Debata przed drugą turą już za nami

Mirosław Pobłocki i Witold Sosnowski spotkali się na debacie (fot. tcz.pl)
Debata przed drugą turą już za nami
Wczoraj (29.11) odbyła się debata prezydencka zorganizowana przez "Dziennik Bałtycki", telewizję Tczew, TCZ.PL oraz Fundację Pokolenia. Przedwyborcze starcie zorganizowano w ramach akcji "Masz głos, masz wybór". Na pytania odpowiadali Mirosław Pobłocki oraz Witold Sosnowski - zwycięzcy pierwszej tury wyborów.

Do ostatecznej wyborczej rozgrywki coraz bliżej - 5. grudnia po raz drugi pójdziemy do urn. Wybierać będziemy pomiędzy Mirosławem Pobłockim (Porozumienie na Plus), który w pierwszej turze wyborów otrzymał 7339 głosów oraz Witoldem Sosnowskim (Razem i Odpowiedzialnie), który zdobył 3969 głosów. Wczoraj obaj panowie spotkali się na przedwyborczej debacie. Debata składała się z trzech części - w pierwszej części spotkania każdy z kandydatów odpowiadał na 5 pytań zadanych przez Sebastiana Dadaczyńskiego z "Dziennika Bałtyckiego". Dziennikarz pytał m. in. o to jak kandydaci wyobrażają sobie wkład miasta w funkcjonowanie powiatowego szpitala. Mirosław Pobłocki podkreślał, że miasto jest żywotnie zainteresowane rozwojem szpitala i pomaga, np. dofinansowując zakup karetek. Jednak kwota 20 mln zł, która potrzebna jest, by rozwinąć szpital, przekracza możliwości budżetu, dlatego dla szpitala należy jak najszybciej pozyskać inwestora. Z kolei Witold Sosnowski podkreślał, że to właśnie ludność miasta stanowi połowę mieszkańców powiatu, dlatego urząd powinien finansowo zaangażować się w rozbudowę podległej starostwu placówki - np. przekazując szpitalowi kwotę 2 mln zł co 2 lata. Kandydaci zostali również zapytani o pomysł na ratowanie pozostającego w gestii powiatu mostu przez Wisłę. Kandydat PnP wyjaśniał, że najpierw trzeba zacząć od przygotowania kompleksowego programu rewitalizacji zabytku, by potem na zasadzie partnerstwa urząd - starostwo ubiegać się o dofinansowanie ze stosownego ministerstwa. Tymczasem Witold Sosnowski tłumaczył, że powiat stara się co roku przeznaczać pewne sumy na remont mostu, ale dla jego uratowania niezbędne jest współdziałanie wszystkich gmin. Obaj panowie byli pytani również o kwestię integracji Tczewa z Trójmiejskim Związkiem Metropolitalnym - Mirosław Pobłocki tłumaczył, że należy pomyśleć również o przystąpieniu Tczewa do spółki Szybka Kolej Miejska - dzięki wkładowi (ok. 1 mln zł) mielibyśmy zagwarantowaną większą liczbę połączeń z Trójmiastem.

Podczas kolejnej tury kandydaci zadawali sobie pytania nawzajem. Mirosław Pobłocki pytał obecnego starostę m. in. o to, jak wyobraża sobie funkcjonowanie w Tczewie wyższej uczelni. Z kolei Witold Sosnowski pytał wiceprezydenta, czym różnią się programy Porozumienia na Plus i Razem i Odpowiedzialnie. W kolejnej części pretendenci do prezydenckiego fotela odpowiadali na wylosowane pytania spisane na kartkach przez gości debaty (z uwagi na mnogość pytań, odpowiedzi na te, których nie zdążono zadać na debacie, zostaną udzielone na łamach piątkowego "Dziennika Tczewskiego"). Publiczność pytała m. in. o to, dlaczego zrezygnowano z imprez w parku i czy to prawda, że Razem i Odpowiedzialnie, chce przyłączyć się do partii Joanny Kluzik-Rostkowskiej.

Na wideorelację z poniedziałkowej debaty zapraszamy tutaj oraz na antenę Telewizji Tczew (sieć kablowa Vectra na kanałach K65 na częstotliwości 823,25 oraz K12).


Za pomoc w realizacji debaty dziękujemy dyrektorowi gimnazjum nr 1 - Tadeuszowi Dzwonkowskiemu

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (100)
dodaj komentarz

  • Slabiutko Poblocki_gość

    30.11.2010, 00:05

    On slabiutko, slabiutko Poblock wyszedl. Debatach była ciekawa, bo mieszkancy mogli zadawac pytania, na ktore jedynie Sosnowski dobrze odpowiadal. Poblocki jak zauwazylem nie wiedzial do konca o czy mowi... Moim zdanie karty sie odwroca i w II turze zdecydowanie wygra Sosnowski

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx9.xx5 
  • hejaho

    30.11.2010, 08:14

    RiO zawsze czujne

    Widzę, że panowie z RiO czuwają całą noc, by trochę inwektyw na kontrkandydata swojego napisać. Bardzo to przykre, że w ten sposób chcecie wygrać wybory.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    hehehe

    30.11.2010, 08:23

    ...

    hejaho :) tonący brzytwy się chwyta, muszą robić co im Zbigniew U. karze :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    myślący

    30.11.2010, 08:32

    rzeczywiście delegacja z rio spora

    a jeśli ktoś pisze, że pobłocki wypadł "słabiutko", to chyba tylko dlatego, że nie naobiecywał gruszek na wierzbie - tak trzymać, by my tczewianie nie chcemy być karmieni obietnicami bez pokrycia A tej fali negatywnych komentarzy pod adresem wiceprezydenta pisanych o tym samym czasie pozwolę sobie nawet nie skomentować

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    hehehe

    30.11.2010, 09:03

    ...

    na moje to Witek i Zbyszek nauczyli się korzystać ze zmieniaczy IP :))) Panie Pobłocki - dobrze wiemy, że tylko Pan się nadaje z dwójki kandydatów i nie ma opcji aby ten dyslektyk sosnowiecki Panu zagroził, swoją drogą - czy można tak zrobić aby starostą już nigdy nie został ? tak utemperować go raz na zawsze ?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    30.11.2010, 09:19

    A dlaczego Pan Pobłocki na powyższym zdjęciu jest na pierwszym kadrze, a drugi kandydat stanowi rozmazane tło?

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 

    hehehe

    30.11.2010, 09:29

    ...

    trzasł się ze strachu, ot co :) na filmie będzie lepiej widać :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • adek_gość

    30.11.2010, 00:06

    brawo panie Sosnowski

    Sosnowski- spokojnie, rzeczowo u smiechem na twarzy! brawo !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx2 
  • stary zając

    30.11.2010, 00:06

    Las mógł porównać

    Las zmęczony jest kolejnymi igrzyskami z udziałem pretendentów do gałęzi. I stary zając twierdzi, że z początku myślał, że rudowąsy królik będzie jednak sukcesorem po starym białym króliku. Jednak świerkowski miał coś do powiedzenia... No więc przebywanie na piaskowej polanie dało efekty. Zające nie dajcie się więcej od królików.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Krzychu_gość

    30.11.2010, 00:09

    Witek jest git!

    połozył Pobłockiego równo na łopatki. dla mnie zdecydowanie lider. jestem pod wrażeniem. Poblocki wyraźnie zmęczony, wkurzony i gadający bzdury

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx1.xx6 
  • zniesmaczona_gość

    30.11.2010, 00:15

    Pobłocki- zdecydowanie nie!

    Pobłocki żenada. Popełniał błedy w podstawowych sprawach: do Gdańska z Tczewa nie jest panie Pobłocki 20 km!! Kolejna sprawa gadał o takim uznaniu na programu PnP- dla mnie nieporozumienie. przeciez głosy Witka, Kamińskiej i Mroczkowskiego (pozostałych kandydatów również) świadczą wyraźnie, że ludzie nie akceptują programu PnP!!! Panie Pobłocki mniej dumy i więcej pokory, dla mnie bezadziejnie wypadł

    Odpowiedz
    IP: 178.56.xx9.xx2 
  • Poblocki zmiazdzony_gość

    30.11.2010, 00:16

    Po tej debacie utwierdzilem sie, ze zrobilem blad glosujac na Poblockiego.. Strasznie nie mily z wyrazu twarzy, jak sie usmiechal, to wygladalo jakbyscie to robil na sile... Z reszta widac bylo po wypowiedziach i oklaskach kto sie lepiej wypowiadal na debacie. Najlepsze bylo jak sie wypowiadal poblocki na temat dotacji unijnych, nie mial zielonego pojecia na temat mozliwosciu uzyskiwania srodkow na projekty miekkie. Opowiadal o projektach twardych, czego w pytaniu przez mieszkanca tczewa nie bylo. Na takich waznych sprawach nie potrafic sie wypowiedziec??? Moim zdaniem skandal... Tczew cofalby sie a nie rozwijal, gdyby poblocki zostal prezydentem. Na szczescie mozna bylo posluchac Sosnowskiego, co czynili jak zauwazylem tacy ogladajacy jak Prezydent Odya, vice Prezydent Drewa, Poslowie Kulas I Smolinski, no i reszta waznych osób na sali. Z reszta na koncu oklaski potwierdzily to, ze wie o czym mowi ten caly Sosnowski i dlatego wlasnie bede na niego glosowal. Czego rowniez innym czytelnikom tcz zycze i pozostalym mieszkancom Tczewa.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx5.xx1 
  • waclaw_gość

    30.11.2010, 00:17

    Jedna ten Pobłocki jest dość słaby

    Widać że pan Mirosław uzyskał już wszystko co mógł w I turze więc mojego głosu już nie dostanie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • _gość

    30.11.2010, 00:27

    Sztuczny chłopiec z baneru został rozgromiony. Dość już tej kontynuacji i stabilizacji na takim poziomie. To jest dopiero mrzonka cyt. "należy pomyśleć o przystąpieniu Tczewa do spółki Szybka Kolej Miejska - dzięki wkładowi (ok. 1 mln zł) mielibyśmy zagwarantowaną większą liczbę połączeń z Trójmiastem". Przecież ten milion nic nie znaczy w takim organizmie jak kolej. Następnym ruchem nowego prezydenta będzie wpuszczenie firmy gryf na nasze drogi, która zastąpi Veolie i wtedy dopiero się okaże jak bardzo zadowoleni będą mieszkańcy naszego miasta. Ranna wypowiedz starosty, że jak tak dalej pójdzie to miasto w niedalekiej przyszłości stanie się jednym organizmem razem z trójmiastem jest jak najbardziej zasadna - patrz kolej metropolitalna, komunikacja zbiorowa również i w Tczewie z tego wszystkiego zostaną tylko same ochłapy. M.P jako prezydent ociąga się z finansowaniem szpitala, a chce dotować kolej .

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • hejaho

    30.11.2010, 08:16

    do skm przyłączył się pruszcz i mieszkańcy mają godny dojazd skm-ką. no ale normalne, że skoro ktoś pracuje dla starostwa, to woli, że kasa szła dla powiatowego szpitala

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    hehehe

    30.11.2010, 08:26

    ...

    ech gdzie te czasy kiedy można było skm-ką śmigać na trójmiasto ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Ladnie..._gość

    30.11.2010, 00:49

    Szkoda ze nie bylem

    Urcze, zaluje ze nie bylem, a z tego co widze i slyszalem bylo ciekawie... Zaluje, ze nie bylem, bo podobno mozna bylo zobaczyc prawie prawdziwego poblockiego, którym tak na prawde za duzo nie wie i slabo jest przygotowany do stanowiska prezydenta. Na poprzednich debatach byl pod "inna maska" jakbyscie aktora, którym znalby scenariusz... W I turze glosowalem na Sosnowskiego i w II turze rowniez zaglosuje na Sosnowskiego

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx6.xx5 
  • Gdyby nie Odya_gość

    30.11.2010, 01:05

    Gdyby nie obecny Prezydent Odyja... ktory musial go poprzec w wyborach na Prezydenta, bo gdyby tego nie zrobil, to znaczyloby ze zle dobral sobie wspolpracownikow, to Pan Poblocki niemialby nic tu do powiedzenia w tym naszym kochanym Tczewie. Dlatego zdobyl tyle glosow, ale na pewno to wszystko sie odwroci w II turze... Oj sie zdziwi Pan Poblocki jak przegra z Panem Sosnowskim... Ja i cala moj rodzina na pewno bedziemy glosowac za Panem Sosnowskim, trzymaj za panem mocno kciuki.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • zonk_gość

    30.11.2010, 01:33

    gdzie jest link do debaty ?

    Jak Pobłocki słabo wypada, to materiały kryte gdzieś po innych zakladkach. Pani redaktor prosze o umieszczenie bezpośredniego linku do tej debaty wpo artykułem. Chciałbym tam szybko dotrzeći obejrzeć tą debatę. Zrobi to pani czy usunie mój post ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • hejaho

    30.11.2010, 08:21

    szanowny panie z RiO

    Proszę czytać ze zrozumieniem - Na wideorelację z poniedziałkowej debaty zapraszamy jutro do naszego działu Telewizja Internetowa i na antenę Telewizji Tczew Nie wietrz wszędzie spisku, chociaż nawet Cię twoje towarzystwo do tego przyzwyczaiło

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    zonk_gość

    30.11.2010, 08:35

    koniec zPiSków !!!

    ale przecież ja pisalem "jutro" :) debata była 29, a mój post 30 pzdr.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • mieczyslaw

    30.11.2010, 03:25

    Panie Witoldzie S.

    Proszę sobie żartów nie stroić. Co to ma znaczyć, że: "powiat stara się co roku przeznaczać pewne sumy na remont mostu" - stara się i co z tych remontów wynika? Niedawno był "remont" przeprowadzony, w moście są dziury - a już latem w tych miejscach asfalt był zniszczony (można było przewidzieć, że zima dopełni zniszczenia), teraz woda dostaje się do desek i je niszczy. Lampy na moście poprzepalane od dawna. Efektem tych "remontów" pańskich jest zamykanie mostu na długie tygodnie lub miesiące, mimo iż zakres prac sugeruje by wykonać je w ciągu 2-3 tygodni lub bez wyłączania obiektu z ruchu, np. nocą.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Do Mieczysława_gość

    30.11.2010, 07:03

    Wiesz dobrze, że z tymi budżetami Powiat ani miasto nie są w stanie zrobić jakiegoś większego remontu, o czym wspomniał na debacie p. Pobłocki. Pytanie kto rządził Powiatem wówczas gdy most ten został mu wciśnięty zamiast pozostać pod zarządem centralnym? Kto jest za to współodpowiedzialny Mieczysławie? Odpowiedz proszę?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • _gość

    30.11.2010, 06:11

    Z tą słabością Pobłockiego to bzdura. Przeczytaj

    Moim zdaniem wszystkie negatywnie komentarze napisali ludzie Sosnowskiego. Byłem na debacie i było jak zwykle - Sosnowski merytorycznie cienko. Przyszło z nim mnóstwo jego podopiecznych, którzy klaskali mu bo byle zdaniu. Takie komentarze to ostatnia deska ratunku dla Starosty. Sami Państwo widzą jakie to jest żenujące.

    Odpowiedz
    IP: 85.25.xx9.xx4 
  • ...._gość

    30.11.2010, 06:39

    też byłem

    popatrz na godziny wpisów. Te godziny powtarzają się regularnie po wszystkich tematach, w których trzeba chwalić Sosnowskiego. Poprostu ten portal utracił wiarygodność bezstronnego medium lokalnego. Byłem na tej debacie i obiektywnie mówiąc, Pobłocki rzeczywiście jest juz zmęczony choć jak zwykle gdał do rzeczy, a Sosnowski, no cóż, jak zwykle poopowiadał parę bzdurek, parę bzdetów. Bodajże czterokrotnie wracał do szpitala nie pytany o to, że o szkole wyższej nie wspomnę. No i ten kompromitujący brak wiedzy merytorycznej, urzędniczej nawet w zakresie działań, które realizuje jako starosta. Wstyd.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xx2 

    lol_gość

    30.11.2010, 06:59

    To beszczelne kłamstwo z tWOJEJ strony. Jeśli byłeś na debacie to wierz, że obiektywnie tą akurat wygrał Sosnowski. Z resztą po co o tym pisać można obejrzeć i samemu się o tym przekonać. To fakt którego nie zmieni twój komentarzyk ;)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx4 

    też_gość

    30.11.2010, 08:08

    do lol - też byłem

    prawda cię zabolała, lol? Nie mając argumentów, rzucasz inwektywy. Zaprawdę, zaprawdę, prawdziwy sośniak z ciebie.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx4.xx4 

    hehehe

    30.11.2010, 09:13

    ...

    Zbyniu wiemy, że tam byłeś, wiemy jak tresowałeś sosne, lecz nic na prawdę nic nie pomorze ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • tczewianka_gość

    30.11.2010, 07:00

    wybór !!

    Wybierając Sosnowskiego wybieramy jego ludzi jak : Antczak,Kafka, Urban. Ci tylko czekają jak Witek pójdzie do ratusza ,a oni za nim.Znam Sosnowskiego od wielu lat i wiem ,że sie nie nadaje,aż na takie stanowisko jak prezydent.Sam przecież mówi ,kto będzie w jego drużynie.Kadencja Sosnowskiego nic dobrego nie da dla miasta .Służyć będzie swoim koleżkom tak jak to robi od lat. Szkoda głosu na cieniasa.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx9 
  • zonk_gość

    30.11.2010, 08:42

    na konkrety proszę !!

    Wybierając Pobłockiego wybieramy takich ludzi jak : Ostrowski (CBA), Szlagowski (PASJNS), Kurek (come back!). Nie atakuj, bo sam zginiesz!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx0 

    hehehe

    30.11.2010, 09:50

    ...

    tczewianko zapomniałaś o lobbyście od pustaków z gdańskiej :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    do tczewianki _gość

    30.11.2010, 17:42

    klika poblockiego

    gadasz byle gadasz... mecza mnie te posty... zobacz ile młodych ludzi pracuje w starostwie, idz do urzedu, albo spojrz na niego spod urzedniczego biurka obiektywanie i zobacz ilu starych wyzeraczy tam zalega. ja nie bede glosowac na poblockiego wlasnie z tego wgledu- chce w Tczewie zmian!! jak posadzimy Pobłockiego na strołku nie zmieni się nic prze kolejne 16 lat. nie jest tak dobrze, abym nie chciał zmian. Pobłocki wciągnie się ze swoimi kumplami, no o stanowiska musi naobiecywacv za poparcia.. kaminska od spraw społecznych a mroczkowski od gospodarczych zgadłam. mam dosc układów w Tczewie!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • Cataluna_gość

    30.11.2010, 07:26

    To był mecz...

    Barcelona wygrała z Realem 5:0, ciekawe jaki wynik padnie w dogrywce o fotel prezydenta: Tczewa? Pozdrawiam wszystkich kibiców i wyborców:-)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx8 
  • _gość

    30.11.2010, 07:33

    Sosnowski zrobił sobie sztuczną publikę

    Oklaski po każdym słowie najlepiej. Jakie to prostackie. Łapie się już Pan wszystkiego jak tylko może. Nie wierzcie ludzie w to, że Pobłocki wypadł słabo. To fałsz.

    Odpowiedz
    IP: 212.227.xx8.xxx 
  • fff_gość

    30.11.2010, 10:59

    dokładnie! sztuczna publika-żenada! Pobłocki zdecydowanie wiódł prym.

    Cytuj
    IP: 178.56.xx1.xx8 
  • gosc_gość

    30.11.2010, 07:50

    sztuczny to Ty jestes, bo ze wzgledu na wiek brak Ci sil do nie tylko oklaskow.Po za tym byly one wyjatkowo spontaniczne i zasluzone.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx3 
  • karola_gość

    30.11.2010, 07:57

    debata

    świetny występ Sosnowskiego . Nawet PnP klaskała na stojąco Sosnowskiemu nie mogąc się nadziwić jak słaby jest Pobłocki.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • hehehe

    30.11.2010, 09:58

    ...

    dobre, jak ja lubię czytać takie dowcipy, dobrze, do łez ;)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    30.11.2010, 08:07

    Widać wyraźnie, że jak wynika z artykułu i komnetarzy pstawić Pana Pobłockiego pod presją, której się nie spdziewał to przyklejony uśmiech z jego twarzy znika. Widać chłop mało odporny na stres. Wolę naturalnego Sosnowskiego niż sztucznego Pobłockiego.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • zonk_gość

    30.11.2010, 08:44

    ludzki odbiór

    Sosnowski bardziej ludzki, a Pobłocki nadęty trochę.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • ka_gość

    30.11.2010, 08:23

    Cud

    Dzisiaj dzień cudów. Obojętnie, czy kliknę "+" czy "-" do sumy dodają się dwa plusy. Tak więc poparłem wypowiedzi promujące i Sosnowskiego i Pobłockiego. Jestem za, a nawet przeciw, jak mawiał klasyk. Pozdrawiam ka

    Odpowiedz
    IP: 79.189.xx0.xx0 
  • _gość

    30.11.2010, 08:39

    NIE SPODZIWAŁEM SIĘ TEGO PO TCZ.PL

    NIE SPODZIWAŁEM SIĘ TEGO PO TCZ.PL Internauci tak wcześniej zjechali witka że teraz nie podarowaliby sobie nie wpisując tych głupot o debacie jak to on świetnie wypadł Żenada Nie wyobrażam sobie witka za prezydenta - stracona szansa dla miasta, no i jego współpracownicy z naczelnym krzykaczem urbim na czele, który został naczelnikiem w starostwie gdy tylko kumpel witek został starostą bez żadnych konkursów itp.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xx1 
  • ktoś_inny_gość

    30.11.2010, 10:44

    ?!

    ciekawe jakimi drogami są zatrudniani do Urzędu Miasta?! Pewnie wszyscy sprawiedliwie wg konkurów (wcale nie ustawionych)?! Dajcie już spokój...

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • _gość

    30.11.2010, 08:46

    Bardzo to przykre, że w ten sposób chcecie wybrać"

    A to, że Pan Pobłocki ma w zawoalowany sposób za sobą portal Tcz.pl, to nie jest już takie przykre?

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • myślący

    30.11.2010, 08:51

    nie pisz głupot

    sprawdź kto jest właścicielem portalu, a nie pracownikiem i wtedy będzie wiedział, kto rządzi w tcz.pl - na pewno nie pobłocki

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Mentalista_gość

    30.11.2010, 08:53

    No to karty się odwróciły

    Brawo dla pana Sosnowskiego za tak miły akcent jak bombka na choinkę no i oczywiście brawo za naprawdę rzeczowe pomysły dla Tczewa. Panie Pobłocki weź się pan już schowaj... pora odejść od koryta i pozmieniać tych wszystkich prezesów zwików i nie zwików spółek należących na miasto na nowych ludzi, dość przez lata żeście się na chłapali.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx7.xx9 
  • _gość

    30.11.2010, 09:26

    ... bo do koryta chcą się dorwać nowe wieprze...

    Cytuj
    IP: 153.19.xx4.xx4 

    hehehe

    30.11.2010, 10:06

    mentalista - dobre, ale czyż nie ma większych świń ponad te które zmieniają poglądy, zdanie, ugrupowanie jak tylko wiaterek powieje ? to dopiero prosiaki :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    ???_gość

    30.11.2010, 13:18

    Bombka na choinkę?

    Szanowny mentalisto, jeżeli mówisz o bombkach rozdawanych w sobotę przez szczudlarzy to organizował to komitet wyborczy PnP, a nie p. Sosnowskiego. W tym samym czasie chłopcy od Sosnowskiego rozdawali portrety wodza przy stoliku na manhattanie patrząc smętnym wzrokiem na sympatyczne gesty i miłe dla oka działania ludzi Pobłockiego. Cos ci się pokrólikowało. W kwestii prezesów spłek, cos widzę, że dużo Sosnowski naobiecywał klakierom i darczyńcom RiO. Już was ryjki swędzą i aż przebieracie raciczkami, żeby podrapać się o koryto miejskie. Cięzko będzie bo oprócz chęci trzeba miec jeszcze kompetencje, a jesli macie takie jakl wasz wódz to liiiicho.

    Cytuj
    IP: 83.17.xx1.xx4 

    _gość

    30.11.2010, 17:46

    do gość??

    cos Ci sie kreci. bobmki, kalndarze, list do mieszkanców i wizyty w domach to pomysły witka na kampanie . poblocki je nieudolnie kopiuje, ale do bombek jeszcze nie dotarł. czekam tylko jak sie biedy z odya po domach pojawi, bo sam pewnie nie bedzie mial odwagi

    Cytuj
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • _gość

    30.11.2010, 08:58

    Komentarze, w których straszy się mieszkańców Tczewa Sosnowskim i jego ludźmi przypominają mi trochę czasy komuny. Tam straszono rewizjonistami faszystowskimi, stonką ziemniaczana, imperialistami amerykańskimi i Bóg wie jeszcze, kim. Jest to oznaka słabości, a nie troski o wspólne dobro.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • ...._gość

    30.11.2010, 22:24

    stary stonka przy Sosnowskim to dar niebios

    Cytuj
    IP: 83.11.xx2.xx6 
  • _gość

    30.11.2010, 09:01

    myślisz że każdy z tym samym nazwiskiem to rodzina

    to zwykła zbiezność nazwisk czy myślisz że każdy z tym samym nazwiskiem to rodzina?? włącz myślenie, to nie boli !!

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xx1 
  • filon_gość

    30.11.2010, 11:53

    dla mnie przegrał Pobłocki

    nie wiem jak było gdzie indziej alę tutaj na pewno Pobłocki przegrał

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • _gość

    30.11.2010, 09:07

    Słabiutko Sosnowski. Na sali sami jego klakierzy, wpisy tez od klakierów. Pobłocki jest zdecydowani poza konkurencją

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Po debacie_gość

    30.11.2010, 09:10

    Bylem na tej tebacie i nie jestem. Ugrupowania Pana Sosnowskiego i powiem Wam szczerze, ze bardzo dobrze wyszedl w tej debacie... Jakby sie otworzyl i to sie chwali...

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx6.xx5 
  • hehehe

    01.12.2010, 09:19

    ...

    skoro się otworzył to niech już się zamknie :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    30.11.2010, 09:12

    Pobłocki powalił Sosnowskiego na łopatki w radiu Gdańsk i na debacie. Kto słuchał, ten nie ma wątpliwości.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • _gość

    30.11.2010, 09:13

    ~do Mentalista cyt."... pora odejść od koryta i pozmieniać tych wszystkich prezesów zwików i nie zwików spółek należących na miasto na nowych ludzi, dość przez lata żeście się na chłapali" właśnie teraz witek chce sie dopchać do koryta i zastąpić ludzi w spółkach miasta swoimi kolesiami, swoją drogą ciekawe gdyby wygrał ciekawe kim byłby urbi?? jak mówi zna się na wszystkim :) żenada to całe rio (pis). całe szczęscie nie ma szans książe witold na wygraną.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xx1 
  • hehehe

    30.11.2010, 10:09

    ...

    grunt aby poczuł upadek - wtedy jak go spotkam na ulicy zapytam: gdzie leziesz wieprzu ??

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Tczewiak , gośc_gość

    30.11.2010, 09:56

    Jednak lepszy Sosnowski

    Moim zdaniem w debacie wygrał Sosnowski, rzeczowy, merytorycznie bardzo dobry i scisły umysł ekonomiczny. Takiego Prezydenta dla Tczewa potrzeba. Wystarczy spojrzeć na miasta oscienne- Malbork, Starogard, Pruszcz Gdański- tam zmiany w władzach miasta otworzyły droge rzeczywistego rozwoju. Jestem pzrekonany,że Sosnowski sprosta zadaniom jakie stoją przed naszym miastem, był w Zarzadzie miasta, ma doswiadczenie samorzadowe, bardzo dobra kadencja Starosty i nie wierze,ze jak bedzie Prezydentem to dokona rewolucyjnych zmian personalnych w Urzedzie. Widac w starostwie jak potrafił połączyć prace naczelników dla realizacji zadań- bardzo wielu zadań, choć to naturalne ,ze nowy Prezydent dokonuje kilka zmian personalnych by realizowac swój dobry dla mista program rozwoju. A co myślicie ,że Pobłocki nie wprowadzi małych zmian ??? jesli wygra v to wprowadzi zmiany bo ma takze taki plan.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx4 
  • adam p._gość

    30.11.2010, 10:24

    debata

    W TV TeTka ostatnia debata w środę NA ŻYWO z naszego studia. Wchodzimy na antenę o 12.20. Zapraszam. Również na powtórki.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • X-MAN

    30.11.2010, 10:31

    wszyscy tylko dla siebie-nic dla ludzi

    a co on takiego zrobił jako starosta?? jakie kompetencje czy wykształcenie ma urban by być naczelnikiem komunikacji?? prawo jazdy moim zdaniem to za mało.. tak samo byłoby przy obsadzaniu swoimi kolesiami w mieście - zero wiedzy i kompetencji

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • też_gość

    30.11.2010, 11:04

    (nie)kompetencje Sosnowskiego

    Sosnowski bajdurzył o jakiejś odległej przyszłości, bo o sprawach bieżących nie ma nic kompetentnego i samodzielnego do powiedzenia. Jeżeli zostanie (założenie czysto teoretyczne) prezydentem Tczewa, to będzie musiał zakończyć zadania rozpoczęte przez poprzedników – Odyję i Pobłockiego, uruchomić inwestycje przygotowane przez nich do rozpoczęcia w roku przyszłym i realizować dalsze zadania określone Wieloletnim Planem Inwestycyjnym. Pole do własnego manewru ma mocno ograniczone. Nie ma żadnej szansy na wydatkowanie wg swojego widzimisię środków publicznych na pigwy na sośnie typu szkółki wyższe czy tor motocrossowy. Prezydent miasta nie jest carskim samodzierżawcą, o czym zdaje się Sosnowski nie wiedzieć, zakres jego kompetencji określa ustawa o samorządzie gminnym. Jego wypowiedzi w debatach świadczą, że tej ustawy, podstawowej dla funkcjonowania gminy, ten pan nie zna. Oprócz tego prezydent dla sprawnego funkcjonowania musi posiadać oparcie w radzie miasta. RiO w radzie Tczewa ma zaledwie 4 przedstawicieli (na 23 radnych), więc sami niczego nie przegłosują. Pozostaje im co najwyżej wejście w koalicję z PnP lub PO, a zarówno radny Pobłocki, jak i Mroczkowski, nie pozwolą RiOwcom na spełnianie Sosnowskiemu jego halucynogennych wizji.

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx4.xx4 
  • bzdury_gość

    30.11.2010, 11:14

    Widać, że to jakiś gość od Pobłockiego, gadał bzdury. Bardzo dobrze wypadł Sosnowski i wiedział o czym mówi, jeżeli ludzie chcą dalej ciągnąć nie rozwijające się miasto Tczew to.... szkoda gadać, wiem, że Tczew potrzebuje zmian. Zmian na lepsze, jeżeli Pobłocki zostałby Prezydentem, na pewno nie mielibyśmy tego czego chcemy. Dalsza kontynuacja Prezydenta Odyi nie wróży dobrze naszemu miastu. Skoro wszyscy piszą, że chcą zmian i w ogóle to musimy zagłosować na SOSNOWSKIEGO.

    Cytuj
    IP: 81.210.xx4.xx8 

    też_gość

    30.11.2010, 11:22

    nie wszyscy bzdury_gościu, nie wszyscy. Kontynuacja gwarancją sukcesu. Wystarczy przeczytać wszystkie komentarze powyżej.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx4.xx4 
  • _gość

    30.11.2010, 11:26

    Ludzie jest szansa przerwać ten układ panujący w UM od przeszło 16 lat. Tam już nikt się niczym nie przejmuje, bo pracują tam ludzie pod parasolem prezydentów, którym taki stan rzeczy odpowiada. Na kandydata PNP w większości zagłosowali pracownicy i rodziny spółek miejskich, którym odpowiada hasło PNP - zero zmian niech żyje marazm.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • filon_gość

    30.11.2010, 11:55

    100% racji popieram

    to prawda oni już nie wiedzą gdzie są i po co

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 

    1_gość

    30.11.2010, 13:48

    apetyt

    a sio od koryta! ;)))

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • X-MAN

    30.11.2010, 11:48

    dziwne tylko, że Odya ma takie poparcie wśród mieszkańców a niektórzy piszą jakby w mieście nic się nie działo, za co by go wtedy popierali? nawet kandydaci na prezia go chwalą -wszyscy. moim zdaniem gdyby nie zrezygnował z kandydowania wygrałby w pierwszej turze bez żadnych problemów, nie musiałby nawet prowadzić żadnej kampanii, która bądź co bądź była żałosna w naszym mieście a właściwie wcale jej nie było. tak więc jeśli miał takie poparcie teraz poprą pobłockiego jako kontynuację tej wizji, a co do sosnowskiego zgadzam się z postem powyżej że i tak nic by nie zrobił bez poparcia rady, bo nawet z pis-em jest ich tam, niewielu :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • kik_gość

    30.11.2010, 12:08

    Sosnowski jest poza konkurencją. Jest świetny i bardzo mądry. Mam nadzieję że wygra te wybory i że oblicze miasta Tczewa nareszcie się zmieni.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx0 
  • tczewianka_gość

    30.11.2010, 12:35

    broń Boże Sosnowski

    Absolutnie Sosnowski nie może być prezydentem Tczewa ,gdyż on chce na v-ce swojego szemranego kumpla Protasiuka co był w kadencji 1998-2002 v-ce ,tego co radny Dominikowski podał do Prokuratury za działkę przy ul Gemini. Ludzie uważajcie to wielkie niebezpieczeństwo dla mieszkańców Tczewa. Ratujcie miasto i nie wybierajcie Sosnowskiego.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx9 
  • Tczewiak_gość

    30.11.2010, 13:20

    Debata

    Wiadomo że Tcz.pl popiera pana Sosnowskiego. Taki prosty przykład p. Sosnowski reklamuje się na busach Latochy tak?? A Latocha i kolega z Tcz.pl kiedyś Interbitu mają razem bar. Chyba Każdy wie jaki. Nie ma jak kolesiostwo. Znając życie i tak mój post się nie ukarze.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx0 
  • Pako_gość

    30.11.2010, 13:44

    Wybory

    Tylko nie Pan Sosnowski,nic dobrego z tego wyjść nie może,Gość kamienna twarz.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • ml_gość

    30.11.2010, 13:56

    X-MAX to dlaczego warto!!

    Dlaczego warto głosować na Witolda SOSNOWSKIEGO? Ponieważ potrafi podejmować trudne decyzje i jest skuteczny w swoich działaniach. SZPITAL 1. Uratował przed zamknięciem tczewski szpital i doprowadził do tego, że mieszkańcy mogą korzystać z nowego: - pogotowia ratunkowego - stacji dializ - tomokomputera i rezonansu magnetycznego - laboratorium i punktu poboru krwi - komory krioterapii Spłacono 24 mln zadłużenia tczewskiego szpitala. 2. Nastąpiło połączenie szpitala rehabilitacyjnego oraz hospicjum ze szpitalem powiatowym w Tczewie 3. W szpitalu dokonano wielu remontów oraz zakupów nowoczesnych urządzeń medycznych SZKOŁY 4. Dokonano wielu remontów w szkołach (wymiana okien, podłóg, sanitariatów itp.) 5. Wybudowano 4 boiska: - Boisko przy I Liceum Ogólnokształcącym wraz z bieżnią, skocznią i siłownią itp. - Boisko ORLIK przy ul. Czyżykowskiej przy Zespole Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich - Boisko ORLIK przy II Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Królowej Marysieńki - Boisko wielofunkcyjne przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym WIADUKTY i DROGI – budowa i remonty 6. Ulica i wiadukt przy ulicy Rokickiej 7. Wiadukt w ciągu ulicy 1 Maja 8. Rozpoczęcie budowy nowego wiaduktu – ulica Wojska Polskiego 9. Kompleksowy remont ulicy Kościuszki w Pelplinie wraz z mostem (wymiana nawierzchni i uzbrojenia technicznego) 10. Remont generalny 5 km drogi Swarożyn – Wędkowy SIEDZIBA STAROSTWA 11. Wybudowano nową siedzibę Starostwa dostosowaną do należytej obsługi mieszkańców (winda, parking, archiwa) PROJEKTY UNIJNE 12. Projekty inwestycyjne- pozyskanie funduszy na 8 projektów o wartości prawie 38 mln zł m.in. na: budowę spalarni odpadów medycznych czy centrum transferu europejskich systemów wsparcia i aktywizacji osób niepełnosprawnych. 13. Inwestycja w ludzi – realizacja 12 projektów unijnych tzw. miękkich na projekty o wartości prawie 7 mln zł, w tym projektu „Trzy Filary”, który zajął pierwsze miejsce w Polsce wśród projektów złożonych przez powiaty. Celem ogólnym projektu jest zwiększenie aktywności społeczności lokalnych poprzez wzmocnienie partnerstwa lokalnego na rzecz zatrudnienia i spójności społecznej Powiatu Tczewskiego

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx9 
  • _gość

    30.11.2010, 14:04

    Wyolbrzymione

    Dwa proste przykłady na to, że bujasz: 1. Fundusze unijne - wyolbrzymiona kwota. 2. Orliki - dofinansowanie z Państwa, a przypisanie ich sobie to chamstwo

    Cytuj
    IP: 85.25.xx9.xx4 
  • 1_gość

    30.11.2010, 13:57

    Knutsen - nie popieram!

    Szantaż – przestępstwo przeciwko wolności, polegające na próbie zmuszenia osoby do określonego działania lub zaniechania pod groźbą bezprawną zastosowania przemocy lub ujawnienia pewnych, częściowo lub w pełni prawdziwych informacji, których ujawnienie byłoby w opinii szantażującego dużą dolegliwością dla ofiary. Według polskiego prawa karnego na definicję groźby bezprawnej składa się między innymi groźba rozgłoszenia wiadomości uwłaczającej czci zagrożonego lub osoby jemu najbliższej, przy czym nie jest ważne czy sama "wiadomość" jest prawdziwa czy nie. Ludzie, którzy posuwają się do szantażu powinni być na zawsze wyeliminowani z polityki.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • 1_gość

    30.11.2010, 14:09

    Opamiętajcie się!

    Rozłam i obłuda, do tego szantaż... nie mam najmniejszych wątpliwości, aby być zdecydowanie przeciwko ludzim stosującym takie metody.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • tczewianka_gość

    30.11.2010, 14:59

    do X-MAX

    Biedaku co wymianiasz jako zasługi Sosnowskiego to nie zasługi to jego praca na rzecz miasta i powiatu.Za takie zadania otrzymuje wynagrodzenie i nagrody,a wynagrodzenie nie małe i jeszcze w dodatku zapraszany na kolacje ,jarmarki i spotkania ,gdzie ma wręczane nagrody i kwiaty od koleżkow w biznesie. Po drugie on nie ma pomysłu na swoje życie ,a co dopiero na zarządzanie powiatem .On płaci za pomoc tym co coś potrafią. W bankach się nie sprawdził narobił długu,że wyleciał na zbyty pysk.Darujcie jego możłiwości na prezydenta.Starostą by też niebył ,gdyby był ktoś lepszy od niego . Apeluję do społeczeństwa ,że Prezydent Sosnowski zniszczy miasto do zera tak jak bank.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx9 
  • X-MAN_gość

    30.11.2010, 21:16

    czytaj ze zrozumieniem

    tczewianka - biedaczko, czytaj posty dokładnie, to nie moja wypowiedź, tylko ~ml-gość odpowiada na mój post!!!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx5.xx1 
  • _gość

    30.11.2010, 15:02

    Osiągnięć Pobłockiego nie trzeba ludziom wtłaczać do świadomości. One po prostu SĄ. Na każdym kroku.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • X-MAN

    30.11.2010, 15:04

    ~do ml gość

    co ty wypisujesz?? nie twierdzę że jestem za jednym czy za drugim, ale co to za dokonania?? remonty szkoły? przecież jest od tego starosta? czym miałby on się zajmować jeśli nie tym co wypisujesz, przecież to są jego obowiązki ! remonty wiaduktów?? miasto musiało się dołożyć a z drugiej strony były w takim stanie że gdyby w tym roku nie rozpoczęły się remonty zostały by zamknięte przez naddzór budowlany, więc został do tego zmuszony. Nie mówię że nic nie robił, bo coś się w końcu dzieje i też szacunek za to ale nie popadajcie w paranoję, przecież zostając starostą czy prezydentem człowiek ma obowiązki, które należy wykonywać a nie bujać się w fotelu.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Student,gość_gość

    30.11.2010, 15:22

    wybieram SOSNOWSKIEGO

    Ja wybieram na Prezydenta Sosnowskiego bo mam dość starego układu ludzi Odya-Ostrowski-Drewa--Jakubowska

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx8.xx9 
  • obserwator_gość

    30.11.2010, 15:26

    Ciekawe czy ktos tu pisze

    poza ludzmi ze sztabów wyborczych :) dosłownie CHŁAM ŻENADA JA BYM WYBRAŁ DERBISA na prezia

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx7.xx9 
  • >=

    30.11.2010, 16:34

    Czasami ja się udzielam...

    ...gdy sprawdzam transfer łącza :))

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx1 
  • _gość

    30.11.2010, 16:11

    Poniżej przedstawiam osiągnięcia ekipy drugiego kandydata "jedynego słusznego" Nie powinniśmy zapominać o tym wszystkim, na co narzekaliśmy przez ostatnie 4 lata. Tak sobie siedzę i sięgam do pamięci i nie trudno mi to przychodzi przypomnieć sobie biadolenie na wprowadzenie nieszczęsnej karty miejskiej kolejki jak za komuny i biegający kandydat na prezydenta wśród rozgoryczonych i w... Ych ludzi. Karta miejska miała być takim dobrem z możliwością płacenia w różnych instytucjach i temu podobne, ale jak zwykle nic nie wyszło, ponieważ program obsługujący tę kartę to ma problemy z bieżącą obsługą komunikacji miejskiej, ulice na osiedlu Prątnica i Staszica od wielu lat spadają z planu remontu, bo ważniejsze rzeczy są do realizacji - patrz tam gdzie mieszkają radni z opcji rządzącej, pamiętam jak to swego czasu zarząd ZWiK dał sobie na koniec roku spore nagrody wcześniej podnosząc ceny za wodę, a jednocześnie wykazując bardzo wysokie straty finansowe, ile to ludzi w mieście i necie narzekało na program obchodów 750 lecia miasta. Co ciekawsze imprezy odbywały sie dla elit tzn. w Domu Kultury, który z racji ograniczonych możliwości patrz miejsca zapewniał miłą zabawę i kontakt z kulturą tylko nielicznym patrz urzędnicy miejscy i śmietanka towarzyska miasta, nadworny szef promocji p. K. jak zwykle obudził się już po fakcie zdążył tylko z grę dla dzieci, skrzatkiem, filiżanką, no i monetami okolicznościowymi, nie wykorzystał możliwości zapisania miast w historii Polski? Wszyscy w Polsce dzięki temu by się dowiedzieli o naszym jubileuszu. Co bardziej operatywni potrafili wpłynąć na mennicę polską i wydanie do obiegu monety 2 zł z wizerunkiem miasta przy różnych okazjach? Wszyscy podziwiają rewitalizację starego miasta, ale fakty są takie, że to tylko kosmetyka i to do końca niezbyt udana. Remont ulicy Zamkowej – ładne chodniki, niezła jezdnia no i te wiszące przewody zasilające od słupa do słupa i tak dalej do każdej kamienicy widok jak za króla Świeczka . Naprawdę piękny bulwar, ale jak zwykle ma swoją wadę i to dość poważną, a mianowicie dała się ona we znaki przy okazji powodzi. Na terenie bulwaru znajduje się kolektor ściekowy, który nie wiadomo, dlaczego nie został wyposażony w zasuwę. Zaręczam Wam Pan prezydent był zdziwiony i o tym nie wiedział. No i sztandarowa sprawa zamieciona pod dywan, a mianowicie sprawa nie płacenia podatków przypominam Pan prezydent Odya przez 20 lat płacił zaniżony podatek, bo nie wiedział , że jego działka, na której ma dom jest działką rolną i w związku z tym ma dużo niższy podatek. Niestety takimi sprawami w jego domu zajmowała się jego żona . No i na zakończenie podwyżka podatku dla mieszkańców, a równocześnie barak planu naprawczego dla osób zalegających z płaceniem czynszów. Można by tak długo. Wiec hasło Pana Pobłockiego o kontynuacji mi się nie podoba. Bezkrytyczna opinia o kandydacie MP jest chyba pisana i głoszona przez kręgi zbliżone do UM, bo maja nadzieję na kontynuację i spokój na wieki wieków amen na następne 16 lat. Od zawsze mówiono w Tczewie, że kto ma urzędników UM ten zostaje prezydentem. Należy się zastanowić.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • ...._gość

    30.11.2010, 22:10

    gościu

    napisałeś się jak jasna cholera, swoją drogą to gdzieś juz czytałem ten tekst. Powiem ci tak misiu drogi. To co tak pilnie wystukałeś na klawiaturze klikając literka po literce wdzięcznie przygryzając język z wytężenia umysłu to słabizna. Jestem zwolennikiem Pobłockiego i jakbym siadł tak na 5 minut to wypisałbym dużo więcej zaniechań i niedoróbek za te 4 lata. Nie ma nieomylnych, nie ma geniuszy, no może poza tobą, którzy wszystko robia idealnie. Oceniłeś misiaczku rade miasta, prezydenta Odyę, Drewę i Pobłockiego, a także szefów spółek gminnych. Zdecyduj się, czy aby za to wszystko odpowiada Pobłocki? Jesli tak to chłop do tej pory był carem w tym mieście, nikt nie mógł kichnąć bez jego wiedzy i zgody. Puknij się w główkę i pomyśl.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx2.xx6 
  • weteran_gość

    30.11.2010, 16:35

    sosnowski

    Panie Sosnowski i reszta PIŚIORÓW!Nie macie szans na dalszą walkę.Wasz wódz z Warszawy was wykończył.STRZAŁ W STOPĘ!!!!!!!!!!!Niech Pobłocki ciągnie dalej, to co zaczął.Jak będzie żle to go rozliczymy za 4 lata.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx1 
  • weteran_gość

    30.11.2010, 16:58

    do gościa

    Ty chyba jesteś Panem Urbanem!!!!!!!!!!!!!!W PIŚIORACH nienawiści nie brakuje!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx1 
  • hehehe

    01.12.2010, 09:20

    ...

    trafiony - zatopiony :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • maciek_gość

    30.11.2010, 17:17

    wybory

    Sosnowski znowu zaimponował spokojem i ogromną wiedzą.Takiego Prezydenta potrzebuje nasz Tczew. Brawo Panie Sosnowski

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • też_gość

    30.11.2010, 18:36

    Sosnowski powoli mówi, bo powoli myśli. W osobach mniej sprawnych intelektualnie wywołuje to wrażenia mądrości. Odbierają formę wypowiedzi, a nie jej treść.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx1 

    ...._gość

    30.11.2010, 22:15

    do też

    coś jest na rzeczy, jak się go słucha, to człowiek łapie się na tym, że zaczyna jakos tak wolniej mysleć, dziwnie mu się myśli rozłażą po głowie i ogólnie jakiś taki dół intelektualny go dopada. Ma chłopina jakis problem, może jeszcze nie zdefiniowany, ale z tym wolnym mysleniem to jest coś na rzeczy. Polecam wysłuchanie , jako poparcie dla tezy, 9 min i 10,05 min II części debaty. Poprostu miodzio intelektu.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx2.xx6 

    5_kropek_gość

    01.12.2010, 07:29

    podobno nowa rada powiatowa ma zamówić przyspieszacz mowy, coby wystąpienia radnego Sosnowskiego skrócić do rozsądnego minimum.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx4.xx4 
  • ml_gość

    30.11.2010, 22:55

    Ludzie, opętała was jakaś wielka nienawiść i obłuda.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx9 
  • jeden-z-tłumu-gości_gość

    01.12.2010, 07:32

    dlaczego tak sądzisz? Przecież co do obłudy, to jeżeli chodzi o mnie, to wzoruję się na twoim mistrzu Sosnowskim.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx4.xx4 
  • aaa_gość

    01.12.2010, 09:47

    czytadło

    Fajnie się czyta te wszystkie komentarze. Jedni obrzucają drugich błotem i inwektywami. Żal w dołku ściska, jak się pomyśli, że tak wredni, zawistni i bez polotu ludzie tworzą (lub bardzo chcą tworzyć) elity - choćby lokalne. Sośniaki chwalą swojego kandydata pisząc czego to nie dokonał. Pablaki wyśmiewaja się z tych zasług i twierdza, że to nie zasługi tylko jego praca za którą bierze niemałe pieniądze. Ale nie widzą, że Pablo swoje osiągnięcia również miał w zakresie swoich obowiązków, a w zasadzie to nawet ich nie dokonał, bo odpowiedzialnhy za to był Odya:) Wiem, wiem, zaraz podniesie się larum, że sprawami gospodarczymi zajmował się Pablo. Napisałem to specjalnie, żeby wyolbrzymić prostactwo i małostkowość obu ekip w komentowaniu zasług i pomyłek. Dalej, zarzuca się Sośniakowi poniekąd nepotyzm (Kafka, Urban, etc.) ale zapomina sie dopisać że u Pabla jest Śliwińska (pracowała przed jego przyjściem, ale on zrobił z niej kierownika), Justyński (a przed nim Janicki), etc. Ludzie, trochę obiektywizmu a przynajmniej przyzwoitości. Kto jeswt bez winy niech pierwszy rzuci kamień, a kto sam ma naskrobane za uszami, niech lepiej nie zapycha netu zakłamanymi i tendencyjnymi inwektywami.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx8.xxx 
  • też_gość

    01.12.2010, 11:21

    Komentarze to luzik i radosne pogaduszki, fakt, że czasami emocjonalne. Ot tego one są. Mieszkańcy Tczewa traktujący wybory serio zapoznali się z programami wyborczymi kandydatów, brali osobisty udział w debatach, angażowali się w pracach komitetów wyborczych no i rzecz najważniejsza - poszli do urn i zagłosowali. A co do komentatorów, to przecież nawet najjadowitsi i najbardziej zawzięci piszący nie wyprowadzą się z miasta po wygranej kontrkandydata i nie będą biegać z bronią po mieście, aby dokonać krwawej wendetty. To co, rzucić kamieniem?

    Cytuj
    IP: 153.19.xx4.xx4 
  • aaa_gość

    01.12.2010, 13:45

    do też

    Nie zrozumiałeś mojej intencji kolego (a może koleżanko?). Jeżeli mieszkańcy zapoznali się z programami i wogóle są tak zaaferowani wyborami (chociaż statystyki nie potwierdzają tego faktu) to po co teraz wypisywać różne conajmniej "dziwne" komentaże o wporowadzanych na stanowiska znajomkach, o zaniedbaniach etc. Ja osobiście mogę pochwalić i jednego kiandydata i drugiego, jak też mieć do nich jakieś uwagi....w zasadzie to chyba nawet i zasługi i uwagi podobnej wagi. Mój poprzedni komentarz miał na celu uświadomienie komentatorom z obu "obozów" wyborczych, że nie interesuje mnie czytanie "intelektualnych wymiocin" typu" ten kandydat wymiecie stary układ w Urzędzie i wprowadzi swoich, a tamten to nie wymiecie tylko będzie miał swoich znajomków dookoła etc. Każdy kandydat po objęciu stanowiska Prezydenta będzie otaczał się ludźmi, którym będzie mógł zaufać, albo takimi, któży zapewnią mu poparcie u większości radnych. A co do opuszczenia miasta po wygranej kontrkandydata przez obóz opozycji czy też krwawą wendettę - chyba demokracja wywalczona przez nas czy naszych ojców nie zakłada takich rozwiązań, prawda? Więc rzucaj kamieniami jak chcesz, ale nie powołuj się na mnie jako podrzegacza;) Pozdrawiam!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx8.xxx 
  • _gość

    02.12.2010, 10:26

    POBŁOCKI WYGRYWA

    W wyborach na prezydenta Tczewa na największe poparcie może liczyć Mirosław Pobłocki. W sondażu Instytutu Homo Homini dla Radia Gdańsk ma ponad 50 proc. poparcia. Na obecnego wiceprezydenta w drugiej turze wyborów zagłosowałoby 51,5 proc. ankietowanych. Witold Sosnowski może liczyć na 26 proc. Aż 22,5 proc. respondentów jeszcze nie wie na kogo odda swój głos. Więcej... http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,8753298,Poblocki_prowadzi_przed_druga_tura_w_Tczewie.html

    Odpowiedz
    IP: 94.23.xx9.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.