Remont Mostu Tczewskiego wykreślony z budżetu państwa...

(fot. tcz.pl)
Remont Mostu Tczewskiego wykreślony z budżetu państwa...

zobacz galerię zdjęć: 1
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
O ile dobrze pamiętam nie tak dawno po wielu latach starań udało się przekonać czynniki rządowe o konieczności wsparcia dla idei ratowania tczewskiego mostu. W sprawę zaangażowali się minister a nawet Pani premier byłego już rządu. Był to niewątpliwie wielki sukces tczewskiego samorządu i Tczewa w ogóle. Rząd uwzględnił remont mostu w swoich planach dzięki czemu remont w końcu ruszył. Oczywiście dziś laury zbierają za to nie Ci którzy o to zabiegali i nie Ci którzy o to wywalczyli lecz Ci, miłościwe nam teraz w powiecie panujący, którzy wolą narodu po nich przyszli. Oczywiście zapowiedzi o tym że będą potrzebne na remont dodatkowe środki i ze na pewno w budżecie państwa na lata kolejne się one znajdą zostały przez tę pożal się Boże panującą dziś, a aspirującą wtedy elitę, skwitowane, że po wyborach będą mieli, Ci którzy deklaracje rządowe składali, tyle do gadania co ..... każdy wie co dalej było...

No i rzeczywiście, szczęśliwie naród zdecydował ze teraz do gadania mają już CI właściwi i co???? No właśnie ciekawostka, oto wczoraj parlament już nowy, właściwy zdecydował że środki na remont mostu zostały WYKREŚLONE!!!!!!!! Szczęśliwe Ci którzy mają teraz więcej do gadania niż przywoływany przykład dziś są ministrami, członkami zarządów, nawet od niedawna wiceprezesami, no szlachta całą gębą.

A most .... cóż kto by się przejmował mostem kiedy Polska w ruinie i trzeba ją ratować kto by się przejmował jakimiś obietnicami ... przecież ciemny lud i tak wszystko kupi...

Najważniejsze że mają teraz Oni do gadania...


Aktualizacja 01.02.2016

Kazimierz Smoliński - sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa informuje na naszym Facebooku

W tym roku trwa remont części zabytkowej mostu i dopiero po przeprojektowaniu pozostałej części zniszczonej w czasie II wojny światowej na wersję historyczna , której chce większość , będzie można określić koszty i wnioskować o dofinansowanie z budżetu państwa. Na obecny 2016 rok środki nie są potrzebne i nie było nawet podstawy o nie wnioskować. W przyszłorocznym budżecie państwa powinno się znaleźć dofinansowanie kolejnego etapu i zrobię wszystko aby w budżecie Ministerstwa Infrastruktury takie środki się znalazły. Ponadto rozmawiam z Generalnym Konserwator em Zabytków o możliwości dofinansowania remontu. Uważam też że rząd Niemiec tez powinien wesprzeć odbudowę mostu który na skutek agresji w 1939r został wysadzony.

Aktualizacja 03.02.2016

Aby w pełni wyjaśnić sprawę i prawdopodobne okoliczności powstania powyższego wpisu (oraz wielu komentarzy?) prezentujemy Państwu materiał TV Tetka.



Aktualizacja 09.02.2016



Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (141)
dodaj komentarz

  • merfi_gość

    31.01.2016, 15:01

    brawo

    Chcieliśmy pisiorów to teraz mamy

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx6 
  • _gość

    31.01.2016, 18:43

    Nie dokońca zgadzam siè to nie tak środkòw zabraknie na niektòre inwestycje ale na most w Tczewie pieniàdze sà zabezpieczone .

    Cytuj
    IP: 94.254.xx9.xx3 

    _gość

    31.01.2016, 18:57

    Kto chciał to chciał - mówcie za siebie :(

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 

    _gość

    31.01.2016, 19:05

    Dziękuję wszystkim mieszkańcom miasta co głodsowali na PIS tępy naród Rydzykowi dali a most w dupie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 

    _gość

    01.02.2016, 08:19

    Smolinski - konkretnie i na temat

    no i macie informacje, po co było tyle.... jadu?

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 

    Kirkor

    01.02.2016, 10:38

    Za Gazetą Wyborczą.

    Częśc dotycząca Mostu Tczewskiego : To jeden z najcenniejszych obiektów inżynierskich w województwie. Jego budowa rozpoczęła się w 1851 r. Most jest w fatalnym stanie i od października 2011 r. jest zamknięty. Na jego kompleksowy remont potrzeba ok. 300 mln zł. Pierwszy etap modernizacji rozpoczął się za rządów PO. - Ale potrzebne są pieniądze na drugi etap, a miasto Tczew ich nie ma - mówi Małgorzata Chmiel. - To jest zabytkowy most, dla mnie jako architekta to perełka architektury. - Wniosek odrzucono, ponieważ pieniądze na tę inwestycję są już zaplanowane w innym miejscu budżetu - odpowiada poseł Jaworski. - Widziałem się dwa dni temu z wiceprezydentem Tczewa i mówił mi, że mają zagwarantowaną taką kwotę, o jaką prosili, więc poprawka pani poseł była niepotrzebna. Cały tekst: tnij.tcz.pl/?u=3d5fd3 I gdzie leży prawda - kasa będzie ( jak twierdzi Jaworski ) czy nie ?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    01.02.2016, 11:29

    Panie Smoliński. Naprawdę jest Pan tak naiwny i myśli, że rząd Niemiec dorzuci Panu na ten most? Rząd Niemiec już się dorzucił do tego mostu, bo go zbudował w XIX wieku, a polska wolność i demokracja po 1989 roku doprowadziła ten most do ruiny.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    _gość

    02.02.2016, 22:19

    Przecież to Rząd PO zagwarantował pieniądze na cele, a obecny odrzucił ten projekt z budżetu. O ile wiadomo pan poseł Smoliński jak i poseł Jaworski również tak jak cały PIS głosowali przeciw dotacji na nasz most. Takie teraz dziwne tłumaczenia i wybielanie się w oczach wyborców to obraza naszej inteligencji! Czy rządzący uważają nas za ociemniałych?Czy myślą, że ludzie nie wiedzą na co maja pójść nasze pieniądze?

    Cytuj
    IP: 83.23.xx4.xx9 
  • baca_gość

    31.01.2016, 15:04

    most

    Na most mówi się lisewski a nie tczewski.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • onnn_gość

    31.01.2016, 15:13

    most

    oooo wlasnie , zyje w Tczewie od la 60tych , i zawsze mowilo sie most lisewski

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx3 

    lol_gość

    31.01.2016, 15:28

    most

    Poprawna nazwa to Tczewski ponieważ został budowany od strony tczewskiej w strone lisewską ;)

    Cytuj
    IP: 83.23.xx2.xx8 

    baca_gość

    01.02.2016, 08:08

    nazwa mostu

    Skoro był budowany w kierunku Lisewa to tym bardziej nazwa powinna brzmieć lisewski. Gdyby ci z Lisewa budowali go w kierunku Tczewa to wtedy nazywałby się tczewski.

    Cytuj
    IP: 91.231.xx3.xx0 

    Eh_gość

    01.02.2016, 08:17

    Powiat malborski pozbył się tego mostu więc jest to już most Tczew ski

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx1 

    _gość

    01.02.2016, 08:42

    Eh, Wy nierozumne stworzenia

    Przecież jak budowano ten most, to nie było ani powiatu tczewskiego, ani malborskiego! Co Was w tym Tczewku tak w oczu kuje, że most od zawsze ludność nazywała lisewskim? To nazwa zwyczajowa, po prostu. W oryginale nazywał się nie mostem tczewskim, a wiślanym. A jak zbudowano most kolejowey, to jego nazwano nowym, a ten starym. Kompleksy "wielkomiejskie" nie pozwalają na normalne życie?

    Cytuj
    IP: 165.225.xx8.xx9 
  • ale co?_gość

    31.01.2016, 15:08

    No ale co? Ojcu Dyrektorowi byś zabrał, aby na most dać?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xxx 
  • Pijar_gość

    31.01.2016, 15:09

    Oj, Kulas

    daj se na luz.

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx2.xxx 
  • _gość

    31.01.2016, 15:10

    No, panie Dzwonkowski? Niedawno tak pan gadał o tym moście, ciekawe jak teraz pan skomentuje wyczyny partyjnych kolegów. Nie, głupie pytanie, wiadomo że nie skrytykuje pan tej decyzji

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • onnn_gość

    31.01.2016, 15:11

    oni

    hmmm , zapewne są bardziej potrzebne inwestycje , ale chcielismy PIS i mamy , a tak nawiasem , wkolo mojego towarzystwa nikt nie glosowal na PiS , niez nam zagorzalych pisowcow , to skąd to poparcie ?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx3 
  • ..._gość

    31.01.2016, 15:23

    też to analizowałem, odejmij ścianę wschodnia i zauwaz, że faktycznie w populacji uprawnionych do głosowania pislam poparł 18,5%, czyli po potraceniu podkarpacia i całej tej bandy nierobów ze wschodu schodzimy do co 10 obywatela, z tych co drugi nie przyznaje sie, bo mu wstyd, tak więc trafic co 20 pacjenta nie jest łatwo.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx8.xx8 

    Tomek_gość

    31.01.2016, 19:27

    Kolego czy kolezanko oczywiscie ze nikt nie glosowal za PiS bo wszyscy glosowali za 500 PLN bez wzgledu na konsekwencje.

    Cytuj
    IP: 79.232.xx0.xx9 

    C>K>M

    31.01.2016, 22:44

    gość, zastanów się chłopie i popytaj w rodzinie czy właśnie "bandą nierobów" nie określiłeś swojego dziadka czy pradziadka, wszak znamienita liczba Tczewian przybyła tu właśnie z tej ściany wschodniej. Najpierw do okolicznych wsi, gdzie rozdawali ziemię, a potem w latach 70ych i 80ych ich dzieci do miasta. Podtczewskie miejscowości to kopie ksero wsi na Lubelszczyźnie, te same nazwiska.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Marco_gość

    31.01.2016, 15:14

    Most mostem

    A mogl go kupic rzad niemiecki i bylby spokoj,bo przy naszej polityce i mysleniu,to ten most opanuje tylko i wylacznie rdza.

    Odpowiedz
    IP: 62.7.xx4.xx7 
  • zbych_gość

    31.01.2016, 15:15

    takie tam o moście

    Jeśli to prawda... to przykre i tyle. A w powiecie PiS nie rządzi w ramach tzw. "woli narodu". Wolą narodu mieli mniejszość w radzie powiatu. Jednak byli na tyle żądni władzy i koryta, że poszli po trupach. Głosami przekupnych Bogdana Olszewskiego (wybranego z PnP) i Adama Klimczaka (wybranego z KKR), pis dorwał się do koryta. Klimczak dodajmy, że został w nagrodę członkiem zarządu i naczelnikiem wydziału rolnictwa. Wstyd pisiaki. A teraz most już w macie w poważaniu się okazuje, jeśli wasz minister Smoliński dopuścił do takiej sytuacji.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx9 
  • Magda_gość

    31.01.2016, 15:25

    Dla Rydzyka by nie starczyło gdyby na most dali...

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx0 
  • ..._gość

    31.01.2016, 15:25

    Kaziu, pośle i ministrze pozdrowienia i buziaczki, nie przyzwyczajaj się zbytnio do posadek, bo koszącym będziesz lądował na glebie jak tutka na brzozie we mgle. Byle do nastepnych wyborów, my wyborcy będziemy pamiętać.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx8.xx8 
  • hehe_gość

    31.01.2016, 15:30

    hehe

    Nie marudź .PiS w koncu zaczelo liczyc kazda zlotowke.Nie tak jak to złodziejskie PO-(Platworma Oszustów) miliony byly wydawane i co z tego mamy:mnóstwo przekrętów i afer no i troszke betonu wylane na ulice.to wszystko więc zamilcz i odejdź w pokoju!:)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx3 
  • antymuslim_gość

    31.01.2016, 20:43

    Spokojnie, cały ten artykuł z komentarzami to jedna wielka propaganda Platformy :)

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx5 
  • ..._gość

    31.01.2016, 15:34

    Budżet jest na 2016 rok przypominam , że 1 etap prac trwa do wiosny 2017 roku... więc w przyszłym roku powinniśmy zostać ujęci w budżecie... propaganda nic więcej.....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • KS_gość

    31.01.2016, 15:41

    Smoliński

    Co na to poseł Smoliński? Miał się tym zająć o ile mnie pamięć nie myli...

    Odpowiedz
    IP: 46.231.xx2.xx3 
  • _gość

    31.01.2016, 15:43

    Zapytam z ciekawości. Komu potrzebny jest ten most?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • _gość

    31.01.2016, 21:18

    Potrzebny mieszkańcom miejscowości po prawym brzegu Wisły, co jeździli nim do pracy/szkoły. Poza tym to zabytek. Równie dobrze możesz zapytać po co komu zamek w Malborku, Wawel, Zamek Królewski itp.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx2 

    loki55_gość

    31.01.2016, 22:29

    Problem się skończy gdy stanie ; NOWY MOST !

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • adi_gość

    31.01.2016, 15:45

    festyn

    Trzeba zrobić festyn, koncert na rzecz "ratujmy most" i cały dochód pójdzie na remont.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx6 
  • hehe_gość

    31.01.2016, 15:45

    hehe

    NA PO PSL SLD GLOSOWALI ZLODZIEJE I TĘPAKI KTORZY MAJĄ KLAPKI NA OCZACH JAK KOŃ I NIE WIDZIELI ŻE TA PATOLOGIA KRAJ ROZKRADA.ALE NIE MA SIE CO DZIWIC DUZO LUDZI W POLSCE TO polszczaki NIE POLACY:)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx3 
  • ...._gość

    31.01.2016, 16:10

    Kto szanownemu panu dał prawo do obrażania ludzi? Jakim to zrządzeniem losu jest pan lepszym i prawdziwszym Polakiem niż ja, który głosował na PO? Jak pan ma zamiar wytłumaczyć sie przed Bogiem z łamania jego podstawowego przykazania o szacunku i miłości do bliźniego? I tak na koniec gwoli ścisłości, nie ty prostaku budowałeś ten kraj przez ostatnich 26lat, nie ty łożyłeś na takich nierobów i śmierdzieli swoje podatki, ty żarłeś za moje i mnie podobnych boś leń i niedouk po zawodówce. I nie wymach** mi tu łapkami przed nosem, bo za krótki jesteś pislamski ćwoku.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx8.xx8 

    hehe _gość

    31.01.2016, 18:44

    hehe

    rozbawiles mnie dzieki :) ja za twoje źarlem a to dobre.po twoich wypocinach widzę że w d....e byłeś g...o widziałeś i g...o wiesz :) :) :) Chcesz sie bic o twoją prawdę pismaku?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx3 

    ...._gość

    31.01.2016, 21:07

    zwariowałeś? bić się? Wolałbym w szambie się wykąpać, niz zblizyć się do pislamisty na długość kija. A może jednak chcesz na bułkę? w gratisie dorzucę puszkę sardynek.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx8.xx8 

    _gość

    31.01.2016, 21:24

    "jako i my odpuszczamy naszym winowajcom"

    Dwa zmanipulowane barany - jeden PiSniety drugi POebany;)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx2 

    hehe_gość

    01.02.2016, 10:22

    hehe

    tak jak myslalem-jestes polszczak nie POLAK

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx3 

    gość_gość

    01.02.2016, 13:36

    To prawda polszczaki hamują polepszenie życia w Polsce !

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • Janusz_gość

    31.01.2016, 15:52

    DOBRA ZMIANA-p.DZWONKOWSKI,p.ŻYNDA itd.Myślę i myślę,poprzednicy nie byli lepsi ale Ci, to dopiero hucpa.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx3.xxx 
  • dym 111_gość

    31.01.2016, 15:59

    zasrany most 🌉

    Zburzyć ten most i tyle nikomu do szczęścia nie jest potrzebny

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx4 
  • C>K>M

    31.01.2016, 16:03

    Przecież Kopaczowa na jesieni obiecałaby wszystko, byle tylko pozostać u władzy. A teraz powiedzmy sobie poważnie - tego mostu nikt nigdy nie wyremontuje, bo nie ma po co. Ułatwiłby życie mieszkańcom Lisewa i być może Nowego Stawu. Cienki argument na wydanie kilkudziesięciu/ kilkuset milionów. Turystów też nie przyciągnie. Jedyna realna kwestia to utrzymywanie go w stanie, który umożliwi ruch pieszy/rowerowy/ motocyklowy.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Gość _gość

    31.01.2016, 16:05

    Most

    Co to za różnica czy Tczewski czy Lisewski? Skup sie lepiej jeden z drugim na tym jak  pomóc w odbudowie tak znaczącego zabytku.

    Odpowiedz
    IP: 92.40.xx9.xx4 
  • ptak_gość

    31.01.2016, 16:10

    @@@

    nie życzę sobie aby jakiś dupek nazywał mnie wyborcę PO złodziejem i tępakiem zobaczymy jak Twój rząd zadziała i w jakim stanie zostawi gospodarkę przy tak rozrzutnym wydawaniu kasy np.rydzyk 500+ itp brawo Panie HEHE

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xxx 
  • ja_gość

    31.01.2016, 18:48

    miost

    Gościu... Ty tak oficjalnie przyznajesz się do tego, że głosowałeś na Po!!!!?? Aż mnie palec świerzbi, żeby Ci pocisnąć. No ale cóż1 Ja nie głosowałem na PO ani na żadną inną partię szkodzącą Polsce. Ale na PO?? Powinieneś się wstydzić. Pozdrawiam serdecznie..

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx3 

    hehe _gość

    31.01.2016, 19:13

    hehe

    to nie jest moj rząd - głosowałem na KUKIZA,ale jestem przekonany ze Kaczynski i Szydło nie są zlodziejami.A Ty sie tak nie irytuj-wydaje mi sie ze tylko pisanie takim językiem skłoni ludzi do myslenia:) POZDRAWIAM

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx3 

    ...._gość

    31.01.2016, 21:10

    hehe pozwól, że cię przeproszę za pislamistę, szczerze jednak wole mieć do czynienia z alkoholikami bez pojęcia o zyciu, niż z pacjentami wariatkowa. mam nadzieję, że mi darujesz nietakt.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx8.xx8 
  • maro_gość

    31.01.2016, 16:35

    most

    Pieniądze poszły do Rydzyka.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx9 
  • coco_gość

    01.02.2016, 10:12

    Nie na Rydzyka tylko za czasów peło, na niemieckie mendia w Polsce, coś koło miliarda zł. Starczyło by na most i jeszcze zostało!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • onnn_gość

    31.01.2016, 16:36

    ocena

    jedyna konkretna wladza w polsce to Monarchia , tak jak mowi Korwin

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx3 
  • onnn_gość

    31.01.2016, 16:43

    mielismy rozliczy komunistow , mielismy rozliczyc unie demokratczna , mielismy rozliczyc tuska , i tak dalej bedziemy wszystkich rozliczac od rozbiorow , czyli 300 lat wstecz

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx3 
  • _gość

    31.01.2016, 16:44

    Dalej sie zastanawiam kto glosowal na Pis , wybory byly oszukane?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx3 
  • lkjshdkjs_gość

    31.01.2016, 16:52

    ojciec dyrektor musi dostać na uczelnie ale Tczew na remont to już nie... teraz widać kto ma naród w dupie

    Odpowiedz
    IP: 89.71.xx8.xx2 
  • C>K>M

    31.01.2016, 20:03

    Jakby tak się zastanowić, to może się okazać, że osób przychylnych Radiu Maryja jest więcej, niż zainteresowanych remontem mostu, więc nie mieszałbym do tego narodu :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    31.01.2016, 16:57

    hahaha wiedzialem ze tak bedzie :P pajace z was ze dalicie sie oszukac dudzie i kaczynskiemu hahah

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • świadomy!_gość

    31.01.2016, 17:00

    Kulas załatwił, a koledzy Smolińskiego zabrali?

    Kulas całe życie poświęcił walce o kasę na most. Załatwił na I etap, były zabezpieczone na II etap. Gdzie PiS zabrał te pieniądze? Czy teraz pójdą do Rydzyka? GRATULUJE GENIUSZE GŁOSUJĄCY NA PIS!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • C>K>M

    31.01.2016, 20:05

    Naprawdę myślisz, że ktokolwiek oddając głos w ostatnich wyborach robił to myśląc o remoncie mostu ? "Co prawda z gościem A nie zgadzam się w niczym, ale wyremontuje most, z gościem B zgadzam się w 90% spraw, ale mostu nie wyremontuje, to zagłosuję na gościa A ":)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • cvb_gość

    31.01.2016, 17:01

    cvb

    Pińcet złotych na dziecko ważniejsze :D

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx7.xx0 
  • tcz45

    31.01.2016, 17:08

    manipulacja

    Dajecie się manipulować. Pieniądze będą i most zostanie wyremontowany. Czyżby to pełowiec jakiś napisał, by was skłócić...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ...._gość

    31.01.2016, 19:10

    Nie chrzań chłopie, zabrali i koniec kropka. Nie ma kasy w budżecie na obiecanki cacanki pislamskie dla tych co uwierzyli w ich kłamstwa kampanijne. Wydrapuja juz dno z garnka, a tu szast prast i okazuje sie, że deficyt pofrunął na 52mld pln, a na peowcach psy wieszali, że dymaja zadłużenie. Durny naród dał się oszwabićc i te dzieci, które dzisiaj dostana 500 na wódeczkę dla tatusia będą to spłacać do swoich prawnuków włacznie.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx8.xx8 

    _gość

    31.01.2016, 20:40

    on85

    Fajnie,że są tu jeszcze ludzie kumaci :) Większość komentarzy jak i sam artykuł jest opłaconych przez platformę. Takie akcje są organizowane w całej Polsce w celu skłócenia społeczeństwa i zmiany władzy. Jedyne co mogą robić w takiej sytuacji złodzieje których ludzie już nie chcą to propaganda i mieszanie ludziom w głowach a teraz zobacz jak będą mnie minusować sługusy niemiec :)

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx5 

    _gość

    31.01.2016, 22:41

    Założysz się tcz45? Czy tylko tak jak zwykle pie...sz?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • teraz i zawsze_gość

    31.01.2016, 17:12

    Rydzyk potrzebuje gelt na utrzymanie swojej medialnej szczujni. Same mohery nie dają już rady, żeby to imperrium biznesmena rydzyka utrzymać. Dadzą podatnicy, co tam most tczewski!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • tom_gość

    31.01.2016, 17:35

    ...

    Jaka to różnica, czy tczewski, czy lisewski.To nasz wspólny, zabytkowy most, który swoje przeszedł, wiele złego "pamięta", jeszcze więcej "widział" a najwięcej złego, pozostało mu już tylko przechodzić:-( Przykre to jest, wstydzcie się k...a jego mac.

    Odpowiedz
    IP: 66.102.xxx.xx0 
  • Jurgen

    31.01.2016, 17:55

    Skąd ta informacja ?

    Fakty,fakty ,podaj wiarygodne źródlo.... Bo domysły i manipulacje mnie nie interesuja.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ...._gość

    31.01.2016, 19:12

    Ustawa budżetowa misiu, jakbyś nie kumał co to, to jest takie cos, gdzie zapisuje sie wydatki państwa i przychody tudzież. Poniał?

    Cytuj
    IP: 83.21.xx8.xx8 

    _gość

    31.01.2016, 19:32

    To jest rozsądny pomysł. Jakiś czarno na białym oficjalny dokument proszę

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • zenon_gość

    31.01.2016, 18:15

    zburzyć i postawić nowy

    podpalić, zburzyć, resztki oddać na złom i za to co dostaniemy na pirostalu postawić nowy. 

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx8.xx3 
  • obywatel_gość

    31.01.2016, 18:23

    Nic się nie stało

    Dotacja na całkowity remont mostu może zostać przyznana po rozliczeniu obecnego zadania (remont części zabytkowej), będzie to zapewne w 2018 roku. Nie wydarzyło się nic szczególnego, wyleciało zadanie zaplanowane pod wybory przez poprzednią ekipę.

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx2.xx6 
  • aaa_gość

    31.01.2016, 18:27

    aaanonim

    Jedynym miejscem na anonimy jest kosz. Szkoda dalszych słów komentarza ...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx8 
  • justyna_gość

    31.01.2016, 19:24

    Trzeba się zabrać za most a nie wieżyczki!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • kkkkkk_gość

    31.01.2016, 19:27

    kkkkkkk

    PIS to złodzieje

    Odpowiedz
    IP: 91.152.xx7.xx9 
  • _gość

    31.01.2016, 19:30

    Dlaczego artykuł jest anominowy?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx2 
  • tczewiak_gość

    31.01.2016, 20:49

    Bo to kolejne zagrywki Platformy antyobywatelskiej... to wszystko nawet kupy się nie trzyma...

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx5 
  • tczewianin_gość

    31.01.2016, 19:42

    pusty wrzask

    Kto jest autorem tego tekstu?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx2 
  • _gość

    31.01.2016, 20:01

    Gall Anonim.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • _gość

    31.01.2016, 19:42

    PIS, love and extasy :D:D:D dziękuję tym, którzy wybrali słusznie :D:D wszystko przerzucić na 500+, żeby nie dać plany, naszym kosztem, poprzez banki i markety, wszystko naszym kosztem idzie ale muszą się z tego wywiązać. Brawo mistrzowie strategii. Teraz, by wygrać kolejne wybory, np jakaś opozycja zaproponuje na dziecko 800 zł, tak sobie palną przed wyborami, by kupić ludzi. Po zwycięstwie zaczną kombinować, np. podniosą nam podatki, zabiorą emerytom...i dadzą na cudną uczelnie :D

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx1 
  • _gość

    31.01.2016, 19:43

    Do czego służyć ma ten most.

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx3.xx2 
  • _gość

    31.01.2016, 19:48

    No to nasz poseł dba o swoje miasto brawo panie Smolinski

    Odpowiedz
    IP: 66.36.xx2.xx8 
  • jude_gość

    31.01.2016, 20:02

    dla kanali ojca drektora kasa jest dla wyzgi pod stolem jest na zabytek nie ma. ludzie i dzieci z lisewa co mieszkaja kilometr od tczewa maja 20 km objazdu. palnijcie sie w leb cepem panowie z UM. w polsce mamy rozne wznania i ze wspolnych pieniedzy nie mozna dotowac kleru. [najbogatsza instytucja na ziemi] a moze kler co dolozy do remontu mostu? taaa wezmie za zeta wyremontuje z unijnych i skasuje 200 za przejazd. awe

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • seniorka_gość

    31.01.2016, 20:09

    remont mostu

    Ten most mógł być już wyremontowany ale mamy takich rządzących w mieście i powiecie. Od starosty Mądrzejewskiego już się ciągnie trzeba sobie to przypomnieć. Obiecał też Prezydent Komorowski jak był w Tczewie i co? i P. Premier ale nic nie robili tylko obiecywali . Rozliczyć PO i znajdą się pieniądze jestem tego pewna.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx2 
  • Adamo_gość

    31.01.2016, 20:16

    Brawo naszym WYBRAŃCOM !

    Za zasługi ...za spolegliwość ... za 20 milionów ....za 500zł .....za Banki ...za ...Rady nadzorcze ...za stanowiska prezesów ... za stare mosty- chwała naszym wybrańcom posłom i senatorom . Może Frau z Berlina ...pomoże ! Ech Donek co ty zrobił -ludzie tak uwierzyli a teraz został im tylko sznur i baszty mostowe !A ty zostawił Kociewiaków z kulą u nogi !Nadzieja na lepsze w 2017 .Wiatry wieja coraz częściej !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx6 
  • Wuj_gość

    31.01.2016, 20:22

    Miał racje mówiąc że ...po wyborach będą mieli tyle do gadania co żyd w getcie...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx7 
  • on_gość

    31.01.2016, 20:30

    Ten artykuł to typowa propaganda platformy i nowoczesnej platformy. W artykule nie chodzi o most,ale o to, żeby na siłę wyśmiewać się z PIS. Ostatnie kwiki zdrajców Polski z PO.  Remont mostu nie był nawet w planach - to były tylko puste obietnice Kopaczowej.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx5 
  • zaratustra83

    31.01.2016, 20:34

    wojna o most

    Widzę że ten most II Wojnę Światową przetrwał ale wojny między poplecznikami PiS i PO może nie przetrwać. Zamiast zjednoczyć się wokół sprawy mostu, zorganizować jakąś zbiórkę, założyć fundację działającą ne jego rzecz to się żrecie jak dzikie psy. Jedyne co potraficie to się gryźć po kostkach. Most potrzebuje odbudowy a od dawna już wiadomo że to "zgoda buduje". Żryjcie się dalej i na gruzach tego mostu dalej będziecie to robić. Nic dziwnego że Polacy są wiecznie dymani z każdej strony skoro tylko kłócić się potrafią.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • stand_gość

    31.01.2016, 20:45

    Anonim

    Żenujące, że portal podaje anonimowe donosy. Oczywiście nikt tego nie sprostuje, podobnie jak z rewelacjami o zagrożeniu demokracji w Polsce i innych wyssanych z palca sensacjach.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • Gaga;gość_gość

    31.01.2016, 20:48

    most

    mamy piękny zabytek,i tego nie doceniamy,ale ktoś nam zabiera te pieniądze,panie prezydencie co pan z tym zrobi?

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx5.xx7 
  • Albert1_gość

    31.01.2016, 21:15

    most

    Pieniądz w budżecie jak praktyka dowodzi to rzecz płynna.Poseł Słomiński teraz powinien sprawę mostu dostać na kark ! Niech się wykaże.Niech namawia innych kolegów Posłów pomorskich,często jadących przez te mosty (co prawda jadą nitką kolejową,a więc bocznym mostem).Jednak mogą oglądać co nieco z okien wagonowych jadąc przecież w kierunku Warszawy.Most przecież jest wolny od walk plemiennych wśród partii -przynajmniej tu niech się dogadają.Trzeba pamiętać, że budżet budżetem ,a most historyczny przecież niszczeje w oczach (nawet poselskich).

    Odpowiedz
    IP: 37.128.xx5.xx5 
  • Antychryst_gość

    31.01.2016, 21:23

    Najważniejsze

    że będzie na patologiczne rodziny po 5 stówek, wzmocni to rodzimy przemysł spirytusowy i browarniczy (Palikot zaciera ręce), 20 melonów na Ojca Dyrektora, 180 melonów na Światowe Dni Młodzieży i ponad miliard na ogłupianie dzieci katechezą w państwowych szkołach... Zapomniałem o funduszu kościelnym 120 mln. Na kler kasa zawsze się znajdzie. Głupi naród, oj głupi.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx1 
  • ktos_gość

    31.01.2016, 21:23

    ha

    pisiory kupili was za 500 zl teraz was maja gdzies

    Odpowiedz
    IP: 90.217.xx0.xx2 
  • _gość

    31.01.2016, 22:01

    Czemu Polacy mają się troszczyć o niemiecki most?

    Kazimierz Smoliński na FB: "W tym roku trwa remont części zabytkowej mostu i dopiero po przeprojektowaniu pozostałej części zniszczonej w czasie II Wojny Światowej na wersję historyczną, której chce większość, będzie można określić koszty i wnioskować o dofinansowanie z budżetu państwa. Na obecny 2016 rok środki nie są potrzebne i nie było nawet podstawy o nie wnioskować. W przyszłorocznym budżecie państwa powinno się znaleźć dofinansowanie kolejnego etapu i zrobię wszystko, aby w budżecie Ministerstwa Infrastruktury takie środki się znalazły. Ponadto rozmawiam z Generalnym Konserwatorem Zabytków o możliwości dofinansowania remontu. Uważam też, że rząd Niemiec tez powinien wesprzeć odbudowę mostu, który na skutek agresji w 1939 r. został wysadzony."

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx9 
  • Jerzy_gość

    31.01.2016, 22:35

    No i bardzo dobrze, rozebrać most i finał.

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx5.xx5 
  • C>K>M

    31.01.2016, 22:39

    Szczerze mówiąc nie rozumiem zarzutów związanych z 500 zł na dziecko. Nawet jeżeli, w wymiarze Tczewskim odbywa się to kosztem mostu, to wreszcie mamy jakąś próbę wprowadzenia zachodniego modelu welfare state. Wielu z Was albo pracowało na Zachodzie, albo ma tam kogoś bliskiego. Tam "child benefit" jest podstawą, na to zawsze musi wystarczyć. I widać, że tam to działa i jakoś da się, budżet się nie zawala, głodni nie zjadają bezrobotnych. Tymczasem tu idzie ewidentny zarzut ze strony ekstremalnie wolnorynkowej. Ludzie po to wybrali PiS, by coś zmienił. No to zmienia. Nie będzie remontu mostu, będzie socjal. Most, chodnik czy fontanna nie wykreuje miejsc pracy, nie zarobi na przyszłe emerytury. To za PO otwieranie skwerków, fontann, obwodnic, mostów (niektórych nawet 2 razy) odbywało się kosztem koszmarnego pogorszenia jakości usług społecznych. W ten sposób Dyzma budował sobie trampolinę, która pomogła mu przeskoczyć na poziom zarobków nieosiągalny w krajowej polityce. Jego Polska 2050 nie obchodzi i nigdy nie obchodziła.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • hehe_gość

    31.01.2016, 23:40

    haha

    zalatustra przestan jeczec jest milion fundacji kazda zarabia na siebie jurek owsiak tez a sa to miliony takie same jak wydawane na urzedy.daj sie wykazac rzadzacym!!!FUNDACJA:TVN“POLSAT"NIE JESTES SAM"JUREK KOMBINATOR"JOLA OD TEGO CO NIE LUBI ALKO itd.itp-to jest wielka machina do robienia forsy praktycznie poza kontrolą!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx3 
  • grzes_gość

    01.02.2016, 04:59

    po co samorzad przejmowal od panstwa ten most i to z wielka pompom. teraz jest klopot bo w tczewie sa ludzie PO a '' rzadzi "pis

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx2 
  • e_gość

    01.02.2016, 08:00

    w Tczewie za ludzie PiS akurat

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • tczewiak_gość

    01.02.2016, 06:43

    500 zł + co zrobić z czegoś muszą wziąść no i się zacznie słowo na cały nowy rok wykreslony z budżetu

    Odpowiedz
    IP: 83.3.xx0.xx0 
  • _gość

    01.02.2016, 07:54

    hahah "wziąść" - masakra jakie tu głąby komentują :)

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • ya_gość

    01.02.2016, 08:58

    a co Niemcy po ..

    ... 70 latach maja do mostu? To niech kazdy kraj ktory kiedykolwoek nan nas najechal placi do tej pory, Smolinskiego to ladnie trzepie w tej Warszawie :)

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx9 
  • _gość

    01.02.2016, 09:26

    "Uważam też że rząd Niemiec tez powinien wesprzeć odbudowę mostu który na skutek agresji w 1939r został wysadzony"... zaczyna się kierowanie pretensji wszem i wobec... Może naw wszystkie zabytki niech się Niemcy dołożą, w końcu je zbudowali

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • lol_gość

    01.02.2016, 09:30

    Ale inteligent pisał ten artykuł. Jeden wielki bełkot, zero informacji, źródeł... A na koniec okazuje się, że remont mostu trwa nadal... Proszę tcz o weryfikowanie trochę tego co jest tu zamieszczane.

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • _gość

    01.02.2016, 10:03

    Oczywiście taka demokracja to nie demokracja, wolę wyborców należy olać; oczywiście to nie jest manipulacja tylko obiektywna opinia, oczywiście to nie jest jad tylko konstruktywna krytyka. A wszystko wg standardów PO.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • rick_gość

    01.02.2016, 10:03

    most

    KŁAMSTWA DO KWADRATU.TAK POSTĘPUJĄ ELITY WŁADZY MIENIĄCEJ SIĘ KATOLIKAMI .NAJPIERW OBIECUJĄ PÓŹNIEJ SIĘ WYCOFUJĄ I DO KAŻDEJ DECYZJI ODMOWNEJ DORABIAJĄ TEORIĘ ŻE PO ROBIŁO TAK SAMO,NIE MAJĄC INNEJ MOTYWACJI. PANIE SMOLIŃSKI KIEDY W 2000R BYŁ PAN PRZEWODNICZĄCYM RADY MIEJSKIEJ ,MÓWIŁ PAN ŻE KOŚCIÓŁ KTÓRY POWSTANIE NA OSIEDLU SUCHOSTRZYGI BĘDZIE ŁADNYM OBIEKTEM ARCHITEKTONICZNY A PO 16 LATACH NADAL STOI BARAK. TAK TEŻ BĘDZIE Z OBIETNICAMI DOTYCZĄCYMI MOSTU "LISEWSKIEGO". DLACZEGO KŁAMIECIE NIE SZANUJECIE LUDZI ,OBMAWIACIE , NIE DOTRZYMUJECIE OBIETNIC . TAK POSTĘPUJĄ LUDZIE MIENIĄCY SIĘ PRAWYMI KATOLIKAMI . GDZIE WASZA WIARA TYLKO NA POKAZ. ZAZNACZAM ŻE PiS ,PO TO NIE MOJA BAJKA. JESTM STARYM TCZEWIAKIEM I ZAWSZE SIĘ MÓWIŁO MOST LISEWSKI.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xxx 
  • _gość

    01.02.2016, 10:07

    typowa lisowska propaganda dla KOD-owców

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx2.xx5 
  • rowerzysta_gość

    01.02.2016, 10:15

    miłe spotkanie przy Moście Lisewskim...

    Za rządów poprzedniej ekipy koło mostu w Tczewie odbyło się spotkanie członków PiS-u.Złożono kwiaty przy obelisku przy Bulwarze.Kręcono film z aktywistami PiS obecnymi wtedy przy moście.Nie pamiętam nazwisk tych działaczy ale JA rozmawiałem z Panią Fotygą/była tam/ i obiecała swoją pomoc przy pozyskaniu środków na remont mostu!!!Może się Pani Fotyga teraz Wykazać i dopełnić swoich obietnic.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • xxx_gość

    01.02.2016, 10:49

    xx

    Most Lisewski.

    Odpowiedz
    IP: 46.76.xx9.xx7 
  • ALL_gość

    01.02.2016, 11:06

    Most w trakcie remontu - propagada w akcji

    Łykacze kitu w akcji na portalu tcz.pl - łykaja wszystko co im propaganda wrzuci. Na most w roku 2016 są fundusze - na remont zgodnie z planem - większa ilość pieniedzy nie spowoduje że most będzie remontowany dwa razy szybciej. (bo na co je wydać- wrzucac do Wisły, czy oklejać filary) Czy jak codziennie jesz w rodzinie bochenek chleba, to jak Ci przyniosę 5 kolejnych to też je zjesz. Nie. Tak samo z mostem, umowa podpisana na remont na 2016, pieniądze są i prace na moście się toczą. Kto nie wierzy, niech przyjedzie.  tnij.tcz.pl/?u=ad2ce2

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx7 
  • kajot551_gość

    01.02.2016, 11:24

    most

    NO PROSZE OKAZUJE SIE ZE BRAK CYKLICZNEGO REMONTU PRZEZ OSTATNIE OSIEM LAT TO WINA PISU.KIEDY ISTNIALA STOCZNIA TCZEWSKA MAJACA FACHOWCOW DOSWIADCZONYCH W PRACACH KLDEK PRZEZ STOPNIE WODNE I MOSTY NA RZECE ,TO PRACE BYLY ZLECANE W GDYNI ,BY WYKONCZYC STOCZNIE .DO TEJ PORY BRYGADA KILKUOSOBOWA MOGLA TO ZROBIC NA CACY I PO PIASKOWANIU ZAKONSERWOWAC ,POMALOWAC ,LECZ MAJAC BEZMOZGICH WLODARZY NAJLEPIEJ KRZYCZEC GDZIE KASA OD SPONSORA CZYLI PISU KTORY POZNIEJ JESZCZE BY DOCZEKAL SIE WDZIECZNOSCI OD MAFII PO PANUJACEJ NA POMORZU I JEJ UKLADY I AFERY CHOCBY AMBER GOLD BY POKRYLY REMONT MOSTU

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xxx.xx8 
  • _gość

    02.02.2016, 14:18

    a wiesz że jest coś takiego jak zamówienia publiczne? Powiat nie może wybrać sobie stoczni bo jest z Tczewa. Musi dopuścić innych oferentów i wybrać najatrakcyjniejsza ofertę, bez patrzenia się czy konkurencja oferenta będzie wykończona czy nie. Jak nie czaisz podstaw finansów publicznych to nie zabieraj głosu.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • all_gość

    01.02.2016, 11:34

    Chyba ten teks wrzucił na tcz.pl Jasiu Kulas,

    patrząc po jątrzącym stylu, i tekst "Był to niewątpliwie wielki sukces tczewskiego samorządu i Tczewa w ogóle" - to na bank Jasiu K. ale strzelił kulą w płot, oj Pani Kulas nieładnie.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx7 
  • Tczewianin_gość

    01.02.2016, 12:42

    Brawo Smoliński

    Widac, jak jest Pan ważny w tym całym rządzie!

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx2 
  • bo przyjdą sami ratować._gość

    01.02.2016, 12:55

    Ratujmy niemieckie dziedzictwo

    Prezydent Pobłocki powinien się nadymać i razem ze swoim kolegą Sławomirem Neumannem wystosować list protestacyjny. Proponuję jako alternatywne rozwiązanie zburzyć te ruiny, a gruz wysłać do Berlina.

    Odpowiedz
    IP: 91.231.xx3.xx0 
  • _gość

    01.02.2016, 16:19

    A co Berlin ma do polskiego nieudacznictwa?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • PLUSUJEMNY_gość

    01.02.2016, 12:56

    A co na to WICEMINISTER,milośnik...

    golfa i jedyny,nieustraszony łowca HERETYKÓW I SCHIZMATYKÓW "GRAUCHO" SMOLIŃSKI?!Jestem ciekawy ,czy spojrzysz Tczewiakom i Lisewiakom w oczy?Kiedy odbędzie się marsz protestacyjny klubowiczów "GAZETY POLSKIEJ"?Ale winni są Ci,którzy głosowali na to OSZOŁOMSTWO,ORAZ Ci, którzy nie głosowali wcale!

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx3.xx4 
  • _gość

    01.02.2016, 13:45

    Ty to masz nawalone pod sufitem - niewyobrażalnie!

    Cytuj
    IP: 91.231.xx3.xx0 
  • _gość

    01.02.2016, 13:52

    Trzeba wołać na ratunek Pełnomocnika d/s Wisły Mariusza Wiórka. Wielki Miro wraz z nim wybłagają Sławomira N. by ten przed obliczem Unii Europejskiej upomniał się o prawo folksdojczy do swojego mostu.

    Odpowiedz
    IP: 91.231.xx3.xx0 
  • ja_gość

    01.02.2016, 14:09

    Panie Smoliński ,Niemcy mają finansować odbudowę mostu?Pan chyba się pomylił ,na to będzie czekał Pana WSPANIAŁY kreci rząd rozwalający Polskę nocą .Wstyd !!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx0.xx3 
  • PLUSUJEMNY_gość

    01.02.2016, 14:24

    No i odezwał się wezwany do tablicy!

    Pośle Smoliński,wiceministrze , czy jesteście w stanie zrobić cokolwiek nie wywołując do tablicy Niemców?Zgodnie z twoja filozofią najpierw trzeba by Niemcom zapłaćić za wybudowanie!Takie bzdury wypowiada "prawnik"?

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx3.xx4 
  • Nie dla folksdojczy_gość

    01.02.2016, 19:10

    Nie mamy interesu w ratowaniu mostu

    Niemcy powinni przejawić choćby odrobinę chęci ratowania swojego dziedzictwa historycznego. Im jednak na tym nie zależy, bo to dziedzictwo jest śladem ich dominacji nad Europą i pokazuje, że już wtedy knuli z Rosją, by rozwijać swą zaborczą potęgę wespół z ruskimi.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx9 
  • buuu_gość

    01.02.2016, 14:55

    Jadem aż tryska

    Kochajmy mosty, tak szybko odchodzą :)))))

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx5.xx8 
  • rozsądny_gość

    01.02.2016, 16:49

    boszzzz

    Jezu kto wam pisze te bzdury!!!!???? W jaki sposób środki na most mają być zabezpieczone w budżecie na 2016 r., skoro nie jest wykonany nawet projekt przebudowy na dwa pozostałe etapy! To jest tak jakby miasto miało dać środki na nieistniejące stowarzyszenie albo na orlika zamkniętej szkoły!!!!!! O czym wy piszecie, zastanówcie się i nie róbcie ludziom wody z mózgu

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx1.xx0 
  • _gość

    01.02.2016, 17:05

    Co na to Wiórek, pełny nocnik do spraw Wisły?! Co on w ogóle robi dla Wisły? Nic nie słychać. Czyli tylko bierze pieniądze. Skandal!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • _gość

    01.02.2016, 17:31

    pis ma u mnie przepietrzone, Duda obiecal ze most zostanie odnowiony, wiec niech sie w tuli w ogon kota_byly Tczewiak

    Odpowiedz
    IP: 5.146.xx1.xx0 
  • realista tczewski_gość

    01.02.2016, 18:07

    Panu Smolińskiemu dziękujemy jest gorszym posłem od byłego już Kulasa

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • petent_gość

    01.02.2016, 19:00

    most

    spytajcie jednego z pis-orów Jaworskiego, który niedawno w TVN mówił że wszyscy tczewiacy są za nim może teraz coś mądrego powie ale wątpię, bo nigdy nic mądrego nie powiedział. Nie ma to jak pycha i gburstwo

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx2 
  • stan47.emeryt_gość

    01.02.2016, 19:30

    Smoliński - przestań się ośmieszać swoimi głupimi komentarzami.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx5 
  • Torpeda_gość

    01.02.2016, 19:51

    Plan mostu

    Trzeba było brać kasę jak dawali a nie kłócić się o głupi projekt

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx0 
  • _gość

    01.02.2016, 22:03

    Za takie sianie kłamstw TCZ.pl powinien co najmniej napisać kolejny artykuł sprostowujący. Przecież takie szczucie ludzi na siebie jest zwykłym ŚWIŃSTWEM. Kto pisze takie bredni i kto to dopuszcza bez weryfikacji? Z tego co wiem to, dziennikarz powinien potwierdzić informacje w co najmniej 2 źródłach

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx7 
  • Jurgen

    01.02.2016, 23:32

    Most rozpacza...

    Panie Janie ,w artykule który pan wyskrobał powinieneś wyrazić uczucia ubolewania ,a tym czasem wypływają z niego słowa radości...hmnnnn .Most nie jest partyjny i jest mu obojętne kto rzadzi ,kto wyłoży kasę i zgodnie ze sztuką wyremontuje.Most rozpacza z tego powodu..,Most wie ,że jest naszą spuścizną ,wspólnym dobrem !!! Most chce być piękny i użyteczny dla mieszkańców oraz przejezdnych .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Brawo..._gość

    02.02.2016, 08:53

    Chyba czas zacząć działać jak górnicy , spalić kilka opon w Warszawie rozbić parę witryn w sklepach , uzbroić się w trzonki od kilofów i moment pieniądze się znajdą... A tak na marginesie to jest kara za to że pis w naszym regionie maił małe poparcie...

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx2.xx8 
  • _gość

    02.02.2016, 09:52

    zacznijmy palenie pod oknami Jana z Kulasa. Ciekawe co na to powie .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • gosc_gość

    02.02.2016, 11:18

    most lisewski

    skoro kasa była zagwarantowana to niech się znajdzie ja bym zabrała Rydzykowi on kase ma a na remont takiego zabytku trzeba ''zebrac'

    Odpowiedz
    IP: 31.135.xx2.xx4 
  • _gość

    02.02.2016, 12:53

    Nie wiem kto pisał, ale z tego co wiem to most nie był wpisany do budżetu z prostej przyczyny: nie wiadomo ile ma kosztować po przeprojektowaniu. To są jakieś zabobony pisane przez kogoś bez pojęcia.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx3.xx9 
  • _gość

    02.02.2016, 14:37

    i nie będzie przejezdny atrakcja dla oka kiedyś sama spadnie do wody a lisewioki na łódkach będą pływać do centrum europy Tczewa

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • most_gość

    02.02.2016, 20:49

    Most

    Pewnie pieniądze na most przeznaczono dla pewnego Torunianina.

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xxx.xx2 
  • _gość

    03.02.2016, 14:37

    CZYLI JEDNAK TERRORYŚCI Z PO ZNOWU SIEJĄ ZEPSUTE ZIARNO. PRECZ Z NIMI.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx3.xx9 
  • gość_gość

    05.02.2016, 20:15

    gość

    Poco tyle oburzenia? poszło na tatę rydzyka tam jest kasa potrzebna a nie na most podziękujcie smolińskiemu i jakże jej tam fotydze

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx2 
  • marian_gość

    05.02.2016, 21:20

    Pis to kaczynski z szydlo maja razem kota oszuści i kłamcy gdzie moje 500 zl na kazde dziecko

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx5.xx4 
  • adam p._gość

    09.02.2016, 09:43

    o niczym

    Problem w tym, że jest to temat o niczym. Nie było wniosku o kasę na ten rok. Proponuję czytać i słuchać ze zrozumieniem.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • Tczewianin_gość

    15.02.2016, 14:57

    Zabytkowy most

    Potocznie mówi się że jest komuś wstyd za postępki kogoś innego. W tym przypadku wstydzić powinni się posłowie ziemi tczewskiej. Mam nadzieję że mieszkańcy Tczewa i nie tylko podziękują obu panom za ich wkład w zabranie pieniędzy na remont mostu. partyjniactwo w pełnej krasie. lepiej zanieść Rydzykowi niż mieszkańcom. W kampanii wyborczej pisiaki mówiły dużo że należy wstać z kolan. Moim zdaniem dopiero teraz rządzący znaleźli się na kolanach. Panie Smoliński i Jaworski ( ten drugi to emigrant z Włocławka zdaje się)  będziemy na spotkaniach z kiełbasą wyborczą to zapytamy się gdzie są pieniądze na remont mostu!!! Pamiętajcie każda władza przemija.

    Odpowiedz
    IP: 83.16.xx8.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.