Chcesz skutecznie sprzedawać w sieci? Dołącz do Cyfrowych Rewolucji

(fot. mat. prasowe)
Chcesz skutecznie sprzedawać w sieci? Dołącz do Cyfrowych Rewolucji
Dla wielu konsumentów proces zakupowy rozpoczyna się w internecie. To właśnie tam zapadają pierwsze decyzje odnośnie do wyboru konkretnego produktu lub usługi. Nieobecność Twojej firmy w tym etapie to ogromna strata - w ten sposób kupuje już ponad 80% Polaków[1]. Co możesz zrobić, by to zmienić? Dołącz do Cyfrowych Rewolucji i poznaj tajniki skutecznej sprzedaży w sieci.

Dlaczego warto sprzedawać w sieci?

Powyższe dane to tylko jedna z korzyści, dla których warto wystartować ze sprzedażą w sieci. Obecnie tego typu działania stały się już standardem. Wiele firm poza stacjonarną sprzedażą bardzo mocno angażuje się również w działania online.
Dzięki temu wiele marek np. z sektora MŚP może skutecznie się skutecznie. Nie muszą ograniczać się wyłącznie do działań lokalnych - mogą docierać do klientów w całym kraju, a nawet dalej. To podnosi także wygodę kupujących. W internetowym sklepie mogą swobodnie decydować o wyborze o każdej porze - co więcej, mogą skorzystać z kilku popularnych metod płatności.

Wreszcie - rozwój e-commerce wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Możesz rozwinąć działalność np. w modelu dropshipping - bez ponoszenia wysokiego ryzyka inwestycyjnego. Sieć oferuje nieograniczone możliwości a e-commerce to sektor, który w kolejnych latach będzie prężnie się rozwijać.

Jak zacząć sprzedawać w sieci?

Krok 1 - wybierz branżę, w której chcesz działać
Na założenie sklepu internetowego mogą zdecydować się zarówno istniejące biznesy, jak i osoby bez aktywnej działalności. Jeśli masz już własny sklep, możesz przenieść sprzedaż posiadanych produktów do internetu. Jeśli nie, możesz zacząć działać w modelu dropshipping i wybrać dostawcę, który dostarczy produkty bezpośrednio do klientów.

Wybierając asortyment, warto jednak kierować się znajomością danej dziedziny lub branży. Rolą internetowego sprzedawcy jest nie tylko prezentowanie produktów, ale także doradzanie i zachęcanie do zakupu. Specjalistyczna wiedza z pewnością Ci to ułatwi.     

Krok 2 - wybierz platformę sprzedażową

Sprzedaż w sieci możesz rozpocząć szybko, np. korzystając z platform z gotowymi szablonami i zestawem niezbędnych narzędzi. Należą do nich m.in. Shoper, Sky-Shop.pl, RedCard. Dzięki nim możesz szybko przystosować wygląd witryny, zaimportować pliki produktowe i skonfigurować opcje bramki płatności.  

Krok 3 - dotrzyj do klientów w sieci

Ważnym aspektem funkcjonowania sklepu online jest jego odpowiednia promocja. Zadbaj o jego obecność m.in. w mediach społecznościowych. Dzięki nim możesz utrzymywać stały kontakt z kupującymi oraz budować wiarygodność sklepu w oparciu o ich opinie. Fan page może służyć także do prowadzenia płatnych kampanii lub działań w ramach, lub sprzedaży wielokanałowej, tzw. omnichannel. 

Wiedza specjalistów e-commerce za darmo!

Cyfrowe Rewolucje to darmowe kompendium wiedzy dla przedsiębiorców. Na stronie cyfrowerewolucje.pl znajdziesz wiele przydatnych informacji, które pomogą Ci rozpocząć skuteczne działania w sieci. Do dyspozycji użytkowników oddano obszerną bazę wiedzy, kursy, webinary i masę branżowych artykułów. Dzięki nim możesz rozwijać swoją wiedzę z zakresu logistyki, marketingu, obsługi klienta, płatności i wielu innych.  

W sekcji inspiracji znajdziesz także pasjonujące case studies. Dzięki nim możesz dokładnie prześledzić drogę wybranych marek - od pomysłu do realizacji.


[1] Ponad 80 proc. Polaków kupuje przez internet. Głównie ubrania, obuwie i elektronikę

Powyższy tekst jest materiałem reklamowym (artykuł sponsorowany), który stworzył wyłącznie Reklamodawca. Redakcja Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte w tym artykule. Chcesz zamówić taki artykuł? Zapraszamy tutaj: reklama Tczew
Drukuj
Prześlij dalej