(Dziczek) Bar gastronomiczny Kamila Gil

83-110 Tczew, ul. Gdańska 20
tel. (058) 777-32-22

Przybliżona lokalizacja na mapie


To jest mapa poglądowa, która w niektórych przypadkach może wskazywać błędną lokalizację obiektu. Pokaż "83-110 Tczew, ul. Gdańska 20" na większej mapie - kliknij tutaj
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (79)
Dodaj komentarz

  • +5

    gośc_gość

    24.11.2009, 16:01

    ostro

    moge polecic kebaba,ale ostroznie na sos niezle wypala ,dziwie sie tylko ze tam jest stacja benzynowa .SOS-MEGA OSTRY.ALE DOBRY

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx8.xx9 
  • +4

    mar_gość

    17.01.2010, 19:29

    dziki

    ludzie pracowalam tam,nie jedzcie tych kurczakow.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • +15

    gość_gość

    01.02.2010, 19:11

    kebab

    Kebaby świetne-ale uwaga zależy jaka zmiana pracuje.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx8.xx7 
  • +1

    Domanos

    20.03.2010, 12:25

    tak sobie

    Dobry kebab reszta nie koniecznie wedle gustu

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -3

    pingapinga

    26.04.2010, 07:50

    najlepszy kebab w Tczewie. jeśli kebab to tylko tam.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -2

    ZAMAWIAJACE KEBAB O 18,00 _gość

    05.05.2010, 18:10

    REWELACJA

    BARDZO DOBRY KEBAK NAJLEPSZY W TCZEWIE POZDROWIENIA DLA TURKA KTORY GO PRZYWIÓZŁ.NAJSZCVZERSZA PRAWDA ZERO ŚCIEMY.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xxx 
  • -7

    aaa_gość

    26.05.2010, 17:54

    kebab

    jadłam kebaba. Zamiast miesa z "kurczaka" dostałam dosłownie same kości. Bleee nigdy nie tam juz nic nie zjem. Wole camrgo ;)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx6 
  • +3

    pico_gość

    06.08.2012, 09:25

    hahaha

    z tego co wiem to tam do kebaba nie ma mięsa drobiowego tylko wołowe więc nie wiem skąd miał się tam wziąć "kurczak" i skąd tam te kości. Jak już chcesz komuś dać złą opinie to z sensem.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx5 
  • -1

    edi_gość

    28.05.2010, 22:03

    to jest pizza...........

    poszedlem z cekawosci ze znajomymi..tragedia jakas, nie wiem po co otwierali ta bude, chyba zeby ludzi zrazac...niema to jak lascala

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xx0 
  • +12

    moguai_gość

    05.06.2010, 17:12

    Dziczek

    Ta pani co tam pracuje to chyba za karę? Bardzo nie miła obsługa!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx0 
  • +10

    Matiu_gość

    27.08.2010, 12:35

    Znam byłego pracownika tego lokalu i jego opinia nie jest zbyt dobra. Towar często złej jakości lub poprostu nie nadający się do jedzenia...szczególnie uwaga na kurczaki...

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • +5

    Gość_gość

    14.09.2010, 21:59

    Ochydaa

    Z góry nie polecam. warzywa w sałatce nie zbyt świeże i nie wyglądały i nie pachniały. pomidor jakby leżał juz pare tygodni. a o sałacie szkoda gadać.Z wszystkich składników wystepujacych w sałatce to cebula była normalna reszta do kosza. Wstyddd!!! Podajac dalej takie dania i nie dbajac o świeżość składnikow dobra opinia sie nie pociesza!!NIEPOLECAM!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx2 
  • +5

    maja_gość

    28.11.2010, 19:13

    pizza

    WITAM ZAMÓWIŁAM PIZZĘ .PORAŻKA.CIASTO SPALONE A RESZTY SKŁADNIKÓW JAK NA LEKARSTWO.PANI KTÓRA ODBIERA ZAMÓWIENIA TEL. ,,BARDZO KULTURALNA'' DO KLIENTA MÓWI JOOO. NIE POLECAM.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx3 
  • -2

    lola_gość

    30.12.2010, 14:24

    Najlepsze kurczaki w całym Tczewie. Dobrze doprawione pychotka. A obsługa miła, zależy jeszcze kto jest na zmianie. Taka pani w ciemnych krótkich włosach z taką młodą- najlepsza obsługa. Zawsze uśmiechnięte!!!! Aż chce się tam wracać.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx5.xx3 
  • -1

    sroka_gość

    25.01.2011, 17:54

    pizza

    Ostatnio, zamówiłam dwie duże pizze do domu. Moje zamówienie zostało dostarczone szybko, a pizza była naprawdę smaczna(cienkie ciasto, dużo dodatków, nie spalone) . Tak więc owa pizzeria jest naprawdę godna polecenia

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx1 
  • +2

    dida_gość

    09.03.2011, 19:55

    x

    nie polecam zamawialiśmy pizze rodzinną od nich i dwa razy było to samo normalnie szok...zamiast kurczaka na pizzy pojawiły sie skóra i gnaty z rożna a zamiast gyrosa mięso z kebaba.ja nie za to płace żeby w pizzy mieć śmietnik.zastanawia mnie czy to właściciel tak karze......nigdy tam nie zjem.....

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx5.xx2 
  • ja_gość

    15.04.2011, 21:15

    NAJLEPSZY KEBAB W MIESCIE!!

    Kebab najlepszy w miescie!! Duzo warzyw i pyszne mięsko. Reszty nie jadłam wic sie nie wypowiadam :D pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xxx 
  • +4

    _gość

    13.10.2011, 13:08

    nigdy wiecej tam nie zjem zamawiajac kurczaka pani dostalem jakiegos starego strasznie smierdzial ale pani obslugujaca oczywiscie twierdzila ze taki ma byc nie polecam tam jesc bezczelna obsluga i stare kurczaki

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx0 
  • +2

    Kamila_gość

    13.11.2011, 11:48

    Kebaby są okropne! Suche, zimne, małe. Bułka jest nie smaczna. Nie polecam... A do tego Obsługa niemiła.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx9 
  • +2

    k***iszon_gość

    29.11.2011, 15:43

    Najgorsze Kebaby w Mieście, nie dość że mięso mielone to reszta do d**y na dodatek obsługa nie miła. Nie polecam!

    Odpowiedz
    IP: 77.115.xx0.xxx 
  • +5

    _gość

    25.02.2012, 21:32

    Bezsensu,że w soboty po 21 już nie realizują zamówień telefonicznych na kebaby,odbiór tylko osobisty,ciekawe czy szefostwo wie o tym,bo to któryś raz z kolei.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xxx 
  • +4

    _gość

    03.03.2012, 09:38

    Potwierdzam,że ciężko zamówić na telefon wieczorem,pewnie nie chce im się już robić,albo kierowcy wozić.Powinni na ulotce napisać do której zamówienia przyjmują,a tak robią co chcą.

    Cytuj
    IP: 83.13.xxx.xx6 
  • -6

    max_gość

    06.03.2012, 21:37

    nie wiem skąd się biorą takie komentarze,ale ja w którąś sobotę zamawiałem o 21.30 i kebaba dostałem i naprawdę był super taki wielki,że nie zjadłem całego.zostało na śniadanie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • -1

    max_gość

    06.03.2012, 21:39

    aha!!!! zapomniełem jeszcze dodać,że dostałem go w 15 min.więc nie wiem w czym problem

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • +7

    _gość

    09.03.2012, 10:55

    Do Maxa

    No,no Max tylko nie pęknij od tego kebaba(chyba przyczepką Ci dowieźli takiego wielkiego).Coś mi się wydaje,że to Twoje zachwalenie oznacza to,że masz jakiś związek z tym barem- może tam pracujesz i próbujesz wybielić sytuację.

    Cytuj
    IP: 83.13.xxx.xx6 
  • +4

    Pierwszy i ostatni raz._gość

    15.03.2012, 09:32

    Wczoraj byłam na pizzy z chłopakiem. Po pizze trzeba iść samemu (korona nam z głowy nie spadła, więc to akurat najmniejszy problem). Chociaż wydaje mi się, że to raczej głównie `pizzeria`, pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Fakt tylko, że pojemnik ceramiczny z keczupem był na środku pizzy `wetknięty`, dosłownie przyklejony! Oczywiście zadaniem klienta było odkleić dzieło.. no chyba, że to była część składników i miałam to zjeść (?) Patola normalnie! Mogli jeszcze sztućce powbijać w ciasto.. Zamiast muzyki lecą bajki (o godzinie 20.00). Sztućce oczywiście trzeba brać samemu. Lokal totalnie bez klimatu, bez kultury, bez wiedzy o tym, w jaki sposób podaje się posiłki, aby klient mógł zająć się rozmową, odpoczynkiem i spożywaniem pysznego jedzenia. Dobrze, że nie zabrali nas na kuchnie, żebyśmy sami zrobili sobie pizze..chociaż kto wie, co by się tam znalazło.. Nie polecam.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx7 
  • -1

    gosc_gość

    24.03.2012, 21:45

    jestem stałym klientem ijak do tej pory nie zawiodłem sie polecam jedzonko super pizza jest smakowita

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx1.xx3 
  • +2

    gość_gość

    26.03.2012, 11:31

    Czytam tak sobie te wszystkie komentarze i zastanawiam się czego ci ludzie się czepiają.Jestem klientem tego baru ładnych parę lat i jeszcze nigdy nie spotkałem się z nie miłą obsługą tam czy złym jedzeniem.Na tel.jak zamawiam w sobotę czy piątek zamówienie jest zawsze przyjęte nawet po 21szej.A co do podawania do stolika pizzy no to moi mili z wielkim szacunkiem ale nie wiem czy ktoś zauważył że pizze robi się na miejscu a nie gdzieś na kuchni i klient widzi jak jest pizza robiona za co duży plus dla szefa bynajmniej widzisz co na nią kładą.Więc dla mnie to nie jest żaden problem odebrać posiłek z baru wraz ze sztućcami tak było zawsze na Dziczku.Więc polecam gorąco wszystkim jedzonko na Dziczku i pozdrawiam obsługę baru.Stały bywalec.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx8.xx7 
  • -5

    he he_gość

    18.04.2012, 16:09

    szczegolne pozdrowienia dla pani darii.. uwielbia sie umawiac w czasie pracy na wieczorne spotkania.kiedy moge pania znowu do domku podwiesc??pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx1.xx7 
  • +5

    ciekawe :-)_gość

    25.05.2012, 21:31

    osobiście znam Darię i nie-sądzę,bezy osoba która ma założona rodzinę szukała wrażeń!!!NAJPRAWDOPODOBNIEJ NAPISAŁA TO KTÓRAŚ ZAZDROSNA KOLEŻANKA...:-)I TYLE W TEMACIE :-)A TY DARIA SIĘ NIE MARTW LUDŹMI ,KTÓRZY CHCĄ ZSZARGAĆ TWOJĄ REPUTACJĘ :-)))

    Cytuj
    IP: 95.40.xx2.xx2 
  • zadowolony_gość

    24.05.2012, 09:41

    ....

    Odnośnie obsługi czy to na pizzeri czy za barem jak dla mnie jest spoko. Odnośnie jedzenia jak do tej pory nie dostałem ani nic starego ani nieświeżego. Kebab w porównaniu do innych lokali w Tczewie jest uczciwych rozmiarów. Wszelkie zestawy też są apetyczne a surówek dją najwięcej w Tczewie bi z każdej a zwykle są minimum trzy do wyboru dostaje się pokaźną porcję. Pizzy nie jadam bo nie lubię ale znajomi twierdzą,że jest dobra. Zamawialiśmy jedzenie po 21 i nie było problemu co ważne Pani która odebrała telefon poinformowała nas że zamówienia przyjmowane są do 20,30 od niedzieli do czwartku a w piątki i soboty do 21,30. To jedzenie trzeba przecież przygotować zapakować. A dziewczyny,które tam pracują też chcą iść do domu na czas. Wy byście siedzieli po godzinach żeby dać ludziom żarcie??? Wątpię....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • +3

    _gość

    02.06.2012, 21:31

    Porażka

    Sobota-godzina 21:15 Nie przyjmujemy już zamówień,bo kierowca nie zdąży dowieźć.Czyli tak jak wyżej w komentarzach.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xxx 
  • +1

    proste_gość

    09.06.2012, 01:09

    nadgodziny

    co do komentarza wyżej nie ma się co dziwić ze o 21:15 kobiety mówią że kierowca nie zdąży skoro ma kilka zamówień, zapewne mają płacone za pracę do 22 a pracować charytatywnie nikt nie będzie, śmieję się bo zapewne takie pretensje mają osoby pracujące na produkcji (flex,vetrex,itd) które 22:00 biją się o to kto pierwszy będzie w bramie, o 22 opuszczają miejsce zakładu pracy, a nie jak moim zdaniem być powinno stanowisko pracy, pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx8 
  • ziomek_gość

    22.07.2012, 14:01

    do Pana/Pani u góry

    Wita, nie znając zakładu pracy typu flex vetrex itd.nie wstawiaj debilnych komentarzy , nie można opuścić zakładu o 22:00 są czytniki i każdy pracownik posiada kartę którą należy "odbić" punktualnie o 22:00 , pracowałem w flextronics przez pół roku i wiem że pracuje się tam bardzo ciężko za marne 1200zł więc troszkę szacunku się należy dla 2500 pracowników każdej z tych firm które wymieniłeś. Z twojej wypowiedzi wynika ,że nie za bardzo wiesz co to jest ciężka praca. Co do sprawy z kebabem również nie dziwie się że nie przyjmują o tej godzinie zamówień po co ma przyjąć skoro kierowca np. nie zdąży.Kierowca zestresowany i klient niezadowolony i głodny.Także dla mnie jest ok. Trzecia sprawa koszt transportu -- 6 złotych za dojazd 0,5 km od Tczewa radzę puknąć się w głowę i wziąć przykład z Qchni SmaQ dojazd nawet poza teren Tczewa jest Gratis sok cappy do każdego dania na dojazd gratis. I niech nawet danie będzie droższe ale na jklienta gratisy działają.Bravo ! 1:0

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx9.xx4 
  • barowy..._gość

    24.07.2012, 23:12

    !!!

    Czytam czytam i czytam te pierdoły... Pracowałem i we flexie i w Volexie o ile ktoś pamięta takową firmę i w H&S .... O 21,55 przekazywałem jako lider zmianę,. O 22,00 odbijałem kartę i o 22,05 byłem już za bramą. Pracować trzeba ciężko bo skoro się nie chciało dźwigać teczki... Dokończcie sobie sami.... A te dziewczyny w tych barach mają lżejszą pracę niż wy?? Buhaha.... 50" c w lecie pot po tyłku w pi...de zamówień i o 21,40 w sobotę pretensja,że nie przyjmują zamówień... Stań się za tym barem popracuj jeden dzień to zmienisz zdanie każdy z was zmieni... Ja akurat robię u konkurencji i wiem coś na ten temat.... Szacun dla wyrozumiałych .....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • +1

    gosc_gość

    09.09.2012, 16:26

    jedzenie jest bardzo smaczne ale wlasciciel badz wlascicilka tego baru powinna sie powaznie zastanowic nad zmiana personelu.dziewczyny ktore tam pracuja sa bardzo nie mile i to nie pierwszy raz,az sie nie ma checi wracac,mimo ze jedzenie jest smaczne,a napewno kurczaki i kebaby.i widze ze nie ja pierwsza skarze sie na obsluge w tym barze

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xxx.xx1 
  • -3

    _gość

    09.09.2012, 20:57

    cheeseburgery wypasione, kurczaki bardzo smaczne, dania obiadowe wielkie a warzywa zawsze świeże, pani z obsługi na którą zawsze trafiam bardzo miła, często się tam pojawiam i nie ma na co narzekac, no może czasem stoliki nie stare i klejące z resztkami jedzenia... ale tak wszystko super jak dla mnie

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx0 
  • +5

    klient_gość

    10.09.2012, 09:18

    mila obsluga to chyba jakas pomylka napewno nie w tym barze dziewczyny zamiast obsluzyc klienta to siedza na papierosku i plotkuja a czlowiek czeka jak glupi az cie laskawie obsluza smiechu warte juz wole zamowic jedzenie na telefon chociaz i nawet tak dziewczyny sa nie mile bo kto mowi do klienta jo kompletny brak wychowania

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx3.xx1 
  • -1

    zadowlony_gość

    10.09.2012, 11:06

    jedzenie w barze pierwsza klasa surowki super,hamburgery duze,kebaby bardzo dobre chociasz zalezy kto robi,kurczaki bardzo dobrze doprawione.,a co do wypowiedzi powyzej to sie zgodze w zupelnosci,dziewczyny nie sa mile.jak by to zmienic to by bylo wszystko super jedzenie wysmienite jeszcze do tego brakuje milej obsluigi i bedzie bar jak marzenie

    Odpowiedz
    IP: 178.181.xx5.xx7 
  • _gość

    12.09.2012, 23:38

    Witam wszystkich moi mili czy ktoś zwrócił kiedyś uwagę na to jak po jedzeniu w barze zostawia po sobie na stoliku.Ja jestem stałym bywalcem od wielu lat i to co niektórzy zostawią po jedzeniu na stole to masakra.Zastanawiałem się kiedyś czy w domu też tak robią a więc troszkę więcej kultury i będzie dobrze.Pewnie że ich obowiązkiem jest wytarcie stolika ale my jako klienci powinnyśmy też się zachować byle jak ale się zachować.A co do dziewczyn to dla mnie są ok przecież każdy może mieć zły dzień czy ty a może ty.Jeszcze jedno czy my jako klienci zastanawialiśmy się kiedyś nad tym czy jesteśmy mili i wyrozumiali dla osób właśnie pracujących w takich barach,sklepach itp.nieraz działa to w drugą stronę.Zycie jest takie szare a my robimy wszystko żeby je jeszcze przyciemnić.Pozdrawiam tych klientów zadowolonych i niezadowolonych.Stały bywalec.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx9.xx8 
  • gosc_gość

    13.09.2012, 19:26

    zly dzien to kazdemu sie zdarza czasami to i wplyw pogody ale to ze dziewczyny sa nie mile to sie zdarza czesto dzieki klijentom w barze maja prace i pensje ktora placi im wlascicielka wiec by mogly czasami sie usmiechnac i byc milsze to odrazu bedzie lepiej a to az tak wiele nie kosztuje a tak to czlowiek nie wie czy ma zamowic jedzenie czy brac nogi zapas i pojsc gdzie indziejzamowic,chociasz jedzenie jest naprawde pyszne.wiec dziewczyny postarajcie sie troche a wesolemu i usmiechnietemu czlowiekowi pracuje sie lepij pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xxx.xx3 
  • _gość

    13.09.2012, 22:11

    Witam zapomniałem wczoraj napisać co nieco o tym słowie JO.Ludzie kochani co wy za bzdury piszecie jakie to niewychowanie używając słowa JO przecież JO używane jest na Śląsku,Kujawach ,Kaszubach i przede wszystkim na Pomorzu.Na ulicy z tym słowem można się spotkać codziennie więc co tu ma kultura.JO POWIEDZCIE SAMI.Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 213.241.xx4.xx5 
  • _gość

    14.09.2012, 13:39

    wczoraj wieczorkiem byłem na kebabie,bo i owszem jest naprawdę dobry,bywam tam często i nie spotkałem się z nie miłą obsługą.pani zawsze uśmiechnięta... (faktem jest to,że zależy kto robi.kebab wczoraj był super).dziś po pracy też zajadę.POLECAM.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • niezadowolony_gość

    15.09.2012, 18:55

    witam bylem dzis ok 12 na kebabie,byl bardzo dobry,duzo mieska,surowek troszke za duzo,a sos taki jak lubie,no ale ta pani co mnie obslugiwala to miala chyba zly dzien bo byla naprawde nie mila no ale co na to poradzic,chociaz nie pierwszy raz jej sie to juz zdazylo,jak ktos nie ma nerwow ani cierpliwosci do tej pracy to niech sie zwolni,bo bary zarabiaja na klijentach.POZDRAWIAM

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx2.xx6 
  • zadowolony_gość

    21.09.2012, 23:19

    witam zamawialem ostatnio w barze golonke i byla wysmienita.pare dni pozniej bylem z dziewczyna na obiedzie i zamowilismy devolaia i szaszlyka.jedzenie bylo naprawde pyszne.osoba ktora to robi to szczere gratulacje.naprawde polecam.warto.pozdrawim

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx2.xxx 
  • +1

    niezadowolony_gość

    05.10.2012, 12:11

    witam.bylem dwa dni temu w barze i trafilem na jaka promocje.obiad za 9.90 ok brzmi super i akurat byly to golabki.pachnialo calkiem dobrze,ale juz po paru kesach zalowalem ze to zamowilem.mieso kwasne,a ten sos to jakis koszmar ktos do sosu dosypal jakis przypraw ktore do niczego nie pasowaly.jak robicie juz promocje to podajcie swojskie jedzenie bo juz lepiej smakuja golabki ze sloika.NIE POLECAM

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx2.xx4 
  • +1

    goska_gość

    08.10.2012, 13:19

    bylam ostatnio i zamowilam dewolaia.Byl wysmienity,a suroweczki super.Duzy wybor.Tylko szkoda ze nie ma wiekszego wyboru co do zestawow.Moglo by byc takie jedzenie bardziej domowe bo nie zawsze ma sie chec na frytki a ziemniakow nikt mi nie zaoferowal.Ale jedzenie i tak mimo wszysko wysmienite.

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx8.xx1 
  • gosc zadowolony_gość

    09.10.2012, 16:38

    Witam.Bylem dzisiaj w barze i zamowilem promocje dnia.Krokieciki z miesem i do tego barszcz..Super sprawa.Krokiety naprawde duze,z takim farszem co jeszcze nie jadlem.Ledwo co zjadlem,A barszcz taki jak w domu.Samorobny.Naprawde polecam

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx6.xx8 
  • -3

    zadowolony_gość

    14.10.2012, 20:25

    bylem ostatnio w barze z rodzina i zamowilem zestawy obiadowe.Super sprawa.Jedzenie naprawde pyszne,a w szczegolnosci devolaie i szaszlyki drobiowe.Warto tam pojsc na obiad z rodzina.Chociaz kurczaki i kebaby sa tez niczego sobie.Bo jestesmy stalymi klijentami.Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx1.xx4 
  • gosc_gość

    22.10.2012, 16:01

    Witam.Bylam ostatnio i zamowilam sobie zupke klopsowa.Byla bardzo dobra.Taka domowa.Oby tak dalej.Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx6.xx0 
  • +4

    _gość

    23.10.2012, 22:47

    niezadowolony

    Czytam te komentarze bo byłem ciekawy czy to tylko mi trafiło się takie paskudne jedzenie czy to w tym lokalu jest norma.Zdania są podzielone .Po prostu trzeba mieć fart żeby trafić albo na świeży towar ,albo na obsługę która niczego nie popsuje.Kurczak był : spieczony,nieświeży co za tym idzie a po za tym miałem problem z odszukaniem go na talerzu.Cena tego produktu jest bardzo ale to bardzo nie adekwatna do tego co dostaje klient a on po zapłaceniu rachunku który był nie mały powinien wyjść choćby zadowolony. Ja byłem bardzo nie zadowolony i w dalszym ciągu głodny.Nie polecam tego co oferuje tamtejsza kuchnia.

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx6.xx2 
  • -1

    staly gosc_gość

    06.11.2012, 18:51

    to jest dobry pomysl z tymi domowymi obiadami za 9.90.Ostatnio bylem i jadlem pieczen byla super

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx2.xx5 
  • -1

    Paweł_gość

    18.12.2012, 15:51

    Mi osobiście bardzo smakuje kebab, polecam sos czosnkowy + zimne piwo ;). A ten pomysł z domowymi obiadami to na serio extra pomysł. Dobrze i Tanio!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx3 
  • +3

    gość_gość

    20.12.2012, 17:17

    nie polecam

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xxx.xx3 
  • -2

    gosc_gość

    20.12.2012, 17:20

    jedzenie

    nie polecam czekam juz druga godzne na jedzenie i jeszcze nie dojechalo, wczoraj jadlem i wgl mi nie smakowalo

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx2 
  • +6

    _gość

    23.02.2013, 10:19

    Dobre,dobre wczoraj jadłeś i Ci nie smakowało,ale na drugi dzień znów zamówiłeś.Koń by się uśmiał.

    Cytuj
    IP: 83.13.xxx.xx6 
  • +6

    niezadowolony_gość

    20.12.2012, 17:28

    Porażka!

    Najgorsza restauracja w jakiej jadłem , tłuste i zimne mięso frytki ociekające olejem. Osobiscie nie polecam ! Ja rozumie ze zamówienie telefoniczne moze nie przyjsc w podanym czasie ale zeby wgl nie zrealizowac zamówienia i nie dac żanej informacji to juz szczyt bezczelnosci! czekałem 2/3 godziny i nikt nie przyjechał .!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx1 
  • -4

    staly gosc_gość

    05.02.2013, 16:03

    jedzenie bardzo smaczne.nie mozna narzekac.ostatnio zamawialem obiad dnia i naprawde super sprawa.trafilem akurat na zrazy i godne polecenia.porcja dosc duza i sos taki jak w domu.w sam raz dla kogos komu sie nie chce gotowac.i cena tez przyzwoita.polecam

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx5.xx1 
  • +1

    Kasia_gość

    31.05.2013, 13:04

    Kurczaki

    Kurczaki czasem są zbyt mocno spieczone a obsługa mogłaby być bardziej uśmiechnięta ;)

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx6.xx2 
  • +1

    gosc_gość

    21.06.2013, 23:10

    Bylem dzis na obiedzie.Super sprawa.Jestem bardzo zadowolony.Akurat byly schabowe.Za te pieniadze to naprawde sie oplaca.Naprawde godne polecenia

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xxx.xx0 
  • +2

    redromano_gość

    23.06.2013, 15:41

    pizza bekonowa mix

    jaka chemii lepiej by było kupic pizze w supermarkecie

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx2 
  • +4

    _gość

    29.06.2013, 21:47

    Czwarty raz z rzędu nie udało mi się zamówić jedzenia na telefon,albo twierdzą,że mają za dużo zamówień,albo że kierowca już nie zdąży dowieźć.Dobrze by było jakby P.Kamila miała zaznaczone na ulotce do której można zamawiać jedzenie,bo tak to wydaje mi się,że pracownicy robią co chcą.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xxx 
  • -4

    Staly gosc_gość

    09.09.2013, 21:41

    Jedzenie jest bardzo dobre.Chociasz ceny sa troche wygorowane,bo za mege 50 zl to lekka przesada.Ale ogolnie warto tam jesc,a i te obiady dnia sa warte polecenia,bo nie raz juz sam je jadlem.Nawet obsluga jest bardzo mila.Polecam

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx6.xx4 
  • Nata_gość

    28.10.2013, 13:20

    Zapleśniałe składniki

    Wczoraj po długim czasie zamówiłam kebaba i dostałam kebaba o smaku pleśni,nie do zjedzenia.Porazka ostatni raz tam zamówiłam

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • gosc_gość

    19.11.2013, 22:19

    to smiechu warte zeby w wekend jezdzil jeden kierowca i czekac na jedzenie ponad godzine a na dodatek dostalem jeszcze zimne

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx3.xx8 
  • +2

    stały klient_gość

    21.12.2013, 22:06

    jeśli chodzi o jedzenie to jest ok,bo często tam jem,najlepsze są kebaby.fajnie że wstawili tam automaty do gier,bo lubię sobie pograć,ale pytanie moje brzmi dla kogo??????dla klientów?czy personelu?bo za każdym razem kiedy tam jestem to personel gra!!już 3 razy się naciąłem

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • niki_gość

    08.02.2014, 06:14

    jedzenie bardzo pyszne zarąbiste pizze polecam bardzo

    Odpowiedz
    IP: 5.226.xx7.xx0 
  • Mateusz J

    25.06.2014, 12:34

    W "Dziczku" zazwyczaj zamawiam kebaby. Fakt, czasem długo czeka się na przyjazd (nawet 40 minut), ale warto :) Kebaby dobrze mi smakują, zazwyczaj jadam z sosem czosnkowym. Pycha :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -1

    _gość

    18.09.2014, 22:32

    obsługa bardzo miła i kebaby najlepsze w tczewie.polecam

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • +1

    uuuuuuuuuuuuu_gość

    22.05.2015, 13:39

    może kiedyś był

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xxx 
  • -1

    kaspik_gość

    04.03.2015, 10:52

    w dziczku oszukują

    Witam Byłem ostatnio w Dziczku i czekając na swoją kolej usłyszałem jak obsługa przy barze bezczelnie oszukuje klientów mówiąc im, że w Bałdowie w barze, który zresztą zmienił właściciela i jest tam o niebo smaczniej nie robią już kurczaków co jest kompletną bzdurą bo dzień wcześniej byłem tam z rodziną na kurczaku i kurczaki są były i mam nadzieję, że długo będą bo są naprawdę pyszne lepsze niż te w Dziczku. I to pewnie dlatego obsługa wprowadza klientów w błąd bo mają poważną konkurencję w barze w Bałdowie.

    Odpowiedz
    IP: 5.226.xx7.xx3 
  • +2

    _gość

    02.05.2015, 00:30

    To po co przychodzisz na Dziczka skoro w Bałdowie jest lepsze jedzenie łosiu.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx3 
  • +2

    _gość

    04.08.2015, 22:09

    To są jakieś kpiny żeby człowieka postawić w takiej temperaturz .Psa z domu się nie wygoni na dwór w taki upał a co dopiero te biedne dziewczyny.Ten właściciel tego baru powinien się nad tym grubo zastaniwić bo jak któraś z pań zasłabnie lub dostanie udaru wtedy będzie za późno.

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx6.xx3 
  • Marcin Zniesmaczony_gość

    12.09.2015, 16:50

    tymczasem...

    Dzisiaj tj.12.09.2015 zrezygnowałem z pizzy,a miałem ochotę skonsumować pizzę z moim małym synkiem przed godz. 13 w cenie promocyjnej.Pani będąca na miejscu stwierdziła będąc dość nie miła o godz.12:58 że jest po promocji i nie sprzeda pizzy po promocyjnej cenie(promocja według standardów tego lokalu obowiązuje do godziny 13),mimo że zegar w lokalu wskazywał przed 13 ,dlategoż zrezygnowałem w tym dniu z konsumpcji w tymże lokalu...

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx4 
  • NiezadowolonyKlient_gość

    12.05.2016, 22:30

    NIEPOLECAMDZICZKA

    Dwa razy zamówiłam zapiekanke - dwa razy surowe pieczarki i spalona bułka. Kurczak pyszny, ale po 2h takie zatrucie że ledwo żyłam. W lokalu syf brud i absurdalne ceny za napoje. Nigdy juz tam nie pójdę. Nie polecam.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx6.xx4 
  • gosc_gość

    21.06.2016, 11:52

    najwiekszy syf w tczewie. pizza spalona, ser suchy, kobieta ktora to robila nie ma pojecia o gotowaniu. wstyd do zamkniecia!!!!!!!!!!!!!!!!! z dziczka tylko kebab

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx1.xx6 
  • porazka_gość

    30.07.2016, 13:40

    Razem z mezem co jakis czas dajemy szanse Dziczkowi...tzn mamy nadzieje ze bedzie lepiej..lecz to tylko nadzieja...a mianowicie..Pizza z kurczakiem za 16,90 to jakies kompletne dno czuc samo ciasto..w nie jednym sklepie mozna kupic lepsza pizzerke za 3zl niz ta ich pizza.A kebab smiech na sali Miesa to trzeba szukac pomiedzy surowkami..Wczoraj dalismy ostatnia szanse temu barowi totalna klapa jak wogole mozna ludziom sprzedawac takie jedzenie..Wstyd!!A panujacy tam brud,kurz,pajeczyny masakra czy tego nikt nie widzi?? Co jakis czas razem z Mezem dajemy dziczkowi szanse..ale za kazdym razem co przyjezdzamy to za kazdym razem sa jakies podwyzki,lecz zawsze mamy nadzieje ze

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx8.xx0 
  • gość _gość

    11.08.2016, 12:56

    Coś pysznego

    A ja tam uwielbiam jedzenie z Dziczka ... personel zawsze uśmiechnięty pomimo tego że nie mają lekko ... temperatura , ruch , czasem panie nie wiedza co mają robic ...telefony dzwonią , kolejka .... ale warto czekać na kurczaczka , najlepszy w mieście ...to nie jest lokal 5 gwiazdkowy to bar i jest tam w miarę .... a odwiedzam ich z 3 ,4 razy w tyg  czekam cierpliwie na jedzonko ..... pozdrawiam ....

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx1.xx8 
  • gosc_gość

    02.09.2016, 04:03

    Jedzenie mi bardzo smakowało kebaby bardzo duze z cenami to jest różnie ale ostatatnio jak byłem w połowie sierpnia to bardziej zwrocila moja uwage pani co pracowala na zapleczu w czarnych dlugich wlosach bardzo miła usmiechnieta taka obsluga to by mogła byc caly czas :-)

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 

Komentarz dnia