Radny pyta: "Czy dzieci z biedniejszych rodzin mają szansę na sportowy rozwój?"

Piłka nożna
Radny pyta: "Czy dzieci z biedniejszych rodzin mają szansę na sportowy rozwój?"
Czy składki pobierane przez niektóre kluby sportowe - dotowane z miejskiej kasy - są za wysokie? Pyta o to miejski radny- Krystian Cieśnik - zastanawiając się, czy dzieci z biedniejszych rodzin mają szanse na to, by rozwijać się sportowo.

Temat pojawił się podczas styczniowych obrad Rady Miasta. Krystian Cieśnik (Porozumienie na Plus) - który zawodowo jest związany ze środowiskiem sportowym - głównie bokserskim - pytał, czy składki pobierane przez niektóre kluby sportowe - które na swoją działalność m. in. pobierają dotację z miejskiej kasy - nie są za wysokie.

- Przykładowo w największym klubie piłkarskim - Gryfie - składka wynosi od 80 do 100 zł, a rodzice dodatkowo płacą za dresy, czy sami dowożą dzieci na zawody. Gdzie w tym jest miejsce dla biedniejszych rodzin. - pytał rajca. - Czasem kluby prowadzące działalność gospodarczą dają lepszą ofertę dla naszych dzieci.


Jednocześnie Cieśnik wnioskował o to, by powstała np. grupa radnych, która zajmowałaby się nadzorem sportu dotowanego z miejskich pieniędzy. Co na to urzędnicy?


- Zgodnie z procedurą mamy 14 dni na udzielenie odpowiedzi na interpelację. Na pewno będą przeanalizowane - jak będzie odpowiedź przekażemy ją niezwłocznie - mówi Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miasta w Tczewie.


Do tematu wrócimy.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (44)
dodaj komentarz

  • ASDEK_gość

    05.02.2019, 11:34

    Młodzi radni cokolwiek robią

    Brawo Krystian! Młodzi radni widać myślą i potrafią liczyć w przeciwieństwie do różnej maści emerytów i dziadków którym wszystko jedno byle tylko przetrwać do kolejnych wyborów przy korytku.

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx9.xx9 
  • EkO_gość

    05.02.2019, 12:30

    yhy

    Szczególnie pokazują to "młodzi radni" z Tczew od nowa... Mieli być głosem mieszkańców. Co z tego wyszło już każdy widzi

    Cytuj
    IP: 94.40.xx2.xx0 

    To _gość

    05.02.2019, 18:21

    To niech radny nie pyta tylko robi

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx2 

    B532_gość

    05.02.2019, 18:57

    ...

    Tak, dajmy wszystko wszystkim za darmo, bo Cieśnik chce sobie zrobić reklamę. Nie mam ochoty płacić więcej za bilety autobusowe, nie chcę podwyżki miejskich podatków, bo jakiś fizol z Rady Miejskiej ma taki pomysł. P.S. Nie łudźcie się, że to jego samodzielna decyzja. Jest z PnP, Pobłocki pozwolił, to wyskoczył z pomysłem.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx9 

    Gosia _gość_gość_gość_gość

    05.02.2019, 19:47

    Ktoś tu się lansuje?

    Wyścig co by tu jeszcze dać +

    Cytuj
    IP: 83.21.xx2.xx8 
  • ŁUPASZKO_gość_gość_gość

    05.02.2019, 11:44

    "a'la long"

    Cieślik Ty to najpierw naucz się czytać .Ostatnio to dałeß POPiS na zebraniu rady(nie wiem może najpierw kilka lektur szkolnych proponuje).

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx9 
  • Wr_gość

    05.02.2019, 14:34

    Polski

    A ty pisać ????

    Cytuj
    IP: 77.112.xx3.xx3 

    Miet_gość

    06.02.2019, 09:38

    Wyksztalcenie

    Co się dziwisz jak radny ledwo zawodówkę skończył. Gdzie miał czytać jak w podstawówce na samych miernych leciał

    Cytuj
    IP: 194.99.xx5.xx4 

    gość_gość_gość_gość_gość_gość

    06.02.2019, 14:24

    Radny lanser ;0;0;0

    Oj panie Radny po toś ty otrzymał mandat radnego aby o własne interesa zadbać? Nie tylko boks w Tczewie istnieje jako sport. Można za darmo w Parkrun uczestniczyć, na rolkach jeździć, rowerem,za grosze dla biedniejszych dzieci jest basen, lodowisko itd itp....... Są dofinansowania z MOPS , a i sławetne 500+ jest własnie po to aby dzieci z tego korzystały. Jestem przeciwko rozdawnictwu tak jak i to zauważyłem większość komentujących. Tak więc kończ waść wsytudu oszczędź!

    Cytuj
    IP: 83.23.xx8.xx4 
  • nikodem_gość_gość_gość

    05.02.2019, 11:59

    Nie ma biedniejszych ludzi kazdy dostaje 500+ to jest stac rodziny zeby placic za dzieci zeby sie ksztalcili

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx4 
  • Mama_gość

    05.02.2019, 12:10

    Niekoniecznie

    Niekoniecznie kazdy dostaje 500+. Mam jedno dziecko, ktore sama wychowuje i ktore gra w Samborze. Na wszystko musze zapracowac. Skladka klubowa, turnieje, mecze ligowe, zaopatrzenie. Wszystko kosztuje. I to cale 500+ tez mnie kosztuje, w podatkach. Sprawiedliwosc w PiSdu!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx4 

    dick_gość

    05.02.2019, 13:49

    Nie prawda

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 

    AR_gość

    05.02.2019, 22:32

    Nie każdy dostaje 500 + co za głupota!!!!Ja nie dostaje, syn trenuje 4 lata w Gryfie ,płacimy składki miesięczne w wysokości 80 zł .Na turnieje dzieci dowozimy ( co gdyby ktoś nie miał samochodu? ),za stroje płacimy ,dresy,ortaliony we własnym zakresie a na co idą składki ? Skoro pensje dla treneröw wypłaca miasto, sale ,boiska udostępnia również miasto!!To na co rodzice płacą składki ? Mam jedno dziecko nie mam 500+ bo jestem " za bogatą " zarabiam najniższą krajową a mąż troszkę więcej, więc niestety nie każdy ma 500+ .Popieram p.Cieśnika !!!BRAWO!!!!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xxx 
  • XXX_gość

    05.02.2019, 12:08

    A za korepetycje się nie płaci? I tak uważam, że składka 80-100 na miesiąc to nie jest jakoś wyjątkowo dużo. Biorąc pod uwagę, że treningi odbywają się 2-3 razy w tygodniu wychodzi na to, że trening kosztuje ok. 10-15 zł.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • doni_gość

    05.02.2019, 12:16

    W dzisiejszych czasach NIE MA biednych dzieci. Są biedne osoby w podeszłym wieku ale nie dzieci. Pis od dłuższego czasu wspomaga rodziny z dziećmi . To o czym mówi Pan radny?

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xx5 
  • Ona_gość

    05.02.2019, 13:30

    Samotna Matka

    Jak to nie ma biednych dzieci ? Ja od Państw nic nie dostaję bo sama wychowuje jedno dziecko i pracuję na cały etat. Dziecko nie dostało nic, kompletnie nic od Państwa bo jestem za bogata - może o 200 zł na osobę przekraczam dochód. A dziecko tez by chciało uczestniczyć w wielu zajęciach. Niestety coś za coś. Za wszystko płace sama bez żadnych dofinansowań nawet do przedszkola. Nigdy nikogo o pomoc nie poproszę bo było by mi wstyd. A z moich pieniędzy, z podatków płace jeszcze na resztę 500 plus innych.

    Cytuj
    IP: 83.18.xx9.xx2 
  • xx_gość

    05.02.2019, 12:24

    odpowiem po 25 letnim doświadczeniu : nie, nie mają i nie będą mieli ... pozdro dla kumatych

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx8.xx5 
  • Brawo_gość

    05.02.2019, 12:26

    Brawo

    Extra, W końcu może będzie zrobiony porządek!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx4 
  • EkO_gość

    05.02.2019, 13:01

    mniej na ścieżki-więcej na sport

    Mniej kasy wydawać na ścieżki rowerowe, a więcej na sport. Przy tym ile kosztują nas ścieżki rowerowe, dotowanie sportu to napiwek w knajpie

    Cytuj
    IP: 94.40.xx2.xx0 
  • Tyz prawda_gość

    05.02.2019, 12:34

    Jak miasto opłaci w końcu trenerów, to nie trzeba będzie płacić składek!

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xxx.xx8 
  • On..._gość

    05.02.2019, 13:24

    byłby ...

    ..to pierwszy dobry krok pozwalający także stawiać wymagania wychowawcze również. Nie wspomnę o coraz większych możliwościach umiędzynarodowienia naszych lokalnych poczynań na każdym poziomie rywalizacji sportowej! Świat staje się coraz mniejszy...

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx6 
  • On..._gość

    05.02.2019, 12:58

    dla wielu...

    ...osób zalety uprawiania sportu przez dzieci i młodzież wydają się być czymś zbytecznym, a nawet szkodliwym. Ale czy zdaja sobie sprawę z faktu, że waśnie poprzez sport można budować ambicje młodych ludzi? Uczyć ich systematyczności, obowiązkowości i szacunku dla drugiego człowieka? Nie każdy zostanie Kulejem, Lewandowskim czy Kirszenstein - Szewińską ale poprzednio wspomniane nawyki pozostaną na zawsze. Jestem daleki od idealizowania sportu. Nie mniej jednak jeśli na 30-40 młodych ludzi uczęszczających np. na boks 50% z nich znajdzie własną drogę i sposób na życie, to będzie niesłychanym sukcesem trenerów, wychowawców i działaczy poświęcających swój czas właśnie dla nich. Pamiętajmy także o tym, że kluby i zrzeszenia sportowe "kradną" te dzieciaki ulicy. One nie będą wędrować po mieście bez celu szukając sposobu na zabicie nudy... Społecznicy zajmujący się sportem także powinni mniej uwagi poświęcać na samozadowolenie i bankiety, a więcej na niekonwencjonalne sposoby pozyskiwania funduszów. Kreatywność w tej dziedzinie wytrąci wszelkie argumenty wiecznym malkontentom. Pytanie tylko, czy ich na to stać mentalnie....

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx6 
  • B.R._gość_gość

    06.02.2019, 00:05

    "Pamiętajmy także o tym, że kluby i zrzeszenia sportowe "kradną" te dzieciaki ulicy." Kiedyś "kradły dzieciaki z ulicy". Za dobrych czasów Wisły lat temu ze 20 i wcześniej, grały głównie "zwyczajne" dzieciaki". Trenerzy dwoili się i troili, żeby załatwić sponsorów na obozy, na stroje itp. Teraz mamuśki i tatusiowie z kasą kręcą się wokół drużyn, rządzą się i szarogęszą, wpływają na skład itp. Koszmar.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • mieszkaniec_gość

    05.02.2019, 13:02

    zajęcia sportowe w Tczewie???

    pytanie jest inne - czy w Tczewie jest cokolwiek poza piłką?? Orły, Gryf, coś boksu... a gdzie bezpłatne SKSy w szkołach, które miały ćwiczenia ogólnorozwojowe??? Nie każdy musi mieć fundusze na crossfity, na siłownię... jeżeli dziecko ma się uczyć jakiegoś sportu, to niech to robi pod nadzorem kogoś kto wie o co chodzi, a nie przy kolegach na podwórku... zajęcia sportowe w szkołach nie istnieją, zmuszając rodziców do dodatkowych wydatków... dotacje dostaje tylko to co medialne i można zrobić ładne fotki, albo się pokazać, a zajęcia najprostsze nie istnieją...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xxx.xx5 
  • On..._gość

    05.02.2019, 13:28

    "najprostrze"...

    ...zajęcia wchodzą w ramy W-F w programie każdej szkoły. Można tylko ubolewać nad faktem, że to rodzice właśnie najczęściej staja na przeszkodzie własnym dzieciom w ogólnym rozwoju poprzez "zwolnienia" z tych lekcji.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx6 
  • Trener_gość

    05.02.2019, 13:24

    Składki

    Wysokie składki eliminują znaczną część dzieci i młodzieży. Dzisiaj priorytetem dla klubu jest zamożność i możliwości finamsowe i dyspozycyjne rodzica niż talent sportowy. W tym systemie trudno o gwiazdy sportu.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx1 
  • On..._gość

    05.02.2019, 13:36

    takie ...

    ..odnoszę wrażenie i się z tą tezą zgadzam, ale jedynie w części dotyczącej strony finansów. Jednakże rodzice poprzez własne zaangażowanie podnoszą wymiar pozasportowy dając najmłodszym przykład społecznego zaangażowania w sprawy lokalne, a owoce tego będzie można zbierać w następnym pokoleniu...

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx6 

    Gość _gość

    05.02.2019, 16:59

    Miasto powinno bardziej wspierać

    Akurat ja się nie zgadzam , że wysokie składki eliminują niektóre dzieci z zajęć sportowych. Są przecież zajęcia - SKS w szkole nr 10 . Jest też bezpłatny projekt AMO dla dzieci chcących rozwijać się piłkarsko , ale dla niektórych to i tak za mało , bo pewnie by chcieli , żeby po ich pociechy przyjeżdżano pod dom i je zawożono i dowożono z treningu bo rodzicowi szkoda czasu , zawsze znajdą jakieś ale ...wtedy najlepiej ponarzekać . Uważam , że aby jakikolwiek klub mógł funkcjonować to są potrzebne składki , z tego co się orientuję w każdym klubie są zbliżone . Moje dziecko trenuje w tczewskim klubie opłacam składki , dziecko dostaje za darmo sprzęt a na turnieje , które odbywają się ponad 20 km od Tczewa zawsze jeździło transportem z klubu . Składki są potrzebne , jest logiczne , że zimą trzeba opłacić hale , nie ma nic za darmo , jednostka treningowa na hali kosztuje około 150 zł , a okres halowy jest długi , trwa od listopada do marca . To są ogromne koszty , na które klub musi wykładać fundusze , właśnie z tych naszych składek . A Trenerzy wykonują kawał dobrej roboty , poświęcają swój prywatny czas dla dzieci często za jakieś symboliczne wynagrodzenie , bo ile z tych składek zostanie po opłaceniu hali , ale to są Trenerzy , którzy pracują z pasją . I mocno mi się wydaje , że gdyby zwrócił się rodzic do takiego Trenera przedstawiając , że ma trudną sytuacje i nie stać go na opłacanie składek to z pewnością i tak dziecko miałoby możliwość trenowania w tym klubie . Ogólnie w Tczewie kluby młodzieżowe nie są dostatecznie wspierane przez miasto .

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx0 

    XXX_gość

    05.02.2019, 22:34

    W normalnych klubach, jak jakiegoś dziecka nie stać na składki a ma predyspozycje i może podnieść poziom sportowy, to klub odchodzi od składek. Znam przynajmniej kilka takich przypadków. Wiadomo, że każdego nie można sfinansować, ale też nie każdy nadaje się do boksu, biegów czy piłki nożnej.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • ACM_gość

    05.02.2019, 15:18

    BRAVO

    Panie Krystianie, pora się zainteresować podniesioną przez Pana kwestią. Czas na kontrolę finansową prowadzonych działań w tczewskim sporcie. Grupy są przepełnione i jakość szkolenia nie jest adekwatna do ceny a koszty wszystkiego i tak ponoszą rodzice. To zadam tutaj pytanie w jakim stopniu UM Tczew dofinansowuje sport najmłodszych? i czy finanse klubów są w jakimkolwiek stopniu kontrolowane przez Miasto. Pora na audyt bo mam wrażanie że ktoś na najmłodszych robi niezły biznes!! Czekamy na wyniki i potwierdzenie UM Tczew że taka kontrola została przeprowadzona i w tym zakresie nie ma żadnych nadużyć.

    Odpowiedz
    IP: 83.16.xx2.xx3 
  • Gość_gość_gość

    05.02.2019, 15:22

    Zapraszam na treningi lekkoatletyczne do SP10 codziennie oprócz środy o gdzie 17 Trener Krawczykiewicza super kształtuje młodzież zachęcamy do trenowania stadion będzie gotowy niebawem

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx6 
  • Wewiora_gość

    05.02.2019, 16:22

    To może alimenty by się przydały?

    "Jak to nie ma biednych dzieci ? Ja od Państw nic nie dostaję bo sama wychowuje jedno dziecko i pracuję na cały etat. Dziecko nie dostało nic, kompletnie nic od Państwa bo jestem za bogata - może o 200 zł na osobę przekraczam dochód. A dziecko tez by chciało uczestniczyć w wielu zajęciach. Niestety coś za coś. Za wszystko płace sama bez żadnych dofinansowań nawet do przedszkola. Nigdy nikogo o pomoc nie poproszę bo było by mi wstyd. A z moich pieniędzy, z podatków płace jeszcze na resztę 500 plus innych."

    A alimentów nie otrzymuje Pani? Przecież one powinny byc przeznaczone także na rozwój dziecka. Tu nie chodzi o żadna złośliwość z mojej strony ale 2 rodzic też musi się poczuwac. I uprzedzam już odpowiedź, jak nie płaci to jest coś takiego jak fundusz alimentacyjnych. Każdy maluch powinien mieć szansę prawidłowego rozwoju.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx7 
  • to ja_gość

    05.02.2019, 22:18

    ...

    alimenty..... rzecz względna, niektórzy dostają, a niektórzy nie. Należę niestety do tej drugiej części. Zasądzone alimenty na papierze są, gorzej z ich wyegzekwowaniem. Komornik nic nie daję, sprawa w prokuraturze zawsze umorzona, bo brak znamion czynu zabronionego. 500+ tylko na drugie dziecko w tej sytuacji traktuję jako dodatek do budżetu, nie strać mnie na dodatkowe wydatki na dziecko. Kto nie zna tematu praktycznie, niech nie pisze głupot.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx3 
  • Luck_gość

    05.02.2019, 16:30

    500+

    Ludzie ludziska co wy z tym 500+. Co to ma do sprawy. W głównej mierze, aby dać je rodzicom dzieci. Jest ono pobierane z podatku,ale nie w całości z waszego. Jak wogole jest z waszego.Jesli ktoś samotnie wychowuje swoje dzieci lub dziecko bo tak w życiu wyszło. Przykro. Dajcie szansę aby ten program rozwinąć bo jest nie dopracowany. Przez ponad 60 lat te państwo nikomu nic nie dawało. Bo albo było rozkradane,albo rozkradalo nas. A teraz jak już coś się od paru lat dzieje źle. Bo dają.? To źle. Ten dostał, a ja nie. W oczy kole, zazdrość czy pycha. Każdemu dziecku się należy to prawda, ale trzeba czasu. Tyle lat było gówno na ladach sklepowych i się podobało. Jest czekolada to niektórzy twierdzą że ona śmierdzi.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • op_gość

    05.02.2019, 20:46

    A po jaką cholerę mają dawać, lepiej żeby nie zabierali, czy to tak trudno zrozumieć, że powinno się wspierać, tylko tych którzy na swoje utrzymanie nie mogą zarobić? Np. niepełnosprawnych lub starszych. Co z takiego dawania wychodzi? Po co się uczyć,po co rozwijać,po co dokształcać, po co pracować!!! I tak dadzą, bo jestem biedny, dają i to nie mało. Normalnie to rodzina opłaca przedszkole, żłobek,ogrzewanie, kolonie itd. itd. A tak jak ktoś miał gdzieś przez całe życie, to albo ma to wszystko gratis albo mocno dotowane. Skończcie z rozdawaniem nieswoich pieniędzy.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx5 
  • Sołtys XXI wieku _gość

    05.02.2019, 16:42

    Mądry Polska po szkodzie?

    Jak są biedne dzieci to niech biegają lub rąbią drewno. Do takiego sportu nie potrzeba pieniędzy a ruch to zdrowie.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx1 
  • Gość _gość

    05.02.2019, 19:45

    Pińcet dali?

    Może dość rozdawnictwa? Ile jeszcze z moich podatków? Może wszyscy będziemy brać i brać i brać. Tylko kto na to zapracuje. Dziś pani pracująca cały miesiąc w MOPS zarobi mniej niż jej podopieczna! Bo się należy! Szok.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx2.xx8 
  • Imbir_gość

    06.02.2019, 07:56

    To zmień pracę i weź kredyt - jak mawiał klasyk.

    Cytuj
    IP: 185.15.xx9.xx7 
  • john_gość

    05.02.2019, 19:48

    xxx

    a co to je RAJCA ? :)

    Odpowiedz
    IP: 217.98.xx9.xxx 
  • odpowiedz_gość

    05.02.2019, 20:31

    uzasadniona

    R A J C A to spoleczenstwa ZDRAJCA he he

    Cytuj
    IP: 178.164.xx5.xx6 
  • AG

    06.02.2019, 07:03

    Panie Cieśnik, skąd wziąłbyś kasę ?

    Fajny temat żeby zaistnieć. Może i temat warty uwagi, ale podstawowym problemem jest kasa. Miasto jest zadłużone, więc by coś dofinansować trzeba zadłużyć je bardziej lub ściągnąć z mieszkańców. Na ścieżki rowerowe idzie kupa kasy. Przekonaj pan prezydenta by z tego torciku trochę odciął na rzecz dofinansowania sportowego rozwoju młodzieży. Nie ma tak, że miasto coś po prostu da. Ktoś tzn. MY za to zapłacimy

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Lampart_gość

    06.02.2019, 07:53

    "alimenty..... rzecz względna, niektórzy dostają, a niektórzy nie. Należę niestety do tej drugiej części. Zasądzone alimenty na papierze są, gorzej z ich wyegzekwowaniem. Komornik nic nie daję, sprawa w prokuraturze zawsze umorzona, bo brak znamion czynu zabronionego. 500+ tylko na drugie dziecko w tej sytuacji traktuję jako dodatek do budżetu, nie strać mnie na dodatkowe wydatki na dziecko. Kto nie zna tematu praktycznie, niech nie pisze głupot."

    Zrób sobie kolejne dziecko - wtedy dostaniesz kasę.

    Odpowiedz
    IP: 43.245.xx8.xx6 
  • Piotr_gość

    06.02.2019, 11:58

    "Nie każdy dostaje 500 + co za głupota!!!!Ja nie dostaje, syn trenuje 4 lata w Gryfie ,płacimy składki miesięczne w wysokości 80 zł .Na turnieje dzieci dowozimy ( co gdyby ktoś nie miał samochodu? ),za stroje płacimy ,dresy,ortaliony we własnym zakresie a na co idą składki ? Skoro pensje dla treneröw wypłaca miasto, sale ,boiska udostępnia również miasto!!To na co rodzice płacą składki ? Mam jedno dziecko nie mam 500+ bo jestem " za bogatą " zarabiam najniższą krajową a mąż troszkę więcej, więc niestety nie każdy ma 500+ .Popieram p.Cieśnika !!!BRAWO!!!!"

    Dotacjaz miasta była na cały gryf około 95 tys. Jak dobrze policzysz ilu jest trenerów i jak nędzne zarabiają to ta dotacja nie starcza na pensje więc stąd składki na pokrycie ubezpieczenia opłatę lekarza który jest wymagany na każdych zawodach, sędziego i transportu. Więc wydaje mi się że skoro miasto daje taki ochlap rocznie to to powinno być przedmiotem rozmowy a nie składka. Jak by dali realne pieniądze na klub w którym trenuje około 450 dzieci to składki by być nie musialo

    Odpowiedz
    IP: 213.236.xx4.xx4 
  • gość_gość

    06.02.2019, 15:56

    Ciekawi mnie, czy jeżeli się okaże że w klubach dotowanych przez miasto nie starcza pieniędzy ( bez składek) na finansowanie działalności Pan radny wykaże taką samą inicjatywę w pozyskiwaniu środków dla tych klubów?

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx7.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.