Koniec z płaceniem rachunków za prąd w tczewskiej siedzibie Energi przy ulicy Nowej. Od 1. sierpnia Energa rezygnuje z bezpośredniego przyjmowania wpłat gotówkowych. "Kasy firmowe odchodzą do przeszłości" - przekonują przedstawiciele spółki.
Punkty kasowe ENERGI - w tym działający w Tczewie punkt przy ulicy Nowej - będą działały do końca lipca br. Szczegółowe analizy wykorzystania poszczególnych kanałów płatności prowadzone przez spółkę zajmującą się obsługą klienta wskazują stały spadek liczby osób korzystających z tradycyjnych kas usytuowanych w biurach obsługi.
- Analiza trendów dotyczących poszczególnych sposobów płatności pokazuje, że liczba transakcji w naszych punktach kasowych stale malała. Od 2008 roku spadła o ponad 60 proc. Z kas korzystał więc już niewielki procent naszych klientów - wyjaśnia decyzję firmy Krzysztof Rogaliński, prezes zarządu ENERGA Obsługa i Sprzedaż. - Większość osób nie chce tracić czasu na dojazdy do punktów kasowych, woli płacić wszystkie faktury w jednym miejscu, np. podczas codziennych zakupów lub przez internet.
Przedstawiciele Energi dodają, że większość firm rezygnuje z utrzymywania własnych punktów kasowych, gdyż generują one zbyt wysokie koszty (związane np. z konwojowaniem gotówki, ubezpieczeniem itp.). Od 1. sierpnia płatności za energię elektryczną można realizować za pomocą przelewu bankowego, bądź elektronicznego, w punktach kasowych sieci VIA Moje Rachunki, w kasach oddziałów SKOK Stefczyka, czy na poczcie. Z kolei doładowania energii do systemu przedpłatowego (pre-paid) klienci mogą dokonać na kilka sposobów - elektronicznie poprzez eBOK www.ebok.energa.pl , w sieci VIA w punktach VIA Moje doładowania, elektronicznie poprzez stronę www.energa.pl/doladujenergie . Rozliczenia Rzeczywiste energii można realizować w elektronicznie poprzez eBOK www.ebok.energa.pl lub w sieci VIA w punktach VIA Moje Rachunki. Informację o tym, gdzie znajduje się najbliższy punkt, w którym można opłacić rachunek za prąd, klienci uzyskają także w telefonicznym Biurze Obsługi Klienta (tBOK), które czynne jest od poniedziałku do piątku przez 12 godzin - od 8 do 20 - Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta: dla telefonów stacjonarnych: 801 555 500, dla telefonów komórkowych w Gdańsku - 24 266 24 24.
Punkty kasowe ENERGI - w tym działający w Tczewie punkt przy ulicy Nowej - będą działały do końca lipca br. Szczegółowe analizy wykorzystania poszczególnych kanałów płatności prowadzone przez spółkę zajmującą się obsługą klienta wskazują stały spadek liczby osób korzystających z tradycyjnych kas usytuowanych w biurach obsługi.
- Analiza trendów dotyczących poszczególnych sposobów płatności pokazuje, że liczba transakcji w naszych punktach kasowych stale malała. Od 2008 roku spadła o ponad 60 proc. Z kas korzystał więc już niewielki procent naszych klientów - wyjaśnia decyzję firmy Krzysztof Rogaliński, prezes zarządu ENERGA Obsługa i Sprzedaż. - Większość osób nie chce tracić czasu na dojazdy do punktów kasowych, woli płacić wszystkie faktury w jednym miejscu, np. podczas codziennych zakupów lub przez internet.
Przedstawiciele Energi dodają, że większość firm rezygnuje z utrzymywania własnych punktów kasowych, gdyż generują one zbyt wysokie koszty (związane np. z konwojowaniem gotówki, ubezpieczeniem itp.). Od 1. sierpnia płatności za energię elektryczną można realizować za pomocą przelewu bankowego, bądź elektronicznego, w punktach kasowych sieci VIA Moje Rachunki, w kasach oddziałów SKOK Stefczyka, czy na poczcie. Z kolei doładowania energii do systemu przedpłatowego (pre-paid) klienci mogą dokonać na kilka sposobów - elektronicznie poprzez eBOK www.ebok.energa.pl , w sieci VIA w punktach VIA Moje doładowania, elektronicznie poprzez stronę www.energa.pl/doladujenergie . Rozliczenia Rzeczywiste energii można realizować w elektronicznie poprzez eBOK www.ebok.energa.pl lub w sieci VIA w punktach VIA Moje Rachunki. Informację o tym, gdzie znajduje się najbliższy punkt, w którym można opłacić rachunek za prąd, klienci uzyskają także w telefonicznym Biurze Obsługi Klienta (tBOK), które czynne jest od poniedziałku do piątku przez 12 godzin - od 8 do 20 - Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta: dla telefonów stacjonarnych: 801 555 500, dla telefonów komórkowych w Gdańsku - 24 266 24 24.
Komentarze (16) dodaj komentarz
gość _gość
15.07.2011, 06:28
szok co ja świat głupi
Odpowiedzjarq
15.07.2011, 07:34
Nic dziwnego skoro energa brała opłatę za rachunek tak samo jak na poczcie. Wniosek z tego że ludziom bliżej jest na pocztę.
Odpowiedz_gość
15.07.2011, 08:36
pracować się nie chce i tyle .....
OdpowiedzKrzyk_gość
15.07.2011, 09:03
i bardzo dobrze
I tak tam nie było warto chodzić. Byłem kilka razy, niemiła obsługa i opłata manipulacyjna jak na poczcie. Żenada !!!
Odpowiedzona_gość
15.07.2011, 10:45
oplaty byly wiec czemu sie dziwia
Pobierano oplaty ja w kazdym innym miejscu ,wiec dziwne wcale ze ludzie wola zaplacic blizej swego miejsca zamieszkania
OdpowiedzTczewianin_gość
15.07.2011, 11:15
Energa
Załóżcie sobie EBOK w Enerdze. rewelacja, siedzisz w domu i rozliczasz się online , tzw zużycie rzeczywiste, bez zawyżonych prognoz!
Odpowiedzkajot551_gość
15.07.2011, 11:23
elektrownia
Nie beda klienci zagladac jak pracuja,moga i to zrobia zatrudnia nowych ,POdobnie urzedy w dobie komputerow ,ulatwien komunikacyjno-informatycznym,przesylowym zatrudnia sie wiecej urzedasow bo uklad rodzinno-towarzyski w TCZEWIE POzwala. Panstwowymi pienedzmy podatnikow szasta sie na lewo i prawo.
Odpowiedzjj_gość
15.07.2011, 11:39
I będą jeszcze więcej pieniędzy mieli na wczasy pod gruszą .... Jak dobrze, że udali mi sie założyć licznik przedpłatowy ....
Odpowiedzloko_gość
15.07.2011, 14:07
,
"~ kajot551_gość " Już mamy serdecznie dość tych Twoich upolitycznionych wypowiedzi. Albo masz coś z głową, że w każdym zdaniu wciskasz na siłę "PO" albo jesteś totalnym imbecylem po podstawówce bez znajomości zasad pisowni.
Odpowiedz_gość
15.07.2011, 18:33
Pewnie wszystko razem do kupy zafajdany kaczysta
Odpowiedzgosc_gość
16.07.2011, 00:23
wogule zwiklidwac tam etaty bo sa nie potrzebni
Odpowiedzgość stare miasto_gość
16.07.2011, 07:39
Nic nowego przyzwyczajiliśmy się do takich zmian.Dyrektor energi pewnie ma kogoś z rodziny w SKOKU i chce popzez ludzką krzywde nabić mu kase.Mieliśmy kase w gazowni i co było to samo .PAMIĘTAJMY ŻE NIE WSZYSCY mają lub nie lubią albo nie mogą robić przelewem.(PRAWDA???)...
Odpowiedzlamasterium_gość
16.07.2011, 10:04
PO
w tym wciskaniem PO jest manią prześladowczą ze coś się za tym kryje lub nerwicą natręctw. Szkoda mi takich ludzi bo zapewnię muszą brać teraz leki.
Odpowiedza_gość
16.07.2011, 14:43
d
w firmie alfa też możesz robić opłaty na ulicy jodłowej ludzie z suchostrzyg nie muszzą do miasta jeżdzić polecam miła obsługa
Odpowiedzpan i władca_gość
17.07.2011, 12:29
masakra
nie dla ludzi ! lecz przeciwko , bo wszystko co się robi to pod górę
OdpowiedzA może tak_gość
04.12.2012, 17:21
http://expresskaszubski.pl/aktualnosci/2012/12/bedzie-apel-do-energi-o-przywrocenie-biura-obslugi-klientow-w-kartuzach
Odpowiedz