Jeszcze niedawno przyjmowali tam urzędnicy, dziś można... kupić ciuchy na wagę

W dawnym starostwie jest teraz lumpeks (fot. tcz.pl)
Jeszcze niedawno przyjmowali tam urzędnicy, dziś można... kupić ciuchy na wagę
Jeszcze kilka miesięcy temu można tam było m. in. załatwić formalności związane z rejestracją auta - teraz można kupić... kilka kilogramów używanej odzieży. W dawnej siedzibie starostwa przy ul. Dąbrowskiego właśnie otwarto sklep z używaną odzieżą.

Jeśli ktoś chce wybrać się na spacer po tczewskim Starym Mieście, już po krótkiej przechadzce może dojść do prostego wniosku - siedzib banków i "lumpeksów" tam z pewnością nie brakuje. Teraz w ścisłym centrum pojawił się kolejny sklep z używaną odzieżą. "Lumpeks" działa w dawnej siedzibie tczewskiego starostwa - jeszcze kilka miesięcy temu znajdował się tam m. in. gabinet naczelnika Wydziału Komunikacji. Po tym jak urzędnicy przenieśli się do nowego budynku przy ulicy Piaskowej, powiat w ub. roku sprzedał swoją siedzibę prywatnemu inwestorowi. Kamienica została przejęta za 2,6 mln złotych. Teraz część została zagospodarowana na potrzeby sklepu z używaną odzieżą. Reszta, podobnie jak druga kamienica należąca niegdyś do władz powiatu - obiekt przy ulicy Łaziennej - czeka wciąż na zagospodarowanie.

Na razie pozostaje mieć nadzieję, że prowadzone przez miasto działania rewitalizacyjne przyciągną na starówkę także przedsiębiorców oferujących inne profile działalności - np. kawiarnie, bary, restauracje. Przypomnijmy, że w ub. roku magistrat otrzymał unijną dotację na realizację projektu - "Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego Starego Miasta w Tczewie". Zadanie będzie w sumie kosztowało 21 593 234,57 zł, z czego 15 mln zł stanowią dofinansowywane ze środków unijnych koszty kwalifikowane. Decyzją zarządu dotacja dla tczewskiego zadania została utrzymana na poziomie 70 proc., stąd wysokość otrzymanych przez miasto środków wyniesie około 10,6 mln zł. Koszty niekwalifikowane - czyli ok. 6,4 mln zł - ze swojej kasy pokryje miasto. Środki powędrują na remonty staromiejskich kamienic, które są własnością gminy miejskiej Tczew oraz stworzenie szlaków spacerowych.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (58)
dodaj komentarz

  • uuu_gość

    22.03.2011, 06:39

    Gdyby ludzie nie potrzebowali tylu lumpexów i banków to by im się nie opłacało tylu stawiać:)

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx0 
  • kamila_gość_gość

    22.03.2011, 06:56

    beka

    Na stary mieście same sklepy z używaną odzieżą;/ same lumpy i nic innego, beznadzieja. Zrobili by jakieś ładne sklepy z markową odzieżą jak w innych miastach a nie lumpy!!! żanada

    Odpowiedz
    IP: 193.227.xx3.xx1 
  • tomek_gość

    22.03.2011, 15:15

    kasa

    i kto przyjdzie do tych "ładnych sklepów ?! jeśli zapotrzebowanie jest na lumpy to będą one powstawały.....a jak mieszkańcy Tczewa będą zarabiali tyle żeby było ich stać na kupno nowych markowych ciuchów to "lumpeksy" szybko znikną ze głównych ulic Tczewa

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • tcz45

    22.03.2011, 07:21

    tragedia

    Ja rozumiem, każdy chce coś zarobić , otworzyć jakiś interes, z pracą jest źle, ale...kolejny lumpeks na starówce...? żenada...To ma być ta rewitalizacja...hmmm Po za tym gdyby ci nowi właściciele tego sklepu przemyśleli i zrobili ładną wystawę sklepową i dobrali odpowiednie napisy , może jakiś ładny neon pasujący do kamienicy...Urząd miejski powinien dopilnować, by witryna sklepowa i reklama ozdabiała tę naszą niszczejącą starówkę, a tak wstyd , wstyd i obciach....

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • d_gość

    22.03.2011, 07:42

    dokładnie, niech sboiue lumpeks jest, ale reklamy witryny powinny byc ujednolicone itd . a nie wszedzie przyczepki

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • zdziwiona_gość

    22.03.2011, 08:05

    Tcz45

    masz zupełną rację. Co do właściciela.... Kupił kamienicę i jest nastawiony na szybki zysk po prostu. U góry mają być mieszkania. A jak dba o swoje budynki to można zobaczyć na przykładzie kamienicy na rogu pl. Hallera i Wyszyńskiego (sklep z butami CCC). Niezbyt to chlubny widok. Budynek od lat straszy swoim wyglądem. Nie mam nic przeciwko szmatlandom, ale NA BOGA, nie w centrum miasta!!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • Tczewianin_gość

    22.03.2011, 08:21

    Lumpeksy

    Niestety prawda jest taka, że ludzie oblegają tego typu sklepy, bo można ubrać się za małe pieniądze w dobre ciuchy. Interes ma sprzedający i kupujący. Zgadzam się, że jeśli starówka ma odzyskać swój wizerunek to nie może byc lumpeksów chyba, że w miejscach niezbyt widocznych dla turystów i samych mieszkańców, niech powstanie wielkie centrum rzeczy używanych z dala od starówki i będzie ok.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • kora_gość

    22.03.2011, 08:42

    Wysypisko śmieci w centrum

    Lumpeks lumpeksowi nie równy-zobaczcie jak czysto w tych sklepach na Suchostrzygach,a wejdżcie do lumpeksu na Pl.Hallera w dawnym wiejskim domu towarowym to zatka każdego---TO JEST WYSYPISKO ŚMIECI!Do tego brud -przepocone buty,brudne gacie itd.To zbierane jest ze śmietników no i ceny astronomiczne za te śmieci-sanepid już chyba nie istnieje!

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx3.xx3 
  • tcz45

    22.03.2011, 09:35

    budynek sanepidu

    Sanepid ma budynek jak z lumpeksu , ten zabytkowy dom jest zaniedbany, wygląda strasznie biednie...może też tak pracują ....

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    fart_gość

    22.03.2011, 15:32

    .......

    no pewnie ,nie pamiętasz??!! dwa tygodnie temu spotkaliśmy się na Szadułkach ja zbierałem "towar " do mojego sklepu a Ty do swojego ;-)) serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • _gość

    22.03.2011, 08:51

    haha

    zgadzam się na starym Mieście tylko same Banki i Lumpeksów naprawdę ŻENADA dajcie na luz niech zrobią jakiś super sklep z ciuchami modnymi XXL To sie przyda a nie same szmaty gnie nie patrzysz .:)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • _gość

    22.03.2011, 17:11

    właśnie w lupeksach jest mnóstwo całkiem fajnych ubrań w rozmiarze XXL, ktorych w firmowych sklepach prawie nie ma. . . co do lumpeksów na starym mieście, nie bywam tam za często bo są tam same zużyte do granic możliwości ciuchy, na dodatek brzydkie , , wolę lumpeksy na suchostrzygach czy na gdańskiej ;)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx1 
  • Malkontent_gość

    22.03.2011, 09:00

    To jest REWITALIZACJA Starego MIasta!

    Nie wiem czy szanowni czytelnicy słyszeli o takim projekcie ;). Jak przykłady pokazują, choćby wrzuciło się nie wiadomo jaką kasę to i tak efekt marny. Myślę, że REWITALIZACJA miała przynieść inny efekt.... a stało się jak zwykle :).

    Odpowiedz
    IP: 89.78.xx7.xx6 
  • baniak_gość

    22.03.2011, 09:13

    ???

    Najpierw mieli problem żeby sprzedać - a jak wziął to inwestor i chce zarabiać to źle że otworzył sklep? Kogo obchodzi z czym. Rewitalizacja starego miasta to mrzonka za kupę kasy. Nie można tak ludziom sobie kazać, żeby pootwierali restauracje i butiki. Najpierw należałoby tam przesiedlić uśmiechniętych, miłych, bogatych staruszków, którzy by machali z okien. Potem rozdać lokale za darmo ze wskazaniem co ma być. A dopóki się tak nie robi to szanując ustawę o swobodzie gospodarczej raczej odejść od tego tematu - delikatnie mówiąc. Plac zabaw, fontanna i alejka to nie rewitalizacja ale pojedyncze elementy architektury miejskiej. Bardzo mi się to podoba i zmierza w dobrą stronę ale w tym wypadku to po prostu prawo popytu i podaży i każda regulacja jest nie na miejscu.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx3 
  • wynajmujący_gość

    22.03.2011, 09:52

    Droga redakcjo, w dawnym budynku Starostwa Powiatowego przy ulicy Łaziennej 14 znajduje się Notariusz, 2 adwokatów i radca prawny oraz biuro sprzedaży ma firma developerska. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx6 
  • no i powierzchnie na wynajem_gość

    22.03.2011, 15:31

    przynajmniej tak informują banery na tym budynku - nie bój nic jeszcze obok waszych biur lumpex się zmieści

    Cytuj
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • Dfergo_gość

    22.03.2011, 10:25

    haha

    Jeśli kiedyś starostwo będzie chciało się gdzieś przenieść z Piaskowej, to z chęcią wykupię ten budynek i otworze wielki lumpeks<hahaha> Tradycje trzeba podtrzymać

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • mieszkanka_gość

    22.03.2011, 23:51

    Jakie społeczeństwo ,takie sklepy!!! Mieszkańcy Tczewa uwielbiają udawać biednych a i tak na zakupy ido knajp jeżdżą do Trójmiasta.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx7 
  • jojo_gość

    22.03.2011, 10:29

    zenada to wy jestescie

    Ci co pisza ze zenada na 100% zazdrosc ich zrzera ze ktos potrafi "dzialac" ma wlasny pomysl na zadbanie o swoj interes to jest dopiero zenada was siedzacych tylko przed kompem i krytykowanie innych na taki pomysl nikt z was by nie wpadl i tyle przemyslcie na przyszlosc co piszecie i jaki jest wasz tok myslenia .co do sklepu co was to obchodzi ladie wyglada wewnatrz i zewnatrz i mozna ubrac sie za male pieniadze a i wcale nie psuje jego wizerunek waszej rewitalizacji zazdrosc i tyle

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx0 
  • pierre.dzoncy

    22.03.2011, 11:20

    Nikt nie zabrania zakładania kolejnej szmatlandii, ale to jest centrum miasta które powinno być wizytówką - niech więc to jakoś wygląda. Dobrze że właściciel sklepu ma chęci w coś inwestować - skoro jest popyt to jest i podaż, ale dlaczego robi to najmniejszym kosztem? Byle baner z nazwa sklepu, jakieś kolorowe coś w oknach i zadowolony - a że za grosz wyczucia estetyki nie ma, to potem można pochwalić się centrum obwieszonym banerami reklamującymi tanią odzieżą na wagę. Spirala się przez to nakręca - chciałbyś założyć sklep z lepszym towarem, restaurację, jakiś lokal - ale jak to ściągnąć gości i klientów gdy z okien będzie widać tylko pstrokate banery szmateksów?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    nika_gość

    23.03.2011, 20:05

    jeśli wg Ciebie lumpeks to "pomysł" to gratuluję wyobraźni

    Cytuj
    IP: 31.63.xx9.xx4 
  • _gość

    22.03.2011, 10:55

    temat komenatrarzafe

    Ty Beka nie wiesz co piszesz , czy nie wiesz ze ludzi nie stac na oryginalne nowe ciuchy ? nie masz pojęcia Ty pewnie należysz do amatorek droższych i wyrzucania niepotrzebnie pieniędzy.Na tym miejscu powinno s ie otworzyć nie ciuchy ,a jakąś porządną restaurację czy kawiarnie. A poza tym dla chcacych otwierać lumpeksy , kochani szczególnie do różowych panienek ,marzycie o lumpeksie ,o przebieraniu i wybieraniu ...bo głownie wam o to chodzi , teraz kupujecie towar i po krótkim czasie jesteście zawiedzeni bo w workach jest syf i brud i nie ma z czego wybieać a wy liczyliście na piękny oryginalny ciuch z anglii ? Niestety te czasy już sie zmieniły polacy robią przekrety i raczej odradzam otwierania różowym panienkom lub tym niewytrwałym bo nie poradzą sobie , to cieżka i brudna praca, o której trzeba miec tez i pojęcie no i byc silnym

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx2 
  • Marko_gość

    22.03.2011, 10:58

    Bardzo dobrze!

    To bardzo dobrze! Im mniej urzędasów tym lepiej. A że lumpeks to trudno, co zrobić... Takie są zasady wolnego rynku. Skoro przedsiębiorcy opłaca się bardziej prowadzić sklep z tanią odzieżą niż z markową, to oznacza ni mniej ni więcej tylko tyle, że w Tczewie więcej ludzi kupuje w lumpeksach niż w sklepach "markowych"

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • _gość

    22.03.2011, 10:59

    gfvthyuj7i7ujht

    Proszę nie robic sobie reklamy, bo widać że i właściciele zaczynają swoje chwalić a to nieprzyzwoite bardzo

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx2 
  • ja_gość

    22.03.2011, 11:06

    do jojo

    Naprawe ten co otwiera lumpex ma zysk ,jak śmierdzącą szmate sprzeda za 2,-zł .W tych dwóch złotych mieści się najem pomieszczenia ,energia inne media dowóz tych szmat .to jeszcze dokłada. Taki interesem zajmują się ludzie bez wiedzy ekonomicznej.Chcą coś robić i robią ,a koszty ich rosną wtedy problem ,długi i szok z takiego interesu. W Tczewie tylko społeczeństwo stać na kupno ubiorów w lumpeksach dlatego tyle ich jest, a szczególnie na starym mieście. Bo urzędnicy z magistratu ubierają się na Suchostrzygach u"OLi"

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx1 
  • wiola_gość

    22.03.2011, 15:42

    !

    chłopie skąd ty się urwałeś....nie wiesz co piszesz i o czym piszesz!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx5 

    _gość

    22.03.2011, 17:21

    po pierwsze nie szmaty, tylko całkiem dobre ubrania, trzeba tylko dobrze poszukac,, po drugie stwierdzeniem szmata za 2 złote mnie urazias/es, bo wychodzi na to ze nie mam nic do ubrania,, lumpeksy dla wielu ludzi sa wybawieniem,,,niektorych ludzi, jak mnie nie stac na zwykly tshirt z housa za 60 zł, poprostu brakuje pieniedzy, , w lumpeksie za tą cenę ubiorę się od czubka głowy do stóp w ciuchy całkiem dobrej jakosci, ładne a nawet modne .. . .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx1 

    mieszkanka_gość

    23.03.2011, 00:04

    OK ,ale czy lumpeksy muszą być wizytówką naszego miasta? Wszędzie ,w Polsce i na świecie , starówki to perełki, nigdzie w takich miejscach nie ma lumpeksów czy sklepów za 5 zł. Najczęściej ich właściciele prowadzą inne interesy i gdzie indziej zarabiają pieniądze. Jak właściciel EBRO, też ma lumpeks.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx7 
  • stefan_gość

    22.03.2011, 11:54

    Lumpex=rewitalizacja po tczewsku

    Dlaczego urzędnicy na to pozwalają? Jeśli jest za dużo lumpexów to powinno się wydawać koncesje tak jak taxówkarzom!!!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • kloc_gość

    22.03.2011, 12:11

    lumpeksy nie są tylko dla biednych , ubiera się tam spora część ludzi, bo można znaleźć coś innego, niż tylko te oklepane schematowe ciuchy , zarabiam dużo i nie wstydzę się wejść do takiego sklepu , ale fakt jest taki ,że z ich ilością przesadzają ; p

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx3.xx0 
  • kora_gość

    22.03.2011, 13:00

    Galeria

    A kto będzie kupował w GALERII?

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx5.xx4 
  • _gość

    22.03.2011, 13:01

    ja tu bardziej widziałabym idealne miejsce na jakąś małą, przytulną restaurację, a nie kolejny lumpeks... wstyd mi prowadzić na spacer znajomych spoza Tczewa na stare miasto. niby starówka to wizytówka Tczewa, a co drugi sklep to lumpeks, bank lub salon telefonów komórkowych.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • pracownik_gość

    22.03.2011, 15:16

    byłe starostwo

    Jestem pracownikiem w byłym starostwie, tzn nie waże ciuchow w lumpie hehe, remontujemy caly budynek. i z tego co sie orientuje parter ma byc uzytkowy a od 1 pietra mieszkania. Majac na mysli lokale uzytkowe, myslalem wlasnie o czym konkretnym, restauracja czy cos w tym stylu, a nie szmatex ;/ . No ale, jestem tylko pracownikiem budowlanym, wiec zbytnio nie ingeruje w to. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xxx 
  • fart_gość

    22.03.2011, 15:20

    lumpeksy

    Jeśli chodzi o lumpex przy pl.Hallera to właściciel podaje na swoich torbach reklamowych adres e-mail .Jak ktoś ma obiekcje to wystarczy napisać....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • realista_gość

    22.03.2011, 15:32

    Siemacie pięknoduchy! Ręka do góry, kto w ubiegłym tygodniu był w restauracji? Nie widzę... Kto wydał 500 z l na markową koszulę? Też nikt? Cóż, fajnie jest mieć supersklepy i stylowe restauracje, ale one muszą mieć klientów. Jak jesteście tacy cwani i chcecie dyktować inwestorom w co pakować kasę to sami wywalcie 2,6 bańki na kamienicę a potem otwórzcie restaurację do której nikt nie będzie przychodził. Tczew to nie Las Vegas. Może bolesne ale po co w Tczewie sklep Calvina Kleina jak ludzie tylko będą oglądać wystawę. Będzie może ładnie, ale biznesu nie otwiera się dla waszego poczucia estetyki tylko dla kasy.

    Odpowiedz
    IP: 84.10.xx1.xx5 
  • emm_gość

    22.03.2011, 15:43

    Otworzyć porządną kawiarnię, restauracje czy coś takiego.. Ale żeby było otwarte dłużej niż do 18 nawet w sobotę... Może wtedy wreszcie ruszy życie w mieście a ludzie wyjdą z domów :)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx4 
  • iga_gość

    22.03.2011, 15:51

    nie oszukujmy się.. TCZEW LUMPEM STOI :)))

    Odpowiedz
    IP: 83.0.xx6.xx4 
  • fart_gość

    22.03.2011, 15:52

    reklama

    WSZYSTKIM BARDZO DZIĘKUJĘ ZA DARMOWĄ REKLAMĘ :-) SZCZEGÓLNIE AUTORCE TEGO ARTYKUŁU

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • Przepiura

    22.03.2011, 16:22

    Proponuję zamienic miejscami lumpexy ze starego miasta z tymi sklepami na przeciwko Manhatanu, tam jest jakiś house, cukiernia, pizzeria Milenium jeśli mnie pamięć nie myli. Nie pamiętam nazwy tej ulicy, Jodłowa? Na pewno będą prezentować sie lepiej niz lumpy, a ja będę miała bliżej do szmatlandi i wszyscy będą zadowoleni ;D

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Rogi

    22.03.2011, 17:14

    Nie ma co się zbytnio czepiać właścicieli lumpów. Każdy chce jakoś zarobić, a z tym nie jest łatwo. Wg mnie to wina urzędników. Nie można zakazać prowadzenia tego typu działalności, ale w takiej lokalizacji powinni narzucić jakieś warunki, a tak poszli na łatwiznę byle by sprzedać. W ten sposób całą tą rewitalizację można o kant d.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • agnieszka_gość

    22.03.2011, 21:35

    no racja.. nie wygląda to raczej reprezentatywnie ale co zrobić? zabronic tworzenia sklepów z odzieza uzywaną? to raczej nie mozliwe.. dla urzędnikow liczy się to że płacą. ;) a osobiscie.. lumpeksy rządzą! ;P

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • ba_gość

    22.03.2011, 22:07

    dodam iż po co na starym mieście kawiarnie, restauracje skoro pod wieczór strach poruszać się tamtymi ulicami :)

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx4 
  • lumpeksiara zawodowa_gość

    22.03.2011, 23:48

    Szczerze - wole tysiac lumpków, gdzie za 2zl moge kupic markowe, w miare dobrej jakosci ubrania od zblazowanych butików, gdzie strach wejść, bo zamkną za samo patrzenie... albo gdzie pasek do spodni kosztuje tyle co średnia miesieczna wyplata w tcz.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx7 
  • koleś_gość

    23.03.2011, 01:09

    Tak nas dostali

    No niestety, za ten piękny budynek starostwa na ul. Piaskowej my musimy zapłacić-podatnicy , a potem możemy iść bo banku po kredyt i do lumpeksu na zakupy.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx3 
  • tomek_gość

    23.03.2011, 19:10

    ale tą kamienicę kupił prywatny inwestor i to on będzie spłacał kredyt a nie podatnicy....

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • ja_gość

    23.03.2011, 06:41

    tam był PCPR a póxniej coś nieokreślonego

    śmierdziało stamtąd same fajki. komunikacja była po drugiej stronie. ale też pewno powstranie tam cos w stylu lumpu lub mydło-powidło jakie było wcześniej;))

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx2 
  • _gość

    23.03.2011, 09:27

    Lump za lumpem za lumpem lump! :-/

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx5 
  • j-23

    23.03.2011, 11:14

    A odczepta sie kmioty od ludzi ,kupili i ich sprawa co bedą tam robić, ja proponuje ekskluzywną agencje towarzyską-brakuje takich w naszym mieście i gdzie tu zaprosić jakąś oficjalną delegację? Mi...... trzymaj się!

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • wizerunek Tczewa to bieda_gość

    23.03.2011, 12:14

    mieszkanka

    Ubiór mieszkańców Tczewa w odzież z lumpeksów świadczy o biedzie jaka jest w tym mieście. bardzo dużo bezrobotynych rencistów i emerytów w co ma się ubierać jak żyje się z zasiłku baz z MoPS ,a renty i emerytury są marne tak ajk kraj cały. W bogatym mieście ,gdzie dochody społęczeństwa są duże to każdy ubiera się w sklepie ,gdzie może kupić dobrą i drogą odzież. Gospodarka rynkowa w Tczewie zna potrzeby mieszkańcow więc tyle lumpeksów w tym mieście.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx1.xx5 
  • Gość_gość

    24.03.2011, 19:53

    Za to Ty kierujesz sie drogimi sklepami gdzie do PSEUDObutików masowo sprowadzają chińskie towary, doszywaja metki i sprzedają z 20 krotną przebitką. Ja bynajmniej mogę znaleźć dobre gatunkowo rzeczy, poszukać ciekawych dodatków i bynajmniej odróżnię się od twoich pseudobutików gdzie 95% ludzi z twojej mieściny ubiera się tak jak ty.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx3 
  • _gość

    23.03.2011, 17:29

    no i bardzo dobrze ;D

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx1 
  • nika_gość

    23.03.2011, 20:01

    Żal patrzeć jak to miasto umiera :( Uwielbiam lumpeksy ale uważam, że Stare Miasto powinno raczej żyć kawiarniami, pubami, restauracjami. Kto tam będzie chciał coś otworzyć jak dookoła same banki i ciuchlandy, Po 18-tej Starówka zamiera, strach iść. Już nie wierzę, że tu się cokolwiek zmieni :/

    Odpowiedz
    IP: 31.63.xx9.xx4 
  • tczewiak gosc_gość

    23.03.2011, 20:59

    lumpeksy

    wlasnie dzisiaj widzialem , bo jest to dzien "wystawki" jak polacy zbierali meble , elektraczne urzadzenia i lumpy . chociaz moge powiedziec ,ze te rzeczy nie wolno z ulicy zbierac , bo jest to wtedy wlasnoscia panstwa. ale polak wszystko potrafi co nie ? ! . szczegolnie obrzydliwe jest jak ci zbieracze wlamuja sie do zbiornikow na uzywana odziez . ci ludzie w tych lumpeksach co kupuja ,to nawet ni9e zdaja sobie sprawy skad te rzeczy pochodza . czesto jest u nas akcja z czerwonego krzyza albo kosciola " zbieranie odziezy" ale jak polacy sie o tym dowiedza to czesto kradna te zbiorki.I TO SIE U WAS NAZYWA LUMPEKS ladnie co nie !!!!!!???!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.186.xx9.xx9 
  • tomek_gość

    24.03.2011, 18:20

    lumpeksy

    zajmuję się odzieżą używaną od 20 lat i takie wątki mnie śmieszą hehe ci co kradną ,a są i tacy na pewno (nie tylko Polacy) nie sprzedają tego do lumpeksów z prostej przyczyny; kupujący musi mieć fakturę na zakup towaru oraz zaświadczenie o dezynfekcji, każda hurtownia odzieży używanej musi to posiadać. a tak na marginesie jestem ciekaw skąd pochodzisz ,bo czystej krwi Niemcem to raczej nie jesteś.....szanuj trochę Polaków !!! bo tutaj się urodziłeś.... pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • płk.Kałmanawardze_gość

    23.03.2011, 21:22

    Wchodzę do markowego sklepu z ciuchami-chcę kupić kurtkę-wiosenną-jakieś cienkie badziewie wisi na manekinie i powiewa wesoło metką z ceną ni mniej ni więcej 300zł!!!!No ten kto to kupi jest frajer niestety.Gdy chcesz ciuchy jak z pewexu biegnij tylko do lumpeksu!Albo do Chinoli czy Bułgarów-wszystko jedno.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • tczewiak _gość

    23.03.2011, 21:48

    lumpeks

    to jest smutne jak daleko mozna sie ponizyc . !? biedny narod . dawajcie wiecej na koscioly , to bedziecie mieli lepiej !!. a najleprze jest korzystac tylko z unijnych pieniedzy , co !!! a wzamian nic nie dawac ??!!

    Odpowiedz
    IP: 84.186.xx9.xx9 
  • _gość

    24.03.2011, 13:43

    W zamian za ten lumpeks mogli pomyśleć o ludziach starszych i zrobić jakąś kawiarenkę na miarę ich portfeli żeby mogli sobie posiedzieć i pogadać a tak co gdzie mają pójśc do tego zasranego EBRO a może do Atrium gdzie wieczorami siedzą same małolaty .

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx3.xx5 
  • mieszkanka _gość

    25.03.2011, 01:11

    Zasrane Ebro = właściciel lumpeksów ! Tak się robi kasę.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx8.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.