Uwolnić Alfiego Evansa! - Pikieta pod Urzędem Miasta


odbyło się
27
04.2018
Piątek
Uwolnić Alfiego Evansa! - Pikieta pod Urzędem Miasta
Brytyjski sąd wbrew woli rodziców zdecydował o zabiciu przebywającego w śpiączce 2-letniego chłopca. Mimo, że niemalże w ostatniej chwilii otrzymał włoskie obywatelstwo, a Włochy zapewniły transport i leczenie, brytyjski sąd nie zmienił decyzji.

Jako Polacy pokażmy całemu światu, że nie zgadzamy się na nowoczesne barbarzyństwo i cywilizację śmierci, która zalewa Europę!

Widzimy się w pod Urzędem Miasta w Tczewie w piątek o godzinie 20:00.




Przybliżona lokalizacja na mapie


To jest mapa poglądowa, która w niektórych przypadkach może wskazywać błędną lokalizację obiektu. Pokaż "83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1" na większej mapie - kliknij tutaj
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (44)
dodaj komentarz

  • Marian_gość

    26.04.2018, 08:46

    Prośba do organizatora, by zrobić wydarzenie na FB!

    Odpowiedz
    IP: 83.17.xx1.xx0 
  • PolakKatolik

    29.04.2018, 13:29

    Na fb jest relacja ;) tnij.tcz.pl/?u=4e269a

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • zak_gość

    26.04.2018, 08:48

    Nie wiem naprawdę co jest bardziej barbarzyńskie, dać chłopakowi spokojnie odejść czy utrzymywać jego cierpienia tylko dla podłechtania egoizmu rodziców i fanatyków religijnych. Posłuchajcie lub poczytajcie o ks. Kaczkowskim, doskonale rozumiał cierpienie ludzi zarówno tych którzy odchodzili ale i tych którzy pozostawali po nich. Wiedział też kiedy należy odpuścić i dać im odejść w spokoju. To jest prawdziwe miłosierdzie, a nie pikiety gloryfikujące chęci dawania cierpienia, bo nic więcej ten chłopiec nie otrzyma od was utrzymując go sztucznie przy życiu.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • Vlad Tepes_gość

    26.04.2018, 10:36

    Mądrze mówisz.

    Lepiej bym tego nie wyraził. Podzielam Twoje zdanie. Są jeszcze na tym padole ludzie inteligentni. Pozdrawiam.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx9 

    Jm_gość

    26.04.2018, 12:45

    Ale on nie chce odejść,dlatego walczy!Polska lekarka która go badała,mówiła że to nie jest dziecko umierające i żadne badania nie potwierdziły śmierci pnia mózgu!Więc dlaczego rodzice nie mają o niego walczyć?Sąd chce go ZABIĆ i tyle. Nadzieja umiera ostatnia wierzę,że ten maluch wygra tą walkę i udowodni wszystkim,którzy są za jego śmiercia,że się mylili!!!!!

    Cytuj
    IP: 159.205.xx3.xx0 

    tak_gość

    26.04.2018, 14:18

    Skąd to wiesz? Czy podtrzymywanie przez aparaturę życia nazywasz walką tego chłopca? Jaka jest zmiana in plus w ciągu tych 2 lat? Rodzice nie mogą pogodzić się ze stratą dziecka, to rozumiem ale czemu jego kosztem.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx5.xx1 

    Gość_gość_gość

    27.04.2018, 12:55

    Prawo do decydowania

    Prawo do decydowania powinno być oczywiście po stronie rodziców. Decyzja sądu jest dla mnie zupełnie niezrozumiała. Druga sprawa - może to być trochę brutalne - chłopiec w zasadzie nie ma mózgu i on się już nigdy nie rozwinie, nigdy nie będzie miał świadomości. Nawet jeśli jego organizm zdoła samodzielnie utrzymać się przy podstawowych funkcjach życiowych jak oddychanie czy pompowanie krwi to nigdy nie będzie w stanie samodzielnie chociażby jeść/pić... Prawda jest taka, że będzie "warzywem" w najbardziej dosłownym z możliwych znaczeń tego słowa. Co rusz widzę komentarze, że ten chłopiec dzielnie walczy i jakie to straszne barbarzyństwo lekarzy którzy nie chcą go ratować. Otóż prawda jest taka, że on nie walczy, jego organizm jak samo jak organizm każdego z nas podtrzymuje oddychanie i inne podstawowe funkcje ale nic poza tym. Zostawiam to do przemyślenia wszystkim bezrefleksyjnym internetowym obrońcom ucieśnionych.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx4.xx3 

    buła_gość_gość

    27.04.2018, 13:11

    Zgadzam się z Tobą!

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx3 
  • sss_gość

    26.04.2018, 08:54

    Tak wygląda NOWOCZESNA Europa. Partie tego typu przecież są za aborcją aby właśnie takich dzieci nie było. Przykre ale prawdziwe.

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • prawy_lewak_gość_gość_gość_gość

    26.04.2018, 09:16

    Nie "żeby takich dzieci nie było" tylko żeby decyzję pozostawić w rękach rodziców. "Prawo do aborcji" nie oznacza "obowiązku aborcji".

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    KAAZ_gość

    26.04.2018, 09:33

    A kto to organizuje? KOD? Oni są za czarnymi marszami to by nie pasowało. Tak samo Amnesty International umyło ręce od sprawy.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx1 
  • A_gość

    26.04.2018, 09:14

    B

    Aborcja i eutanazja powinna być zdelegalizowana. Gdzie jest KOD kiedy łamany jest jeden z filarów demokracji, czyli prawo do życia?

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx1 
  • prawy_lewak_gość_gość_gość_gość

    26.04.2018, 09:18

    Może zdelegalizujmy śmierć w ogóle, bo na to wychodzi, że śmierć jest niedemokratyczna.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    Wójek Dobra Rada_gość_gość

    26.04.2018, 14:17

    Najlepiej to karać śmiercią tych co podpisali zgodę na swoją eutanazję (bo to usiłowanie zabójstwa) albo tych co popełnili samobójstwo (bo to zabójstwo).

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx8 
  • aa_gość

    26.04.2018, 10:12

    Co ma Tczew i urząd miasta do tego?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx7.xx9 
  • sdv_gość

    26.04.2018, 10:59

    NIC !

    gimbaza nie zna struktur. Jak uczyli w szkole, to na topie było dawanie lajków itp.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • Gosc_gość

    26.04.2018, 10:25

    ..

    A ja bym ratowała małego. Sama jestem mamą i wiem że nadzieja umiera jako ostatnia . Jeżeli jest możliwość leczenia chłopca to dlaczego z niego nie korzystać ? A może zdarzyć się cud i będzie lepiej. Śmieszne jest odbieranie prawa rodzicom o walkę życia dla swojego syna. Nigdy bym się nie poddała. Trzymam kciuki .

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx2 
  • prawy_lewak_gość_gość_gość_gość

    26.04.2018, 10:37

    Myślę tak samo jako tata 2 małych dzieci - nadzieja umiera ostatnia. Nie wyobrażam sobie nawet tego, żeby polski sąd zgotował rodzicom coś takiego. Wspieram z całego serca rodziców Alfiego ale mam prośbę, aby nie mieszać w to prawa do aborcji i wykorzystywać do walk politycznych.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    Gość_gość_gość

    27.04.2018, 12:59

    ratowanie

    W tej sprawie panuje straszna dezinformacja. Prawda jest taka, że niestety ale chłopca nie da się uratować. Jego mózg składa się w zasadzie tylko z płynu mózgowo-rdzeniowego i wody. Jego podstawowe funkcje życiowe podtrzymują inne narządy niż bezpośrednio mózg tak samo jak u każdego z nas zresztą. On nigdy już nie będzie w stanie funkcjonować choćby w ograniczonym stopniu. Jedyne co można zrobić to utrzymywać przy życiu jego ciało bo on nigdy nie rozwinie świadomości - z jego fatalnie nierozwiniętym mózgiem jest to poprostu niemożliwe.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx4.xx3 
  • fuck_gość

    26.04.2018, 10:43

    Nacjonale -wykorzystujecie precedens żeby promować swoje chore wizje. Plus nie znacie podstaw zasad administracji w Polsce.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • gosc_gość

    26.04.2018, 10:49

    .

    tnij.tcz.pl/?u=fcc141

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • SmiechNaSali_gość

    26.04.2018, 10:57

    ale co UM ma z tym wspólnego??

    Takie pikiety należy robić pod ambasadą UK !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • KAAZ_gość

    26.04.2018, 11:13

    "Nie "żeby takich dzieci nie było" tylko żeby decyzję pozostawić w rękach rodziców. "Prawo do aborcji" nie oznacza "obowiązku aborcji"."

    Prawo do aborcji? Czyli co licencja na zabijanie dla rodziców? Może od razu licencja na zabijanie dla każdego? Dlaczego ograniczać się tylko do dzieci? Przecież "prawo do zabijania" nie oznacza "obowiązku zabijania"

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx1 
  • prawy_lewak_gość_gość_gość_gość

    26.04.2018, 11:43

    Dla Ciebie płód od momentu połączenia się plemnika z komórką jajową jest człowiekiem, dla kogoś innego płód staje się człowiekiem w momencie, kiedy nabywa zdolność do życia poza organizmem matki. Dla tej osoby nie koniecznie aborcja musi znaczyć zabójstwo. Nauka też jest podzielona w tej kwestii. Nie próbujmy narzucać na siłę komuś swojego światopoglądu. A już najbardziej mnie śmieszy to, że narodowcy i kuce od Korwina pikietują na rzecz prolife i są jednocześnie za karą śmierci - to jest dopiero szczyt hipokryzji.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • ssss_gość

    26.04.2018, 11:46

    I znowu ta manipulacja głosami na tcz. Klikasz czerwone a dodano plusa...

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • rząt_gość

    26.04.2018, 11:46

    Może niech się martwią o polskich niepełnosprawnych protestujących w sejmie których rząd olewa?

    Odpowiedz
    IP: 5.226.xx8.xx0 
  • Abc_gość

    26.04.2018, 12:29

    Antifka

    Antifka widać odpaliła internetową armię. Serio chcecie drugiej powtórki z rozgrywki?

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx1 
  • MJ_gość

    26.04.2018, 12:37

    Może lepiej spotkać się przy pomniku Św Jana Pawła II i się pomodlić,niż iść pod UM?

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx3.xx0 
  • Marian_gość

    26.04.2018, 13:56

    A dlaczego pod pomnikiem? Przecież można w każdym miejscu skoro Bóg jest wszędzie...

    Cytuj
    IP: 83.17.xx1.xx0 
  • Miro_gość

    26.04.2018, 15:14

    :)

    Popieram tę akcje! Aborcja i eutanazja powinny zostać zdelegalizowane.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx4.xx9 
  • on_gość

    26.04.2018, 15:20

    Śmierdzi mi tu handlem organami jakże popularnym w Anglii. Nie bez powodu rząd,szpital i sędzia podejmują takie dziwne decyzje wbrew woli rodziców.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx4 
  • PLUSUJEMNY_gość_gość

    26.04.2018, 15:37

    ŻENADA.

    Oburzeniowe wzmozenie?A dlaczego nie spotkacie się,żeby poprzeć protestujących w Sejmie?Hipokryci-w SYRII codziennie giną dzieci-NIE SŁYSZAŁEM O JAKIEJKOLWIEK AKCJI PROTESTACYJNEJ!Hipokryci popieracie i narzucacie swoją "filozofięi etykę"-od "poczecia do naturalnej śmierci,więc o co wam chodzi?Hipokryci-oburzacie się,gdy INNI KRYTYKUJĄ POLSKĘ za łamanie prawa-A CZYM SĄ WASZE PROTESTY ,JAK NIE NAWOŁYWANIEM DO TEGOŻ,ORAZ INGEROWANIEM W PRAWODAWSTWO INNEGO KRAJU?Ogarnijcie się,posadźcie drzewa,pozbierajcie śmieci,a jeśli chcecie pomódlcie się ,ale TAK NAPRAWDĘ -DO BOGA -nie do kamer.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx5.xx6 
  • 41_gość

    26.04.2018, 22:49

    24

    typie, dzieciom w syrii polacy pomagają na miejscu, Polska w tym roku przeznaczyła 48 mln zł na pomoc syrii. Tu nie chodzi o to, że chłopca źle traktują, ale o to że nie dają wyboru rodzicom, a w dodatku przez to łamią jeden z filarów demokracji - Prawo do życia, od poczęcia do naturalnej śmierci. NATURALNEJ, nie poprzez podanie trutki czy głód...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx4.xxx 
  • KAAZ_gość

    26.04.2018, 16:21

    "...że narodowcy i kuce od Korwina pikietują na rzecz prolife i są jednocześnie za karą śmierci - to jest dopiero szczyt hipokryzji."

    Nie widzisz różnicy pomiędzy zabiciem niewinnego a wykonaniem wyroku na przestępcy? No tak wy lewacy bronicie przestępców bo taka jest wasza chora ideologia. Chronicie pszczołę, płaczecie nad karpiem a jedna komórka na Marsie to dla was życie za to nowy bezbronny organizm już nie...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx1 
  • obi_gość

    26.04.2018, 18:02

    Masz przykład Tomka K co mogl dostać czapę za zabójstwo, którego nie popełnił. Także nie relatywizuj bo to jest żałosne

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • g_gość_gość_gość_gość_gość_gość

    26.04.2018, 16:58

    To jest sprawa UK i guzik nam do tego,zajmijcie się lepiej polskimi niepełnosprawnymi.

    Odpowiedz
    IP: 77.103.xx8.xx0 
  • a_gość

    26.04.2018, 22:53

    b

    poczekaj, aż w Polsce zaczną się dziać takie cuda jak w UK (Daj Boże nie), to pierwszy z rodziną będziesz uciekał. To jest skandal, że rodzice mimo, że nie byli skazani, mimo że pojawił się szpital, który chce leczyć chłopca to nie pozwalają go leczyć. Mamy filmiki pokazujące jak Alfie robi na przekór lekarzom, ci mówili że po 3 godzinach umrze, on żyje już 28 godzin, bez jedzenia, picia. Uśmiecha się przez sen... Myślę że każdy nie ważne z jakiej opcji politycznej, czy Prawicowiec lub Lewicowiec, czy Konserwatysta lub Liberał powinien zadać sobie pytanie - "co ja bym zrobił/zrobiła gdyby to było moje dziecko, lub mój bliski" wtedy gdy to przemyślimy, możemy sobie gdybać

    Cytuj
    IP: 84.38.xx4.xxx 
  • Narodowiec_gość

    26.04.2018, 19:30

    Brawo

    Wolnosc dla Alfiego Evansa!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx5 
  • KAAZ_gość

    26.04.2018, 22:26

    "Masz przykład Tomka K co mogl dostać czapę za zabójstwo, którego nie popełnił. Także nie relatywizuj bo to jest żałosne"

    Sprawa Tomka K to sprawa z czasów PO. Prokuratorzy i sędziowie chcieli się wykazać. Nikt nie mówi o śledztwach poszlakowych. Jeżeli ktoś w biały dzień zabija kilka osób i mamy zapis tego czynu na monitoringu i w zeznaniach świadków - to gdzie wątpliwości? Czapa się należy - wyrwać chwasta.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx1 
  • Franz _gość

    26.04.2018, 23:52

    Rodzice!

    Widzicie ile warte są sądy, UK i demokracja! Widzicie, a jednak tam jeździcie... Polak dla kasy sprzeda swoje dziewictwo i własny honor. Dlatego żydzi wiedzą jak kupować Polaków! Żal...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx3 
  • Gość_gość_gość

    27.04.2018, 02:19

    Pomyślcie

    Pomyślcie logicznie zanim zaczniecie robic pikiety. W czaszce tego chłopca nie ma mózgu. Jest tam w zasadzie tylko płyn mózgowo rdzeniowy i on NIGDY JUŻ nie będzie w stanie funkcjonować w jakikolwiek sposób. Jedyne co mogą zrobić lekarze to utrzymywać jego ciało przy swoich funkcjach w sposób sztuczny. On NIGDY nie będzie świadomy gdyż jego mózg nie działa. Co do decyzji sądu to już inna sprawa, decyzja powinna nalerzeć wspólnie do rodziców i lekarzy.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx7 
  • PLUSUJEMNY_gość_gość

    27.04.2018, 09:41

    Chłopcze ,skad masz te dane?

    "typie, dzieciom w syrii polacy pomagają na miejscu, Polska w tym roku przeznaczyła 48 mln zł na pomoc syrii. Tu nie chodzi o to, że chłopca źle traktują, ale o to że nie dają wyboru rodzicom, a w dodatku przez to łamią jeden z filarów demokracji - Prawo do życia, od poczęcia do naturalnej śmierci. NATURALNEJ, nie poprzez podanie trutki czy głód..."

    Dogmaty katolickie pomyliłeś z demokracją!Własnie dla naturalnej śmierci został odłączony od aparatury.Rodzice kochajacy swoje dzieci mogą swoim dzieciom pomagac ,jak i szkodzić-patrz leczenie u znachora zakończone smiercią.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx9 
  • PIS=PZPR_gość

    27.04.2018, 15:00

    "typie, dzieciom w syrii polacy pomagają na miejscu, Polska w tym roku przeznaczyła 48 mln zł na pomoc syrii. Tu nie chodzi o to, że chłopca źle traktują, ale o to że nie dają wyboru rodzicom, a w dodatku przez to łamią jeden z filarów demokracji - Prawo do życia, od poczęcia do naturalnej śmierci. NATURALNEJ, nie poprzez podanie trutki czy głód..."

    Na wycieczkę Kempy a nie na pomoc wydaliśmy pieniądze.

    Odpowiedz
    IP: 5.226.xx8.xx0 
  • PolakKatolik

    29.04.2018, 13:28

    Relacja!

    LINK do relacji: tnij.tcz.pl/?u=a82b48

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.