Ile zarabia się w spółkach samorządowych? Rekordzista ponad 283 tys. zł

Pieniądze
Ile zarabia się w spółkach samorządowych? Rekordzista ponad 283 tys. zł
Kierownicze stanowisko w samorządowej spółce to lukratywna posada. Nawet w najmniejszych gminach prezesi mogą liczyć nawet kilkanaście tysięcy brutto miesięcznie. Jak zarobki wyglądają w Tczewie? Jeśli przyjrzeć się oświadczeniom majątkowym prezesów za ubiegły rok, to zdecydowana większość tczewian marzyłaby o fotelu prezesa spółki Szpitale Tczewskie, podległej Starostwu Powiatowemu, który w rubryce dochód ze stosunku pracy wpisał kwotę ponad 283 tys. zł. Jak jest w innych spółkach samorządu?

Zarobki prezesów miejskich i powiatowych spółek określone są na ogół na podstawie przepisów ustawy "kominowej", ograniczającej wynagrodzenia w firmach należących do samorządu (zdarza się też jednak zatrudnianie na tzw. kontrakty menedżerskie). Maksymalna wysokość wynagrodzenia osób, których dotyczą przepisy ustawy kominowej, nie może przekraczać wielokrotności przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku w czwartym kwartale roku poprzedniego, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

W skali kraju zarobki prezesów samorządowych spółek wahają się do kilkunastu do ponad dwudziestu tysięcy złotych brutto w skali miesiąca. Kwoty te są jawne - a prezesi prezentują swoje oświadczenia majątkowe w Biuletynie Informacji Publicznej jednostki nadzorującej. Tymczasem ostatnio w Tczewie ktoś zorganizował skomasowaną akcję ulotkowo-plakatową, dotyczącą zarobków prezesów miejskich spółek. Na plakatach pojawił się wizerunek prezydenta Mirosława Pobłockiego w czapce Mikołaja - i prezesów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji - Marcjusza Fornalika, Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych - Mariana Cegielskiego i Tczewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego - Kazimierza Homy - z dopiskiem "Władza się wyżywi". Sam autor akcji podpisał się jako "specjalista od public relation i sekretariatu" i zwraca uwagę, że dwaj z prezesów pobierają też uprawnienia emerytalne - więcej tutaj - Ciekawy plakat....

"Autor nie miał odwagi..."


- Autor nie miał odwagi podpisać się pod swoim projektem - i sam najwyraźniej zapomniał, jaki jest wkład tych spółek w rozwój naszego miasta - mówi prezydent Tczewa, Mirosław Pobłocki - Jeśli spojrzeć tylko na Zakład Utylizacji Odpadów Stałych - to firma zrealizowała projekt za blisko 200 mln zł - z czego 80 procent pozyskano ze środków zewnętrznych. To najwyższy wskaźnik w skali kraju. Mamy dzięki temu jeden z najnowocześniejszych zakładów w Europie, który dał 230 miejsc pracy. Spółki są w dobrej kondycji, a w wynagrodzenie prezesów jest sprawą jawną, dlatego robienie z tego afery służy najwyraźniej jakiemuś ukrytemu celowi. Za skandaliczne uważam wykorzystanie do roznoszenia tych ulotek dzieci - bo niestety takie sygnały do mnie dotarły. Ponieważ zostało podważone zaufanie do instytucji samorządowych, sprawa zostanie przekazana do przeanalizowania kancelarii prawnej - mówi prezydent.

Janusz Boniecki (Prezes Spółki Szpitale Tczewskie) zarobił najwięcej...

Autor ulotek, które w ostatnich dniach zapełniły miasto, skupił się na zarobkach prezesów miejskich spółek - tymczasem najbardziej lukratywna posada pod względem zarobków - przynajmniej na podstawie ubiegłorocznych oświadczeń majątkowych - to fotel prezesa spółki Szpitale Tczewskie, która podlega pod Starostwo Powiatowe w Tczewie. Z oświadczenia złożonego przez ówczesnego prezesa szpitala - Janusza Bonieckiego wynika, że dochód brutto ze świadczenia w ramach stosunku pracy za 2014 rok wynosi 283.354 zł - na tę sumę składa się również nagroda roczna - ile miesięcznie zarabiał były prezes, a ile wyniosła nagroda - nie wiemy, bo Janusz Boniecki zasłonił się klauzulą tajności. Od stycznia br. szpitalem zarządza była wiceprezes placówki - Marzena Mrozek. W ub. roku, piastując stanowisko zastępcy, z tytułu umowy o pracę i działalności wykonywanej osobiście na rzecz szpitala, uzyskała dochód - 191.370 zł. Ile zarabia jako prezes - tego nie wiemy, bo nadzorujące pracę szpitala starostwo - nie podało nam tej informacji. Wysokość dochodów, poznamy w przyszłym roku, po złożeniu przez prezeskę oświadczenia majątkowego. Wiadomo, jedynie, że pensja nowej prezes jest nieco niższa niż prezesa Bonieckiego.

Ile zarabia się w spółkach samorządowych?

  • ówczesny Prezes Spółki Szpitale Tczewskie Janusz Boniecki w 2014 roku zarobił 283.354 zł (na tę kwotę składa się wynagrodzenie zasadnicze i nagroda)

  • ówczesna wiceprezes spółki Szpitale Tczewskie - Marzena Mrozek - 191.370 zł (z tytułu umowy o pracę i działalności wykonywanej osobiście) - ile zarabia obecnie jako prezes? Nie udało się nam uzyskać tej informacji - ani w starostwie, ani w szpitalu

  • Prezes ZUOS - Marian Cegielski - 280.520 zł (wynagrodzenie zasadnicze i nagroda - pensja miesięczna ok.14 tys. zł brutto)

  • Prezes ZWIK - Marcjusz Fornalik - 217 859 (wynagrodzenie zasadnicze i nagroda - pensja ok. 14,5 tys. zł brutto)

  • Prezes TTBS - Kazimierz Homa - 218 794 (wynagrodzenie zasadnicze, nagroda roczna i jubileuszowa za 45 lat pracy, pensja miesięczna ok. 12 tys. brutto)


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (90)
dodaj komentarz

  • hehehe

    10.06.2015, 13:43

    ...

    piknie Panie piknie :) no tak to można robić :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    10.06.2015, 16:26

    a podwyżki kiedy będą?

    prezes Cegielski wynagrodzenie 280 520zł i do tego jeszcze emerytura 119 405zł. a prezes Homa wynagrodzenie 218 794 zł i do tego jeszcze emerytura 52 145zł. Tak nie można. Albo pensja, albo emerytura, bo obie kwoty są bardzo duże. Po prostu szok.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx6 

    chłopka pańszczyźniana_gość

    10.06.2015, 18:08

    obłuda i fausz

    Pamiętacie gościa o nazwisku Odya, który mieszkał w centrum miasta na działce nieodrolnionej nie płacąc należnych podatków do skarbca miejskiego, a sam wyciskał podatki od swoich sąsiadów. O ile się nie mylę był przez klika kadencji naszym prezydentem, tylko zastanawiam się kto go wybierał, czy ci co głosowali, czy ci co liczyli na kolanach głosy. Pracowałam kiedyś w urzędzie i wiem coś na temat jego nominacji i poparcia jakiego udzielił Pobłockiemu. Jest tam za dużo spraw do ukrycia i ktoś musi to pozamiatać pod dywan zanim przyjdzie nowa władza i ich rozliczy. Najwyższy czas skończyć z tym kolesiostwem, i radnymi z PnP, którzy chronią tego układu przed gangreną jaka może się rozlać po Tczewie i okolicy. Pensje i emerytury chłopców z plakatu są szokujące. Jak ktoś pisał wcześniej należałoby sprawdzić ich powiązania sprzed 1989 r. Mieszkańcom Tczewa pan Pobłocki i jego ferajna w radzie miasta z PnP podnoszą co roku podatki, opłaty za wywóz śmieci, opłaty za ciepłą i zimną wodę oraz czynsze. Tak więc macie odpowiedź skąd takie pensje i jeszcze dziwniejsze nagrody. Na koniec zadajcie sobie pytanie kto sponsoruje pana Pobłockiego i jego ferajnę z PnP na wszystkich miejskich imprezach i przed wyborami.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 

    _gość

    11.06.2015, 19:10

    Zarobki Zbigniewa Urbana

    1.Starostwo Powiatowe - Naczelnik Wydziału - 76 797,97 zł 2.Rada Nadzorcza Szpitala - Wiceprzewodniczący - 22 153,00 zł 3.CKZ "Nauka" - Nauczyciel - 1081,60 zł 4. Urząd Miasta - Radny - 13 622,00 zł 5. Najem lokalu - 3600,00 zł Razem: 117 254,57 zł. Źródło: tnij.tcz.pl/?u=e393ba

    Cytuj
    IP: 77.109.xx1.xx8 

    _gość

    12.06.2015, 07:30

    Zarobki Mirosława Augustyna

    1.Emerytura 35 558 zł. 2.Umowa najmu 250 400 zł. 3. Urząd Miasta radny 24 245 zł. Razem  310 203 zł. i tak alfabetycznie wszystkich sprawdzić tutaj: tnij.tcz.pl/?u=4d06e1

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • j24_gość

    10.06.2015, 13:44

    ciekawe zatem, jaki był cel tych ulotek i plakatów - skoro zabrakło tam kompletnie danych ze spółki podległej starostwu - z których wynika, że akurat prezes szpitala zgarnął najlepszą kasę. Czyżby polityczna sprawa pokopania prezydenta? Swoją drogą - jak na meneżdzerów to nie są jakieś kosmiczne kwoty. Nikt nie pójdzie zarządzać szpitalem, czy 200-osobową firmą za trzy koła na rękę

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx8.xx4 
  • zenek_gość

    10.06.2015, 15:12

    JA PÓJDĘ

    Ja pójdę bez żadnego problemu.Mam wyższe wykształcenie,kierowałem już grupą ludzi, tylko znajomości nie mam.Zgadzam się na 3 koła na rękę.

    Cytuj
    IP: 31.1.xx8.xx9 

    koloolo_gość

    10.06.2015, 16:21

    Czyżby to Zbigu był autorem tych ulotek? Skoro nie ma tam danych ze szpitala, w którego radzie nadzorczej zasiada. Hmmmm... dziwne

    Cytuj
    IP: 195.117.xx9.xxx 

    _gość

    10.06.2015, 23:29

    Prezes Boniecki dostawał takie wynagrodzenie w 2014 r., a starostą był p. Puczyński z KKR i wicestarostą p. Wiórek z PNP. Jak by nie patrzeć widzę znowu szyld PNP

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx8 

    Alex_gość

    11.06.2015, 09:41

    Ciekawe czy Pan XXXX teraz będzie oblepiał słupy wizerunkiem Pana Starosty i Dyrektorów Szpitali? Możliwe, że nie, bo przecież jest w Radzie Nadzorczej szpitala i by sobie chłopak zaszkodził! Chyba nie ma Pan co z pieniędzmi robić, a może tak pomóc potrzebującym zamiast bruździć i ciągle knuć? Co z naszymi obiecankami wyborczymi, lepiej skup się Pan na solidnej robocie, zrób coś dla miasta, co z Jedności Narodu?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx1 

    _gość

    12.06.2015, 07:31

    ja bym uważał bo xxxx słupów nie oblepiał, a to już jest kłamstwo

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • _gość

    10.06.2015, 13:54

    A to ciekawe, czemu starostwo i szpital nie mówią o wysokości pensji prezes

    Odpowiedz
    IP: 46.41.xx4.xx9 
  • _gość

    10.06.2015, 13:58

    Czyli te ulotki i plakaty to KŁAMSTWA. Wychodzi na to, że najwięcej zarabia się w STAROSTWIE a nie w miejskich spółkach. Wychodzi na to, że ZU strzelił swoim w kolano?!

    Odpowiedz
    IP: 37.130.xx7.xx3 
  • _gość

    10.06.2015, 14:00

    W innych miastach zarabiają podobnie a nawet więcej. To nie są jakieś kosmiczne kwoty. To są kosmiczne kłamstwa jednego człowieka!

    Odpowiedz
    IP: 62.210.xx4.xx9 
  • 10.06.2015, 14:06

    radny 201

    Panie urban co z obiecanym przez pana remontem ul. Jednosci Narodu. Tak sie pan jeszcze pyszczyles ze juz jest dokumentacja i co... jednak nie ma.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx5 
  • _gość

    10.06.2015, 16:54

    Panie Pobłocki kiedy remont?

    tutaj masz wszystko http://www.youtube.com/watch?v=iLd6a2e1MUk

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx6 

    _gość

    10.06.2015, 17:14

    Zbisiu, co to za odgrzewane kotlety?

    Cytuj
    IP: 77.109.xx1.xx8 
  • _gość

    10.06.2015, 14:12

    Prawda jest taka, że...

    Tcz.pl: "Najbardziej lukratywna posada pod względem zarobków - przynajmniej na podstawie ubiegłorocznych oświadczeń majątkowych - to fotel prezesa spółki Szpitale Tczewskie"

    Odpowiedz
    IP: 151.80.xx2.xx8 
  • cinek_gość

    10.06.2015, 14:26

    :)

    Miejskie Urzedasy, maja sie dobrze tak samo jak pseudo dzinnikarzyny, ja bym chcial wiedziec ile zarabia z UM pelnomocnik do spraw Wisly i niech moze Pan Prezydent mista Tczewa sie spotka z mieszkancami publicznie bo np kolo TAK SZumnie rewitilizacji starowko  lataja plyty kolo salonu dororta (taki salon fryzjeski kto za to odp. PANI REDAKTOR PROSZE O ODP

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • ona_gość

    10.06.2015, 14:27

    ...

    Jaki Samarzad takie Panstwo

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • _gość

    10.06.2015, 14:34

    Na plakatach zatem czapkę mikołaja powienien mieć Pan Dzwonkowski? Ale jaja, szkoda, że ten szkodnik (autor tych treści) ich nie ma.

    Odpowiedz
    IP: 37.187.xx9.xx6 
  • ds_gość

    10.06.2015, 14:38

    tak jak ktos wyzej napisal. 12-14 tys BRUTTO to nie sa żadne duze pieniadze ... Nie bedzie nikt zaradzal duza firma za 3-4 tys na reke ... bo to mniej niz szeregowy pracownik z jakims tam stazem...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx8 
  • zdegustowany_gość

    11.06.2015, 09:50

    Kiedy będziemy dobrze zarabiać?

    Też bym nie pracował jako Prezes, mając dużą odpowiedzialność i ciągłe stresy za 3-4 tys zł. Wyżej piszecie głupstwa, że pracowalibyście za 3 koła! W Polsce każdy najniższy pracownik powinien tyle zarabiać. Zarobki w Polsce to żenada!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx1 

    tam_stażem_gość

    11.06.2015, 09:57

    szeregowy_pracownik_z_jakimś

    Ja jestem szeregowym pracownikiem z jakimś tam stażem i mam na rękę 2 tys. W jakiej bajce ty żyjesz???

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    _gość

    11.06.2015, 21:18

    Bez przesady, taki ZUOS, TTBS, czy ZWiK to nie są duże firmy (raczej średnie przedsiębiorstwa). Do tego to firmy, ktore nie generują jakiś ogromnych zyskow, a wręcz w przypadku TTBS to są straty (np. zaległości czynszowe z mieszkań komunalnych). Śmieszą argumenty Pobłockiego. I co z tego Panie Prezydencie że zrealizowano projekt za 200mln. Pytanie ile takie przedsiębiorstwo przynosi miastu dochodów. Pan woli dawać kilkanastotysięczne wynagrodzenia swoim prezesom gdy tymczasem potrzebujący ludzie przymierają z głodu za zasiłki z MOPSu po 150 zł.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx2 
  • r_gość

    10.06.2015, 14:41

    a co zlego w pobieraniu emertyruy i pensji ? malo to emerytow dorabiajacych ?

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx8 
  • abc_gość

    10.06.2015, 21:13

    Ja i reszta ludzi która pracuje i płaci podatki zus itd na te emerytury ! Skoro ktoś zarabia 280 tys. nie powinien dostawać emerytury. A nie dziwię się innym emerytom którzy dostają 12 tysięcy emerytury ROCZNIE, że dorabiają sobie ...

    Cytuj
    IP: 77.253.xxx.xx1 
  • _gość

    10.06.2015, 14:45

    Czy to prawda, że zastępca Naczelnika Wydziału Komunikacji w Starostwie (nie mam nic do tej Pani, słyszałem o niej same dobre opinie) jest emerytką i to ona pracuje najciężej?

    Odpowiedz
    IP: 188.138.xxx.xx9 
  • kysel_gość

    11.06.2015, 00:16

    Szczera prawda i każdy starosta się modli by nie odeszła na emeryturę, bo ten wydział zginie w bałaganie, gdyż naczelnik tego wydziału pan Z.U. najlepiej się zna, na uprawianiem polityki podjazdowej i negowaniem wszystkiego

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx1 

    _gość

    11.06.2015, 06:28

    Wstyd! I ten człowiek ma coś jeszcze do powiedzenia!?

    Cytuj
    IP: 91.230.xx1.xx1 

    ja_gość

    11.06.2015, 14:22

    emerytka zwydzialu komunikacji

    Pani Brygida ZACHOLA z-ca naczelnika wydzialu komunikacji Starostwa to pracownik ,ktory 55 lat pracuje.OD 16 roku zycia w urzedzie miejskim w Pelplinie pozniej dalej w innych urzedach podlegajacych radzie miejskiej.To pracownik praktyk z doswiadczeniem ,ktorego moze pozazdroscic jej przelozony.Jezeli otrzymuje wynagrodzenie nie powinna pobierac swiadczenia emerytalnego i pracowac do 110 lat bo jest w tym wydziale nie zastapiona.

    Cytuj
    IP: 82.235.xx9.xx2 

    ja_gość

    11.06.2015, 22:03

    praca za wynagrodzenie

    Pani ZACHOLA ma 72 lat(oswiadczenie majatkowe) i powinna bardziej byc aktywna w kolku rozancowym w parafii Chrystusa krola , a prace i zarobki zostawic dla ambitnych i wyksztalconych. Ale jej przelozonemu to odpowiada zatrudniac staruszki ,ktore wykonuja robote ,ktora on nie potrafi. z OSWIADCZENIA WYNIKA,ze emerytura + wynagrodzenie to = &à tys miesiecznie

    Cytuj
    IP: 82.235.xx9.xx2 
  • _gość

    10.06.2015, 14:49

    Wiadomo, że służba zdrowia, to bardzo bogata i dochodowa gałąź polskiej gospodarki. Bardzo dużo naszej wspólnej kasiory jest tam pompowane ze składek, które musimy przymusowo płacić, żeby Pan prezes mógł zarobić 283.354 zł. Pan prezes przeniósł się zdaje się do Gdyni, a wraz z nim zdaje się tczewska firma, która zajmowała się dostarczanie posiłków do spółki Szpitale Tczewskie? Teraz dostarcza posiłki do Gdyni? Czy opłaca się robić tyle kilometrów z Tczewa do Gdyni i z powrotem i jeszcze być konkurencyjnym? Czy w Gdyni ogłoszono konkurs, żeby móc wprowadzić firmę z Tczewa do szpitala gdyńskiego?

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • _gość

    10.06.2015, 14:54

    W latach 90-tych wybuchła w Polsce afera w sprawie tzw. kominowych zarobków pracowników administracji samorządowej i "miejskiej". Na samym początku listy przedstawianej wtedy w mediach ogólnopolskich, w której pokazywano niebotyczne, niczym nie uzasadnione zarobki pracowników administracji "w terenie", był Tczew. Sejm wtedy uchwalił tzw ustawę antykominową, żeby ukrócić ten proceder, a skutek był taki, że zaczęto ludzi zatrudniać na kontraktach i dalej dużo zarabiali, ale to już nie były pensje. Jeśli ktoś jest na etacie, to można mu zawsze z byle powodu dać nagrodę, choćby spółka, którą zarządza leżała na łopatkach i robiła pod siebie.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • _gość

    10.06.2015, 14:58

    Proponuje odbudować rzeźnię, ponieważ pełno świń przy korycie

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx4 
  • Andrzej_gość

    10.06.2015, 15:04

    Homar - nieudacznik

    Pan Homar zapomniał jak nieudolnie zarządzał firmą i poszła z torbami. Ale co tam, zawsze znajdzie się kumpel co załatwi ciepłą posadkę za pareset tysi rocznie. Pana Stonoge z jego watahą zapraszamy do Tczewa.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx4.xx4 
  • Krzyś_gość

    10.06.2015, 15:05

    No tak jest akcja musi być reakcja!!

    Po pierwsze to Boniecki w odróżnieniu od innych nie jest emerytem. Po drugie obecny Zarząd Powiatu widząc poziom wynagrodzeń w szpitalu przy powołaniu nowego zarządu ZNACZACO obniżył wynagrodzenie pani prezes jak i jej zastępcy. Proszę to sprawdzić!!!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx1 
  • _gość

    10.06.2015, 15:17

    Hola, hola. Tutaj się mówi o zarobkach w roku 2014. Te śmieszne plakaty i ulotki równiez dotyczyły roku 2014. A teraz tala anegdotka: Pan Homa zostal tak pokrzywdzony, że to skandal. Wliczono mu najwięcej, nawet kasę za wypracowane lata (prawie 50) - to już jest świństwo. Człowiek prawie zawału dostał jak plakaty zoabaczył.

    Cytuj
    IP: 77.247.xx1.xx5 
  • ja_gość

    10.06.2015, 15:17

    Pieniądze

    Dlaczego nikt nie powie o odpowiedzialności ,zdrowiu i nerwów Panów Prezesów tylko zagląda im do kieszeni.Nikt za darmo nie ma takich pieniędzy. Ani jedna spółka miejska nie ma długów ,jest rozwojowa.Osoba ,która rozpoczęła tę ,,wojnę; walczy o stołek dla siebie ,ale nikt go nie chce,wybory przegrane ,marnie.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx0.xx3 
  • 1900 brutto _gość

    10.06.2015, 15:19

    1900 brutto

    Daleko mi do sredniej krajowej a co dopiero do takich wynagrodzen jak nasi wlodaze.Pracuje w najwiekszym w zakladzie w Tczewie i zarabiam 1900 zl brutto po ponad czterech latach pracy w tym zakladzie wiec patrzac na zarobki wyzej przedstawione moge sie czuc mocno oszukany i wyzyskiwany przez moj zaklad. Ot i tyle.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • abc_gość

    10.06.2015, 21:17

    Ile ludzi zarabiających podobne pieniądze jak ty musi zapłacić kase do ZUS aby tylko taki 1 dostał miesięczną emeryturę !!! To jest chore !

    Cytuj
    IP: 77.253.xxx.xx1 
  • PiS da_gość

    10.06.2015, 15:22

    ...

    Cegielski wyhaczył nagrodę w wysokości około 84 tysi. Nieźle, to więcej niż przyznał sobie Bul. Bardzo proszę o wytłumaczenie mi jak to jest możliwe, że dostaje on ponad 119 000 pln emerytury rocznie??? Toż to prawie 10 tysi miesięcznie. Czy on jest ze służb specjalnych? Były ubek jakiś czy co?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • _gość

    10.06.2015, 17:17

    Boniecki zapewne nie dostał dużo mniejszej nagrody rocznej!? Więc wymyśl coś lepszego r201

    Cytuj
    IP: 77.109.xx1.xx8 

    PiS da_gość

    10.06.2015, 18:42

    ...

    Nie znam żadnego Bonieckiego. Nie wiem o co ci chodzi. Znasz odpowiedź na nurtujące mnie pytania?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 

    _gość

    11.06.2015, 09:57

    PO CO TYLE ZAZDROŚCI

    tylko,ze oni na pewno nie kończą pracy po 8 h i maja wszystko w dupie.

    Cytuj
    IP: 193.200.xx0.xx2 
  • PiS_gość

    10.06.2015, 15:29

    ...

    Cegielski ma też dom o powierzchni ponad 220 m.kw. i wycenił go na 100 00pln. Biere ten dom w ciemno za 200 000pln. Panie Cegielski, sprzedaż pan ten dom z dwukrotną przebitką? Chyba się pyli, co?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • kysel_gość

    11.06.2015, 00:24

    chyba źle policzyłeś zera w jego oświadczeniu, bo tam jest sześć zer za jedynka, a to daje liczbę 1 milion zł.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx1 
  • gabber_gość

    10.06.2015, 16:04

    nie duzo

    to ja w DE jako inz na zarabiam 4 netto czyli 16 tys PLN netto myslalem ze takie prezesiny maja wiecej :/

    Odpowiedz
    IP: 37.81.xx6.xx9 
  • Seba J_gość

    10.06.2015, 16:07

    I za to on będzie kiedyś cierpieć...

    Cytuj
    IP: 77.109.xx9.xx7 
  • obywatel_gość

    10.06.2015, 16:35

    Mnie bardziej interesuje ile w spółkach miejskich i radach nadzorczych pracuje rodziny i znajomych naszych władz.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx1 
  • ppp_gość

    10.06.2015, 17:08

    gówniany artykuł

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx5 
  • _gość

    10.06.2015, 17:46

    haha, ale nieudolna próba ratowania tyłka prezydenta. :) ten portal zszedł na psy. Nie wiemy jak się tłumaczyć, to pokażemy ile zarabiają inni. Miejcie choć odbrobinę godności. Wszyscy wiedzą, że jesteście powiązani z prezydentem. Przez 2 tygodnie od opublikowania ulotek milczeliście. Ale już macie jak się odgryźć. Przeszperaliście oświadczenia i wyszło, że prezes szpitala ma więcej. BRAWO - to faktycznie usprawiedliwia działania prezydenta i pnp. Jeszcze raz BRAWO.

    Odpowiedz
    IP: 94.78.xx1.xx0 
  • _gość

    10.06.2015, 17:50

    Rekordzistą jest Boniecki, który... nie pracuje w Szpitalu. Przypomnę, że Boniecki był prezesem, gdy w Starostwie rządził Wiórek z Puczyńskim. Słaby tekst na maksa. Nie wyszło wam to.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx2 
  • mis_gość

    10.06.2015, 18:05

    spqlka samorzadowa

    ludzie jak pan homa zaczal rzadzic tymi mieszkaniami to zaczal sie robic porzadek mieszkania sa remontowane ludzie zaczeli splacac zadluzenia nie chcial bym jego pieniedzy i tej roboty a pan urban jest bardzo aroganckim urzednikiem i zal mu d sciska

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • seniorka_gość

    10.06.2015, 18:54

    kominowe wynagrodzenia

    Jestem emerytką i jestem za tym by wszyscy emeryci byli zwolnieni bo już wypracowali i posiadają swoje emerytury. A jeśli chcą pracować to tak samo wydajnie jak młodzi i tylko za pensję. W urzędzie też pracują osoby pobierające emerytury i pensje tak samo i w starostwie ci emeryci są wieku dobrze już po siedemdziesiątce jak to się ma do ławnika , który nie może być po siedemdziesiątce a pracować może? Wszystkich zwolnić jestem za tym mogą się wykazać społecznie jak chcą bez dodatkowego wynagrodzenia ja tak robię i żyję w zgodzie i uczciwie jako obywatel Polski patriota.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xxx 
  • gośc_gość

    10.06.2015, 19:48

    to nie koniec PnP....

    PnP kontynuacja PZPR, UW, SLD, PO...niedawno nasz Prezydent Odya dorabiał w szkole, Szlagowski Naczelnik Oswiaty tez dorabial w Szkole, Żemajtis dorabiał w szkole, Tobiański/etat w PCS Starostwa a dorabia nadal w szkole/ Mroczkowski na wojskowej emeryturze dorabia w starostwie....a młodzi ludzie nie maja pracy !!!

    Odpowiedz
    IP: 93.105.xx4.xx0 
  • nauczyciel_gość

    10.06.2015, 23:35

    PCS

    Jeżeli chodzi o sprawę pana Tobiańskiego to wydaje mi się, że powinna toczyć się sprawa dyscyplinarna, którą powinien zająć się pan Starosta. To niezgodne z prawem. Starostwo powinno wyciągnąć konsekwencje związane ze zwolnieniem pana Tobiańskiego z Powiatowego Centrum Sportu

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx2 
  • jarek_gość

    10.06.2015, 19:52

    kolesiostwo

    Jak to się dzieje ,że prezesem miejskiej firmy jest emeryt nie mający w tym kierunku żadnego wykształcenia?To że był sekretarzem w polmo chyba nie wystarcza. TCZ też stronnicze przecież nie można atakować pryncypała.

    Odpowiedz
    IP: 46.170.xx4.xx5 
  • _gość

    10.06.2015, 20:38

    I bardzo dobrze

    My obywatale mamy prawo wiedzieć co dzieje się z publicznymi pieniędzmi,kto je dostaje i za co.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xxx 
  • A_gość

    10.06.2015, 20:40

    Słucham?

    Najnowocześniejszy zakład w Polsce a ile firm przy budowie nie dostało za nie pieniędzy?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xxx 
  • gościu_gość

    11.06.2015, 00:26

    Jeżeli znasz takie to podziel się takimi wiadomościami, jeżeli nie to zamknij dziób

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx1 
  • gość_gość

    10.06.2015, 21:05

    Zbysiu podaj jeszcze zarobki dyrektorów ZUKu .MOPSu ,Biblioteki ,Fabryki Sztuk i innych podlegających pod Urząd .Zbysiu jesteś Wielki.

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx2.xx2 
  • ?_gość

    11.06.2015, 10:21

    Info

    Panie Urban uczciwie byłoby na Pana plakatach podać zarobki lidera, czyli prezesa szpitala, ale głupio podawać zarobki osoby którą się nadzoruje. A jeszcze uczciwiej byłoby dla porównania podac swoje za 2014 rok. Niech Pan się nie trudzi, podam je za Pana: 1.Starostwo Powiatowe - Naczelnik Wydziału - 76 797,97 zł 2.Rada Nadzorcza Szpitala - Wiceprzewodniczący - 22 153,00 zł 3.CKZ "Nauka" - Nauczyciel - 1081,60 zł 4. Urząd Miasta - Radny - 13 622,00 zł 5. Najem lokalu - 3600,00 zł Razem: 117 254,57 zł. I teraz porównajmy to tak jak Pan z zarobkami "pracownika na umowie smieciowej" .... albo lepiej nie!

    Cytuj
    IP: 37.187.xx9.xx6 
  • _gość

    10.06.2015, 21:40

    prezesi , CZY WASZE TRUMNY MAJA KIESZENIE? WSTYDU NIE MACIE, HONORU TAKŻE. HOMA PO TECHNIKUM ZGARNIA MEGA KASĘ ZA NIC. ŻAL.PL...ILE WYSGA DOSTAJE Z URZEDU MIEJSKIEGO I ZA CO? WIELKIE PIENIĄDZE DLA MAŁEGO CZŁOWIECZKA...

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx3 
  • _gość

    10.06.2015, 21:42

    JAK KRAŚĆ TO MILIONY...KLER JUŻ KRADNIE TEŻ...

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx3 
  • _gość

    10.06.2015, 22:20

    Z. podcina gałąź na której sam siedzi. Bierze kasę ze starostwa, z rady nadzorczej (kolesie zadbali) i dietę radnego. Wprawdzie wydatków ma sporo, bo 3 dzieci i alimenty... Aż przebiera tymi krótkimi nóżkami,coby zostać jakim prezesem, ale szanse znikome. Teraz chyba celuje w Kukiza, jak zwykle jak kulą w płot

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • pop_gość

    11.06.2015, 00:02

    jam 40 tysi co miesiac

    trza sie uczyc a nie w szkole kamieniami rzucać

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx7.xx7 
  • _gość

    11.06.2015, 15:55

    NIE WIEM, CZY ROBOL HOMA MATURĘ MA, ALE KOLESIÓW, ŻE HOHOHO...

    Cytuj
    IP: 83.23.xx9.xx9 

    gosc_gość

    12.06.2015, 09:47

    TY..............

    DLACZEGO OBRAŻASZ PORZĄDNEGO CZŁOWIEKA. PO PIERWSZE PAN HOMA GOŚCIU A PO DRUGIE NIE ROBOL TYLKO PREZES

    Cytuj
    IP: 83.23.xx0.xx2 
  • Alfred_gość

    11.06.2015, 00:03

    Emerytury już mają.

    Niech oddadzą to co zarobili. Emerytury już mają. To im wystarczy. Tak powinno być.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx8.xx1 
  • Alfred_gość

    11.06.2015, 01:01

    Prawda w oczy kole !!

    Cytat Pobłockiego: "Spółki są w dobrej kondycji, a w wynagrodzenie prezesów jest sprawą jawną, dlatego robienie z tego afery służy najwyraźniej jakiemuś ukrytemu celowi." Komentarz: Prawda jednak Pobłockiego w oczy kole !! Dlatego takie jego wytłumaczenie? Niech nie odwraca kota ogonem. Pan "specjalista od public relation i sekretariatu" robi jeszcze więcej dobrego dla Tczewa i jego "wkład" w rozpropagowanie tej informacji do wielu tczewian jest tym bardziej pochlebny. Pan Pobłocki chciałby najlepiej zamieść to pod dywan.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx8.xx1 
  • gość_gość

    11.06.2015, 08:08

    Kiedy w budżetówce ludzie PO 67 roku życia pójdą na bezwzględną emeryturę i przestaną blokować stanowiska pracy dla młodych.

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx5.xx3 
  • _gość

    11.06.2015, 10:00

    LOL

    Ci młodzi najpierw muszą mieć doświadczenie na niższych szczeblach a nie po studiach na funkcję Prezesa. Brawooo dobrze,ze nie pracujesz w HR;)

    Cytuj
    IP: 193.200.xx0.xx5 

    :)_gość

    11.06.2015, 12:22

    emerytura

    Kiedy pójdą?! Kiedy wysokość emerytury będzie pozwalała godnie żyć!!!

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • P._gość

    11.06.2015, 08:12

    Polaczkowo

    Każdy chyba zapomniał, że Boniecki zarządzał spółką prawa handlowego - Spółką Akcyjną, więc ile ma zarabiać prezes takiej spółki? Nikt chyba nie pamięta, że szpital miał coroczne zyski i stąd nagrody. Niewiele szpitali przynosi zysk. Przede wszystkim Starostwo nie dołożyło złotówki na funkcjonowanie Szpitala, bo ten sam się bilansował, więc nie nadwyrężał publicznej kasy, jak to powszechnie dzieje się w innych jednostkach. Jak się nie podoba to na studia radzę, zdobywać doświadczenie i zostać Prezesem. Droga wolna, a nie tylko jęczeć i ta wieczna zazdrość. A Pan, który chce za 3 tyś byc prezesem - gratuluje ogromnej niewiedzy, z czym wiąże się bycie prezesem. Wstyd prezentować tak żenującą wiedze na podstawowe zagadnienia zarządcze i ekonomiczne.

    Odpowiedz
    IP: 81.210.xx6.xx8 
  • :-)_gość

    11.06.2015, 10:33

    Witamy Prezesa

    Panie Prezesie ma Pan rację, ale temat został wywołany z powodu spółek gdzie właścicielem jest samorząd i dlatego Pana temat równiez się pojawił, bo Szpital jest równiez spółką należącą do samorządu. Ludzie sobie myślą, że jak spółka jest prywatna to niech sobie zarabiają, a jak "samorządowa" to to jest inna spółka i odpowiedzialnośc tez inna i w tym tkwi problem. A ja ciekawy jestem innej kwesti? Ile zarabiają nasi ordynatorowie oddziałów? Czy ktos może mi to powiedzieć? Miłego dnia!

    Cytuj
    IP: 162.213.xxx.xxx 
  • _gość

    11.06.2015, 09:55

    hah

    Jeśli ten XXXX to taki Robin Hood Tczewa to czemu się nie podpisał pod plakatami, ulotkami, czemu nie przeznacza swojej pensji dla najuboższych? Ukrywa się pod czyimś stanowiskiem i myśli,że czeka go wielka kariera polityczna. Niedługo zobaczymy go obcisłych zielonych leginsiakach biegającego po Parku w Tczewie szukając kolejnej Lady Marion:)))

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx0.xx2 
  • sowa_gość

    11.06.2015, 10:06

    x

    Panie Pobłocki to są publiczne pieniądze i pana twierdzenie że ktoś podważa zaufanie do instytucji samorządu jest nie na miejscu Jeżeli Wam zależy na zaufaniu mieszkańców to sami powinniście opublikować te dane ,chyba nie macie nic do ukrycia ? Pana tłumaczenie że ZUOS zrealizował projekt za 200 mil zł to i prezes musi zarabiać tak wielkie pieniądze jak na warunki Tczewa jest absurdalne Minister finansów decyduje o setkach miliardów to idąc tokiem pana rozumowania powinien zarabiać miliardy A czym się zasłużył prezes szpitali ????Jest takie przysłowie ryba psuje się od głowy .tą głową jest Warszawka a ogonem Tczew ogon zaczoł gnić

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx2.xx5 
  • sowa_gość

    11.06.2015, 10:53

    do P

    Czy prezes szpitali wygospodarował te pieniądze NIE dostał je z NSZ tu dokonując cięć głównie w zatrudnieniu wygospodarował zysk o ile był Do tego nie potrzeba wielkiego geniuszu a tylko przynależeć do sitwy która rozdaje stołki Studia ma skończone wiele osób i mogą pomarzyć o takich synekurach Jeżeli szpital nie był finansowany z publicznej kasy to z jakiej prywatnej gratuluje wiedzy Jeżeli spółka tak dobrze prosperuje to dlaczego zarobki persolelu są tak żenująco niskie prezes sam tych zysków nie wypracował

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx2.xx5 
  • Marcin_gość

    11.06.2015, 11:14

    Biedota

    Strasznie biedny i sfrustrowany musi być autor tej akcji, skoro nie potrafi się pogodzić z wcześniejszą porażką i posuwa się do anonimów i donosów bo tak należy traktować akcję plakatową. Poza tym moralność KALEGO strasznie go dotyka, skoro sam zapomina o zasiadaniu na kilku stołkach i czerpaniu z tego profitów, a wypomina komuś wypracowaną emeryturę. Aż żal że tak bardzo daleko do odnowy Jedności.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx5 
  • tczewianka_gość

    11.06.2015, 18:58

    wypracowana emerytura

    jezeli jeden z drugim dziadek do orzechow co juz nie kontaktuje bo nie ten wiek powinien zrezygnowac z pracy i wypoczywac za tak wypracowana emeryture.W tym przekletym kraju wlasnie ludzie z starego portfela przeszkadzaja mlodym mobilnym i dynamicznym osiagnac sukcesu.W Urzedzie Miejskim jest to samo,Bo-ze-nka ,Gabryska i inne panie nie maja wstydu korzystac z przywilejoow bedac funkcjonaruszem publicznym.Pracodawca nie moze zwolnic z uwagi na wiek ,ale pracownik powinien wowczas odstapic od pobierania swiadczenia emerytalnego.

    Cytuj
    IP: 82.235.xx9.xx2 
  • jan_gość

    11.06.2015, 12:29

    X

    Panie P 3 tyś dla prezesa to trochę mało ale znam kogoś kto prezesował by za połowę tej kwoty ,jest to osoba młoda 36 l wykształcona z doświadczona w pracy w urzędach i od ok 8 lat jest prezesem Ale ma jedną wadę jest z poza układu ,więc prezesowanie w spółkach komunalnych jest poza jej zasięgiem .jestem pewny że ta osoba poradziłaby zadaniu Kto śledzi doniesienia medialne to wie jakich geniuszy powołuje się na prezesów np 24 letnią kochankę na prezesa zakładu ciepłowniczego i wiele wiele innych przykładów A gdyby spółka była na minusie to prezes zostałby odwołany na pewno nie a jeżeli już to z wielką odprawą Mam nadzieje że ta patologia na jesieni się skończy

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx2.xx5 
  • _gość

    11.06.2015, 16:28

    Polaczki,wy sobie ten wasz katoland sami rozwalicie,nie trzeba do tego Putina.Im więcej będziecie się ze sobą gryźć i ujawniać swoje tajemnice ,tym lepiej dla waszych wrogów.Nikt w Europie i w Stanach nie będzie narażał swego zdrowia,życia i pieniędzy w obronie na zakompleksionych i skłóconych ze sobą Polaczków.NATO i owszem w teorii ma bronić ale jak przyjdzie co do czego,to każdy broni siebie.Druga wojna światowa,to najlepszy przykład,jak nas "przyjaciele"wystawili do wiatru.Jak umiesz liczyć,to licz na siebie.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx9 
  • :)_gość

    12.06.2015, 08:56

    albo te dziwne wyjazdy :) znajomy senior opowiadał patrzy a tam sitwa :) o co kamon ? 2 brody w tym samym miejscu :) a to zlot seniorów kuracjuszy z naszego miasta :) j

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx8.xx1 
  • SOWA_gość

    12.06.2015, 09:15

    X

    Przybliże internautom postać p Homy kelner w Grand Hotelu , prezes odlewni żeliwa która zbankrutowała ,prezes wydawnictwa poligraficznego które zbankrutowało .miał wiele procesów ale to osobny temat teraz prezes spółki komunalnej niech mi ktoś powie że to nie sitwa czy nie było osoby z większymi sukcesami zawodowymi Zawsze spada na cztery łapy ,

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx3.xx1 
  • _gość

    12.06.2015, 10:10

    Twoja pomoc w cenie wynajmowanego mieszkania?

    Cytuj
    IP: 198.100.xx5.xx4 
  • gosc _gość

    06.04.2016, 17:53

    augustyna pensje

    Tyle co wiem,to Augustyn wykolegowal swego wspolnika na gruba kase!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 93.208.xx5.xx9 
  • gosc_gość

    06.04.2016, 18:30

    Szuja Augustyn

    to co ja wiem,to wywalil swego wspolnika z piekarni i to na duza kase .!!!!!!!Teraz na ludzkiej krzywdzie sie wozi!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 93.208.xx5.xx9 
  • Hanka_gość

    06.04.2016, 22:38

    Masz dowód na to? Podpowiem Augustynowi, żeby cię pozwał

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Siemka_gość

    28.02.2020, 14:46

    Nie kumam

    Nie kumam was wszystkich naprawdę to w jakiej teraz jesteście sytuacji finansowej to zawdzięczać możecie swojej osobie a żale kto ile zarabia to są śmieszne dla mnie to po pół banki mogą zarabiać widocznie zasługują masz lep to kombinuj i tyle w temacie a jak ktoś jest niedorajda to mało zarabia i Tyle. Pozdrawiam wszystkich narzekających za los który sami sobie stworzyliscie

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.