Do północy 17. października można było zgłaszać kandydatów do fotela wójtów, burmistrzów i prezydentów w zbliżających się wyborach. Teraz to już pewne, że 16. listopada tczewianie będą wybierać spośród trzech kandydatów. O władzę w Tczewie powalczy obecny prezydent Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus), Zenon Żynda z Prawa i Sprawiedliwości, a także Zbigniew Urban ze stowarzyszenia "Razem i Odpowiedzialnie".
Walkę o reelekcję od początku kampanii zapowiadał obecny prezydent miasta, Mirosław Pobłocki, reprezentujący lokalny komitet Porozumienie na Plus. Mirosław Pobłocki ma 52 lata i jest prezydentem miasta od 2010 roku. Studiował na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej i na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Od początku lat 90. związany z tczewskim samorządem. Był radnym miejskim, a w latach 1998-2002 radnym powiatu tczewskiego, zasiadając jednocześnie w zarządzie tego powiatu. W 2002 objął stanowisko zastępcy prezydenta Tczewa do spraw gospodarczych. W wyborach w 2010, po rezygnacji Zenona Odyi z ubiegania się o reelekcję, wystartował na urząd prezydenta Tczewa, wygrywając wybory w drugiej turze. Jest żonaty, ma czwórkę dzieci.
Również od początku kampanii swoją gotowość do walki w wyborach zapowiadał 50-letni Zenon Żynda z Prawa i Sprawiedliwości. To ojciec dwójki dzieci, przedsiębiorca, radny miejski, który w ostatnich wyborach kandydował bez powodzenia do europarlamentu. Żynda w listopadowych wyborach chce powalczyć też o miejsce w Radzie Powiatu.
Pozostałe komitety do końca trzymały nas w niepewności. Komitet Wspólnie dla Tczewa, któremu przewodzi dotychczasowy radny Platformy Obywatelskiej, Włodzimierz Mroczkowski, zdecydował się nie wystawiać swojego kandydata (o odejściu Mroczkowskiego informowaliśmy tutaj - Rozłam w tczewskiej PO. Czworo radnych wystąpiło z klubu ). Także tczewskie struktury Platformy Obywatelskiej nie wystawiły nikogo do wyścigu po władzę w Tczewie.
W przeddzień zakończenia rejestracji swojego kandydata na prezydenta Tczewa zgłosiło natomiast stowarzyszenie "Razem i Odpowiedzialnie". RiO stawia na Zbigniewa Urbana. Urban ma 45 lat i czworo dzieci. Z wykształcenia jest fizykiem. Obecnie jest naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tczewie, radnym i członkiem Rady Nadzorczej spółki Szpitale Tczewskie. W listopadowych wyborach Zbigniew Urban stara się jednocześnie o miejsce w Radzie Miasta.
Na przedwyborczej giełdzie wymieniano więcej nazwisk - m. in. Adama Piłata z SLD, czy Marcina Krzywkowskiego z Nowej Prawicy. Ostatecznie jednak obaj panowie nie stanęli w wyborcze szranki, bo aby wystawić kandydata na prezydenta, dane ugrupowanie musi posiadać kandydatów do Rady Miasta w ponad połowie okręgów. Ani SLD, ani Nowa Prawica tego wymogu nie spełniły.
Walkę o reelekcję od początku kampanii zapowiadał obecny prezydent miasta, Mirosław Pobłocki, reprezentujący lokalny komitet Porozumienie na Plus. Mirosław Pobłocki ma 52 lata i jest prezydentem miasta od 2010 roku. Studiował na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej i na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Od początku lat 90. związany z tczewskim samorządem. Był radnym miejskim, a w latach 1998-2002 radnym powiatu tczewskiego, zasiadając jednocześnie w zarządzie tego powiatu. W 2002 objął stanowisko zastępcy prezydenta Tczewa do spraw gospodarczych. W wyborach w 2010, po rezygnacji Zenona Odyi z ubiegania się o reelekcję, wystartował na urząd prezydenta Tczewa, wygrywając wybory w drugiej turze. Jest żonaty, ma czwórkę dzieci.
Również od początku kampanii swoją gotowość do walki w wyborach zapowiadał 50-letni Zenon Żynda z Prawa i Sprawiedliwości. To ojciec dwójki dzieci, przedsiębiorca, radny miejski, który w ostatnich wyborach kandydował bez powodzenia do europarlamentu. Żynda w listopadowych wyborach chce powalczyć też o miejsce w Radzie Powiatu.
Pozostałe komitety do końca trzymały nas w niepewności. Komitet Wspólnie dla Tczewa, któremu przewodzi dotychczasowy radny Platformy Obywatelskiej, Włodzimierz Mroczkowski, zdecydował się nie wystawiać swojego kandydata (o odejściu Mroczkowskiego informowaliśmy tutaj - Rozłam w tczewskiej PO. Czworo radnych wystąpiło z klubu ). Także tczewskie struktury Platformy Obywatelskiej nie wystawiły nikogo do wyścigu po władzę w Tczewie.
W przeddzień zakończenia rejestracji swojego kandydata na prezydenta Tczewa zgłosiło natomiast stowarzyszenie "Razem i Odpowiedzialnie". RiO stawia na Zbigniewa Urbana. Urban ma 45 lat i czworo dzieci. Z wykształcenia jest fizykiem. Obecnie jest naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tczewie, radnym i członkiem Rady Nadzorczej spółki Szpitale Tczewskie. W listopadowych wyborach Zbigniew Urban stara się jednocześnie o miejsce w Radzie Miasta.
Na przedwyborczej giełdzie wymieniano więcej nazwisk - m. in. Adama Piłata z SLD, czy Marcina Krzywkowskiego z Nowej Prawicy. Ostatecznie jednak obaj panowie nie stanęli w wyborcze szranki, bo aby wystawić kandydata na prezydenta, dane ugrupowanie musi posiadać kandydatów do Rady Miasta w ponad połowie okręgów. Ani SLD, ani Nowa Prawica tego wymogu nie spełniły.
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Wybory samorządowe 2014
Wybory samorządowe 2014
Wybory samorządowe - informacje, debata, kandydaci na prezydenta i rady miejskiej w Tczewie
Komentarze (110) dodaj komentarz
_gość
18.10.2014, 00:12
Cały Tczew za Mirosławem Pobłockim!
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 00:35
chyba wielodzietna familia pobłockich...NEPOTYZM ,...CZY TO NIE JEST KARALNE?
Cytuj_gość
18.10.2014, 01:23
Czy wy nigdy nie śpicie ?
Cytuj_gość
18.10.2014, 06:27
karalne są pomówienia.
Cytuj_gość
18.10.2014, 08:43
idź się umyj
internet to nie miejsce dla dzieci.
Cytuj_gość
18.10.2014, 10:19
Na pewno nie ja i wielu innych. Pobłocki w swojej kadencji zlikwidował klasy usportowione w szkołach podstawowych. Odebrał dzieciom chcącym uprawiać sport taką możliwość tłumacząc się oszczędnościami ok. 70 tyś. Wszyscy dookoła narzekają, że dzieci i młodzież nie rusza się tylko siedzi przed komputerami, a tu taki prezencik od prezydenta. Jak jest to już wszyscy widzą pan prezydent jakoś znowu zaczął pałać miłością do działaczy i sympatyków Unii Tczew nie będę wymieniał ich z nazwiska ze względu, że ich po prostu szanuje ale chyba sympatycy obu tczewskich klubów nie zapomnieli i nie zapomną kto był inicjatorem likwidacji sekcji piłki nożnej w Wiśle i Unii. W tym samym roku "zafundował mieszkańcom czarno-białą lokomotywę za bagatela 100 tyś. Rewitalizację Starego Miasta zakończyło hucznie oddanie kamienicy przy Zamkowej. Nikt już nie pamięta, że wcześniej wymieniono dobre chodniki na Dąbrowskiego, Mickiewicza i Krótkiej. Szczytem głupoty i rozrzutności było wybudowanie „fontanny”, a może raczej wodotrysku za ponad 700 tyś złotych, że nie wspomnę już super inwestycji zegara słonecznego. Ale to chyba inwestycja jak miłościwie nam panujący prezydent był jeszcze Wickiem u pana Odyi. Zafundowanie mieszkańcom w roku wyborczym remontu równocześnie wszystkich ważnych ulic w Tczewie spowodował korki, jakich jeszcze nie było. Nikt przy zdrowych zmysłach nie rozpoczyna 4 remontów na raz (Sambora, Rondo Żołnierzy Wyklętych, Czyżykowska, Nowowiejska) - przy równoczesnym remoncie drogi krajowej przecinającej Tczew. Na zakończenie wisienka na torcie likwidacja historycznego stadionu miejskiego przy ul. Bałdowskiej w ostatnich dniach została przyjęta zmiana zagospodarowania terenu, stadion zamieni się w osiedle domów. Można powiedzieć, że obecny prezydent to raczej wielki likwidator niż budowniczy, choć jak sądzę po ostatnich inwestycjach p. prezydenta to chce on chyba Tczew przekształcić w stację kolejową (semafory, tory, czy też żuraw wodny.) Nie będę się przy okazji znęcał nad drugą wybitną postacią z PNP p. Wiórku, który przypomnę w poprzednich wyborach obiecywał, że nie dopuści do zamknięcia mostu tczewskiego.
Cytuj_gość
18.10.2014, 13:09
Mirosław Pobłocki komentuje ten artykuł (wideo): tnij.tcz.pl/?u=0eaae9
Cytuj_gość
19.10.2014, 15:21
PRZEBUDOWA MOSTU WG.PNP
PNP WRAZ POBŁOCKIM CHCĄ I MAJĄ W PROGRAMIE PRZEBUDOWĘ MOSTU TCZEWSKIEGO , CZYLI CHCĄ WARIANTU NOWOCZESNEGO PROSZĘ WSZYSTKICH ABY PAMIĘTALI O TYM PRZY URNACH TO NIE MOŻE SIĘ IM UDAĆ
CytujJurgen
19.10.2014, 17:32
Przy okazji ,panowie muszkieterzy ,moja skrzynka na listy nie nie służy do odbioru ulotek przedwyborczych ,mam już wyrobione zdanie o kandydatach .Nie chcę oglądać facjat kandydatów,a tym bardziej czytać .Prosze wyszukac inny sposób na dotarcie do wyborcy.
Cytuj_gość
18.10.2014, 00:40
ZENON ODYA TO BYŁ PREZYDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAKIEGO JUŻ NIE BĘDZIE.
Odpowiedzshe_gość
18.10.2014, 08:43
I dzięki Bogu że takiego już nie będzie.
Cytujpiotr_gość
18.10.2014, 10:11
co ty wiesz she,panie zenku jest pan the besciakiem. pozdrawiam
Cytujsens_gość
19.10.2014, 09:50
szkoły sportowe
szkoła podstawowa nr 2 z oddziałami integracyjnymi- tam powinno być też gimnazjum sportowe .Dzieci przeżywają tak duży stres w związku z przejściem w nowe otoczenie że połowa z nich rezygnuje ze sportu . Ludzie gdzie sens - niech nowy lepszy prezydent to zmieni!!!
Cytuj_gość
18.10.2014, 00:44
To kraj debili i imbecyli, Chociaż na pozór ludzie są mili. Lecz tylko trochę obróć się bokiem, To ci znienacka wnet ktoś dokopie, Kłodę ci rzuci, podłoży świnię. I nic nie poznasz po jego minie, Bo twarz ma szczerą, wesołe oczy, Więc łatwo dasz mu się zauroczyć. Ale uważaj. Te szczere gęby To ci z uśmiechem wybiją zęby, Sponiewierają, zgnoją i skopią Lub cię w łyżeczce wody utopią!
Odpowiedzwyborca_gość
18.10.2014, 04:15
przykro mi na tego drugiego nie zaglosuje za bardzo wypasiony brak czasu dla siebie i Innych, trzeci to stary komunista, wiec odpada moglby wiecej czasu teraz poswiecic wnukom, a ten pierwszy na zdjeciu nie znam ale cos zrobil dla Tczewa to duzo - Tczewa teraz po latach nie poznalbym-mile to jest, znam na biezaco Tczew z fotografi ale latem pojawie sie w 2015 a poza tym mam takze prawo wyboru do glosowania mimo to ze poza miastem Tczew mieszkam takze na wyspach nie mieszkam a pro po nie ublizajac Innych
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 10:43
KTO JEST KOMUNISTĄ? ŻYNDA? DREWA TEŻ, Z DZIADA PRADZIADA, A POPARCIE LEWIZNY MA...
Cytujandy_gość
18.10.2014, 04:52
witamt
Panie POBLOCKI ŻEGNAMY,PANIE URBAN WITAMY
Odpowiedzpiotr_gość
18.10.2014, 10:13
to chyba komentarz samego p.urbana bo nikt inny za panem glosowac nie bedzie. MIROSLAW POBLOCKI prezydentem
Cytujkj_gość
18.10.2014, 06:12
miro
było nie było ale Miras coś tam zaczął robić dla tego miasta , napewno robi wi ęcej niż jego poprzednik
OdpowiedzJAKI KIT_gość
18.10.2014, 09:48
BRAK SŁÓW.
Cytuj_gość
18.10.2014, 10:16
pan mirek kontynuuje to co zaczął pan zenek,obaj byli i sa najlepszymi prezydentami,pozdrawiam rowniez pana prezydenta Glinkowskiewgo
Cytujwyborca_gość
18.10.2014, 06:50
miejsca na podium
Układ zdjęć nie jest chyba przypadkowy. Odnoszę wrażenie, że kandydaci zajęli już miejsca na podium po długim i wyczerpującym wyścigu wyborczym.
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 07:51
Kolejność alfabetyczna. Za trudne do pojęcia???
Cytujwyborca_gość
18.10.2014, 07:42
Pobłocki w samorządzie jest już 16 lat!!! O 16 lat za dużo!! Chce dalej być, czyli 20 lat!! Chce pobić rekord!!! Tacy ludzie myślą, że są niezastąpieni i stają się aroganckimi bufonami tak jak on. Chwali się sukcesami, a o porażkach i głupich decyzjach nic nie mówi. Nawet najgorszy gospodarz jak ma pieniądze, to też jakoś gospodaruje. Dość tego!! Głosujemy na Urbana. Będzie to potrzebny nowy powiew!!
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 10:01
Jestem za.
Cytujggg_gość
18.10.2014, 18:52
nowy powiew? może by i się przydał ale czy naprawdę uważasz że Urban bądź Żynda to właśnie nowy powiew? tacy sami starzy samorządowcy jak i Pobłocki więc dajmy mu szansę dokończyć co zaczął. Sporo się w Tczewie dzieje
CytujPot_gość
18.10.2014, 08:08
Bufon, karierowicz i nieudacznik - nie wybiorę żadnego z nich, a do powiatu wybiorę kandydata/kę spoza pierwszej trójki (podium) na liście, oni się już ..... Wiadomo co.
OdpowiedzGość_gość
18.10.2014, 08:16
Wybory
Chciałam iść na wybory, ale>>>>>>>>>>>>> na prezydenta jest trzech kandydatów. Niestety żaden mi nie odpowiada.!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz_gość
19.10.2014, 19:00
to trzeba iśc i oddać głos NIEWAŻNY CZYLI PRZEKREŚLIĆ WSZYSTKICH...bo oszukują , kandydaci oszukują...
Cytujfrf_gość
18.10.2014, 08:53
ZENADA
ciekawe co pan urban tym razem obieca... przed ostatnimi wyborami obiecywal remont jednosci narodu a jak jest to widac, tak ze temu panu DZIEKUJEMY !!!!
Odpowiedz??_gość
18.10.2014, 09:20
pytanie
Urban to ten od jednosci narodu?
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 19:36
Tak.
CytujRogi
18.10.2014, 09:39
PiS u nas nie ma szans. Taka prawda.
Odpowiedz5E - zibi urban !!!_gość
18.10.2014, 09:47
tylko zbigniew
najlepszy kandydat
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 09:59
Co za żenada z tego portalu. Klikam plusy do komentarza, a robią się minusy. Liczba minusów wynosi np. -19, klikam + i pojawia się -23 - SUPER. Nie warto tu nic komentować, po odświeżeniu strony robi się ponownie -19, do prawdy bardzo "opiniotwórczy" ten portal... Wiadomo, że lansuje Pobłockiego. Patrz np. komentarz :"Panie POBLOCKI ŻEGNAMY,PANIE URBAN WITAMY" A może administrator sam dodaje plusy tam gdzie trzeba? Sprawdźcie to, już kilka osób popytałem i mają podobnie z tymi "ocenami".
OdpowiedzZbigU
18.10.2014, 14:08
Proponuję wyłączyć oceny + i -
Potwierdzam. Zadzwoniłem w tej sprawie w piątek do TCZ.PL Sp. z o.o. i zwróciłem na to uwagę. Sprawdziłem = Klikam + za pozytywnym dla mnie komentarzem i wyskakuje -4 w innym komentarzu pozytywnym dla Sami-Wiecie-Kogo klikam + i wyskakuje +2, a w jeszcze innym +3. Prawdopodobieństwo tego, że trzy różne komentarze zostają ocenione przez kilku różnych internautów identycznie w tym samym czasie jest bliskie ZERU. Co więcej, zamykam przeglądarkę, uruchamiam ponownie chrome i po chwili znowu mogę sobie klikać + i - Administrator może chyba ręcznie dowolnie to ustawiać. Zapytam o to na sesji, bo w stopce jest napisane: TCZ.PL Sp. z o.o. Internetowy Serwis Informacyjny Miasta oraz adres korespondencyjny ul. Hanny Hass 4, 83-110 Tczew.
Cytuj_gość
18.10.2014, 14:18
Do ZbigU
I zwrotem "Sami-Wiecie-Kogo" właśnie zdemaskowałeś siebie jako osobę stojąca za t c z e w i a c t w o - a więc dziękujemy Panom z bloga za miłą lekturę, oto właśnie w idiotyczny sposób świat wie już kto tam pisze.
Cytuj_gość
18.10.2014, 14:34
bliski zeru to jest pan panie zbigu
CytujPiS da_gość
18.10.2014, 15:39
...
ZbigU, i kto Ci będzie pozytywne komentarze pisał i plusował?
CytujZbigU
19.10.2014, 11:02
[SPAM]
Nie piszę, tylko czytam ten blog. Podoba mi się, jest zabawny i rzeczowo-satyryczny ;-)
Cytuj_gość
19.10.2014, 12:54
ZbigU nikt ci nie wierzy
Nigdy nie wierzył. Zawsze byłeś ....
CytujPiS da_gość
18.10.2014, 10:03
...
Dalej, Urban, jedziesz z komentarzami!!! Nie wstałeś jeszcze?
Odpowiedzfan_gość
05.11.2014, 12:23
Haha zawsze poprawiasz mi humor twoimi komentarzami.Dobrze wiedziec ze ktos jeszcze zna go take dobrze .pozdrawiam
Cytuj_gość
18.10.2014, 10:23
ŻYNDA MA SZATAŃSKĄ GĘBĘ - lepiej nie głosujmy na niego
Odpowiedzgłupi sądzi po wyglądzie_gość
18.10.2014, 13:52
Robienie gemby
Pobłocki ma głupawą. Urban ma papuśną...
Cytuj_gość
18.10.2014, 16:48
anioł
Diabeł powiedział źe jest bezpartyjny więc głosuję na niego
Cytujxxxxxxxx_gość
18.10.2014, 10:43
gosc
Boze ten Zynda to po samej twarzy juz nie pasuje na takie stanowisko.Radze poczekac chwile idzie zima to praca sie znajdzie odpowiednia przy odsniezaniu dla takich jak szanowny pan.
Odpowiedzrzecznik
18.10.2014, 10:48
rzecznik.rio@gmail.com
Apeluję do Państwa i proszę o merytoryczną dyskusję, a nie obrzucanie się błotem. To nikomu i niczemu nie służy. Bez względu na to, którego kandydata opinia lub komentarz dotyczy. Podawajmy fakty i argumenty dotyczące publicznej działalności kandydatów i oceniajmy je. Przekonujmy do swoich racji, niech zwycięży najlepszy kandydat.
Odpowiedzachhch_gość
18.10.2014, 14:16
srali muchy bedzie wiosna, takie głodne kawałki o merytorycznej dyskusjii to se pan wsadz...gdzie chcesz. Wasz kandydat obiecal przed ostatnimi wyborami remont ul. Jedności Narodu i w ciagu tych czterech lat zalatali moze 4 czy 6 dziur. Według was merytoryczna dyskusja to chyba własnie taka tania kiełbasa wyborcza jak pana urbana przed ost wyborami. Sorry wtedy ją kupiłem i do dzis jak widze tego pana to dostaje czkawki.
CytujPiS da_gość
18.10.2014, 17:39
...
Hehe, merytoryczna dyskusja. Proszę bardzo - Urban wczoraj skompromitował się pisząc (pewnie po kielichu) pozytywne komentarze na swój temat. Po zwróceniu na to uwagi napisał, że kilka (policzyłem - 26) osób pisze z jednego IP. KOMPROMITACJA. Nie mam więcej pytań do Urbana.
CytujGOSC_gość
19.10.2014, 14:50
OK
OK. FAKTEM JEST IŻ WIDZE TYLKO JEDNEGO KANDYDATA. POBŁOCKI!!!!! TYCH DWÓCH SIE NIE NADAJE. TYLKO GŁOŚNO KRZYCZĄ. NICZEGO WIECEJ SOBĄ NIE REPREZENTUJĄ JAK OGÓLNY CHAOS I ZAMĘT.
Cytujbolo_gość
18.10.2014, 10:50
Nowy prezydent
Pan Urban i Żynda ,tym panom dziękujemy .Nic ciekawego.
Odpowiedz_gość
19.10.2014, 19:45
to ANGELA MERKEL? BO CHYBA NIE TEN TRZECI NIEUDACZNIK...
Cytujlipa_gość
18.10.2014, 11:17
oddaje głos nieważny, nie będę wybieral mniejszego zła
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 11:26
Zagłosuję na Pobłockiego, oczywiście, ale wolałabym kogoś bardziej reprezentacyjnego... Mam na myśli wygląd, czyli urodę i elegancję. Pobłocki mógłby schudnąć z 10 kilo i lepiej się ubierać. Pozostali - szkoda gadać, metr pięćdziesiąt w kapeluszu i takie dupkowate buzie,hahaha
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 12:57
Czyli kryterium wyboru dla ciebie to wygląd .Brawo - brak słów przez takich jak ty dostają się przypadkowi ludzie bo nawet nie zaiteresujesz się co sobą dany sobą prezentuję i jakie ma plany.
Cytuj_gość
18.10.2014, 13:46
Umiesz czytać ze zrozumieniem? Piszę, że WOLAŁABYM aby prezydent lepiej wyglądał, a nie - że jest to moje kryterium wyboru. W tym wypadku wszystko przemawia na korzyść Pobłockiego, nie chce mi rozpisywać dlaczego... Krótko- P. jest kompetentny, niepartyjny i sprawdził się w roli prezydenta. U. -to zakompleksiony, mały i ujadający karierowicz, kto go zna, ten wie. Ż. - typowy pisowiec, bez charyzmy, bez doświadczenia, sam lekki nieudacznik, charakterem lepszy niż U., ale i tak do kitu :) Może być????
Cytujpp_gość
18.10.2014, 11:28
Tcz.pl znowu manipuluje "łapkami"
Jak wybieram łapkę zieloną komentarza nieprzychylnego Pobłockiemu to albo wcale nie ma reakcji albo licznik przy "łapce" czerwonej - TAK!!! przy łapce czerwonej - się zwiększa , a jak sprbowałem "łapki" zielonej popierającej "cieniasa" Pobłockiego to licznik się zwiększa ale czesto nie o 1 lecz nawet o 2 punkty. Sitwa, kolesiostwo i kumoterstwo panoszy się także na tym POrtalu.
OdpowiedzC>K>M
18.10.2014, 11:46
Kontrkandydaci chyba zdają sobie sprawę, że startują "pro forma", aby o nich i ich partiach nie zapomniano.
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 11:47
Ten drugi spoko wygląda.
OdpowiedzPiS da_gość
19.10.2014, 10:11
...
Tak, Urban, spoko wyglądasz.
Cytujgosc_gość
18.10.2014, 12:21
Co to za jeden w okularach. Wygląda mi na p......tę. Ja zagłosuję na kandydata poniżej 40 lat
Odpowiedzmichał_gość
18.10.2014, 12:56
Górki stracił Pobłocki głosy ---
Witam stracił Pan nasze głosy OBIECAŁ JASNO PAN A POTEM NA SPOTKANIU NA PLACu ZABAW WYKRĘCIŁ SIE PAN i uciekł ---- oszukać dzieci to szczyt !!!!!!!!!!!! nasze głosy ida w inna stronę !
Odpowiedz_gość
18.10.2014, 14:39
mając takich kandydatów wybór jest prosty... tylko obecny prezydent. można go nie lubić ale w ciągu ostatnich 4 lat wiele sie zmieniło w miescie na plus. widac golym okiem
Odpowiedz_gość
19.10.2014, 19:07
CO SIĘ DO CHOLERY ZMIENIŁO? NIC, ZMNIEJSZA SIĘ DRASTYCZNIE ILOŚĆ MIESZKAŃCÓW, BO TU ZAMELDOWANE DZIECI UKŁADAJĄ SOBIE ZYCIE ZA GRANICĄ. NIE MASZ PRACY, JAK NIE MASZ NAZWISKA POBŁOCKI...WSZYSTKO. W TCZEWIE NIE WIEM , LE OSÓB ŻYJE- DAJ BOŻE 40 TYSIĘCY. WIĘCEJ NIE. ŚREDNIA WIEKU- 50 LAT. STAGNACJA ROZWOJU, BRAK UŁATWIEŃ ŻYCIA DLA MIESZKAŃCÓW.
Cytuj_gość
18.10.2014, 18:14
Pobłocki nigdy koniec kariery wUrzędzie Miasta i do pracy tak jak większość Polaków , czas na zmiany i dać innym szansę żeby zaczeło się coś dziac w Tczewie moja rodzina będzie głosowała na Pana Zenona Żyndębo to jest człowiek który rozmawia z ludzmi i na pewno wpuści petenta do Gabinetu Prezydenta Tczewa ,bo Pan nie chciał Pan z ludzmi rozmawiać i odsyłał Pan nas do Pana Drewy no i ma pan za swoje .Dorosła mieszkanka Tczewa ,Baj baj Panie Pobłocki .
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 17:47
słuchy chodzą, że pobłocki sobie przygotował fuchę prezesa ...
CytujJózef Maryn_gość
18.10.2014, 19:37
Głosuje na Zbyszka
Jeśli ma się coś zmienić to tylko Zbyszek U.
Odpowiedzlokis_gość
18.10.2014, 20:29
do IP: 109.207.xx4.xx6
To jesteś Piotr czy Józef Maryn? Nie rób sztucznego tłoku... Lokis
Cytujgość_gość
18.10.2014, 21:27
oczywiście że Pan Zbigniew Urban
Oczywiście, że Pan Zbigniew Urban na Prezydenta. W końcu ktoś dla ludzi.
Odpowiedzjolka_gość
18.10.2014, 21:28
ja
Żynda to taki prawdziwy żynda z mordy mu żle patrzy,niech lepiej bedzieP Pobłocki dalej bo Urban to gorzej niz żle pamietam go jak uczył fizyki wielki astronom przemadrzaly.
Odpowiedzgośc_gość
18.10.2014, 22:17
zmiana
powiem tak z tych trzech kandydatów ani Pobłocki z namaszczenia Odyi ktory trwa nie tworzy np. nowych miejsc pracy , w sporcie stadion za czasów Gierka i Tczew nadal nie ma Hali sportowej, w Kulturze komercyjne spektakle dla aktorów ktorzy tutaj dorabiają w gospodarce nie tworzenie warunków dla rozwoju Rodzinnej działalności a sprzyjanie obcemu kapitałowi tak jak w Flexe, Forcanie...wszystkie te dziwne firmy w strefie ekonomicznej gdzie nie płaca do Tczewa podatków a zatrudniają ludzi na umowy śmieciowe- TO ZA ZGODA WŁADZ TCZEWA z panem pobłockim na czele, Żynda nie mieszka w Tczewie !- typowy karierowicz partyjny , ma swoich fanów głównie kopaczy gały, Urban a tutaj was zaskoczę , raczej dobry urzędnik, kompetentny, Jego wystąpienia na Sesji była zawsze merytoryczne , ma swoje zdanie , nie zawsze dotrzymuje słowa jak w przypadku Jedności Narodu ale "układ" stary z Pobłockim, Augustynem, Drewa, Mroczkowskim blokowali Jego pomysły- hmmm ja bym chyba zagłosowała na.....a decydujmy sami 16 listopada dajmy szansę rozwoju Tczewa jak w Malborku, Starogardzie, Kwidzynie....
Odpowiedzos_gość
18.10.2014, 23:05
Żynda
Żynda - gdzie masz plakat
Odpowiedzkamila_gość
18.10.2014, 23:19
Jak żyć?! Na kogo głosować?!
OdpowiedzJan_gość
19.10.2014, 01:07
Panowie kandydaci...
...który z Was odważył by się na to, co zrobił Prezydent Gdyni? Z Tczewa Niemcy też wysiedlili Polaków, skazując Ich na sześć lat katorgi. Czas pokazać Niemcom i całemu światu, kto jest winnym rozpętania II wojny światowej. Od zawsze zazdrościłem Gdyni Prezydenta Szczurka. tnij.tcz.pl/?u=6aa515
Odpowiedz_gość
19.10.2014, 08:37
To spot wyborczy, a nie komentarz....
OdpowiedzLeon_gość
19.10.2014, 09:23
Wybór może być tylko jeden
Wybór może być tylko jeden - Pobłocki. Na pewno przydałby się nowy kandydat, bardziej energiczne, bardziej otwarty, ale... nie ma wyboru, więc Pobłocki. Żaden Żynda, skąd on się tu wziął? Ani żaden Urban,niech zajmie się swoją pracą, na której się nadal nie zna. Sytuacja jasna, pierwsza tura i mamy prezydenta.
Odpowiedztczewianin_gość
19.10.2014, 09:27
Stadion
Dziękuję panie PREZYDENCIE za zmianę przeznaczenia tego terenu. Proszę zobaczyć jak funkcjonuje stadion u sąsiadów - Starogard Gd. Tam ludzie przychodzą tłumami czy to pobiegać na super bieżni, powspinać się, pograć w tenisa itd. A tu chce pan zniszczyć kawał historii. Mam nadzieję, że może pan się zastanowi jeszcze i zrobi coś dla ludzi "bezinteresownie", a nie ciągle pryzmat wpływu do budżetu miasta.
Odpowiedztcz2222_gość
19.10.2014, 10:35
Ja głosuję na tego bez okularów:)
Odpowiedz_gość
19.10.2014, 21:16
na tego z czerwonymi oczami? a fuj.
Cytujobywatel tczewa_gość
19.10.2014, 11:16
wybory pr.
Żaden z kandydatów nie jest odpowiedni dla naszego miasta . Walczą tylko o stołek i o jakieś miasto. Moim zdaniem prezydentem TCZEWA powinien być Tczewianin taki jak np.Ackerman
Odpowiedz_gość
19.10.2014, 19:01
JAKĄ MAJĄ NARODOWOŚĆ I OBYWATELSTWA? CHCE WIEDZIEĆ, KOGO WYBIERAM...
Cytuj_gość
19.10.2014, 12:20
kto zlikwiduje darmozjadów w mundurach,ma mój głos
tnij.tcz.pl/?u=3e5fd6
Odpowiedzmc_gość
19.10.2014, 13:24
Żynda
Przecież Pan Żynda nawet nie mieszka w Tczewie, to jak on może być Naszym prezydentem! Mieszka w gminie Pszczółki, i niech tam startuje na burmistrza!
Odpowiedz_gość
19.10.2014, 13:44
Zynda jak zawsze bez sumienia
Odpowiedzgosc_gość
19.10.2014, 14:35
TYLKO POBŁOCKI!
POBŁOCKI NA PREZYDENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a te metr piędziesiąt w kapeluszu pod stołek bo do stołka za wysoko
OdpowiedzBRAK_gość
19.10.2014, 14:46
POBŁOCKI PREZYDENTEM :)
Kto poznał naszego prezydenta choć troche, wie że to dobRy człowiek, bo ta dwójka pozostałych to tylko ........... szukający sensacji i krzykacze!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz_gość
19.10.2014, 21:15
pobłocki dobry wujek pobłockich...nie mój.
Cytujbyły uczeń Urbana_gość
19.10.2014, 18:22
Zarozumiały i przemądrzały fizyk z Bożej łaski na prezydenta, no tego jeszcze nie było.
OdpowiedzMaja_gość
19.10.2014, 18:28
Ciemnota
Przez 3 lata Pobłot nic nie robił ,w ostatnim roku rządów wziął się za remonty dróg,i tczewiacy chcą dac jemu po raz kolejny mandat zaufania,nieżle ,aż lud roboczy wytrzeszcza oczy!
Odpowiedzlllll_gość
19.10.2014, 21:01
place zabaw
zrobił pare placów zabaw wyremontowali dworzec i to wszystko ;( a na kozeniu nic wszedzie nic tylko ludzie widza galerie i dworzec i sa zadowoleni to za mało a urban to fałszywiec z wygladu z tego co słyszałemto sie potwierdza ;/
Cytujgość_gość
19.10.2014, 20:28
Kiedy spotkania z wyborcami na żywo.
Odpowiedzggggggaaa_gość
19.10.2014, 20:39
urban ;/ pobłocki ;/ ŻYNDA
tak tak urban do zadumany w sobie wszystko wiedzacy nauczyciel ktory tylko umie swoje zdanie wwypowiadac ten fałszywy usmiech by mu opadł a głowa poszła by do gory i z nikim by sie nie liczył....poblocki do człowiek układ ;/ zynda normalny koles
Odpowiedzkkkklll_gość
19.10.2014, 20:52
psychologia
psychologiczne podejscie pierszy cieszy sie ze juz dostał to co chciał większość spraw podchodzi z usmiechem i obojentnoscia jest pewny siebie zwykły buc polityczny;( drugi fałszywy usmiech fałszywa osobowosc ma sie za kogos sprawia wrażenie miłego chce dużo dla siebie przy okazji i przy pomocy ludzi przypomni sobie o tym co chciał by robic;( trzeci to myśliciel ma okreslony plan działania nie do konca dobry dla siebie ale co najważniejsze mysli o miescie o ludziach jest człwiekiem z wiedza rozważny chciał by rozwiązać kazdy problem nawet tych najbiedniejszych ;)
Odpowiedzandy2321_gość
19.10.2014, 21:13
i mam
jak w temacie a jak dla mnie mam juz kandydata z tej trojcy pan Urban wiele razy mialem kontakt z tym czlowiekiem na szczeblu urzednik petent i zawsze bylem mile zaskoczony tak jak i teraz dowiadujac sie ze jest on kandydatem na prezydenta miasta ja czterema lapami sie podpisuje
Odpowiedzania_gość
19.10.2014, 21:51
GŁOSUJĘ NA ŚW. MIKOŁAJA !!! :D
Odpowiedzlider_gość
19.10.2014, 22:40
żynda
Piszcie co chcecie, ale nie oceniał bym człowieka, którego nie znacie............ Pana żyndę znam i na niego zagłosuję ponieważ jest wyjątkowym człowiekiem z dobrym sercem i bezcennymi pomysłami. Nie interesują mnie opinie innych kandydatów, bo wiem że Pan żynda i tak wygra!!!
OdpowiedzTczewianin_gość
20.10.2014, 07:00
Pobłocki
Niestety ale wygląda, że rumcajs będzie dalej nieudolnym i beznadziejnie słabym prezydentem... ani Urban ani tym bardziej Żynda nie maja szans.
Odpowiedznieznajoma_tczew_gość
20.10.2014, 09:11
Głosujmy za świeżością
Ja osobiście uważam ,że Prezydent Pobłocki już za długo rządzi Tczewem ,trzeba nam zmian i dać szanse innym. Uważam osobiście i to moje zdanie ,że Urban powinien zostać prezydentem ale ,każdy głosuje według własnego uznania tylko to obrzucanie błotem nic nie daje .... pokazuje brak kultury i wyrozumiałości... Ludzie myślicie ,że jak prezydent to zdziała cuda a tak nie jest oni też mają swoje prawa ,regulaminy i inne rzeczy których nie da się obejść.........
Odpowiedzlider_gość
20.10.2014, 10:15
Żynda
Z tym regulaminem to fakt. ale wiadomo, że prawo prawem ale ludzie ludzmi... dlatego wolę by pieczę nad miastem miał ktoś kompetentny bez kompleksów, bo inaczej miasto mogłoby także na tym stracić..... zachowajmy zdrowy rozsądek...
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 11:38
Wybór, jak między dżumą, cholerą, a ebolą.
Odpowiedzona__gość
20.10.2014, 15:46
Zenon
Znam Zenka bardzo długi czas, wiele osiągnął i wiem, że zawsze dopnie swego ... prędzej czy później ale udaje mu się to pomimo niedowiarków którzy rzucali mu kłody pod nogi. Być może nie ma zbyt dużych szans w tych wyborach, jednak ani Pobłockiego ani Urbana nie uważam za godnych tego stanowiska kandydatów. Dajmy szanse komuś innemu niż Panu Pobłockiemu ... obudził się przed samymi wyborami i rozkopał pół Tczewa... BRAVO kurde!!! miałeś na to 4 ostatnie lata Panie kochany AVE
Odpowiedzja_gość
20.10.2014, 17:38
ale wybór...
nie ma wyboru... skreślam wszystkich
Odpowiedzmieszkaniec Tczewa_gość
21.10.2014, 13:01
Zbigniew Urban prezydentem
całe miasto za Zbigniewem..chcemy zmian..tylko nowy prezydent Zbigniew Urban jest nam w stanie to zapewnić!!!
OdpowiedzGOŚĆ _gość
23.10.2014, 17:33
KUMOTERSTWO
Chciałbym tylko powiedzieć jedno. Dzięki Mirosławowi Pobłockiemu mieliśmy przez ponad 3 lata "piękne" autobusy meteora. O ile się nie mylę ktoś z jego rodziny jest w tej spółce.
Odpowiedz..._gość
24.10.2014, 15:00
w tej ekipie trudno wybrać nawet mniejsze zło. jeden gorszy od drugiego... na prawdę nie ma na kogo głosować
Odpowiedznormalny_gość
29.10.2014, 08:11
Wartości religijne
Panie Zbigniewie. Piszesz Pan o wartościach religijnych- a jesteś rozwodnikiem i w nowym związku bez ślubu kościelnego . Nie pisz więcej o tych wartościach.Feeeee
Odpowiedz_gość
05.11.2014, 13:41
Bo Urban ma swoją religię, stary dziadek :)
Cytujseniorka_gość
05.11.2014, 15:36
kandydaci na prezydenta
Wybrać odpowiedniego nie żadnego malowańca. Urban, Żynda napewno się nie nadają.Tylko chcą się dobrać do korytka i zrobić sobie wejścia.
Odpowiedzcitizen tczew_gość
05.11.2014, 16:53
lepsze jest wrogem dobrego
PAN POBŁOCKI TO CZŁOWIEK Z KLASĄ,SYMPATYCZNY I SKROMNY!!!!!!! A NIE JAK TYCH DWUCH POZOSTAŁYCH URBAN TO KŁUTLIWY BEKON ZYNDA CZY JAK MU TAM TO TYLKO DLA KASY I TO EWIDENTNIE TYLKO DLA KASY PCHA SIĘ DO KORYTA MIREK POBŁOCKI!!!!!!!tylko on
Odpowiedz