Veolia - łączą spółki i zwalniają 35 osób

Veolia - łączą spółki i zwalniają 35 osób
Z początkiem przyszłego roku nastąpi połączenie siostrzanych spółek grupy Veolia - Transport Pomorze, czyli dawnego pekaesu i ZKM Transport Tczew. Jak zapewnia zarząd, ten ruch ma pozwolić na lepszą organizację komunikacji. W związku z połączeniem 35 pracowników pożegna się ze swoimi posadami - Veolia zapowiada, że więcej zwolnień już nie będzie. Wszystko w przededniu uzyskania wyników audytu co do funkcjonowania transportu w mieście.

ZKM Veolia Transport Tczew organizuje komunikację na terenie grodu Sambora. Jej siostrzana spółka - Veolia Transport Pomorze odpowiada za połączenia dawnego Pekaesu. Ostatnie przedsiębiorstwo nie radziło sobie zbyt dobrze - zlikwidowano część nierentownych połączeń - o swoje posady zaczęli się również obawiać pracownicy. Okazuje się, że nie bez powodów, bowiem pod koniec września do Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie wpłynęła informacja o zamiarze dokonania zwolnień grupowych przez Veolię Transport Pomorze - wypowiedzenia otrzymało 35 osób. Teraz obie spółki czeka kolejny poważny krok - połączenie:

- Nastąpi to z dniem 1 stycznia 2010 roku. Taki krok pozwoli nam m. in. na lepszą organizację pracy kierowców - wyjaśnia nam Elżbieta Wojciechowska z Veolii Transport Polska. - Nie przewidujemy dalszych zwolnień. Oczywiście nie możemy brać pod uwagę zwolnień pojedynczych pracowników, którzy będą chcieli odejść ze względu na przekształcenia w firmie.

Cały proces odbywa się właściwie w przeddzień uzyskania wyników audytu odnośnie funkcjonowania komunikacji miejskiej. Przypomnijmy, że groźba zaprzestania świadczenia usług komunikacyjnych przez ZKM Veolia Transport zawisła niedawno nad tczewskim magistratem. Przedstawiciele spółki przyjrzeli się swoim finansom i przedstawili władzom miasta ultimatum - koniec z funkcjonowaniem e-biletu, albo pod koniec października na ulice miasta nie wyjadą charakterystyczne, zielone autobusy. Tymczasem magistrat uważa, że kłopoty Veolii mogą wynikać z tego, że przewoźnik złożył zbyt niską ofertę podczas przygotowywania nowego kontraktu. Odpowiedź na te pytania poznamy lada dzień.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (51)
dodaj komentarz

  • ranny_gość

    20.10.2009, 05:12

    jaki to kolor wkońcu?

    "...na ulice miasta nie wyjadą charakterystyczne, zielone autobusy..." to u nas w mieście jeżdzą jakieś zielone autobusy?

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx6.xx3 
  • _gość

    20.10.2009, 06:23

    To słowa Veoli

    Cytuj
    IP:  
  • Michu_gość

    20.10.2009, 07:58

    X

    Dobrze wiedzą jakie będą wyniki audytu. Wszystkie audyty to jedna wielka ściema.Najważniejsze,że kadra utrzyma swoje stanowiska i duże pensje!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • longwayhome_gość

    20.10.2009, 08:02

    Ciekawe czy...

    Ciekawe, czy w "odpowiedni" pracownicy magistratu będą chcieli odejść z pracy po "sukcesie" e-biletu?

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx7 
  • jozua_gość

    20.10.2009, 08:26

    przez autobusy sa najwieksze korki!

    Spojrzmy prawdzie w oczy, to wlasnie autobusy generuja najwieksze korki w naszym miescie! Tczew jest malym miastem, z jednego konca na drugi piechota to czas okolo 45min. Moze powinnismy pomyslec o tym, zeby zlikwidowac autobusy (tiry juz zlikwidowane dzieki bogu). Kogo stac ten jedzie samochodem a kogo nie to wstaje te 15min wczesniej i zasuwa piechotka albo rowerkiem. Co wy na to forumowicze?

    Odpowiedz
    IP: 91.198.xx9.xx7 
  • tau7_gość

    20.10.2009, 10:15

    hmm, zastanówmy się

    w godzinach dojazdu ludzi do pracy w autobusie jest na pewno kilkanaście, kilkadziesiąt osób. Tak więc zamieńmy to na te kilkanaście, kilkadziesiąt samochodów. Wtedy na pewno ruch się udrożni i korki znikną. Powinieneś za to odkrycie dostać nobla. Właściwie to nie wiem co za debil wymyślił komunikacje zbiorową przecież każdy mógłby jęździć własnym samochodem i nie było by problemów.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx5 

    merlin_gość

    20.10.2009, 10:34

    tatu7 LITOŚCI! Twoje myślenie jest bez sensu!!! Autobus jest szerokości mniej więcej dwóch samochodów osobowych i mieści się w nim dajmy na to ok. 50 ludzi. Teraz wyobraź sobie że tych 50 ludzi wsiada do 50 samochodów - jeśli sądzisz, że przez to będzie mniejszy korek (biorąc pod uwagę że kierowca autobusu prowadzi go lepiej niż tych kilkudziesięciu kierowców którzy czasami "spią" przed rondem) to człowieku ja Ci Twojego pokretnego myślenia gratuluję! Totalna pomyłka!!!

    Cytuj
    IP: 95.48.xx1.xx0 

    tau7_gość

    20.10.2009, 11:40

    ironia

    – sposób wypowiadania się, oparty na zamierzonej niezgodności, najczęściej przeciwieństwie, dwóch poziomów wypowiedzi: dosłownego i ukrytego, np. w zdaniu Jaka piękna pogoda wypowiedzianym w trakcie ulewy.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx5 

    merlin_gość

    20.10.2009, 12:00

    Master of irony - to brzmi groźnie ;) Chylę czoła i pozdrawiam :)

    Cytuj
    IP: 95.48.xx1.xx0 

    qwerty_gość

    20.10.2009, 19:56

    to przejdz sie pare razy z czyzykowa na suchostrzygi do szkoly w takiej pogodzie

    Cytuj
    IP: 79.189.xx9.xx7 

    uczen_gość

    21.10.2009, 08:24

    a co?

    szkol na suchostrzygach nie ma?

    Cytuj
    IP: 91.198.xx9.xx7 

    qwerty_gość

    21.10.2009, 22:03

    budo ? gim 3 to nie szkoly ?

    Cytuj
    IP: 79.189.xx9.xx4 
  • zal_gość

    20.10.2009, 08:40

    glupota

    jozua czy ty mieszkasz w sredniowiecu? ba nawet dalej bo w sredniowieczu konie byly....powiedz mi kto Ci eraz bedzie z dworca szeld pieszo na rokitki do pracy ? pomysl najpierw co napiszesz, a autobusy nie robia korkow tylko to .... rondo , rondo i jeszcze raz rondo nic innego

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx6.xx1 
  • zal_zalu_gość

    20.10.2009, 09:06

    ciekawe tylko

    w innych miastach ronda rozladowuja korki, w tczewie powoduja. moze to jednak wina KIEROWCOW niedzielnych co nigdy dalej niz w baldowie, lubiszewie, milobadzu, lisewie NIGDY nie byli???

    Cytuj
    IP: 91.198.xx9.xx7 
  • Łukasz_gość

    20.10.2009, 08:52

    ;)

    He he, no to Jozua dał pomysł ;-)

    Odpowiedz
    IP: 217.79.xx0.xx8 
  • wiadomo _gość

    20.10.2009, 09:31

    Prezydent przyzna nagrodę za nowatorski pomysł i wzorowe wdrożenie.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx3.xx9 
  • Memory

    20.10.2009, 10:32

    rondo

    Rondo owszem rozładowuje korki. Pod jednym warunkiem. Musi być dobrze zaprojektowane. Naszej jest po prostu za małe. Zbyt blisko siebie są dwie drogi Wojska Polskiego i 30-go Stycznia. Moja propozycja to: 1. Przejścia podziemne dla pieszych Parka Kopernika - Magistrat (jest dosyć miejsca) i Park Kopernika - CED (Wąska jednokierunkowa i mamy miejsce) 2. Dodatkowy pas dla skręcających z Wojska Polskiego w kierunku 30 -go Stycznia. Lukee proponuje również wykorzystanie drogi wzdłuż przychodni na W. Polskiego i cmentarza - owszem ale tylko i wyłącznie jako tymczasowe rozwiązanie. Czasami mam wrażenie , ze to rondo i "małe" rondo w Pelplinie "tworzył" ten sam projektant. Jak można robić coś takiego na głównych drogach? W Pelplinie mało kto przestrzega zasad poruszania się po rondzie ponieważ ciężko się po nim poruszać. Tutaj znów rondo powoduje korki.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ha_gość

    20.10.2009, 14:06

    veolia

    szkoda slow na ta cala veolie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i tak to wszystko przejmie latocha!!!

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx7.xx7 
  • Tom..._gość

    20.10.2009, 14:43

    Śmietnik

    Dokładnie. Latocha przejmie wszystko, nawet nasze samochody... będziemy jeździć z zarąbistymi czerwonymi napisami na drzwiach 'LATOCHA'.... ;) heh.. Ja zgadzam się z ~Memory, przejścia podziemne , takie jak w Gda. , i będzie ok. Liczę że niedługo ujrzymy wiadomość na tcz.pl , o planowaniu takich prac ;] Tylko najpierw niech ten wiadukt skończą... masakra.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx0 
  • lika_gość

    20.10.2009, 14:52

    małe ronda, e-bilety

    małe ronda ,e-bilety problemów komunikacyjnych nie rozwiążą niestety,nawet piesze wycieczki do pracy szkoły,czy po pietruszkę i bułeczki.Veolia nijak ma się do usług jakie świadczył ZKM , wystarczy przyjrzeć się jak jak świadczą usługi np. na linii 50/za bilet coraz drożej a z punktualnością coraz gorzej może "ha" ma rację, że Latocha będzie skuteczniejszy,sprawniejszy organizacyjnie no i ceny konkurencyjne,a rozklady dla pasażerów a nie dla widzimisię.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx5 
  • paulaaa_gość

    20.10.2009, 15:19

    Macie bardzo dobre pomysły na nowe rozwiązania. Tylko problem w tym, że włodarze miasta tego nie widzą :/

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx5 
  • wa_gość

    20.10.2009, 15:38

    Veoli podziekujemy najlepiej by było zrobić nowy przetarg

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx9.xx0 
  • pasażer ZKM_gość

    20.10.2009, 16:18

    Veolia to badziewie

    Codziennie wracam z pracy wkurzona,na organizację i rozkład jazdy Veoli. Rozkłąd jazdy autobusów Veoli z dworca PKP Tczew to absurd. Autobus lini 3 który ma odjeżdżać z dworca pkp O GODZ 16,20 WOGÓLE NIE JEDZIE,natomiast linia 4 z dworca PKP odjazd o godz 16,30 ,ktora przyjeżdża na przystanek końcowy dworzec PKP o godz 16,20 z Osiedla staszica zmienia nr lini na nr 2 i już jedzie w innym kierunku,a linia 4 na Suchostrzygi nie jedzie ,a w rozkładzie jest odjazd o godzinie 16,30. Pani Prezes Wojciechowska zarządzanie tą firmą absolutnie Pani nie wychodzi brak jest organizacji w zakresie rozkładu jazdy ,autobusy są brudne ,a jeszcze bardziej brudne i tępe kontrolerzy biletów ,które świadczą usługi z Firmy Atex bądz Batex. Kontrolerzy to osoby o bardzo niskiej nawet żadnej kulturze osobistej. Ich wygląd odstrasza pasażerów,a na ich widok żygam. Brudne ręce śmierdzące od papierosów, ubranie śmierdzi stęchlizna ,a buty z błotem i walającymi sięsznurowadłami. czy Panią Prezes nie zraża taki wizerunek tych ludzi ponieważ mnie jako pasażera tak. Sadzę ,że Veolia już jest na takim etapie,że o wizerunek nie walczy.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx8 
  • jacek_gość

    20.10.2009, 17:00

    Zoo Veollia

    O czym wy piszecie? Może ktoś z pracowników Veolli by się odważył i napisał co tak naprawdę jest przyczyną obecnej sytuacji i jaki jest jej cel.Na zewnątrz ,pikniki,piękne gazetki,a wewnątrz lojalki i walka o utrzymanie się . Pracownicy są tam zwalniani systematycznie już od ładnych kilku miesięcy, i nie z własnej woli tylko z dnia na dzień , niektórzy z ponad 30letnim stażem.Popatrzcie co Veollia zrobiła z PKS Gdynia. Trzy paniusie mają takie pensje i premie że głowa boli.Jednym słowem motto Veolli to pozbyc się ludzi i sprzedac co się da.No i kasa do Francji.Najgorsze jest to że to wszystko Polak robi Polakowi!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx7 
  • qwerty2_gość

    20.10.2009, 20:09

    nawet idiota by sie skapnoł dlaczego ;] problemy zaczely sie od kad latocha przejol wiekrzosc lini pks, a to ze jest tanszy szybszy itd. ludziom bardziej odpowiada i sie na latoche przeniesli. wiec pks splajtowal ;] w dodatku gdy teraz latocha wprowadzil duze autokary ;] to chyba wiadomo ze zwolnia kierowcow po po co im nadmiar ;] tego mozna bylo sie juz od dawna spodziewac ;p

    Cytuj
    IP: 79.189.xx9.xx4 
  • AguŚTczew_gość

    20.10.2009, 17:04

    Potraficie tylko jeździć po Veoli. Wozi Wam wasze szanowne 4 litery, a Wy wiecznie niezadowoleni. Chcecie likwidacji Veolii, a jak dojdzie do upadku firmy będziecie narzekać, że nie ma komunikacji miejskiej. Ludzie ! Litości ! Wyobrażacie sobie sytuację na ulicy w której każdy pojedynczo wsiada do samochodu i wyjeżdża na ulice ?! Już przejazd od 'Wieży' do ronda zajmuje lekko 15 min . A co mają powiedzieć piesi, którzy mają dodatkowo utrudnione poruszanie się po mieście, gdzie na pewno większość wie, że wiadukt jest zamknięty. Ludzie, ogarnijcie się i przestańcie wypisywać takie bzdury, bo jeszcze się przekonacie, że Veolia to jednak nie badziewie ;]

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx7 
  • an1ab_gość

    20.10.2009, 18:42

    Do zwolenników Latochy

    a Latocha to chyba będzie fruwał nad miastem, żeby zmieścić się w rozkładzie i zadowolić pasażerów, bo poruszając się ulicami Tczewa nie ma szans na punktualną jazdę.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx1.xxx 
  • kominiarz1_gość

    20.10.2009, 18:52

    kontroler 71umawia sie z dziewczynami tak z wanymi gapowiczkami i jest ordynarny

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx8 
  • Migi_gość

    20.10.2009, 19:18

    Veollia ( Pomorze? )

    Łączenie PKS i ZKM to to tylko kolejna zmiana nazwy która ma swoje cele. PKS u już praktycznie nie ma większa częśc autobusów została,(zostanie) sprzedana ;linie oddane Latosze ludzi tam pracujących też zostało niewielu.A do końca roku zostanie garstka najbardziej oddanych.Biurowiec do sprzedania.Może Panowie. Pobłocki i Smoliński którzy pracowali w ZKM, a teraz mają ciepłe posadki w Urzędzie.wypowiedzieli się.Tak na marginesie dlaczego Związki Zawodowe jakie są w obu tych Przedsiębiorstwach godzą się na takie traktowanie pracowników!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx7 
  • qwerty_gość

    20.10.2009, 20:03

    jak bedzie zkm na czarlin to jestem za ;]

    Odpowiedz
    IP: 79.189.xx9.xx5 
  • Dominik

    20.10.2009, 20:48

    Dzisiaj miała zakończyć się kontrola

    Dzisiaj miało się zakończyć czyli 20 października badanie poprawności karty miejskiej. Na wyniki będziemy musieli poczekać. http://zkm.tczew.pl/index.php?akcja=aktualnosci&id=145

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • kontroler z numerem 71_gość

    20.10.2009, 20:55

    Otóz to kontroler nr 71 ,który upoważniony jest do kontroli biletow w autobusach ZKM VEOLIA za odstąpienie od wypisania mandatów proponuje ...

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx8 
  • _gość

    20.10.2009, 20:56

    Oświadczenie Veolii

    Szanowni Państwo, informujemy, że nadal trwa badanie poprawności działania systemu karty miejskiej. Oznacza to, że planowane na dzień 20.10.2009 zakończenie audytu ulega przesunięciu. Proponowana przez Urząd Miasta nowa data zakończenia audytu to 26.10.2009. W związku z powyższą sytuacją ZKM Veolia Transport Tczew nie wprowadza zmian w zakresie funkcjonowania komunikacji miejskiej, oczekując jednocześnie na raport z przeprowadzanego audytu.

    Odpowiedz
    IP:  
  • pasażer_gość

    20.10.2009, 21:04

    odpowiedz do oświadczenia Veoli

    W związku z tym oświadczeniem ,żadam ,aby komunikacja ZKM VEOLIA była dostępna dla pasażerów zgodnie z jesiennym rozkładem Jazdy. Pan Smoliński, ktory został namaszczony jako rzecznik pomiedzy pasażerami ZKM Veolia a Veolią nic w tym zakresie nie robi. Pan Prezydent życzył mu niedawno owocnej i merytorycznej pracy na rzecz mieszkańcow Tczewa ,ale jego działania są nieskuteczne i nie widać nawet dostatecznych wynikow w jego pracy. Zrezygnował z radnego dorwał się do stołka urzędnika miejskiego i na tym jego praca polega.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx8 
  • soloness_gość

    20.10.2009, 21:04

    strajk

    jutro jest jakis strajk autobusów ?

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx9.xx9 
  • gościu_gość

    21.10.2009, 10:41

    BŁĄD ?

    "Veolia Transport Pomorze odpowiada za połączenia dawnego Pekaesu" - chyba PKS-u :-) PEKAES jest jedną z najstarszych polskich firm transportowych. Od 2004 akcje spółki są notowane na warszawskiej GPW ...

    Odpowiedz
    IP: 193.138.xx0.xx8 
  • Pracownik_gość

    21.10.2009, 11:31

    Veplia-von

    Agonia ZKM-u zakończyła się 31-03-2009r..a to co teraz dzieje się w tzw.firmie o nazwie veolia to zwyczajne k...... i łajdactwo,ludzi się zwalnia,majątek ulega zniszczeniu,załoga jest równa i równiejsza,związki udają, że bronią pracowników,a tak naprawdę sami przewodniczący d..... trzęsą......jeszcze jeden szczególik,mieszkańcy niewierzci w żadne zapewnienia veoli ponieważ co innego oświadcza miastu,mieszkańcom,a z pracy zwalnia się ludzi na bieżąco i mówi się,że to tzw.restrukturyzacja,g...o to normalne złodziejstwo w majestacie prawa i oczywiście przy współudziale władz miasta.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xx2 
  • AguŚTczew_gość

    21.10.2009, 14:37

    Czytam Wasze opinie i nie mogę wyjść z podziwu dla braku jakiejkolwiek wyrozumiałości z Waszej strony. Żadacie planowej jazdy autobusów i macie pretensje Bóg wie do kogo o to, że autobusy jeżdżą spóźnione. Wystarczy trochę pomyśleć, żeby zrozumieć, że spóźnienia nie są winą autobusów tylko korków i tego, że władze Veolii nie ustawiły nowego rozkładu. Każdy Tczewski kierowca wie, że w naszym mieście ominięcie korków jest rzeczą prawie niewykonalną samochodem osobowym a co dopiero autobusem. Okażcie trochę zrozumienia dla kierowców. A co do kontrolerów to Veolia nie współpracuje bezpośrednio z tymi ludźmi, ale współpracuje z firmą, która ich przysyła.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx4 
  • Dziennikarz_gość

    21.10.2009, 14:40

    Veolia

    Proszę o więcej szczegółów od pracowników nie bójcie się pisac i tak większośc z was w koncu wyląduje na bruku.Wiem że dużo wiecie co dzieje się w wewnątrz . Może ktoś w końcu na serio zainteresuje się działalnością tej Spółki.Piszcie też na adres Dziennika Bałtyckiego http://www.polskadziennikbaltycki.pl .

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx7 
  • Pracownik_gość

    21.10.2009, 15:41

    Prawda kole?

    Te moderator czyżby veolia ci płaciła za pochlebne opinie?Widzę,że to co tak naprawdę dzieje się w tej rabunkowej firmie jaką jest veolia ma być skrzętnie ukryte?A ja myślałem,że czasy cenzury minęły,także gościu niecenzuruj,bo to nieładnie...

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xx2 
  • pasażer _gość

    21.10.2009, 17:41

    do AguŚ Tczew

    Jaką trzeba mieć wyrozumiałość dla takiej firmy jak Veolia,ktora ma świadczyć usługi transportowe dla mieszkańców Tczewa ,a świadczy w sposób beznadziejny bez jakiejkolwiek odpowiedzialności. Skoro wisi na przystankach ZKM Veolia rozkład jazdy taki ,a nie inny to każdy żąda ,aby komunikacja była zgodna z rozkładem. Jeżeli firma Veolia wie ,że w mieście Tczewie ,są utrudnienia w poruszaniu sie pojazdów to aby wyjść na przeciw klientom ,powinna w trybie natychmiastowym zmienić rozkład jazdy na aktualny i zgodny z potrzebami mieszkańców Tczewa. Wystawiają klientów ,którzy korzystają z ich usług poprzez ignorancje i lekceważenie. Wracajc z pracy trzeba odczekać na przystanku ZKM przy dworcu 20 minut a nawet więcej,ponieważ nr 4 zmienia tablicze na nr 2 ,a autobus ktory udaję się do bazy omija przystanek na dworcu pędzi wiedząć ,ze bardzo dużo pasazerów jedzie w kierunku ul armii Krajowej na Suchostrzygi. Ale cóż to tylko w Tczewie pasażerowie pozwalają sobie na takie praktyki. Ciekawe kto jest odpowiedzialny w tej firmie za taki bajzel bo w magistracie Pan Smoliński . Miał tyle zrobić w tym zakresie,ale narazie nie widać jego zobowiązań jako dawnego radnego i marnego urzędnika .

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx5.xx4 
  • qwerty_gość

    21.10.2009, 22:08

    taaak jasne, ona swiadczy usługi tylko i wylacznie mieszkancom ;p bo mlodziez z poza tcz mandaty dostają =]]] wiec zal

    Cytuj
    IP: 79.189.xx9.xx4 
  • kali_gość

    21.10.2009, 19:52

    lekceważeniepasażerów

    niedbałość o pasażera przez Veolię wyraża się również w tym ,w jakich warunkach podróżuje,linia 50 godziny poranne -zadysponowany najmniejszy autobus jaki Veolia posiada,w Milobądzu trudno wsiąśc,nocóż to tylko posiadacze biletów miesięcznych,które notabene kupują co miesiąc w innym miejscu/okienka kas PKP,informacji PKP a na listopad to pewnie kupować będziemy bilety w przybytku na zewnątrz dworca kolejowego.Nie dba się rownież o klienta ze zniżką/emeryci muszą płacić 100%-w 50-efekt przesiedli się do konkurencji linia nr 3 Pszczółki-Gdańsk.chyba lepiej by jechało 40 emerytów za 50% NIŻ PUSTA 50 POZA GODZINAMI szczytu i kasy zero a koszty poniesione.Tylko kwestią czasu jest kiedy Veolia ogłosi ,że 50 się nie oplaca,bo gdzieś ,ktoś żle skalkulował likwidując ulgi. POWODZENIA LIKWIDUJCIE ZAMYKAJCIE LINIE ZWALNIAJCI KIEROWCÓW PRZEGOŃCIE PASAŻERÓW TOŻ TO TYLKO KŁOPOT.....................

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx5.xx8 
  • AguŚTczew_gość

    21.10.2009, 21:28

    Do Pazażer~gość

    Myślę, że mnie nie zrozumiałeś/-aś. Chodziło mi o wyrozumiałość dla kierowców, nie dla samej firmy. Obecny rozkład jazdy został wprowadzony z dniem bodajże 1 września, czyli przed zamknięciem wiaduktu i rozpoczęciem korków na ulicach. Większych korków niż zwykle, przed zamknięciem wiaduktu. Nie wiem, czy wiesz, ale rozkład jazdy nie jest układany przez kierowców, tylko kogoś, kto jest nad nimi. Oni dostają tylko gotowy rozkład i wg niego mają funkcjonować. W związku z tym nie są oni winni opóźnień, bo jak każdy z nas są tylko ludźmi i nie mogą "przenieść autobusu na plecach przez korki". Spójrzmy na to wg własnych doświadczeń. Czy jesteśmy w stanie w obecnej sytuacji dotrzeć z Czyżykowa na Dworzec w czasie 12 minut dodatkowo zatrzymując się na każdym przystanku ? Osobiście uważam, że nie. Nie jest więc to wina kierowców, a ludzi odpowiedzialnych za układanie rozkładu jazdy. Więc jako mieszkańcy i pasażerowie powinniśmy kierować swoje uwagi i ewentualne pretensje nie do kierowców, którzy wykonują tylko swoją pracę (i robią to najlepiej jak mogą, żeby nam dogodzić), a do zarządu firmy. Może, jeżeli ktoś będzie próbował do nich dotrzeć w końcu się opamiętają i dostosują rozkład do obecnej sytuacji. Zdaję sobie sprawę, że nie będzie to łatwe, ale może warto spróbować, a nie zrzucać całej winy no kierowców. A wina za obecną konfliktową sytuację między Veolią a tczewskim rządem leży po obu stronach. Gdyby nie pomysł z kartą, który jest wymysłem jednego z naszych radnych (a który został narzucony Veolii), może dzisiaj nie byłoby takiej sytuacji.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx5 
  • gość_gość

    21.10.2009, 22:42

    Ludzie,co Wy macie za problemy???Skoro każdy z nas wie,że w mieście są takie korki,to jedźcie jednym autobusem wcześniej i po kłopocie, do pracy zdążycie!

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx1.xx6 
  • AguŚTczew_gość

    22.10.2009, 17:06

    gość_gość i to jest pozytywne podejście :) Brawo :D

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx0 
  • AguŚ Tczew_gość

    23.10.2009, 18:17

    pasażer Veoli

    Niestety ,ale jasno napisałam kto jest winny w tym całym zamieszaniu , napewno władze Veoli. Nic nie ulepszają w zakresie swoich usług nie szanują swoich klientów ,którzy korzystają z ich usług. Autobusy jeżdża nie według rozkładu jazdy.Władze Veoli nie wzięli pod uwagę i nie dokonali korekty w rozkladzie jazdy wiedząc doskonale ,że w mieście są remonty. Całe nieudacznictwo to i władze Veoli jak i pracownicy magistratu ,którzy mają koordynować komunikacją miejską. Wczoraj kontrola biletów; żenada ,kontrolerka wyglądem jak tirówka z szosy brudna i niechlujna ,aż strach podać jej bilet i dokument. Dziś linia nr 4 z dworca o godz. 16,30 wogóle nie jechała, a autobus zjeżdżający do bazy mknął jak wiatr i nie zabrał z przystankow na dworcu nikogo. Żal ,że trzeba korzystać z usług tak dziadowskiej firmy jak Veolia.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx3 
  • mucha _gość

    25.10.2009, 01:14

    mój tata jest kierowcą tej pożal sie Boże veolii i sam nie raz przeklina tą fime dla sprostowania to nie kierowcy wymyślają rozkłady jazdy tylko jakieś barany co grzeją tyłki w biurach a co do opóżnień to jakby ktoś był ślepy- opóżnienia są spowodowane 1. korkami 2. krótkim czasem przejazdu od jednego przystanku do drugiego ponieważ nikt z tych biurowych baranów nie wziął korków pod uwage przy obliczaniu tego czasu. pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx1 
  • mucha _gość

    25.10.2009, 01:34

    z tego co tu czytam to widze że tylko AguŚTczew i gość rozumieją o co w tym wszystkim chodzi nie raz widziałam grafik taty i tu np ma linie 3 a między czasie okazuje sie że poza 3 ma jeszcze 1 2 6 i 19 i niestety taki czas jaki narzucą w rozkładzie jazdy ci partacze z biura nad nimi to powinno sie stać i palcem pokazywać gdzie czasy powinny być wydłużone bo sami niestety chyba na to nie wpadną. pozdrawiam wszystkich kierowców Veolii i chcę im podziękować za dobre wypełnianie swoich obowiązków i pozdrawiam pasażerów którzy mają dla nich wyrozumiałość i apeluję ustępujmy im kiedy wyjeżdżają z przystanków to pewnie choć troche ułatwi im prace

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx1 
  • MPK_gość

    29.10.2009, 14:07

    bilet elektroniczny

    Po zapoznaniu się z taryfą biletu elektronicznego stwierdzam, iż przyczyną kłopotów finansowych jest źle opracowana taryfa opłat. W naszej firmie MPK bilet elektroniczny funkcjonuje już od kilku lat i nie ma takiego problemu. Tak więc wprowadzenie biletu elektronicznego nie było błędem. Problem tkwi w źle opracowanej taryfie opłat. Mogę coś na ten temat powiedzieć ponieważ jestem autorem projektu taryfy opłat, która dobrze funkcjonuje. Zastosowane opłaty zostały źle opracowane. Za duże są upusty w stosunku do ceny biletu papierowego. W mojej firmie MPK bilet elektroniczny funkcjonuje z powodzeniem już kilka lat i nie ma problemu.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx4.xx8 
  • MPK_gość

    29.10.2009, 14:43

    bilet elektroniczny

    Pozdrawiam pracowników ZKM-u. Po kilku dniach sprawdzę, czy jest już komunikat dot. audytu w Waszej firmie. Wiesław

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx4.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.