Dom Przedsiębiorcy (fot. UM Tczew)
odbyło się
12
04.2012
Czwartek
Polska Fundacja Przedsiębiorczości jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, wraz z Domem Przedsiębiorcy w Tczewie, działając na rzecz MŚP, mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. "Aktywne pozyskiwanie klientów". Spośród wielu potrzeb odczuwanych przez firmy funkcjonujące na dynamicznie zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym rynku jedną z ważniejszych jest konieczność aktywnego pozyskiwania klientów.
Celem szkolenia będzie nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności pozyskiwania nowych klientów oraz budowanie z nimi partnerskiej współpracy. Podczas szkolenia uczestnicy zyskają większą sprawność w wykorzystaniu telefonu w pozyskiwaniu klientów, zdobędą nowe umiejętności z zakresu telemarketingu oraz poznają źródła pozyskiwania klientów. Szkolenie adresowane jest do pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży, do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również osób bezpośrednio obsługujących klientów.
Szkolenie poprowadzi Kamila Czarnuch - certyfikowany trener biznesu, socjolog, doradca psychospołeczny, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych. Program szkolenia przesyłamy w załączeniu.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Rejestracja odbywa się drogą mailową na adres: info@dp.tczew.pl Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 10 kwietnia 2012 roku. Ilość miejsc jest ograniczona.
W razie pytań, prosimy o kontakt z Domem Przedsiębiorcy w Tczewie, tel.: 587775341 Hanna Pietrzkiewicz, e-mail: pietrzkiewicz@um.tczew.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Program szkolenia "Aktywne pozyskiwanie klientów"
09.00 - 09.15 Powitanie uczestników i wprowadzenie
09.15 - 10.30 Telemarketing - telefoniczne pozyskiwania klienta
o Sposoby radzenia sobie z barierami i oporem przed pozyskiwaniem klientów
o Techniki komunikacyjne (praca z głosem, słuchanie, potwierdzenie zrozumienia, odzwierciedlanie, precyzyjne pozyskiwanie i udzielanie informacji)
10.30 - 10.45 Przerwa
10.45 - 12.15 Telemarketing - telefoniczne pozyskiwania klienta cd.
o Skuteczne sposoby radzenia sobie z natychmiastową odmową i dotarcie do decyzyjnej osoby
o Scenariusz rozmowy handlowej
12.15 - 12.45 Przerwa
12.45 - 14.15 Pozyskiwanie klienta - moduł warsztatowy
o "Liść laurowy" - aktywizacja postaw sprzedażowych
o Analiza odsłuchów rozmów handlowych pod kątem efektywnych i nieefektywnych sposobów pozyskiwania klienta
o Opracowanie przez uczestników indywidualnych skryptów rozmowy
14.15 - 14.30 Przerwa
14.30 - 16.00 Źródła pozyskiwania klientów
o Dostępne źródła pozyskiwania klientów
o Pozyskiwanie klientów przez pryzmat potrzeb i korzyści ze współpracy
o Metody odnawiania kontaktów z klientami nieaktywnymi
16.00 Zakończenie szkolenia
Celem szkolenia będzie nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności pozyskiwania nowych klientów oraz budowanie z nimi partnerskiej współpracy. Podczas szkolenia uczestnicy zyskają większą sprawność w wykorzystaniu telefonu w pozyskiwaniu klientów, zdobędą nowe umiejętności z zakresu telemarketingu oraz poznają źródła pozyskiwania klientów. Szkolenie adresowane jest do pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży, do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również osób bezpośrednio obsługujących klientów.
Szkolenie poprowadzi Kamila Czarnuch - certyfikowany trener biznesu, socjolog, doradca psychospołeczny, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych. Program szkolenia przesyłamy w załączeniu.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Rejestracja odbywa się drogą mailową na adres: info@dp.tczew.pl Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 10 kwietnia 2012 roku. Ilość miejsc jest ograniczona.
W razie pytań, prosimy o kontakt z Domem Przedsiębiorcy w Tczewie, tel.: 587775341 Hanna Pietrzkiewicz, e-mail: pietrzkiewicz@um.tczew.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Program szkolenia "Aktywne pozyskiwanie klientów"
09.00 - 09.15 Powitanie uczestników i wprowadzenie
09.15 - 10.30 Telemarketing - telefoniczne pozyskiwania klienta
o Sposoby radzenia sobie z barierami i oporem przed pozyskiwaniem klientów
o Techniki komunikacyjne (praca z głosem, słuchanie, potwierdzenie zrozumienia, odzwierciedlanie, precyzyjne pozyskiwanie i udzielanie informacji)
10.30 - 10.45 Przerwa
10.45 - 12.15 Telemarketing - telefoniczne pozyskiwania klienta cd.
o Skuteczne sposoby radzenia sobie z natychmiastową odmową i dotarcie do decyzyjnej osoby
o Scenariusz rozmowy handlowej
12.15 - 12.45 Przerwa
12.45 - 14.15 Pozyskiwanie klienta - moduł warsztatowy
o "Liść laurowy" - aktywizacja postaw sprzedażowych
o Analiza odsłuchów rozmów handlowych pod kątem efektywnych i nieefektywnych sposobów pozyskiwania klienta
o Opracowanie przez uczestników indywidualnych skryptów rozmowy
14.15 - 14.30 Przerwa
14.30 - 16.00 Źródła pozyskiwania klientów
o Dostępne źródła pozyskiwania klientów
o Pozyskiwanie klientów przez pryzmat potrzeb i korzyści ze współpracy
o Metody odnawiania kontaktów z klientami nieaktywnymi
16.00 Zakończenie szkolenia
Komentarze (1) dodaj komentarz
ania_gość
09.04.2012, 13:16
szkolenie jak najbardziej na czasie. W końcu 3/4 ogłoszeń o pracę to: szukam przedstawiciela/ managera/ sprzedawcy usług/ opiekuna klienta... nic tylko biegać i szukać chętnych klientów...
Odpowiedz