Tcz.pl logo

Szukaj

Jak zostanie poprowadzony dojazd do nowego centrum handlowego?

(fot. http://wfigenesis.pl/)
Jak zostanie poprowadzony dojazd do nowego centrum handlowego?
Sprawdzamy, na jakim etapie są uzgodnienia związane z budową nowego centrum handlowego, które ma powstać przy ulicy Czerwonego Kapturka. Miasto nałożyło na inwestora obowiązek uzgodnień z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad ws. sposobu dojazdu do tej nieruchomości - zdaniem urzędników wjazd do obiektu powinien zostać doprowadzony przez dawną krajową "jedynkę", zamiast przez lokalną drogę osiedlową.

Inwestor, czyli Falcon Management sp. z o.o. - musi uzgodnić zagospodarowanie terenu w kontekście układu komunikacji, transportu, generowania zwiększonego ruchu. Inwestor wystąpił do nas z wnioskiem o uzgodnienia. Po analizie dokumentów ws. zagospodarowania tej nieruchomości, stwierdziliśmy, że obszar oddziaływania tego kompleksu jest szerszy niż drogi lokalne - czyli ulica Czerwonego Kapturka, która ma służyć dojazdowi do tej nieruchomości, ale będzie obejmował również drogę krajową nr 91. W związku z tym nałożyliśmy na inwestora obowiązek uzgodnień z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad sposobu dojazdu do tej nieruchomości. Następnie, jeśli to zostanie uzgodnione z GDDKiA, powróci temat uzgodnień z Miejskim Zarządem Dróg. Warto dodać, że jest to zadanie wyprzedzające z naszej strony, jeśli chodzi o zobowiązanie inwestora w kontekście uzgodnień z zarządcą dróg krajowych, gdyż i tak do tego doszłoby w momencie, jeśli inwestor wystąpi o pozwolenie na budowę. - mówi Andrzej Gockowski, wiceprezydent Tczewa.

Przypomnijmy, że na początku lutego br. tczewski ratusz podpisał umowę sprzedaży blisko 3-hektarowej nieruchomości niezabudowanej przy ul. Czerwonego Kapturka, przy skrzyżowaniu z al. Kociewską. To teren tzw. prochowni. Do miejskiej kasy wpłynęło blisko 15 mln zł brutto. Firma, która zakupiła działkę należy do grupy Falcon Investment Management. Inwestorzy budują tzw. retail parki m. in. w Dzierżoniowie, czy Koszalinie. Firma przejęła teren budowy - a niedawno rozpoczęło się m. in. wyrównywanie terenu. W obiekcie mają znaleźć się branże: DIY, Fast Food, spożywcza, przemysłowa, odzieżowa, drogeryjna, artykuły sportowe. Pozwolenie na budowę nie jest na razie procedowane. Sama procedura uzgadniania pozwolenia na budowę może potrwać kilka miesięcy.

Oficjalnie firma nie chce zdradzać, jakie sklepy mogą się znaleźć w nowym obiekcie. Wśród nieoficjalnych informacji padają nazwy m. in. Castoramy i KFC.

Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, przeznaczeniem podstawowym dla tego obszaru jest rozmieszczenie obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2000 m2, natomiast przeznaczeniem uzupełniającym są inne usługi, stacja paliw, urządzenia towarzyszące, zieleń, garaż wielopoziomowy. Więcej tutaj.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (57)
dodaj komentarz

  • +23

    Piotr-Tczewiak_gość

    15.11.2024, 10:38

    Nowe centrum

    Dlaczego miasto wyprzedaje grunty za marne grosze? Tereny pod budowe tego Centrum i innych, np. przemysłowych, należy wydzierzawiać. Zysk większy i stały, a majątek pozostaje we władaniu miasta i Polski. Wyprzedajecie Polskę po kawałku.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx2  #
  • -3

    1 z 7 mld_gość

    15.11.2024, 11:37

    MINUSA DAŁ CHYBA BRZADKOWSKI I JEGO ZASTEPCA!! SAMA PRAWDA...GRUNTY SPRZEDAC A KASE PRZEŻREĆ, TO SA WSPANIAŁE PLANY NASZCH "HA TFUUU WŁODARZY" ZARÓWNO NA SZCZEBLU KRAJOWYM JAK I SAMORZADOWYM...

    Cytuj
    IP: 79.186.xx5.xx8  #
    -4

    dick_gość

    15.11.2024, 13:24

    Będziesz Prezydentem to podejmiesz inna decyzję. Na razie zacznij od zakupu słonika PWN.

    Cytuj
    IP: 83.18.xx8.xx1  #
    -5

    qq _gość

    15.11.2024, 15:00

    @ dick. Słonika ale tylko z trąbą do góry... baranie

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xxx  #
    +7

    ZbigU_gość

    15.11.2024, 20:41

    cieszyć się z inwestycji

    alternatywny dojazd do centrum: zjazd prawo skrętem z DK91 do centrum, mniej więcej na wprost w linii ul. Chrobrego z drugiej strony DK91 - wyjazd tylko przez Cz. Kapturka i Al. Kociewską. W stylu tego dojazdu do Carrefour. Wjazd i wyjazd przez Cz. Kapturka też możliwy.

    Cytuj
    IP: 149.22.xx7.xx9  #
  • +26

    Piotr Wajerski_gość

    15.11.2024, 13:07

    Tam jest idealny dojazd

    Przed wszystkim ulica Czerwonego Kapturka to nie lokalna droga osiedlowa tylko pełnowymiarowa ulica miejska. Jakoś przy tej samej ulicy działa Biedronka, Dino, Bodzio, Carrefour i nikt tam nie płącze że TIRy. Ktoś napisał petycję do miasta i prezydent portkami trzęsie i nie wie co ma teraz zrobić żeby się nie narazić. Przecież tam jest idealne rozwiązanie skrzyżowania z lewoskrętami w Czerwonego Kapturka z Alei Kociewskiej więc o co teraz chodzi? Miasto jak sprzedawało działkę pod handel wielkopowierzchniowy to właśnie ta ulica jest w MPZP jako dojazd do tego terenu. Miasto powinno wspierać inwestorów i ich ściągać do miasta a nie robić problemy.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx9  #
  • +10

    dick_gość

    15.11.2024, 13:26

    Bogaci z domków nie mogą mieć drogi dojazdowej, a biedniejsi z bloków nie ją nic do gadania. Tak to wygląda.

    Cytuj
    IP: 83.18.xx8.xx1  #
    -3

    jany_gość

    15.11.2024, 14:31

    Śmieszno i straszno

    Nieźle, dojazd do 3 h centrum handlowego z tirami ulicą która ma 6 m szerokości pod oknami ludzi. Śmiech na sali. Takie rzeczy, to tylko w Tczewkowie.

    Cytuj
    IP: 195.164.xx4.xx9  #
  • +7

    ZuluGula_gość

    15.11.2024, 13:32

    Czas się wyprowadzać

    Musztarda po obiedzie. Działkę o znanych parametrach sprzedano ze znanym dojazdem. KROPKA Inwestor nic nie musi dodatkowo uzgadniać. Po otworzeniu marketu samochody po prostu rozjadą Pinokia Dratewkę i Brzechwę a na Grunwaldzkiej zawsze korek

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx1  #
  • +11

    Adam W._gość

    15.11.2024, 13:51

    Bez przesady!

    Bez przesady! Najwyżej w dniu otwarcia bo zestaw w KFC będzie za 5 zł a potem będzie ruch jak przy innych centrach handlowych

    Cytuj
    IP: 83.8.xx9.xx9  #
    +3

    Antoni_gość_gość

    18.11.2024, 13:21

    Inwestor nie musi, choć może. Wiadomo, będzie chciał jak najmniej kasy wydać dodatkowej. Bez udziału finansów miasta miasta, nie uda się rozwiązać tego kłopotu drogowego. W końcu 15 mln wzięli za sprzedaż działki.

    Cytuj
    IP: 195.164.xx4.xx9  #
  • +37

    j_gość

    15.11.2024, 13:39

    Najpierw płacz że w Tczewie nie ma Castoramy i KFC i mieszkańcy muszą jechać do Starogardu, a jak inwestor kupi ziemię to ciąg dalszy płaczu że wycinka zieleni i betonowanie miasta. Zastanówcie się co w końcu wam pasuje.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx  #
  • +29

    Adam P._gość

    15.11.2024, 13:49

    Tczew to jakaś klątwa

    Dokładnie. Trzeba być elastycznym i wyciągać ręce do inwestorów, takie czasy żeby ściągać bo inaczej nikt w tym mieście nie zainwestuje. Przykład Starogardu jest tutaj trafiony a liczyłem że nowe władze zmienią taktykę ale się myliłem. W Starogardzie pełna marek galeria a u nas pusto i zero, mają Castoramę, KFC, Reserved, Mohito, NewYorker, Pizza Hut, Sfinks, Stradivarius, Cropp, Action, Tedi, Woolworth a my? Nam wiecznie nic nie pasuje. Miasto nad którym tkwi jakaś klątwa, pełno zakładów w strefie a zero usług i oferty dla mieszkańców

    Cytuj
    IP: 83.8.xx9.xx9  #
    -2

    observeur_gość

    20.11.2024, 14:57

    A będzie tam jakiś Lumpex? Chętnie podejdę po jeden kilogram ubrań.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx2  #
  • Zbigniew U._gość

    15.11.2024, 13:44

    Potem płacz i lament że w Starogardzie..

    Nie będzie KFC bo miasto robi problemy inwestorowi? Tego mieszkańcy nie wybaczą prezydentowi. W Polskę pójdzie fama że Tczew wyrzuca inwestorów, potem płacz i lament że w Starogardzie jest wszystko a w Tczewie nic. Słabe to bardzo oj słabe

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx9  #
  • +15

    E_gość

    15.11.2024, 15:44

    W punkt!

    W punkt! Tczew to stan umysłu gdzie nic nie ma bo zawsze komuś przeszkadza, basen przeszkadza bo miejsca parkingowe, park handlowy przeszkadza bo samochody będą jeździć. Masakra

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx4  #
    -8

    IP: 83.8.xx9.xx9_gość

    15.11.2024, 20:27

    jakieś bydle podszywa się pod ZbigU

    pod tym IP w innych komentarzach pisze Piotr W. (temat: Dwóch chętnych na stanowisko dyrektora ZUK) i Piotr Wajerski trochę wyżej w tym temacie, Adam W. trochę wyżej w tym temacie, a wcześniej Mieszkaniec Tcz i roki... w artykule o przyłączeniu do Tczewa i jeszcze innych kilka komentarzy. Takie chwasty trzeba wyrywać. Pajac nadworny. Natomiast posty ZbigU są z tego IP.

    Cytuj
    IP: 149.22.xx7.xx9  #
    -7

    polaK_gość

    16.11.2024, 22:40

    A co ty masz takiego w wiosce zwanej srarodardem, co???

    Cytuj
    IP: 37.31.xx2.xx2  #
  • -3

    Aga_gość

    15.11.2024, 13:56

    Ciastorama

    Na zdjęciu nie pokazali jaki tam będzie korek XD

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xxx  #
  • -7

    -mieszkaniec_gość

    15.11.2024, 14:45

    CPK

    A nikt nie zauważył że inwestycja jest w obrębie obszaru kolejowego dla przebudowywanej sieci kolejowej w ramach CPK? Oczywiście o ile wybiorą wariant (tfu..) Tczewski..

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx2.xx0  #
  • +8

    Adamski_gość

    15.11.2024, 15:41

    Gdzie pod oknami???

    "Nieźle, dojazd do 3 h centrum handlowego z tirami ulicą która ma 6 m szerokości pod oknami ludzi. Śmiech na sali. Takie rzeczy, to tylko w Tczewkowie."

    Tam nie stoi żaden dom przy tej ulicy. Na wzniesieniu są boki działek domków z ulic prostopadłych do Czerwonego Kapturka. Kolejny mieszkaniec tczewkowa co się wypowiada nie znając tematu

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx4  #
  • -8

    Spacer_gość

    15.11.2024, 16:25

    To przejdź się i zobacz, ile domów przylega do tej wąskiej ulicy, którą tiry z załadunkiem do Castoramy będą jeździć. To prawda. W cywilizowanych miastach nie funduje się tirów i ruchu kołowego pod ludzkimi domami. Nie ma tu warunków do tego. Nie mówiąc już o korkach, które będą na Kociewskiej...

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx4  #
    +2

    Co_gość

    17.11.2024, 07:33

    Oj, chyba w Tczewie nie byłeś kolego...

    Cytuj
    IP: 31.0.xx2.xx5  #
  • +1

    gosc_gość

    15.11.2024, 15:57

    centrum

    bo tczewik to najglupsze miasto i ludzie wszyscy otym wiedza

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx5.xx9  #
  • -2

    Franciszek_gość

    15.11.2024, 16:47

    Bzdury tam nie ma domów jednorodzinnych

    "To przejdź się i zobacz, ile domów przylega do tej wąskiej ulicy, którą tiry z załadunkiem do Castoramy będą jeździć. To prawda. W cywilizowanych miastach nie funduje się tirów i ruchu kołowego pod ludzkimi domami. Nie ma tu warunków do tego. Nie mówiąc już o korkach, które będą na Kociewskiej..."

    Bzdura! Domy są na ulicach prostopadłych do tej a są tam jeszcze dwa wjazdy z kociewskiej więc temat z d....y ten cały szum

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx4  #
  • +4

    Spacer_gość

    15.11.2024, 17:06

    Jeszcze raz rekomenduję spacer tam. Z tą działką przez ulicę sąsiadują domy i zaczyna się osiedle domków jednorodzinnych. Ludzie z osiedla odczują negatywne konsekwencje decyzji radnych- którzy na tacy - jako drogę wjazdu i zjazdu podali tę właśnie ulicę. Co więcej innymi osiedlowymi uliczkami będą się wszyscy pchali a Kociewska to już masakra będzie.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx4  #
    +1

    Question_gość

    15.11.2024, 17:38

    Chyba piszesz z nakazu inwestora, bo kto mieszka w Tczewie, ten wie, że przez ulicę Czerwonego Kapturka ( która jest wyznaczona na wjazd i wyjazd do centrum handlowego ) sąsiadami są domki jednorodzinne i zaczyna się osiedle.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx4  #
  • jan_gość_gość_gość

    15.11.2024, 17:40

    w tczewie MUSZĄ byc korki, bo obecny samonierząd na to gdzies (podobnie jak poprzednie)

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx6  #
  • +2

    Antek_gość_gość

    18.11.2024, 13:18

    Zobaczymy, czy skutecznie zadziałają. Jak będą korki i tiry pod domami, to przy następnych wyborach ludzie rozliczą.

    Cytuj
    IP: 195.164.xx4.xx9  #
  • +4

    Gosc_gość_gość

    15.11.2024, 17:46

    Tczew

    Zróbcie wjazd przez wysypisko , będzie gites

    Odpowiedz
    IP: 37.225.xx0.xx2  #
  • +10

    Tcz._gość

    15.11.2024, 19:27

    Dojazd

    Ciekawe jak to rozwiążą z tym dojazdem ? Skrzyżowanie albo rondo.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx7  #
  • +7

    Tak_gość

    15.11.2024, 21:12

    To byłoby dobre rozwiązanie, choć wymagające od miasta nakładów finansowych. Tyle kasy dostali za tę działkę do przeżarcia...to niech działają. Te żądania względem inwestora też mogą być pozorną grą. Bo GDDKi A nie wyrazi zgody. No i wtedy inwestor nic nie może...a my tak dobrze przecież chcieliśmy...No i Bajkowe ulice rozjechane...a na Kociewskiej korki...

    Cytuj
    IP: 37.248.xx8.xx2  #
  • -2

    kEMlzpAX_gość

    15.11.2024, 19:56

    2023-03-22T15:34:00Z

    1

    Odpowiedz
    IP: 196.247.xx0.xx9  #
  • +3

    wojt_gość

    15.11.2024, 20:28

    Generalna

    Generalna dyrekcja w życiu nie da zjazdu bezpośredniego z DK91. Nie ma opcji. To niezłego gola strzeliło miasto inwestorowi....

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx5.xx9  #
  • +8

    AL_gość

    15.11.2024, 21:20

    No pewnie, że może nie wyrazić zgody. I to prawdopodobne. Zresztą, sam wjazd też niewiele da, jeśli ruch tirów i ruch zjazdu będzie ulicą Czerwonego Kapturka. Ktoś zapomniał o tym, że tak duże centrum handlowe powinno mieć płynny i bezpieczny wjazd i wyjazd. Jeszcze nie jest za późno na szukanie innych rozwiązań. Ale to wymagające...trzeba przewidzieć, trzeba pomyśleć i dać pieniądze. Tych inwestorowi nie brakuje...a i ze sprzedaży działki trochę baniek wpadło...

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx3  #
  • Vela _gość

    16.11.2024, 00:44

    Centrum Handlowe

    "MINUSA DAŁ CHYBA BRZADKOWSKI I JEGO ZASTEPCA!! SAMA PRAWDA...GRUNTY SPRZEDAC A KASE PRZEŻREĆ, TO SA WSPANIAŁE PLANY NASZCH "HA TFUUU WŁODARZY" ZARÓWNO NA SZCZEBLU KRAJOWYM JAK I SAMORZADOWYM..."

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xxx  #
  • -3

    Vela_gość

    16.11.2024, 00:51

    Centrum Handlowe

    Małe sprostowanie. Działka pod budowę nowego Centrum Handlowego, została sprzedana przez Pobłockiego i jego ekipę, a nie przez obecnych włodarzy miasta?? W Umowie sprzedaży był zapewne określony dojazd do Centrum z którym nie zgadzali się mieszkańcy okolicznych bloków i od. domów jednorodzinnych.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xxx  #
  • +7

    Ok_gość

    16.11.2024, 08:31

    Kiedy się przejmuje władzę, to z wszelkimi konsekwencjami. A nie mówiąc ciągle z płaczem na końcu nosa: to nie my, to oni...Sytuacja jest jaka jest, teraz trzeba szukać rowiązań. To będzie test dla nowej władzy. Bo tej masakry drogowej, która będzie w okolicach Castoramy Tczewianie nie wybaczą

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx3  #
  • -6

    Vela_gość

    16.11.2024, 10:55

    Centrum Handlowe

    "MINUSA DAŁ CHYBA BRZADKOWSKI I JEGO ZASTEPCA!! SAMA PRAWDA...GRUNTY SPRZEDAC A KASE PRZEŻREĆ, TO SA WSPANIAŁE PLANY NASZCH "HA TFUUU WŁODARZY" ZARÓWNO NA SZCZEBLU KRAJOWYM JAK I SAMORZADOWYM..."

    Małe sprostowanie - działka została sprzedana za rządów poprzednich włodarzy miasta tzn Poblockiego i jego ekipy ??

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xxx  #
  • -2

    Gremlin_gość

    16.11.2024, 19:06

    No i?

    No i? Super że wreszcie jest inwestor

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx4  #
  • +5

    Jag_gość

    17.11.2024, 07:29

    Nie o to chodzi, żeby nie było tego centrum, tylko na miłość boską niech zrobią jakiś normalny wjazd i zjazd, żeby był funkcjonalny i nie burzył życia ludziom. Aż nie do wiary, że chcą to zrobić drogą Czerwonego Kapturka

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx5  #
  • +6

    Ta_gość

    17.11.2024, 07:35

    "W punkt! Tczew to stan umysłu gdzie nic nie ma bo zawsze komuś przeszkadza, basen przeszkadza bo miejsca parkingowe, park handlowy przeszkadza bo samochody będą jeździć. Masakra"

    Jakby ci to powiedzieć...Ty też właśnie narzekasz. Ludzie chcą tylko, żeby normalnie żyć, a nie stać pół dnia w korkach i żeby im domy drżały od tirów

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx5  #
  • +2

    Antek_gość

    18.11.2024, 13:16

    Nic nie da sam wjazd od strony drogi krajowej, jak zjazd będzie przez ulicę osiedlową. Ta część miasta będzie się krztusić w korkach.

    Cytuj
    IP: 195.164.xx4.xx9  #
  • +3

    Collegium humanum _gość

    17.11.2024, 13:49

    Dyplom

    Temat na czasie. Prezydent Wrocławia z zarzutami ws lewego dyplomu na collegium humanum. Czy z Tczewa jeździł wesoły autobusik z kandydatami do rad nadzorczych na zajęcia do Warszawy? Jeździł, a jakże! Panie Gockowski- jakiś komentarz?

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx8.xx8  #
  • +4

    Collegium humanum _gość_gość

    17.11.2024, 14:13

    Dyplom

    Jeździł, nawet cejerek był w stanie przyswoić wiedzę. Od Sutryka niczym się nie różni. Jednemu postawili zarzut wyłudzenia kasy poprzez lewy dyplom, drugi kosil kasę ze zwik w radzie nadzorczej. W sumie to samo. Tym samym dyplomem legitymuje się nasz wiceprezydent? Elity? :)

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx9  #
    +4

    Co _gość

    17.11.2024, 16:37

    Ma odpowiedzieć

    Tak, byłem? Razem z obecnymi przeciwnikami politycznymi? Autobusik Zjednoczonych popaprańców, co ledwo matury pozdawali. Tak, to niestety prawda, boki zrywali ze tak łatwo tam pseudo dyplom można zrobić. Dzisiaj zasiadają w radach nadzorczych spółek choć bladego pojęcia nie mają jak przeczytać poprawnie bilans.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx8.xx8  #
  • +6

    Gląby_gość

    17.11.2024, 14:37

    I lenie patentowane

    Jeździli na śmieszne zajęcia i imprezowali. Problem w tym, że Tczew nie Wrocław i tu przeciętny mieszkaniec z podstawowym wykształceniem problemu nie zauważy, a te mendy co poprawnie po polsku nie potrafią mówić zasiadają z tymi dyplomami w radach nadzorczych spółek miejskich. Chore jest to, że jak ma się doktorat np z ekonomii, to taki dyplom z collegium humanum nie jest potrzebny, ergo ustawodawca zrównał tytuł doktora nauk ekonomicznych z dyplomem takiego cejerka. Świat się kończy.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx8.xx8  #
  • +1

    Antoni_gość

    18.11.2024, 13:14

    Spychologia

    Kolegium tumanum to inna kwestia. Tematem artykułu jest droga dojazdowa do Castoramy. Jeśli poświęcą Czerwonego Kapturka - to będą protesty i zablokowana przez mieszkańców (przez ciągłe chodzenie po pasach ) droga do krajówki.

    Odpowiedz
    IP: 195.164.xx4.xx9  #
  • -1

    wojtek_gość

    18.11.2024, 14:15

    jak wybiorą wariant 8 CPK przez Tczew to ta Castorama i KFC będzie do zaorania . Polecam zapoznać się z planami dotyczącymi budowy i do składania ankiet od mieszkanców ,które przyjmowane są tylko do 05.12.24. Bo większość mieszkańców obudzi się z reką w nocniku - nie będzie ani centrum ,ani osiedla ,ani AQUAparku -bo ktoś sobie zaplanował tam dojazd do CPK

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx3.xx7  #
  • +2

    Zbigniew U_gość

    19.11.2024, 15:38

    Nie pod ZbigU tylko pod ...

    Ale nikt się nie podszywa tylko nazywa się Zbigniew U (nie Urban)... Trochę wysilić mózg potrafisz?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx4  #
  • +6

    Mieszkaniec Tcz_gość

    19.11.2024, 19:06

    Castorama

    A ja myślę że najlepszym sposobem byłoby przebudowanie tego skrzyżowania które znajduje się w ciągu drogi drogi 91 na rondo i zrobić odpowiednio zjazdy na Gdańsk Łódź oraz w stronę centrum w kierunku ulicy Kazimierza Wielkiego i w stronę Bajkowego przez ulicę Kociewska. Coś na wzór ronda które znajduje się za Swarozynem w ciągu drogi 22 i tam jest ładna przepustowość bez korków.

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx2.xx6  #
  • +3

    1276_gość

    19.11.2024, 19:39

    O!

    Ciekawy pomysł...

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx3  #
    +4

    Arek_gość

    20.11.2024, 13:02

    Rondo - to najlepsze rozwiązanie

    Cytuj
    IP: 195.164.xx4.xx9  #
  • I fajnie _gość

    20.11.2024, 13:11

    ......

    Fajnie tylko szkoda że za pieniądze ze sprzedaży działki nie robią ulic w dziurlandi

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx0  #
  • Tlen_gość

    20.11.2024, 20:30

    Oxygen

    To była najlepsza miejscówka na piwko. Teraz dawać PKP dwa perony na dole plus burze tropikalną yyyyy w sumie bez peronów bo jeszcze dzielnicę przemeblują na Północny Egipt XD

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx0  #
  • Tlen_gość_gość

    20.11.2024, 20:50

    Oxygen

    I ja wiem co! Zatunelowac obwodnicę PKP na duży fundament pod Tower Pomerania i na piędziesiątym piętrze Zimne Piwko i skok ze spadochronem nad Zuos lądowanie na pojezierzu pomorskim w okolicach autostrady czyli świetny pomysł na turystów

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx0  #
  • Dziadek Od FSów_gość

    13.12.2024, 18:02

    FS25

    K***a Mać Ale Poj**ane Centrum Handlowe Dla Kuzynów A Dla Mnie OK????

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx4  #
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA