Tcz.pl logo

Szukaj

Na razie nie poznamy nazwiska nowego wiceprezydenta/ki Tczewa

Urząd Miejski w Tczewie (fot. tcz.pl)
Na razie nie poznamy nazwiska nowego wiceprezydenta/ki Tczewa
Nie wiadomo na razie, kto zastąpi odwołaną ze stanowiska 11 marca Joannę Grabowską. Pytany o ewentualne nazwiska prezydent Tczewa mówi, że obecnie najważniejszy jest proces poszerzenia granic - do końca miesiąca trzeba uchwalić ostateczne dokumenty w tej sprawie.

Decyzja o odwołaniu wiceprezydent Tczewa, Joanny Grabowskiej, zapadła w ostatnią środę (pisaliśmy o tym tutaj - Prezydent Tczewa podjął decyzję o odwołaniu swojej zastępczyni). To pokłosie tzw. "afery rossmanowej" (więcej tutaj - Cztery wykroczenia w Rossmanie? Sprawa wiceprezydentki trafi na wokandę)

W związku z informacjami otrzymanymi w tym tygodniu z Sądu Rejonowego w Tczewie, p. prezydent podjął decyzję o odwołaniu p. Joanny Grabowskiej ze stanowiska wiceprezydent Tczewa. - poinformowała w środę Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miejskiego w Tczewie.

11 marca wiceprezydentka została odwołana ze stanowiska, ale nadal pozostaje pracowniczką urzędu - z informacji pozyskanych z ratusza wynika, że jest nieobecna w pracy do 27 marca.


Tymczasem urzędowe kuluary huczą od rozmów na temat, kto przejmie stanowisko zastępcy prezydenta. Prezydent Tczewa, Łukasz Brządkowski, wyjaśnia, że na razie obowiązki Joanny Grabowskiej będzie piastować sekretarz miasta, Joanna Odya, która przejęła zadania wiceprezydentki na czas jej nieobecności, która rozpoczęła się w styczniu br.

Obecnie priorytetem jest dla mnie proces poszerzenia granic i na tym się skupiam. Nazwisko poznamy w stosownym czasie - mówi włodarz.


Dodajmy, że Joanna Grabowska odpowiadała za oświatę, rekreację, kulturę i sport. Do tematu będziemy wracać.

Jeśli zauważyłeś/aś błąd w artykule, prosimy o kontakt. Twoja pomoc jest dla nas bardzo cenna i pozwala nam utrzymywać wysoką jakość treści.
Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły! Chcesz podzielić się ważną informacją, napisać o ciekawym wydarzeniu, które miało miejsce w Twojej okolicy, czy po prostu wyrazić swoją opinię na jakiś temat? Zapraszamy Cię do tworzenia treści razem z nami. Wyślij swój tekst, zdjęcia lub wideo poprzez formularz, a my opublikujemy je na naszej stronie. Pokaż, co jest ważne dla Ciebie i Twojej społeczności! Pamiętaj, że każdy głos ma znaczenie.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (66)
dodaj komentarz

  • +17

    MArco_gość

    13.03.2026, 10:04

    Nauczcie się, że nie ma takiego stanowiska jak wiceprezydentka. Na pieczątce tak miała ? Lub podpisie elektronicznym?

    Odpowiedz
    IP: 37.128.xx2.xx8  #
  • -4

    Wice_gość

    13.03.2026, 11:30

    Jest zastępca. Ale jakie znaczenie ma to, czego używa się w potocznej mowie?

    Cytuj
    IP: 195.128.xx0.xx1  #
    +14

    v_gość

    13.03.2026, 11:44

    to ewidentne kaleczenie j.polskeigo. Nowo mowa bez ugruntowania w słowniku.

    Cytuj
    IP: 213.192.xx2.xx2  #
    +1

    CUW_gość

    13.03.2026, 13:23

    Ząbek

    Do armii szablozębnego Licówki

    Cytuj
    IP: 46.112.xx4.xx3  #
    +17

    Dobra Baba_gość

    13.03.2026, 13:39

    GRUPA WSPÓŁPRACOWNIKÓW.?

    Panie Prezydencie kim się otoczyłeś ten od bitcoinów prawie siedzi druga poznana z Gminy Wiejskiej Tczew prezesi spółek duży znak zapytania no i rady nadzorcze . Patrzeć tylko jak klub PiS z pnp i paroma wolnymi strzelcami odwołają całe prezydium i zostanie Pan sam i druga kadencja pójdzie w PiS du. Pozdrawiam .

    Cytuj
    IP: 31.175.xx0.xxx  #
    +1

    Dobra Baba_gość_gość

    13.03.2026, 13:42

    DODAM JESZCZE

    Samorząd od Nowa wystawi innego kandydata na prezydenta Tczewa. Pozdrawia dobrze poinformowany.

    Cytuj
    IP: 31.175.xx0.xxx  #

    ._gość

    13.03.2026, 14:10

    .

    .

    Cytuj
    IP: 31.175.xx0.xxx  #
    +10

    Prezydent _gość

    14.03.2026, 07:41

    Jest

    A jakby go nie było. Otoczenie już jest niezadowolone. Łukaszku czas przejrzec na oczy, ty się chłopie nie nadajesz poprostu do tej roboty. Skorzystali wyłącznie akolici ze spółek, etc. Pani J kradnie, a całe miasto na dnie jak śpiewał Kazik.

    Cytuj
    IP: 37.109.xx3.xx0  #
    +4

    Myślę _gość

    14.03.2026, 16:12

    Że była już wiceprezydentka

    Na specjalna prośbę bobra, podobnie jak Joasia od premii zrobi kolejny audyt w zuos. Prezes zapewne nie będzie miał z tym żadnego problemu podobnie jak było również w przypadku audytu w zuos wykonanego przez panią Joannę od premii. Czy ktoś widział raport z tego audytu? Nie? No właśnie. Audyt, to wytrych w każdej sprawie gdy trzeba kogoś wesprzeć i schować.

    Cytuj
    IP: 37.109.xx3.xx0  #
  • -26

    aleks_gość

    13.03.2026, 10:05

    Wszyscy kibicujemy Asi

    Pokażmy że jesteśmy z Nią w tym trudnym czasie... Stop hejt

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx7.xx2  #
  • Piotr _gość

    13.03.2026, 11:19

    O fantach

    A kreta był potrzebny, aby sobie rurę udrożnić. ????

    Cytuj
    IP: 46.112.xx4.xx7  #
    +3

    Wice_gość

    13.03.2026, 11:32

    Kim jest Asia? Uczennicą VIa?

    Cytuj
    IP: 195.128.xx0.xx1  #
    +6

    Wredna baba..._gość

    13.03.2026, 11:35

    Chętny już jest....

    .....katecheta przebiera nóżkami i poprawia pozycję w blokach startowych. Przenno-buraczany ideolog zrobi nawet największe świństwo, aby stać się kimś. Ciekawe, czy wyjmie z zanadrza tajemnicę poliszynela o powodzie częstych wizyt w Sopocie jednego osobnika. W budynkach Urzędu aż huczy ....

    Cytuj
    IP: 46.112.xx2.xx2  #
    -3

    Krety_gość

    13.03.2026, 11:54

    Też bierim

    Bierim co kolwiek z półek rosmanaaaa

    Cytuj
    IP: 46.112.xx8.xx0  #
    +13

    a_gość_gość_gość

    13.03.2026, 13:58

    Nawet jak ktoś jest chory i kradnie bo nad tym nie panuje .TO ZŁODZIEJ ZAWSZE BĘDZIE ZŁODZIEJEM .Nie mam zamiaru być za kimś i go wspierać kto jest złodziejem ,jesteś chory idż się leczyć .Nasrała sobie w papiery i nie powinna pełnić żadnej ważnej funkcji publicznej .Wczoraj okazało się że jeden z PO jechał po pijaku zrezygnował z ważnej funkcji i przeprosił wyborców miał szacunek i honor ,tu zero pokory i jeszcze zamiatane pod dywan przez prezydenta ale wydało się bo za wielkie bagno piszą o tym w gazetach i na portalach ogólnokrajowych więc w końcu trzeba było coś zrobić .

    Cytuj
    IP: 88.156.xx8.xx3  #
    +2

    Obserwator_gość

    14.03.2026, 17:17

    Do Wrednej Baby

    Tutaj też pojawił się komentarz "pRzenno-buraczany", dokładnie z tym samym błędem ortograficznym: tnij.tcz.pl/?u=2a54d0 Dla przypomnienia: Pszenica to jeden z wyjątków od ortograficznej zasady pisania "rz" po spółgłoskach. No chyba, że to błąd męża. ;) :D

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx5  #
  • +8

    a_gość_gość_gość

    13.03.2026, 10:32

    Może skończyły się już osoby którymi się otacza typu Pan M Pani J żeby znowu było głośno o Tczewie przecież to darmowa reklama na cały kraj, a tak na poważnie to żenada kogo sobie dobiera śmiech i wstyd na całą Polskę .Może już nie warto szukać to będzie tylko 1 kadencja i szybko zapomnimy że był taki człowiek na tym stanowisku, jak tu już kilku pisało szkoda było naszych głosów ja również dałem się nabrać i głosowałem, ale to jak z Mevo raz mnie okradli już tego gó....na nie tykam ,nie dam się już nabrać na ładne słówka.

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx8.xx3  #
  • +24

    ... _gość

    13.03.2026, 11:35

    Nie wiem jaki desperat zgodzi się być zastępcą ŁB. To śmierć cywilna i zawodowa.

    Odpowiedz
    IP: 195.128.xx0.xx1  #
  • +1

    qaz_gość

    13.03.2026, 12:52

    To niewątpliwie prawda.

    Cytuj
    IP: 213.192.xx2.xx2  #
    +4

    W punkt_gość

    14.03.2026, 11:44

    Pracować z nim i tą ekipą

    To maksymalny obciach, no chyba że jesteś prezesem spółki miejskiej. Wtedy to mniejszy :)

    Cytuj
    IP: 37.109.xx3.xx0  #
    +2

    Gtc_gość

    14.03.2026, 21:23

    Niech sobie weźmie Zwikusia.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx5  #
  • +2

    B._gość_gość

    13.03.2026, 11:39

    Pani Monika Chabior

    Drodzy, proponuję zajrzeć na tablicę FB pani Moniki Chabior. Otóż jest zastępczynią pani prezydent Gdańska. Odpowiada za te sfery życia miasta, mieszkańców, które to miała w swoich obowiązkach Joanna Grabowska. Polecam przyjrzeć się, jak to wzorcowo powinno wyglądać i jak zachowuje się pani wice w Gdańsku. I doprawdy nie chodzi o to, że Gdańsk jest bogaty, a Tczew raczej skromny. Chodzi o styl pracy. Tego oczekujmy, a nie beznadziejnego lansu. Pozdrawiam Tczewian. Tczewianka od pokoleń.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx5.xx1  #
  • +7

    Gdańszczanin_gość

    13.03.2026, 14:10

    STOP HEJT

    Proszę się przejechać do Gdańska i zobaczyć jaki tam jest brud, smród i patodeweloperka. Na początek może Orunia, chociaż możesz przeżyć szok bo zderzeniu z rzeczywistością.

    Cytuj
    IP: 89.174.xx5.xxx  #
    +3

    Gfg_gość

    13.03.2026, 19:12

    W Gdańsku wiceprezydentem był też p. Piotr- proszę o nim poczytać. Naprawde. Zaden prezydent nie może gwarantowac za swojego wice ani za nikogo innego ze swoich wspolpracowników. Natomiast jesli cos sie wydarzy, musi podjąc kroki. Kazdy z nas odpowiada wyłacznie za siebie i podejmuke decyzje zgodnie ze swoim sumieniem.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx5  #
    +1

    dgdgfdg_gość

    16.03.2026, 15:46

    Od wielu lat ciągle mylne myślenie. Jeżeli weźmiesz sobie na Vice kogoś, kto pracował w dużych miastach, to absolutnie nie zagwarantuje Ci to sukcesu na prowincji (niestety, klasyfikujmy Tczew obiektywnie). Prezydent zrobił coś zupełnie odwrotnego. Otoczył się ludźmi albo oderwanymi od pługa, albo umoczonymi prawnie. W takich miasteczkach jak GTC, trzeba to wypośrodkować. Przede wszystkim ktoś z doświadczeniem w zarządzaniu, ale w sektorze PRYWATNYM, ale nie zadufany w sobie, albo księżniczka, nad którą trzeba skakać.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx7  #
  • +2

    Nico_gość

    13.03.2026, 11:44

    PO lub PiS dostaną

    Pan Łukasz jeszcze nie wiem komu będzie musiał zaproponować Zastępcę Prezydenta aby skompletować większość w Radzie Miasta. Ptaszki ćwierkają, że wszystkim proponuje tylko nikt nie chce...

    Odpowiedz
    IP: 79.190.xx5.xx6  #
  • -1

    Marco_gość

    13.03.2026, 12:02

    "Jest zastępca. Ale jakie znaczenie ma to, czego używa się w potocznej mowie?"

    Artykuł prasowy nie jest aż tak potoczną mową jak wymiana naszych poglądów przy piwie.

    Odpowiedz
    IP: 37.128.xx2.xx8  #
  • -7

    B._gość_gość

    13.03.2026, 14:12

    Sprawdź, zanim się wypowiesz.

    "to ewidentne kaleczenie j.polskeigo. Nowo mowa bez ugruntowania w słowniku."

    To są feminatywy, które Rada Języka Polskiego przyjmuje jako poprawne. Tak więc poprawne są obie formy: prezydentka i prezydent. To w żadnym razie kaleczenie języka ojczystego.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx5.xx1  #
  • -1

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    13.03.2026, 15:28

    Racja. Druga sprawa, że język jest żywą, wiecznie rozwijającą się funkcją społeczną. Wystarczy porozmawiać ze starszymi członkami rodziny z roczników międzywojnia, albo poczytać staropolską literaturę - dzisiaj nikt tak nie mówi.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8  #
    +2

    Df_gość

    13.03.2026, 19:14

    To kaleczenie języka polskiego!!!

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx5  #
  • +13

    Heh_gość_gość

    13.03.2026, 15:00

    Czy dobrze rozumiem, że złodziej nie może być wiceprezydentem, ale pracownikiem urzędu już tak?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx0  #
  • +4

    Gościin_gość

    13.03.2026, 15:52

    Pracownikiem Urzędu nie może też być, ponieważ powinien cieszyć się niposzlakowaną opinią. Jednak odwołanie ze stanowiska to jedno ale nadal pozostaje w stosunku pracy, którego należy wypowiedzieć. W okresie wypowiedzenia taki pracownik może zostać zwolniony że świadczenia pracy, gdyż trudno sobie wyobrazić pracę w okresie wypowiedzenia, gdy ma się postawione zarzuty kradzieży. Prezydent, w mojej ocenie, zwolni, ze świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia, gdyż dosyć przysporzył miastu wstydu. Trzymanie kciuków nie pomogło...

    Cytuj
    IP: 185.167.xx5.xx3  #
  • +2

    B._gość

    13.03.2026, 15:54

    Mówimy o różnych osobach.

    "Proszę się przejechać do Gdańska i zobaczyć jaki tam jest brud, smród i patodeweloperka. Na początek może Orunia, chociaż możesz przeżyć szok bo zderzeniu z rzeczywistością."

    Pani Monice Chabior powierzono inne zadania. Proszę nie mieszać ludziom w głowach.Chyba że sam komentujący tego nie rozumie, co jest bardzo możliwe.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx4.xx3  #
  • B._gość_gość

    13.03.2026, 15:57

    A tak w ogóle: stop hejt?

    "Proszę się przejechać do Gdańska i zobaczyć jaki tam jest brud, smród i patodeweloperka. Na początek może Orunia, chociaż możesz przeżyć szok bo zderzeniu z rzeczywistością."

    Jaki hejt? Proszę poczytać kiedy mówimy o hejcie.Choc może to na nic.i

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx4.xx3  #
  • +5

    B._gość_gość

    13.03.2026, 16:29

    Dramatyczne komentarz w obronie J.G.

    No jak sobie czytam te argumenty obrońców, to jeszcze bardziej utwierdzam się w przekonaniu z kim mieliśmy do czynienia. Pokaż mi swoich znajomych, a powiem ci kim jesteś.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx4.xx3  #
  • +1

    oo_gość

    14.03.2026, 18:41

    posom zero!!

    w środowiskowym domu pomocy w TCZEWIE była częstym gościem tak twierdzi moja sąsiadka rozebrała buty i przedstawienie w tańcu na boso przed podopiecznymi ,była okazja pokazać kim jest. Zarobiła na darmowy obiad ,a podopieczni koszty ponosiły

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx2  #
  • +1

    Gość _gość

    13.03.2026, 16:57

    "Do armii szablozębnego Licówki"

    Głupi by był

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx1  #
  • -7

    jurek z Jurkowa _gość

    13.03.2026, 17:19

    Joanna Grabowska

    W obliczu ostatnich wydarzeń związanych z Joanną Grabowską, warto przypomnieć, że każdy z nas może znaleźć się w trudnej sytuacji. Bez względu na pełnioną funkcję, jesteśmy ludźmi, którzy popełniają błędy i mogą być narażeni na nieporozumienia. Ważne jest, aby pamiętać, że nie odbyła się żadna rozprawa, a domniemania nie powinny wpływać na osąd. Joanna, jako wiceprezydent Tczewa, od lat angażuje się w życie lokalnej społeczności i podejmuje wiele inicjatyw na rzecz mieszkańców. Zamiast oceniać, warto dać jej szansę na wyjaśnienie sytuacji i przywrócenie zaufania. Wspierajmy się nawzajem, zamiast potępiać. Każdy zasługuje na zrozumienie i szansę na rehabilitację.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx4.xx0  #
  • +3

    Jan_gość_gość_gość_gość_gość_g_gość

    14.03.2026, 08:20

    x

    Jurku czy jesteś taki wyrozumiały wobec innych przestępców ? Pijak za kierownicą też może się tłumaczyć że był zestresowany bo pokłócił się z żoną Sąd będzie wyjaśniał o to się nie martw Gdyby to była pojedyncza kradzież to mogłaby się tłumaczyć roztargnieniem Z tymi inicjatywami JG to gruba przesada Ale w sadach wszystko jest możliwe może miała pomroczność jasną ? albo rozdwojenie jażni Pożujemy to zobaczymy

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx8  #
    +1

    To jest_gość

    14.03.2026, 21:49

    Nie do obrony

    Jakby nienaprawialne. Kropka. Prezydent szuka kadr w środowiskach co najmniej dziwnych, ale to zrozumiałe. Kto normalny i uczciwy z nim chciałby współpracy?

    Cytuj
    IP: 37.109.xx3.xx0  #
  • -1

    Kala_gość

    13.03.2026, 19:02

    "Samorząd od Nowa wystawi innego kandydata na prezydenta Tczewa. Pozdrawia dobrze poinformowany."

    Chyba nie ma lepszego kandydata w szeregach OdNowy

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx5  #
  • +1

    Gff_gość

    13.03.2026, 19:03

    "A kreta był potrzebny, aby sobie rurę udrożnić. ????"

    Ile w ludziach jadu. Szok

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx5  #
  • -3

    Fdd_gość

    13.03.2026, 19:07

    "Nawet jak ktoś jest chory i kradnie bo nad tym nie panuje .TO ZŁODZIEJ ZAWSZE BĘDZIE ZŁODZIEJEM .Nie mam zamiaru być za kimś i go wspierać kto jest złodziejem ,jesteś chory idż się leczyć .Nasrała sobie w papiery i nie powinna pełnić żadnej ważnej funkcji publicznej .Wczoraj okazało się że jeden z PO jechał po pijaku zrezygnował z ważnej funkcji i przeprosił wyborców miał szacunek i honor ,tu zero pokory i jeszcze zamiatane pod dywan przez prezydenta ale wydało się bo za wielkie bagno piszą o tym w gazetach i na portalach ogólnokrajowych więc w końcu trzeba było coś zrobić ."

    To, że facet jechał po pijaku, to był w pełni świadomy i wsiadł za kierownicę. Przyłapany, zrezygnował. Tutaj sprawa jest niejednoznaczna, gdyż nie wiadomo, czy powodem nie było zaburzenie. Czy ktoś ryzykowałby za pare groszy? Nie mamy wyroku sądu, nic nie wiemy. Dziewne to wszystko

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx5  #
  • +3

    Moo_gość

    16.03.2026, 08:37

    Ale zaburzenie nie pojawia się ot tak, raczej większość z nas zna swoje problemy ze zdrowiem. Dlatego JG jeśli miała zaburzenie, a świadomie weszła na eksponowaną pozycję, to pretensje tylko do niej.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx4  #
  • +1

    Miastowy_gość_gość

    13.03.2026, 19:23

    Miasto nie lubi Michałków na równi z omawiana

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx6.xx9  #
  • -1

    B._gość_gość

    14.03.2026, 04:27

    Oho, aż trzy wykrzykniki.

    "To kaleczenie języka polskiego!!!"

    Kto by pomyślał, aż takie emocje?

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx4.xx3  #
  • +11

    Zofia_gość

    14.03.2026, 08:46

    Kto jest kim?

    Czyli jak kradnie ktoś z urzędu to kleptoman? A jak nie z urzędu to złodziej ? Czy tak to trzeba rozumieć ?

    Odpowiedz
    IP: 90.74.xx1.xx1  #
  • +2

    Jan_gość_gość_gość

    14.03.2026, 11:17

    do Fdd

    Picie w alkoholu w pracy to też lekkomyślność a zdarza się nagminnie i dotyczy wszystkich niezależnie od stanowiska Według Ciebie jak robotnik ukradnie to nikogo nie szokuje ale vc prezydent to już jest to niemożliwe ? Ta sprawa pewnie byłaby zamieciona pod dywan ale stała sie zbyt głośna i nikt nie chciał sie podkładać Kiedyś wójtowa w Gniewie była po alkoholu wezwano policje ale wójtowa odmówiła dmuchania w alkomat zapewne za namową policjantów , więc zabrali ją do Tczewa na badanie krwi ale podobno w Tczewie nie było lekarza który pobrały jej krew ,tak powiedział rzecznik policji Po kilku godzinach zgodziła się dmuchać i była trzezwa ,podobno

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8  #
  • +4

    a_gość_gość_gość

    14.03.2026, 14:54

    Jedno jest pewne jesteś na stanowisku wszyscy ci patrzą na ręce i musisz być czysty jak dziewica ,pozwolisz sobie na taki wybryk masz pozamiatane i tyle ,zero litości trzeba się z tym liczyć albo nie obejmować takich stanowisk jak masz takie problemy .Zwykły starszy Pan ukradł cukierka w sklepie i poszedł siedzieć ,a tu prezydent trzyma kciuki , próbuje zamiatać pod dywan ,nasz portal pisze o tym jak już musi bo jest zadyma na cały kraj i już nie da się tego ukryć przed społeczeństwem ,tylko dla tego że to pani wice ,zwykły Kowalski już dawno miałby wyrok.

    Cytuj
    IP: 88.156.xx8.xx3  #
  • +1

    Don't _gość

    14.03.2026, 12:33

    Mariuszu Z. nie idź tą drogą. To moja dobra rada.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx1  #
  • +2

    B._gość_gość

    15.03.2026, 11:47

    kryptoPiS

    "Jedno jest pewne jesteś na stanowisku wszyscy ci patrzą na ręce i musisz być czysty jak dziewica ,pozwolisz sobie na taki wybryk masz pozamiatane i tyle ,zero litości trzeba się z tym liczyć albo nie obejmować takich stanowisk jak masz takie problemy .Zwykły starszy Pan ukradł cukierka w sklepie i poszedł siedzieć ,a tu prezydent trzyma kciuki , próbuje zamiatać pod dywan ,nasz portal pisze o tym jak już musi bo jest zadyma na cały kraj i już nie da się tego ukryć przed społeczeństwem ,tylko dla tego że to pani wice ,zwykły Kowalski już dawno miałby wyrok."

    Przecież wywodzi się owa pani z partii kryptoPiS. A my już wiemy, kim są. I to poczucie bezkarności.

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx2.xx8  #
  • +2

    =_gość

    15.03.2026, 17:52

    ten również;

    NIE Żyjący już Sławomir Wałęsa przywłaszczył sobie w markecie w Toruniu dwie świeczki pachnące i odpowiadał karnie z orzeczeniem sądu.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx2  #
  • -2

    B._gość

    15.03.2026, 11:55

    SoN, to przecież kryptoPiS

    Czy nie z tej partii wywodzi się Joanna Grabowska? Czy to nie oni czują się bezkarni?

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx2.xx8  #
  • +1

    Pewnie _gość

    15.03.2026, 18:05

    Pani JG

    Niech najlepiej wyjedzie do Budapesztu.

    Cytuj
    IP: 37.109.xx3.xx0  #
    +3

    Obserwator_gość

    16.03.2026, 10:23

    @B. - znów ten odgrzewany kotlet?

    Tak, faktycznie Wojciech Korda był wcześniej związany z PiS. Do tego z listy SoN kandydowały osoby ze środowisk Młodzieży Wszechpolskiej i Konfederacji. Tylko co z tego, skoro kandydatem na radnego powiatu z ramienia SoN był również Adam Kucharek, były działacz PO/Nowoczesna, a niedoszłym kandydatem na radnego miasta Arkadiusz Brzozowski, niegdyś z SLD. Ten temat był już wałkowany wielokrotnie jeszcze w czasie wyborów. Żeby było lepiej - niejaki Oskar Ludwiczak z Koalicji Obywatelskiej Tczew był wcześniej w Młodzieży Wszechpolskiej, a Adam Burczyk z Porozumienia na Plus należał do Prawa i Sprawiedliwości. Ten ostatni wcale nie wystąpił z PiS od razu po objęciu stanowiska wiceprezydenta Tczewa, jak go nieudolnie teraz niektórzy usiłują usprawiedliwiać.PnP deklaruje się zresztą jako bezpartyjne i ponad podziałami, nie ma zakazu przynależności osób sympatyzujących z PiS. ;) Bym zapomniał - Krzysztof Bejgrowicz - niedoszły radny z ramienia PnP - jest przecież teraz prezesem TCSIR. Pewnie można by jeszcze więcej ciekawych kwiatków znaleźć tylko po co? Czy zamiast doszukiwania się wyimaginowanych ukrytych związków politycznych, nie lepiej punktować merytorycznie SoN (w tym Brządkowskiego i Grabowską) za to, co zrobili, a czego nie zrobili. A jest się z pewnością do czego przyczepić. I nie ma potrzeba do tego PiSu. Miłego dnia!

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx5  #
  • -1

    B._gość

    16.03.2026, 05:48

    Za kadencji mamy prezydenta?

    "w środowiskowym domu pomocy w TCZEWIE była częstym gościem tak twierdzi moja sąsiadka rozebrała buty i przedstawienie w tańcu na boso przed podopiecznymi ,była okazja pokazać kim jest. Zarobiła na darmowy obiad ,a podopieczni koszty ponosiły"

    Ach, to pewnie na Niepodległości były te występy. I może pod rękę z mamą obecnego prezydenta.

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx2.xx8  #
  • +2

    a_gość_gość_gość

    16.03.2026, 10:30

    Nie takie cuda się w tych placówkach wyprawiają miałem kiedyś styczność bo coś tam działałem ,pamiętam jak pewna znana Pani dyrektor (bardzo znana gwiazda która się udziela ) przelewała marny alkohol do dobrych butelek żeby podarować go komuś na urodziny do dziś jak ją widzę w tv to się z tego śmieję jakim trzeba być człowiekiem żeby coś takiego robić ,a nie zarabia mało .

    Cytuj
    IP: 31.175.xx4.xx2  #
  • +1

    Jan_gość_gość_gość_gość_gość_g_gość

    16.03.2026, 11:05

    x

    "NIE Żyjący już Sławomir Wałęsa przywłaszczył sobie w markecie w Toruniu dwie świeczki pachnące i odpowiadał karnie z orzeczeniem sądu."

    Sławomir Wałęsa był osobą prywatną ojciec miał mu zapewnić bezkarność Lech Wałęsa załatwił jednemu z synów bezkarność , nie pamiętam który to był dotyczy to tego słynnego powiedzenia obrońcy że miał pomroczność jasną

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8  #
  • -1

    B._gość

    16.03.2026, 12:19

    Żaden odgrzewany kotlet

    "Tak, faktycznie Wojciech Korda był wcześniej związany z PiS. Do tego z listy SoN kandydowały osoby ze środowisk Młodzieży Wszechpolskiej i Konfederacji. Tylko co z tego, skoro kandydatem na radnego powiatu z ramienia SoN był również Adam Kucharek, były działacz PO/Nowoczesna, a niedoszłym kandydatem na radnego miasta Arkadiusz Brzozowski, niegdyś z SLD. Ten temat był już wałkowany wielokrotnie jeszcze w czasie wyborów. Żeby było lepiej - niejaki Oskar Ludwiczak z Koalicji Obywatelskiej Tczew był wcześniej w Młodzieży Wszechpolskiej, a Adam Burczyk z Porozumienia na Plus należał do Prawa i Sprawiedliwości. Ten ostatni wcale nie wystąpił z PiS od razu po objęciu stanowiska wiceprezydenta Tczewa, jak go nieudolnie teraz niektórzy usiłują usprawiedliwiać.PnP deklaruje się zresztą jako bezpartyjne i ponad podziałami, nie ma zakazu przynależności osób sympatyzujących z PiS. ;) Bym zapomniał - Krzysztof Bejgrowicz - niedoszły radny z ramienia PnP - jest przecież teraz prezesem TCSIR. Pewnie można by jeszcze więcej ciekawych kwiatków znaleźć tylko po co? Czy zamiast doszukiwania się wyimaginowanych ukrytych związków politycznych, nie lepiej punktować merytorycznie SoN (w tym Brządkowskiego i Grabowską) za to, co zrobili, a czego nie zrobili. A jest się z pewnością do czego przyczepić. I nie ma potrzeba do tego PiSu. Miłego dnia!"

    Nie znam tych roszad, jakoś mnie nie interesują. Wiem, iż przynależność do PiSu, to akceptowanie bezczelności, złodziejstwa, hipokryzji. Przecież chyba wiemy, co się dzieje w kraju. A i tczewski poseł PiSu w żadnym razie nie przynosi chluby.

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx2.xx8  #
  • +1

    Obserwator_gość

    17.03.2026, 09:19

    Wizerunek SoN

    No cóż, standardy PiS są jakie są. Bardzo mi chodziło o to, że sprawa z SoN jest dużo bardziej skomplikowana. Stały za tym osoby o różnych poglądach politycznych. Natomiast to, o czym wspomniałeś, obnaża tylko tylko kolejną nieudolność przywódcy tej grupy w zakresie wizerunku. Po wyborach nowy włodarz żalił się, że ludzie przypisywali mu PiS i związki z radykalną prawicą. Ale poniekąd sam się do tego przyczynił, obstawiając się głównie osobami ze środowisk prawicowo-kościelnych, podczas gdy centrum i centrolew były gdzieś w ukryciu. To była woda na młyn dla tych sympatyków PO, którzy głosowali na Pobłockiego. Jak widać, już podczas wyborów samorządowych Bober nie rozumiał strategii politycznego wizerunku i co z tego może wyniknąć. Nie ma się co dziwić, że dziś popełnia takie gafy wizerunkowe i polityczne. Nie uczy się na błędach, nie słucha bardziej doświadczonych.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx5  #
  • +1

    B._gość

    16.03.2026, 13:52

    Sąsiedztwo w sejmie

    "Tak, faktycznie Wojciech Korda był wcześniej związany z PiS. Do tego z listy SoN kandydowały osoby ze środowisk Młodzieży Wszechpolskiej i Konfederacji. Tylko co z tego, skoro kandydatem na radnego powiatu z ramienia SoN był również Adam Kucharek, były działacz PO/Nowoczesna, a niedoszłym kandydatem na radnego miasta Arkadiusz Brzozowski, niegdyś z SLD. Ten temat był już wałkowany wielokrotnie jeszcze w czasie wyborów. Żeby było lepiej - niejaki Oskar Ludwiczak z Koalicji Obywatelskiej Tczew był wcześniej w Młodzieży Wszechpolskiej, a Adam Burczyk z Porozumienia na Plus należał do Prawa i Sprawiedliwości. Ten ostatni wcale nie wystąpił z PiS od razu po objęciu stanowiska wiceprezydenta Tczewa, jak go nieudolnie teraz niektórzy usiłują usprawiedliwiać.PnP deklaruje się zresztą jako bezpartyjne i ponad podziałami, nie ma zakazu przynależności osób sympatyzujących z PiS. ;) Bym zapomniał - Krzysztof Bejgrowicz - niedoszły radny z ramienia PnP - jest przecież teraz prezesem TCSIR. Pewnie można by jeszcze więcej ciekawych kwiatków znaleźć tylko po co? Czy zamiast doszukiwania się wyimaginowanych ukrytych związków politycznych, nie lepiej punktować merytorycznie SoN (w tym Brządkowskiego i Grabowską) za to, co zrobili, a czego nie zrobili. A jest się z pewnością do czego przyczepić. I nie ma potrzeba do tego PiSu. Miłego dnia!"

    No właśnie przed chwilą oglądałam relację z sejmu. Kazimierz Smoliński znakomicie czuje się obok niejakiego Kowalskiego. Widać dobrze się razem czują.

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx2.xx8  #
  • +1

    Obserwator_gość

    17.03.2026, 09:20

    Od PO do PiS

    Tu też jest paradoks, bo Janusz Kowalski był członkiem Stronnictwa Konserwatywno-Ludowego, które po wyjściu z AWS weszło w koalicję z Platformą Obywatelską i startowało z jej list. Mówi się, że wtedy nawet Kowalski jako młody działacz "maślił oczy" do Tuska, ale nic nie wyszło z kariery, więc postawił na Ziobrystów. A potem to już wiadomo co było dalej. Tak to jest z tymi zmianami w polityce.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx5  #
  • +5

    dsfdsf_gość

    16.03.2026, 15:40

    "Samorząd od Nowa wystawi innego kandydata na prezydenta Tczewa. Pozdrawia dobrze poinformowany."

    Myślę, że po tej kadencji nie ma znaczenia, kogo SoN wystawi na prezydenta, ponieważ SoN drugi raz nie zdobędzie zaufania mieszkańców. Dysonans poznawczy jest zbyt wielki, aby odbudować zaufanie.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx7  #
  • +6

    Terminator_gość_gość_gość

    16.03.2026, 17:37

    Złodziej to złodziej nie ma żadnego wytłumaczenia!!!Za mało zarabiała? nie stać jej było na markowy perfum?.Ciekawe jak się pokaże ludziom na ulicy?.Pewnie już siedzi w chałupie i dostaje schizy.Co teraz? WSTYD I HAŃBA żeby w urzędzie takie osoby pracowały za takie pieniądze.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx2  #
  • +1

    B._gość

    17.03.2026, 09:11

    Druk w sejmie nr 2145

    Zachęcam do zapoznania się z dostępnym dla każdego obywatela tym drukiem. Płacimy niemało posłowi za jego imaginacje.

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx2.xx8  #
  • +1

    Gok_gość

    17.03.2026, 11:29

    Mam nadzieję, że to nie będzie Michał W.!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx0.xxx  #
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.