gość

    06.02.2017, 10:08

    Jezdnia 5 m

    Szerokość autobusu bez lusterek to 2,55 m więc po co pisać, że autobus będzie tam jeździć?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx9 
  • Lola_gość

    06.02.2017, 11:01

    Autobus

    Bus Latochy z pewnością się zmieści...

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 
  • aqw

    06.02.2017, 10:42

    5m? Tylko Do osiedla z setką bloków? Chory świat

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Lola_gość

    06.02.2017, 11:01

    5m

    "setką bloków"? Ja tam widziałam 19...

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 

    19_gość

    06.02.2017, 12:21

    aaaa

    19 jest oddanych, 9 się buduje to daje już 28, więc może będzie 100. Ciekawe tylko jak następne będą rozmieszczone

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx1 

    er_gość

    06.02.2017, 13:59

    polska gospodarka

    za 5 lat znowu zrobi sie przetarg i dosztukuje sie bedzie o metr szersza

    Cytuj
    IP: 86.6.xx3.xxx 

    Lola_gość_gość_gość

    06.02.2017, 14:12

    droga

    Bardziej obstawiam że będzie drugi dojazd, drogą, którą obecnie dojeżdża Dekpol.

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 

    Gość_gość

    06.02.2017, 15:07

    a po co więcej niż 5m?

    A czy Kasztanowa jest szersza? oczekujesz, że droga gminna będzie dwupasmowa? Nie ma takie potrzeby, spójrz na inne drogi gminne.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx6.xx1 

    kik_gość

    06.02.2017, 15:38

    do Lola

    Plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje tam 100 identycznych bloków, ciekawe ilu ludziom zdarzy się pomylić kurnik i będzie dobijać się do cudzego mieszkania.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 

    Do kik_gość

    06.02.2017, 16:04

    Aa

    No o swój barak się nie martw nikt go z niczym nie pomyli

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx3 

    Lola_gość_gość

    06.02.2017, 16:07

    do Kik

    Na Suchostrzygach i Bajkowym trafiają to i na Rokitkach trafią :)

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 

    kik_gość

    07.02.2017, 07:26

    do Aa

    Widzę, ze żart trafił w próżnię intelektualną. Moja droga szczerze życzę CI byś mieszkała w takim baraku jak ja i rzeczywiście do mojego domu można łatwo trafić

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 

    kik_gość

    07.02.2017, 07:30

    do Lola i do Aa

    Ani na Bajkowym ani na Suchostrzygach nie ma 100 identycznych bloków. Tak wrażliwe na tym punkcie osoby to chyba te, które wzięły kredyt na 30 lat na swe wyjątkowe M, nie chciałem Was urazić, to ŻART był! ŻART! Chociaż chyba każdemu kto kiedyś mieszkał w bloku zdarzył się sąsiad co pod wpływem pomylił mieszkania, lub goście sąsiadów co dobijali się nie tam gdzie trzeba. Ludzie rozluźnijcie spięte zadki. Myślcie, nie rzucajcie się na wszystko jak zdziczałe psy na łańcuchu. MYŚLCIE

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • on_gość

    06.02.2017, 13:41

    tam jest blok na bloku i sasiad sasiadowi zagloda do mieszkania to jest straszne i chore i sciany pękają

    Odpowiedz
    IP: 5.133.xxx.xx8 
  • Lola_gość_gość

    06.02.2017, 14:11

    tiaaaa

    Taaa..... dobrze że na Bajkowym jest tyyyyle przestrzeni. Na TBSach też, zieleń aż bije po oczach. Tak się teraz buduje. Jak się komuś nie podoba to trzeba swój domek budować. I tak na marginesie, większość (jeśli nie wszystkie) nowe mieszkania pękają, budek pracuje.

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 

    kik_gość

    07.02.2017, 07:38

    do Lola

    Zrozum, ze to nie rywalizacja. Zwyczajnie trzeba stwierdzić obiektywnie fakty. Tczewskie władze pozwalają bydowac blok na bloku na każdym osiedlu. Tu nie ma rywalizacji. Uspokój się. Stare osiedla tczewskie maja najluźniejsza zabudowę, choćby na Wyzwolenia czy na Tetmajera, potem jest juz coraz gorzej: Suchostrzygi, Bajkowe (najnowsze bloki to jest skandal) i osiedle na Rokitkach. Czemu nie umiesz spojrzec jak normalny człowiek i zamiast pluć się do kogoś kto stwierdza fakty pomyśleć: tak władze robią z nas wszystkich idiotów, pozwalają budować blok na bloku bez terenów zielonych i parkingów do tego jeszcze wąskie drogie. Nie daj sobą manipulować to nie "on_gość" cię obraża to władze wydające pozwolenia budowlane plują nam wszystkim w twarz. MYŚL, nie rzucaj sie na tego kto stwierdza fakty tylko na tego kto za te fakty odpowiada. Niech się wstydzi ten co robi nie ten co widzi.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 

    Lola_gość_gość

    07.02.2017, 08:13

    do Kik

    Ale ja stwierdzam fakty. Wszędzie jest beton. Zdaje sobie sprawę z tego że na takich osiedlach jest jedyne minimum zieleni, reszta jest zabudowana. Jednak nie każdego stać, żeby kupić działkę i wybudować swój wymarzony dom. Ludzie kupują to, co jest dostępne na rynku. Nie wydaje mi się, że jakikolwiek protest czy sprzeciw władzy (nie tylko tczewskiej) coś tu dał. Ja się staram być obiektywna ale wkurza mnie, jak osoba która kupiła mieszkanie na Bajkowym "psioczy" na Rokitki czy TBSy. My wszyscy i tak jedziemy na przysłowiowym jednym wózku.

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 

    kik_gość

    07.02.2017, 09:54

    do Lola

    Oczywiście, ze jedziemy na jednym wózku, jednako władza robi nas w ciula. To nasi władcy wydaja pozwolenia na budowę i zwyczajnie mogą nie zgodzić się an tak gęstą zabudowę. Podejrzewam, ze protest na szeroką skale mógłby pomóc, ale oni zdają sobie sprawę, ze nikt z ludzi mających rodzinę na utrzymaniu i kredyt nie będzie brał urlopu by protestować. Czują się zwyczajnie bezkarni i robią z nami co chcą. My wszyscy jesteśmy ich ofiarami. Z za wąskim mostem na Wojska Polskiego będą się męczyć jeszcze nasze wnuki albo i dłużej. Tak jak napisałaś głupotą jest śmianie się mieszkańców Suchostrzyg czy Bajkowego z gęstości zabudowy na Rokitkach, bo mają tak samo albo i gorzej. No po prostu głupota, to świadczy jak bardzo krótkowzroczni sa ludzie, gryziemy się między sobą zamiast ugryźć tych co nam takie życie serwują. To niestety bardzo częste zjawisko. Nasi włodarze stoją nad klatką a my się żremy jak wściekłe psy myśląc że bronimy swego terytorium, a CI się z nas śmieją. Jednym dadzą ciut więcej by drudzy im zazdrościli, nie sprawiedliwie przyznają jakis lokal socjalny i już cała społeczność podzielona i bierze się za łby, a podzielonymi ludźmi łatwo się rządzi, robią wszystko byśmy się nie zjednoczyli. nie dajmy się! To komusze metody: szczuli robotników na studentów, pracowników intelektualnych na fizycznych, stoczniowców na górników, rolników na robotników, a tych ze wsi na tych z miasta. Musimy zawsze o tym pamiętać, ze oni robią to specjalnie.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 

    Kwas_gość

    07.02.2017, 12:21

    Kwas

    Tylko, że przez takie żarty ludzie, którzy kupili tam mieszkania czują się atakowani.A kurnikiem można również nazwać wieżowce na jagieły czy falowce w Gdańsku. Domki jednorodzinne, szczególnie te na bajkowym też. Jaka jest prywatność w domku jed. gdzie obok masz blok i wszyscy z balkonów i z okien ci do ogrodu zaglądają.

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx1 
  • Adam Kierski_gość

    06.02.2017, 14:12

    Wreszcie autobusy miejskie pojawią się w Rokitkach i linia nr.7 i 17 będzie dojeżdżać do nowej pętli przy osiedlu Dekpol. Tak zadeklarował wójt na ostatniej sesji rady gminy... Trzymamy za słowo!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • werek_gość

    06.02.2017, 14:17

    " tak na marginesie, większość (jeśli nie wszystkie) nowe mieszkania pękają, budek pracuje."

    Bo te bloki powstają na byłym wyrobisku Żwirowni Rokitki I... Tam była dziura w ziemi o głębokości 30 metrów! Zasypano gruzem i śmiećmi na prędce a teraz wszystko osiada... Szkody górnicze w Rokitkach!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • Aa_gość

    06.02.2017, 15:29

    Aa

    Gdzie była ta dziura? Zdjęcia masz ?? Byles tam kiedyś przed wybudowaniem bloków? Na al. Zwycięstwa blok stoi na bylym smietnisku i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Lepiej jak na bagnach budują ?? Lub przy samej Wiśle

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx3 

    Tonek_gość

    06.02.2017, 15:33

    joooo

    Ale wszystkie nowe bloki pękają na początku! Bajkowe, TBSy, Delty, Celbisy, wszystkie! To sa nowe budynki, one będa pękać!

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 

    bb_gość

    06.02.2017, 15:40

    bb

    Wszystkie nowe bloki pękają bo pracują!

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 

    kik_gość

    06.02.2017, 15:40

    Jaka dziura? Co za głupoty opowiadasz!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 

    mropenvitamine_gość_gość

    06.02.2017, 19:26

    Bzdura, tam nigdy nie bylo zwirowni.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx3 
  • st.piechula_gość

    06.02.2017, 14:22

    Wójt złamał prawo! Minimalna szerokość drogi publicznej "lokalnej" to 6 metrów!!! Nie 5 !!!! tnij.tcz.pl/?u=05f74e

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • ng_gość

    06.02.2017, 15:21

    Jestem ciekaw co z osiedlem przy ul. Kasztanowej. Jest już od kilkunastu lat, nadal nie ma kablówki, dobrego internetu, nadal nie ma porządnej drogi przy blokach! Wiecznie błoto, stojąca woda. Jednym słowem masakra! Tutaj proszę, wszystko naraz...

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx4.xx1 
  • gość_gość

    06.02.2017, 17:49

    tam powinien Deweloper zrobić porządek. To jego działka.

    Cytuj
    IP: 46.170.xx4.xx1 
  • Jaa_gość

    06.02.2017, 17:55

    Droga

    Nie wazne jaka wazne ze bedzie lepszy dojazd. A co do Bajkowego to tam dopiero jest porazka upychaja bloki gdzie sie tylko da! Na Rokitkach chociaz jakos to wyglada a nie istny chaos.

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx7.xx1 
  • trylis_gość

    06.02.2017, 18:25

    To jest skandal.Deweloper powinien partycypować w kosztach.Wójt wydając warunki zabudowy powinien to doprecyzować.Jest tyle gminnych dróg gruntowych gdzie mieszkańcy czekają dziesiątki lat na remont , a tutaj nowe bloki i od razu droga za miliony.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx9 
  • anonim_gość

    06.02.2017, 21:41

    A skąd wiesz czy DEKPOL nie dopłacił do drogi dla swoich klientów?

    Cytuj
    IP: 108.171.xx3.xx2 

    anonim_gość

    06.02.2017, 21:41

    droga

    A skąd wiesz czy DEKPOL nie dopłacił do drogi dla swoich klientów?

    Cytuj
    IP: 108.171.xx3.xx2 

    gosc_gość_gość

    06.02.2017, 21:41

    droga

    A skąd wiesz czy DEKPOL nie dopłacił do drogi dla swoich klientów?

    Cytuj
    IP: 108.171.xx3.xx2 
  • grzes_gość_gość_gość

    06.02.2017, 18:25

    nowe i prywatne osiedla .to niech sobie zrzute na ta droge zrobia.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx3 
  • Gość_gość

    06.02.2017, 19:20

    Palant

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx4 
  • jjjj_gość

    06.02.2017, 19:28

    DEBILE

    sami debile tu komentarze wypisuja.....

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx9 
  • cinek_gość

    06.02.2017, 20:39

    "Jaka dziura? Co za głupoty opowiadasz!"

    Jaka dziura? Otóż jeszcze w 2010 była ogromna dziura. Zapytajcie tych co stawiali pierwsi domki naprzeciw. Tam była żwirownia... Kupiłeś mieszkanie i sam sobie wmawiasz że nie było tam wyrobiska...

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • Aa_gość_gość

    06.02.2017, 21:08

    Aa

    Dziura była nawet w 2015 ale szybciej po lewej stronie. Tam byly pola uprawne. Dalej wciąż są

    Cytuj
    IP: 93.105.xx9.xx9 
  • Adasko_gość

    06.02.2017, 21:02

    "tam powinien Deweloper zrobić porządek. To jego działka."

    Ale droga gminna...

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx3 
  • Jaga_gość

    06.02.2017, 21:48

    Zal

    Żal du... co niektorym sciska ze droga bedzie...hahaha

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx7.xx1 
  • gut_gość

    06.02.2017, 22:28

    "Bzdura, tam nigdy nie bylo zwirowni."

    Człowieku o co ci chodzi? chcesz zakląć rzeczywistość? Tam byłą głęboka dziura na 30 metrów po wyrobisku żwiru a ty tu piszesz że nie było!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • aaa_gość

    06.02.2017, 22:52

    aaa

    Pamiętaj 15 cm to nie 30:) a dziura może była może nie kogo to obchodzi, ważne że się buduje i ludzie mają gdzie mieszkać. W drogę się inwestuje by zainteresowanie nowymi blokami było większe. Sprzedaż spada bo ludzi droga odstrasza. Będzie więcej mieszkańców to i większe wpływy będą do gminy, może wtedy pieniądze na Kasztanową się znajdą (gmina się wzbogaci). Na terenach tbs malinowo oprócz sadów to jakieś stawki były i co dziury i żródła wyparowały ? tak samo na bajkowym. Ludzie chyba zapomnieli jak było z resteks, grzyb w mieszkaniach, zalane piwnice i garaże.

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx1 

    aaa_gość

    06.02.2017, 22:56

    aaa

    a i przejdź się zobaczyć jak kopią fundamenty czy jakiś gruz i śmieci wykopują. Ja tam widziałem ziemie i piach. Raczej tak pagórkowato terenu by nie ukształtowali po takiej dziurze. Dziura była ale szybciej, tam gdzie jest teraz równo

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx1 
  • Nr_gość

    07.02.2017, 00:08

    100blokow no to bedzie komu wpisywac nowe mandaty za parkowanie na chodniku,poniewaz brak miejsc parkingowych..(Ps Mozna liczyc na swoich sasiadow)

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx6.xx0 
  • werek_gość

    07.02.2017, 09:13

    W dziurze po żwirowni te bloki budują. A jak nie wierzycie to idźcie do wójta i niech wam pokaże ortofotmapę z 2011 roku...Oj się baaaardzo zdziwicie!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • spe_gość

    07.02.2017, 10:30

    prawda jest taka ,że blokowisko totalnie zepsuło krajobraz to osiedle jest wrzodem w tamtej okolicy, wina jest po stronie włodarzy którzy wydali warunki zabudowy, to jakaś polska choroba z ta zabudową w otwartym terenie,miejsca pod zabudowę w Tczewie jest na 100 lat po co niszczyć coś co bezpowrotnie zostanie utracone.

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx6.xx9 
  • Adam_gość_gość

    07.02.2017, 10:39

    a wszystko to z pieniędzy mieszkańców aby zrobić dobrze deweloperowi i setce ludzi z osiedla w polu...

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx5.xx1 
  • Marcus_gość

    07.02.2017, 11:06

    O co tu chodzi??????

    O co tu chodzi? O czym ludzie piszą? Dorwało się kilku niezadowolonych i pisze, pisze i piszę. Za robotę się weźcie. A jak się wam nie podoba droga, która ma być wybudowana to brać kredyt i wybudować sobie własny dom z własna drogą i dojazdem do posesji. Cieszcie się, że w ogóle wam coś wybudują. Ja jak dostałem mieszkanie na such w latach 90 tych musiałem 5 lat chodzić w błocie - a wy co byście chcieli ? - autostradę? W głowach wam się poprzewracało z tej dobroci. Namiot i do Lisewa na łąki. Może wtedy ktoś z was doceni to co się w miarę funduszu robi. Komuna się skończyła i za wszystko niestety ale trzeba płacić. Nie ma nic za darmo - za darmo tylko dano 500+ i zrobiono państwo opiekuńcze w którym społeczeństwo przestaje pracować bo i po co. Szlag człowieka pracującego trafia jak widzi co się dzieje a wam się droga nie podoba bo za wąska. Normalnie francuskie pieski z Rokitek. Najlepiej piórko w d.......e i dmuchać. 10 lat w błocie i wtedy dopiero będzie jakiś szacunek dla budujących i remontujących.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • Kwas_gość

    07.02.2017, 12:16

    Kwas

    Te komentarze o szerokości drogi raczej nie są od mieszkańców bloków. Uwierz oni ucieszyli by się nawet jakby tam płyty położyli. Komentują ludzie którzy chcieli kupić ale się nie zdecydowali, a teraz szukają minusów. Albo komuś miejsce rekreacji bloki zabrały.

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx1 

    Mieszkanka_gość

    07.02.2017, 12:50

    do Kwas

    Prawda! Ja się cieszę że coś robią w tym temacie. Nie wymagam autostrady! Mam wrażenie że jest tu grupa ludzi który krytykują wszystko co jest związane z tym osiedlem.

    Cytuj
    IP: 155.133.xx6.xx4 
  • ng_gość

    07.02.2017, 14:30

    "tam powinien Deweloper zrobić porządek. To jego działka."

    Droga gdzie jest błoto jest drogą gminną nie developera! Tak samo jak ta droga do nowego osiedla...

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx4.xx1 
  • Maga_gość

    08.02.2017, 14:44

    Górki

    Jeszcze by mogli zrobić drogę z Górek na Śliwiny bo co rusz po tych dziurach auto się psuje. Wstyd taka droga z miasta,bo od Śliwin dalej jest asfalt,no ale to już nie do miasta należy tylko do wsi. Paranoja

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.