Zablokowana dk 91. Poważne zderzenie audi i motocykla

Wypadek w Czarlinie (fot. KP PSP Tczew)
Zablokowana dk 91. Poważne zderzenie audi i motocykla
Osobówka i motocykl zderzyły się w Czarlinie na drodze krajowej nr 91. Motocyklista jest ranny.

Do zdarzenia doszło około 19.30 na 44. kilometrze drogi krajowej nr 91 w Czarlinie:

- Zderzył się samochód osobowy marki Audi A3 i motocykl, 1 osoba poszkodowana (motocyklista) zabrana do szpitala do Trójmiasta. Ruch zablokowany, 3 zastępy straży (2 z JRG Tczew i jeden z OSP Gniszewo) Policja i PRM biorą udział w akcji. - mówi kpt. Zbigniew Rzepka, zastępca komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie.




Dokładne okoliczności i przyczyny zdarzenia ustali policja.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (57)
dodaj komentarz

  • kolo_gość

    11.06.2017, 21:53

    Kierowca motocykla żyje :) i pewnie z tego wyjdzie. Super info

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • sdd_gość

    11.06.2017, 22:20

    To i tak cud ze dopiero teraz zdarzył sie wypadek . Na dk91 co weekend urzadaja sobie wyscigi . Z kilometra ich słychać .

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx2.xx7 
  • Karol_gość

    11.06.2017, 22:41

    Prawda

    A policja tylko się za nimi ogląda, nawet tylka nie rusza. Mieszkam koło ronda. Dramat. Czasem od 5 jak się jasno robi wyścigi... i tak do nocy

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx8 

    Zx6r_gość

    11.06.2017, 22:51

    Wyscigi powiadasz? jak czytam komentarze tego typu to mnie krew zalewa !!!

    Cytuj
    IP: 94.254.xx7.xx5 

    Dawca_gość

    11.06.2017, 22:53

    To naprawdę straszne ze ich słychać z kilometra.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx9 

    Rossi 46_gość

    11.06.2017, 23:00

    Gratuluje sluchu kolego. Skoro po dzwieku potrafisz ocenic odleglosc. A skoro slyszysz a nie widzisz to skad wiesz ze to wyscig? Masz jakies namiary na te wyscigi? Chętnie przyjade popatrzex geniuszu internetu

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx5 

    wyscigi_gość

    12.06.2017, 07:38

    Gdzie tu wyścigi? jak na tym odcinku nie ma możliwości wyminąć sprzętu rolniczego a co dopiero się scigać .

    Cytuj
    IP: 46.171.xx5.xx9 
  • gosc_gość

    11.06.2017, 22:38

    Jeśli to ta sama osoba i ten sam motocykl (nie widzę rejestracji), co wariował kilka wieczorów po Jedności Narodu i koło Schela to długo na rezultat nie trzeba było czekać.

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx2.xx3 
  • Gix1000 trzebazapierdalac_gość

    11.06.2017, 22:47

    Jak widzę za kierownicą samochodu takie niemoty, które prawko mają z paczki czpisow to mnie krew zalewa,....np. lusterka to chyba mają do ozdoby. A wyobraźni i wyczucia samochód to juz w ogóle brak. Tak to jest jak jeździ sie autem tylko po zakupy ... a później jeden z drugim się wymadrza jak to ci wariaci szaleją na motocyklach... zobacz jakie piz dy jeżdżą samochodami :))))))

    Odpowiedz
    IP: 83.13.xx2.xx8 
  • krzysiek_gość

    12.06.2017, 17:55

    Nie wiem dlaczego mam jakoś szczególnie uważać na niedzielnych kierowców motocykli. Jeśli chcą przekraczać przepisy i ryzykować to ich kłopot i po co potem cały ten lament. Nie będę co sekundę sprawdzał w lusterku czy jakiś motocyklista przekraczając 2-3 krotnie prędkość zbliża się do mnie. Chce ryzykować proszę bardzo.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • Lwg_gość

    11.06.2017, 22:55

    Głośno nie oznacza szybko..

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx4 
  • Cebulandia_gość

    11.06.2017, 22:56

    "A policja tylko się za nimi ogląda, nawet tylka nie rusza. Mieszkam koło ronda. Dramat. Czasem od 5 jak się jasno robi wyścigi... i tak do nocy"

    Od piątej mówisz no ci powiem ze to chyba dziadki na skuterach

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx9 
  • Gosc_gość_gość

    11.06.2017, 23:00

    Gosc

    Jeśli to ta sama osoba i ten sam motocykl (nie widzę rejestracji) kilka wieczorów szaleli na Jedności Narodu i okolice skrzyżowania przy Schelu.Może kolego z drugiego motoru teraz przystopuje.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx3 
  • Zx6r_gość

    11.06.2017, 23:12

    Tak na marginesie... Motor masz w pralce....

    Cytuj
    IP: 94.254.xx7.xx5 

    Dred24_gość

    12.06.2017, 14:25

    motor

    W pralce jest silnik, motor dla cwajfikołków.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx7 
  • Gosc_gość_gość

    11.06.2017, 23:05

    Czy to była rejestracja GDA..... Widział może ktoś?

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx3 
  • Zx6r_gość

    11.06.2017, 23:09

    Po co ci znac rej ?

    Cytuj
    IP: 94.254.xx7.xx5 
  • Rossi 46_gość

    11.06.2017, 23:06

    Tak, to ten sam motocykl ktory na dzien dziecka wozil dzieci w starogardzie zeby zrobic im przyjemnosc, to ten sam motocykl ktory brql udzial w paradzie charytatownej w tczewie w lutym! Takcy straszni jestesmy! takie to wyscigi robimy i tak to strasznie wszystkim utrudniamy zycie! Banda zazdrosnych nieudacznikow - zanim skomentujecie ruszcie tymi pustymi głowami!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx5 
  • Poxilina_gość

    11.06.2017, 23:20

    Głośno to nie znaczy szybko! Jak ktos cisnie kadetem 100 w miescie to jest git.ale jak ktos na moto podzwoni jadac 60 to wielki szum !

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx0 
  • gospodarz_a nie_gość_gość

    12.06.2017, 08:51

    Rondo JPII / Shell

    Godz. po 21:00, nawet sporo później. W blokach przy Jedności, blisko shella, nie da się otworzyć okien - bo kilku imbecylom trzeba na odkręconej manetce dojechać do świateł od WP, potem do świateł przy maku, a potem znów w opór. To samo w drugą stronę. Spróbujcie usypiać dzieci, obejrzeć coś na tv, poczytać lub chociaż porozmawiać w mieszkaniu. Życzę im, by - jeśli kiedyś będą mieli dzieci - ktoś codziennie strzelał im z wydechu pod oknem, gdy te ledwo zasną po dwóch godzinach usypania...

    Cytuj
    IP: 95.48.xx6.xx2 

    M_gość

    12.06.2017, 15:18

    Glosno

    Masz racje głośno nie znaczy szybko.ale niech sobie taki kozak pomyśli zanim tak głośno silnikiem zaryczy. Szłam ostatnio z moim 8 miesięcznym dzieckiem kolo mc donalda.szliśmy sobie na zakupy do lidla.niunia spala.grupa motocyklistów właśnie zjezdzala z glownej w kierunku Carrefoura i nagle jak jeden z drugim zryczal moja córka się obudzila wpadła w taką histerie ze z dobre 10 min jej uspokoić nie moglam.bezmyślne debile jak dla mnie.

    Cytuj
    IP: 185.146.xx4.xx0 

    M_gość_gość

    12.06.2017, 15:25

    Podzwonic

    Powiedz gdzie mieszkasz to ci w nocy podzwonie domofonem

    Cytuj
    IP: 185.146.xx4.xx0 
  • Joł _gość

    11.06.2017, 23:46

    Każdy ma prawo wyboru jeden jeździ drugi lata, jeden kierowca nie zastąpi 100 idiotow na ulicy i za nich nie odpowiada co robią wieczorami. Wsiadajac na scigacza wiesz jakie jest ryzyko najmniejszy błąd może cię zwalić z nog, jak i wsiąść w samochód i popełnić błąd, to jest ulica nigdy nie wiesz co się stanie. Zdrowiej!!! I rób to co uważasz za słuszne!! :)

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx4 
  • a to nie jest_gość

    12.06.2017, 02:28

    a to nie jest ten imbecyl co codziennie na Al. Solidarnosci ryczal silnikiem? Bo ostatnio cos jakby ucichlo

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx8.xx0 
  • Repsol _gość

    12.06.2017, 02:34

    Wyścigi ludzie co wy za głupoty piszecie. Wypadek był ewidentnie z winy kierowcy audi. Zacznijcie patrzeć w lusterka i rozglądać się jak chcecie skręcić a już nigdy taki reportaż nie pojawi się na tcz. LwG

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx9.xx5 
  • Lth_gość

    12.06.2017, 06:24

    A może nie wyprzedzaj pojazdów sygnalizujących zamiar skrętu? Prawo o ruchu drogowym polecam jako lekturę dla Ciebie i innych cwaniaków od hasła "patrz w lusterka".

    Cytuj
    IP: 94.40.xx9.xx3 

    ktoś_gość

    12.06.2017, 10:34

    Tak, to było wymuszenie samochodem przez kolesia, który wcześniej szalał ostro ponad 120km/h. Wiem, bo widziałam.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx4.xx7 
  • Nhw_gość

    12.06.2017, 03:52

    Tak wina jest kierowcy audi, ale nie doszłoby do wypadku gdyby jechał przepisowe 70 km/h. Gość z audi nie był w stanie go zauważyć ponieważ motocyklista tak zapierdalal skoro obrotomierz zatrzymal się na 14000 obrotow. Wystarczy spojrzec na samochód i można już się domyśleć jak motor musiał szybko jechać skoro przód auta jest doszczętnie zniszczony. Jak chciał zapierdalac to mógł jechać na autostrade. Motocyklista stwarzal zagrożenie w ruchu drogowym nie tylko sobie, ale też innym uczestnikom ruchu jadąc z taką prędkością.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx6 
  • Zero pojecia_gość

    12.06.2017, 06:31

    Obrotomierz moze zatrzumac die na 14tys jak np wcisnal sprzeglo i gwaltownie hamowal po tym jak kolejny raz w historii jakis debil wyjezdza na czuja z podporzadkowanej bo przeciez "ja tu jezdze codziennie to kazdy wie ze ja tu wyjezdzam" nic dziwnego ze takich wypadkow jest coraz wiecej skoro ciemnota ktora wypowiada sie w komentarzach gotowa jest wymusic tylko dlatego ze to motocykl i dla zasady kogis zabic. Zobaczcie gdzie stoi to audi na CALYM pasie. Jak on moal go ominac nawet przy 50 na godzine jak ci wyjedzie przed kolo to go**o zrobisz. Na moje predkosc przy zderzeniu to maks 60-70, inaczej motocykl le, alby w kawalkach na odcinku 100m

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xx9 

    Znawca_gość

    16.06.2017, 10:00

    Obroty 14000. Hahahahahahaha po obrotach liczą prędkość Kurde Polska policja na Ciebie czeka. Gdyby leciał szybko to napewno facet z audi leżał by razem z motocyklista w szpitalu a po drugie zobacz gdzie leży motocykl jaką by jechał szybko to nie leżał by parę metrów obok auta tylko paredziesiat metrow albo gdzie w rowie

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx4 
  • DPL !!!_gość

    12.06.2017, 04:52

    Musze poprawic poprzedniego Komentujacego !!! Spowodowal zagrozenie w ruchu lądowym nie tylko dla siebie ale dla osob poruszajacych sie ta droga w jednym i drugim kierunku jazdy,cale szczescie ze nie bylo duzego ruchu bo jeszcze by doszlo do jakiegos karambolu przez idiote ktory szlifowal swoja Szlifierke w Miescie praktycznie mowiac .Zaraz sie okaze ze Motocyklista Ma 21--22lata . Wedlug mnie to naprawde trzeba byc idiota zeby tak okladac motor Praktycznie w miescie, skoro obrotomierz stanol na 14000 tys obrotow to juz niezly kot musial byc . To swiadczy tylko o jedny o braku wyobrazni i brawurze motocyklisty .Pamietam kiedys utkwil mi w pamieci bo mial niezwykly kolor zaruwiasta pomarancz jak dobrze pamietam bylo To Kawasaki . Widywalem je z tydzien okladal okladal ,tydzien nie minol czytam na tcz rowalil sie . Takich to niema co zalowac !!!

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx3.xx4 
  • gosc_gość_gość_gość_gość

    12.06.2017, 07:25

    dawcy

    jestescie wszyscy do bani piszecie co wam co wam silina na jezyk przyniesie gbury i debile na motorze trzeba umjec a nie pokazuwki

    Odpowiedz
    IP: 95.160.xx5.xx3 
  • cruiser_gość

    12.06.2017, 09:32

    ...polska mowa trudny język...

    Cytuj
    IP: 194.169.xx6.xx6 
  • Mis_gość

    12.06.2017, 07:36

    Moto

    A dodam troszkę jadu... lubię jak z cmentarza wali gumą po pożegnaniu kolegi ze "środowiska moto" wtedy wiem że jeden psychol na szlifierce już mnie nie zabije lub kogoś innego ale martwi mnie, że jest ich jeszcze tylu... Podział jest taki: 5% pasjonaci robiący tysiące km z kulturą i poszanowaniem oraz 95% chorych umysłowo niedoswiadczonych ignorantow na przedłużonych pindlach bez badań technicznych. I nigdy nie było inaczej. Zresztą kaski nabite na krzyże przy drodze mówią swoje. Czekam na obronę szlifierek;)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • M_gość

    12.06.2017, 18:13

    Moto

    Patrz w lusterka motocykle są wszędzie! Że co proszę??? W Polsce pół roku jest zima a drugie pół zimno. Bilans prosty: nie ogarnie koleś przez 10 lat nawet po 2.5 g jazdy dziennie razem to miesiąc będzie z czego pół to pogaduszki na stacji z kaskiem w ręku ile to dał w piz.dę na S6.... w tym czasie zdążą wyremontować nawierzchnie albo zapomnieć jak się złożyć dobrze w zakręcie a ja mam patrzeć w lusterka? Nigdy w życiu. KRD dotyczy wszystkich. Ten co w du.pę wjeżdża jest winny. Ja co najwyżej dostanę auto zastępcze a on na bank wieniec no może wózek...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx5 

    Wasz Pan nie_gość

    12.06.2017, 23:46

    Na takich jak ty to nawet splunac bym nie chciał. Internetowy gwiazdor.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xx9 

    P.G_gość

    13.06.2017, 01:14

    Kolego, twój jad w takiej sytuacji jest zbędny. Gdybyś choć trochę orientował się z jakiego powodu śmierdziało ci "spalona guma" z cmentarza w jezyk byś sie ugryzł. Nie sądzę, ze głównym celem motocyklistów jest jak to ująłeś "zabijanie ludzi" ... cieszyć sie z powodu śmierci "psychola na szlifierce" poziom hard. Gratulacje. A żeby Ci w pięty poszło, pochowano kobietę z pasja, która cieżko chorowała a nie zginęła na cudownej maszynie. Zostało spełnione jej ostatnie marzenie. Ogromna cześć mieszkańców Tczewa doskonale o tym wiedziała, ale sądzę misiu, klapouchy czy jak ci tam, ze to właśnie Ty ze swoją własna głupota należysz do "95% chorych umysłowo" i nie jesteś w stanie tego zrozumieć. Myśle ,ze większość czytających stwierdzi ze głupota ludzka u Ciebie to juz fakt dokonany. Powiazywanie tych spraw przerasta chamstwo tczewskich buraków. Oczernianie ludzi z pasja nie znając sytuacji zdarzenia- mistrzostwo ! Ciekawość mnie zrzera czy potrafiłbyś tak otwarcie opowiadać o "szlifierkach" w ich obecności. Czas na ciebie abyś sam znalazł interesująca pasje, bo widać nudne życie prowadzisz. Z szacunkiem kończąc temat życzę szybkiego powrotu do zdrowia Panu z bestii ????????.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx8 

    P.G_gość

    13.06.2017, 01:14

    Kolego, twój jad w takiej sytuacji jest zbędny. Gdybyś choć trochę orientował się z jakiego powodu śmierdziało ci "spalona guma" z cmentarza w jezyk byś sie ugryzł. Nie sądzę, ze głównym celem motocyklistów jest jak to ująłeś "zabijanie ludzi" ... cieszyć sie z powodu śmierci "psychola na szlifierce" poziom hard. Gratulacje. A żeby Ci w pięty poszło, pochowano kobietę z pasja, która cieżko chorowała a nie zginęła na cudownej maszynie. Zostało spełnione jej ostatnie marzenie. Ogromna cześć mieszkańców Tczewa doskonale o tym wiedziała, ale sądzę misiu, klapouchy czy jak ci tam, ze to właśnie Ty ze swoją własna głupota należysz do "95% chorych umysłowo" i nie jesteś w stanie tego zrozumieć. Myśle ,ze większość czytających stwierdzi ze głupota ludzka u Ciebie to juz fakt dokonany. Powiazywanie tych spraw przerasta chamstwo tczewskich buraków. Oczernianie ludzi z pasja nie znając sytuacji zdarzenia- mistrzostwo ! Ciekawość mnie zrzera czy potrafiłbyś tak otwarcie opowiadać o "szlifierkach" w ich obecności. Czas na ciebie abyś sam znalazł interesująca pasje, bo widać nudne życie prowadzisz. Z szacunkiem kończąc temat życzę szybkiego powrotu do zdrowia Panu z bestii ????????.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx8 
  • Kolega _gość

    12.06.2017, 08:14

    Na sam widok tylu komentarzy "Jaki to ten kierowca z motocykku jest glupi" k***ica człowieka bierze . Nie ważne że audi wymusilo że stoi praktycznie na całym pasie . Ludzie jesteście tak kur zawistni względem drugiego człowieka, połowa pewnie jeździ jakimś trupem i dupe Mu ściska że taki mlody ma motocykl.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx6 
  • M_gość

    12.06.2017, 08:29

    Z motoclistami

    Z motocyklami jest tak jak jedziesz samochodem.nie widać nie słychać. Jak juz usłyszysz to jest obok ciebie.koledzy motocyklisty tak go bronią a powiedzcie mi ile to razy wyprzedzacie na podwójnej ciągłej kolumnę samochodów. Patrzcie w lusterka mówicie. Zerkam co chwile ale przede wszystkim mam patrzeć na drogę przecież nie będę patrzeć ciągle w lusterka i wypatrywać czy jakiś jednosladowiec się nie zbliża. Jezdzijcie koledzy ale trochę spokojniej.No na zdjęciu widać ze wina audi prawdopodobnie.nie broniąc kierowcy tego samochodu powiem tylko tyle że mógł go poprostu nie zauważyć.z mojego 15 letniego doświadczenia jestem w stanie to zrozumieć. A komentujący w stylu jednego mniej niech się lepiej zastanawia. Kilka lat temu był podobny wypadek w Gnojewie kolo Malborka. Koleś wracał z pracy do domu na motorze i drogę zajechał mu samochód skręcajacy z głównej w podporządkowana. 3 ofiary śmiertelne. Chłopak zostawił żonę i małe dziecko. Wina leży i po jednej i po drugiej stronie moim zdaniem.Motocykliści troszkę noga z gazu i więcej rozsądku a my kierowcy no niestety mimo wszystko więcej uwagi poświęcajmy temu co się dzieje na drodze .

    Odpowiedz
    IP: 185.146.xx4.xx0 
  • gabbibo_gość

    12.06.2017, 14:18

    Dobrze że patrzysz w lusterka, jednocześnie dobrze jeśli jedziesz bliżej prawej strony. Wyprzedzanie motocyklem na podwójnej ciągłej nie jest zabronione w obrębie pasa, ważne aby jej nie przekroczyć, więc jeśli Ty jedziesz zgodnie z przepisami (tak mniemam) przy prawej krawędzi pasa, to jest jeszcze wystarczająco dużo miejsca dla wyprzedzającego motocykla.

    Cytuj
    IP: 195.33.xx4.xx9 

    M_gość_gość

    12.06.2017, 17:55

    Do gabbibo

    To trochę dziwne.z tego co mnie uczyli to każdy uczestnik ruchu zobowiązany jest do przestrzegania takich samych przepisów o ruchu drogowym.a linia ciągła to linia ciągła ktoś ją tam umieścił nie przez przypadek.tak samo zakaz wyprzedzania czy kolumna samochodów. Bardzo proszę o skierowanie mnie do jakiś przepisów regulujących te kwestie.wtedy zwrócę honor i zaplusuje

    Cytuj
    IP: 185.146.xx4.xx0 
  • drzgrs_gość

    12.06.2017, 08:49

    a moze tak dzielna tczewska drogowka wezmie się za tych palantów urządzających wyścigi spod shella czy popisujacych sie przed macdonaldem? Sobota wieczor i co tydzien dekle urządzają sobie tor wyścigowy ale ta policyjna insignia to chyba działa tylko od pon do pt od 8 do 18.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx1.xx9 
  • tw12_gość

    12.06.2017, 09:30

    Uważać uważać i jeszcze raz uważać i co? W Tczewie i okolicach wszyscy wiemy niestety oprócz policji chyba gdzie się jeździ "trochę " szybciej tylko jak i czym ich zatrzymać

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • Zmielony Dżony_gość

    12.06.2017, 10:05

    ale się buraki z kosiarek oburzyli...zobaczcie na tendencje w ocenianiu...NIKT WAS NIE LUBI i to jeszcze byłoby do przełknięcia ale przy okazji NIKT WAS NIE SZANUJE...koledzy i koleżanki wyżej napisali już wszystko w tym temacie...dodam tylko taki fakt...po co kupujecie takie maszyny? 3 sek do setki? v max 300km/h? po co? zeby jezdzic w wyścigach na profesjonalnych torach, prawda? dla mnie sprawa jest prosta...takie zabawki nie są kupowane do spokojnej jazdy i nikt nie wmówi mi ze jest inaczej...kupujecie je żeby z premedytacja łamać przepisy!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx6.xx7 
  • TrzebaZapierdalac_gość

    12.06.2017, 17:27

    Cebulaku zazdroscisz ? Podejdz i powiedz to w twarz , internetowa fajo.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx8 

    Zmielony Dżony_gość

    13.06.2017, 11:41

    chętnie...opisz motor i jego kolor...jak Cię namierzę na światłach to sobie porozmawiamy i wyjaśnię Ci jak bardzo się mylisz...i nie rozumiem skąd pomysł ze Ci zazdroszczę? uwierz mi, mam normalnego penisa i nie musze sobie go wydłużać jakimiś zabawkami!

    Cytuj
    IP: 87.205.xx9.xx1 
  • gosc_gość

    12.06.2017, 10:46

    chory człowiek

    jak mi wiadomo to nie miał prawka na motor i zapierdalał 100 głupota ludzka nie zna granic

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx6.xx2 
  • M_gość

    12.06.2017, 18:15

    "Cebulaku zazdroscisz ? Podejdz i powiedz to w twarz , internetowa fajo."

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • gość?_gość

    12.06.2017, 20:21

    motocyklista

    Czy ktoś wie czy ten motocyklista żyje. Jest znak stop i cagla lini. A co do znaku nie możesz wyprzedzać samochodów wielosladowych nie jest powiedziane że nie można wyprzedzać motorów, rowerów it(jednosladowych)

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx5 
  • kierowca_gość

    12.06.2017, 22:25

    wypadek

    z tego co wiem to już drugi jego wypadek, poprzednio dał ciała na wiadukcie, mam nadzieję, że wyjdzie z tego i trzeci raz nie będzie próbował a tak na marginesie nie stać was na przejazd autostradą za 1,50

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx6.xx9 
  • A_gość

    12.06.2017, 23:47

    Nie potrzeba wojny debile sami sie wyelimimuja Jak to ten co glupieje kolo shela to ma za swoje bedzie spokoj nie zal mi durni tylko szkoda niewinnych ludzi maja straty i tralme a debile niech sie eliminuja niech zloza zgode na pobranie organow to chociaz jakis pozytek bedzie z durni za szkody wyrzadzone mieszkancom miasta.

    Odpowiedz
    IP: 82.117.xx7.xx0 
  • Dafu _gość

    14.06.2017, 23:39

    Wypadek

    Motocyklista nie miał uprawnień na motocykl i zapierdzielal grubo. Przez takiego nieodpowiedzialnego typa stary materialne i moralne bo trauma do końca życia dla kierowcy Audi . Zamiast pajacowac i zapierdzielac bez uprawnień oraz zagrażać innym kierowca na drodze mógł zostać w domu. Już jeden wypadek miał, ale to dla niego nie było nauczka.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx6 
  • Znawca_gość_gość

    16.06.2017, 10:11

    Człowieku piszesz takie głupoty ze szok kur...a jak mógł jechać szybko spoko motocykl leżał obok auta. Pierdo..le jak nie masz co robić tylko piszesz takie bzdury to wez moze poczytaj trochę w Internecie o motocyklach wypadkach itp a później zacznij pisać cokolwiek.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx4 
  • Michu _gość

    17.06.2017, 12:49

    J**ac Znawce

    Polecam Tobie lektore pt,, Brak uprawnien w ruchu drogowym ''. Goscia odrzicilo na 30 metrow to pewnie jechal 70km/h. Jestes tepym idiota. Motor wbil się w auto dlatego leży kilka metrów od niego. Nie broń kolegi po fachu pajacu.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx1 
  • vdo_gość

    17.06.2017, 23:28

    motocyklista

    Minoł mnie przed Zajączkowem na oko jakieś 200 km/h .Moja żona powiedziała tylko że szuka śmierci.Daleko nie czekaliśmy pomogliśmy jemu na szczęście na miejscu był ratownik medyczny.Kiwca audi jest winny wymuszenia ale przy tej prędkości motocykla nie był w stanie go zauważyć dla gawędziaży tam jest łuk niech policzą sobie ile czasu zajęło motocyklowi pokonani około 300 m przy prędkości około 220km/h?Kierowca motocykla na szczęście miał kombinezon ale i tak nie uniknoł złamania nogi i przebicia płuca

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx5.xx0 
  • Gość_gość

    18.06.2017, 22:01

    Chłopie jakie 220 co by z nich zostało przy tej predkosci zastanow sie co piszesz przy tej predkosci to kombnezon by mu nie pomugł i kierowca audi tez by lezał w szpitalu

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.