Młoda kobieta znaleziona na dworcu PKS zmarła w izbie zatrzymań

Pamiętajmy o tych którzy odeszli...
Młoda kobieta znaleziona na dworcu PKS zmarła w izbie zatrzymań
Młoda mieszkanka Malborka zmarła w nocy z piątku na sobotę (17/18. czerwca) w izbie zatrzymań tczewskiej komendy policji. Kobieta trafiła tam pijana - na dwie godziny przed śmiercią znaleziono ją na terenie dworca PKS. Policja wyjaśnia również przypadek tajemniczej śmierci 17-latki z Pelplina.

Leżącą na chodniku pijaną kobietę znaleziono około 2-giej w nocy z piątku na sobotę na dworcu PKS przy Alei Zwycięstwa w Tczewie. Na miejsce przyjechała policja:

- Wezwano pogotowie. Obecny na miejscu lekarz stwierdził, że 26-latka może zostać przewieziona do izby zatrzymań (nietrzeźwych można zawieźć do elbląskiej izby wytrzeźwień, bądź do pokoju zatrzymań tczewskiej komendy - przyp. red.). Kobieta trafiła tam - co pół godziny jej stan sprawdzał nadzorujący policjant. Około 4 nad ranem mieszkanka Malborka straciła przytomność i zmarła. - relacjonuje asp. sztab. Dariusz Górski, rzecznik tczewskiej policji. - Dokładną przyczynę zgonu pozwoli ustalić sekcja zwłok, z której dowiemy się też, czy kobieta zażyła np. jakieś środki.

Tczewscy policjanci prowadzą również inne śledztwo związane ze śmiercią młodej kobiety. W miniony piątek (17.06) na stadionie miejskim w Pelplinie znaleziono ciało 17-letniej mieszkanki tego miasta.


- Badamy teraz okoliczności śmierci młodej pelplinianki. - tłumaczy Dariusz Górski.

Policjanci ustalają teraz przebieg ostatnich godzin życia nastolatki. Śledztwo prowadzi również prokuratura, która czeka na wyniki sekcji zwłok.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (52)
dodaj komentarz

  • jocker_gość

    21.06.2011, 06:21

    !!!

    lekarzowi nie chciało się dokładnie przebadać dziewczyny bo chciał dalej odpoczywać a nie zajmować sie pijaną. Policjanci zamkneli ją w pokoju zatrzymań i spokój. Kto sprawdzał stan zatrzmanej co 30 minut ???

    Odpowiedz
    IP: 82.145.xx0.xx7 
  • max_gość

    21.06.2011, 07:47

    Jak ktoś robi sobie krzywdę nadmiarem alkoholu lub zażywaniem innego świństwa i nie uda się go uratować, to "oczywiście" jest to wina lekarza, policji i wszystkich innych. A kiedy zaczniemy brać odpowiedzialność za swoje postępowanie? Irytują mnie takie komentarze wydawane w momencie, w którym nie wiadomo dokładnie, co się wydarzyło wcześniej

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx3 

    Anazja_gość

    21.06.2011, 08:35

    Dokładnie tak!!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 

    Anazja_gość

    21.06.2011, 08:53

    Zeby było jasne...

    Komentarz "Dokładnie tak" dotyczy Jokera. Ten człowiek ma rację. My to wiemy, jak działa policja, a oni wiedzą, jak to było. Dlatego wtrącono zdanie, ze co 30 minut był sprawdzany stan.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 

    jh_gość

    21.06.2011, 14:03

    f

    Jakby policjant do niej nie zaglądał to czemu by stwierdził zgon o 4 a nie jak kończył zmianę o 7 ???????????????????????????????????????????????

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 

    lolo_gość

    22.06.2011, 17:56

    taki mały fakt

    nawet gdyby zaglądali do niej co 15 minut to mózg umiera po 4minutach bez tlenu ,małe szanse przeżycia bez stałej opieki ,a przecież była na dołku a nie na intensywnej terapii

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx8 

    f_gość

    23.06.2011, 12:32

    jh

    No zgadza sie ale to juz nie jest wina policji a lekarza !! ktory nie chcial z nia problemow na izbie !!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • Tczewianin_gość

    21.06.2011, 07:13

    Afera

    Oj będzie się działo w komendzie. Przyjedzie TVN mur beton.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • B@KU$_gość

    21.06.2011, 07:28

    Parodia!!!

    Tacy właśnie są u nas lekarze! Wku...ł się że go obudzili i pojechał ściemnić i z powrotem do łóżeczka. Teraz za jego dupę powinni się wziąć. A co do policji to nie sądzę żeby co pół godziny ktoś zaglądał, ale cóż innego mogą napisać!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx6.xx9 
  • _gość

    21.06.2011, 07:52

    Skandal, należało to stwierdzić, a nie tylko, że jest pijana, może mogła żyć. Proszę portal tcz.pl, aby pilotował okoliczności śmierci tej kobiety, chciałabym się dowiedzieć, czy rzeczywiście nie możny było pomóc???

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx6.xx2 
  • ksiadz.._gość

    21.06.2011, 07:56

    bzdura...cala prawda o policji i o naszych lekarzach.. wyszla najaw !!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx9 
  • ja_gość

    21.06.2011, 08:07

    pić trzeba umieć

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • Alex_gość

    21.06.2011, 10:04

    Pić trzeba umieć? Nie możemy zapominać, że powinny być brane pod uwagę różne okoliczności. A co jeśli ta kobieta wypiła np 2 drinki i wrzucone zostały do jej alkoholu jakieś narkotyki, że znalazła się w takim stanie? Ani lekarz ani policja nie wzięła tego pod uwagę, a rzecz działa się z piątku na sobotę gdzie czynne są dyskoteki i tam bywają różne przypadki. Zawszonych meneli to wiezie się do szpitala a młodą kobietę na dołek bez żadnych badań albo choćby przeprowadzenia płukania żołądka. Co za kraj.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx5 

    gość--_gość

    21.06.2011, 12:44

    to są anioły-p-----a i l-----e.

    Zdadzam się z twoim komentarzem.z ludzi sobie nic nie robią.

    Cytuj
    IP: 77.113.xx7.xx3 
  • styk_gość

    21.06.2011, 08:37

    a dlaczego nie odwieźli jej do elbląga na izbę wytrzeźwień?tam przynajmniej jest stała opieka medyczna.znowu poszli na łatwizne i i na dołek.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx2 
  • Tina_gość

    21.06.2011, 09:40

    Ja nie rozumiem na początku pisze ,,Młoda mieszkanka Malborka,, a na końcu ,,śmierci 17-latki z Pelplina,, O CO CHODZI?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx9 
  • lola_gość

    21.06.2011, 16:25

    użyj mózgu złotko

    26-latka z Malborka zmarła na dołku, a 17-latkę w peplinie znaleziono na boisku. dwie różne sprawy.

    Cytuj
    IP: 213.238.xx5.xx9 
  • iga_gość

    21.06.2011, 09:47

    pewnie policjanci stwierdzili że jak wytrzeźwieje rano to sobie z nią pogadają i spiszą protokół... i wrzucili dziewczynę na izbę wytrzeźwień jako kolejny taki sam przypadek... niestety... nie każdy organizm reaguje w ten sam sposób na alkohol- czego oczywiście tczewscy śledczy nie przewidzieli...// poza tym mam wątpliwości czy każdy przypadek pijanego jest konsultowany z lekarzem?? - no jakoś nie wydaje mi się...więc pewnie w tej sprawie było podobnie... miło byłoby gdyby jakaś Uwaga albo TVN dobrali się policjantom w końcu do skórki

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx4.xx1 
  • _gość

    21.06.2011, 10:02

    niektórzy muszą się nauczyc czytać ze zrozumieniem jak nie wiedza o co chodzi

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xxx 
  • gość_gość

    21.06.2011, 16:43

    a ty naucz się pisać na temat .

    Cytuj
    IP: 83.0.xx6.xx4 
  • yhy_gość

    21.06.2011, 13:14

    ...

    trafiłem kiedyś na tczewski dołek (zaznaczam że nie ze względu na nietrzeźwość). Gadka o sprawdzaniu co pół godz. to jedna wielka ściema. Dyżurni siedzą sobie w dyżurce i oglądają tv lub słuchają radia. Nawet jak mi się do toalety chciało to nie przyszli mi otworzyć. Stan celi jest tragiczny. Brudne, nieprane koce i materac a na środku kałuża moczu po jakimś menelu. Dyżurny kazał rozebrać mi się do samych gaci i koszulki mimo tego że po dołku hulał mroźny przeciąg bo zatrzymany zostałem w lutym. Szkoda tego życia, ale mam nadzieję że dzięki tej śmierci w końcu dobiorą się do tyłka naszej KPP, bo na razie myślą że są bezkarni.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx2 
  • as_gość

    21.06.2011, 16:53

    To izba zatrzymań , a nie Sheraton... ,kałuża moczu po menelu, a do kogo masz pretensje o to , chyba policjant tej kaluży nie zrobił...takie są realia , kultura wśród zatrzymanych nie jest ponadprzeciętna , niestety.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • _gość

    21.06.2011, 13:49

    W naszym Szpitalu lekarze i pielęgniarki śpią na dyzurach, miałam okazje to zaobserwować podczas ostatniego pobytu, w dodatku nikt tego nie ukrywa, jak spytasz o lekarza odpowiedza, "NIe mogę zawaołać teraz lekarza, bo śpi" SORRY co to za dyzur! Wyśpią się a potem przyjmują prywatnie za grubą kase!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx1 
  • C>K>M

    21.06.2011, 17:46

    Lekarze chyba mają do tego prawo z tego co pamiętam.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • antonio_gość

    21.06.2011, 13:56

    haha

    smiech na sali ze sprawdzal co 30 minut ;) to co jest na tczewskim "dolku" to jest totalne bez prawie ;)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx2 
  • st_gość

    21.06.2011, 15:32

    Widzę, że sporo bywalców tczewskiego dołka

    Jeśli już wiecie o popełnieniu przestępstwa to z tym do prokuratury, a nie kolejne gorzkie żale na tcz.pl grona ekspertów. Prokuratura i sąd jest od tego.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx3.xx4 

    C>K>M

    21.06.2011, 18:09

    Miałeś kiedyś do czynienia z machiną prawno-sprawiedliwościową w PL? Bo to co piszesz to S-F, donos na policję do prokuratury z powodu warunków na dołku :D Oczywiście, na drugi dzień po wizycie w prokuraturze do KPP wpadnie wydział wewnętrzny, który zabezpieczy kałużę i prześle mocz do badania DNA, przy okazji instalując ukrytą kamerę, skąd od tej pory będzie obserwował tczewskich stróżów prawa:D

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • HD_DH_gość

    21.06.2011, 15:17

    --- Treść komentarza została usunięta przez Moderatora serwisu ---

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx4 
  • as_gość

    21.06.2011, 15:24

    polska policja i sluzba zdrowia

    sluzba zdrowia lekarz na siedmiu etatach w tej samej chwili dobrze ze wogole dal rade przyjechac ,natomiast policja brak profesjonalizmu, powinny wycigniete zostac wnioski dyscyplinarne ktore nie zostana wyciagniete i bedzie dalej tak samo. a co do burakow co pisza pic trzeba umic, to szkoda gadac zaden nie pomysli ze moze ta dziewczyna zostala nafaszerowana jakims swinstwem przez kolesiow ktorzy chcieli sobie po pipkowac ,teraz nasze przystojne usmiechniete zuchy z komendy beda prowadzic dochodzenie,ciekawe co to dochodzenie wykarze

    Odpowiedz
    IP: 82.20.xx0.xx1 
  • HD_DH_gość

    21.06.2011, 16:31

    "to szkoda gadac zaden nie pomysli ze moze ta dziewczyna zostala nafaszerowana jakims swinstwem przez kolesiow ktorzy chcieli sobie po pipkowac" Oczywiście, zaraz sie okaże że miała zostać ogłoszona świętą :-/ http://www.żal.pl ps. Szkoda że moderator nie podaje powodów usuwania komentarzy :-/ (zakłamanie wam uszami spływa)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx4 
  • as_gość

    21.06.2011, 20:24

    do kolegi HD DH

    czy miala byc swieta czy nie to nie ma nic do rzeczy ,mamy rok 2011 i pewne standardy obowiazuja ,ktos bierze za to pieniadze ,lekarz i policja i powinni wykonywac swoje obowiazki dobrze ,a nie w czasie pracy i sluzby olewac obowiazki ,nie ma tu zadnego zaklamania to sa suche fakty teraz ruch prokuratury ,jednak jak powszechnie wiadomo kruk krukowi oka nie wykole.

    Cytuj
    IP: 82.20.xx0.xx1 
  • Bartek_gość

    21.06.2011, 16:58

    Oj ludzie ludzie, znaleziona o 2 potem do lekarza, kwity itd. to jak na moje trochę czasu Policjantom zabrało a o 4 już znaleziona martwa to faktycznie wszyscy wszystko mieli gdzieś i nikt tam nie zaglądał. Jakoś mi to nie bardzo pasuje. Zastanówcie się czasem trochę nad tym co piszecie. Szkoda Dziewczyna jak każdego człowieka, ale niektórzy sami swoim zachowaniem stwarzają zagrożenie dla swojego zdrowia i życia i jak na moje to tak tu właśnie było i nie ma co za dużo szukać winy po stronie Lekarzy i Policji, bo lekarz widocznie nie widział przeszkód żeby Dziewczynę zabrać do wytrzeźwienia a i policjant nie będzie przy niej siedział cały czas bo to nie przedszkole jak na moje.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xxx 
  • mm_gość

    21.06.2011, 19:33

    Nietrzezwa-no to ile miala promili w wydychanym powietrzu,albo we krwi? Policja niestey zbyt czesto stwierdza,ze ktos jest nietrzezwy tylko poslugujac sie wlasnym wechem i niech mi tu nikt nie wypisuje,ze tak nie jest,bo sama stalam sie ofiara bezmyslnosci tczewskiej policji-nie ma w protokole z wezwania promili-nie ma podsawy do skierowania sprawy na leczenie.A nasz czarny materac w szpitalu, o tym tez nikt nie pisze jak pijani sa traktowani w tczewskich szpitalach. Tak naprawde,to nikt sobie nie chcial w weekendowa noc robic fatygi,sprawa ucichnie i zostanie tylko pograzona w zalobie rodzina.WYRAZY WSPOLCZUCIA DLA CALEJ RODZINY I WSZYSTKICH ZNAJOMYCH TEJ DZIEWCZYNY. Miejmy nadzieje,ze ktos za to odpowie.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx9.xx2 
  • roza-81

    21.06.2011, 19:34

    Brak kultury picia

    Młoda kobieta sama nietrzeźwa do nieprzytomności śpi na przystanku ! Czy teraz ludzie umawiając się na imprezę rozchodzą się na strony po wejściu do lokalu i następnego dnia opowiadają co kto robił ? Sporo w swoim czasie wypiłam ale do domu sama trzeźwa bardziej czy mniej nigdy nie wracałam .Sytuacja dla mnie nie dorzeczna tym bardziej iż tyczy się kobiety ,ona nigdy nie powinna wylądować na dołku ,przecież sama raczej nie piła ,nic tylko towarzystwa pogratulować .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • max_gość

    21.06.2011, 20:32

    Zgadzam się z przedmówcą. A dziewczyny szkoda...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx3 
  • XxX _gość

    21.06.2011, 20:47

    Tczew

    Dam sobie glowe obciac ze stanem kobiety nikt sie nie przejmowal i na 100 procent nikt nie kontrolowal jej co 30 minut kazdy policjant dobrze to wie.

    Odpowiedz
    IP: 62.166.xx4.xx9 
  • _gość

    21.06.2011, 21:25

    haha

    Bez jaj nie rozumiem policji ani lekarzy wiec jak już dziewczyna miała wychlane to natychmiast na dołek a nie lepiej było ją pierw zbadać może była na coś chora itd tego sie nie bierze pod uwagę tylko jak widzą kogoś nawalonego to odrazu na dołek ..........większość z tych komentarzy jest prawdą bo policja myśli ze jak taką zawiozą na dołek to rano bedzie ok a tu lipa przeliczyli się dziewczyna nie żyje ....i następne kwestia jeśli policjant niby chodził do niej co pół godziny i to już jest ściema po co kłamać ale tak jest wygodniej niż mówić ze nikt tak nie zaglądał to lepiej powiedzieć ze ktoś chodził do niej co pół godziny he he he wiem coś o tym bo prac...........................? tam i to jest wszystko z d**y wzięte ....wiec szkoda ze tak sie stało,,,,,,,,,,,,, taka młoda dziewczyna życie całe było przednią ....więc pozostało tylko zbadać całą to sytuacje ...jakaś przyczyna musiała być i nie wierze ze to sie stało przez alkohol na pewno tyle promila nie miała w organizmie .............................ze teraz nie ŻYJE .........................Powodzenia

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • do _gość

    21.06.2011, 21:29

    alex ..........

    MASZ RACJE 100% ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ ......................

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • JasiekK._gość

    21.06.2011, 23:16

    Ile tu mądrali

    Jaaaaaaaa... ilu tu wszechwiedzących... podziwiam, pewnie sami śledczy i prokuratorzy się tu wypowiadają :))) Dyżurni na komendzie nie mają monitoringu, więc doskonale wiedzą, że muszą "pilnowac" zatrzymanych, a jeżeli będzie inaczej to równie doskonale wiedzą, czym to grozi. Na pewno w sprawie dyżurnego będzie toczyło się postępowanie, ale za pewne człowiek ma czyste sumienie, że zrobił wszystko, żeby nie doszło do tragedii. Kto chciałby na siebie ściągac kłopoty i nieszczęście... Tyle!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx2 
  • opti _gość

    21.06.2011, 23:24

    nie wiecie, to nie piszcie! troche was ponosi.widze ze wielu z was to ma jakies zapedy detektywistyczne. szkoda dziewczyny, ale pic to trzeba umiec i robic to z glowa aprzede wszystkim pilnowac trunku zeby nikt nic nie dosypal...nie sztuka napier***** sie jak worek!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx2 
  • HD_DH_gość

    21.06.2011, 23:26

    Heh też bzdura ! Jakby to ode mnie zależało to by w lesie naje$%^& do nieprzytomności leżeli a nie na policji. Co to teraz Państwo ma jednemu z drugim fundować opiekę żeby się własnymi rzygami nie zadławił ? A z jakiej racji do cholery ? Ten świat stanął na głowie od czego ma być policjant żeby naje$%^& żurowi dotrzymywać towarzystwa ??? "A nasz czarny materac w szpitalu, o tym tez nikt nie pisze jak pijani sa traktowani w tczewskich szpitalach." heh, materac ??? to po to płace podatki żeby jakiś nawalony do granic możliwości baran na materacyku spał ??? :-/ Może jeszcze sauna, kafeleczki, zimna woda, ciepła woda i pełen komplet badań ??? W głowach się ludziom PIE$%^&* i tyle !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx4 
  • wtf_gość

    22.06.2011, 02:28

    Tak sie sklada,ze ta dziewczyne znalezli przypadkiem moi znajomi.Z tego co wiem powiedziala ze zostala zgwalcona,wezwano policje i karetke.Policja przyjechala,spisala zeznania itd, zajelo to dosyc duzo czasu i zaden ambulans nie przyjechal,jak bylo pozniej nikt nie wie(a wydaje mi sie ze osoba ktora zglasza takie przestepstwo powinna zostac zabrana do szpitala..) Zdziwilem sie jak przeczytalem rano ta informacje,bo miejsce i czas pasowal natomiast dziwne ze nie ma zadnej wzmianki o mozliwym gwalcie ,a jeszcze dziwniejsze jest to co sie niestety pozniej dzialo z ta biedna dziewczyna.Na koniec dodam ze osoby ktore ja znalazly nie czuly od niej w ogole alkoholu ! Moim zdaniem mozliwa opcja sa srodki odurzajace,a czy ktos je dosypal czy sama je zazyla to mozna sie tylko domyslac.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • gość_gość

    23.06.2011, 18:48

    gość

    są dwie prawdy, żal mi tej dziewczyny,że musiała umierać w taki sposób! najpierw zgwałcona, potem zostawiona samej sobie!!! a chciała się tylko być może pobawić na jakiejś imprezie, albo zwyczajnie wracała do domu i nie miała czym dostać się do Malborka,(z jakiegoś powodu znalazła sie tam na dworcu pks), więc ktoś wyczaił sytuacje i zabawił sie jej kosztem...kosztem jej życia! POLICJO WYKAŻ SIĘ W KOŃCU CZYMŚ, A NIE TYLKO MANDATAMI DLA STARSZYCH LUDZI, KTÓRZY PRZECHODZĄ NA CZERWONYCH ŚWIATŁACH!!! chyba najwyższy czas wziążć się do roboty panowie władzo!!!!

    Cytuj
    IP: 77.113.xx9.xx4 
  • wtf_gość

    22.06.2011, 02:43

    ups nie doczytalem ze karetka jednak przyjechala, moj blad.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • robo_gość

    22.06.2011, 07:27

    dołek

    Między godziną 2 a 4 sprawdzał trzy razy, jeżeli by nie sprawdzał to o 4 rano na pewno nie wezwał by karetki pogotowia do kobiety

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx6.xx4 
  • _gość

    22.06.2011, 14:10

    DO DOŁEK

    WIESZ CO TAK TYLKO NAPISALI ZE O 4 JUŻ NIE ŻYŁA NIKT TU Z NAS NIE WIE O KTÓREJ ZMARŁA WIEC NIE WCISKAJ KITU ZE POLICJA JĄ PILNOWAŁA MOŻE JUŻ NIE ŻYŁA O 2.35 TEŻ TAK MOŻE BYĆ A O 4 JĄ ZNALAZŁ ........JAK CO PÓŁ GODZINY NIBY ZAGLĄDAŁ hi hi hi. PO PROSU MŁODA DZIEWCZYNA NIE ŻYJE I TERAZ TRZEBA DOWIEŚĆ JAKA BYŁA PRZYCZYNA PROSTE

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • gosciowa_gość

    22.06.2011, 17:44

    hmm

    kobiete znaleziono o 2 a o 4 zgon tylko ze okolo 4 ona pewnie dopiero trafaila na dolek.a nie odrazu, wiec gadanie ze sprawdzali co pol h jest bzdurne, jak polozyli ja na dolku to nie szybciej niz przed 4 wiec napewno tu sie fakty nie zgadzaja,,,, a teraz napisza: dziewczyna zmarla bo udusila sie wymiocinami!!! i sprawa zpostanie zamknieta.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • Jarek_gość

    22.06.2011, 19:37

    zmienione fakty

    policja reagowała jak w 99 % przypadków . a to byl właśnie ten jeden procent kiedy kobieta zostala otruta . gdy ja znalezli z minuty na minute wygladala coraz gorzej nie mogla w ogole pozniej mowic ani utrzymac rownowagi siedzac na lawce . policja widziala to jak mozna wziac kogos takiego na dolek nie badajac go co mu jest !? jest pare szczegołow ktorych nikt tutaj nie ujawnił .. jesli sprawa sie nie wyjaśni albo cos zostanie zatajone to bedzie głosno o tym ..

    Odpowiedz
    IP: 83.29.xx7.xx5 
  • mlody_gość

    23.06.2011, 01:16

    zastanówcie się

    jak by nie piła to by się nie wydarzyło. doprowadzić się do takiego stanu to masakra i oczywiście po samym alkocholu by nie zmarła musiała coś brać takie jest moje zdanie

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx3.xx5 
  • Bula_gość

    23.06.2011, 09:34

    sprawa już w prokuraturze

    Zawiadomiłem o tej sprawie rmf fm i sprawa juz jest w prokuraturze. oto link http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-tczew-prokuratura-zbada-czy-blad-lekarza-doprowadz il-do,nId,346584

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xxx.xx0 
  • Alex_gość

    24.06.2011, 23:37

    Cpunka

    O czym wy wszyscy mówicie to zwykła patologia z malborka ktora cpala i sie szmacila w tzcewie.a po sekcji stwierdzili ze byla niezle nacpana i niech nikt tu nie wini lekarza bo lekarz stwierdzil ze w danym momencie moze byc przewieziona do izby wytrzezwien a to co stało sie pozniej to juz napewnno nie byla wina lekarza bobyla pod opieka policji ktora niv=by do niej zagladala co pol godziny jak by zagladala to by napewno widzieli ze dziewczyna wymiotuje i sie krztusi ale ich interseuje tylko zeby sie wyspac i jak ktos skacze za bardzo to pobic ze szok. ale to polska nie ma sie co dziwic.jeszcze raz znalam ja osobiscie bo jestem tez z malborka to poprostu zwylka cpunka i pijaczka. taka droge wybraka sobie sama i nie jest mi jes zal ani rodziny ktora przez nia bardzo cierpi.Patologia

    Odpowiedz
    IP: 81.190.xx5.xx3 
  • Majowa_gość

    02.07.2011, 15:25

    Do Alex..

    Gdzie była ta rodzina, która przez nią tak bardzo cierpi, gdy ona zaczynała ćpać i pić.... Alkoholizm i narkomania to choroba, za którą tkwią dużo głębsze problemy. Jasne, że nad alkoholikiem i narkomanem nie należy się litować i jeśli nie przyjmuje ofert pomocy zostawić samemu sobie, tylko wtedy jest szansa, że się odbije. Ona się niestety nie odbiła, ale też jako ekwipunek na drogę nie dostała zbyt wiele, żeby stać się silną i przeżyć. My,którzy zostaliśmy możemy tylko bardziej uważać, żeby nasze dzieci lepiej wyposażyć na przyszłość i żeby historia się nie powtórzyła...też jestem z Malborka.

    Odpowiedz
    IP: 109.44.xx3.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.