Społeczność LGBT apeluje o przyjęcie uchwał solidarnościowych

(fot. mat. prasowe)
Społeczność LGBT apeluje o przyjęcie uchwał solidarnościowych
"Niech Uchwała Solidarnościowa przypomni, że samorządy są dla wszystkich, że nie ma zgody na wykluczanie i dyskrymiancję kogokolwiek!" - Tęczowa Wiosna złożyła w poniedziałek (15.03) do części pomorskich samorządów apel o przyjęcie Uchwały Solidarnościowej ze społecznością LGBT+.

Apel trafił m. in. na biurko prezydent Gdańska Aleksandry Dulkiewicz, Prezydenta Tczewa Mirosława Pobłockiego, Burmistrza Miasta i Gminy Sztum Leszka Tabora, Burmistrza Miasta Kwidzyna Andrzeja Krzysztofiaka oraz Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty Marka Szulca. Podkreślano w nim, że "Zmiana jest tam gdzie są reakcje, okazywanie wsparcia, także ze strony polityków i
publiczna niezgoda na dyskryminacje".

- W zeszłym tygodniu Unia Europejska, dzięki przyjętej rezolucji, stała się już oficjalnie strefą wolności dla społeczności LGBT+! Przypomnijmy, że od 2019 roku w całej Polsce pojawiło się ponad 100 deklaracji i uchwał anty-LGBT oraz Samorządowych Kart Praw Rodzin, tym samym 30% kraju to miejsca, w których wyklucza się ludzi LGBT+ z lokalnych społeczności. Tęczowa Wiosna mówi sprawdzam i w całej Polsce apeluje do samorządów, by przyjęły Uchwałę Solidarnościową. "Jako Tęczowa Wiosna, czyli tęczowa inicjatywa przy Wiośnie, bezpieczna i przyjazna dla działań dla naszej społeczności, namawiamy władze naszych miast i miasteczek, gmin, do przyjęcia Uchwały Solidarnościowej ze społecznością
LGBT+" - mówili działacze i działaczki Tęczowej Wiosny w Biurze Poselskim Beaty Maciejewskiej.


"Rok temu radni powiatu sztumskiego przyjęli Samorządowych Kartę Praw Rodzin jednak około pół roku później się z tego wycofali. Teraz my składamy w Gminie Sztum, Kwidzynie, Tczewie, Gdańsku oraz Prabutach projekt uchwały samorządowej Deklaracja solidarności z osobami LGBT+" - mówił Koordynator Okręgowy Tęczowej w Wiosny w Okręgu 25.

W tym momencie Tęczowa Wiosna czeka na odpowiedzi na wysłane pisma i dalej będzie monitorować sprawę.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (65)
dodaj komentarz

  • mirek_gość

    16.03.2021, 08:09

    Zastanówmy się wspólnie. Jeśli zaś rządzący w danej gminie/powiecie/mieście nie identyfikują się z deklaracją solidarności i odmówią, czy wówczas przejdą Państwo z LGBT+ nad tym do porządku, czy wykażą się Państwo tolerancją, że ktoś nie chce mieć z Wami nic wspólnego i odmawia tego przyjęcia? Czy pójdziecie w stronę Nasze jest dobre, wasze jest fuj i będziecie płakać do UE, że w Sztumie czy Kwidzyniu nie lubią tęczowych inicjatyw...

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx3 
  • Marzec_gość

    16.03.2021, 08:49

    Tu jest Polska nie Bruksela - tu się zboczeń nie popiera.

    Cytuj
    IP: 5.149.xx3.xx7 

    qa_gość

    16.03.2021, 08:50

    A czy Ty przejdziesz do porządku dziennego nad tym, że w Gminie przyjęta zostanie uchwała wskazująca, że jest to gmina ,,wolna od ludzi mających dzieci/ wolna od ludzi ze średnim wykształceneim/ wolna od ludzi niepelnosprawnych'' ? Nie przejdziesz. Podstawowa wiedza medyczna wskazuje, ze orientacja seksualna nie jest kwestią wyboru, jest uwarunkowa genetycznie (byc moze czesciowo czynnikami spolecznymi w bardzo wczesnym okresie rozwoju) ale nie jest wyborem. Na orientacje seksualna nie wplywa zdanie innych osob. Nie ma zadnego powodu, aby w jakikolwiek sposob ograniczac prwa obywatelskie tych osób poprzez uchwalanei uchwał ,,strefa wolna od LGBT'' lub poprzez ograniczanie prawa do zawierania związków malzenskich.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 

    s_gość

    16.03.2021, 08:52

    Orientacja podobnie jak kolor skóry nie może być podstawą do dyskryminacja. Spójrzcie co dzieje się w TVP... spójrzcie jak wypowiadają się niektórzy rządzący. Tego rodzaju inicjatywa jest potrzebna. Przede wszystkim brakuje edukacji... wiekszosc tych homofobow nie ma pojecia, ze orientacja to cecha jak kazda inna, na ktora czlowiek nie ma wplywu. Niech sprobuje hetero zakochac sie w facecie i tworzyc z nim zwiazek? Mozliwe ? NIE.

    Cytuj
    IP: 77.111.xx5.xx2 

    Allah Kebab_gość

    16.03.2021, 09:31

    Kto finansuje te głupoty?

    Soros zapłacił za te akcje - Soros żąda rezultatów.

    Cytuj
    IP: 5.149.xx5.xx8 

    Polonistka_gość

    16.03.2021, 10:37

    ?

    W Kwidzynie

    Cytuj
    IP: 37.248.xx9.xx0 

    MIKI_gość

    16.03.2021, 11:04

    Gejowska wizja świata - znacie ją?

    W roku 1987 homoseksualista Michael Swift opublikował na łamach opiniotwórczego dla amerykańskich środowisk homoseksualnych, a przy tym uważanego przez samych zainteresowanych za pismo mocno lewicowe, tygodnika "Gay Community News" edytorial zatytułowany Gej rewolucjonista, stanowiący ni mniej ni więcej tylko manifest nowej rewolucji - homorewolucji. Przytoczę tzw. "Manifest gejowski". Tekst pochodzi z gejowskiego portalu, więc nie jest przekłamany: tnij.tcz.pl/?u=124bbb "Zgwałcimy waszych synów, symbol waszej kruchej męskości, waszych płytkich marzeń i prostackich kłamstw. Uwiedziemy ich w waszych szkołach, w waszych internatach, w waszych siłowniach, w waszych szatniach, w waszych halach sportowych, w waszych seminariach, w waszych organizacjach młodzieżowych, w toaletach waszych kin, w waszych wojskowych barakach, w waszych zajazdach dla kierowców ciężarówek, w waszych klubach dla panów, w sejmach i senatach - wszędzie, gdzie mężczyźni są razem z mężczyznami. Wasi synowie staną się naszymi posłusznymi sługami. Zostaną przerobieni na nasz obraz i nasze podobieństwo. Będą nas łaknąć i wielbić. Wy, kobiety, domagacie się wolności. Mówicie, że mężczyźni już was nie zadawalają, że was unieszczęśliwiają. My, koneserzy męskich rysów i męskiej sylwetki, odbierzemy wam zatem waszych mężczyzn. Będziemy ich zabawiać, uczyć, przytulać, gdy płaczą. Kobiety, mówicie, że wolicie żyć w swoim własnym gronie niż z mężczyznami. Więc żyjcie w swoim gronie. Damy waszym mężczyznom rozkosz, jakiej wcześniej nie znali, ponieważ my też jesteśmy przede wszystkim mężczyznami, a tylko mężczyzna wie, jak naprawdę sprawić rozkosz drugiemu mężczyźnie; tylko mężczyzna potrafi pojąć głębię i emocje, umysł i ciało drugiego mężczyzny. Zniesione będą wszystkie prawa zakazujące homoseksualizmu, a w ich miejsce zaczną obowiązywać ustawy propagujące miłość między mężczyznami. Wszyscy homoseksualiści muszą trwać przy sobie jak bracia: musimy zjednoczyć się artystycznie, społecznie, politycznie i finansowo. Zwyciężymy tylko wówczas, gdy pokażemy bezwzględnemu heteroseksualnemu wrogowi wspólne oblicze. Jeśli odważycie się nazwać nas ciotą, pedałem, zboczeńcem, wbijemy nóż w wasze tchórzliwe serca i zbezcześcimy wasze martwe, rachityczne ciała. Będziemy pisać wiersze o miłość między mężczyznami; będziemy wystawiać sztuki, w których mężczyzna otwarcie pieści mężczyznę; nakręcimy filmy o miłości między bohaterskimi mężczyznami, które zastąpią te tanie, płytkie, sentymentalne, mdłe, niedojrzałe heteroseksualne miłostki królujące na ekranach waszych kin. Wyrzeźbimy posągi pięknych młodzieńców, dzielnych atletów, które staną w waszych parkach, na waszych rynkach i placach. Muzea świata wypełnią się obrazami pełnych wdzięku, nagich chłopaków. Nasi pisarze i artyści uczynią z miłości męsko-męskiej obowiązujący kanon mody; to dla nas nic trudnego, ponieważ znamy się na kreowaniu stylu. Wyeliminujemy heteroseksualne związki przy pomocy błyskotliwego dowcipu i ośmieszenia, bo są to metody, które opanowaliśmy do perfekcji. Zdemaskujemy możnych homoseksualistów, którzy udają hetero. Ogarnie was szok i przerażenie, kiedy okaże się, że wasi prezydenci i ich synowie, wasi przedsiębiorcy, senatorowie, burmistrzowie, generałowie, sportowcy, gwiazdy filmowe, osobowości telewizyjne, liderzy ruchów obywatelskich i wasi księża nie są tymi znanymi, burżuazyjnymi, heteroseksualnymi postaciami, za które ich uważaliście. Jesteśmy wszędzie, przeniknęliśmy do waszych szeregów. Uważajcie, gdy mówicie o homoseksualistach, ponieważ zawsze jesteśmy między wami; być może siedzimy po drugiej stronie biurka; być możemy śpimy z wami w tym samym łóżku. Nie będzie kompromisów. Nie jesteśmy słabeuszami z klasy średniej. Nasza inteligencja czyni z nas naturalnych arystokratów rasy ludzkiej, a arystokraci o umysłach twardych jak stal nigdy nie zadowolą się poślednim statusem. Ci, którzy się nam przeciwstawiają, zostaną wygnani. Wzorem Mishimy utworzymy wielkie prywatne armie, aby was pokonać. Podbijemy świat, ponieważ wojownicy natchnieni duchem i połączeni węzłem miłości homoseksualnej są niezwyciężeni jak greccy żołnierze. Komórka społeczna zwana rodziną - wylęgarnia kłamstwa, zdrady, przeciętności, hipokryzji i przemocy - zostanie obalona. Rodzina, która studzi wyobraźnię i ogranicza wolną wolę, musi zniknąć. Genetyczne laboratoria będą wytwarzać i hodować idealnych chłopców. Będą oni żyć we wspólnocie, wychowywani i kształceni przez homoseksualnych mędrców. Wszystkie kościoły, które nas potępiają, zostaną zamknięte. Naszymi jedynymi bogami są przystojni młodzieńcy. Praktykujemy kult piękna, moralności i estetyki. Wszelka brzydota, pospolitość i banał zostaną unicestwione. Nie dla nas konwenanse klasy średniej, możemy żyć swobodnie, posłuszni jedynie czystej wyobraźni. Zbyt wiele to dla nas za mało. W stworzonym przez nas wspaniałym społeczeństwie rządy będzie sprawować elita złożona z gejowskich poetów. Jednym z wymogów uzyskania wpływowej pozycji w tej nowej homoerotycznej społeczności będzie oddawanie się greckiej namiętności. Każdy mężczyzna zarażony heteroseksualną żądzą będzie automatycznie pozbawiony prawa do zajmowania wpływowej pozycji. Wszystkie męskie osobniki, które w swojej głupocie będą uparcie trwać przy swoim heteroseksualizmie, staną przed homoseksualnymi sądami i zostaną skazani na niewidzialność. Napiszemy historię od nowa, historię obnażającą wszystkie obrzydliwe heteroseksualne kłamstwa i wypaczenia. Pokażemy homoseksualność wielkich przywódców i myślicieli, którzy wpływali na kształt świata. Dowiedziemy, że homoseksualność, inteligencja i wyobraźnia są ze sobą nierozerwalnie związane i że homoseksualizm jest koniecznym warunkiem prawdziwej szlachetności i prawdziwego piękna w człowieku. Zwyciężymy, ponieważ powoduje nami wściekłość i rozgoryczenie ludzi uciskanych, których przez wieki zmuszano do odgrywania rzekomo epizodycznych ról w waszych durnych, heteroseksualnych spektaklach. My też potrafimy strzelać i budować barykady ostatecznej rewolucji."

    Cytuj
    IP: 149.28.xx6.xx6 

    Ola_gość

    16.03.2021, 11:18

    Oto cała Unia - Komuch Miller, komuch Rosati i inni , którzy tworzyli państwo opresji dziś pouczają nas o tolerancji i praworządności. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx4 

    Ikebana_gość

    16.03.2021, 11:18

    Co wy na to? tnij.tcz.pl/?u=529a5e

    Cytuj
    IP: 178.62.xx2.xx4 

    taki mam apel_gość

    16.03.2021, 13:19

    wieś tczewska wolna od LGBT

    wybrukować pustogłowie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx3 

    observeur_gość

    16.03.2021, 13:54

    @ qa_gość 16.03.2021, 08:50 - cyt "...Podstawowa wiedza medyczna wskazuje, ze orientacja seksualna nie jest kwestią wyboru, jest uwarunkowa genetycznie (byc moze czesciowo czynnikami spolecznymi w bardzo wczesnym okresie rozwoju) ale nie jest wyborem..." . Poproszę o źródło/link tego twierdzenia, chętnie się zaznajomię z wiedzą medyczną, nawet tą podstawową, może byc nawet sam autor tego opracowania, znajdę sobie w necie. Według mnie jak dotąd nikt na całym świecie się nie pochylił na problemem homoseksualizmu i transseksualizmu, nikt też nie robił żadnych badań (zwłaszcza medycznych) próbujących rozjasnić czym jest homoseksualizm, natomiast zasłyszane teorie to nie wiedza medyczna. A odnosząc się do artykułu to mi pasuje swiat dwóch płci, gdyby mnie problem dotyczył to już wiedziałbym, że jak chcę byc sobą to musze emigrowac do jakiegos kraju, gdzie kolorowi mają lepiej. A co was tu trzyma skoro Wam źle ?

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx3 

    Radny_gość

    16.03.2021, 15:21

    Popieram inicjatywę. Większość osób tu piszących nie zna podstaw nauki. Są pozbawieni emocji, egoistyczni, nastawieni na siebie, zamknięci w swoich ograniczeniach umysłowych.

    Cytuj
    IP: 146.59.xx1.xx6 

    SkodaBrawura_gość

    16.03.2021, 15:22

    Widać, że zdania są mocno podzielone. Niemniej jednak zdania przeciwne wynikają z bardzo egoistycznego spojrzenia.

    Cytuj
    IP: 46.19.xx1.xx5 

    miłośćTOmiłość_gość

    16.03.2021, 15:25

    poziom dyskusji tcz.pl jest rynsztokowy. W spoleczenstwach zachodnich, bogatych, szczęśliwych (Tak szczesliwych) ale również w POLSCE w kręgach osób kształconych (lekarze,prawnicy,architekci, programiści, nauczyciele akademiccy) miłość dwóch kobiet (lub mezczyzn) nie jest dla nikogo problemem.

    Cytuj
    IP: 91.149.xx5.xx0 

    NowyTutaj_gość

    16.03.2021, 15:27

    Widać, że zdania na tcz.pl są mocno 50%/50%. Możę warto w sprawie małżeństw zorganizować referendum? Jestem ZA INICJATYWĄ

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xx4 
  • pozdro_gość

    16.03.2021, 08:15

    W Polsce nikt nikogo nie wyklucza.

    To w krajach zachodnich zamykali homoseksualistów do szpitali psychiatrycznych itp. W Polsce nikt im krzywdy nie robił.

    Odpowiedz
    IP: 213.108.xx4.xx3 
  • df_gość

    16.03.2021, 09:01

    Słucham? Jak jeden polski premier powiedział do powodzian ,,trzeba się było ubezpieczać'' to przesła być z hukiem premierem. Jak Prezydent mowi ,,lesbijski i geje to nie ludzie'' to jest w porządku. Ciekaw jestem jakbyscie reagowali jakby tos mowil ,,dzieci z patologicznych rodzin to nie ludze'' ,,dzieci z rodzin bez ojca to nie ludzie

    Cytuj
    IP: 77.111.xx6.xx0 

    do - df_gość

    16.03.2021, 09:28

    do df

    Nie przekręcaj cytatów niczym gazeta wyborcza. Prezydent powiedział "Próbuje się nam proszę państwa wmówić, że to ludzie. A to jest po prostu ideologia - Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, czy to jest ideologia, czy nie, to niech sobie zajrzy w karty historii i zobaczy, jak wyglądało na świecie budowanie ruchu LGBT, niech zobaczy jak wyglądało budowanie tej ideologii, jakie poglądy głosili ci, którzy ją budowali". Większość homo nie utożsamia się z ideologią LGBT.

    Cytuj
    IP: 5.149.xx3.xx7 

    j_gość

    16.03.2021, 09:35

    a jeżeli czarnoskóry Jacek i Zenek będą walczyli o swoje prawa to nie są ludzie ? To ideologia? Każdy walcząćy o swoje prawa , równouprawnienie to nie ludzie?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 

    kolega_gość

    16.03.2021, 11:44

    do df_gość

    Nawiązując do twojej analogi. Nikt z patologicznych rodzin nie twierdzi że "Patologia to normalność", " zalegalizować patologię", albo że "Patologia jest dyskryminowana i społecznie napiętnowana" i nikt z Rozbitych/ niepełnych rodzin nie mówi "rodzina bez jednego rodzica to normalność", nie robi rundy po szkołach z pogadanką "jak to dobrze wychowywać sie bez jednego z rodziców". Dostrzegasz różnicę.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx1 

    do j_gość

    16.03.2021, 11:52

    czarnoskóry Jacek i Zenek mają swoje prawa. Mają prawo zachować milczenie i prawo do adwokata.

    Cytuj
    IP: 154.28.xx8.xx2 
  • Hipset_gość

    16.03.2021, 08:29

    Odpowiem im w ich własnym języku WYPIERDALAĆ.

    Odpowiedz
    IP: 79.141.xx2.xx1 
  • POPIERAM TOLERANCJE_gość

    16.03.2021, 09:00

    Popieram inicjatywe

    Cytuj
    IP: 77.111.xx6.xx0 
  • qq_gość

    16.03.2021, 08:32

    Nie ma miejsca na takie uchwały w RM. Nie popieram ani uchwał dot. "stref wolnych od LGBT" jak i promowania tego środowiska jako całości.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx3 
  • w_gość

    16.03.2021, 09:36

    a ja popieram

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • Gościu_gość_gość_gość_gość_gość

    16.03.2021, 08:38

    Gonić kolorowych wykolejeńców!!

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx5.xx0 
  • ela_do_gość

    16.03.2021, 09:37

    Gonić niewykształconych

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • .._gość_gość

    16.03.2021, 08:39

    ..

    ***** ****+

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx5.xx2 
  • Marzec_gość

    16.03.2021, 08:48

    To jest kolejny etap propagandy homo

    Propaganda homoseksualna - jak to się robi... Tak zrobiono to w Ameryce. W 1987 r. w gejowskim czasopiśmie "Guide Magazine" ukazał się artykuł formułujący zasady, jakie powinien stosować ruch homoseksualny, aby zaistnieć w mediach i uczynić swój program strawnym dla przeciętnego Amerykanina. Publikujemy jego obszerne fragmenty. Pierwszym celem działania jest znieczulenie amerykańskiej publiczności w odniesieniu do gejów i ich praw. Chodzi o to, aby ułatwić jej spoglądanie na homoseksualizm z obojętnością, a nie z żywym zaangażowaniem. Byłoby najlepiej, gdyby zwykli ludzie zauważali różnicę w preferencjach seksualnych w ten sam sposób, w jaki zauważają fakt, że można mieć różne ulubione smaki lodów albo dyscypliny sportu. Ona lubi truskawkowe, ja wolę waniliowe, on kibicuje baseballowi, ja piłce nożnej. Nie ma problemu. Przynajmniej na początku dążymy do znieczulenia publiczności i niczego więcej. Nie możemy oczekiwać pełnego "dowartościowania" czy "zrozumienia" homoseksualizmu przez przeciętnego Amerykanina. Darujcie sobie przekonywanie mas, że homoseksualizm to coś dobrego. Ale jeśli tylko potraficie sprawić, by pomyślały, że to coś innego i wzruszyły ramionami, to właściwie już wygraliście bitwę o prawa. Aby dojść do etapu wzruszenia ramionami, geje jako klasa muszą przestać uchodzić za tajemniczych, obcych, godnych potępienia i idących wbrew ogółowi. Niezbędna będzie kampania medialna na dużą skalę, aby zmienić obraz gejów. Aby osiągnąć te przemiany, kampania musi uwzględnić sześć punktów. Krok 1: mówcie o homoseksualistach i homoseksualizmie tak często i tak głośno, jak to możliwe Stoi za tym prosta zasada: niemal każde zachowanie zaczyna wyglądać normalnie, jeśli stykasz się z nim dość często w swoim bliskim otoczeniu. To, czy ktoś zaakceptuje nowe zachowanie, będzie zależeć od tego, ilu jego znajomych to robi lub akceptuje. Jeśli człowiek spod budki z piwem nie poczuje nacisku, aby robił to samo i jeśli dane zachowanie nie stwarza dlań zagrożenia fizycznego ani finansowego, oswoi się z nim i życie potoczy się dalej. Sceptycy mogą kręcić głową i myśleć: "Ludzie powariowali", ale z upływem czasu obiekcje staną się bardziej stonowane, filozoficzne raczej niż emocjonalne. Żeby stłumić przewrażliwienie na punkcie homoseksualizmu, konieczne jest, aby wiele ludzi poruszało ten temat w sposób neutralny lub życzliwy. Nieustanne mówienie o nim tworzy wrażenie, że opinia publiczna jest przynajmniej podzielona i że istotny jej segment akceptuje lub wręcz praktykuje homoseksualizm. Nawet ostre dyskusje między wrogami a obrońcami przyczyniają się do znieczulenia - pod warunkiem że głos zabierają "szacowni" geje. Głównym celem jest rozmawianie o gejostwie, aż wszyscy będą mieli dosyć. Kiedy radzimy, by mówić o homoseksualizmie, mamy dokładnie to na myśli. Na wczesnym etapie kampanii nie powinno się szokować i odpychać mas zbyt wczesnym pokazywaniem homoseksualnych zachowań jako takich. Należy unikać obrazów czynności seksualnych, a prawa gejów niech będą sprowadzone do abstrakcyjnej kwestii społecznej. Niech najpierw wielbłąd wetknie swój nos do namiotu, zanim wpakuje nieprzystojny tyłek! Ważne jest, gdzie zabieramy głos. Media wizualne - film i telewizja - to oczywiście najpotężniejsze środki budowy wizerunku w cywilizacji zachodniej. Jak dotąd geje w Hollywood byli najlepszą ukrytą bronią w walce o znieczulenie głównego nurtu opinii. Krok po kroku w ciągu minionych dziesięciu lat wprowadzano postaci i tematy gejowskie do filmów i programów (choć często w celu osiągnięcia efektów komicznych i ośmieszenia). Czy kampania znieczulająca dotrze do każdego wściekłego wroga homoseksualizmu? Rzecz jasna nie. Opinia publiczna jest jednym ze źródeł wartości uznawanych przez ogół; drugim są instytucje religijne. Skoro konserwatywne Kościoły potępiają gejów, możemy zrobić tylko dwie rzeczy, aby osłabić homofobię głęboko wierzących. Po pierwsze możemy zamącić wody moralności przez akcentowanie poparcia dla gejów ze strony bardziej umiarkowanych Kościołów, formułowanie teologicznych wątpliwości co do konserwatywnej interpretacji Biblii, wskazywanie na przypadki nienawiści i niekonsekwencji. Po drugie, możemy podkopać moralny autorytet homofobicznych Kościołów, przedstawiając je jako przestarzały zaścianek, nienadążający za czasami oraz najnowszymi osiągnięciami psychologii. Krok 2: przedstawiajcie gejów jako ofiary, nie jako agresywnych rywali Z gejów należy uczynić ofiary potrzebujące ochrony, przez co heteroseksualiści będą odruchowo skłonni przybrać rolę obrońcy. Jeśli natomiast przedstawimy gejów jako silną i pewną siebie grupę promującą mocno niekonformistyczny i wypaczony sposób życia, zostaną najprawdopodobniej uznani za wroga publicznego, wobec którego uzasadniony jest opór i nacisk. Z tego powodu musimy odpuścić sobie pokusę dumnego kroczenia w paradach, jeśli to stoi w sprzeczności z wizerunkiem geja-ofiary. Musimy umieć poruszać się po cienkiej linii między okazywaniem zwykłym ludziom, jak wielu nas jest, a wzbudzaniem w nich wrogiej, paranoicznej reakcji w stylu "oni są wszędzie dookoła!". Medialna kampania nagłaśniająca wizerunek geja-ofiary powinna stosować symbole, które obniżają w opinii publicznej poczucie zagrożenia, osłabiają jej mechanizmy obronne i wzmacniają wiarygodność roli ofiary. W sensie praktycznym znaczy to, że w reklamach gejowskich i innych wystąpieniach publicznych nie należy eksponować zawadiackich, wąsatych atletów. Pojawić się natomiast powinni uroczy młodzi ludzie, osoby starsze oraz atrakcyjne kobiety. Nie trzeba dodawać, że grupy będące na marginesie tego, co jest do przyjęcia takie jak NAMBLA (północnoamerykańskie stowarzyszenie mężczyzn kochających chłopców) nie mogą brać żadnego udziału w takiej kampanii. Podejrzani o molestowanie dzieci nigdy nie wyjdą na ofiary. Opinia publiczna musi słyszeć, że geje to ofiary swojego losu - bowiem większość z nich nie miała wyboru i nie mogła uznać bądź odrzucić swoich preferencji seksualnych. Przekaz musi brzmieć: "tak jak to geje widzą ze swojej perspektywy, to urodzili się gejami, tak jak wy urodziliście się heteroseksualni, czarni, biali, inteligentni, dobrze umięśnieni. Nikt nigdy ich nie uwiódł ani nie omamił. Nigdy nie dokonali wyboru i nie są moralnie winni. Zwykli widzowie muszą móc utożsamić się z gejami jako ofiarami. Nie wolno dawać przeciętnemu człowiekowi okazji, by powiedział? "Oni nie są jak my"". W tym celu osoby występujące w kampanii powinny być prawe i przyzwoite, miłe w obyciu i godne uznania wedle zwyczajnych standardów, całkowicie niewyróżniające się wyglądem - jednym słowem, nierozróżnialne od heteroseksualistów, do których chcemy dotrzeć. Tylko pod tym warunkiem zabrzmi poprawnie przekaz: "Ci ludzie są ofiarami losu, a to samo mogło i mi się przytrafić". Drugi przekaz to wątek gejów jako ofiar społeczeństwa. Heteroseksualna większość nie uznaje cierpienia, jakie sprawia w życiu gejów, należy więc jej to pokazać. Szczegółowe zdjęcia pobitych gejów, udramatyzowane opowieści o niepewności swego miejsca pracy i dachu nad głową, o odbieraniu prawa do opieki nad dzieckiem oraz o publicznych upokorzeniach. Krok 3: dajcie obrońcom poczucie, że działają w dobrej sprawie Kampania medialna, która określa gejów jako ofiary społeczeństwa i zachęca heteroseksualistów, aby ich chronili, musi ułatwić adresatom wytłumaczenie sobie ich nowo nabytej opiekuńczości. Mało która heteroseksualistka, a tym mniej heteroseksualista byliby gotowi bronić otwarcie homoseksualizmu jako takiego. Większość raczej może związać swój odruch opiekuńczy z jakąś zasadą sprawiedliwości lub prawa, z ogólnym pragnieniem równości i sprawiedliwości. Nasza kampania nie może domagać się bezpośredniego wsparcia dla praktyk homoseksualnych; powinna natomiast obrać za główny wątek walkę z dyskryminacją. Wolność słowa, wolność wyznania, wolność zrzeszania się, prawo do sprawiedliwego procesu i powszechna ochrona prawna - takie problemy powinna uwypuklać nasza kampania. Szczególnie ważne, by ruch gejowski podczepił swoją sprawę do powszechnie akceptowanych standardów prawa i sprawiedliwości. Heteroseksualni obrońcy gejów muszą mieć bowiem pod ręką przekonującą odpowiedź na moralne argumenty ich wrogów. Homofobi ubierają swój emocjonalny wstręt w ciężkie szaty dogmatów religijnych. Obrońcy praw gejów muszą więc być gotowi odpierać dogmaty zasadami. Krok 4: zadbajcie, żeby geje dobrze wypadali Aby gej-ofiara budził współczucie i zrozumienie wśród heteroseksualistów, musicie przedstawiać go jako przeciętnego człowieka. Ale kampania musi mieć też nieco śmielszy i agresywniejszy wątek: aby zrównoważyć coraz silniejsze ataki ze strony prasy na homoseksualistów, trzeba przedstawić ich jako wybitne podpory społeczeństwa. Tak, dobrze wiemy, że to jest sztuczka stara jak świat. Inne mniejszości w kółko ją stosują w reklamach, które dumnie ogłaszają: czy wiecie, że ten wielki człowiek też był...? Ale jest to treść kapitalnej wagi dla tych heteroseksualistów, którzy nadal widzą gejów jako "wyrzutków". Honorowy poczet gejów i biseksualistów zapiera dech. Od Sokratesa do Szekspira, od Aleksandra Wielkiego do Aleksandra Hamiltona, od Michała Anioła do Walta Whitmana, od Safony do Gertrudy Stein - lista jest stara, ale wciąż szokuje heteroseksualną Amerykę. W krótkim czasie zręczna i bystra kampania medialna może przemienić wspólnotę gejowską w matkę chrzestną cywilizacji zachodniej. Równolegle nie powinniśmy zapominać o poparciu ze strony gwiazd. Krok 5: sprawcie, aby wrogowie wypadli źle Na późniejszym etapie kampanii, kiedy już reklamy gejowskie spowszednieją, nadejdzie czas rozprawić się z pozostającymi nadal przeciwnikami. Mówiąc bez ogródek - trzeba ich zmieszać z błotem. Mamy przy tym dwojakie cele. Po pierwsze chcemy zastąpić pewną siebie homofobię ogółu wstydem i poczuciem winy. Po drugie chcemy sprawić, by wrogowie gejów wyglądali tak paskudnie, że przeciętny Amerykanin będzie chciał się od nich trzymać z daleka. Opinii publicznej trzeba pokazywać zdjęcia bluzgających homofobów, którzy mają poza tym cechy i poglądy budzące niechęć zwyczajnej Ameryki. Mogą to być zdjęcia Ku-Klux-Klanu żądającego spalenia żywcem bądź kastracji gejów, nawiedzonych kaznodziei z Południa śliniących się w histerycznej nienawiści do tego stopnia, że wygląda to zarazem komicznie i niezdrowo. Zdjęcia bandycko wyglądających chuliganów i kryminalistów opowiadających z ubawem o "pedałach", których chętnie by pozabijali. I wreszcie obrazki z nazistowskich obozów zagłady, gdzie torturowano i gazowano homoseksualistów. Krok 6: szukajcie funduszy Intensywna kampania w rodzaju tu opisanej wymaga niespotykanych dotąd wydatków przez wiele miesięcy, a nawet całe lata. Skuteczna reklama kosztuje. Dopiero wiele milionów dolarów może rozpędzić machinę. W tym kraju mieszka 10 - 15 milionów osób o wyraźnej tendencji homoseksualnej. Jeśli każdy z nich wpłaciłby dwa dolary na kampanię, to budżet byłby porównywalny z tym, czym dysponują najgłośniejsi wrogowie. A ponieważ geje nieutrzymujący rodziny zwykle mają więcej pieniędzy na swobodne wydatki niż przeciętnie, mogą wpłacić znacznie więcej. Czy jednak zechcą? A może środowisko gejowskie jest tak samolubne, nieodpowiedzialne i krótkowzroczne, jak twierdzą krytycy? Nigdy się tego nie dowiemy, dopóki nowa kampania nie będzie zawierać ogólnokrajowego apelu o wpłaty. Powinno się go skierować zarówno do gejów, jak i do heteroseksualistów, którym zależy na sprawiedliwości społecznej. Jak się dostać na antenę Bez dostępu do radia, telewizji i ogólnokrajowej prasy nie ma kampanii. To zawiły problem, bo wielu wydawców odmawia przyjmowania tego, co nazywają "kontrowersyjną reklamą społeczną" - bowiem wymowna reklama może wywołać falę protestów publiczności i sponsorów, co psuje pozycję na rynku. Sądy nieraz potwierdziły, że wydawca ma prawo odmówić reklam, które mu nie pasują. Co to takiego kontrowersyjna reklama społeczna? Oczywiście nie zalicza się do niej apeli o wartości rodzinne (co robią mormoni) ani tyrad przeciwko podłemu Albionowi (vide Lyndon LaRouche). Pojęcie to także nie obejmuje religijnych spektakli, które potępiają gejów jako grzeszników, oraz potępiania wojny nuklearnej i dyskryminacji rasowej. Kontrowersyjna reklama społeczna obejmuje dziś niemal każdy otwarty przekaz ze strony dowolnej organizacji homoseksualistów. Słowa "gej" i "homoseksualista" są uznawane za kontrowersyjne. Ponieważ droga apelowania wprost jest niemal całkowicie zamknięta, krajowy zespół do spraw gejów powinien pielęgnować ciche nieformalne związki ze stacjami telewizyjnymi i newsroomami, dzięki czemu będą pojawiać się w mediach sprawy ważne dla środowiska gejowskiego. Jest to oczywiście dalekie od ideału, bowiem oznacza, że wizerunek tego środowiska jest zależny od najnowszych newsów, a nie od starannego planowania. Ostatnio zaś większość newsów o gejach była negatywna. Co zatem można zrobić, aby wyważyć bramy głównych mediów? Wiele rzeczy, krok po kroku. Na początek maczkiem Gazety i czasopisma mogą pragnąć pieniędzy z reklam gejowskich o wiele bardziej niż radio i telewizja. A koszt reklam prasowych jest na ogół niższy. Ale pamiętajcie, że prasę czytają przeważnie lepiej wykształceni Amerykanie, którzy nieraz i tak już akceptują homoseksualizm. Aby nasze pieniądze miały maksymalną siłę rażenia, powinniśmy darować sobie czytelników elitarnych pism, takich jak "New Republic" czy "New Left Review", i skierować swoje kroki do "Time'a", "People'a" i "National Enquirer". Podczas gdy szturmujemy bastiony salwami atramentu, powinniśmy lekko podgrzać ogół subtelną kampanią na przydrożnych billboardach. Należy rozwiesić szereg niekontrowersyjnych haseł, drukowanych prostym drukiem na ciemnym tle, na przykład: "Pomagać sobie zamiast nienawidzić - to jest istota Ameryki", "W Rosji mówią ci, jaki masz być. W Ameryce możemy być sobą. I być najlepsi". Każde z haseł powinno odwoływać się do uczuć patriotycznych, wtłaczać do głów ogółu "przekaz na rzecz dobra publicznego" pasujący do naszych celów. Jeśli właściciele billboardów pozwolą, każdy plakat zostanie podpisany drobnym drukiem "ze środków krajowego zespołu do spraw gejów", aby budować pozytywne skojarzenia i oswajać publiczność z tego rodzaju sponsorem. Obecność na wizji: tak czy siak, musisz być na ekranie Przełamanie lodów w radiu i telewizji będzie wymagało bardziej zawiłego planu. Na początek oczywiście trzeba stymulować pojawianie się pozytywnych postaci gejów w filmach i programach TV. Aby jednak przyspieszyć proces, rozważmy taki oto wybieg, mający na celu przyciągnięcie uwagi mediów. Wymaga on starannych przygotowań, ale zaoszczędzi sporo wydatków, a jednocześnie błyskawicznie poprawi widoczność i status ruchu gejowskiego. Na długi czas przed następnymi wyborami do organów władzy możemy wdrożyć plan wystawienia symbolicznych kandydatów-gejów na każdy możliwy wysoki urząd w państwie. (Trzeba rozwiązać dość delikatny problem, jak mianowicie skłonić wystarczającą liczbę gejów i heteroseksualistów do podpisania listy z poparciem dla kandydatury). 50 - 250 naszych kandydatów będzie uczestniczyło w debatach, drukowało reklamy o tematyce gejowskiej skoordynowane na szczeblu krajowym i żądało równego dostępu do czasu antenowego. Następnie taktownie wycofają się z wyścigu tuż przed wyborami, formalnie przekazując poparcie dla heteroseksualnych kandydatów mających realne szanse. Kluczowe jest, aby na tak wczesnym etapie nie żądać od ludzi, aby głosowali wprost na tak lub nie w kwestii gejowskiej. Takie działanie spowodowałoby, że większość byłaby przeciw. Dzięki takiej kampanii politycznej opinia publiczna otrząśnie się z szoku wobec gejowskich reklam, a wiarygodny kontekst wzmocni akceptowalność tych reklam. Podczas kampanii rozpęta się piekło, ale jeśli zachowamy się odważnie i godnie, nasze dążenia zyskają na prawomocności, a niekiedy staną też w centrum uwagi. Jeśli wszystko pójdzie z planem, nieco znieczulona publiczność i największe stacje telewizyjne zostaną "urobione" do realizacji kolejnego kroku naszego programu. Obecność na wizji - etap 2: reklama ukradkiem W tym momencie środowisko gejowskie wcisnęło już stopę w uchylone drzwi, czas więc zażądać od stacji, by zgodziły się na finansowe wsparcie pewnych reklam i programów. Telewizje wciąż będą czuły presję, by odmówić - chyba że sprawimy, iż ich opór będzie wyglądał na jawnie irracjonalny, a może i bezprawny. Osiągniemy to, proponując "gejowskie reklamy" wzorowane ściśle na tych, które przygotowują np. mormoni. Widzowie zobaczą więc nienagannie schludne scenki o znaczeniu harmonii rodzinnej i wzajemnego zrozumienia, tyle że tym razem pod koniec narrator powie: "Tę reklamę wspiera krajowy komitet do spraw gejów". Wszystko bardzo stonowane i niekrzykliwe. Pamiętajcie: obecność na ekranie to wszystko, a przekazem jest samo medium. Środowisko gejowskie powinno zjednoczyć siły z innymi organizacjami obywatelskimi o szacownym rodowodzie, aby promować neutralne hasła o Ameryce jako ludzkim tyglu. Starając się obrócić zło na swoją korzyść, możemy też formułować w mediach apele o dotacje na rzecz walki z AIDS. Następnym pośrednim krokiem będą lokalne reklamy grup wsparcia istniejących na obrzeżach środowiska: stuprocentowo heteroseksualni ojcowie i matki ogłaszający numery telefonów stowarzyszeń "rodziców gejów" itp. Wyobrażacie sobie takie wstawki między ogłoszeniami stowarzyszeń inwalidów wojennych i związków zawodowych pracowników poczty? Obecność na wizji - etap 3: z grubej rury W tym miejscu nasza strategia salami powinna już nam przynieść spore dojście do mediów głównego nurtu. Co teraz? Nadchodzi wreszcie czas na wyciągnięcie reklam gejowskich z szafy. Ich przekaz powinien być nakierowany na wciąż obecne w opinii publicznej obawy wobec homoseksualistów postrzeganych jako straszny, groźny moralnie obcy żywioł. Oto przykładowe formaty spotów telewizyjnych lub radiowych, zaprojektowanych tak, aby stopniowo kruszyć chroniczne stereotypy: Osobiste świadectwo. Aby zdjąć z gejów aurę tajemniczości, zaprezentujcie serię krótkich spotów z przeciętnie wyglądającym, miłym z wyglądu chłopakiem lub dziewczyną albo postacią pokroju ciepłej, serdecznej babci. Siedząc w cukierkowo ładnym otoczeniu, odpowiadają na pytania zadawane z offu. Ich wypowiedzi muszą kłaść nacisk na trzy fakty społeczne. Po pierwsze, w ich życiu jest coś specjalnego, jakiś długotrwały związek (aby podkreślić stabilność, monogamię i zdolność do wiązania się gejów). Po drugie, rodzina jest dla nich ważna i ich wspiera (aby podkreślić, że geje nie są antyrodzinni). Po trzecie, od kiedy sięgają pamięcią, zawsze byli homoseksualni i z pewnością ich orientacja nie była przedmiotem wyboru. Postaci powinny występować pojedynczo, bez narzeczonych lub dzieci. Umieszczenie w kadrze innych osób sprowokowałoby podszyte niepokojem pytania o złożoność społecznych relacji gejów, których nie sposób wytłumaczyć w reklamówce. Współczucie dla ofiar - stop przemocy wobec dzieci. Kamera powoli pokazuje nastolatka z klasy średniej, siedzącego samotnie w półmroku w swoim pokoju. Chłopak wygląda miło i zwyczajnie, ale nosi ślady poturbowania. W jego wzroku widać udrękę. W miarę jak kamera najeżdża coraz bliżej na jego twarz, narrator komentuje: to zdarza się jednemu synowi na dziesięciu. W trakcie dorastania ten chłopak zda sobie sprawę, że w pewnych sprawach odczuwa inaczej niż jego koledzy. Jeśli da po sobie poznać, zostanie wyśmiewanym i upokarzanym outsiderem. Jeśli zwierzy się rodzicom, być może wyrzucą go z domu. Niektórzy powiedzą, że jest "antyrodzinny". Nikt nie pozwoli mu być sobą. Będzie musiał się ukrywać przed przyjaciółmi, przed rodziną. Być dzieckiem w tych czasach jest samo w sobie ciężkie. Ale być tym jednym z dziesięciu... Najlepsze w tej reklamie jest to, że oszczędnymi środkami pokazuje gejów jako osoby niewinne, wrażliwe, skrzywdzone i niezrozumiane, zaskakująco liczne, lecz niegroźne. Sprawia, iż zarzut o "antyrodzinność" brzmi absurdalnie i obłudnie. Naszkicowaliśmy tu podstawy do działania na rzecz transformacji wartości społecznych heteroseksualnej Ameryki. Naszej kampanii łatwo czynić zarzuty. Staraliśmy się być konkretni i szczegółowi, ale propozycje wciąż mogą się wydawać otoczone nimbem wizjonerstwa. Istnieje sto powodów, dla których nie należy przeprowadzić takiej kampanii albo byłoby to ryzykowne. Ale jest też 20 milionów powodów, dla których trzeba spróbować wdrożyć tego rodzaju program w najbliższych latach: wymaga tego dobro i szczęście każdej homoseksualnej osoby w tym kraju. Najwyższy czas, by geje, jako ostatnia wielka, legalnie uciskana mniejszość w amerykańskim społeczeństwie, podjęli skuteczne środki, aby dołączyć do głównego nurtu, z dumą i całą swoją siłą. Marshall K. Kirk, Erastes Pill Marshall Kirk (1957 - 2005) był znanym amerykańskim badaczem genealogii. Streszczony w artykule program rozwinął w opublikowanej w 1989 r. książce "Po balu. Jak w latach 90. Ameryka pokona swój strach i nienawiść wobec gejów", która zyskała autorowi uwagę głównych tytułów amerykańskiej prasy.

    Odpowiedz
    IP: 5.149.xx3.xx7 
  • ale o co im chodzi_gość

    16.03.2021, 08:54

    Bóg stworzył chłopa i babę

    przecież im nikt nie zabrania do robienia zakupów w Biedronce czy chodzeniu po parku . Ale niech się parzą czy jak tam zwał bzykają w domu bez rozgłosu. Nie muszą pokazywać ,ze są odmieńcami od normy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • weteran_gość_gość_gość

    16.03.2021, 08:59

    normalność

    F U J ! ! !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • To prowokacja_gość

    16.03.2021, 09:02

    To zwykła prowokacja by skłócić ludzi. Rumcajs podpisze dla świętego spokoju tylko po to by Biedroń nie grzmiał na Tczew w Brukseli.

    Odpowiedz
    IP: 5.149.xx0.xx2 
  • Justyna _gość_gość

    16.03.2021, 09:07

    Ani mnie to ziebi, ani grzeje.... Ale nie chcialabym widzieć calujacych się facetow, albo zeby jakis mi syna spedalil.... Urwalabym jajka!!

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx2 
  • d_gość

    16.03.2021, 09:37

    Wiecej edukacji mniej propagandy. Poczytaj o orientacji seksualnej.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 

    Matka_gość

    16.03.2021, 10:43

    ?

    A jeśli twój synek uwiedzie faceta, to co wtedy Justynko?

    Cytuj
    IP: 37.248.xx9.xx0 

    Dawid_gość

    16.03.2021, 16:32

    Gonic z tad pedalow iles .Za granica niech sie wala .Przed 2 wojna to byla choroba wiemy co ich czekalo.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx2 
  • EkO_gość

    16.03.2021, 09:13

    Himalaje głupoty

    Jak widać lewica nie ma nic do zaoferowania Polakom prócz polityki o tym co kto robi w łóżku. Żenujące. Mam nadzieję, że Tczew nie przyłączy się do takiej "inicjatywy". To byłby mega wstyd. Kiedyś seksualność człowieka była jego sprawą prywatną. Dzisiaj wynosi się ją na sztandary polityczne, co powinno budzić obrzydzenie. W Polsce nie ma problemu z tolerancją. Homoseksualizm nie był u nas nigdy penalizowany, a ludzie o tychże preferencjach szykanowani. To w na pozór bardziej postępowych Niderlandach jest więcej aktów przemocy wobec takich osób niż w Polsce. To powinno dawać do myślenia. To co obecnie obserwujemy to próba wprowadzenia dyktatu mniejszości. Dojdzie do tego, że osoby, które nie myślą po tęczowemu staną się więźniami sumienia

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • Zulu Gula_gość

    16.03.2021, 09:19

    "Orientacja podobnie jak kolor skóry nie może być podstawą do dyskryminacja. Spójrzcie co dzieje się w TVP... spójrzcie jak wypowiadają się niektórzy rządzący. Tego rodzaju inicjatywa jest potrzebna. Przede wszystkim brakuje edukacji... wiekszosc tych homofobow nie ma pojecia, ze orientacja to cecha jak kazda inna, na ktora czlowiek nie ma wplywu. Niech sprobuje hetero zakochac sie w facecie i tworzyc z nim zwiazek? Mozliwe ? NIE."

    To nie jest cecha, tylko zwykłe zboczenie. Zaraz mi powiesz, że jak ktoś się zakocha w kozie to tylko preferencja seksualna i "miłość to miłość" i że wszyscy mają go wspierać, by mógł się z tą kozą ożenić i zezwolić by adoptowali dzieci? Podstawy biologii się kłaniają. Jest jedno najważniejsze prawo w przyrodzie od milionów lat - prawo zachowania gatunku. Przyroda tak to urządziła, że normą są zachowania zgodne z tym prawem a odchyleniem od normy zachowania sprzeczne z tym prawem. Jak ktoś ubija glinę w odbycie kolegi to jego sprawa, że chce mieć osranego ptaka. Tylko z jakiej paki mam pochwalać takie zachowanie i w dodatku je wspierać skoro to mnie tak samo brzydzi, jak wymiotujący pijak?

    Odpowiedz
    IP: 5.149.xx5.xx8 
  • f_gość

    16.03.2021, 09:39

    zero wiedzy. poczytaj o orientacji seksualnej (źródeł masz pełno), a potem zaczniemy dyskusje

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 

    kolega_gość

    16.03.2021, 12:00

    do f_gość

    chcesz dyskusji to sprawdź może to dlaczego 17 maja 1990 roku Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) wykreśliła homoseksualizm z listy chorób i zaburzeń.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • #superstright_gość

    16.03.2021, 10:12

    #superstright

    tnij.tcz.pl/?u=6bae54 :pieprzeni homofobii z lgbt

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx3.xx8 
  • Ona_gość

    16.03.2021, 10:18

    Co za chora paranoja, zajmijcie się lepiej tym dlaczego znowu nocami potwornie cuchnie z sortowni śmieci!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • qq_gość

    16.03.2021, 11:21

    STOP pedalstwu. Pałą lać po łbie może się naprostują....tęczowe pedały

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx2.xx2 
  • Xaa_gość_gość

    16.03.2021, 12:03

    "a jeżeli czarnoskóry Jacek i Zenek będą walczyli o swoje prawa to nie są ludzie ? To ideologia? Każdy walcząćy o swoje prawa , równouprawnienie to nie ludzie?"

    Niech walczą ale u siebie w Afryce

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx5.xx6 
  • TOFIK _gość

    16.03.2021, 13:36

    O jakich prawach ty wandzolisz ? Ty chcesz się pieprzyć jak popadnie z kim popadnie i gdzie popadnie i to nazywasz swoimi prawami? prawami do czego? do zakładania rodziny ?!!! Z samej definicji rodzina już zakłada odmienność płci. Ale wy chcecie by udzielano wam ślubów by tworzyć tzw. rodzinę . czyż to nie absurd!! Jak mężczyzna z mężczyzną mogą ją tworzyć lub kobieta z kobietą. W jaki sposób będziecie się rozmnażać. Wasze zachowanie i propagacja przypomina mi krzyżówkę muła, który jest hybrydą , krzyżówką konia i osła, taki genetyczny mutant, który istnieje ale nie potrafi się rozmnażać. Podobnie i wy! Teraz jednak samowola seksualna i wasze pożądliwości wam już nie wystarczają więc szantażujecie społeczeństwo homofobią i rasizmem, nazywając ich faszystami a przy okazji sięgacie po nie swoje dzieci, by je indoktrynować i wychowywać w tym samym duch jakim i wy się poruszacie czyli w demonicznej sferze ducha. Nie interesuje was nic poza waszymi wyimaginowanymi dewiacjami, które chcecie narzucić całemu światu i lokalnym społeczeństwom. Wasz religijny przywódca, ten w białych szatach nie wiele się różni od was, ale skoro już odważyliście się mówić również iż Bóg was też kocha to powiedzmy to jasno i wyraźnie co ON sam mówi o was zboczonych niemoralnych , nie etycznych, owładniętych cielesnymi pożądliwościami "ludziach" Oto teks z biblii czyli pisma świętego z III Mojżeszowa : Mężczyzna, który obcuje cieleśnie z mężczyzną tak jak z kobietą, popełnia obrzydliwość; obaj poniosą śmierć; krew ich spadnie na nich. Mężczyzna, który obcuje cieleśnie ze zwierzęciem, poniesie śmierć; zwierzę także zabijcie. Kobietę, która zbliży się do jakiegoś zwierzęcia, aby się z nim parzyć, zabijesz, zarówno kobietę jak i zwierzę to także; oboje poniosą śmierć i krew ich spadnie na nich. Mężczyzna, który obcuje cieleśnie z kobietą w czasie jej miesięcznego krwawienia i odsłania jej nagość oraz obnaża źródło jej upływu krwi, a ona też odsłoni źródło upływu krwi swojej, to oboje zostaną wytraceni spośród swego ludu. A to już jest list św. Pawła do Rzymian, cytat : Albowiem gniew Boży z nieba objawia się przeciwko wszelkiej bezbożności i nieprawości ludzi, którzy przez nieprawość tłumią prawdę. 19Ponieważ to, co o Bogu wiedzieć można, jest dla nich jawne, gdyż Bóg im to objawił. 20Bo niewidzialna jego istota, to jest wiekuista jego moc i bóstwo, mogą być od stworzenia świata oglądane w dziełach i poznane umysłem, tak iż nic nie mają na swoją obronę, 21Dlatego że poznawszy Boga, nie uwielbili go jako Boga i nie złożyli mu dziękczynienia, lecz znikczemnieli w myślach swoich, a ich nierozumne serce pogrążyło się w ciemności. 22Mienili się mądrymi, a stali się głupi. 23I zamienili chwałę nieśmiertelnego Boga na obrazy przedstawiające śmiertelnego człowieka, a nawet ptaki, czworonożne zwierzęta i płazy; 24Dlatego też wydał ich Bóg na łup pożądliwości ich serc ku nieczystości, aby bezcześcili ciała swoje między sobą, 25Ponieważ zamienili Boga prawdziwego na fałszywego i oddawali cześć, i służyli stworzeniu zamiast Stwórcy, który jest błogosławiony na wieki. Amen. 26Dlatego wydał ich Bóg na łup sromotnych namiętności; kobiety ich bowiem zamieniły przyrodzone obcowanie na obcowanie przeciwne naturze, 27Podobnie też mężczyźni zaniechali przyrodzonego obcowania z kobietą, zapałali jedni ku drugim żądzą, mężczyźni z mężczyznami popełniając sromotę i ponosząc na sobie samych należną za ich zboczenie karę. 28A ponieważ nie uważali za wskazane uznać Boga, przeto wydał ich Bóg na pastwę niecnych zmysłów, aby czynili to, co nie przystoi; 29Są oni pełni wszelkiej nieprawości, złości, chciwości, nikczemności, pełni są również zazdrości, morderstwa, zwady, podstępu, podłości; 30Potwarcy, oszczercy, nienawidzący Boga, zuchwali, pyszni, chełpliwi, wynalazcy złego, rodzicom nieposłuszni; 31Nierozumni, niestali, bez serca, bez litości; 32Oni, którzy znają orzeczenie Boże, że ci, którzy to czynią, winni są śmierci, nie tylko to czynią, ale jeszcze pochwalają tych, którzy to czynią. Tak więc, czy wy Boga się nie boicie? bo z całą pewnością ludzi się nie boicie Z powodu takich zachowani zginęło wielu ludzi i wiele miast, państw, takich jak: SODOMA, GOMORA I HAPITRA i wiele innych. da były to tylko zjawiska lokalne. Teraz jedna wy napełniacie cała ziemię tym zgorszeniem z powodu którego będzie ona strawiona przez ogień. Raczej OPAMIETAJCIE SIE I ODWRUCCIE SIE OD SWYCH POŻADLIWOŚCI BY DOBRY BÓG DAOWAŁ WAM ŁASKIĘ, MIŁOŚIERZIE I ŻYCIE .

    Cytuj
    IP: 37.249.xx5.xx3 
  • Wigry3_gość_gość

    16.03.2021, 12:08

    Miłość fekalna pasuje do tego miasta. Podpisujcie.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx5.xx6 
  • TOFIK_gość

    16.03.2021, 12:29

    Jaki pasterz takie i owce !!!

    TOTALNA TOLERANCJA GRZECHU!!!! I NIC DZIWNEGO, GDYŻ JAKI PASTERZ TAKIE I OWCE !!!

    Odpowiedz
    IP: 37.249.xx5.xx3 
  • Justyna _gość_gość

    16.03.2021, 12:33

    "A jeśli twój synek uwiedzie faceta, to co wtedy Justynko?"

    Wydziedzicze!!!! 100%hetero,motto rodzinne

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx2 
  • Justyna _gość_gość

    16.03.2021, 12:35

    "Wiecej edukacji mniej propagandy. Poczytaj o orientacji seksualnej."

    sa anomalie w naturze.. Wiadomo, ale nie chce byc ich świadkiem i zrobię wszystko co będę moga by nie być.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx2 
  • Marian_gość

    16.03.2021, 12:47

    co to za bzdury

    Zajmijcie się realnymi problemami mieszkańców !!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx1 
  • mirek_gość

    16.03.2021, 14:04

    Proszę też o opublikowanie swoich twarzy i nazwisk osób zaangażowanych w tą jakże potrzebną, społeczną działalność. Jeżeli chcecie robić to, co robicie, nie bójcie się pokazać :)

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx3 
  • W _gość_gość

    16.03.2021, 17:23

    Chyba tych trzech że zdjęcia tyło

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx7 
  • Gość_gość_gość_gość_gość_gość

    16.03.2021, 15:25

    Jedzie rower jedzie ma tęczowe koła kogo swędzi d..a ten lgbtiq woła.

    Odpowiedz
    IP: 37.7.xx3.xx1 
  • Gość_gość_gość

    16.03.2021, 15:38

    ...

    Nigdy nie wiadomo, co nas w życiu spotka. Pytanie do komentujących - co zrobicie, jeśli Waszą córka lub syn okaże się lesbijką, czy gejem? Zabijecie? Wyrzucicie z domu? Naprawdę ważniejsza będzie opinia otoczenia niż miłość do własnego dziecka. Ja będę wspierać moje dziecko, bo je po prostu kocham. Nie minusujcie, naprawdę jestem ciekawa, jakie byłyby Wasze reakcje i decyzje. Mocne komentarze wrzuciło tu kilka kobiet - co zrobiłyby takie mamy? Bardzo proszę o odpowiedzi.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • A _gość

    16.03.2021, 17:22

    Co zrobisz gdy twój syn będzie mordercą lub pedofilem?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx7 

    Piotr_gość

    16.03.2021, 18:57

    Dziecko trzeba dobrze wychować by nie zostało zboczeńcem ani kryminalistą.

    Cytuj
    IP: 68.183.xx2.xx3 
  • D_gość

    16.03.2021, 15:45

    "Soros zapłacił za te akcje - Soros żąda rezultatów."

    soro majacy 90 lat chce przejac wladze nad umyslami ludzi ! Chce ich kontrolowac ! Chce byc krolem swiata ! Sikam ze smiechu

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx0.xx9 
  • pat_gość

    16.03.2021, 17:14

    I co jeszcze za chwile geje będą chciały rodzic dzieci

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx9 
  • Xyz_gość

    16.03.2021, 17:20

    "Widać, że zdania na tcz.pl są mocno 50%/50%. Możę warto w sprawie małżeństw zorganizować referendum? Jestem ZA INICJATYWĄ"

    Po co referendum? Wasza partia z programem Lgbt ledwo załapała się do Sejmu za to wasz kandydat w wyborach prezydenckich dostał 2% co by dobrze oddawało poparcie tych bzdur przez społeczeństwo.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx7 
  • Mechanik._gość

    16.03.2021, 18:32

    "Popieram inicjatywę. Większość osób tu piszących nie zna podstaw nauki. Są pozbawieni emocji, egoistyczni, nastawieni na siebie, zamknięci w swoich ograniczeniach umysłowych."

    Tłok powinien chodzić w cylindrze a nie rurze wydechowej.

    Odpowiedz
    IP: 79.141.xx2.xx1 
  • STARA RURA_gość

    16.03.2021, 20:14

    "Popieram inicjatywe"

    TY POPIERASZ GRZECH. NIE MASZ POJĘCIA O TOLERANCJI !!!

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx9.xx4 
  • Rafal_gość

    16.03.2021, 20:34

    Pozbawieni emocjii.

    "Popieram inicjatywę. Większość osób tu piszących nie zna podstaw nauki. Są pozbawieni emocji, egoistyczni, nastawieni na siebie, zamknięci w swoich ograniczeniach umysłowych."

    Jak Ci w ciemnej bramie homo ku&tasa zasadzi to ciekawe czy będziesz pozbawiony emocji.

    Odpowiedz
    IP: 92.40.xx0.xx4 
  • max kolanko_gość_gość_gość_gość

    16.03.2021, 21:11

    ......

    Jesteście przeciw aborcji. Ale kiedy urodzi się człowiek i okaże się że jest innej orientacji to juz plujecie jadem. Wielcy Polacy ,katolicy...Klapki na oczach i 100 lat za ... Lubicie tęczę? Ja bardzo.

    Odpowiedz
    IP: 51.175.xx3.xx7 
  • Tcz_gość_gość_gość

    17.03.2021, 01:41

    LGBT

    Żadne LGBT nie będzie nam demoralizować Polski i Polaków.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx0 
  • Avery_gość

    17.03.2021, 06:44

    "poziom dyskusji tcz.pl jest rynsztokowy. W spoleczenstwach zachodnich, bogatych, szczęśliwych (Tak szczesliwych) ale również w POLSCE w kręgach osób kształconych (lekarze,prawnicy,architekci, programiści, nauczyciele akademiccy) miłość dwóch kobiet (lub mezczyzn) nie jest dla nikogo problemem."

    Mówisz że poziom dyskusji jest rynsztokowy? A ja myślę że adekwatny. Na zdjęciu powyżej rozpoznałem dwie osoby które niedawno w nocy krzyczały na Suchostrzygach przez megafon J**AĆ i WYPIERDALAĆ. Dzisiaj ja im odpowiadam wypierdalać.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.