Czy policja nie może się wziąć do roboty?

Policja (fot. tcz.pl)
Czy policja nie może się wziąć do roboty?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
W dniu dzisiejszym zadałem sobie 5 min. trudu i policzyłem, ile ze 100 mijających mnie pojazdów oszczędza
na zakupie żarówki. Wynik prosty - 5. 2 osobówki, 2 dostawczaki i 1 autokar! Tak, 5% pojazdów jeździ
niesprawnych technicznie na pierwszy rzut oka! Zwróciłem uwagę, że to już plaga.


Jestem ciekaw, co na to policja? Pytanie retoryczne - nic! Dodam tylko, ze sam byłem niedawno kontrolowany
przez radiowóz "ślepy na jedno oko"!
Czy policja nie może się wziąć za uczciwą robotę, upominając takich ślepaków realnie zwiększając

bezpieczeństwo na drodze? A nie, że umieją tylko "suszyć" łamiąc przepisy, bo najczęściej zrobią sobie
parking ze skrzyżowania!
Mamy zimę i większość doby ciemną a jak tak dalej pójdzie, to będą jeździć bezkarnie z tabliczkami "świateł
brak". Nie wspomnę już o tych wszystkich oszczędnych, co jeżdżą na pseudo dziennych LEDach, których nie
widać ze 100 m. Ludzie, połóżcie sobie świeczkę lub podświetlony telefon na przedniej szybie - efekt będzie
ten sam! I oszczędzicie te paręnaście złotych jeszcze.
Niech drogówka zacznie w końcu uczciwie na siebie zarabiać, jednocześnie podnosząc bezpieczeństwo!
Panie rzeczniku, proszę o komentarz.
P.S. A SM już się z zatoczki dworcowej wyniosła? Kiedyś tak lubili tam stać ze stoperem i pilnować 15 min. A
teraz? Nie ma jak się zatrzymać, żeby kogoś odebrać.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (42)
dodaj komentarz

  • tcw

    05.12.2014, 19:55

    !

    Panowie policjanci mogliby sprzedawac zarowki za dwa razy tyle jak w sklepie ;p zwiekszyli by tym bezpieczenstwo i poprawili swoj budzet :) ultimatu albo kupisz zarowke albo mandat :D

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx6.xx4 
  • _gość

    05.12.2014, 20:06

    a ile samochodów jeździ bez włączonych świateł? I to w taką szarugę. Rozumiem, że można być roztargnionym, ale ludzie...

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xxx 
  • _gość

    07.12.2014, 17:09

    Codziennie jadę rano w stronę Malborka jak krzyżaki jadą do Flexa i innych firm mijam kilku którzy od paru dni jeżdzą bez świateł rozumię że może się zepsuć światło, ale odpowiedzialny kierowca szybko to naprawia jeżdząc kilka dni bez to już naprawdę nieodpowiedzialność lub kretynizm . Panowie policjanci wystarczy rano stanąć i trzepać to jest naprawdę bardzo niebezpieczne, a nie spać koło jednostki wojskowej ,lub domu dziecka ,albo za stadionem nie rozumię co z rana tam robicie prawie codziennie?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 

    _gość

    09.12.2014, 13:00

    Najgorsi są ledowcy, przyklejeńcy. Ledy z Allegro za 25 zł i nie ważne że ciemno, nie ważne że pada i jest szaruga, nie ważne że mgła światła wyłączone bo ma super ledy. Z tyłu w ogóle go nie widać a z przodu dwa punkciki.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx8.xx1 
  • Drogowskaz_gość

    05.12.2014, 20:50

    5% to nie plaga, a bliżej błędu statystycznego. Skoro już o obserwacjach mowa, to więcej naliczę kretynów jeżdżących na światłach przeciwmgielnych ( z przodu ) wieczorami. Wracając do "jednookich" policja nic nie może. Kiedyś mnie tak zatrzymali i odpowiedziałem, że samochód jest w leasingu i nie jestem jego właścicielem więc nie mam prawa nic naprawiać, zmieniać. Ponadto w tym aucie, żeby wymienić żarówkę trzeba wykręcić cały reflektor, a potem zgodnie z instrukcją ustawić pozycję przy pomocy urządzenia. Tyle w temacie

    Odpowiedz
    IP: 109.241.xx7.xx2 
  • QQ13_gość

    06.12.2014, 14:21

    W żaden sposób nie usprawiedliwia Cię to jednak, aby poruszać się takim pojazdem. Pojazd niesprawny technicznie - nie wyjeżdżasz na ulicę. Jak Ci potłukę reflektory młotkiem, to też powiesz, że nie możesz ich wymienić i masz prawo jeździć? Bzdury piszesz. Policja może, tylko im się nie chce bo nie daje to kasy. Może zatrzymać dowód rejestracyjny. Tyle w temacie.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 

    ko_gość

    06.12.2014, 16:16

    tnij.tcz.pl/?u=0bfbba

    Cytuj
    IP: 109.241.xx7.xx2 

    ko_gość

    06.12.2014, 18:18

    Jak już przeczytałeś to teraz to tym młoteczkiem po główce :-)

    Cytuj
    IP: 109.241.xx7.xx2 

    Pit_gość

    07.12.2014, 23:17

    Bajki ,że nie jesteś właścicielem itd możesz wciskać takim jak Ty. Przy niesprawnym  oświetleniu jeśli nie wymienisz żarówki w trakcie kontroli policjant ma prawo wlepić Tobie mandat , zabrać dowód rejestracyjny i wezwać lawetę żeby Twój a raczej nie Twój pojazd odstawić na parking policyjny jako niezdatny do poruszania się po drogach

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx9 

    ko_gość

    08.12.2014, 11:11

    Do Pit

    Nie mędrkuj. Przeczytaj artykuł z wklejonego linka to może zrozumiesz. Swoją droga jak jeździsz starą golfiną to wiadomo że żarówkę sam możesz wymienić i policja nie odpuści.

    Cytuj
    IP: 109.241.xx7.xx2 
  • sdfm,bn_gość

    05.12.2014, 21:01

    do autora tekstu : spisuj numery i dzwoń do Inspekcji Transportu Drogowego, jeżeli uważasz, że wszystkie auta, które nie mają świateł włączonych są niesprawne. Nie zapomnij dołączyć nagrania z rejestratora, który zapewne posiadasz tylko po to, żeby chwalić się ilu to już "przestępców" nagrałeś.. Jeżeli uważasz, że policja nie ma co robić, to chyba jesteś jednym z tych "jp," "chwdp", itd. Nie wierzę, że Twoje auto jest w 100% sprawne i każdy kabelek jest regularnie wymieniany, że wszystkie żaróweczki masz w zapasie na kilka lat i nigdy nie zdarzyło Ci się zapomnieć włączyć świateł..

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx5.xx5 
  • QQ13_gość

    06.12.2014, 14:29

    sdfm,bn

    Oj panie, nie pisz po pijaku! Wskaż mi fragment w którym napisałem choć słowo o niewłączonych światłach. Nie mam rejestratora - opisałem swoje spostrzeżenie, nie jestem "jp", ale nie godzę się na samowolkę "równiejszych", którzy egzekwują przepisy, samemu ich nie przestrzegając. Tak moje auto jest w 100% sprawne, choć ma 16 lat, bo jestem wyczulony w tym temacie i jak się przepali żaróweczka od oświetlenia wnętrza, to za 10 minut jest wymieniona. Można? Można!

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 
  • luki_gość

    05.12.2014, 21:08

    won

    policja ma ważniejsze sprawy na głowie wlepianie mandatów za spożywanie alkoholu

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx7 
  • władca noża _gość

    05.12.2014, 21:26

    a co z przestępcami prawdziwymi?

    a co z nożownikiem i napadami z bronią w tczewie już udało się coś ustalić?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx9 
  • kierowca_gość

    05.12.2014, 21:58

    .

    Naprawdę to aż takie zagrożenie stwarza, jak samochód ma spaloną jedną żarówkę? Mogła przepalić się w akurat w drodze, Nie bronię tych jeżdżących całkowicie bez świateł, ale jedna żarówka to można być troszkę bardziej wyrozumiałym. Myślę, że policja powinna się raczej zainteresować tymi, którzy jeżdżą właśnie z tymi super-tuningowymi imitacjami świateł dziennych, że o jeżdżących 24/h niezależnie od pogody z włączonymi światłami przeciwmgłowymi nie wspomnę bo wielu kierowców używa tychże świateł bardziej dla lansu niż po to żeby pełniły swoją funkcję.

    Odpowiedz
    IP: 77.113.xx2.xx0 
  • QQ13_gość

    06.12.2014, 14:54

    Tak, stwarza.

    Wyobraź sobie, że jedziesz z dzieckiem, nie masz lewego reflektora i dostajesz dzwona czołowo, bo z naprzeciwka jedzie "wczorajszy" i nie przyuważył. Ja rozumiem, że żarówka czasem się przepala i raczej nie w garażu a w razie kontroli - "stało się to właśnie przed chwilą", ale wiem jak to wygląda od strony praktycznej i jak spali się żarówka, to trudno, przecież jest druga i jeździmy spokojnie dalej. A wyobraź sobie, że nie masz jednego światła, jest noc, jesteś gdzieś czarnej d... na wiosce i klęka druga żarówka. Jedziesz dalej? Co do świateł przeciwmgłowych, to też potępiam, ale pamiętaj, że obecnie dużo aut, np. Octavia, ma pod zderzakiem światła do jazdy dziennej a nie przeciwmgłowe. P.S. Nie kumam w 0,5%, jak można się lansować światłami przeciwmgłowymi. Zrozumiem szybciej niebieskie antenki, UV pod podwoziem, lustrzana kula pod sufitem, ale "halogeny"???

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 

    kierowca_gość

    07.12.2014, 22:23

    do QQ13

    Wspomniany "wczorajszy" może i ma większe szanse zauważyć samochód ze sprawnymi dwoma reflektorami, a nawet łatwiej zauważy samochód z włączonymi światłami dziennymi, halogenami i najlepiej kogutem na dachu. Jednak wczorajszy w ogóle nie powinien wsiadać za kierownicę bo czy będziesz miał samochód oświetlony jak choinka bożonarodzeniowa czy pojedziesz bez świateł i tak są zawsze szanse, że ten wczorajszy w Ciebie uderzy. W nocy da się jechać dalej na jednej żarówce chociaż nie jest to już zbyt dobry pomysł, jednak w dzień brak jednego światła nie jest taką tragedią. W tych nowych samochodach, o których wspomniałeś wątpię, żeby światła dzienne świeciły się razem ze światłami mijania bo to byłoby po prostu bez sensu. Zaraz przytoczysz tu przykład z Audi, w którym LED'y świecą się razem z innymi światłami, ale w tym wypadku działa to już na całkiem innej zasadzie. Z tym lansem na halogeny to jest raczej tak: "patrzcie no wszyscy jakie mam fajne światełka, a wy takich nie macie" bo używanie ich w dzień, przy 100% przejrzystości powietrza i razem ze światłami mijania raczej nie ma innego celu.

    Cytuj
    IP: 77.113.xx2.xx0 

    QQ13_gość

    08.12.2014, 13:20

    kierowca

    Oczywiście, że z tym "wczorajszym" celowo wyolbrzymiłem sprawę, bo dla mnie to całkowite K.O. Chodzi o to, żeby zaznaczyć, że jeśli możesz łatwo zwiększyć swoje bezpieczeństwo, to czemu tego nie zrobić? To podobna sytuacja do tego, że nie zapnę pasów, bo mi się nie chce. Idąc tokiem myślenia, że są szanse, że w Ciebie uderzy to najlepiej w ogóle nie wyjeżdżać, bo samochód, to statystycznie niebezpieczny środek lokomocji i są szanse, że uderzy trzeźwy, wypoczęty z 20to letnim stażem zawodowiec. Bardziej realny przykład mogę podać z pieszym na wiejskiej drodze, którego nie zauważysz, bo nie masz prawego reflektora a on Ciebie, lub pomyśli, że jednoślad. Dzienne raczej nigdy nie świecą z mijania, nie będę przytaczał przykładu Audi, bo nie o to mi chodzi, nie jestem ksenofobem. Jestem przeciw "halogenom", kiedy nie trzeba, ale wiem, że nie wszyscy je rozróżniają (nie twierdze, że Ty nie). Przykład Octavii podałem dlatego, że kiedyś panowie wspaniali chcieli dać znajomemu mandat za "halogeny", które były światłami dziennymi. W zasadzie wszystkie moje wypociny i 100 procentowy sens mojego artykułu mógłbym zawrzeć w 3 zdaniach: Samochód z przepaloną żarówką jest niesprawny technicznie. Nie ma prawa jeździć po drodze publicznej. Nie ma w przepisach wyjątku od tej reguły. Kropka. PZDR

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 
  • _gość

    05.12.2014, 22:31

    ładne miejsce wybrali sobie do postoju ;-/

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx2 
  • QQ13_gość

    06.12.2014, 14:57

    Zdjęcie

    Zdjęcie nie moje - dodane przez serwis a stoją prawidłowo - jest co najmniej 1,5 m chodnika, poza tym na "kogutach", więc to nie postój, tylko interwencja.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 
  • czarek_gość

    06.12.2014, 01:12

    formatowanie tekstu

    Myslalem ze czytam jakis bialy wiersz.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • QQ13_gość

    06.12.2014, 23:48

    To nie biały wiersz, to Język Polski. Nowy wątek, nowy akapit.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 
  • _gość

    06.12.2014, 08:57

    A gdyby dalej stali ze stoperem przy dworcu - to byś narzekał, że nic nie robią tylko się głupotami zajmują! Daj sobie siana! Niektórzy są bardzo powaleni wzywając SM, bo jakiś piesek szczeka pod klatką przez minutę.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • piotr_gość

    06.12.2014, 09:11

    co za spoleczniak,wez se policz ile procent sprawnego mozgu ci zostalo...dlugo ci to nie zejdzie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx3 
  • QQ13_gość

    06.12.2014, 23:54

    Chromolę, nie liczę. Jednak za długo zajmie, bo mało RAMu zostało.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 

    piotr_gość

    07.12.2014, 16:36

    wez sie lepiej za to liczenie bo moze uda ci sie jeszcze troche podleczyc...chociaz mocno watpie ze na tym etapie choroby da sie jeszcze zachamowac jej rozwój

    Cytuj
    IP: 109.207.xx1.xx3 
  • Kozen_gość

    06.12.2014, 09:37

    Ogarnij sie

    Nie masz czlowieku innych problemow...?Widze ze strasznie Cie to zaintrygowalo,ORMOWIEC.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx2 
  • klif riczard_gość

    06.12.2014, 10:00

    idz do policji

    ale mnie rozbawił ten artykuł dobrze stary tak trzymać sprawdzaj dalej...

    Odpowiedz
    IP: 84.39.xx5.xx9 
  • ja_gość

    06.12.2014, 15:19

    nie zgadzam sie

    nie zgadzam sie z wami. samochod ze spalona zarowka jest niesprawny technicznie. policja powinna takiego kierowce zarzymac i postapic jak KRD przewiduje- wymiana na miejscu albo 100zl za brak swiatla.

    Odpowiedz
    IP: 46.76.xx2.xx6 
  • gość_gość

    06.12.2014, 23:48

    gość

    Właśnie człowieku nie masz innych problemów!!! Jak się nudzisz to sobie jaja liż !!

    Odpowiedz
    IP: 93.212.xx3.xx1 
  • dziki_gość

    07.12.2014, 18:41

    Światła

    ale masz problem konfidencie jeden. zobaczymy jak ty nie bedziesz mieć świateł. do roboty to ty sie wez bo z nudów ci odbija i stad taki durny artykuł

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx0 
  • QQ13_gość

    08.12.2014, 13:34

    do gość IP: 84.38.xx7.xx0 i dziki

    Może brakuje Wam wolnego czasu? Art. 216. § 1 Kodeksu karnego : Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 
  • PAN TRATATATA_gość

    08.12.2014, 19:18

    Również zwróciłem na to uwagę jak wracałem z pracy. 1 na ~ 20 samochodów bez światła.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • MIS_gość

    10.12.2014, 16:30

    CIEKAWY TEMAT

    Może brakuje Wam wolnego czasu? Art. 216. § 1 Kodeksu karnego : Słusznie ktoś zauważył nudzi się LUDZISKOM TO BY LEPIEJ ZORGANIZOWALI PACZKI DLA DZIECI Z TCZEWSKIEGO DOMU DZIECKA ŚWIĘTA IDOM - BRAK WAM DUCHA ŚWIĄT APROPO RUSKIE SZYBCIEJ ROZJADĄ CIE NIŻ LUDZISKA Z Malborka NA BERLINCE POZDRAWIAM WESOŁYCH ŚWIĄT

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx0.xx0 
  • Kris_gość

    12.12.2014, 08:28

    Zaangażowanie

    Policja nie ma czasu na takie rzeczy gdyż ważniejsze jest zaangażowanie w politykę samorządową ( vide v-ze burmistrz Pelplina i radny w Subkowach )

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx8.xx3 
  • ar_gość

    12.12.2014, 11:36

    światełka:)

    Tam za rogiem stoją i za 100 zł zapalają;) Czyż nie tak powinno być? Mnie osobiście ostatnio zatrzymali, za brak jednej żaróweczki, chociaż bardzie za to, że jechałem sobie o 3 w nocy i to stało się bardzo podejrzane, oczywiście zostałem pouczony, że za brak świecącej żaróweczki może zostać mi odebrany dowód rejestracyjny:) Mi osobiście przepaliła się w godzinach wieczornych i do 3 w nocy nie zdążyłem kupić, ale prawdą jest, że policja nie zatrzymuje za brak jednego światełka.. i o ile żarówka może się przepalić chwilę wcześniej i nie zdążymy jej od razu wymienić, to coraz większą głupotą kierowców jeżdżących nie tylko po naszym mieście, jest jazda na światłach dziennych w nocy i po zmroku i tym powinna się zająć policja. Pozdrawiam!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xxx.xx9 
  • Obserwator_gość

    15.12.2014, 14:46

    Wtf

    W zeszłym tygodniu panowie policjanci tez dali popis. Skręcanie koło biedry radiowozem bez kierunkowskazu oraz uwaga prowadzenie jedną ręką, bo druga była zajeta trzymaniem hamburgera czy czegos podobnego. Normalny kierwca juz by za to oberwał spory mandat ale nie panowie szlachta

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx0.xx4 
  • borek_gość

    15.12.2014, 15:06

    hoa

    podjadę moim samochodem do Ciebie i zobaczymy czy wymienisz mi żarówkę,zwykłą H7.Jeśli masz ręce 5 latka może dasz radę.Niestety,tak są pobudowane nowsze auta i Policja o tym wie.Zwraca uwagę ale zachowuje zdrowy rozsądek.Często trzeba jakieś obudowy pościągać itp.Już nie wspominam o żarnikach xenonowych.Czasem bez zdjęcia atrapy i wyjęcia lampy nie da rady.Troche zluzuj majty Chłopie.

    Odpowiedz
    IP: 178.180.xx7.xx8 
  • QQ13_gość

    16.12.2014, 12:57

    do borek

    Nie złapałeś do końca przekazu. Wiem jak wyglądają nowe samochody. Jestem mechanikiem. Piszesz, że policja zachowuje zdrowy rozsądek, ale większość kierowców już nie, bo nie twierdzę, że po zauważeniu przepalonej żarówki masz natychmiast zaciągnąć ręczny i biec z buta do najbliższej stacji. Ale przy tym odsetku jestem pewien, że wielu jeździ bez żarówki przez kilka miesięcy! Bo szkoda wydać absurdalną kwotę w serwisie. Sorry, samochód to nie stalowa kulka i się psuje oraz zużywa. Trzeba brać to pod uwagę przy zakupie. Nie da się normalnie wymienić żarówki a nie stać mnie, aby to robić w serwisie? - nie kupuję. Proste. Dlaczego zatem ludzie jak złapią kapcia, to nie jeżdżą dalej a sami opony nie są w stanie wymienić? Teoretycznie jedno i drugie czyni pojazd niesprawnym a praktycznie jechać się da. P.S. Gdyby policja zachowywała zdrowy rozsądek, to każda taka kontrola nie kończyłaby się na pouczeniu, zabraliby kilka dowodów, info by się rozniosło, że są wyczuleni i jestem pewien, że widziałbym na każdą setkę jednego "ślepaka" a to 5 razy mniej! I to jest w granicy tolerancji, na pewno nie powstałby ten temat.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx0.xx6 

    borek_gość

    20.12.2014, 13:42

    Przekaz zrozumialem albo jego probe.nie porownuj wymiany kola do wymiany zarowki.chyba priorytet tych usterek jest diametralnie rozny co?jesli przy zakupie auta mielibysmy brac pod uwage takie rzeczy jak stopien trudnosci wymiany zarowki to dziekuje bardzo.to jest gdzies na koncu listy chyba.i to nie ze wzgledu na mala waznosc sprawnych zarowek.rownie dobrze mozna sprawdzac czy latwo sie wymienia chlodnice itp.pisze tylko ze popadasz w lekko paranoje i tyle.a podejscie polakow do stanu technicznego to calkiem inna para kaloszy.ja swoja droga nie wierze ze ktos bedzie jezdzil z przepalona zarowka dluzej niz pare dni.no chyba ze w tym czasie nie bedzie jezdzil gdy jest ciemno.bo to od razu da sie wyczuc ze cos jest nie tak.wiem ze zaraz w tym toku dyskusji dojdziemy do rzetelnosci badam wzroku itp itd.dlatego uwazam ze temat jest wyolbzymiony a policjanci tez maja samochody i wiedza ze mozna polec na wymianie zarowki.peace

    Cytuj
    IP: 188.147.xx5.xx5 
  • Gość_gość

    15.12.2014, 17:50

    parkowanie stróżów prawa

    Byłam świadkiem jak zwykli kierowcy czekali na policjantów którzy zaparkowali radiowóz na miejscu dla inwalidy przy markecie Carrefour w Tczewie i poszli smacznie coś przekąsić i dosyć długo musieliśmy czekać na ich powrót bo ok. 30 min. nareszcie się pojawili i kierowcy zaczęli im zwracać uwagę to byli bardzo opryskliwi, ktoś powiedział że za takie coś to mandat 300zł to odpowiedział jeden z policjantów mogę wypisać proszę któremu już bloczek mam w ręku, czy tak postępuje policjant na służbie , co społeczeństwo na to????? dodam że Tczewscy policjanci i tak są bardzo głodni bo gdy przechodzimy ul Armii Krajowej to koło baru Hot King stale stoją i zajadają i łamią przepisy ruchu drogowego bo nawet potrafią zawrócić na pasach przejścia dla pieszych!!!!! POLAK POTRAFI!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx0.xxx 
  • Gospodyni_gość

    15.12.2014, 19:24

    b.t.

    z soboty na niedzielę na parkingu przy ul. Orzeszkowej leżał starszy mężczyzna nie wiadomo czy chory czy inna sytuacja do leżącego podjechał radiowóz a leżący prosi władzo pomóż wstać a był policjant z policjantką to policjantka do mężczyzny czy ja jestem od pana podnoszenia było to po godz.22 w sobotę i pan komendant powinien wiedzieć kto miał służbę i wyciągnąć wnioski, bo nie ważne czy chory czy pod wpływem alkoholu ale należała się pomoc,policjanci wsiedli do radiowozu a mężczyzna jakoś sam się podniósł i podszedł do siedzących w ciepłym radiowozie z wielką łaską chyba odwieziony został do domu to zachowanie policjantki to skandal

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx0.xxx 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.