Potrącenie dziecka na ul. Jagiełły. Dziecko odrzuciło na 1,5-2 m od auta

Potrącenie dziecka na ul. Jagiełły. Dziecko odrzuciło na 1,5-2 m od auta
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Około godziny 13-tej na pasach na ulicy Jagiełły (na wysokości gimnazjum) dostawczy Volkswagen Transporter potrącił chłopca w wieku około 7-10 lat. Z relacji świadków wynika, że dziecko wybiegło na pasy nagle i natychmiastowe hamowanie auta nie wystarczyło, żeby zatrzymać je przed dzieckiem. Prędkość auta nie była prawdopodobnie zbyt duża, mimo to dziecko odrzuciło na 1,5-2 m od auta, które zatrzymało się na pasach.

Dziecko po wypadku było świadome i płakało. Będąca zapewne w szoku matka dziecka niepotrzebnie próbowała je podnosić, ale osoby obok jak najszybciej przekonały ją do położenia syna na jezdni i czekania na służby. Karetka przyjechała po około 5-8 minutach od zdarzenia i zajęła się potrąconym dzieckiem. Następnie do działań przystąpiła policja. Sprawca potrącenia mówił, że widział osoby (w tym matka z synem) które stały przy pasach i rozmawiały, ale nie oczekiwały na przejście przez jezdnię, gdy chłopiec nagle wtargnął na ulicę.

Relacja innego świadka

Dziś po 13 miało miejsce potrącenie dziecka na ulicy Jagiełły blisko pasów. Najbardziej zirytowało mnie to, jaka była reakcja pogotowia i policji mianowicie karetka przyjechała po około 10 minutach, zrobił się korek tłum gapiów a gdzie policja? Na hamburgerach w McDonaldzie? W nocy przesiadują na parkingu Carrefour ale w dzień? Kilka minut po karetce przyjechał radiowóz jakaś "dziewczynka" wysiadła i zaczęła się kręcić. Paranoja, przy zgłoszeniu o potraceniu powinna być reakcja natychmiastowa a po rozmowie ze świadkiem dowiedziałem się że pogotowie nie chciało zabrać dziecka. Często widuje załogę karetki w Carrefourze na zakupach dziś środa dzień gazetki więc pewnie kolejki były... Tu powinny być światła na tym przejściu a naszym włodarzom proponuje przyjrzeć się organizacji pracy pogotowia i policji. Otworzysz piwo po pracy na ławce to zjawia się od razu. Proponuję zwiększyć kary za potrącenia a kierowca się zbytnio nie przejął bo pewnie się spieszył!


Od redakcji TCZ.PL

Policja ustala obecnie okoliczności tego wypadku. Dziecko zostało przetransportowane do jednego ze szpitali w Gdańsku. W przypadku zdarzeń z udziałem dzieci na ogół tam przeprowadza się badania diagnostyczne.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (96)
dodaj komentarz

  • Stopczyktcz

    22.05.2013, 14:21

    Co Ty człowieku piszesz?Tym swiadkiem byl ktos z rodziny kierowcy?Co oznaczna,że rozmawiali i nie oczekiwali na przejscie??Po co są pasy?Obowiazkiem kierowcy jest zwolnic zwlaszcza gdy widzi dziecko ale pewnie sie spieszyl.Karetka nie przyjechala po 5 minutach a po okolo 10 a policja pare minut pozniej nie przystapila do dzialan tylko sie krecili jak dzieciaki.Ale pewnie najlepiej dac po medalu kierowcy załodze karetki i policji

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    22.05.2013, 14:30

    Mów tak więcej, na pewno się nie przyczynisz do zmniejszenia liczby wypadków z udziałem pieszych. Nikt normalny i świadomy nie wymusza pierwszeństwa samochodom, dziecko można zrozumieć, może nie mieć jeszcze na tyle wyobraźni, ale dorosły powinien raczej uważać na swoje życie, no chyba że jest kompletnym kretynem. Ja tam wolę poczekać i przejść po pasach jak się ktoś zatrzyma albo mam miejsce a nie wymuszać swoją osobą. Pozdrawiam zdrowomyślących pieszych i kierowców.

    Cytuj
    IP: 79.184.xx5.xx4 

    ziomek_gość

    22.05.2013, 15:02

    Skoro nie byłeś świadkiem, to nie komentuj. Matka dziecka rozmawia sobie z innymi koleżaneczkami przed przejściem dla pieszych i nawet nie zwraca uwagi na syna. Chłopak wtargnął na jezdnię dosłownie przed jadącym samochodem. Kierowca jest całkowicie niewinny całej sytuacji. Najbardziej irytują mnie gapiowie, którzy g...o widzieli, ale wszystko zwalają na kierowcę. Pytam dlaczego? Bo jest młody? Skoro się robi dzieciaka, to trzeba dbać o niego jak i jego bezpieczeństwo.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx6 

    driver_gość

    22.05.2013, 20:34

    Stopczyktcz ma rację

    A koledzy małolata, który prowadził minusują i dodają głupie komentarze,to jakaś fejsbukowa akcja? Tak rozmawiały co nie znaczy, że nie miały zamiaru przejść! Kierowca winien nie zachował bezpiecznej prędkości o kulturze nie wspomnę. Spotykam się z tym codziennie młodzi kierowcy często jeżdżą bez wyobrażni tak jak w tym przypadku.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx8 
  • p._gość

    22.05.2013, 14:23

    :////////

    Przepraszam, ale we fragmencie "Relacja innego świadka" nie ma żadnej relacji, tylko jakieś subiektywne marudzenie, domysły i ogólnie nic wartego uwagi, takie teksty to raczej poziom tutejszych komentarzy, nie psujcie sobie poziomu artykułów :/

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx2 
  • Stopczyktcz

    22.05.2013, 14:31

    W urzedzie miasta od miesiacy temat smieci i Pani mocno wymalowana nowa gwiazda Tczewskiej TV haha paranoja

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • tcze-wiak_gość

    22.05.2013, 14:43

    pasy

    właśnie, po to są pasy żeby ich używać do przechodzenia przez jezdnię, a nie traktowania ich jako przystanku gdzie można sobie przystanąć i porozmawiać z akurat spotkaną znajomą np. To dezorientuje kierowców i gdy nagle dziecko wyrwie się matce, albo po prostu wybiegnie czasu na reakcję nie ma w ogóle. Zgadzam się, że przy pasach należy wzmocnić czujność i uwagę. Obowiązku zwalniania nie ma, należy zachować szeroko pojętą szczególną ostrożność, poza tym jest tam bodajże ograniczenie do 40 bo obok jest szkoła. Policja niech wyjaśnia i ocenia czy jechał za szybko, potrącił - to fakt, ale okoliczności też są istotne. Rodzice też niech uważają na swoje pociechy bo muszą myśleć za nie, a dzieciaki w ułamku sekundy potrafią wymyślić coś z niczego. Świadkami z tego co wiem była fryzjerka z zakładu przy tym przejściu i osoby akurat idące chodnikiem.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx1 
  • rad_gość

    22.05.2013, 15:44

    Pieszy ma pierwszeństwo!

    Kierowca powinien się zawsze zatrzymać przed pasami jeśli do nich zbliża się pieszy. W Polsce i za wschodnią granicą funkcjonuje tylko taka głupota, że pieszy musi czekać aż się ktoś łaskawie zatrzyma. Paranoja....

    Cytuj
    IP: 193.138.xx0.xx8 

    misza

    22.05.2013, 22:08

    przejście dla pieszych...

    zwracam uwagę, że to jest przejście dla pieszych przez ulicę, a nie przejazd dla samochodów przez chodnik...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • zszokowana_gość

    22.05.2013, 14:44

    kierowca

    kierowca ? d**a a nie kierowca dziiecko zostalo potracone w poblizu szkoly .. kierowca powinien jechac wolniej zwlaszcza ze sa pasy .. skoro malego odrzucilo na dwa metry to musial kierowca miec troche na liczniku ja sie pytam kto dal prawojazdy takiemu ? ! spieszzyl sie pewnie a dziecko jak to dziecko chcialo przejsc czy przebiec a kierowca powinien widziec takie zeczy na kilometr .. policja ? policja jest tylko tam gdzie kradzieze i cpuny a jak jest potrzebna to sobie siedzi w knajpce na kebabie a pogotowie ratunkowe nie lepsze .. rok temu mialo wystepek zdazenie ze chlopak w wieku 16 lat jechal w kabinie i ta kabine urwalo to pogotowie pomimo tego ze bylo bardzo blisko to od szpitala to i tak bylo po 30 minutach gdzie bylo juz za pozno .. debile

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx6 
  • Rogi

    22.05.2013, 15:17

    Pewnie nie masz prawka, inaczej bardzo bym się zdziwił, bo chyba nie masz pojęcia jak zachowują się niektórzy piesi. Wchodzenie bez rozejrzenia się, nagłe wtargnięcia to norma. Oczywiście nie wszystkich, ale takich jest wielu.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    22.05.2013, 19:00

    Tak tylko chciałem zauważyć iż od tego miejsca do szkoły jest jakieś 150-200 metrów i nie każdy wie o istnieniu szkoły za rogiem-nie każdy jest z Tczewa i nie musi znać okolicę

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • _gość

    22.05.2013, 14:48

    a moze to brak skupienia uwagi na dziecku przez matke,nie zawsze jest to wina kierowcy. piesi powinni rowniez uwazac bo to pojazd ma pierszenstwo ,a nie gadac przy pasach...przyklad idzie z gory..

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx4 
  • człowiek_gość

    22.05.2013, 14:53

    zgadzam się z cytatem " a naszym włodarzom proponuje przyjrzeć się organizacji pracy pogotowia i policji"

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx5 
  • mm_gość

    22.05.2013, 14:54

    W sumie te komentarze w takich sprawach powinny być wyłączone, bo "mądrość" niektórych tu piszących jest po prostu żenująca. Co do okoliczności wypadku,to nie widziałeś- nie komentuj!!!PROSTE!

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx7.xx5 
  • marcin_gość

    22.05.2013, 14:54

    żenada

    Zachowanie się (spieszących się wiecznie, zawsze i wszędzie) kierowców w okolicach przejść dla pieszych jest moim zdaniem SKANDALICZNE. Więcej chyba nie muszę pisać, każdy rozumny i kulturalny człowiek wie o co mi chodzi... Przykre to jest jak siebie nawzajem nie szanujemy...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx0 
  • GTC_gość

    22.05.2013, 14:58

    powtórka z przepisów dla pieszych

    ''przed przejściem dla pieszych należy się zatrzymać, spojrzeć w lewo, potem w prawo potem znowu w lewo i jeżeli nic nie jedzie - przechodzimy'' A kierowcy najlepiej wiedzą jak to jest w praktyce. Nie wspomnę o rowerzystach przejeżdżających przez pasy.

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx1.xx4 
  • driver_gość

    22.05.2013, 22:59

    przed przejściem należy zachować szczególną ostrożność i prędkość pozwalającą zatrzymać pojazd w razie potrzeby!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx8 
  • ona-25_gość

    22.05.2013, 15:03

    ....

    Fakty są takie że bardzo rzadko kierowcy zatrzymuja się przed pasami by kogoś przepuscic,mogliby chociarz zwolnić widząc dzieci skoro nie maja czasu się zatrzymac,nie raz gdy stoję na przejściu z dwójka dzieci rzadko ktoś się zatrzymuje oczywiście są jeszcze dobrzy ludzie którzy jednak widząc dzieci pozwalają przejsć ale najgorsze jest jak z jednej strony auto stanie przepuszcza a z drugiej jadacy kierowca woli przyspieszyc niż stanąć.także drodzy kierowcy proszę o trochę serca i przepuszczajcie chociarz dzieci bo niewiadomo kiedy wejdą na jezdnię.

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx3.xx6 
  • Angel_gość

    22.05.2013, 15:07

    Nie piszcie jak nie wiecie

    Ja tam byłam, kierowca jechał normalnie a to dziecko po prostu wyskoczyło na drogę!!

    Odpowiedz
    IP: 193.41.xx1.xx6 
  • wow_gość

    22.05.2013, 15:14

    wow, sami wspaniali kierowcy się wypowiadają, którzy zawsze jadą zgodnie z przepisami - gratulacje, niesamowite miasto, wow

    Odpowiedz
    IP: 81.210.xx6.xx6 
  • olo _gość

    22.05.2013, 15:14

    Durna dysjusja

    Ja nie mam ochoty brać udziału w tej durnej dyskusji .Piszę dlatego żeby życzyć temu dzieciakowi jeśli nie daj boże coś mu się stało szybkiego powrotu do zdrowia .

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx1.xxx 
  • hehe_gość

    22.05.2013, 23:01

    dziękujemy ,,za nie branie udziału'' hehe

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx8 
  • guest_gość

    22.05.2013, 15:20

    Kierowca jechał z prędkością światła, dziecko odrzuciło na 2 km w zasadzie zdarzenie miało miejsce na tczewskich łąkach, policja przyjedzie za 2 dni, karetka za 4 dni. Pozdrowienia dla wszystkich skretyniałych mieszkańców tczewa - PATOLOGIO _E_A_A !

    Odpowiedz
    IP: 204.45.xx3.xx4 
  • kjgf_gość

    22.05.2013, 16:47

    jestes wsiórem malborskim czy starogardzkim?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx6 

    goscica_gość

    22.05.2013, 20:25

    kretyn

    patologie to ty masz w omu czlowieku !

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx6 
  • -_gość

    22.05.2013, 15:23

    --

    Chłopiec ma 5-6 lat i chodzi do zerówki a nie tak jak napisali 7-10, a matka nie stała i rozmawiała z koleżankami tylko dochodziła do przejścia i chłopiec wtedy wybiegł. Na karetkę trzeba było dzwonić kilka razy a kierowca powinien zachować szczególną uwagę gdy zbliża się do przejścia i to jeszcze przy szkole.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx3 
  • ziomek_gość

    22.05.2013, 15:40

    G...o prawda, bo akurat byłem w oknie i widziałem całe zdarzenie, więc nie pisz bzdur, że matka dochodziła do przejścia... Stała i plotkowała, nawet nie wiedziała co się dzieje z synem.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx6 
  • gość_gość

    22.05.2013, 15:43

    tak macie racje Kociewskie Krzyżówki

    To prawda,tak wiecie najlepiej załoga karetki zamiast jechać na wezwanie stała w kolejce po tanie winogrona,co za banda niespełnionych pisarzy,brak słów tylko nie macie pojecia jaki system powiadamiania maja karetki,ale cóż kociewiak pisze ,kopciewiak wie OGARNIJTA SIĘ!!!!!!!!!!!!!!1

    Odpowiedz
    IP: 81.210.xx6.xx6 
  • GOŚĆ_gość

    22.05.2013, 16:23

    BRAK OGRANICZNIKA..

    KURCZE TAK TRUDNO ZROBIC TAM OGRANICZNIK NA DRODZE???/ TAKIIE WYBRZUSZENIE W POPRZEK JESDNI-CZY JAK TO SIE NAZYWA/ TYM BARDZIEJ ŻE JEST TO BARDZO RUCHLIWA ULCA GDZIE DZIECI CHODZA DO SZKOLY- WYDAJE SIE 9 MILIONÓW-CZYLI 1 MILIN ZA 100M-DROŻEJ NIZ BUDOWA AUTOSTRADY ! A NA BEPIECZEŃSTWO W PRZEJSCIU DO SZKOŁY NIE MA KASY !! CO NA TO RADNI Z SUCHOSTRZYG ????

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xxx 
  • ._gość

    27.05.2013, 17:40

    .

    to się nazywa leżący policjant...

    Cytuj
    IP: 213.238.xx5.xx4 
  • _gość

    22.05.2013, 16:32

    w tczewie tylko ja jeżdżę dobrze

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx6.xx0 
  • _gość

    22.05.2013, 17:04

    Prawda

    Taka prawda kto ma kasę ten ma władzę. Nie raz zostałem potrącony zastraszany. Wielu dorosłych było nikt nic nie zrobił. Te miasto to jakiś horror tu brat na brata kabluje a gdy komuś krzywda się dzieje nikt tego nie widzi. Każdy pilnuje swojej d**y i patrzy jak inny dostaje od drugiej osoby. I tak otrzymam dużo minusów bo piszę prawdę. W Tych czasach kłamie się wszedzie.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xxx 
  • gość_gość

    22.05.2013, 17:07

    gość

    a miał rejestracje GMB? od stycznia tego roku NALEŻY zatrzymać pojazd i przepuścić pieszego wielu idiotuw w Tczewie o tym nie wie

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx5.xx8 
  • ._gość

    23.05.2013, 10:28

    UWAGA MATOŁY: .LEWO-PRAWO-LEWO

    gówno prawda, piesi łażą jak świete krowy, kretyni w słuchawkach na uszach włażą jak bezmózgi na ulicę, nie będę się zatrzymywać przed każdym pieszym, bo benzynka droga i nie mam ochoty marnować jej na byle fanaberie jakiejś łajzy...piesi niech się zbierają w grupkę io UWAGA MATOŁY: LEWO, PRAWO, LEWO...A MOŻE I TAKIE WYPADKI TO SELEKCJA NATURALNA...MATKA PLOTKATA MA NAUCZKĘ, NIECH JEJ KOLEŻANECZKI PLOTKARY NA REHABILITACJĘ ZRZUTKĘ ZROBIĄ, TERAZ JEJ WSZYSCY MALUJĄ DUPĘ I BARDZO DOBRZE...PATOLOGIA TCZEWSKA Z IQ 20= Ż E N A D A!!!

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx8 

    gość _gość

    23.05.2013, 15:56

    do uwaga matoły

    właśnie dlatego są wypadki ponieważ za kierownicą siedzą matoły takie jak ty bezrozumne jełopy

    Cytuj
    IP: 159.205.xx5.xx8 
  • _gość

    22.05.2013, 17:08

    To dziecko wtargnęło na ulice, matka była z nim.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx1 
  • Stopczyktcz

    22.05.2013, 17:23

    Wszystkiemu winien jest Rzad

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • HAHAHHA_gość

    22.05.2013, 20:47

    HAHAHAH

    HAHAHAHA,

    Cytuj
    IP: 193.34.xxx.xxx 
  • Amalk_gość

    22.05.2013, 17:25

    do Zszokowanej Kierowcy

    ...... ale wózka w markiecie albo dziecinnego. Najpierw to niech Rodzice i ZSZOKOWANA nauczy gdzie i jak się przechodzi przez jezdnie.... Bo niestety opiekunowie naszych dzieci uczą tak a nie inaczej jak się przechodzi przez jezdnie, najlepiej nie po pasach i biegiem ( o wózkach z dziećmi nie wspomnę, najpierw wózek na przejście i poza także a potem JA POWOŻĄCY WÓZKIEM..... wiem inaczej jest nie wygodnie; wózek potem ja ) A jeszcze do Zszokowanej, jak by ktoś dał Tobie kopa w D... to pewnie poleciałabyś jeszcze dalej niż 2 metry, lub weź rozbieg walnij głową w mur i zobacz na ile Cię odrzuci POZDRAWIAM Miałem podobny przypadek, ale z grupy czekających dorosłych przed przejściem znalazł się jeden MISTRZ dorosły który wtargnął nagle na przejście, bo co NIE MOŻE??!! Sprawdzał reakcję kierowcy i skuteczność hamulców Ps. Szybkiego powrotu do zdrowia dla Malucha !!!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • zszokowana_gość

    22.05.2013, 20:32

    bez obrazania

    jak chcesz to ja ci moge dac kopa w dupe to polecisz moze i na 5 m a malec czuje sie juz lepiej . tak wina matki bo nie patrzy na dziecko a takie male to nie wiadomo co strzeli do glowy moze nie zzauwazylo samochodu ale kierowcy majacy prawojazdy powinni uwazac przy rzejsciu dla pieszych a tym bardziej ze jest tak szkola . pomysl o progach zwalniajacych przed tym przejsciem bardzo mi sie podoba ale oni beda robic cos dopiero po fakcie . tak jak juz opisywalam przy smierci 16 latka . zrobili ograniczenie wysokosci ( czy jak to nazwac ) dopiero po tej tragedii gdy juz chlopak nie zyje . przykre jest mieszkanie w tczewie bo na wszystko sa pieniadze ale na cele ktore maja zmniejszyc nasze niebezpieczensto to niestety bieda .. porazka

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx6 
  • MO_gość

    22.05.2013, 18:17

    Jak najbardziej potwierdzić mogę fakt zakupowy naszej milicji oraz przesiadywanie na parkingu carrefour. Jeszcze radził bym sprawdzić parking netto tako po 22 ej tam nasza milicja praktycznie codziennie stacjonuje , oczywiście nie na przypale tylko schowani za sklepem

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx8 
  • _gość

    22.05.2013, 19:15

    Ja tam złego słowia na pogotowie nie powiem. Miałem do czynienia i muszę przyznać, że to naprawdę fachowa ekipa. Ja przynajmniej na taką trafiłem. Po telefonie pojawili się po 5 minutach. Szybko i fachowo udzielili pomocy. Całą drogę w karetce podtrzymywali mnie na duchu, żartowali ze mną, chociaż sytuacja była nie ciekawa. Dzięki nim żyję i mam się świetnie. Dziękuję tczewskiemu pogotowiu. Jesteście super. A Ci co źle o Was piszą, to zapewne nigdy nie mięli z Wami do czynienia, ale z wrodzonej złośliwości wypisują te wszystkie bzdury. Nie życzę nikomu, żeby musiał korzystać z usług pogotowia, ale może wtedy doceniliby Waszą trudną robotę. Dzięki i pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 178.217.xx5.xx1 
  • Jols_gość

    22.05.2013, 19:16

    Uwazam ze świadek ma racje. Ile jest takich przypadkow ze rodzice zamiast zajac się dziecmi wola sobie urzadzac pogawędki. To jest ulica jest ruch no trzeba być ostrożnym to ze sa pasy nie znaczy ze od razu jak jest wypadek to jest wina kierowcy. Poco te negatywne komentarze i jakies bzdury piszecie. Ludzie gdzie wy macie rozum. Jednym słowem żal;) Pozdrawiam i miłego dnia zycze

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx5.xx5 
  • świadek_gość

    22.05.2013, 19:39

    CZY KTOS WIE MOŻE CO Z TYM MAŁYCH CHŁOPCEM? WSZYTKO OK?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx6 
  • alutek024

    22.05.2013, 19:53

    ogarnijcie sie ludzie!!!!

    przed każdym przejściem dla pieszych powinno auto zwolnic a nie ciskać ile wejdzie na Jagielońskiej i Andersena to z 15 minut można stać zanim jakiś kierowca was przepuści to jest chamstwo kierowców!!!!

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • hella_gość

    22.05.2013, 20:12

    Głupi rodzice kupują swoim dziciom cuda na kiju a mądrzy rodzice uczą i przekazują wiedzę jak i gdzie dobrze zachowywać sie. Dzieci giną, bo mają głupich rodzic,ów. Życzę dziecku szybkiego powrotu do zdrowia.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx7.xx8 
  • Delta Group

    22.05.2013, 20:27

    kontakt

    Witam Szukam kontaktu do matki dziecka. Za informację będę bardzo wdzięczny k.nalborski@solace.pl

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ._gość

    23.05.2013, 04:42

    Kajetan daj spokój

    tej kobiecie. Niie musisz na niej nic zarobić

    Cytuj
    IP: 158.116.xx8.xx7 

    Urszula_gość

    23.05.2013, 09:25

    Polecam

    Polecam usługi tej firmy. Gdy moja matka miała wypadek, pan Kajetan wszystkim się zają. Profesjonalnie i szybko. Z czystym sumieniem mogę polecić!

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • Malina_gość

    22.05.2013, 20:57

    Moim zdaniem

    Moim zdaniem to karetek powinno być tyle ilu jest mieszkańców naszego powiatu. W ten sposób czas oczekiwania na przyjazd karetki trwał by pewnie z kilka sekund ponieważ każda karetka byłaby przypisana do konkretnego człowieka i nie byłoby takich sytuacji, że jest jakiś wypadek a 2 karetki "S" są akurat przy zawale serca i nieprzytomnym. Każdy miałby numer telefonu do konkretnej załogi i wzywałby przydzieloną do siebie karetkę. Dzięki takiemu systemowi przestałyby się pojawiać durne komentarze, że przyjechali po 10min bo robili zakupy. Oczywiście robić zakupy mogliby w sytuacji gdyby przydzielony im pacjent miał akurat np. urlop i przebywałby na Antypodach więc nikogo innego nie musieliby ratować ponieważ 1 karetka=1 człowiek. Ciekawe tylko kto by za to zapłacił? Pewnie Stopczyktcz, tak macie racje Kociewskie Krzyżówki ~ gość_gość

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx6 
  • GOŚĆ_gość

    22.05.2013, 21:18

    Stare , a głupie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bardzo dużo wypadków z udziałem pieszych w 95 % to wina pieszych , Nie mają wyczucia dystansu i wbiegają pod koła samochodów ( myśląc , że samochód zatrzyma się w miejscu ) , po drugie gadają przez telefony ( przechodzą przez przejścia dla pieszych bez upewnienia się) , po trzecie gapiostwo ( rozmowa z kolegami koleżankami jak to miało miejsce dzisiaj ) , po czwarte pośpiech ...itd . nie mówię , że kierowcy są bez winy ale też trzeba się przyjrzeć z drugiej strony , a nie od razu winę zwalać na kierowcę przykładem jest głośny wypadek z udziałem pieszego na ul. al.Solidarności koło shella gdzie piesza wbiegła na czerwonym i niestety zginęła . Na 100% będę krytykowany przez większość pieszych , ale ... mam to w dupie bo to jest moje zdanie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • obserwator_gość

    22.05.2013, 22:37

    wypadek

    szkoła jest bardzo blisko tego zdarzenia,więc w tym miejscu powinno byc oznakowanie :stop dla szkoły:i taki bezrobotny ze znakiem dla uczniów STOP byłby bardzo praktyczny dla bezpieczeństwa.Przejscie dla pieszych nie służy do pogaduchów wiec w takich miejscach trzeba byc ostroznym i nic więcej

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx6 
  • _gość

    23.05.2013, 10:56

    NO TAK, ZAWSZE JAKIŚ NAĆPANY GIMNAZJALISTA MOŻE WYPEŁZNĄĆ Z TEGO GIMNAZJUM I W NAĆPANYM WIDZIE SAMOCHÓD TO DLA NIEGO PEŁZAJĄCA DŻDŻOWNICA...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx8 
  • z JAgielly_gość

    22.05.2013, 23:19

    niebezpieczne przejscie

    Przejsci na ul Jagielly w poblizu apteki i sklepu Jucado to przejscie bardzo niebezpieczne w ciagu dnia pedza tam samochody nie liczac sie z tym ,ze jest to przejscie ruchliwe porusza tam sie wiele osob nie tylko dzieci .O problemie tego niebezpiecznego przejscia ,a szczegolnie zima informowalam wielokrotnie radnych Pana Kucharskiego i Pania Pierzynowska ,ze trzeba tam oswietlenie pasow ,gdzie przechodza ludzie oraz naprawic latarnie ,ktora stoi za plotem szkoly i sie nie pali. O tym problemie zwrocilamsie rowniez do Pana Witosinskiego Naczelnika z UM Tczew. Wszystkie zgloszenia sa ignorowane moze beda realne przed wyborami do Samorzadu,ale to trzeba jeszcze poczekac ,a niebezpieczenstwo jest kazdego dnia. Zwrocic nalezy uwage z jaka predkoscia poruszaja sie tam pojazdy nie zwarzaja na to ,ze predkosc tam jest ograniczona ,a przejscie oznakowane jest dla przechodniow nie dla pojazdow.Ale w Tczewie malo Jaki kierowca to przestrzga wiec o wypadek nie trudno.

    Odpowiedz
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • _gość

    23.05.2013, 05:06

    To nie mogli zabrać dziecka do Tczewskiego szpitala tu na miejscu... ewentualnie jkaby była potrzeba to fto do Gdańska. Też bezsensu. A to że nie patrzą tacy kierowcy czy ktos idzie czy nie to juz inna bajka. Dla co niektórych to najlepiej żeby piesi przestali istnieć....

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx7.xx1 
  • marcin_gość

    23.05.2013, 09:34

    Pewnie za nie długo będzie trzeba przed przejściem dla pieszych wychodzić z samochodu - przepchać go na wyłączonym silniku i znowu wsiąść - odpalić i odjechać. Debilizm komentarzy jest różnorodny. Najbardziej mi się podoba jak z kierowcy robią łajzę ale nie zwrócą uwagi że każdy uczy dziecko nie wbiegania na przejście a to dziecko było akurat....

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx4.xx2 
  • bliski świadek zdarzenia_gość

    23.05.2013, 10:19

    bzdury wypisuja co niektórzy

    Jestem koleżanką kobiety której kierowca potrącił dziecko .W trakcie zdarzenia byłysmy razem i ne dochodziłysmy do przejscia tylko stałysmy przy przejściu w oczekiwaniu na przejscie .I nie rozmawiałysmy tak jak niektórzy wypisuja bzdury .Bylo mówione do dzieci żeby stały i nie przechodziły , a dziecko momentalnie wybiegło na ulicę.Kierowca mówi też bzdury o tym że my nie oczekiwalyśmy na przejscie !To co był skoncentrowany na jezdnie czy tylko na nas,skoro tak mówi.Kierowca tez nie jechał za wolno skoro hamownie bylo z piskiem opon . Ne wypisujcie głupot skoro nie wiecie jak było.Jestem świadkiem z tego zdarzenia i nawet Policja mnie nie przesluchała tylko jakas fryzjerke która stała przy sklepie Jukado dalej niz ja ,paląca papierosa.Fryzjerka zeznawala Policji jedynie na korzyść kierowcy ,a tu wina jest obojga ,Bo dziecko powinno być trzymane za ręke a kierowca powinien zwolnić przed przejściem dla pieszych .

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx3 
  • ._gość

    23.05.2013, 11:16

    JESTEŚ WSPÓŁWINNA WYPADKU, NIE ZAWRACAJ LUDZIOM D**Y SWOIMI NOWINKAMI, ZBIERAJ TERAZ NA REHABILITACJĘ WŚRÓD PLOTKARSKIEGO KÓŁKA...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx8 

    kamilcia_gość

    23.05.2013, 13:29

    mmm....

    pisk opon na rozgrzanym asfalcie może być nawet przy 40km/h....kierowca zbliżając się do przejścia musi skupić się na osobach w jego okolicy i ocenić czy chcą one przejść czy tylko stoją i podziwiają krajobraz....nie liczcie ludzie na to że auto nawet przy niewielkiej prędkości zatrzyma się w miejscu!!!! a już zimą wogolę.....gratulację dla matki która przy przejściu nie trzyma dzieciaka za rękę....

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx1 
  • xxx_gość

    23.05.2013, 10:39

    Kiedy w Polsce będzię tak jak za granicą? Nawet kiedy pieszy zbliża się do przejscia, kierowca już zwalnia, nie mówiąc już o sytuacji, kiedy pieszy stoi już przy przejściu. Polska to dziki kraj...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • _gość

    23.05.2013, 11:00

    W POLSCE NIGDY !! NIE BĘDZIE JAK W EUROPIE, BO TO KRAIK KLASY III... ŻYDOKOMUNA NISZCZY POLAKÓW FINANSOWO, PSYCHICZNIE, FIZYCZNIE... MAJĄ NERW, NIENAWIDZĄ WSZYSTKICH WOKÓŁ, NISZCZĄ SIE WZAJEMNIE, NIENAWIDZĄ TEŻ KLERU...TO NIE EUROPA, TO DZICZ...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx8 

    BZDURY WYPISUJA CO NIEKTÓRZY_gość

    23.05.2013, 11:36

    OGRANICZ SIĘ Z GŁUPIMI KOMENTARZAMI ,WEŹ SIĘ ZA ROBOTĘ , A NIE SIEDZISZ PRZED KOMPEM I WYPISUJESZ BZDETY. DOROŚNIJ CZŁOWIEKU .

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx3 

    xxx_gość

    24.05.2013, 10:38

    ilość osób nie zgadzających się z treścią mojego komentarza pokazuje jaka jest mentalność Polaków: na drodze kierujący pojazdem jest ważniejszy, pieszy się nie liczy. Dopóki tak będzie, wypadki z udziałem pieszych będą się zdarzały. Niestety...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • bzdury wypisuja co niektórzy_gość

    23.05.2013, 11:30

    DO KOMENTARZA HELLA .

    DO KOMENTARZA HELLA . ZABAWKI SA DLA DZIECI I TO ŻE BAWIA SIE ZABAWKAMI NIE MUSZA BYĆ GŁUPI RODZICE, A ZRESZTĄ HULAJNOGA JEST PO TO ŻEBY MOGŁY DZIECI JEŹDZIĆ , JAK NIE MASZ DZIECI TO NIE KOMENTUJ ,SAMA JESTEŚ GŁUPIA , NIE OBRAŻAJ INNYCH JAK NIE WIESZ JAK BYŁO .DZIECI W WIEKU 5 -6 LAT NIE MYSLĄ JAK DOROŚLI , MIMO ŻE IM SIĘ WKÓŁKO POWTARZA .

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx3 
  • _gość

    23.05.2013, 12:04

    CO SIĘ DZIWIĆ DZIECIAKOWI, JAK MATKA NIEMYŚLĄCA....GŁUPOTA GENETYCZNA, SELEKCJA NATURALNA...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx8 
  • KOBIETA_gość

    23.05.2013, 12:29

    .

    W TCZEWIE zauwazylam ,ze kierowcy ,a szczegolnie z firm transportowych nie zwracaja uwagi ,gdzie jest przejscie dla pieszych;Tak na przyklad na ul Zwirki pasy przy parkingach gdzie zarzymuje sie linia 4 tam kierowcy normalnie najezdzaja na przechodzacego ,az strach ,ze jakis idiota najedzie . prosze zauwazyc jak to wyglada wGdyni ,Sopocie ,Gdansku , pieszy ma pierwszenstwo ,gdy daje znak ,ze chce przechodzic na pasach przez jezdnie. Tczew to nora ,gdzie wszystko jest byle jak .

    Odpowiedz
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • sdf_gość

    23.05.2013, 20:27

    sdf

    Gdańsk to syf ile tam zadufanych w sobie i niemiłych ludzi jest to jest szok

    Cytuj
    IP: 83.11.xx5.xx4 
  • bzdury wypisują co niektórzy_gość

    23.05.2013, 14:37

    do komentarza kamilcia

    Nie zganiaj winy tylko na matkę , kierowca ma też winę,Mógł patrzeć na jezdnie i na prędkość z jaką jechał.Widział jak twierdzi że nie oczekiwalyśmy na przejście,to jest bzdura co mówi,bo oczekiwalyśmy na przejście.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx3 
  • _gość

    23.05.2013, 14:46

    Jestem szwagierka potraconego dziecka i nie moge na te niekore komentarze patrzeć . Byłam razem z nią i synkiem w szpitalu i wiem co przeżywała . Plotki i insynuacje nie są potrzebne w takiej sytuacji. Cieszymy się ze dziecko żyje . Każdy co ma dzieci powinien się w naszej sytuacji a nie wymyślać nie wiadomo co jak nie wiecie jak bylo.naprawde nie mamy czasu naa plotki tylko zajmujemy sie dzickiem wstyd. cieszcie sie ze waszych dzieci to nie spotkalo.wy polacy rodacy.........

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx5.xx7 
  • : ))))))))))))))))))))))0_gość

    23.05.2013, 18:11

    ; )))))))))))))))))

    takie małe dziecko ma szwagierkę? cóż za familia...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx8 
  • gosc_gość

    23.05.2013, 15:03

    gosc

    Zajmujecie sie tylko plotkami a to co matka I dziecko przezylo zastanowcie sie co niektorzy piszecie.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx5.xx7 
  • gosc_gość

    23.05.2013, 15:11

    jjj

    Chyba nie wiecie co matka i dziecko przezywali bo coniektorzy głupoty wypisywali i plotki im w głowie nic więcej.wstyd

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx5.xx7 
  • Mania_gość

    23.05.2013, 18:05

    Koniec bzdur!!!!!!!

    Mam wrażenie ,że polowa tczewskiego społeczeństwa nie pracuje,tylko łazi z laptopami i węszy afery.Pokrótce dziecku nic powaznego się nie stalo,przetransportowane do Gdańska ponieważ tam jest chirurgia dziecięca. I może przestańcie oceniać matkę,kierowcę,karetkę pogotowia,policję bo to żenujące. Każdy ma swoje zadanie a służby jak pogotowie i policja tym bardziej i dziwi mnie kociewski jad wylewany za kazdym razem kiedy jest wypadek,tragedia i jadą po słuzbach,nie mieszkam w Tczewie,pracuje tam wlasnie w jednej z służb i powiem tak w moim mieście nie pojęte jest krytykowanie,pogotowia,policji a wogóle wypadków,to nasze tragedie a słuzby są po to żeby pomagać,zobaczcie w ludziach też trochę dobra a może zło jest w Was drodzy mieszkańcy Tczewa? Myslę że powinniście zlikwidowac karetki pogotowia i policje przecież tak bardzo ich nie nawidzicie.Zyczę dużo zdrowia,bezpieczeństwa i więcej empatii nawet w stosunku do siebie.Dziękuję panu który podziękował pogotowiu bo im się nie dziękuje o nich się tylko żle pisze szkoda,że jak uratują ,pomogą ,nikt o tym nie pamięta i nie napisze zwyczajnego dziękuje przykre ale widocznie w Tczewie tak mają.Zastanówcie sie przed następnymi krzywdzącymi komentarzami.Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 31.6.xx5.xx7 
  • Ali Abdah_gość

    23.05.2013, 18:51

    Domyślam się....

    co przeżywała, ale to nie zmienia faktu ,że dziecka się pilnuje...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx3 
  • gość_gość

    23.05.2013, 20:25

    WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    To jest właśnie polska. Banda hołoty zebrała się i tylko oczernia. Wypadek się zdarzył i trzeba zrobić wszystko aby dziecko doszło do zdrowia! To właśnie podejście polaka, nikt nie chce pomagać. Jedyne co potraficie to oczerniać. W internecie jest łatwo oczerniać i bluzgać! Rada dla rodziny tego dziecka, odezwijcie się do tego gościa z delta group, adres macie wyżej w komentarzach. Niech on coś załatwi dla dziecka!

    Odpowiedz
    IP: 83.29.xx6.xx9 
  • kita_gość

    23.05.2013, 20:59

    do bliski swiadek zdarzenia

    kobieto co za bzdury piszesz ...przestań wybielać matkie i siebie ...na policji wszysko sie wyjasni ....o tam sa kamery

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx8 
  • Gość_gość

    23.05.2013, 21:25

    Ludzie przestańcie już komentować co niektórzy bzdury , w tej sytuacji najważniejsze jest dziecko i to że wyszło z tego żywe.Wracaj do zdrowia

    Odpowiedz
    IP: 80.239.xx3.xx0 
  • gość_gość

    23.05.2013, 22:03

    o matko i ojcze

    sami eksperci i świadkowie.A jakże chętni by kogokolwiek kamieniować.Matkę czy kierowce a może tego chłopca?ludzie zajmijcie się waszymi problemami ,trochę w lustro na własne pyski popatrzcie.O ile jeszcze wogóle widzicie własne odbicie.Brakuje jeszcze fotek i autografów świadków.Pewnie za jakiś czas przy innym nieszczęściu jakieś draakula party porobicie.Obrzydliwe.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx1 
  • kita11119_gość

    23.05.2013, 23:23

    gosc

    do bliskiego swiadka zdarzenia ....opowiadasz bzdury kobieto ,plotkowałas z matka na chodniku a dopasów miałas kilka metrów a dziecko było puszczone samopas ale tam sa kamery i policja wszystko wyjasni ....znam tego chłopca i wiem jak sie zachowuje idac z matka bo jak idzie z ojcem to nie ma roblemu....na szczescie nic sie nie stało chłopiec jest zdrowy tylko troche posiniaczony bo kierowca jechał powoli ijego winy nie było tylko matki.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx8 
  • JA_gość

    24.05.2013, 10:41

    Do kita 11119

    to co piszesz mija sie z prawda, tam nie ma lampy ,ktora wieczeorem powinna oswietlac pasy przejscia na druga strone ulicy ,a co dopiero kamery.Wokol tego zdarzenia robicie roznego rodzaju wymysly i piszecie glupstwa. To i wylacznie winna kierowcy ,ktory nie potrafi swoich umiejetnosci prowadzenia pojazdu zastosowac w takich miejscach jak przejscie dla pieszych. tam w tym miejscu i na tych przejsciach jest naprawde niebezpiecznie zawsze i to radni powinni wziasc pod uwage i walczyc o bezpieczenstwo przechodniow i dzieci idacych tam do szkoly.

    Odpowiedz
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • ...._gość

    24.05.2013, 21:03

    .

    tam nie ma małych dzieci, a młodzież...jak jest trzeźwa i myśląca, to potrafi przejść przez jezdnię... a matka najpierw patrzy na dobro dziecka, a pustaki ogląda tipsy swojej kumpeli...matka dziecka to pustak, nie dorosła do roli odpowiedzialnej rodzicielki, ma za swoje

    Cytuj
    IP: 213.238.xx4.xx5 

    _gość

    24.05.2013, 22:33

    Wina polskich przepisów,że kierowcy nie zwalniają i mało uważają,pewnie i kierowcy zle z tym,że nie zahamował w mig.Próg zwalniający przed każdym przejściem byłoby rozwiązaniem nad wyraz najlepszym.Niech sfinansują ulice w Tczewie duże zakłady za ulgi w ziemię.

    Cytuj
    IP: 151.248.xx2.xx6 
  • klofek_gość

    24.05.2013, 21:31

    duży plus za głupotę tcze-wiaka niemotę

    Żaden komentarz nie odda powagi sytuacji ale napiszę to co chce napisać,że kierowcy muszę wiedzieć ,że po osiedlowych drogach jezdzi się jak na rowerze,wolno i z umiarem i z hamowania zamiarem.A podnieś chcecie bo za wolno jeszcze jedziecie.Dobrze,że Unia wkrótce zahamuje ten proceder i obniży jazdę do 30 po mieście.A tak swoją drogą autor to kompletny świr bo napisał nie prawdę co podważa wiarygodność tego portalu naprawdę. Współczucia dla Matki i cieszę się,że synek ma się lepiej.

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx2.xx1 
  • Hazik_gość

    25.05.2013, 00:24

    zaskocze was ale tam jest kamera

    Może i nie ma tam oświetlenia ale jak byście spojrzeli nieco w lewo od kiosku ruchu od razu widzielibyście kamery na budynku koło banku i na Jukado sięgają swoim zasięgiem na wymienioną ulicę.Tak więc co się stało i jak było Policja sobie zobaczy z pierwszej ręki i to od świadka,który jest bezstronny.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx0 
  • ._gość

    25.05.2013, 11:01

    .

    noi matka może miec postawione zarzuty...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx1 

    Z jagielly 4_gość

    26.05.2013, 01:03

    .

    Na ul Jagielly nie ma zadnego Banku jest tylko agencja PKOBP ; przejscie dla pieszych jest w poblizu kiosku . A co wspolnego w sprawie wypadku ma kamera . Faktem jest ,ze kierowca ,a to nie pierwszy przypadek nie uwaza badz lekcewazy przejscie dla pieszych w tym miejscu. Poruszam sie w miescie poza krajem i przechodze na wyznaczonym miejscu dla pieszych i nie ma tego ,ze musze obserwowac i bac sie ,ze zostane potracona to kierujacy pojazdem uwaza ,kto przechodzi na wyznaczonych miejscach i sie zatrzymuje..Tak zachowuja sie kierowcy w GDYNI Sopocie w Warszawie i wielu innych miastach .To tylko w Tczewie pieszy na przejsciach ma obawy ,ze zostanie potracony przez pojazd .Na tym odcinku kierowcy nie zachowuja ograniczen i to tez kamera ,ktora rzekomo obserwuje powinna zauwazyc, a policja i straz miejska powinna pisac mandaty.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • cinek_gość

    25.05.2013, 14:04

    :)

    Do wszystkich swietych krow kierowcow, pasy sa do przejscia wchodzoacy na pasy ma pierwszenstwo ( nowe przepisy sie klaniaja) a ze chamstwo wsrod kierowcow jest Polskiach, moge sobie stac jako pieszy i kierowca sie musi zatrzymac moge K..... jego mac sobie dyskutowac, powinien sie zatrzymac a dla mnie ten kierowca powinien bulic rente dla dziecka nawet 5000 zl miesiecznie plus koszty leczenia!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • gosc_gość

    25.05.2013, 22:15

    gosc

    Tu ma pan racje tylko jeden uczciwy i myślący czlowiek. Najwzniejsze jest tu dziecko . To tylko wina kierowcy który powinien byc czujny i patrzeć jak jedzie . Tu wogole na suchostrzygach zanim wielmozny kierowca się zatrzyma to trochę minie. Jest tu parę takich miejsc . Powinny być tu światła a szczególnie ze jest tu szkoła niedaleko. Szybkiego powrotu do zdrowia dla chłopca. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx5 
  • kierowca_gość

    26.05.2013, 11:10

    znak stop

    Moim zdaniem przed przejściem dla pieszych na CHODNIKU powinien być ustawiony znak STOP . Zatrzymujemy się przed wtargnięciem na jezdnię ,upewniamy się że nie nadjeżdża pojazd i bezpiecznie przechodzimy.ZA NIEZATRZYMANIE SIĘ PRZED ZNAKIEM STOP PROPONUJĘ MANDAT 500ZŁ.I po problemie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Rogi

    27.05.2013, 14:45

    Normalnie na ministra transportu go.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • CZUJESZ TO !_gość

    26.05.2013, 14:43

    GÓWNIARZ NIE WYCHOWANY , GDZIE MATKA NAPEWNO W PRACY A GÓWNIARZ SAMOPAS ! TAK TA MŁODZIEŻ W DZISIEJSZYCH CZASACH !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5 
  • ernest_gość

    27.05.2013, 10:20

    współczuję nieszczęśliwe wypadki zawsze się będą zdarzać ja bym tu winnych nie szukał i trzymał kciuki żeby mały wyzdrowiał bez stałych uszczerbków na zdrowiu. Trochę empatii ludzie nie pluć jadem tylko współczuć bo przypadki chodzą po ludziach ciekawe jakby maluch jednego z tych co piszą komentarze wyrwał się z ręki i wbiegł przed auto a anonimowy tłum tcz.pl kamienowałby słowami.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx9 
  • .._gość

    28.05.2013, 16:11

    .

    Prosimy, pomóż kotom wygrać karmę! Tczew - Pomorski Koci Dom Tymczasowy bierze w maju udział w konkursie sklepu zoologicznego Krakvet. Prosimy o poświęcenie kilku minut i zagłosowanie w ankiecie na PKDT. Dla Was to raptem kilka minut, które trzeba poświęcić na głosowanie, dla naszych podopiecznych to karma wartości ponad 10.000!

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx0.xx5 
  • Ziomal_gość

    03.06.2013, 20:00

    Wypadek.

    Dobry pomysł z tym znakiem STOP przed przejściem dla pieszych, ale na co to komu potrzebne - przecież pisze że dziecko nagle samo wbiegło na jezdnię. A tak w ogóle to jeżeli samochód jest oddalony na co najmniej 5 metrów od przejścia dla pieszych i nie jedzie z dużą prędkością to masz pierwszeństwo. Możesz sobie spokojnie wejść na "pasy" i pojazd ma prawo się zatrzymać. W przeciwnym razie zapłaci ci odszkodowanie, jeśli w ciebie uderzy. :) ;c

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • Ziomal_gość

    11.10.2013, 23:21

    Wypadek.

    Wie ktoś może czy to dziecko dzisiaj żyje i jest w pełni zdrowe?:)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.