Od początku listopada możemy jeździć już całym wyremontowanym odcinkiem trasy prowadzącej do węzła autostrady A1 w Stanisławiu. Drogę oddano z poślizgiem - za około 2 tygodnie opóźnienia będzie musiał najprawdopodobniej zapłacić wykonawca robót. Przebudowa trasy rozpoczęła się sierpniu 2010 roku i kosztowała 35 mln zł. Zobacz, jak wygląda wyremontowana trasa oczami kierowcy.
Dojazd do autostrady A1 oczami kierowcy
TELEWIZJA INTERNETOWA: NAJNOWSZE
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 2.05
Ocena ogólna tego wideo: 2.05
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE 12200 SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
12 141 138 wyświetleń wszystkich filmów
12 141 138 wyświetleń wszystkich filmów
Pokaż:
Najnowsze
Komentarze (8) dodaj komentarz
_gość
12.11.2012, 09:13
wszystko fajnie - tylko dlaczego przy inwestycji nikt nie pomyślał o wymianie tych starych drewnianych słupów telefonicznych - wygląda to paskudnie jak na jakiejś Bialorusi - a za kilka lat pewnie będą to wkopywać w ziemię. nie można bylo tego zrobić za jednym zamachem?
Odpowiedzhejaho
12.11.2012, 09:30
prowizorka musi być - a co powiecie na ścieżkę rowerową, która urywa się ni stąd, ni zowąd - pod zalewanym wiaduktem - rower tu chyba wziąć na plecy - przenieść, bo ścieżka jest dopiero na AK znowu
Cytujtcz45
12.11.2012, 09:24
pożyczę wam kamerę Go PRO
dla podniesienia jakości obrazu,za dużo drgań źle się ogląda hehee
Odpowiedzmyślący
12.11.2012, 09:34
cieszy, że ta droga jest w końcu gotowa, ale pewne rzeczy można było zaprojektować lepiej - no i oczywiście nadal pozostaje niedosyt, że zdecydowano się na pozostawienie szlabanów, zamiast np. budowę wiaduktu nad torami
Odpowiedz_gość
12.11.2012, 10:26
W normalnych krajach buduje się przejazdy bezkolizyjne, czyli przejazdy nad torami, albo podziemne. U nas szlabany. Np nie powinno być tych wszystkich przejść dla pieszych przez drogę krajową 91 na wysokości Tczewa. Światła dla pieszych przechodzących przez jezdnię, powodują wstrzymanie ruchu na drodze. Piesi przebiegają przez jezdnię na czerwonym, bo nie chce im się długo czekać na zmianę świateł i tak samo robią kierowcy, albo przejeżdżają pieszym po paznokciach, na żółtym itd itp. Potrzebne byłyby kładki na drugą stronę, nad jezdnią, lub przejścia podziemne pod jezdnią. To oczywiście kosztuje więcej niż namalowanie pasów, więc lepiej niech kierowcy walą w pieszych. Ludzi jest dość dużo na Ziemi.
Cytujzawsze w drodze_gość
12.11.2012, 09:43
By prawidłowo ocenić kompletny brak kompetencji...
.... projektantów przebudowy skrzyżowania Armii Krajowej i Jagielońskiej warto nakręcić film jak ciężarówka pokonuje to nowe skrzyżowanie!!!! Gdy w Europie skrzyżowania przerabia się na ronda u nas zmniejsza się skrzyżowania i dodaje światła dezorganizujące ruch. Ps. polecam Policji tych "inteligentnych inaczej" kierowców notorycznie blokujących (w oczekiwaniu na zielone światło) wjazd na byłą bazę PKS!!!
OdpowiedzLyvgt_gość
12.11.2012, 15:43
dokładnie odwrotnie...
"Dojazd do autostrady A1 oczami kierowcy." Dla formalności; film pokazuje trasę OD autostrady do Tczewa... :-)
Odpowiedzzuza_gość
13.11.2012, 01:31
nie kumam drogi do BRICO
po co ją zrobiono? dlaczego taka dziwna? po co te przewyższenia po obu stronach wiaduktu? czemu jest ślepa - nie łączy się z Jagiellońską ani z przecznicą na wprost? czemu nie ma przelotu od ul AK?
Odpowiedz