Starostwo Powiatowe (fot. tcz.pl)
odbyło się
26
04.2018
Czwartek
26 kwietnia, w godz. 13-16, w biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Tczewie (ul. Piaskowa 2, budynek Starostwa Powiatowego) dyżurować będą eksperci Grupy Energa: Stanisław Konował, Rzecznik Klienta Energi, oraz Andrzej Lis-Radomski i Grzegorz Baran z biura prasowego gdańskiej spółki.
Klienci Energi będą mogli zgłosić trapiące ich problemy, np. wątpliwości co do faktur bądź prawidłowego działania licznika, ale także zapytać o interesujące ich kwestie związane m. in. z taryfami, platformami internetowej obsługi klienta czy ofertami specjalnymi. Pracownicy spółki czekać będą na konsumentów osobiście oraz pod numerem telefonu: (58) 773-48-82.
Klienci Energi będą mogli zgłosić trapiące ich problemy, np. wątpliwości co do faktur bądź prawidłowego działania licznika, ale także zapytać o interesujące ich kwestie związane m. in. z taryfami, platformami internetowej obsługi klienta czy ofertami specjalnymi. Pracownicy spółki czekać będą na konsumentów osobiście oraz pod numerem telefonu: (58) 773-48-82.
Komentarze (1) dodaj komentarz
ku klux_gość
14.04.2018, 17:06
ale o czym
Odpowiedz