Nowa Sala Obsługi Klientów w Inspektoracie w Tczewie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) w Tczewie (fot. tcz.pl)
Nowa Sala Obsługi Klientów w Inspektoracie w Tczewie
Po przebudowie w tczewskim Inspektoracie ZUS przy ul. Jagiellońskiej 55 w 01.06.2017 zostanie ponownie otwarta dla klientów Sala Obsługi. Sala stała się przestronniejsza, co poprawiło komfort klientów oczekujących na obsługę. Teraz mają do dyspozycji wydzieloną, klimatyzowaną strefę oczekiwania.

Sala mieści się na parterze budynku. Bezpośrednia, kompleksowa obsługa klientów realizowana jest na 7 stanowiskach: dla płatników składek i ubezpieczonych są to 3 stanowiska „Ubezpieczenia i Składki, Wnioski i zaświadczenia, Druki Zaświadczeń Lekarskich ZUS ZLA”, dla świadczeniobiorców są to 2 stanowiska „Emerytury i Renty” oraz 1 stanowisko „Zasiłki”. Ponadto wydzielone zostało stanowisko „Informacja Ogólna, Dziennik Podawczy”.

Na Sali znajduje się także osobne stanowisko do obsługi klientów, których sprawy wymagają szerszego omówienia przez pracownika komórki merytorycznej. Może ono być także uruchomiane w przypadku zwiększonej liczby klientów.

Sala wyposażona jest w system kierowania ruchem i tablice informacyjne. Udogodnieniem dla klientów są stoliki do wypełniania dokumentów, stojaki wahadłowe na formularze, ulotki i broszury. Na sali znajduje się także kącki malucha. Do dyspozycji jest także przewijak.


- Średnio miesięcznie na Sali Obsługi Klientów Inspektoratu ZUS w Tczewie obsługiwanych jest 5152 klientów. Czas oczekiwania na obsługę wynosi przeciętnie 5,26 min.
Sala Obsługi Klientów czynna jest w poniedziałki od 08.00 do 18.00, zaś od wtorku do piątku od 08.00 do 15.00. - mówi Krzysztof Cieszyński, rzecznik gdańskiego oddziału ZUS.


Klienci posiadający profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS mogą umawiać się na wizytę w ZUS bez konieczności oczekiwania w kolejce.

Więcej na ten temat wkrótce w naszym dziale Telewizja Internetowa

Drukuj
Prześlij dalej