Policja szuka kierowcy, który na przejściu potrącił 13-latkę

Pasy, przejście dla pieszych (fot. tcz.pl)
Policja szuka kierowcy, który na przejściu potrącił 13-latkę
Tczewscy policjanci szukają świadków wypadku drogowego, do którego doszło 27. stycznia br na przejściu dla pieszych w Tczewie w obrębie skrzyżowania alei Solidarności z ulicą Jagiellońską. Wówczas kierowca auta osobowego potrącił 13-latkę, którą odwiózł do jej domu, po czym odjechał. Informacje w tej sprawie można przekazywać osobiście, telefonicznie bądź drogą mailową.

W piątek 27 stycznia bieżącego roku około godz. 18.15 na skrzyżowaniu alei Solidarności z ulicą Jagiellońską w Tczewie (przy Mc Donalds) kierowca samochodu osobowego nieustalonej dotąd marki potrącił przechodzącą przez przejście dla pieszych 13-letnią mieszkankę powiatu malborskiego.

- W wyniku wypadku dziewczyna odniosła ogólne potłuczenia ciała. Po zdarzeniu kierujący odwiózł swoim autem poszkodowaną do miejsca zamieszkania, po czym odjechał. - wyjaśnia asp. sztab. Dariusz Górski, rzecznik tczewskiej policji. - W związku z powyższym zwracamy się z apelem do osób, które były świadkami tego zdarzenia, bądź w jakikolwiek inny sposób mogą pomóc w ustaleniu kim jest osoba, która potrąciła nastolatkę i jakim samochodem się poruszała o kontakt z Komendą Powiatową Policji w Tczewie

Informacje w tej sprawie można przekazywać do KPP w Tczewie ul. Kasprowicza 2 osobiście, pod numerami telefonów 58 530-81-91, 691-421-105 lub drogą mailowa pod adres dgorski@pomorska.policja.gov.pl .


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (21)
dodaj komentarz

  • no name_gość

    10.02.2012, 16:01

    Kierowca, policja,

    Zaraz jak go namierzą, zostaną mu postawione zarzuty, w zależności od obrażeń dziewczynki - tak można łatwo poprawiać policyjne statystyki. Dobrze, że gość ją odwiózł do domu i/lub też udzielił pierwszej pomocy.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx2.xx4 
  • NN_gość

    10.02.2012, 17:30

    .

    Rodzice pewnie poczuli zapach pieniążków, niemniej kierowca powinien z rodzicami się skontaktować skoro potrącił nieletnią...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 

    no name_gość

    10.02.2012, 23:39

    NN

    Idę o zakład, że nie rodzice. To policja. Nawet jeśli rodzice nie będą rościli ŻADNYCH pretensji, to policja może i często (niestety, bo wbrew woli wszystkich) wystąpić w roli oskarżyciela publicznego, który w imię prawa i porządku będzie się domagał ukarania sprawcy i... jeśli dziewczynka będzie miała obrażenia powyżej 7-dmiu dni, wówczas sprawa może teoretycznie nawet trafić do prokuratora, jeśli poniżej - skończy się na sądzie grodzkim. A co najgorsze - rodzice dziecka nie mają w tym żadnego interesu - gdyby kierowca był pijany, czy "coś z nim było nie tak", raczej nie odwoziłby dziecka do domu. Wychodzi na to, że stało się, wypadek, każdemu może się przytrafić - niestety policja wykorzystuje takie sytuacje do reperowania statystyk, a tym samym daje jasny sygnał dla społeczeństwa - nie ma świadków, uciekaj.

    Cytuj
    IP: 46.113.xx6.xx9 
  • KOLO_gość

    10.02.2012, 16:35

    HAHA

    Policja żeby ustalic właściciela potrzebuje ok 2 tygodni! Znam to, bo jakiś czas temu ktoś uderzył w mój samochód i uciekł. Na szczęście był świadek i spisał numery. Sprawa się ciągnie miesiąc...barvo dla policji! Czasem sobie myslę, że samemu trzeba zacząć wymierzać sprawiedliwość...

    Odpowiedz
    IP: 62.148.xx6.xx5 
  • __gość

    10.02.2012, 17:35

    Skoro ona była z powiatu malborskiego to spory kawałek musiał ją podwieźć.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx3 
  • kicia_gość

    10.02.2012, 17:44

    co ja pacze

    zdjęcie wymiata-pasy, przejście dla pieszych. pacz, bym się nie domyśliła normalnie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xxx 
  • xDD_gość

    10.02.2012, 17:59

    ;p

    Uwaga Zara Pan Mietek Napisze A Do Sprawy Potrącił i zabrał do domu to trzeba mieć na muzgu

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx8 
  • qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm

    10.02.2012, 18:48

    Policja milicja jeden *****

    (Możecie krytykować, minusować, nie wiem co jeszcze ale to co napiszę to jest prawda). Denerwuje mnie to, że jak jest jakaś notka na temat policji zaraz są jakieś problemy ze strony mieszkańców !! A to że chcą poprawić statystyki, a to że udało im się "fartem". Ostatnio mogliśmy przeczytać o zbitej szybie na dworcu w Tczewie. Wtedy policja i straż ochrony kolei zatrzymały delikwenta. Może mi też powiecie, ze gdyby nie SOK to policja też by go nie złapała ! Przed tym tematem jest jeszcze jeden " Poszedł na "włam" - po alkohol i papierosy ". Może do tego też macie pretensje, że policja złapała idiotę, który ukradł alkohol i papierosy ? Przecież policja powinna zająć się łapaniem mordercy a nie jakiegoś złodzieja ! Ludzie gdyby was z 5 złoty ukradli pierwsi bylibyście na policji ! Kolejna to po co policja łapie na drogach ? Przecież też macie takie problemy, że zamiast patrolować dzielnice łapią "bezkarnych" kierowców ! Tylko zobaczcie statystyki ile wyłapują pijanych kierowców. A gdyby ktoś z was jadąc na wakacje z rodziną, ciesząc się z urlopu i czasu spędzonego z rodzinką miał nieszczęśliwy wypadek przez pijanego w tym miejscu gdzie właśnie narzekaliście na policyjny patrol drogowy ? Zamiast narzekać i żalić się w Internecie zrobilibyście coś dobrego ! Ilu was pracując w policji byłoby wzorowymi funkcjonariuszami ? Śmiać mi się chce jak młodzi ludzie, np. bijąc się po czym zgarnie ich policja na przesłuchanie i taki delikwent wyjdzie i żali się, że go policja pobiła … Żal dupę ściska !! Te ich całe pokolenia JP, CHWDP to dzieci, które w życiu nic nie osiągnęły,, może są bite przez rodziców przez co częste interwencje w domu i mają jakąś nienawiść do policji. Nawiązując dalej, że policja zamiast łapać kierowców powinna wyjechać w patrol no ok ale pamiętajcie, że drogówka nie jest od patrolowania rejonu ! Gdy jakiś kretyn zapieprzająć dwupasmówką 100km/h uderzy w dziecko idące do szkoły to jest FER nie ? Później taki typ powie, że nie przekroczył prędkości, że dziecko samo mu wskoczyło pod koła … A w rodzinie żal … Wśród ludzi ? Określenia : „No tak policji nie było na swoim miejscu” ALE SAMI ICH TAM NIE CHCECIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak było za komuny i milicji ? wtedy wam się podobało nie ?! Doceńcie to co jest ! Że ktoś chce wstąpić do policji do jednej z najbardziej niebezpiecznych prac ! Gdzie wiedzą, że będą lekceważeni przez takich jak wy ! ( no nie wszystkich ) Że dzień w dzień borykają się z patologią !

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Kasia_gość

    10.02.2012, 22:56

    ochrona

    W koncu ktos mysli w tym spoleczenstwie i nie boi sie tego okazac BARDZO DOBRZE ZGADZAM SIE Z TOBA !!!!

    Cytuj
    IP: 82.145.xx8.xx4 

    q_gość

    12.02.2012, 18:37

    te dzieci nie są bite bo to nie jest zgodne z prawem-patrz "wychowanie bezstresowe" (czyli dzieciak może wszystko a dorosły nawet krzywo spojrzeć się boi-żeby go przypadkiem gówniarz nie zaskarżył). Poza tym uważam, że patroli powinno być więcej-szczególnie w takich miejscach gdzie notorycznie dochodzi do wypadków (szkoły itp, brak świateł przy przejściach, długa prosta-czyli trasa domorosłych/niedzielnych rajdowców) a to, że się ludzie buntują-tak było, jest i będzie. "Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"

    Cytuj
    IP: 178.42.xx8.xx8 

    koneser_____gość

    12.02.2012, 20:50

    buhaha.. ale ty tak na poważnie? nikomu nie życzę źle, ale mam szczerą nadzieję, że kiedyś dostaniesz pałą po nerkach za przejście na czerwonym świetle (przez mało-ruchliwą / praktycznie nie używaną jezdnię) albo wyrzuconego kepa na ulicę.. albo tak po prostu, dla relaksu, niezapomnianą noc na kasprowicza, mam nadzieję, że prędzej czy później przekonasz się na własnej skórze o tym jak ci ludzie potrafią być mili.. mam nadzieję, że udowodnią ci jak za siedzenie na ławce można dostać bonus -500pln za "zakłócanie porządku publicznego".. tak nawiasem.. nie wypisuj głupot, jeżeli nie masz pojęcia o sprawie.. nikt nic nie mówił, że nienawidzi policji, bo patrolują ulice czy łapią piratów drogowych.. tu chodzi o coś innego, coś co w normalnych demokratycznym państwie nie powinno mieć miejsca.. myślisz, że wyjdę na ulicę skandując hasło chwdp, bo dostałem mandat za złe parkowanie? chyba nie bardzo, co? tu chodzi o to, że FUNKCJONARIUSZE nadużywają swoich praw i w pewien sposób lekceważą obowiązki, czaisz? czy rozwinąć bardziej temat? przytoczyć jakieś anegdoty?

    Cytuj
    IP: 178.42.xx3.xx2 

    Tinka_gość

    13.02.2012, 00:48

    koneser ?

    buhahaha. Spadlam z krzesla.

    Cytuj
    IP: 82.145.xx8.xx7 

    koneser_____gość

    13.02.2012, 13:39

    tinka

    : )

    Cytuj
    IP: 83.20.xx1.xx4 
  • _gość

    10.02.2012, 19:52

    Dobrze żę tylko się potłuczeniami skończyło. Ale na przejściu czyli widać jak sobie za nic maja pieszych.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx7 
  • YYY_gość

    10.02.2012, 20:46

    Ta szybka wiadomość

    Nie ma to jak artykuł 2 tygodnie po zdarzeniu. Tyle odemnie.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx0.xx0 
  • jack_gość

    10.02.2012, 21:43

    ....

    nic dodać nic ująć

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx0.xx5 
  • _gość

    10.02.2012, 23:20

    KRZYCHU RUTKOWSKI JUŻ JEDZIE DO TCZEWA

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx0.xx5 
  • Jaxcek454646546_gość

    10.02.2012, 23:56

    Czesto zdarza sie, ze tacy piesi, szczegolnie beztroskie i bez wyobrazni nastolatki wtargają na jezdnie, mimo, ze na przejsciu dla pieszych. Raz bylem swiadkiem, rok temu jak gosciu w zimie jechal gdanska, na oko z jakeis 60km/h, na drodze bylo dosc ślisko i dwie mlode dziewczyny nawet sie nie rozejrzaly, po prostu wtargnely na ulice. Co prawda kierowca powinien zakladac nieograniczony brak wyobrazni "samobojcow" i tu troche odzywa sie selekcja naturalna...ale sa pewne zasady i jak pieszy sie rozejrzy to w 99% dobrze ocenia czy moze przejsc przez pasy, czy ryzykuje zdrowiem. A kierowcy tez jak widza z oddali ze ktos wchodzi to chcac nie chcac sie zatrzymuja. Oczywiscie piraci sie zdarzaja, debile bez mozgu. Ale wtargniecie na przejscie to proszenie sie o smierc. A wracajac do tego kierowcy, w ostatniej chwili wykrecil, wpadl w poślizg ale jakos sie wybronil. Minimalnie gorszy refleks i "swiete krowy" by zdmuchal a ja zostalbym jako swiadek zeznajac za kierowca....

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx3.xx0 
  • q_gość

    12.02.2012, 18:44

    do Jaxcek454646546_gość

    zadziwia mnie jedno-na przejściach jest dużo więcej potrąceń niż w miejscach nieoznakowanych...może czas wyciągnąć jakieś wnioski.... --------------a te "święte krowy" mają prawo przechodzić przez przejście więc nie obrażaj ludzi!!! nie popieram wbiegania ani przechodzenia na czerwonym ale kierowcy zwalacie winę, że piesi bez wyobraźni-a wy ją macie? -----------szkoda, że nie byłeś tym świadkiem-może ciebie by to czegoś nauczyło-np. przestrzegania przepisów i szacunku dla drugiego człowieka

    Cytuj
    IP: 178.42.xx8.xx8 
  • Podkładka_gość

    11.02.2012, 16:48

    Akurat

    Byłam przy tym potrąceniu. Potrącona została ma koleżanka, której na szczęście nic poważnejszego się nie stało.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xxx 
  • kierowca_gość

    11.02.2012, 17:35

    byłam świadkiem i ta dziewczynka wbiegła na czerwonym świetle -pewnie szybko gościa nie znajdą bo nie był z Tczewa

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.