Porzuciły 9 szczeniąt! "Uciekały, aż się za nimi kurzyło..."

(fot. www.facebook.com/otoz.animals.tczew)
Porzuciły 9 szczeniąt! "Uciekały, aż się za nimi kurzyło..."
Tczewscy Animalsi szukają dwóch kobiet, które podrzuciły dziewięć szczeniąt pod płot tczewskiego schroniska. Pracownicy Azylu szukają też domów tymczasowym dla maluchów, bo w schronisku jest przypadek śmiertelnie niebezpiecznej dla tak małych zwierząt parwowirozy.

Sprawę opisuje OTOZ Animals na swoim facebookowym profilu tutaj . Zamieszczono tam też film z wizerunkiem pań. Poniżej wpis z fanpagu tczewskich "Animalsów":

POSZUKIWANE 2 KOBIETY, KTÓRE PORZUCIŁY 9 SZCZENIĄT!!!
Szczeniaczki, a jest ich 9, mają około 6 tygodni, więc powinny być jeszcze przy mamusi, wszystkie są czarne podpalane, i zostały porzucone pod schroniskiem, pomimo tego, że bardzo prosiliśmy te panie o przetrzymanie ich w domu, przy suczce, na czas na poszukania im domów, choć tymczasowych, ponieważ w schronisku przebywają psy chore na parwowirozę, chorobę wirusową, często śmiertelną dla takich maluchów bez odporności... Niestety, panie nie wzruszone naszymi prośbami, by nie narażać życia szczeniąt i choć 1 dzień jeszcze je zatrzymać w domu byśmy zdążyli znaleźć im bezpieczny tymczasem, pozostawiły karton ze szczeniakami pod bramą schroniska, i uciekały, aż się za nimi kurzyło.

Prosimy o pomoc w ustaleniu tożsamości tych pań, które według ustaleń nie są właścicielkami tych szczeniąt,- podrzucając te maluszki zrobiły uprzejmość znajomej (właścicielowi Audi A6), same mają w domu psa, samca, adoptowanego jakiś czas temu ze schroniska. Rysopisy; młodsza, ok 17 lat, żółtawa blondynka z dużym odrostem, trądzikiem, trochę sepleniąca, i jej matka, też blondynka, najprawdopodobniej mieszkają na Kozenie lub Starym Mieście. W okolice schroniska zostały przywiezione ciemnym Audi A6, prawdopodobnie przez właściciela szczeniąt, samochodem kierowała kobieta, obok siedział młody chłopak.

Podejrzenie o popełnieniu przestępstwa zostanie złożone w Prokuraturze, jednak bardzo prosimy Was o pomoc w ustaleniu sprawców, bo, jak wiemy, Policja ma wiele innych ważnych spraw i nie mamy złudzeń, że zostaniemy potraktowani priorytetowo. Już raz nam bardzo pomogliście w ustaleniu sprawców podrzucenia przez płot psa Wrzutka!!! Teraz też zwracamy się do was o pomoc, prosimy o najmniejsze sygnały.

Informacje pomocne w ustaleniu tożsamości tych pań, oraz właściciela szczeniąt przyjmujemy pod tel: 58 531 96 56, mailowo: tczew.schronisko@wp.pl , oraz na naszym Fb.


Animals szukają też osób, które zapewnią szczeniakom tymczasowe schronienie.

Prosimy o domki tymczasowe dla porzuconych pod schroniskiem 6 tygodniowych szczeniaczków. pozostając w schronisku są narażone na choroby wirusowe, niestety mamy w tej chwili pieska chorego na parwowirozę, często śmiertelny wirus dla takich maluchów bez odporności.... Niestety, nawet zachowując największe środki ostrożności nie jesteśmy w stanie na 100% uchronić je przed wirusem


Domki tymczasowe zostaną zaopatrzone w karmę, kocyki, pomoc lekarską, oraz wszystko, co będzie potrzebne. Telefon w sprawie domków tymczasowych: 58 531 96 56

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (62)
dodaj komentarz

  • sebastian_gość

    05.03.2018, 12:40

    Lepiej miały je potopić! Tym animalsom w d**ach sie przewraca! Chyba dobrze że zostawiły te szczeniaki. To w końcu schronisko czy sklep z psami???

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • sss_gość

    05.03.2018, 13:17

    czy to aby schronisko ?

    Po co wgl jest to schronisko skoro nie można tam zwierząt oddać ? Tak poza tym inteligencji trochę brak, skoro piszecie że to właściciel audi A6 to to audi miało takie coś jak nr rejestracyjny. PS.- to taka tabliczka z cyferkami i literami

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 

    a_gość

    05.03.2018, 14:00

    Widać że gada przez telefon prosta sprawa sprawdzić który nr o tej godzinie logował się do sieci i macie baby schronisko jest od tego żeby przyjmować zwierzęta ale trzeba przyjść jak człowiek i to załatwić ,ja osobiście te k...... bym wywiózł do Borów Tucholskich i je tam w lesie zostawił w mrozie ,jeśli tak opiekują się psami to już widzę te matki polki patola jak ch...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx7 

    kik_gość

    05.03.2018, 18:22

    DOKŁADNIE! Co to ma być! Schronisko to jak okno życia! Na cholerę ich szukać i prześladować! Bardzo dobrze, że zostawiły szczeniaki w bezpiecznym miejscu!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 

    Gosl_gość

    05.03.2018, 19:01

    A właścicielom to się nie przewraca? Weźmie psa, a jak się znudzi - do schroniska, bo od tego są. A odpowiedzialność za swoje decyzje? Nikt nikomu nie każe brać psa! Karać, karać, karać, tylko dotkliwe kary uznysłowią ludziom, że są odpowiedzialni za swoje zwierzęta, nie animalsi, tylko oni, właściciele.

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx4 

    Ktos_gość

    05.03.2018, 21:55

    Psy

    O tym samym pomyslalem...przeciez lepiej je zostawic pod schroniskiem ,niz w worku do wisly wrzucic...(co jest coraz czeaciej stosowane ,jak sie czyta...)

    Cytuj
    IP: 31.0.xx2.xx5 

    psiara_gość

    06.03.2018, 15:16

    polecam kurs czytania ze zrozumieniem. W schronisku była parwowiroza, która może zabić niezaszczepione szczeniaki!!! Te baby o tym wiedziały... Mogly poczekac jeden dzien albo chociaz matke przywiezc.. Ameby umyslowe

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • gość_gość_gość

    05.03.2018, 12:49

    no tak

    to schronisko to porażka poprostu ani 1 grosza im nigdy nie dam.

    Odpowiedz
    IP: 188.125.xx2.xx5 
  • gościówa_gość

    05.03.2018, 15:59

    a kiedykolwiek przekazałeś jakiś 1 gr?

    Cytuj
    IP: 195.85.xx9.xx0 

    Xxxxx_gość

    05.03.2018, 19:22

    Ani jednego grosza...pieniądze idą na zwierzęta tam przebywajace a nie na ludzi. Czy posiada Pan/Pani jakąkolwiek wiedzę na temat tego schroniska...ile tam jest zwierząt i jak to wygląda od środka? Po wypowiedzi twierdzę że żadnej...więc może zamiast krytykować,wziąć tyłek w troki i się zainteresować. Schronisko proponowalo pomoc,domy dla wszystkich maluchów by się znalazły...ale nie w taki sposób. W schroniskach male psiaki rzadko mają szanse by przeżyć z powodu pasujących tam chorób niestety. A pracownicy są kompetentni i wiedzą co robić...wystarczy tylko czasem posłuchać kogoś kto się na tym zna...a nie pisać bzdury. Nie pozdrawiam...

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx1 

    kik_gość

    06.03.2018, 09:30

    Tu się mylisz, daję na nich pieniądze od 12 lat. To uczciwe schronisko i ludzie realnie oddani swojej pracy, którą traktują jak powołanie, pani Agnieszka to kobieta o wielkim sercu. Animalsi z miejsca śmierci zrobili realne miejsce pomocy zwierząt. Nie bluźnij na nich.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • Kama_gość_gość

    05.03.2018, 12:55

    Szczeniaczki

    Ludzie są jednak bez serca , ale dobrze chociaż że nie ukatrupily tych maluchów bo było po sprawie , a tak to szczenięta mają szansę na nowy dom i życie czego im życzę.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx4 
  • adi_gość_gość

    05.03.2018, 13:00

    Artykuł tak zagmatwany że ciężko zrozumieć. Ja sam zrozumiałem że zostało złożone zawiadomienie o przestępstwie. I naszła mnie taka myśl. Nie będę roztrząsał postawy tych pań, ale ... . Jak będziecie tak nagłaśniać takie przypadki, zgłaszać na policję, a w konsekwencji karać to nie zdziwcie się jak następne takie szczeniaki czy inne zwierzaki, zamiast do schroniska to trafią od razu w worku do Wisły.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • eje_gość

    05.03.2018, 13:19

    Bo ten artykuł to chyba te pieski same pisały, taki poziom.

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 

    antyadi_gość

    05.03.2018, 18:19

    do wisły wrzucą je ludzie z twoim poziomem inteligencji. ciesz się że matka cie do wisły nie wrzuciła. w worku.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx8 

    Gosl_gość

    05.03.2018, 19:08

    Idąc dalej tym tropem to w ogóle nie powinni być karani za żadne przestępstwa, pedofil- bo tylko molestował dziecko, a mógł zabić, facet katujący żonę, dziecko- cicho sza, tylko ich zbił, a mógł wywieźć do lasu i zakopać, itd.. No, i nie nagłaśniać, broń Boże, bo się przestępca wkurzy i zrobi coś gorszego...

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx4 

    Ty_gość

    05.03.2018, 19:28

    Niestety...jest to znęcanie się nad zwierzętami,i takie rzeczy należy zgłaszać...bo bydło a nie ludzie postępują właśnie w taki sposób...niedługo schroniska będą pękać w szwach jak nie będziemy karać takiego zachowania...i co wtedy stanie się z tymi zwierzętami? Ktoś o tym pomyślał. Jaki problem podrzucić co!? Jasne żaden...jednak istnieją inne rozwiązania...jedno z nich podsuneli pracownicy schroniska owym Paniom!!!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx1 

    adi_gość_gość

    06.03.2018, 07:21

    do anty adich

    W kwestii sposobu rozumowania. Słyszeliście np. o oknach życia ?. Jak myślicie, ile z tych dzieci by bez nich przeżyło ?. Jestem w stanie zrozumieć wasze oburzenie, nawet sposób w jaki to wyrażacie. A teraz użyjcie WYOBRAŹNI !. Załóżmy że zostaną schwytane, osądzone i ukarane. I co dalej ?. Świat jest taki jaki jest. Następny taki ktoś nie będzie się narażał, od razu "we worek i do Wisły". A może o to chodzi ?. Teraz trzeba się tymi psami zaopiekować, a tak nie byłoby psów nie byłoby problemu. Pozdrawiam trzeźwo myślących.

    Cytuj
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • Gość _gość

    05.03.2018, 13:26

    Animals

    Od czego Wy tam jesteście ? Lepiej w worku w rowie na mrozie miały zostawić??? Taki artykuł o szukaniu 2 kobiet nie pomoże innym pieskom. Bardzo słabo się zachowaliście....

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx4 
  • X_gość

    05.03.2018, 20:24

    Ooo, następny obrońca porzucających szczeniaki 2 pań.... Znajomy, właściciel, czy kto ;)

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx4 
  • Czarna_gość

    05.03.2018, 14:30

    Schronisko

    Prawda jest taka, że gdyby te panie przywiozły je i poprosiły grzecznie o zabranie piesków to oczywiście nie byłoby miejsca , jak zawsze zresztą. Pewnie nie miały innego wyjścia .

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx0.xx8 
  • Gosc_gość

    06.03.2018, 06:48

    Wyjście

    Zawsze jest wyjście np.sterylizacja zwierzęcia Tylko po co jeśli można zrzucić problem na schronisko...niech biorą i się martwią...

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx4 
  • Ja_gość_gość

    05.03.2018, 14:45

    To miały lepiej utopić je w Wiśle? Od czego jest to schronisko? Kobiety nie zabiły tych psów od razu po urodzeniu,odchowaly je a teraz jeszcze będą miały problemy z prawem. Psy nie zostały porzucone gdzieś w polu tylko pod bramą schroniska, gdzie jak sama nazwa wskazuje, psy powinny znaleźć schronienie. Nic nie rozumiem.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx6 
  • Monia_gość

    05.03.2018, 20:02

    Matka!

    Chodzi o to że A wcześnie były od matki zabrane. Poza tem w schronisku panuje parwowiroza. I poczytajcie na fb jakie ich matka mia la cycki pełne mleka. Więc tydzień by tych kobiet nie zbawił!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx9.xx6 

    X_gość

    05.03.2018, 20:20

    A od czego jest właściciel? Od porzucania, topienia i zrzucania na innych odpowiedzialności? I jeszcze medal mu się należy za to, że nie wywiozły do lasu? Żartujesz, czy jesteś znajomym tych pań? Tak się przejęłeś tym, że będą miały problemy?

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx4 

    Łukasz _gość

    06.03.2018, 07:36

    Mam dla ciebie amebo jedna prosta radę - czytaj wpierw artykuł, potem świeć przykładem.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx8 
  • Swój_gość

    05.03.2018, 16:05

    Powinni dorwać te kobiety co to zrobiły ale z drugiej strony lepiej jak do schroniska przyniosły a nie worek i do rzeki albo jeziora.

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx4.xx0 
  • eszer_gość

    05.03.2018, 16:26

    pieski

    Zbiją źle! Oddali do schroniska też źle!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx7 
  • MAX_gość

    06.03.2018, 19:28

    Schronisko chce kasę a nie szczeniaki. Proponuję zapoznać się z tym jak działają schroniska na świecie. Nie napiszę tu jak bo jeszcze ktoś donos zrobi.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • Nowa_gość

    05.03.2018, 16:35

    To jest straszne!!

    Drodzy ludzie decydując się na psa musimy liczyć się z tym , ze coś takiego może się przydarzyć. Aby nie dochodziło do niechcianych "szczeniaków " wystarczy swojego psa wysterylizowac lub bardzo uważać na niego . W innym wypadku gdy już to się stanie jako istoty żyjące,czujace i myślące powinniśmy wziąć odpowiedzialność za to co się wydarzyło . Kobiety te miały dość czasu na to aby poszukać domu dla tych maluchów. Nie wincie schroniska za to , że nie mają miejsc-to przez nas ludzi tak się dzieje . Bierzcie psa do póki jest mały wszystko jest pięknie, gdy zaczynają się problemy oddajcie to jak zwykły przedmiot -dlatego schroniska są przepełnione. Zacznijcie obwiniać siebie A nie wszystkich innych do okoła .

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx9 
  • Ty_gość_gość

    05.03.2018, 19:33

    W końcu jakas sensowna wypowiedź! !! Niestety...to my ludzie skazujemy te zwierzęta na to wszystko... Sterylizacja nie jest drogą sprawą...biorąc psa liczysz się z kosztami, to nie plyszowe misie, one też chorują...mamy 21 wiek ludzie kochani...to są podstawy!!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx1 
  • Ja_gość

    05.03.2018, 16:55

    Szczeniaki

    Wy nic nie rozumiecie to nie przedmiot tylko żywe stworzenie a pociągnięcie do odpowiedzialności tych pań przynajmniej nauczy czegoś w życiu!! Dostaną parę groszy i nic ich nie interesuje!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx6 
  • Gosl_gość

    05.03.2018, 17:04

    Przeczytaliście artykuł animalsów? Prosili by choć dobę jeszcze przetrzymały szczeniaki a znajdą dom tymczasowy, bo w schronisku wirusy zagrażają małym, nieodpornym psiakom. Nie mogły tego zrobić dla ich bezpieczeństwa? 6 tygodni trzymali, by nagle wyrzucić? Potzucające powinny być ukarane dla przykładu, może w końcu wszyscy zrozumieją, że pies to nie zabawka, czuje i cierpi. A teksty "dobrze, że nie zabiły" są tylko pochwalaniem takich zachowań. Dobrze to by było by znalazły bardziej od siebie odpowiedzialne domy, lub pozwoliły sobie pimóc.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx4 
  • Gosl_gość

    05.03.2018, 17:13

    Przeczytaliście artykuł animalsów? Prosili by choć dobę jeszcze przetrzymały szczeniaki a znajdą dom tymczasowy, bo w schronisku wirusy zagrażają małym, nieodpornym psiakom. Nie mogły tego zrobić dla ich bezpieczeństwa? 6 tygodni trzymali, by nagle wyrzucić? Porzucające powinny być ukarane dla przykładu, może w końcu wszyscy zrozumieją, że pies to nie zabawka, czuje i cierpi. A teksty "dobrze, że nie zabiły" są tylko pochwalaniem takich zachowań. Dobrze to by było by znalazły bardziej od siebie odpowiedzialne domy, lub pozwoliły sobie pomóc.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx4 
  • Aga_gość_gość

    05.03.2018, 19:25

    Tczewskie

    Schronisko to jakaś porażka. Zamiast ratować zwierzęta to mają je gdzieś. Kiedyś dzwoniłam że znalazłam sumie z małymi i dostałam odpowiedź że to ich nie obchodzi. Od tej pory nie daje złotówki na ich cele.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx0.xx7 
  • Ty_gość_gość

    05.03.2018, 19:37

    Nie wierzę w ani jedno słowo! !! Pracownicy są tam z powołania, oni kochają zwierzęta...walczą o nie codziennie...poświęcają swój prywatny czas i czasem pieniądze. Boże...ludzie co z wami...

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx1 

    X_gość

    05.03.2018, 19:47

    Chyba coś ściemniasz, ja znalazłem z kolegą psa i go bez problemu przyjęli, a nie była to może twoja suczka, albo znajomych,- jak w opisywanym przypadku? Jakiś powód był że nie przyjęli, o ile to prawda...

    Cytuj
    IP: 37.47.xx2.xx8 

    Nn_gość_gość

    05.03.2018, 20:39

    Nie raz dzwoniłam do schroniska w sprawie zagubionych psiaków i nigdy nie usłyszałam słow, że to ich nie obchodzi. Właśnie obchodzi i to bardzo, bo właśnie na tym m.in.polega ich praca...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx9 

    Ty_gość_gość_gość

    05.03.2018, 21:33

    Ciekawe kto Pani tak odpowiedział...hmmm może zadzwoniła Pani do pizzeri a nie do schroniska...to by się zgadzało. Ludzie...idźcie tam...zobaczcie...ile zwierząt...ile pracy...kto to robi, dba o nie? Wy...nie...pracownicy schroniska...nie ważcie się tak źle wypowiadać na temat o którym NIC nie wiecie.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx7 
  • Nn_gość

    05.03.2018, 20:36

    Czytam te wszystkie komentarze i stwierdzam jedno - piszą to ludzie, którzy nie mają pojęcia na czym polega praca w schronisku i co to oznacza brać odpowiedzialność za zwierzęta, skoro się je ma. Schronisko i wszyscy, którzy tam pracują wkładają serce w to, żeby wszystkim podopiecznym było dobrze i żeby w pewien sposób zminimalizować ich traumy, które doświadczyli przez ludzi!!! Nie dam złego słowa powiedzieć na inspektorów pracujących w naszym tczewski schronisku bo wiem, że dają z siebie wszystko! I zapraszam, przyjdźcie i sami się przekonajcie o tym!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx9 
  • Vincent _gość

    05.03.2018, 21:11

    0 empatii

    Ludzie, przecież to jest nowe życie! Jak możecie tak nieodpowiedzialnie podchodzić? Kara należy się nie tylko tym co podrzuciły, ale również tczewskiemu schronisku, które stwarza problemy tłumacząc się w głupi sposób i chcąc dla wygody odbić piłeczkę. Żal. Prawdziwą bohaterką jest suka, która urodziła te szczeniaki przeciwdziałając tzw. niżowi demograficznemu, a państwo PiS powinno wypłacić 4000zł w ramach programu 500+ i nie byłoby problemu, ale że w Polsce jest ksenofobia antypolska i antypieska no to forsę ładuje się w żydów i w ukraińców. Chory kraj.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx0 
  • Ty_gość_gość_gość

    05.03.2018, 21:12

    Medal dla Pań

    Sluchajcie mam taki pomysł...może zorganizujcie jakąs zbiórkę kasy i przeznaczcie pieniądze na medale dla Pań...które tak wspaniale się zachowały podrzucając szczenięta zabrane od matki pod bramy schroniska!!! Po co tylko bronić je słowem...może zasłużyły na więcej! !! Ludzie...ogarnijcie się do jasnej cholery...zacznijcie zauważać i walczyć z tymi którzy krzywdza zwierzęta...pochwalajac takie zachowania stajecie się wspołwinni... A dla osób które gówno wiedzą na temat pracy w schronisku...zapraszam poznać wszystko od środka i poświęcić choć jeden dzień w tygodniu tym psiakom...jeden dzień! !! Pracownicy poświęcają im wszystko...wylewają łzy nad ich losem...widzą cierpienie...pomagają. A kto pisze takie bzdury...chyba ludzie którym los zwierząt jest obojętny...gratuluje!!!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx7 
  • Ty_gość_gość_gość

    05.03.2018, 21:42

    I to "nieodpowiedzialne" jak niektórzy twierdzą schronisko...dołożyło wszelkich starań aby znaleźć mamę piesków...i to w tak krotkim czasie! Gdyby nie nagłośniono sprawy...psia mama by się nie odnalazła, a psiaki prawdopodobnie nie przeżyły. A za kilka dnie pewnie wszystkie znajdą dobre domy...i niestety to nie wy się do tego przyczynicie...wstyd!

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx7 

    Y_gość

    05.03.2018, 21:56

    Atakują schronisko i bronią porzucających ci, co sami zrobili by to samo. Dlatego tak dobrze je rozumieją, prawda? Co tam podrzucony, cierpiący, zestresowany i tęskniący za domem pies czy kot. Pan i władca adoptował zwierze, pan i władca może w każdej chwili je porzucić, a schronisko ma brać, cicho siedzieć, bo pan i władca płaci podatki, a w ogóle to pan i władca łaskę zrobił, że nie zabił swego psa czy kota! A mógł, ale tego nie zrobił, bo jest dobry. Niedobre jest schronisko, a wy klaskać dla łaskawego pana i władcy ????

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx4 
  • To ty_gość

    05.03.2018, 21:49

    "DOKŁADNIE! Co to ma być! Schronisko to jak okno życia! Na cholerę ich szukać i prześladować! Bardzo dobrze, że zostawiły szczeniaki w bezpiecznym miejscu!"

    W bezpiecznym miejscu!!?? Pod bramą schroniska...wieczorem w mróz i w kartonie!!! No jasna cholera...Pani to wie jak się ośmieszyć ????

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx7 
  • kik_gość

    06.03.2018, 09:33

    Puknij sie w pustą głowę i nie zmieniaj mi płci, nie jestem gender

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • Ja_gość

    06.03.2018, 10:44

    "Puknij sie w pustą głowę i nie zmieniaj mi płci, nie jestem gender"

    Trzeba było mieć odwagę i się podpisać...komentować i obrażać potrafisz...ale anonimowo...jednak umie się PAN ośmieszyć...w takim razie?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx7 
  • Gość_gość

    06.03.2018, 11:53

    Poszukajcie na Tczewskich Łąkach.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx8 
  • ._gość

    06.03.2018, 12:31

    .

    Czegoś tutaj nie rozumiem. Chyba od tego jest schronisko aby można było oddać tam zwierzaki z nadzieją, że pracownicy się nimi zaopiekują. Nie chcę dywagować nad moralnością tych pań i ich postępowaniem, ale chyba postąpiły prawidłowo? Miały w Wiśle wylądować? W ogóle CI tczewscy animalsi to jacyś nie tego. Jak znalazłem małego-kilkudniowego kota to zaproponowali mi abym szukał po osiedlu jego matki...

    Odpowiedz
    IP: 94.40.xx2.xx0 
  • Ty_gość_gość

    06.03.2018, 17:20

    Proponuję wszystkim którzy obrażają pracowników odwiedzić schronisko...zobaczyć jak wszystko wygląda "od kuchni"...gwarantuje że co niektórym rozum i logiczne myślenie na pewno by powróciły!!!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx1 
  • rozsądna_gość

    06.03.2018, 15:13

    "DOKŁADNIE! Co to ma być! Schronisko to jak okno życia! Na cholerę ich szukać i prześladować! Bardzo dobrze, że zostawiły szczeniaki w bezpiecznym miejscu!"

    Umiesz czytać ze zrozumieniem? Schronisko prosiło o dodatkową dobę lub przywiezienie matki! W SCHRONISKU NIE BYŁY BEZPIECZNE. Parwowiroza może być dla takich malców ŚMIERTELNA!

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • MAX_gość

    06.03.2018, 19:50

    Co to za schronisko w którym nie ma pomieszczeń z kwarantanną ani pomieszczeń dla małych zwierząt?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • O_gość

    06.03.2018, 20:31

    Co ty wiesz o schroniskach, i wirusach, żal to czytać , nie ośmieszaj się. To właścicielowi powinno zależeć by szczeniaki były zdrowe i trafiły do dobrych domów, co więcej, to jest jego zasrany obowiązek. To jest właśnie to, czego nie pojmują tacy ludzie jak ty, odpowiedzialność za swoje zwierzę. I taką właśnie odpowiedzualność poniesie właściciel i współwinni porzucenia. Takie jest prawo i kropka. Jakby wszyscy tacy byli karani, to do głowy by im nie przyszło porzucać, i grubo by się zastanowili zanim by rozmnażali suczki. A tu tacy imbecyle wynoszą ich na piedestał, bo nie zabili, tylko wyj...bali pod schroniskiem. Średniowiecze i ciemnogród

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx4 
  • Ronin_gość

    06.03.2018, 20:47

    "Schronisko chce kasę a nie szczeniaki. Proponuję zapoznać się z tym jak działają schroniska na świecie. Nie napiszę tu jak bo jeszcze ktoś donos zrobi."

    Ależ napisz, od kogo chce kasę błagając właściciela by się zlitował i do jutra się wstrzymał z porzuceniem szczeniaków by znaleźć im domy tymczasowe? A może zeobią biznes zapewniając szczeniakom w domach tymczasowych karmę, opiekę lekarską, szczepienia? No MAX, pieprzysz na maxa

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx3 
  • MAX_gość

    06.03.2018, 22:35

    Schronisko żebra o 1% podatku we wszystkich możliwych mediach - a ludzi ze szczeniakami odsyła pod byle pretekstem.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx2 

    Max_gość

    06.03.2018, 22:41

    zamknijcie budę jak was nie stać a przestańcie siać zamęt na tcz.pl

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • Krzysztof_gość

    06.03.2018, 22:34

    Witam, jakiś czas temu próbowałem oddać psa do schroniska, niestety odesłano mnie, część odpowiedzi pracownika była taka: to pana problem, może pan psa uspać

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx8 
  • MAX_gość

    06.03.2018, 22:36

    Tak jak mówiłem - oni chcą kasę a nie psy.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • A_gość

    07.03.2018, 08:06

    Parę lat temu, w deszczowy wieczór podrzucili mi psa.Dosłownie przerzucili szczeniaka przez płot. Nie mogłam go zatrzymać, bo w domu już mieszkały dwa koty i duży pies.Zawiozłam szczeniaka do schroniska.Pan odmówił, mówiąc,że przyjmują psy tylko z interwencji.Zapytałam czy mam również podrzucić psa i zadzwonić po straż miejska.Na to Pan odpowiedział, że spisał już mój numer rejestracyjny i że będę ukarana.Usłyszałam jeszcze ,że to pewnie mój szczeniak,nie pomogły tłumaczenia,że w domu jest pies a nie suka.Patrol straży również nie chciał przyjechać, musialam dojechać do aktualnie trwającej interwencji.Po wielkich kłótniach i straszeniach mandatem w końcu zabrali psa. Kolejny przypadek naszego schroniska - na mojej ulicy ktoś wyrzucił karton z małymi kotami.Biegały po ulicy między samochodami.Zadzwoniłam do schroniska,Pan przez telefon powiedział żeby wyrzucić karton z kotami w krzaki,z dala od ulicy, bo oni nie przyjmują kotów do schroniska.Obie sytuacje miały miejsce ładnych parę lat temu,ale widzę,że chyba niewiele się zmieniło.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx1 
  • ola_gość

    09.03.2018, 21:38

    Raczej dobrze zrobiły

    ... w takim przypadku się usypia... sprawa nagłośniona... psiaki dostały szansę... Fajne te psiaki

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx7 
  • mm _gość

    11.03.2018, 19:16

    ol

    Dlaczeg administrator strony schroniska na fejsbuku blokuje uzytkownikow ktorzy maja do powiedzenie prawde co sie dzieje w schronisku????

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx2.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.