Bezpłatne szkolenie - "Aktywne pozyskiwanie klientów"

Dom Przedsiębiorcy (fot. UM Tczew)

odbyło się
12
04.2012
Czwartek
Bezpłatne szkolenie - "Aktywne pozyskiwanie klientów"
Polska Fundacja Przedsiębiorczości jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, wraz z Domem Przedsiębiorcy w Tczewie, działając na rzecz MŚP, mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. "Aktywne pozyskiwanie klientów". Spośród wielu potrzeb odczuwanych przez firmy funkcjonujące na dynamicznie zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym rynku jedną z ważniejszych jest konieczność aktywnego pozyskiwania klientów.

Celem szkolenia będzie nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności pozyskiwania nowych klientów oraz budowanie z nimi partnerskiej współpracy. Podczas szkolenia uczestnicy zyskają większą sprawność w wykorzystaniu telefonu w pozyskiwaniu klientów, zdobędą nowe umiejętności z zakresu telemarketingu oraz poznają źródła pozyskiwania klientów. Szkolenie adresowane jest do pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży, do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również osób bezpośrednio obsługujących klientów.

Szkolenie poprowadzi Kamila Czarnuch - certyfikowany trener biznesu, socjolog, doradca psychospołeczny, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych. Program szkolenia przesyłamy w załączeniu.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Rejestracja odbywa się drogą mailową na adres: info@dp.tczew.pl Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 10 kwietnia 2012 roku. Ilość miejsc jest ograniczona.

W razie pytań, prosimy o kontakt z Domem Przedsiębiorcy w Tczewie, tel.: 587775341 Hanna Pietrzkiewicz, e-mail: pietrzkiewicz@um.tczew.pl

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Program szkolenia "Aktywne pozyskiwanie klientów"

09.00 - 09.15 Powitanie uczestników i wprowadzenie
09.15 - 10.30 Telemarketing - telefoniczne pozyskiwania klienta
o Sposoby radzenia sobie z barierami i oporem przed pozyskiwaniem klientów
o Techniki komunikacyjne (praca z głosem, słuchanie, potwierdzenie zrozumienia, odzwierciedlanie, precyzyjne pozyskiwanie i udzielanie informacji)
10.30 - 10.45 Przerwa
10.45 - 12.15 Telemarketing - telefoniczne pozyskiwania klienta cd.
o Skuteczne sposoby radzenia sobie z natychmiastową odmową i dotarcie do decyzyjnej osoby
o Scenariusz rozmowy handlowej
12.15 - 12.45 Przerwa
12.45 - 14.15 Pozyskiwanie klienta - moduł warsztatowy
o "Liść laurowy" - aktywizacja postaw sprzedażowych
o Analiza odsłuchów rozmów handlowych pod kątem efektywnych i nieefektywnych sposobów pozyskiwania klienta

o Opracowanie przez uczestników indywidualnych skryptów rozmowy
14.15 - 14.30 Przerwa
14.30 - 16.00 Źródła pozyskiwania klientów
o Dostępne źródła pozyskiwania klientów
o Pozyskiwanie klientów przez pryzmat potrzeb i korzyści ze współpracy
o Metody odnawiania kontaktów z klientami nieaktywnymi
16.00 Zakończenie szkolenia




Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (1)
dodaj komentarz

  • ania_gość

    09.04.2012, 13:16

    szkolenie jak najbardziej na czasie. W końcu 3/4 ogłoszeń o pracę to: szukam przedstawiciela/ managera/ sprzedawcy usług/ opiekuna klienta... nic tylko biegać i szukać chętnych klientów...

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.