W miniony weekend (6-8 maja) poruszający się po Łodzi samochodami mogli zaobserwować ciekawe zjawisko - żywy komiks. Na kilku skrzyżowaniach i kierowców, i przechodniów intrygowali: Rybak, Surfer i Krzyżak, którzy wchodzili z ludźmi i między sobą w swoisty dialog - rysunkową rozmowę.
Ta nietypowa akcja ambientowa była częścią szerszej akcji promocyjnej mającej zachęcić mieszkańców aglomeracji łódzkiej do częstszych wyjazdów na Pomorze.
- Jesteśmy blisko - trzy godziny autostradą - szybko, wygodnie i bezpiecznie - przekonuje Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Ta bliskość i komfort podróży to pretekst, by odwiedzać Pomorskie znacznie częściej i odkrywać uroki również tych mniej oczywistych miejsc
Uzupełnieniem akcji ulicznych była prezentacja kilku miast i regionów pomorskich w galerii handlowej łódzkiej Manufaktury. Tu również największy nacisk, zarówno w specyficznej dekoracji, jak i w samym przekazie komunikacyjnym położono na bliskość regionu pomorskiego poprzez autostradę A1. Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE do wspólnego stoiska zaprosiła tym razem: Starostwo Powiatowe w Tczewie oraz Urząd Miasta i Gminy Pelplin oraz Pelplińskie Skryptorium.
Materiały informacyjne dostępne na ladach koncentrowały się głównie na ofertach dla grup zorganizowanych i turystach indywidualnych miejscowości: Tczew, Pelplin, Gniew oraz Starogard Gdański. Do tego oczywiście niezastąpiona mapka Kociewia wraz z niezbędnikiem turysty i kalendarzem najważniejszych imprez w sezonie.
- Specjalnie na ten wyjazd promocyjny, wspólnie z koncesjonariuszem autostrady AmberOne, LOT KOCIEWIE przygotowała ulotkę - mówi Magdalena Olszewska ze Starostwa Powiatowego w Tczewie, Wiceprezes LOT KOCIEWIE. - A w niej pomorski odcinek A1 wraz z MOPami, węzłami oraz kilometrażem do najważniejszych atrakcji kociewskich. To ta niewielka publikacja cieszyła się największym zainteresowaniem.
Galerie handlowe nie zawsze są najlepszą przestrzenią do dodatkowych promocji - ludzie przychodzą przede wszystkim na zakupy, ale jak twierdzą uczestnicy wyjazdu promocyjnego, zainteresowanych nie brakowało.
- Odwiedzający chętnie siadali za pulpitami Pelplińskiego Skryptorium, by zgłębić tajniki gotyckiej pisowni. Warsztaty najbardziej zaciekawiły najmłodszych, chociaż wśród dorosłych również nie brakowało chętnych - podkreśla Grzegorz Kilian z Urzędu Miasta i Gminy Pelplin - Tego rodzaju inicjatywy to doskonała okazja na promocje naszych pelplińskich atrakcji.
Wśród odwiedzających byli już zdecydowani turyści, zdeklarowani na wyjazd do wybranych miejsc, byli też tacy, co szukali inspiracji, ciekawych ofert.
- Na efekty naszych działań promocyjnych będziemy musieli jeszcze trochę poczekać - podsumowuje Piotr Kończewski z LOT KOCIEWIE - być może nawet, że nie poznamy ich w pełni do końca, ale tak już jest w naszej branży. Tym nie mniej kierunek łódzki naszej promocji jest jak najbardziej właściwy i słuszny. Jak tylko pozwolą środki i możliwości będziemy się starali, wspólnie z naszymi Partnerami, kontynuować takie i inne akcje w Łodzi.
Ta nietypowa akcja ambientowa była częścią szerszej akcji promocyjnej mającej zachęcić mieszkańców aglomeracji łódzkiej do częstszych wyjazdów na Pomorze.
- Jesteśmy blisko - trzy godziny autostradą - szybko, wygodnie i bezpiecznie - przekonuje Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Ta bliskość i komfort podróży to pretekst, by odwiedzać Pomorskie znacznie częściej i odkrywać uroki również tych mniej oczywistych miejsc
Uzupełnieniem akcji ulicznych była prezentacja kilku miast i regionów pomorskich w galerii handlowej łódzkiej Manufaktury. Tu również największy nacisk, zarówno w specyficznej dekoracji, jak i w samym przekazie komunikacyjnym położono na bliskość regionu pomorskiego poprzez autostradę A1. Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE do wspólnego stoiska zaprosiła tym razem: Starostwo Powiatowe w Tczewie oraz Urząd Miasta i Gminy Pelplin oraz Pelplińskie Skryptorium.
Materiały informacyjne dostępne na ladach koncentrowały się głównie na ofertach dla grup zorganizowanych i turystach indywidualnych miejscowości: Tczew, Pelplin, Gniew oraz Starogard Gdański. Do tego oczywiście niezastąpiona mapka Kociewia wraz z niezbędnikiem turysty i kalendarzem najważniejszych imprez w sezonie.
- Specjalnie na ten wyjazd promocyjny, wspólnie z koncesjonariuszem autostrady AmberOne, LOT KOCIEWIE przygotowała ulotkę - mówi Magdalena Olszewska ze Starostwa Powiatowego w Tczewie, Wiceprezes LOT KOCIEWIE. - A w niej pomorski odcinek A1 wraz z MOPami, węzłami oraz kilometrażem do najważniejszych atrakcji kociewskich. To ta niewielka publikacja cieszyła się największym zainteresowaniem.
Galerie handlowe nie zawsze są najlepszą przestrzenią do dodatkowych promocji - ludzie przychodzą przede wszystkim na zakupy, ale jak twierdzą uczestnicy wyjazdu promocyjnego, zainteresowanych nie brakowało.
- Odwiedzający chętnie siadali za pulpitami Pelplińskiego Skryptorium, by zgłębić tajniki gotyckiej pisowni. Warsztaty najbardziej zaciekawiły najmłodszych, chociaż wśród dorosłych również nie brakowało chętnych - podkreśla Grzegorz Kilian z Urzędu Miasta i Gminy Pelplin - Tego rodzaju inicjatywy to doskonała okazja na promocje naszych pelplińskich atrakcji.
Wśród odwiedzających byli już zdecydowani turyści, zdeklarowani na wyjazd do wybranych miejsc, byli też tacy, co szukali inspiracji, ciekawych ofert.
- Na efekty naszych działań promocyjnych będziemy musieli jeszcze trochę poczekać - podsumowuje Piotr Kończewski z LOT KOCIEWIE - być może nawet, że nie poznamy ich w pełni do końca, ale tak już jest w naszej branży. Tym nie mniej kierunek łódzki naszej promocji jest jak najbardziej właściwy i słuszny. Jak tylko pozwolą środki i możliwości będziemy się starali, wspólnie z naszymi Partnerami, kontynuować takie i inne akcje w Łodzi.
Komentarze (5) dodaj komentarz
_gość
14.05.2016, 02:28
Hallo-byly Tczewiak
OK, nie jestem jedyny swiadomoscia reprezetowac miasto Tczew , nocujac nie raz na Wawelu, przebywajac nie jeden dzien w Magdalece pod Wa.wa, oczym tu ta prospekta na dzien bierzacy mowi-:))
Odpowiedz_gość
14.05.2016, 02:50
jest w Niemczech stara pies "Wir fahren nach Lodz" wszyscy to znaja, takze miasto Dirschau cieszy mnie to , ze prezydent miasta dba o miasto Tczew dla mieszkacow tego miasta ,
Odpowiedzaqw_gość
14.05.2016, 07:48
"Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Ta bliskość i komfort podróży to pretekst, by odwiedzać Pomorskie znacznie częściej i odkrywać uroki również tych mniej oczywistych miejsc" Pani Pater nie bardzo wie co znaczy słowo PRETEKST i jak go używać. A druga sprawa to brak na A1 (i A4) punktów gastronomicznych, to wstyd by jedynymi miejscami, w których mozna coś zjeść był McDonald i KFC, polskiego zdrowego jedzenia nie ma. Jak to mozliwe? Dlaczego tak ustanowiono opłaty aby polskich restauratorów nie było na to stać
OdpowiedzBerlin_gość
14.05.2016, 09:45
prosze mi podac kilka z menu "polskie zdrowe jedzenie " -:) to jakas kpina a propos jedzenie polskie tluste !
Cytuj_gość
14.05.2016, 09:05
Nikt z Łodzi nie lubi Pomorzan, nikt nie będzie tam jeździł. :)
Odpowiedz