Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
W dniu wczorajszym ( poniedziałek, 8-go września ) o godzinie 16:33 na przystanek przy firmie Flextronics - kierunek Czyżykowo - zajechał autobus linii nr 4 (nr boczny 717). Problem w tym, że autobus na przystanku powinien pojawić się o 16:13 - czyli równo 20 minut szybciej. Rozumiem, że korki powodują pewne opóźnienia w kursowaniu autobusów, ale opóźnienie w takim rozmiarze jest już kompromitacją dla firmy, która przez kolejne 4,5 roku ma wozić mieszkańców Tczewa.
Czy Meteor wiedząc o opóźnieniach nie potrafi podstawić na dworzec PKP dodatkowego autobusu, który będzie w razie potrzeby „zapychał” tego typu dziury ? Czy nasi dzielni włodarze nie potrafią (a może nie chcą) wymusić na przewodniku, aby ten wypełniał swoje zobowiązania w sposób uczciwy i rzetelny?
Druga sprawa - też związana z Meteorem. Czy, w/g władz miasta Tczewa, zakup „aż” 7 nowych autobusów przez przewoźnika, spowoduje, że pozostałe jego gruchoty poczują się lepiej? Miałem dzisiaj okazję jechać za autobusem linii nr 3. Około godziny 7:20 mijałem ten wyrób autobusopodobny koło wieży ciśnień - chmura spalin wydobywająca się z rury wydechowej była wręcz porażająca. Tu dziwi mnie trochę reakcja, a właściwie jej brak, naszej Policji. Auto osobowe, w ten sposób zanieczyszczające środowisko miałoby natychmiast zatrzymany dowód rejestracyjny jako niesprawne technicznie. Trudno mi uwierzyć, że autobus w takim stanie poruszający się przez cały dzień po mieście, ani razu nie natkną się na patrol Policji - a może Policja nie tyle nie chce co (nie daj Boże) nie może w takich przypadkach reagować?
Na zakończenie - pod wieloma artykułami na temat Meteora pojawiały się komentarze typu ...”narzekaliście na Veolię, a teraz za Veolią tęsknicie”...
Fakt - Veolia jaka by nie była, to tabor miała nowocześniejszy i warunki jazdy były o niebo lepsze. Ale cóż - władze miasta Tczewa ( już na 99% ) wybrały Meteora - kto teraz wybierze władze?
Czy Meteor wiedząc o opóźnieniach nie potrafi podstawić na dworzec PKP dodatkowego autobusu, który będzie w razie potrzeby „zapychał” tego typu dziury ? Czy nasi dzielni włodarze nie potrafią (a może nie chcą) wymusić na przewodniku, aby ten wypełniał swoje zobowiązania w sposób uczciwy i rzetelny?
Druga sprawa - też związana z Meteorem. Czy, w/g władz miasta Tczewa, zakup „aż” 7 nowych autobusów przez przewoźnika, spowoduje, że pozostałe jego gruchoty poczują się lepiej? Miałem dzisiaj okazję jechać za autobusem linii nr 3. Około godziny 7:20 mijałem ten wyrób autobusopodobny koło wieży ciśnień - chmura spalin wydobywająca się z rury wydechowej była wręcz porażająca. Tu dziwi mnie trochę reakcja, a właściwie jej brak, naszej Policji. Auto osobowe, w ten sposób zanieczyszczające środowisko miałoby natychmiast zatrzymany dowód rejestracyjny jako niesprawne technicznie. Trudno mi uwierzyć, że autobus w takim stanie poruszający się przez cały dzień po mieście, ani razu nie natkną się na patrol Policji - a może Policja nie tyle nie chce co (nie daj Boże) nie może w takich przypadkach reagować?
Na zakończenie - pod wieloma artykułami na temat Meteora pojawiały się komentarze typu ...”narzekaliście na Veolię, a teraz za Veolią tęsknicie”...
Fakt - Veolia jaka by nie była, to tabor miała nowocześniejszy i warunki jazdy były o niebo lepsze. Ale cóż - władze miasta Tczewa ( już na 99% ) wybrały Meteora - kto teraz wybierze władze?
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (39) dodaj komentarz
Rogi
10.09.2014, 09:38
No fakt, niektóre busy startują jak odrzutowce. Niemożliwe, żeby nikt tego nie zauażył. Po prostu każdy to olewa. Bo przecież nie zatrzymuje się taksówek i autobusów. Teraz pewnie i tak nikt z tym nic nie zrobi, ale jeśli sytuacja przy nowej umowie się nie zmieni to sam chyba doniosę to odpowiednich służb. Te autobusy nie powinny jeździć po drodze publicznej.
Odpowiedznn
10.09.2014, 17:10
trzeba będzie zgłosić
Dodatkowo jeden z autobusów strasznie strzela "powietrzem", tak jakby zawór bezpieczeństwa zbiornika z ciśnieniem co chwila się otwierał. Nie jest to raczej normalne i wzbudza wątpliwości jeżeli chodzi o bezpieczeństwo.
Cytujmieczyslaw
10.09.2014, 21:52
Fakt
Strasznie kopcą te Meteoryty. Widać, że dostały w przysłowiową "dupę" i teraz już najzwyczajniej w świecie nie powinny jeździć, bo to zwyczajnie niezdrowe, śmierdzące i brudzi w mieści
Cytujstary szofer_gość
11.09.2014, 17:29
Wiem co strzela w tych autobusach!!! Mnie dawno temu na kursach uczyli, że to strzela w KARBURATOR!!!
Cytuj_gość
11.09.2014, 22:27
Pewnego razu słyszałam, jak meteor wydawał dźwięki, jakby zaraz miała instalacja nawalić. Ale tak konkretnie :)
Cytujgość_gość
10.09.2014, 10:24
Meteor
Przed wczoraj jechałem za autobusem na długości jednego przystanku. Dużo czarnego dymu i cykliczne odgłosy jakiegoś warkotu, jakby autobus za chwilę miał stanąć bądź się rozpaść. Jeszcze jedna sprawa, spójrzcie przy galerii na miejsca postojowe po autobusach Meteoru, jedna plama oleju. Trochę się dziwie policji, że nie patrzy na to, albo inspekcji drogowej. Mam nadzieję, że obecny tabor nie będzie używany od 2015r.
OdpowiedzCruelLeek_gość
10.09.2014, 11:25
Królik widzi: pisze się PRZEDWCZORAJ. Łącznie, Pączuszku, łącznie.
CytujAGA_gość
10.09.2014, 10:28
METEOR
WITAM , w sobote tj. 06.09.2014r. jechałam autobusem Meteor, jeżdżę raz na pół roku i to była dla mnie ciężka przeprawa dostac się ze starego miasta na suchostrzygi.w autobusie śmierdziało, było brudno, fotele poniszczone, kierowca na zakretach wjeżdzał na krawężniki, gwałtownie hamował MASAKRA zróbcie coś z tym!!!!!!!!!!
OdpowiedzArbiter_gość
10.09.2014, 10:32
Autobusy
Też jechałem wczoraj za takim autobusem smród jak nie wiem co...
Odpowiedzania_gość
10.09.2014, 10:37
jedyna nadzieja w unieważnieniu przetargu ...
OdpowiedzTczewianin_gość
10.09.2014, 10:38
Numer 860 i inne
Jak te złomy jadą to wszystko cuchnie, kopcą niesamowicie, gdzie jest ITD???
Odpowiedzzaratustra83
10.09.2014, 10:51
wzywać policję
Moi drodzy gdy widzicie że autobus jest niesprawny technicznie to wzywajcie policję by go skontrolowała tak samo jak robi się to z autokarami wycieczkowymi. Pisanie "zróbcie coś z tym" nie rozwiąże problemu. Kto ma coś z tym zrobić? Meteor - oni takie autobusy wypuszczają, radni - oni autobusami nie jeżdżą i mają to w d, policja - nie jeździ za autobusami i nie sprawuje kontroli technicznej bo od tego są stacje diagnostyczne. Ludzie nauczcie się tego że sami musicie działać a nie liczyć aż ktoś za was rozwiąże problemy. Politycy rozwiązują za was problemy i macie tego rezultaty. Działać należy samemu i to od razu.
Odpowiedzxxx_gość
10.09.2014, 14:37
A prezydent Pobłocki od czego jest
Cytujkhws_gość
10.09.2014, 10:56
Zgadza sie meteoryty to mega złomy hałas jakby czołg z drugiej wojny swiatowej startował, z tyłu chmura czarnego dymu a czesc kierowców to jakby sie wczoraj z traktora przesiadła, pomijajac fakt, ze notorycznie wymuszaja pierwszenstwo i wjezdzaja na czerwonym swietle.
Odpowiedzmatti_gość
14.09.2014, 17:42
meteoryty
Zgadzam się z tymi spostrzeżeniami ponadto jak nasze miasto mogło nie wybrać przewoźnika z lepszą opinią i taborem
Cytujmieszkaniec Tczewa_gość
10.09.2014, 11:58
NARESZCIE ktoś opisał ten problem popieram autora. Dojazd z czyżykowa wydłuża się maksymalnie czasami chcąc dojechać na osiedle suchostrzygi trzeba wziąć pod uwagę 40-50 min. Niech władzę wezmą pod uwagę też , że ludzie dojeżdżają do pracy , dzieci do szkoły, a młodzież kieruje się na dworzec aby dojechać na studia. Nie każdy pracodawca, nauczyciel jest na tyle wyrozumiały aby odpuścić spóźnienie. ZRÓBCIE coś z tym
Odpowiedzgość_gość
10.09.2014, 13:08
meteor
Czytam te wszystkie brednie które są tu wypisywane i zastanawiam się kiedy to się skończy. Co do stanu technicznego autobusów to się zgadzam tylko z tym zastrzeżeniem, że to nasze władze takie autobusy wybrały. Facet spełnił warunki przetargu i teraz też je spełnia. I tu temat się kończy. Jestem ciekaw czy ktoś z Was mając firmę przewozową wychodził z własną inicjatywą i dawał nowe autobusy jeżeli specyfikacja przetargowa mówi o innych. A co do spóźnienia w dniu 08.09.2014 sam jechałem około godziny 15.30 z Bałdowa przez centrum. Mi to zajęło 45 minut. Korek począwszy od Bałdowskiej poprzez Wojska Polskiego i na końcu Topolowa zakorkowana. Jeżeli jadąc autobusem który ma pomiędzy kursami 10 minut przerwy a przyjeżdża opóźniony 30 minut to jak może wyjechać punktualnie. Według mnie to rozkład jest do d..py. Autobusy jak i inne pojazdy NIE MAJĄ SKRZYDEŁ i nie ominą zakorkowanego Tczewa. Jak się komuś spieszy to istnieją jeszcze rowery.
Odpowiedzx_gość
11.09.2014, 09:12
w kłębach spalin też nie widzisz żadnego problemu????????
Cytuj_gość
13.09.2014, 10:32
~ 15.30 korek spowodowany jest naszymi wspaniałymi kapselkami i światłami pomiedzy nimi. teraz jak bedą 'lać' asfalt przez 3 dni bedzie wszystko przejezdne. Druga sprawa to przejście. Teraz sie obudzili przed wyborami ze może by podziemnie zrobić. po co znów kopać i paraliżowac miasto.jak można z prefabrykatów skręcić stalową konstrukcje 'nad' jezdnią i bedzie to w miesiąc a nie przez kolejne pól roku A może wspaniała firma Strabag musi znowu coś wygrać. ...
Cytujo losie_gość
10.09.2014, 13:29
syf
jak oni maja podstawic autobus skoro nie mają żadnego w zapasie. Ludzie nie widzicie, że połowa autobusów już jezdzi rozwalona i jeszcze maja podstawic jakiegos grata, ktory stoi tylko dlatego, że lakier go trzyma...
OdpowiedzRa_gość
10.09.2014, 14:08
Myślicie,że opóźnienie powstaje z jednego kursu,a tak nie jest.Jadąc na Czyżykowa zaliczasz już od 5 do 10 minut do tyłu na ulicy Gdańskiej.Jadąc dalej 3 stoisz na Jagiellońskiej około 2,3 minuty zanim wjedziesz na przystanek no i na koniec Wojska Polskiego gdzie nieraz zejdzie do 8 minut.Na Czyżykowie masz 4 minuty przerwy wynikającej z rozkładu,ale przez opóźnienie wylatujesz już 10 minut później bez przerwy.No i jadąc dalej stoisz w korkach,a szczególnie na Wojska Polskiego i Kociewskiej.W tym miejscu,żeby wjechać na rondo schodzi nawet 10 minut.Widzicie,że takie opóźnienie jest wypadkową wielu spiętrzeń drogowych.Za taki stan rzeczy,że rozkład praktycznie nie istnieje w pewnych godzinach to już powinniście wiedzieć jakiej władzy podziękować w listopadzie.Musicie się do takiego stanu przyzwyczaić bo na lepsze się nie zanosi,a nawet będzie gorzej jak czwórki i ruch drogowy w stronę Flexa bodajże od 22 września będą jeździć przez Kwiatową i wylatywać na Malinowską koło Kauflandu.Także 20 minut będzie standardem opóźnienia.O stanie technicznym się nie wypowiadam bo sami widzicie jak jest.
Odpowiedziwona _gość
10.09.2014, 16:46
meteor
Z całego serca nienawidzę tych gratów jak coś takiego hamuje to hałas jest taki że w domu telewizji nie słychać . Panie prezydencie Pobłocki zaoszczędz nam takich gratów na ulicach.
Odpowiedzalternatywa_gość
10.09.2014, 16:59
fotel
Kto chce się pobujać to zapraszam do autobusów firmy Meteor, siedzenia lużne i bujają się niczym fotel bujany. Panie Prezydencie Pobłocki zapraszam szczególnie po pracy może się pan zrelaksować.
Odpowiedzgreg221_gość
10.09.2014, 17:14
wladze tczewa -ktore wybraly zlego przewoznika
poprostu pogonic przy najblizszych wyborach , takiej grandy dawno nie widzialem , wszystkie miasta daza do poprawy jakosci uslug , do nowoczesnosci ale nie tczew , tutaj jest dokladnie odwrotnie pogonic dziadow przy urnie
OdpowiedzMarta_gość
10.09.2014, 17:24
dobre sobie
Wczoraj odjazd autobusu lini nr3 o godz:13;51 z ul wojska polskiego koło basenu, jakaś masakra. Nie dość że kierowcy trzeba było zwrócić uwage aby zamykał drzwi bo autobus był pełen ludzi, a szanowny pan kierowca zajęty był rozmową z kolegami chyba z dwóch ich stało obok, to na sam koniec kiedy kolejny raz nie zamknał drzwi objechał pana który kolo nich stał. Losie gbur goni gbura, zmieńmy tę firmę za co ja płacę za to by wożono mnie jak worek z ziemniakami !!!!!!!! Ludzie zróbmy coś w koncu bilety nie kosztują 50gr, należy nam się porządne trakowanie i przejazd jak człowiek a nie ziemniak w worku. Pozdrawiam
Odpowiedzpp_gość
10.09.2014, 20:16
czyzby kolesiostwo i sitwa rzadziły przetargami?
Najciekawsze jest to, że ten "pożal się Boże" prezydęt i jego kolesie nie widzieli i nie widzą "rażąco niskiej jakości" usług "METEORA" co skłania do przypuszczenia, że sitwa i kolesiostwo pomiędzy UM, a "włodarzami" METEORA jest jak najbardziej realna.
Odpowiedzgość_gość
11.09.2014, 09:04
Bardzo proszę może ktoś zainteresuje się autobusami ,które brudzą olejami kostkę przed galerią.Idąc z dworca do galerii przestraszyłam się widokiem czarnej ,tłustej kostki.
Odpowiedz-------gość------_gość
12.09.2014, 23:37
haha
PO co chodzisz po kostce tam nie ma przejścia dla pieszych :d Może na Ciebie nasłać policję skoro sobie tam spacerujesz?
Cytuj_gość
11.09.2014, 12:55
Mi dwa razy się zdarzyło czekać na autobus przeszło 30min !!! rozumiem, że korki itd, ale 30 min to już przesada, przydało by się chociaż rozkład trochę naciągnąć z godzinami żeby nie czekać Bóg wie ile.
OdpowiedzDavidoo_gość
11.09.2014, 15:12
Przypominam artykuł jednego z internautów o Veolii tnij.tcz.pl/?u=48e27d . Wniosek ?
Odpowiedzmieszkaniec_gość
11.09.2014, 21:25
Nie ma kogo wybierać!
Na końcu artykułu jest pytanie - Kto teraz wybierze władze? Odpowiedź - W Tczewie nie ma kogo wybierać! Ciągle ci sami! Szykuje się tragedia dla miasta!
OdpowiedzBart_gość
11.09.2014, 22:56
Na przystanku dworcowym podobnie
Spotkała mnie dzisiaj podobna sytuacja, tyle że na dworcu. O godz. 12:42 powinna odjechać 12-ka, no właśnie powinna. Autobus pojawił się dopiero około godz. 12:48. Odjechała dopiero 12:50 razem z innym "spóźnialskim" (3-ka). To już zakrawa na jakiś absurd!!! O ile jestem w stanie jakoś zrozumieć "obsówe" na którymś z kolei przystanku na trasie, TO NIJAK NIE POTRAFIĘ ZROZUMIEĆ I NIE ZROZUMIEM, PRAWIE 10 MINUT SPÓŹNIENIA NA SAMYM STARCIE!!! Gdyby zapytać kogoś "kompetentnego" (o zgrozo) z firmy Meteor o powód tejże sytuacji, dowiedzielibyśmy się że na peron 3 wjeżdża pociąg Expres IC do Kralowa i ma przed nimi pierwszeństwo, więc muszą poczekać
Odpowiedzpaulina_gość
12.09.2014, 08:42
strach jeździc
jechałam tym cudem motoryzacji w piątek 5 września (na przykład) i nie dość że "strzelał" jak to piszecie powietrzem, czy nie wiem już czym (bo się nie znam, ale uczucia towarzyszące mi podczas jazdy nie były przyjemne...) to jewszcze chyba miał coś z hamulcami. Bo jak Pan kierowca w autobusie (w którym nr był 680 w środku-ok godz. 13.30, linia 3) zahamował, to ja, 2 dzieci małych i moje zakupoy wylecieliśmy na środem ( a z nami kilka innych osób)... do teraz mam podrapane i zasiniaczone łokcie i kolano bo prubowałam przytrzymać dzieci żeby się nie połamały! Masakra i my mamy tym jeździć>???? Drodzy Państwo którzy zajmujecie się wyborem autobusów w Tczei-wie- CHCECIE NAS POZABIJAĆ??????????
OdpowiedzOla_gość
12.09.2014, 08:57
Przykre
Mieszkam blisko przystanku. Podjeżdża autobus. Za pojazdem biegnie młody chłopak. Podbiega do autobusu - drzwi się zamykają. Korek był dług, więc kierowca nie był w stanie zjechać z wysepki. Chłopak puka w przednie drzwi - kierowca patrzy, dalej nie otwiera i odjeżdża. Daleko nie pojechał, że względu na korek. Chłopak pewni spóźnił się do szkoły, a na pewno autobus wjechał z opóźnieniem na przystanek o którym piszę. Sytuacja, która miała miejsce w tym tygodniu. Przykre, ale w Tczewie prawdziwe!
Odpowiedzgość_gość
12.09.2014, 14:28
Ja proponuję napisac reklamacje na sekretariat@meteor.pl - ja napisałam skarge na niemiłego kierowcę, który po zwróceniu mu uwagi że się spóźnił przez miłą starsza Panią zaczał na nią krzyczeć i ją wyzywać, po czym zatrzymał sie przy kiosku, wysiadł i poszedł sobie kupić papierosy. PODOBNO dostał karę finansową, tak bynamniej mi odpisali po 2 tygodniach. Nienawidzę meteora, śmieszne są kwoty przetargowe jakie meteor proponuje - sa o połowe niższe niż pozostałe - coż więcej można powiedzieć jak głupia jest ta władza, że nie widzi nic w tym podejrzanego.
Odpowiedzzbulwersowana_gość
12.09.2014, 15:48
Masakra!
Codziennie dojeżdżam do szkoły autobusem linii nr 3 w stronę Czyżykowa. Trzy razy zaczynam lekcje o godz. 8.00 i niestety muszę znieść okropną poranną przeprawę na drugi koniec miasta. W ostatni wtorek, 9 września, jak codziennie poszłam na przystanek na ulicy Jagiellońskiej. Stało tam już jakieś kilkanaście osób. Kiedy podjechał autobus, część z nich wsiadła, mnie i kilku innym osobom niestety się nie udało. Prawie biegiem ruszyłam w stronę następnego przystanku z nadzieją że może uda mi się wsiąść w "czwórkę". "Trójka" z kolei stała, jak się później dowiedziałam od koleżanki, przez kilka minut na przystanku bo kierowca nie mógł zamknąć drzwi. Ja tymczasem CUDEM zdążyłam na "czwórkę", gdybym przyszła na przystanek choćby minutę później, musiałabym iść do szkoły pieszo i prawdopodobnie spóźniłabym się na lekcje. Czy naprawdę nie ma możliwości wpisania do rozkładu dodatkowego autobusu żeby "rozłożyć" tę masę ludzi? Sprawa komunikacji miejskiej w Tczewie wygląda tragicznie, po prostu jedna wielka porażka. Panie Prezydencie Pobłocki zapraszam na przejażdżkę "trójką" między godz. 14 a 15. Uprzedzam że przyjemnie nie będzie.
Odpowiedz----Gość---_gość
12.09.2014, 23:46
Ludzie ogarnijcie się fakt, faktem autobusy i ich stany techniczne są do kitu delikatnie mówiąc ale co chcecie od kierowców. Ich winą jest zakorkowane miasto? Czy może a raczej na bank to wina remontów na drogach.... Hehe może jak Wam się nie podoba stanie w korkach weźcie autobus i go przenieście ;d A co do kierowców nie dziwie się że nie wytrzymują i czasami są niemili, bo żaden z pasażerów oczywiście nie widzi korków na drogach. Każdy ma chyba klapki na oczach obwiniając kierowców o spóźnienia. Jeżdżą non stop "kółko w kółko" tak to się u nich mówi, nie mają czasu nawet wyjść do WC!!! Ktoś o nich myśli?
Odpowiedzkierowca_gość
13.09.2014, 14:42
dziękuję
....wyobrażcie sobie maruderzy,którym nigdy nic nie pasuje,pasażerowie,którzy wsiadają do mojego autobusu potrafią się przywitać,ja im odpowiadam,wysiadając potrafią życzyć mi miłego dnia ja również życzę im tego samego,ja i mój MAN-iek staramy się wykonywać swoje obowiązki jak najlepiej ale niezniszczalni pasażerowie potrafią człowieka doprowadzić do pasji i uwierzcie po tylu godzinach spędzonych w korkach,w hałasie który generuje ruch miejski jak i pasażerowie w autobusie,kierowca jest jak zbiornik z etyliną,wystarczy iskra i wiadomo co się wydarzy,człowiek próbuje nad tym panować tylko pamiętajcie,że każdy jest tylko człowiekiem jak wprowadzą automaty jako kierowców to będziecie mogli się żalić do bólu jemu to i tak będzie wisiało ale na razie pamiętajcie,że za kółkiem siedzi człowiek od którego zależy wasze życie i ciągłe żale na rozkopy,korki,spóżnienia są rzeczami o których on dobrze wie,tak że wsiądz do autobusu,skasuj bilet,a ja w miarę możliwości zawiozę cię na miejsce,pozdrawiam...
Cytujgość_gość
16.09.2014, 09:44
opóżnienia autobusów
Autobusy i ich stan techniczny-wiele do życzenia . Opóżnienia zaczynają się już od godziny 5 rano,gdzie ludzie muszą dostać się do dworca PKP. W dużej mierze zależy to też od kierowców , bo nie trzymają się rozkładu jazdy tzn. godzin odjazdu. Często i gęsto wyjeżdżają z dworca już opóżnione stojąc i nie podjeżdżają na stanowiska.Godzina odjazdu, a autobus cały czas stoi po przeciwnej stronie po 4-5 minutach w końcu podjeżdża na stanowisko.Owszem nie można tego powiedzieć o wszystkich kierowcach ,bo są też tacy co jeżdżą punktualnie. My pasażerowie codziennie dojeżdżający w godzinach rannych do dworca PKP i popołudniowych z dworca PKP możemy coś na ten temat powiedzieć.LUDZIE ZACZNIJCIE działać . Macie telefony -dzwońcie, spisać nr autobusu,nr rejestracji godzinę odjazdu może w końcu coś się zmieni.Miejski Zarząd Dróg w Tczewie 506-177-724 (7.30-15,30) bo to my płacimy za bilety -przejazdy dzięki nam oni istnieją a nie odwrotnie
Odpowiedz