tczew - tcz.pl logo
user_ico
Nie jesteś zalogowany!
Zaloguj się lub zarejestruj się w serwisie
Dziś jest poniedziałek, 5 grudnia 2016r, godz. 19:36
Imieniny:
Informator: Zmiany w podatkach 2017 r. - spotkanie informacyjne, autor "Dom Przedsiębiorcy w Tczewie" dodaj własną informację
Serwis dostępny także pod adresem www.tcz24.pl
Ostatnio dodane zdarzenia  •  Zgłoś teraz zdarzenie  •  Ważne informacje

Amstaf pogryzł labradora

Data: poniedziałek, 23.05.2011, 19:55. Nadesłał(a): Viki. Komentarzy: 62

Zmień rozmiar tekstu: A A A

Tczew - pies
Ciągle nie mogę otrząsnąć się po tym, co zdarzyło się pod moim oknem. Jakąś godzinę temu na prowizorycznym parkingu między ulicą Wodną, a ulicą Chopina latający wolno brązowy amstaf rzucił się na labradora, który akurat wyszedł na spacer ze swoją właścicielką. Wszyscy ludzie, którzy to widzieli starali się pomóc właścicielce labradora. Jednak amstaf przez dobre 15-20 minut miał zaciśniętą paszczę na szyi labradora. W międzyczasie moja mama zadzwoniła po straż miejską. Pan dyżurny powiedział, że oni nie mają żadnego sprzętu do łapania psów i zadzwoni do schroniska żeby oni zajęli się tą sprawą. Jak nie trudno się domyślić nikt nie przyjechał. W międzyczasie amstaf puścił labradora, a potem jeszcze przez kilkanaście minut biegał sobie po ulicy. Nikt ze straży miejskiej nie kontrolował tego czy ludzie ze schroniska złapali amstafa. Nie było żadnej interwencji. Przecież gdyby ktoś ze straży miejskie przyjechał to bez trudu dowiedziałby się kto jest właścicielem amstafa i pociągnąłby go do odpowiedzialności. Tymczasem amstaf może biegać sobie wolno po Starym Mieście, zagryzać kolejne spokojne psy, atakować ludzi. Panów ze straży miejskiej to nie interesuje. Nie interweniują bo sami się boją, ale zapominają, że to oni mają pilnować porządku w naszym mieście. Właśnie ten brak interwencji wstrząsnął mną najbardziej. Bo jeśli ów amstaf rzucił się na małe dziecko to czy również usłyszelibyśmy od panów strażników, że oni się nie zajmują takimi sprawami?

(Zdjęcie pochodzi od redakcji)
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: ważne informacje.
Artykuł przeczytano 4193 razy
dodaj do ulubionych   
    Tcz24 - strona główna
 
Opinie i komentarze (62)   Zmień kolejność
 
user_ico_tcz45
+43
straż miejska to porażka ~ tcz45 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 23.05.2011, 22:14
ta formacja to porażka , obserwuję ich i stwierdzam ,że to porażka i wstyd dla państwa Polskiego....
user_ico_qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm
+8
Policja ~ qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 24.05.2011, 11:14
Tak, zgadzam się z Tobą. Coraz więcej jest krytyki pod kierunkiem Straży Miejskiej, a dlaczego ? Bo po prostu sobie nie radzą. Skoro widoczne jest to, że pewien organ sobie nie radzi to ktoś powinien zareagować i wysłać takowych funkcjonariuszy na szkolenia, które będą płatne ale nie z kieszeni zwykłych ludzi pracujących tylko z ich samych, bo to oni sobie nie radzą . Może wtedy sobie poradzą, a przy okazji nauczą się więcej.
 
Brak zdjęcia
-18
a może ty jesteś wstydem_gość
IP: 77.114.xx0.xx7
Data: 24.05.2011, 18:05
a może ty jesteś wstydem,bo wrzucasz jakieś śmieszne foty :-)))
 
Brak zdjęcia
+6
_gość
IP: 84.38.xx7.xx9
Data: 23.05.2011, 22:25
Wstyd dla właściciela. Myslę, że nie powinno być problemem ustalenie czyj jest amstaf
Brak zdjęcia
+8
amstaf ~ anty_gość
IP: 84.38.xx4.xx6
Data: 23.05.2011, 22:34
dokładnie zgadzam sie z tym ze ta formacja to jakaś lipa totalna . Ci psedo stróże prawa to nawet na parking za ciecia sie nie nadają a co dopiero komus pomóc . N a pewno całe te towarzystwo zesrane ze strachu było .
Brak zdjęcia
+4
:( ~ on_tcz_gość
IP: 109.207.xx7.xxx
Data: 23.05.2011, 22:35
To nie pierwszy raz gdy ten amstaf sobie biega w tym rejonie ale pewnie Straz Miejska zaczely interesowac statystyki jak Policje ciekawe czy ten dyz. odpowie za to moze nasesji rady miejskiej pan komendant by to wytlumaczyl?A moze Pan Urban wkoncu zajmie sie normalnymi sprawami ludzkimi jak chocby ta?
Brak zdjęcia
0
Trzeba było go zlikwidować i byłby spokój. ~ ..._gość
IP: 109.207.xx4.xx0
Data: 23.05.2011, 22:39
--- Treść komentarza została usunięta przez Moderatora serwisu ---
user_ico_lukee
+15
lukee Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 23.05.2011, 22:42
SM nadaje się tylko do rozwiązania.
Brak zdjęcia
+3
paranoja ~ ptasznik1982_gość
IP: 188.33.xx4.xx6
Data: 23.05.2011, 22:58
do tvn24 z tą sprawą,szybko sie sm bedzie tłumaczyc i moze szybciej zareagują nastepnym razem
Brak zdjęcia
+2
tvn ~ ptasznik1982_gość
IP: 188.33.xx4.xx6
Data: 23.05.2011, 22:58
moim zdaniem ten temat nadaje sie do tvn24, mysle ze po takim reportarzu szybko sm by sie w garsc wzieła.a jak by sie tłumaczyli czemu nic nie zrobili.......to by było bezcenne:)
Brak zdjęcia
+9
_gość
IP: 78.88.xx5.xx1
Data: 23.05.2011, 23:00
po co maja łapac? jeszcze cos im sie stanie :) zastanow sie kolego od artykułu czy nie lepiej np podjechac do spokojnie pijacej piwko w upalny dzien osoby ? latwy mandacik i prowizja do pensji :) za zlapanie amstafa nic by nie dostali jeszcze narazili sie:)
Brak zdjęcia
+11
st_gość
IP: 89.200.xx3.xx4
Data: 23.05.2011, 23:04
To od czego te nieroby są wtedy. Jakieś parę tygodni temu miałem nieprzyjemną styczność ze strażą miejską, a mianowicie - ludzie parkowali tak, że się nie dało przejechać na Rokickiej koło kościoła. Niektóre samochody wycofywały, ja na chama przejechałem i za chwilę podjechałem do SM by powiedzieć, żeby na ludzi wpłynęli by nie blokowali ruchu swoim parkowaniem. Odpowiedź na to, że parkingów nie zbudują przecież i trochę trzeba mieć wyrozumiałości, bo są komunie. Dodam, że na bocznych ulicach było miejsce do parkowania. W takim razie od czego ta "straż" jest? Pies agresywnej rasy lata luzem po mieście to nie ich biznes, parkowanie utrudniające (a właściwie blokujące) ruch to też nie ich problem to co oni pilnują/chronią/bronią?
Brak zdjęcia
+4
to ważny temat ~ gość_gość
IP: 109.207.xx0.xx1
Data: 23.05.2011, 23:08
dobrze,że ten artykuł się ukazał,bo to bardzo problem.Na tę chwilę jeśli zaatakuje kogokolwiek zwierzę np chore na wściekliznę nie ma prawdopodobnie żadnych standardów udzielania pomocy i interwencji.Bardzo niepokojące to jest,sama nie posiadam wiedzy co w takiej sytuacji należy zrobić,wygląda na to,że niewiele niestety.
Brak zdjęcia
+9
... ~ _gość
IP: 109.207.xx6.xx0
Data: 23.05.2011, 23:11
WSTYD I JESZCZE RAZ WSTYD. HAŃBA I NIERÓBSTWO!
Brak zdjęcia
-7
a ty czym sie zajmujesz???_gość
IP: 77.114.xx0.xx7
Data: 24.05.2011, 18:07
narzekaniem i nic więcej.Najlepiej rozwiązać ,ale nikt nie pomyśli że ci ludzie ,też mają rodziny,kredyty tak jak ty,ja i inni.A na sm zawsze będzie się narzekać-bo co bo docierają tam gdzie policja nie może :-)))
 
Brak zdjęcia
+2
eye_gość
IP: 109.207.xx1.xx1
Data: 25.05.2011, 18:30
narzekaniem i nic więcej.Najlepiej rozwiązać ,ale nikt nie pomyśli że ci ludzie ,też mają rodziny,kredyty tak jak ty,ja i inni.A na sm zawsze będzie się narzekać-bo co bo docierają tam gdzie policja nie może :-))) smieszny jestes czlowieku. to jest ich praca, taka sobie wybrali to teraz trzeba sie wywiazywac z obowiazkow. Strazak tez powie przed akcja: sluchajcie ja nie wejde do tego plonacego budynku bo mam jutro ostatnia rate kredytu do splacenia. to sa sluzby porzadkowe i za to powinni byc odpowiedzialni.
 
Brak zdjęcia
+3
dd ~ dd_gość
IP: 109.207.xx5.xx6
Data: 23.05.2011, 23:14
ja nie moge i nikt za to nie odpowie??? masakra co za kraj...chyba ktos za to odpowiedzialnosc powienien teraz poniesc???
Brak zdjęcia
-10
ehh malkonenci ~ _gość
IP: 109.207.xx3.xx9
Data: 23.05.2011, 23:16
a wy do czego się nadajecie?
user_ico_lukee
+7
lukee Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 24.05.2011, 09:20
Idąc do pracy do SM chyba wiadomo jaki jest cel istnienia tej "formacji"...oni mają służyć społeczeństwu, a nie wystawić fotoradar i kasować kierowców!
 
Brak zdjęcia
+2
amstaf ~ gosciowa_gość
IP: 89.200.xx6.xx8
Data: 23.05.2011, 23:19
Pies to pies, wlasciciel za niego odpowiada, teraz wlasciciel powinien dostac po d...... , nic tylko wziasc i lac takich ludzi. Sama mam boksera, zwierze to zwierze, pies ma smycz od tego zaby przy niej chodzic...
Brak zdjęcia
+13
straż ~ akcjowa_gość
IP: 78.88.xx6.xx7
Data: 23.05.2011, 23:45
bo panowie z straży miejskiej wola jeździć do zgłoszeń jak kto na ławeczce popijają piwko i mandaty wlepiać. pozdrawiam
Brak zdjęcia
-5
ale pretensje..._gość
IP: 77.114.xx0.xx7
Data: 24.05.2011, 18:09
ale pretensje miej do donosicieli-spoleczniaków,poduszkowców-którzy odpowiedzialni są za te telefony do sm.Więc uważajcie -twój sąsiad może donieść również na ciebie :-)))
 
Brak zdjęcia
+2
... ~ gosc_gość
IP: 46.134.xx0.xx5
Data: 24.05.2011, 00:00
13 dzielnica..
Brak zdjęcia
+19
tilk_gość
IP: 178.235.xx1.xx1
Data: 24.05.2011, 05:53
I to był błąd ... wystarczyło powiedzieć że ktoś pije piwo w miejscu publicznym a byli by tam w ciągu 5 minut .
Brak zdjęcia
+13
TVN ~ Tczewianin_gość
IP: 62.233.xx4.xx2
Data: 24.05.2011, 07:16
Osobiście skontaktuję się dziś z Naczelnikiem i poproszę o wyjaśnienie, dlaczego jego ludzie ogladają TV zamiast pracować. Jak będzie ściemniał sprawę przekażę TVN. Czy temat pociągną czy nie, nie wiem. Ale niech wiedzą nieroby, że nie będą się obijać za nasze pieniądze. K... nie ma czym kundla złapać, to łeb mu odstrzel!
Brak zdjęcia
+7
List do SM ~ Tczewianin_gość
IP: 62.233.xx4.xx2
Data: 24.05.2011, 07:30
List o tej treści na skrzynkę mailową został wysłany do SM. Witam Proszę Państwa. Dlaczego nie było wczoraj jakiejkolwiek reakcji na wezwania mieszkańców ulicy Wodnej i Chopina, gdzie biegał groźny amstaf? Pies dotkliwie pogryzł wyprowadzanego na smyczy i w kagańcu psa rasy labrador i stanowił ogromne zagrożenie dla osób znajdujących się w tym rejonie. Tylko przytomna reakcja mieszkańców uratowała psa i uchroniła właścicielkę, która sama nie była w stanie walczyć z dużym psem. Obok bawiły się dzieci!!! Jak można nie zareagować i zignorować taki telefon? Dlaczego nie było jakiejkolwiek reakcji??? Jak można tłumaczyć się, że nie mają Państwo odpowiedniego sprzętu? A gdzie współpraca ze schroniskiem dla psów i z policją? Chcę Państwa poinformować, że nie zostawię tej bulwersującej sprawy. Co, gdyby ten wściekły pies pogryzł, albo nie daj Boże zagryzł dziecko??? Państwo są dla mieszkańców, a nie mieszkańcy dla Państwa. Poproszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Brak zdjęcia
+9
_gość
IP: 109.207.xx2.xx6
Data: 24.05.2011, 07:46
Mój Boże i pomyślec,że 40 metrów dalej bawiła się moja córka z innymi dziewczynkami.....
Brak zdjęcia
+15
Tak to jest... ~ lolek_gość
IP: 109.207.xx2.xx7
Data: 24.05.2011, 08:16
Tak to jest jak pozerzy w kapturach , którzy kupują sobie amstafy nie potrafią ich upilnować a pies nie wiadomo gdzie biega.Myślą że jak mają amstafa to każdy będzie się bał i dostaną +10 pkt respectu.
Brak zdjęcia
+5
historia z zeszłego roku ~ Pomidor_gość
IP: 109.197.xx9.xx8
Data: 24.05.2011, 08:28
Oni nawet nie karzą mandatami za parkowanie na trawnikach, W zeszłym roku postanowiłem zgłosić że samochód zaparkował na bardzo wyschniętym od słońca trawniku, mimo że obok było miejsce. W rozmowie telefonicznej z dyżurnym odpowiedział na moje pytanie że nie można parkować na trawie i że nie przyjadą bo przy moim bloku jest łąka. A ja mu odpowiedziałem że trawnik jest przy ulicy i jest co jakiś czas koszony przez służby miejskie, A do tego nie widziałem na tej "łące" krowy :-), nie przyjechali bo mieli pewnie ważniejsze sprawy...
Brak zdjęcia
+1
Niebywałe ~ Zero szacunku dla SM_gość
IP: 46.112.xx2.xx4
Data: 24.05.2011, 10:07
Zero szacunku dla Straży Miejskiej. To powinno trafić oficjalnie do Prezydenta Tczewa. Niech osoba, która zgłaszała wystosuje porządne pismo do Prezydenta Miasta z żądaniem odpowiedzi i z kopią do TVN (listami poleconymi). Niech się Czarnuchy tłumaczą. TVN lubi takich obiboków.
Brak zdjęcia
+6
straz miejska ~ kajot551_gość
IP: 109.207.xx7.xx4
Data: 24.05.2011, 10:14
Straz miejska to prawdziwe towarzystwo nastawione na wlepianie mandatow za parkowanie samochodow nawet wbrew przepisom ,na zwrocona uwage odpowiedz brzmiala" a co ciebie baranie obchodzi" mowi mlody straznik ,ktory kierowcy /kobieta ktora przystanela przy krawezniku gdy skrecala na parking "Latochy"/zajechali jej droge utrudniajac wjazd ,wprawdzie pózniej przeprosil gdy siegalem po komórke by zrobic zdjecie,a nastepnie szybko odjechali .Gdy potrzeba wykonac szybko akcje schwytania psow to nie przygotowani to SKANDAL to jak wyobrazaja sobie ochrone i porzadek w miescie ,spacery w samochodzie i latwy kasek bo samochod zle zaparkowany .Takie towarzycho potrzebne mieszkancom jak PUP biora za pieniadze za nic,ewentualnie najnowsze plotki.
Brak zdjęcia
0
__gość
IP: 83.11.xx3.xx2
Data: 01.06.2011, 17:59
spacery samochodem po parku bo się dostało nową partnerkę i trzeba ją przetestować :) na łeb nie pada, w d**ę nie wieje, słoneczko nie przybrązowi a i pomacać można - a jak zgłoszenie to wszyscy w terenie i nie ma komu reagować - żyć nie umierać ----- a na serio : paranoja nie straż
 
Brak zdjęcia
+1
maksio_gość
IP: 84.38.xx3.xx1
Data: 24.05.2011, 10:58
to wina Prezydenta i Komendanta Straży . Duzo obiecują mało robią .....bardzo mało . Dlaczego umowa ze schroniskiem zawarta jest na wyjazdy do godziny 19-tej ,dlaczego Strażnicy wtedy nie mają jakiegoś sprzętu ,dlaczego w Tczewie nie ma łapacza z prawdziwego zdarzenia ...dużo pytań ? i tak się nic nie zmieni . do następnego razu .....................swoją drogą dziwne że wczoraj tam byłem i nic nie widziałem i pewnie amstafowi nic się nie stało i ciekawe czy to prawda ? ...ale temat trzeba dipilnować .
Brak zdjęcia
+2
Odpowiedź SM ~ Tczewianin_gość
IP: 62.233.xx4.xx2
Data: 24.05.2011, 11:13
Pan Komendant osobiście zatelefonował do mnie. W rozmowie przedstawiłem raz jeszcze zaistniałą sytuację. Zostały wysłane z samego rana patrole w rejon zdarzenia. Otrzymałem zapewnienie, iż strażnicy zrobią wszystko aby ustalić właściciela psa i zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom. Pan Komendant przyznał, iż wczorajsza sytuacja nie miała prawa się wydarzyć. Zapewnił również że sprawa będzie monitorowana i będzie się ze mną w tej sprawie kontaktował. Wiem również, że skontaktował się z poszkodowaną. Pies, a w zasadzie suka po wczorajszej akcji pobiegł w kierunku Wisły. Mieszkańcom zalecam dużą ostrożność! Panu Komendantowi dziękuję za bardzo szybką reakcję i podjęcie działań. Pozdrawiam
Brak zdjęcia
+3
jj_gość
IP: 83.30.xx5.xx7
Data: 24.05.2011, 11:17
lepiej wstawić mandat za nie sprzątanie po psie niż zareagować na wezwanie ... mam nadzieje że z labradorkiem wszystko dobrze ....
user_ico_kominiarz56
-8
Amstaf ~ kominiarz56
Uż. zarejestrowany
Data: 24.05.2011, 11:18
Sprawa jest prosta i oczywista?..za pogryzienie psa odpowiada;UWAGA? rząd Donalda T.i prezydent...bo dlaczego jest taka droga szynka i salceson. Tak powiedzą jak się dowiedzą o tym Pis..owcy.Bo jak się okaże że labrador pochodzi od sfory kacz....ora.Aż strach pomyśleć co to będzie.
Brak zdjęcia
+5
Bełkot totalny ~ qop_gość
IP: 95.41.xx5.xx7
Data: 24.05.2011, 14:18
Zalany jesteś,że piszesz takie bzdury?! idz sie wyśpij...
 
Brak zdjęcia
+5
Maszynka do robienia pieniędzy ~ Ag@t@_gość
IP: 109.207.xx5.xx9
Data: 24.05.2011, 11:29
Lepiej sie skupic na psi kupach i mandatach za złe parkowanie bo to jest lżeszja i bardziej dochodowa praca;) A jak już pomóc w ujęciu groźnego psa bo jakiś d...l nie pilnuje swojego pupila, to umywamy ręce bo byśmy się za bardzo napracowali i kaski nie skasowali. Żenada!!!
Brak zdjęcia
+1
_gość
IP: 77.114.xx0.xx7
Data: 24.05.2011, 18:14
to sobie wejdź w taką srakę i zobaczymy twoją minę -nie zapomnij jej uwiecznić:- ))0
 
Brak zdjęcia
+4
do "gościa" ~ robson_gość
IP: 109.207.xx5.xx9
Data: 24.05.2011, 21:00
mam małe dziecko i wolę, żeby biegajac po trawniku wpadło w psia kupę, niz w rozbite butelki, których jest pełno na trawnikach
 
Brak zdjęcia
+2
mropenvitamine_gość
IP: 78.88.xx7.xx2
Data: 24.05.2011, 11:40
Nastepnym razem dzwon na policje i mow, ze amstaff pogryzl male dziecko i trzyma je w uscisku za szyje. Gwarantuje ci ze przyjada. I nie piszcie mi, ze to przestepstwo. Dziki kraj, dzicy ludzie.
user_ico_Przepiura
+7
Przepiura Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 24.05.2011, 11:52
Broni posiadać nie wolno, a służby mające zapewnić poczucie bezpieczeństwa maja nas w tyle. Ciekawe co by było, gdyby na miejscu znalazł się ktoś, kto dałby radę tego psa zaciukać. Sprawa w sądzie, odszkodowanie dla właściciela, etykietka okrutnika i może zawiasy? :)
Brak zdjęcia
0
_gość
IP: 82.26.xx3.xx6
Data: 31.05.2011, 21:45
eee no czasami to gadasz mądrze:D
 
Brak zdjęcia
0
:) ~ on_tcz_gość
IP: 109.207.xx7.xxx
Data: 24.05.2011, 13:08
Naprawde dziekuje Strazy miejskiej za zainteresowanie, bo powaznie sie wzieli do pracy nawet sie pytali dzis czy czegos nie widzialem, Dziekuje za zainteresowanie!!!
Brak zdjęcia
+1
Żenada ~ Adam_gość
IP: 158.116.xx4.xxx
Data: 24.05.2011, 13:42
JEŻELI FAKTEM JEST ŻE NIKT ZE SCHRONISKA NIE INTERWENIOWAŁ TO MAM NADZIEJĘ ŻE TCZEWSKIE WŁADZE CZYTAJĘ TE KOMENTARZE I ZAPRZESTANĄ DOTOWAĆ AKCJE W TERENIE NASZEGO TCZEWSKIEGO SCHRONISKA. ŻENADA!!!
user_ico_justysia97
+5
justysia97
Uż. zarejestrowany
Data: 24.05.2011, 13:55
jednym słowem... straż miejska i inne słuzby dopiero wezma sie za rabote jak przez amstafa zginie dziecko lub bedzie mocno pogryzione lub ktos dorosły... ale nie na długo... ;/ najbardziej szkoda mi włascicielki labladora i pieska... ;/ sobie nie wyobrazam co teraz przeżywa ze swoim przyjacielem... ;/ pewnie skonczyło sie to na drogiej wizycie u weterynarza... a własciciel amstafa powinien przeprosić i opłacic leczenie... takie jest moje zdanie
Brak zdjęcia
0
SM to tylko pozerzy ~ tczewiak_gość
IP: 109.197.xx8.xx5
Data: 24.05.2011, 14:45
oni tylko potrafią mówić i się przechwalać!! a te przeprosiny to tylko aby złagodzić sytuację czemu nie byli na miejscu szybciej?? niech lepiej nastepnym razem zainteresują się zaistniałą sytuacją a prawda jest taka - mandaty to umieją wystawiać za różne małe przewinienia ale sami nic z siebie nie dają
Brak zdjęcia
0
sm ~ ania_gość
IP: 109.207.xx6.xx9
Data: 24.05.2011, 16:04
miałam kiedyś do czynienia z podobnym zdarzeniem.pan ze straży miejskiej załatwił wszystko jak trzeba tzn. ustalił właściciela psa, wypisał mu mandat i dostałam zwrot pieniędzy za koszty leczenia także nie wszystko jest tak jak to czytam.
Brak zdjęcia
0
Celownik TVP1 ~ Pomidor_gość
IP: 109.197.xx9.xx8
Data: 24.05.2011, 16:58
Właśnie przed chwilą włączyłem program tvp1 i akurat leciał program "Celownik" był tam temat o amstafie, ale nie wiem czy o tej sytuacji w Tczewie, bo włączyłem pod koniec, może ktoś oglądał i potwierdzi?
Brak zdjęcia
0
poli ~ poli_gość
IP: 84.38.xx1.xx8
Data: 24.05.2011, 17:49
Moim zdaniem ta sprawa nie powinna zostać zamknięta bo mogło się skończyć tragicznie! teraz Straż Miejska trzęsi portkami że nic nie zrobila , a jak bedzie druga taka sytuacja to znów nie zaragują i może skończyć się gożej a póżniej bedzie głupie przepraszamy .Sprawa powinna być rozgłośniona w medjach .
Brak zdjęcia
+2
:)gosc_gość
IP: 109.207.xx4.xx3
Data: 24.05.2011, 18:41
Witam wszystkich.Jak widzę nie jest to jedyny brak zainteresowania ze strony Straży Miejskiej.Jestem babcia i chadzam często na spacer do parku Kopernika,ale nie ma tam problemu z bezpańskimi psami ,a z bezdomnymi.Dzwoniąc do Straży Miejskiej i prosząc o interwencje ,czekałam godzinę i się nie doczekam.(Aby wyjaśnić co się wydarzyło-spółkowanie bezdomnych na ławce ,blisko piaskownicy,bijatyka pomiędzy nimi.)Mam nadzieje ,ze wreszcie się coś zmieni i służby które powinny nas chronić,nie będą tylko spacerować,a będą nas naprawdę chronić .Pozdrawiam
Brak zdjęcia
+4
a tak woogóle..._gość
IP: 95.41.xx5.xx1
Data: 24.05.2011, 20:30
PYTAM DLACZEGO DOSZŁO DO POGRYZIENIA=CZYŻBY PRZYPADKIEM AMSTAF NIE MIAŁ KAGAŃCA? ZNALEŹĆ WŁAŚCICIELA I UKARAĆ PORZĄDNIE TO JEST PRIORYTET-ODECHCE SIĘ PSIARNI.
Brak zdjęcia
+6
xxx ~ xxx_gość
IP: 109.207.xx0.xx8
Data: 24.05.2011, 21:54
Precz z Amstafami !!!! Czy nie można pozbyć się tych kundli - totalnie wyeliminować ? Nikt normalny nie ma takiego po...je Banego psa
Brak zdjęcia
+1
_gość
IP: 109.207.xx5.xx1
Data: 25.05.2011, 14:25
nie można przypisywać zachowania psów według ich rasy .... wszystko zależy od właściciela,, jeśli jest nieodpowiedzialny to nawet jamnik może zrobić krzywdę, a jak ktoś psa 'wychowuje' to i rodwajler czy amstaf bedą potulni..
 
Brak zdjęcia
0
_gość
IP: 109.207.xx2.xx6
Data: 24.05.2011, 23:53
Przede wszystkim to nie był amstaf to była pitbulka ,kopiowane uszy i po lub w trakcie karmienia miotu.Bardzo niska i kurpulętna .widziałam ją dokładnie. Ten post mam nadzieję,że przłysłuży sie dla policji (bo przeciesz trzeba im pomóc jak zawsze).
Brak zdjęcia
0
Oni mają gdzieś bezpieczeństwo ~ _gość
IP: 195.74.xx1.xx3
Data: 25.05.2011, 12:02
straż miejska woli stawiać mandaty właścicielom aut którzy o 5 cm stoją poza krawężnikiem! Może czas zacząć uśwaidamiać strażników iz w samym mieście jest za mało parkingów , wszystko przeładowane ,szkoda że niektórzy podchodzą służbowo - bardziej nieracjonalnie do faktycznych warunków z którymi obywatele musza sie borykać.Moze straż miejska udostepni tczewianowm swoj parking..?Dlatego pieniądze najważniejsze w budzecie , nieważne zdrowie czy jakieś psy i bezpieczeństow !!!
Brak zdjęcia
+2
Idioci ~ DEDE_gość
IP: 84.38.xx1.xx3
Data: 25.05.2011, 17:05
Tylko idioci kupują sobie takiego psa... a co do straży miejskiej to szkoda jedyne co potrafią z fotoradarem stać. Banda decydentów.
Brak zdjęcia
+2
wlasciciel labradora_gość
IP: 109.207.xx7.xx2
Data: 25.05.2011, 18:16
Dziękuję wszystkim przychylnym osobom, w szczególności tym, które pomagały w odpędzeniu agresywnego psa oraz Pani, która zadzwoniła po pomoc. Szkoda, ze tak późno się nami zainteresowano. Na szczęście Neo, nasz labrador czuje się dobrze. Nie mniej jednak mam nadzieje, że ten amstaff zostanie szybko złapany i zostaną poczynione wszelkie możliwe kroki w celu znalezienia jego wlaścicieli, powinni zapłacić za swoje zaniedbania wobec tego psa i za narażanie nas wszystkich na utratę zdrowia a nawet życia. Ten przypadek skończył się szczęśliwie, inne mogą mieć mniej wesoły finał. W drodze powrotnej od weterynarza mijaliśmy Pana ze swoim amstaffem ( bądź pitbullem - nie potrafię rozróżnić tych ras), oczywiście bez kagańca - który o mały włos nie rzucił się na ledwo co idącego Neo (był po zastrzykach, miedzy innymi usypiającym) ...ten pies zagraża nie tylko mojemu psu, ale nam wszystkim. Oby go szybko złapano, zanim wydarzy się jakaś tragedia.
Brak zdjęcia
+1
no właśnie ~ Mamitka_gość
IP: 77.114.xx0.xx8
Data: 25.05.2011, 20:12
No własnie może tą sprawą powinny zająć się media!!! Może w końcu coś cię ruszy w tymi kierunku :D Bo SM tylko mandaty wpisuję ludziom tym którym nie powinni za jakieś błachę sprawy:( Niech w końcu wezmą się do roboty a nie ściemniać
Brak zdjęcia
+1
marian_gość
IP: 195.33.xx4.xx9
Data: 29.05.2011, 05:59
i żeby ich pierun z jasnego nieba:)
Brak zdjęcia
+2
sa super ~ marcin_gość
IP: 80.55.xx9.xx0
Data: 29.05.2011, 13:13
przecież straz miejska nadaje sie tylko do jednego do wystawiania mandatów przeciez oni maja za grube tył.... i na niczym innym sie nie znaja
Brak zdjęcia
+1
DRODZY TCZEWIANIE, ~ anonim_gość
IP: 178.42.xx9.xx8
Data: 06.06.2011, 00:00
Sam jestem posiadaczem czworonoga, ktory jest przyjacielem, mozna powiedziec wrecz, ze czlonkiem rodziny,.. POMYSLMY, CO WŁASCICIELKA MUSIALA CZUC, WIDZAC TO? :( Labrador- mozliwe, ze był to pies o łagodnym uosobieniu, przyjaciel domu, towarzysz. I CO WŁAŚCICIELKA MUSIAŁA CZUC WIDZĄC JAK TEN OWY TOWARZYSZ PRZYJACIEL ZOSTAŁ ZAGRYZIONY NA JEJ OCZACH? A przeciez ona nie mogla w rzeczywistości nic zrobic, bo to bydle rzuciloby sie zapewne na nia. DRODZY TCZEWIANIE! Sam mam w rodzinie dzieci, pomyslmy co by sie stalo gdyby ten pies zagryzlby WASZE DZIECI??????????? WALCZMY zatem z włascicielami puszczającymi beztrosko psy bez smyczy. Wzywajmy Sm, , żeby była świadoma że taki problem istnieje!! Nawet nie tylko groźne amstafy moga zrobic krzywdę, sam zostalem kilkakrotnie ugryziony przez psa, który rzucił się na mnie na ulicy w biały dzień, przy ludziach! A co na to Straż Miejska? NIE WYCIĄGNĘŁA ŻADNYCH KONSEKWENCJI WOBEC WŁASCICILEA!! HAŃBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I jak tu życ z poczuciem bezpieczeństwa ?? Kidy wiesz, że nawetr wychodząc do sklepu po bułki możesz zostac zaatakowany? Ja uszedłem z życiem, blizny po pogryzeniu zostały ni tylko na ciele, ale w pamieci także!
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym - tutaj.
Dodaj nowy komentarz:

Uwaga!
Wszystkie komentarze niezwiązane w żaden sposób z tym zdarzeniem, a także komentarze zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie zostaną dodane.


Imię, login, pseudonim, nick (max 30 znaków):
 _gość

Temat komentarza (max 50 znaków):

*Treść komentarza (znaczniki HTML wyłączone):
 
najpopularniejsze

Copyright © 2001-2016 Tczew - TCZ.PL Sp. z o.o. Internetowy Serwis Informacyjny Miasta
Kontakt: kontakt@redakcja.tcz.pl. Adres: ul. Hanny Hass 4, 83-110 Tczew