ZUK wciąż bez nowego dyrektora

Zakład Usług Komunalnych (ZUK) (fot. tcz.pl)
ZUK wciąż bez nowego dyrektora
Wciąż nie wiadomo, kto będzie nowym dyrektorem Zakładu Usług Komunalnych. Ogłoszony niedawno przez ratusz konkurs nie przyniósł rozstrzygnięć.

Ostatnio - po ponad 20 latach kierowania Zakładem Usług Komunalnych w Tczewie - jego dotychczasowy dyrektor Marian Kamiński przeszedł na emeryturę. Jego nowego zastępcę miał wyłonić ogłoszony przez ratusz konkurs. Do rywalizacji stanęło 5 osób, jednak po etapie rozmów komisja konkursowa zdecydowała się nie rekomendować żadnej z osób do objęcia stanowiska.

Na okres trzech miesięcy pełniącym obowiązki dyrektora został Andrzej Fornalik - dotychczasowy pracownik ZUKu. Jak informuje ratusz, nowy konkurs zostanie ogłoszony za trzy miesiące.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (18)
dodaj komentarz

  • _gość

    23.03.2016, 11:31

    Dlaczego nie startuje Z.Urban.

    Odpowiedz
    IP: 37.7.xx0.xx5 
  • _gość

    23.03.2016, 11:49

    tu Fornalik, w ZWiK Fornalik, w ZUOS Fornalik i w gminie Fornalik, czy jest jeszcze jakiś wolny Fornalik?

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • _gość

    23.03.2016, 12:07

    Co skończyły się kadry w PNP?

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx2.xx4 
  • nie koniecznie sfrustrowany_gość

    23.03.2016, 13:07

    To jest przykład słabości naszego prezydenta, który nie potrafi zbudować wokół siebie zespołu fachowców (bo ten co był, to zniszczył do dna), a skupia sie na budowaniu dworu, składającego się w głównej mierze z podstarzałych wielbicielek, na czele z władczynią mamony.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx1.xx7 
  • cvb_gość

    23.03.2016, 13:09

    cvb

    Pewnie kandydaci którzy odpadli nie są z dobrego kręgu

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx4.xx3 
  • koloolo_gość

    23.03.2016, 13:39

    Aż się wierzyć nie chce. Przecież w urzędach wszelkiej maści pracuje tylu kompetentnych urzędników. Na pewno któryś by się nadawał. Chociażby może niejaki Zbigniew U. Ten od plakatów.... Chociaż chyba nie - bo jak jest radnym miasta to w powiecie może kasę trzepać.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xxx 
  • _gość

    23.03.2016, 15:07

    masz rację, bo ZUK utrzymuje słupy ogłoszeniowe!

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • Zdj ugcjc_gość

    23.03.2016, 17:42

    Niech dadzą ofertę pracy do urzędu pracy, najpewno znajdą się chetni

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx0 
  • grzes_gość

    23.03.2016, 18:02

    pis ma szerokie i kompetentne kadry

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • ohoho_gość

    23.03.2016, 19:13

    Pan już nie będzie rządził...ach ciekawe co z "diabłami "? a tak to zawsze robotę naraił :):) a tu takie cóś...nie dobrze...nie dobrze...

    Odpowiedz
    IP: 5.60.xx8.xx1 
  • _gość

    23.03.2016, 20:22

    A któryś z Kulasów?

    Co za problem przecież jest dwóch kompetentnych i doświadczonych Kulasów.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • Mirosław P._gość

    24.03.2016, 00:27

    :)

    Niestety, dla takich ludzi nie ma miejsca na "dworze". Zwłaszcza Junior, wróg nr 1 dworu.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx4 
  • Tomasz B._gość

    24.03.2016, 00:28

    Mariusz

    Przecież mamy żelazną rezerwę w postaci Mariusza. Dlaczego go tam nie przesunąć ;-)?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx4 
  • _gość

    24.03.2016, 07:48

    były dyrektor pan Kaminski

    ciekawe czy ten były dyrektor od 20 lat też brał udział w takich konkursach, bo z obecnie stawianych kryteriów to większości nie spełniał

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx7 
  • _gość

    24.03.2016, 09:21

    pytam, czy wygra członek PNP ?

    Nie narzekaj, bo jak na DYREKTORA Z.U.K, to wymagania są bardzo słabe!!! Zobacz jakie były wymagania na sekretarkę w ZUOS (miejska spółka śmieciowa) dokładnie na: Specjalista ds. public relations i sekretariatu uwaga - Wymagania/obowiązki: 1. Wykształcenie wyższe kierunkowe (dziennikarstwo, nauki społeczne, marketing, zarządzanie). 2. Doświadczenie w branży oraz w dziedzinie Public Relation (min. 2 lata). 3. Posiadanie wiedzy merytorycznej z zakresu marketingu (4P, 7P, 4C) oraz umiejętność posługiwania się trendami promocyjnymi np. outdoor - cyfrowy i interaktywny. 4. Umiejętność opracowania, wdrożenia oraz koordynacji strategii marketingowej (w tym, narzędzi i procesów - mających na celu usprawnienie działania spółki w zakresie marketingu). 5. Organizacja i prowadzenie spotkań służbowych, konferencji prasowych, prezentacji dla mieszkańców, instytucji publicznych czy organizacji samorządowych np. tematyczne, wyjaśniające zagadnienia związane z gospodarką odpadami. 6. Przygotowywanie, redagowanie i aktualizacja materiałów prasowych, medialnych oraz organizacja imprez promocyjnych. 7. Umiejętności w zakresie badań marketingowych: np. badanie opinii publicznej, interpretacja i analiza wyników. 8. Podejmowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż. 9. Zapewnienie zaopatrzenia w materiały reklamowe skoordynowane z działaniami promocyjnymi. 10. Obsługa sekretariatu, w tym: nadzór nad korespondencja i obiegiem dokumentów, obsługa centrali telefonicznej, archiwizacja. 11. Znajomość języka obcego w stopniu bardzo dobrym (profesjonalny j. angielski). 12. Mile widziana znajomość prawa administracyjnego.

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 

    ..._gość

    24.03.2016, 15:03

    rozumiem, że tej sekretarce płacą minimum dychę na rękę? Ciekawe pod kogo napisali?

    Cytuj
    IP: 83.8.xx1.xx4 
  • PiS da_gość

    24.03.2016, 08:46

    ...

    wiórek!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx5.xx5 
  • _gość

    24.03.2016, 10:13

    Może by tak przetarg na administrowanie cmentarzem komunalnym??

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx6.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.