Urząd Miejski w Tczewie informuje, że Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku (zwany dalej WFOŚiGW w Gdańsku) zawiesił nabór wniosków w ramach konkursu pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego" (edycja 2018).
Zawieszenie naboru do Konkursu oznacza, że Miasto Tczew nie mogło złożyć wniosku o dofinansowanie planowanych na terenie miasta Tczewa zadań polegających na demontażu, transporcie, zabezpieczeniu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest w WFOŚiGW w Gdańsku.
W tym roku do realizacji jest 10 wniosków od mieszkańców (już zweryfikowanych pod względem zgodności z regulaminem).
Urząd Miejski uruchomił procedurę wyboru wykonawcy zadania. Ogłoszenie o wyborze wykonawcy umieszczone zostanie na stronie internetowej miasta pod adresem www.wrotatczewa.pl. Zgodnie z § 9 Regulaminu, Wnioskodawcy po opublikowaniu informacji o zakwalifikowaniu zadania do dofinansowania, zobowiązani są do spełnienia wszystkich warunków koniecznych do wykonania zadania w zakresie przedstawionym we wnioskach o dofinansowanie.
- W ubiegłym roku zrealizowaliśmy 8 wniosków, usuniętych zostało blisko 16 ton azbestu. - dodaje Mykowska.
Zawieszenie naboru do Konkursu oznacza, że Miasto Tczew nie mogło złożyć wniosku o dofinansowanie planowanych na terenie miasta Tczewa zadań polegających na demontażu, transporcie, zabezpieczeniu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest w WFOŚiGW w Gdańsku.
- W związku z powyższym, w celu realizacji złożonych w Urzędzie Miasta wniosków o dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest w 2018 roku, zaszła konieczność zmiany Regulaminu konkursu. 28 czerwca 2018 roku Rada Miejska w Tczewie podjęła Uchwałę Nr XLIII/385/2018 w sprawie przyjęcia zasad udzielania i rozliczenia dotacji celowej na dofinansowanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Tczew. Załącznikiem do uchwały jest Regulamin konkursu określający zasady dofinansowania zadań. W § 1 Regulaminu Rada ustaliła, że środki finansowe na realizacje zadań konkursowych pochodzić będą z budżetu Gminy Miejskiej Tczew. - mówi Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miasta.
W tym roku do realizacji jest 10 wniosków od mieszkańców (już zweryfikowanych pod względem zgodności z regulaminem).
Urząd Miejski uruchomił procedurę wyboru wykonawcy zadania. Ogłoszenie o wyborze wykonawcy umieszczone zostanie na stronie internetowej miasta pod adresem www.wrotatczewa.pl. Zgodnie z § 9 Regulaminu, Wnioskodawcy po opublikowaniu informacji o zakwalifikowaniu zadania do dofinansowania, zobowiązani są do spełnienia wszystkich warunków koniecznych do wykonania zadania w zakresie przedstawionym we wnioskach o dofinansowanie.
- W ubiegłym roku zrealizowaliśmy 8 wniosków, usuniętych zostało blisko 16 ton azbestu. - dodaje Mykowska.
Komentarze (1) dodaj komentarz
Gość_gość_gość_gość_gość_gość__gość
25.07.2018, 08:56
Usuwanie rur azbestowych dostarczających
No to ZWiK nie załapie się na usunięcie rur azbestowych fi. 200 dostarczających wodę do ul. Żwirki i sąsiednich ulic.
Odpowiedz