Tcz.pl logo

Szukaj

Skandal po Halloween. Dziecko dostało cukierek z igłą

(fot. czytelnik)
Skandal po Halloween. Dziecko dostało cukierek z igłą
Igłę ukrytą w czekoladowym cukierku znaleźli rodzicie dziecka z Tczewa, które zbierało cukierki na terenie miasta. To niestety kolejny taki przypadek na terenie kraju.

Nie każdy lubi Halloween - przebieranki w duchy i upiory mocno krytykuje m. in. Kościół Katolicki. U niektórych nienawiść do tego popularnego wśród dzieci święta, poszła zbyt daleko. Można czegoś nie lubić i nie tolerować - jednak zachowanie, o którym pisze nasz czytelnik, mogło doprowadzić do prawdziwej tragedii:

Dziecko znalazło wbitą igłę w cukierek, który dostało podczas zbierania na Halloween na osiedlu TTBS - pisze pan Marek.


Dziecko odwiedzało mieszkania w blokach przy ulicy Roweckiego i Komorowskiego.


Dodajmy, że podobna sytuacja miała miejsce w kilku polskich miejscowościach - także w pobliskim Godziszewie. Tam matka dziewczynki w cukierku z galaretką znalazła ostrze do temperówki.

Jestem absolutnie wstrząśnięty informacjami z Godziszewa. Jak wielkim trzeba być szubrawcem i podłym, głupim, złym człowiekiem, aby wkładać ostre przedmioty do cukierków, które zbierały wczoraj nasze dzieci. To jest absolutny skandal, którego nic nie tłumaczy. Wszystkich rodziców, każdą osobę, która posiada informacje w tej sprawie, proszę o bezpośredni kontakt z Policją, która oczywiście jest już zaalarmowana. To jest po prostu szok, głupota i okrucieństwo" - napisał w mediach społecznościowych burmistrz Skarszew, Jacek Pauli.

Jak podało TVN24, włodarz obiecał 10 tysięcy złotych za pomoc policji w namierzeniu osób odpowiedzialnych za umieszczenie niebezpiecznych przedmiotów.

Jeśli zauważyłeś/aś błąd w artykule, prosimy o kontakt. Twoja pomoc jest dla nas bardzo cenna i pozwala nam utrzymywać wysoką jakość treści.
Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły! Chcesz podzielić się ważną informacją, napisać o ciekawym wydarzeniu, które miało miejsce w Twojej okolicy, czy po prostu wyrazić swoją opinię na jakiś temat? Zapraszamy Cię do tworzenia treści razem z nami. Wyślij swój tekst, zdjęcia lub wideo poprzez formularz, a my opublikujemy je na naszej stronie. Pokaż, co jest ważne dla Ciebie i Twojej społeczności! Pamiętaj, że każdy głos ma znaczenie.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (88)
dodaj komentarz

  • +15

    Aga_gość

    03.11.2024, 14:19

    Teraz

    Ostrza i igły a za rok trutki , masakra

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx5  #
  • +4

    xx_gość

    03.11.2024, 15:24

    nie igły i metale

    Ale przestępców przebranych w potworów , dewastujących klatki schodowe i rzucanie w drzwi mieszkańców jajkami to patologia ,która w przyszłości będzie już ośmielona takimi czynami kopać w drzwi mieszkańców i dewastować ich mienie. Rodzice ,kim wy jesteście ,że wypuszczacie przebrane dzieci w teren ,aby otrzymać cukierka, więc ktoś miał dość ich nachalnych wymuszeń tak postąpił ,że dał igłę by się odczepili i przestraszyli.Służby porządkowe nie reagowały w tym przypadku , że hołota patologiczna za przyzwoleniem rodziców biega po osiedlach i niszczy mienie. STOP PRZEMOCY!! Przemoc nieletnich(dzieci) wobec mieszkańców SKANDAL naszych czasów . Władze kościelne są winni takich ekscesów bo zapoczątkowali takie marsze ,które są skierowane wobec mieszkańców .Amen

    Cytuj
    IP: 79.163.xx9.xx6  #
    +12

    ..._gość

    03.11.2024, 15:33

    nie cukierki

    bardzo dobrze jeszcze gówna w torebce mogli tej przeklętej patologi dać. Wielu klatkach budynków są kamery, radzę dzielnicowemu i administracji sprawdzić zapis ,kogo to dzieci i rodziców surowo ukarać. za 800+ można wagon cukierków kupić nie trzeba wymuszać sypaniem mąki i rzucaniem jajkami, ale patologiczni rodzice tego nie rozumieją.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx9.xx6  #

    Gość _gość

    04.11.2024, 10:59

    A co na to Policja

    Takich s....... Ów to tylko do czarnego Delfina lub białego Łabędzia w Rosji

    Cytuj
    IP: 37.31.xx6.xx1  #
    -1

    skuter'_gość

    05.11.2024, 22:52

    j**ac cie

    dobra ty k***o gruba j**ana co ty p***isz do mnie jakis skandal j**ac cyganów i ciebie brudna stara szmato z obwislymi dojcami i grubym dupskiem widze ze lubisz w dupe

    Cytuj
    IP: 46.148.xx8.xx7  #
  • -22

    Olo_gość

    03.11.2024, 14:29

    Będę miłował bliźniego swego...

    Obrońcy wiary katolickiej, strażnicy wartości chrześcijańskich okazali w ten sposób miłość bliźniemu i dali dowód na to że są gotowi bronić tradycyjnych obyczajów oraz wiary przodków wszelkimi dostępnymi środkami.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx8  #
  • -14

    a_gość_gość

    03.11.2024, 14:42

    Obraz polskiego katolika ,a w niedzielę do kościoła da na tacę żeby mieli na baby i pójdzie do komunii co za podłość ,nie dziwi mnie że ta sekta upada ludzie w końcu przejrzeli na oczy ,może jeszcze za mojego życia zobaczę jak w tych budynkach będzie coś innego .

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx1  #
    +13

    ARNI_gość

    03.11.2024, 18:43

    BEz sensu twój komentarz. Katolicy nie biorą udziału w Helowin. Tak się bawi lewica. Widocznie był cukierek a w środku psikus.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx0  #
    +1

    Urszula._gość

    03.11.2024, 18:57

    Alw pIerdolIisz. Tak się bawią sataniści, a nie katolicy. Ich dzień i ich święto. Wiesz co to "false flag"? To własnie takie działanie lewaków by winą obarczyć przeciwnika.

    Cytuj
    IP: 185.136.xx9.xx1  #
    +4

    gosc_gość

    03.11.2024, 19:58

    oj,

    co za bzdury wypisujesz!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4  #
    +10

    Lalka_gość

    04.11.2024, 08:00

    A skąd ty wiesz że to był Katolik, może to ty sam taki numer zaserwowałeś małolatom i teraz zwalasz wine na innych. KK zniszczył mniemanie dumnego Chrześcijanina poprzez nadstaw drugi policzek i zrobili z ludzi mameje. Gdyby to było w średniowieczu to by ci ten głupi łeb odrąbali, za bezpodstawne obrazy

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx2  #
  • -5

    Echh_gość_gość

    03.11.2024, 14:35

    W sobotę do poludnia słyszałem w lidlu jak jedna stara torba rozmawiala z doroslym synkiem o tym i stwierdziła, że może dzięki temu dzieci przestaną pukac jej do drzwi. Typowy moher z pierwszej ławki w kosciele.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx1.xx3  #
  • +77

    Gosc_gość_gość

    03.11.2024, 14:35

    Cukierki

    Zawsze nas uczono , żeby nie brać cukierków od obcych, nadal to jest aktualne..

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx0  #
  • -17

    H_gość

    03.11.2024, 14:47

    To pewnie ci bogobojni pato-katolicy (nie mam nic do zwykłych wierzących).

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx9  #
  • -34

    Szopena_gość

    03.11.2024, 14:51

    Na wycieraczkę

    My z ziomalami na szopena całą wycieraczkę posypaliśmy mąką i jajkiem rzuciliśmy bo nikt drzwi nie otwierał mamy po 12 lat

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx2.xx1  #
  • +6

    Jasno_gość

    03.11.2024, 15:14

    Ciesz się

    Gdyby ktoś otworzył i dał cukierka z gwoździem? Ciesz się że nie otworzył

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx6  #
  • +37

    Ja_gość

    03.11.2024, 14:58

    To że ktoś jest idiotą i robi takie rzeczy nie podlega dyskusji według mnie bo to oczywiste. Bardziej jednak zastanawia mnie fakt wpajania dzieciom przez rodziców jak również przez nauczycieli żeby nie brać nic od obcych a w szczególności jedzenia (np.słodyczy) bo nie wiemy z kim mamy do czynienia. Czy osoba "po drugiej stronie" ma dobre czy złe intencje. Po czym Ci sami rodzice przebierają dzieci w fajne hallowenowe stroje i pozwalają zbierać słodycze od obcych ludzi. Zostawiam to tylko tutaj bo może ktoś się nad tym zastanowi

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx3.xx6  #
  • +33

    Ina_gość

    03.11.2024, 15:25

    Wkładanie do cukierków igieł itp. Jest straszne i okropne . Nie obwiniała bym o to katolików ale to zwykli chuligani . Ale prawda też jest taka że w obecnych czasach nie bierze się cukierków i słodyczy od nieznajimych. Przecież tam mogły być też trujące substancje itp. Rodzice powinni się zastanowić na co narażają swoje dzieci .

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xxx.xx5  #
  • -2

    Chuligan_gość

    03.11.2024, 16:19

    Chuligan po ustawce w lesie z inną bojówką usiadł po wszystkim z kartonem ptasiego mleczka i nadziewał je igłami ... Hooligani to honorowi ludzie ...

    Cytuj
    IP: 5.173.xx9.xxx  #
    +1

    Dikembe_Mutombo_gość

    04.11.2024, 11:19

    a propos wpisu ._gość

    Jeśli pakowanie do słodyczy igieł, ostrzy,a tym bardziej trucizny jest przestępstwem o znamionach usiłowania zabójstwa, to wpis ww. gościa jest nawoływaniem i podżeganiem do tego przestępstwa, co jest również przestępstwem. Tcz.pl jako administrator ma obowiązek zawiadamiania służb o takich czynach, więc czekamy na reakcję. Chyba że administrator bierze na siebie takie treści i się z nimi utożsamia.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0  #
  • +4

    z_gość

    03.11.2024, 15:40

    a mógł....

    "Gdyby ktoś otworzył i dał cukierka z gwoździem? Ciesz się że nie otworzył"

    DLA przestrogi mieszkańcy mogli zlać ich wodą i wtedy by było wiadomo kogo to są przebrane przestępcy , przestępcy w akcji ,a tata w uchylonej windzie czekał za łupem .

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx9.xx6  #
  • +16

    Lamasterium _gość

    03.11.2024, 15:54

    IQ ponieważ

    Po tym co czytam z waszych wpisach. W Tczewie nie brakuje debili a najgorsze że kolejne pokolenie będzie poszerzać deblizm od przodków debili.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx0  #
  • +34

    tcz.pl_gość

    03.11.2024, 15:56

    skandal

    Proszę o sprostowanie tcz.pl jakoby za wkładanie szpilek do cukierków odpowiadał Kościół katolicki i jego wierni. To słabe z waszej strony że szukacie winnych właśnie tam.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8  #
  • -9

    x_gość

    03.11.2024, 16:18

    co tu prostować w opini ...

    Kościół tą całą akcję rozkręcał od kilku tygodni na wszystkich portalach były ogłoszenia zbiórek. W kościele potrzebna jest skromność, roztropność i radość nie taka jaka jaką kościół proponował (marsze ubranych za potworów) nasz kraj głęboko religijny nie powinien kopiować tego co pochodzi z Ameryki czy Brazylii,a władze diecezjalne i parafialne mają za zadanie edukowanie młodzież i dzieci w wartości i życzliwości wobec bliżniego.Amen...

    Cytuj
    IP: 79.163.xx9.xx6  #
    -5

    PAPIEZ_gość

    03.11.2024, 16:21

    Papież nadziewał i zawijał w papierki

    Cytuj
    IP: 5.173.xx9.xxx  #
  • -4

    Eryktczew_gość_gość

    03.11.2024, 17:05

    Moją perspektywa

    Według mnie jako katolika jest to bardzo interesujące oczywiście nie obchodzę halloween ale mogli chociażby dać normalne bez żadnych igieł i różnych Ostrych narzędzi do cukierków niech obchodzą Dalej te szatańskie zabawy to powodzenia a rodzice niech nie będą w szoku bo to w końcu Polska i nie Tylko tu są takie przypadki

    Odpowiedz
    IP: 37.128.xx6.xx9  #
  • +16

    Karo_gość_gość_gość_gość_gość

    03.11.2024, 17:08

    Może służby zajmą się chuliganami, którzy zwykłym mieszkańcom obsypują drzwi mąką lub oblewają innymi substancjami. A małych dzieci to rodzice raczej w ogóle nie powinni puszczać do obcych i wyłudzać od nich cukierków!

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx4.xx5  #
  • +4

    Gość_gość_gość_gość_gość_gość

    03.11.2024, 17:24

    Tak może zachować się tylko debil

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx8  #
  • -5

    ***** ***_gość

    03.11.2024, 17:43

    ***** ***

    Co te j**aćpisy robią. Szok.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx0  #
  • +3

    1 z 7 mld_gość

    04.11.2024, 08:51

    kto to sa je3acpisy? peowce?

    Cytuj
    IP: 79.186.xx0.xx8  #
  • +11

    guest_gość

    03.11.2024, 17:45

    blablabla

    Chciało się róbta co chceta to nie ma co się skarżyć.

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx3.xx1  #
  • -7

    Pozdrowienia2025_gość

    03.11.2024, 17:51

    Za rok

    Do zobaczenia za rok. Sam sie przebiore i będę chodził po cukiereczka i będę prowadził spis i dokumentacje wraz z gopro gdzie i od kogo jakiego cukiereczka otrzymałem, później sąd za usiłowanie zabójstwa i heja z Wami katolicy bezmózgie ;)))

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx6  #
  • -3

    @tczewyak_gość_gość

    03.11.2024, 18:05

    W kontakcie ???? będziemy razem chodzić

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3  #

    ty _gość

    03.11.2024, 19:38

    głupku jeden !!:)))

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx8  #
  • @tczewyak_gość

    03.11.2024, 17:53

    Dotąd niewiadome było że na Roweckiego i Komorowskiego tyle głupich qrew mieszka żeby takie coś dzieciom zrobić.udławcie się przy żarciu i zdychajcie.Karma wraca Szmaty!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3  #
  • +19

    TO MOŻE _gość

    03.11.2024, 19:37

    co poniektórzy zrozumieją, że spora część społeczeństwa nie życzy sobie nachodzenia, nachalnego nagabywania w dniach, kiedy wracają wspomnienia po bliskich , którzy odeszli do Wieczności, i szykuje się do celebrowania Dnia WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH i Zaduszek....może co poniektórzy zrozumieją , że nie każdego w te dni bawi pusta , jak łeb właściciela, dynia....może ktoś zrozumie, że idzie się wkurzyć kiedy zaskoczony lokator nie ma cukierków , ale znajduje rozsypaną mąkę lub uświnioną klamkę ...może ktoś, komuś powie , że w polskiej tradycji te dni są dniami skupienia, wspomnień i pamięci... wielu ma gdzieś idiotyczne małpowanie , durnego, obcego, o pogańskich korzeniach "obyczaju"... ???... p.s. jeżeli nie starcza na słodycze z 800+, zorganizujcie zbiórkę ...DORZUCĘ PARĘ ZŁOTYCH, tylko niech przestaną łazić tam , gdzie ich nie proszą !!! ..zresztą, co się pieklić ? psikus za psikus ...:))

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx8  #
  • -20

    @tczeviak_gość

    03.11.2024, 22:21

    Tą wypowiedzią potwierdziłeś że powinieneś zostać w kondonie albo w skarpecie...dzieciaki nie smarują wszystkich drzwi,jak kogoś nie ma to odchodzą,a jak jakiś głupi wścibsky ryj podchodzi do drzwi i patrzy przez wizjer i nie stać go żeby dać symbolicznie JEDEN cukierek na grupe ma obsmarowane drzwi.NIE CHCESZ W TYM UCZESTNICZYĆ TO NIE PCHAJ RYJA Z CIEKAWOŚCI POD WIZJER, SIEDŹ DALEJ W FOTELU, OGLĄDAJ TV I NIE UCZESTNICZ W TYM...proste

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3  #
    -3

    Ell_gość

    04.11.2024, 09:14

    Przestań pieprzyc O bliskich którzy odeszli pamięta się zawsze a nie w dzień robię ją cyrków i pokazów jak u cyganów " na pomnikach byle pokazać się wtedy przed rodziną A potem ten syf na pomnikach po pokazowie jednego dnia" utrzymuje się aż do wiosny Proponuję pamiętać o bliskich zmarłych cały rok!!!! I o dzieciach by sprawić im radość tak drobnym gestem chociaż tego jednego dnia w roku Obrzydzenie bierze na ludzi zrutinizowsnych życiem tak bardzo że sami nie pamiętają już że kiedyś byli dziećmi i drugiemu życzą zle

    Cytuj
    IP: 46.113.xx2.xx9  #
    -1

    DURNA CIPO !!!_gość

    04.11.2024, 11:46

    " Ell_gość 04.11.2024, 09:14 Przestań pieprzyc O bliskich którzy odeszli pamięta się zawsze a nie w dzień robię ją cyrków i pokazów jak u cyganów " na pomnikach byle pokazać się wtedy przed rodziną A potem ten syf na pomnikach po pokazowie jednego dnia" utrzymuje się aż do wiosny Proponuję pamiętać o bliskich zmarłych cały rok!!!! I o dzieciach by sprawić im radość tak drobnym gestem chociaż tego jednego dnia w roku Obrzydzenie bierze na ludzi zrutinizowsnych życiem tak bardzo że sami nie pamiętają już że kiedyś byli dziećmi i drugiemu życzą zle" PAMIĘTAM o zmarłych przez cały rok !!!.. a to że komplementuję cię przymiotnikiem "durna", uzasadniam twoją głęboką niewiedzą , ignorancją i być może wrodzonym debilizmem...mianowicie, dzieci nie tylko 31.10 mają okazję otrzymać cukierka czy słodki upominek...jest Dzień Dziecka -1 czerwca-piszę- bo pewnie nie wiesz !!:))...jest 6 grudnia - św. Mikołaj , 24 GRUDNIA -Wigilia Bożego Narodzenia - przychodzi Gwiazdor z upominkami, są wreszcie imieniny i urodziny , gdzie dzieci z normalnych rodzin jakiś tam upominek otrzymują ...oczywiście żal mi dzieci z rodzin patologicznych, których rodziciele przepijają 800+, także nie starcza na cukierki, i trzeba dzieci gonić po cudzych chałupach, aby raz w roku posmakowały cukierka ... p.s. twoja głupota , jest PORAŻAJĄCA !!! 31.10 - jedyny dzień w roku , gdzie dziecko ma okazję coś otrzymać ! :)) ....ręce i i nogi opadają !!!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx8  #
    -1

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    04.11.2024, 17:55

    do TO MOŻE

    Ręce opadają jak się czyta takie rzygi. Czy Ty zdajesz sobie sprawę że taka igła może spowodować wewnętrzne krwawienia i w dalszej kolejności śmierć człowieka??? Czy życie ludzkie ma dla Ciebie mniejsze znaczenie niż Twój zasrany spokój w śmierdzącej norze???

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1  #
  • +18

    Mario Tcz._gość

    03.11.2024, 19:49

    Skandal !!!

    Skandal,to ,że ktoś puka do mych drzwi i zakłóca mój spokój i moją żałobę!A jak im ktoś nie otworzy,to niszczą mienie w imię jakiegoś importowanego zwyczaju.Mi i większości moich znajomych nie jest do śmiechu w przeddzień odwiedzin grobów moich bliskich i przyjaciół!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx5  #
  • -8

    rad_gość

    04.11.2024, 08:47

    Jesteś bardzo smutnym i gnuśnym człowiekiem...

    Cytuj
    IP: 88.220.xx2.xx0  #
    -5

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    04.11.2024, 17:57

    a usiłowanie poważnych uszkodzeń w przewodzie pokarmowym dziecka ukoi Twój smutek? Że jesteś p***...ty to mało powiedziane.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1  #
  • +5

    Wredna baba..._gość

    03.11.2024, 19:56

    I wlasnie dlatego...

    ...kocham naszą małą wieś Lubiszewo. Tutaj nawet osoby deklarujące przynależność do związków wyznaniowych wydają się być przyzwoitymi ludźmi. Nie mamy z nimi żadnych zażyłych kontaktów, ale też nie dali nam powodu do podważenia tezy o ich zacności. Szanujemy własną różnorodność i bez pogardy podchodzimy do zabaw dzieci i młodzieży mającej prawo do wyhasania się.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx2  #
  • +26

    agata_gość

    03.11.2024, 20:09

    Nie wszyscy świętują Halloween. Dzieciaki tego nie rozumieją i dzwonią do KAŻDEGO mieszkania. Mieszkańcy się denerwują, ponieważ zwrócenie uwagi kończy się w najlepszym wypadku umazanymi drzwiami. Rozwiązaniem problemu mogłoby być ustalenie ZASAD zabawy. Przystrojone drzwi mieszkania = biorę udział w Halloween, brak ozdoby = nie obchodzę. I portal taki jak Tcz.pl powinien takie rozwiązania propagować i co roku przypominać, bo być może wyeliminowałoby to potencjalnie niebezpieczne sytuacje i nie byłoby takich artykułów jak ten.

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx5.xx3  #
  • +2

    Tczew_gość

    03.11.2024, 20:22

    Cukierki

    U nas były szczęśliwe i zabawnie ubrane dzieciaki wraz z rodzicem, dostały cukierki i podziękowały, cukierki były bezpieczne, fajna zabawa i mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie jeszcze fajniej.Proponuje oddzielić ideologię, których dzieci nie muszą słuchać bo psują wszystko co wesołe i fajne a przestępstwa typu igła w cukierku powinny być ścigane i ukarane. Tyle w temacie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx3  #
  • +8

    xxxxx_gość

    03.11.2024, 21:30

    nie popieram nadzienia z igłą

    Ale nie popieram również zachowań patologicznych i zakłócania miru domowego osób wracających z cmentarza przeżywających wspominających swoich bliskich. Absolutnie to co mnie osobiście się wydarzyło w ubiegłym roku ,że nie otworzyłam małoletniej patologi i przyszłym przestępcom drzwi od mieszkania ,za drugim razem miałam 6 jajek na drzwiach a przy drzwiach ściany do dnia dzisiejszego są oblepione jajecznicą i co jeszcze 31 .10.2024 r po raz kolejny drzwi były obrzucane i ściany klatki również , ale tym razem moja ukryta kamera zarejestrowała kto to rzuca więc zgłoszenie do dzielnicowego poleci. W ubiegłym roku to tata naprowadził dzieci ,aby z zemsty to zrobiły ,a sam stał w windzie przy uchylonych drzwiach na czatach i czekał ,aż jego dzieci obdarzone zostaną cukierkami. NIE tylko moje drzwi były przedmiotem zemsty ,ale obok też. NIE dziwie się ,że ten cukierek z igłą to odstraszenie patologi od takich zachowań. Rodzice powinni za taki stan zachowania PONIEŚĆ konsekwencje administracyjne ,gdyż są odpowiedzialne za zachowanie swoich dzieci i wprowadzają ich w stan przestępczości.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx9.xx6  #
    +2

    ._gość

    06.11.2024, 20:03

    przestępstwa typu "igła"

    Przestępstwa gówniarzy nie równa się przestępstwu igły. GDYBY nie wandalizm nie było by igły w cukierku. PRAWDA!!!!!

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx3  #
    +1

    X_gość

    07.11.2024, 03:52

    Ukarać rodziców koniecznie

    Ukarać rodziców za debilizm, który, Przekazują dzieciom patologicznym

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx6  #
  • -1

    Olo_gość

    03.11.2024, 20:23

    weszpolak czy katabas?

    "Alw pIerdolIisz. Tak się bawią sataniści, a nie katolicy. Ich dzień i ich święto. Wiesz co to "false flag"? To własnie takie działanie lewaków by winą obarczyć przeciwnika."

    Te gromadki często kilkuletnich dzieci przebranych w zabawne stroje, przemierzających miasto po to by po prostu świetnie się bawić, to byli ci lewacy i sataniści? Puknij się w ten prawicowy zakuty łeb, paranoiku ty.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xxx  #
  • +13

    nnn_gość

    03.11.2024, 22:38

    Pyszna zabawa. Dawaj cukierka bo inaczej ci zrobię syf na drzwiach. A za dziesięć lat będzie - dawaj kasę bo ci kosę pod żebro sprzedam. Róbta tak dalej, bezstresowo itp ...

    Cytuj
    IP: 46.205.xx0.xx8  #
    +5

    ......_gość

    04.11.2024, 00:44

    zabawne stroje.....

    Bal wszystkich świętych to wymysł kościoła ,który nie wie w jaki sposób ma zachęcać dzieci i młodzież , przebrani za potworów z trupią czaszką to nie święci,a WY Proboszczowie ,których straszycie każdego wierzącego.piekłem zrobiliście piekłu dla wielu z nas poprzez organizowanie takiego burdelu. Z tego balu wyszło to ,że gówniarze przebrane biegały po osiedlach dewastując klatki schodowe waląc w drzwi przeszkadzając w dniu poprzedzającym ŚWIĘTO ZMARŁYCH.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx9.xx6  #

    Ewa_gość_gość

    05.11.2024, 11:26

    Słaby jesteś w czytanie? Mowa była o kimś, kto wsadza szpilkę w cukierka jako "false flag" a nie o tych dzieciach...

    Cytuj
    IP: 80.52.xx9.xx8  #
  • +2

    Cukierki suchostrzygi_gość

    03.11.2024, 22:26

    Zapraszam

    Nie widzę problemu ,żeby dać dzieciom po kilka cuksow,szkoda,że u nas było w bloku tak mało,bo tylko 2 delegacje,ale za to syn sprowadził pół klasy.Zapraszam za rok,fajnie byłoby wprowadzić oznaczenia np na klatce,kto chce lub nie chce gosci

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx0.xx0  #
  • -5

    jacek placek_gość

    03.11.2024, 22:48

    ksiendza wam trzeba

    ja skropiłem dzieci święconą woda i świętym salcesonem w imieniu cnotliwej maryji z gwaded**y....poczułem siarkę w powietrzu i smród demona jak wychodził z maluczkich ....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5  #
  • +16

    Michał _gość

    03.11.2024, 22:48

    Włącz myślenie

    Najprościej atakować katolików ... Ja jestem katolikiem i nigdy na taki chory pomysł bym nie wpadł! Fakt, to nie moje święto- pogańskie i niepolskie, ale po prostu go nie obchodzę.Brzydzę się zachowaniem tych, którzy wymyślili tą akcję i celową nagonkę (na skalę całego kraju) i w tym celu narażają dzieci na utratę zdrowia lub jeszcze gorzej... Sam czekam na rzetelne śledztwo

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx6.xx2  #
  • +2

    @tczeviak_gość

    03.11.2024, 23:08

    Normalnie myślący chłop z Ciebie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3  #
  • +4

    STOP HEJT_gość

    04.11.2024, 07:38

    STOP HEJT

    No w takiej sytuacji to zarzut może być tylko jeden - usiłowanie zabójstwa. Złapać każdego i posadzić.

    Odpowiedz
    IP: 89.174.xx5.xxx  #
  • -1

    Rowerowy_johny_gość_gość

    04.11.2024, 08:20

    A mi dzieciaki zjadły 2/3 cukierków ...

    .... z dyni z cukierkami, którą miałem w zasadzie dla nich przygotowaną. W sumie dobrze bo sam by je zeżarł i był gruby.

    Odpowiedz
    IP: 157.25.xx0.xx6  #
  • Jon_gość_gość

    04.11.2024, 09:04

    ..

    Jak czytam komentarze nie dziwię się że ten świat zwyczajnie się kończy A człowiek to najgorsza menda i świnia Chodzi tu i o komentarze i taki postępek Pozwólmy dzieciom być dziećmi To tylko zabawa niezwiązana z poglądami A trzeba być psychopatyczną szma.. Żeby i zrobić coś takiego jak wbicie igły w cukierek Jak i pisząca popierające to bzdury jak powyżej Drodzy inteligentni inaczej " karma wraca Mam nadzieję że wróci i do was bardzo szybko

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx2.xx9  #
  • +15

    tak_gość_gość_gość_gość_gość_g_gość

    04.11.2024, 09:15

    to jest tragedia co te dzieciaki narobiły na jednosci narodu starej schorowanej kobiecie i panu po 80 :( całe drzwi w jajkach widziałem jak wyszła ta kobieta i się popłakałai zaczęła trząść jak to zobaczyła , czego wy uczycie te dzieci ? istna tragedia co to wyrosnie z tych osob ktore to zrobily

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx6  #
  • -2

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    04.11.2024, 18:00

    Współczuję ale czy to uzasadnia igły w cukierkach?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1  #
    +2

    ,_gość

    07.11.2024, 03:45

    Co będzie?

    Z tych co teraz dewastują to w przyszłości banda kryminalistów co będą napadać na ludzi i wymuszać pieniądze.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx6  #
  • +13

    GTC_gość

    04.11.2024, 11:31

    Nie uważam, że przebieranie dzieci w diabły i kościotrupy, potwory to "tylko taka zabawa". A skoro uważam, że jest to szkodliwe przeniesienie zza granicy konsumpcyjnego happeningu, o możliwych bardzo negatywnych skutkach dla rozwoju duchowego i emocjonalnego dzieci, nie dostrzegam powodów, dla których miałabym być zmuszona kupować cukierki, żeby nimi karmić cudzych podopiecznych. Niestety w konsekwencji mam kolejny rok z rzędu dom obrzucony jajkami w miejscach, z których trudno je usunąć z tynku. I nie uważam tego za właściwe wychowawczo. Te jajka razem z mąką mogłyby posłużyć do wypieku ciasteczek dla tych uzależnionych od cukru młodych z postępowymi rodzicami, ale może prościej jest żebrać z jednoczesnym zagrożeniem zniszczenia mojej własności. Co do odmawiania wizytom duszpasterskim, nie wydaje mi się, aby ich skutkiem było uszkadzanie mienia, więc to chyba jednak zupełnie co innego.

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx1.xx4  #
  • Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    04.11.2024, 18:05

    Dyskusja nie jest o dawaniu cukierków tylko o ładowaniu w nich niebezpiecznych przedmiotów i igraniu z życiem dzieci.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1  #
  • +12

    Big Daddy _gość

    04.11.2024, 11:44

    krótka lotka

    Dzieci w tych powalonych czasach należy uczyć, żeby nie brać niczego do obcych. Niestety rodzice, by mieć chwilę spokoju od bachorów pozwalają im na te praktyki domokrążców. Igła w cukierku to pół biedy. Dzieciaki może spotkać większa krzywda. Nigdy nie wiadomo na kogo się trafi, więc po co kusić los? Kupcie dzieciakom pół kg cukierków i niech sobie w domu w planszówki pograją. Halloween nie przyjmuje się w Polsce. Trzeba to sobie jasno powiedzieć. Ludzie tego nie chcą. Warto też dodać, że rodzice pozwalają dzieciom na gryzdanie mazakami po drzwiach, sypanie mąki czy podrzucanie jajek. To jest chore.

    Odpowiedz
    IP: 195.94.xx7.xx5  #
  • +20

    Luk Skajłoker_gość

    04.11.2024, 11:58

    Druga strona medalu

    U mnie też zawitało gromadka dzieciaków po cukierki. Grzesznie odpowiedziałem, że nie obchodzę tego "święta" i zamknąłem drzwi. Niestety dzieciaki nie odpuściły. Jeden z nich kopnął mi w drzwi. Wyskoczyłem za nimi i okazało się, że na klamce też rozlali jajko. Złapałem dwóch i powiedziałem, że dzwonię na policję. Niech ich mundurowi zabiorą do domu. Może czegoś ich to nauczy. Zza rogu wyskoczyła matka jednego z dzieci i oburzona zaczęła się drzeć, że jaka policja. Przecież to tylko psikus. Zapytałem się więc jej czy też chciałaby takiego psiukusa i tak należy uczyć dzieci. Odpowiedziała, że nie będę jej dawać rad rodzicielskich. Mniejsza o to. Skończyło się na tym, że matka zdecydowała się posprzątać to, co dziecko zostawiło. Byłem jednak świnią i nie dałem jej ręcznika papierowego. Użyła swojej czapki.

    Odpowiedz
    IP: 185.183.xx3.xx1  #
  • +6

    Joanna Dźwigowa_gość

    04.11.2024, 12:37

    Winni rodzice

    Jaki odpowiedzialny rodzic puszcza dzieci do obcych po słodycze? Mnie w dzieciństwie uczyli rodzice, żeby od obcych nic nie brać. Rodzice powinni wyciągnąć lekcje z tych przypadków ???????????. Mnie to martwią jedynie smaczki i kawałki kiełbas rzucane na trawniki psom z żyletkami/ trutką w środku. O ile można nauczyć psiaka nie jeść niczego z ziemi, o tyle pełno jest bezdomniaki, które później konają w cierpieniach ????

    Odpowiedz
    IP: 83.187.xx0.xx6  #
  • +3

    somsiadka z nizin_gość

    04.11.2024, 12:51

    dokarmianie dzieci

    Bez kontroli wypuszczone dzieci. Tym razem igła, a ile mogło być otrutych cukierków?. Kiedyś człowiekowi przez myśl nie przeszło wziąć coś od obcego. W sumie może i lepiej, selekcja naturalna górą.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx2  #
  • +6

    ja_gość

    04.11.2024, 15:00

    chora wyobrażnia rodziców

    Z otrzymanego świadczenia 800+ kupili dzieciom maskotki o wizerunku potworów , kościół zwołał na 31 .10 . tzw. bal wszystkich świętych ,a po tym balu zaczęły się dziać przestępcze wybryki a terenie Tczewa i innych miast. Małoletnie dzieci w przedziale wiekowym 9-13 nadużywali swojej mocy pukając i dzwoniąc do mieszkańców w domofony ,aby wejść na klatkę schodową i wówczas wymuszać cukierki ,a jeżeli nie dostaną to użyć zemsty i porzucać jajkami, pomalować klamki i posypać mąkę na wycieraczkę. Niektórym młodym przestępcom co niszczyli mienie pomagał tata bądz frajer mamusi w rzucaniu jajek na drzwi i ściany w klatce schodowe . Dorosły człowiek o pustej głowie dyni naprowadza dzieci do zemsty i naruszenia prawa. Ten cukierek z igłą miał być przestrogą ,aby za cukierka ,którego nie dostaną nie dewastować mienia. Ten cukierek miał odstraszyć ,że cukierków od nieznanych się nie odbiera ,a w tym wypadku wymuszać siłą i przestępstwem.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx1  #
  • +2

    Gość _gość_gość_gość_gość_gość_gość

    04.11.2024, 14:36

    Ludzie jak ktoś by wbił igłę w tego cukierka to by nie wystawała zwykła ściema dla rozgłosu

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xxx.xx7  #
  • -7

    Gość_gość

    04.11.2024, 15:40

    O k***a, co ja widzę. Idioci "chrześcijanie" z dobrych domów bronią DOSŁOWNIE K***A PRÓBY OKALECZENIA LUB ZABICIA (zależnie gdzie taka połknięta igła się wbije) DZIECI bo... mąkę nasypali im na wycieraczkę i rzucili jajkiem w drzwi? P***nijcie się w łby stare, paskudne, durne mohery. Absolutnie zdegenerowane zwierzęta udające dobrych chrześcijanów.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xxx  #
  • -5

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    04.11.2024, 18:09

    Niezła pointa dla przypowieści o nastawianiu drugiego policzka, ot takie polskokatolickie miłosierdzie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1  #
  • +2

    Ewa _gość

    04.11.2024, 18:14

    fakt

    Nie jestem za ani przeciw tego typu zabawom... sklepy same nakręcają do tego " święta"... ale żeby dzieci niszczyly cudze mienie to juz przegięcie! drodzy rodzice puszczacie bombelki na. cukierkowanie to zwróccie im uwagę aby nie niszczyć komus elewacji czy cudzego mienia! bo to juz wykroczenie, aczkolwiek obsypanie mąką ok jest spoko, ale jajka, farby! to już przesada! nie pochwalam głupoty tego kogoś co narażał życie dziecka bądź kogokolwiek innego. raczej wykazał się brakiem mózgu!!! nie chciałeś/as brać w tym udziału nie musiałeś otwierać drzwi!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx7  #
  • +6

    GTC_gość_gość

    04.11.2024, 21:01

    Nie otworzyłam drzwi i jajka na tynku ... kilka lat temu, gdy na mąkę na cegle chropowatej od słupków bramy spadł deszcz też nie było całkiem spoko, bo były kluski białe. Dla mnie to uczenie dzieci szantażu, bo podobno cukierki to pierwszy etap, niektóre miały oczekiwać pieniędzy w zamian za rezygnację z "psikusa".

    Cytuj
    IP: 83.20.xx4.xx5  #
  • Piotr_gość

    04.11.2024, 19:20

    ...

    "Alw pIerdolIisz. Tak się bawią sataniści, a nie katolicy. Ich dzień i ich święto. Wiesz co to "false flag"? To własnie takie działanie lewaków by winą obarczyć przeciwnika."

    Debil i tyle

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx4  #
  • -3

    Seba_gość

    04.11.2024, 19:26

    Kacapy z okolicy

    To Ruskie kacapy. Prawdziwy Polak Polakowi nie zrobi krzywdy.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx4  #
  • xxx_gość

    04.11.2024, 21:40

    "Chuligan po ustawce w lesie z inną bojówką usiadł po wszystkim z kartonem ptasiego mleczka i nadziewał je igłami ... Hooligani to honorowi ludzie ..."

    Oczywiście ustawka była na wspólną masturbację bo jaraja chuliganów mężczyźni i męskość

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx4  #
  • +1

    ehhh !!!_gość

    04.11.2024, 23:12

    "Ręce opadają jak się czyta takie rzygi. Czy Ty zdajesz sobie sprawę że taka igła może spowodować wewnętrzne krwawienia i w dalszej kolejności śmierć człowieka??? Czy życie ludzkie ma dla Ciebie mniejsze znaczenie niż Twój zasrany spokój w śmierdzącej norze???"

    ZASRANY TO JESTEŚ TY ...PO SAME OŚLE USZY , TĘPAKU !!! takiego gnojka ..nic tylko zutylizować ... PO CHOLERĘ TAKA WESZ ISTNIEJE ?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx8  #
  • -2

    ..._gość

    05.11.2024, 02:21

    Święto nie nasze bo z Wysp Brytyjskich i Skandynawii doprowadzone do przesady przez amerykańców do przesady (jak wszystko). Ale żadne też Wszystkich Świętych bo oryginalnie było w maju - przesunęli sobie datę żeby zawłaszczyć rodzime tradycje na rzecz kościoła jak zwykle. Jak już to dziady, ale też bardziej na wschodzie niż u nas.... Za narażanie życia i zdrowia - do pierdla. Ale łażenie ludziom po domach też nieładnie. Powiedzcie dzieciakom że jak będą większe to na imprezę Halloween'owa do knajpy sobie pójdą, albo dyskotekę w szkole, albo jak już nic nie działa to niech tylko po znajomych domach chodzą. Branie słodyczy od nieznajomych... ręce opadają.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx1  #
  • Ann_gość

    05.11.2024, 08:49

    Szok

    Katolickie wiedźmy mają więcej wspólnego z szatanem niż te dzieci co obchodzą Hallowenn

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx3.xx5  #
  • +1

    Jery_gość

    05.11.2024, 08:53

    Igła w cukierku?

    Przypatrzmy się bliżej temu zdjęciu. Po pierwsze, to nie wygląda mi na igłę ? Po drugie, jeżeli dziecko wrzuci takiego cukierka do koszyka, to ptasiego mleczka podpada ze ścianek czekolada Po trzecie, cukierek wygląda jakby był wyciągnięty z pudełka , nie zgnieciony, nie podrapany ,jest w całości. Ktoś chce za wszelką cenę wprowadzić ludzi w złość, a cześć z nich daje się nabrać na te gierki. Ktoś opisał, że jakby to było w średniowieczu........, zdrowo myślący człowiek wie że to nie średniowiecze i należy żyć , bawić się, śmiać , a nie umartwiać się nad sobą. Na szczęście nie żyjemy w średniowieczu tylko w 2024 roku.

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx4.xx0  #
  • -1

    Średniowiecze_gość

    05.11.2024, 21:08

    Jak żyć premierze ...

    Osobiście nie biorę udziału w takich zabawach, fakt, że ktoś zrobił coś takiego powinno być ścigane prawnie i karalne. Co do samego "Halloween" to wystarczyłoby gdyby osoby chcące brać udział w zabawie wywiesiły na drzwiach jakąś ozdobę dynia wycięta z papieru, nietoperz, cokolwiek itp. a rodzice nauczyli dzieci, że jedni biorą w tym udział inni nie i jak nie widzisz, żadnej ozdoby na drzwiach to nie pukaj. W taki właśnie sposób często na wioskach się bawią, jeśli nie ma ozdób albo np. dyni przed domem/drzwiami - to ta osoba nie bierze udziału w zabawie i obie strony mają spokój. Niestety albo stety żyjemy w społeczeństwie każdy ma różne poglądy i upodobania. Swoją drogą ale z kolędowaniem jest tak samo, często jak na drzwiach nie ma C+M+B to księża wcale nie pukają do drzwi i nie ma problemu.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx6  #
  • +2

    bEM_gość

    06.11.2024, 08:16

    cała prawda

    Wysyłam wam link z odpowiedzią na wasze chore pomysły kto wkładał ostre przedmioty do słodyczy i nie byli to Pisowcy czy katolicy: tnij.tcz.pl/?u=49c606

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx5  #
  • +1

    też dotarłem _gość

    06.11.2024, 11:36

    do tego...lewackie pedalstwo nie odszczeka, ale to drugorzędna sprawa...kto by się przejmował bezmózgą hołotą ?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx8  #
  • +4

    .._gość

    06.11.2024, 09:49

    igranie z życiem dzieci

    "Dyskusja nie jest o dawaniu cukierków tylko o ładowaniu w nich niebezpiecznych przedmiotów i igraniu z życiem dzieci."

    Życiem i zdrowiem własnych dzieci igrają rodzice ,które po cichu pomagają im w przestępstwie dewastacji mienia innych osób . IDIOTYCZNI rodzice cieszą się tym ,że ich dzieci są samodzielni buszując o póżnej porze w terenie , wykonują czyny zabronione prawem ,ponieważ rzucanie jajkami , kopanie w drzwi osób ,które nie dały cukierków to wykroczenie czy nawet przestępstwo. UDZIAŁ w tych czynach dzieci mieli również rodzice , tato nowoczesny ojciec z przypadku pomagał w zemście wobec tych co nie dali cukierka czy nie otworzyli drzwi na walenie w nich rzucał z impetem jajkami , co zauważyłam mając włączoną kamerkę ,która taki fakt zarejestrowała. Czego wówczas oczekiwać w przyszłości od takich dzieci, gdzie rodzić bądz frajer mamy daje taki przestępczy przykład. Wątpię czy dzieci ,które przyniosły łup zdobyty agresją znalazły w cukierku inny przedmiot w celu narażenia ich na życie.???

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx3  #
  • doszukajcie w sieci..._gość

    06.11.2024, 10:21

    "- Zaczęliśmy wertować TikToka. Już we wrześniu najmłodsi użytkownicy pokazywali, "co zrobią innym dzieciom w Halloween" oraz jakie "niespodzianki" im przygotują. Ujawniliśmy nagrania z produktem od udrażniania rur, spermą, fentanylem, haczykami wędkarskimi i innymi ostrymi przedmiotami - wylicza. - To nie było jednorazowe. Tych postów ujawniliśmy przeszło 3,5 tysiąca. One wygenerowały od września 125 tysięcy wyświetleń - dodaje Szostko." ...no i , wygląda na to że znaleziono, tych "katolików" zatruwających studnie, sypiących szkło do mąki, i atakujących bawiące się niewinne europejskie dzieci...niestety niestety nie są to "mohery" z pierwszych ławek w kościele... :((..czy teraz sk***iele przeprosicie ? ...policji życzę owocnych poszukiwań, ponieważ nawet komenda główna zaangażowała się w gówniarskie zabawy ... lewackie pomyje !!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx8  #
  • -2

    Smutek._gość

    06.11.2024, 20:16

    Czytam i nie wierzę.

    Jakże nisko upadło społeczeństwo, jeśli za akty barbarzyńskich zachowań wini się potencjalne ofiary (dzieci), a nie sprawców! To tak, jak obrona pedofilskiej bandy w sutannach twierdzeniem, że dzieci ich prowokują do molestowania i gwałtów! Okropne...

    Odpowiedz
    IP: 80.51.xx2.xx4  #
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.