Mandat w autobusie komunikacji miejskiej za skasowany bilet

(fot. tcz.pl)
Mandat w autobusie komunikacji miejskiej za skasowany bilet
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Kontroler firmy Rewizor, wystawił mi mandat ponieważ nie dałem mu karty miejskiej do sprawdzenia. Karta miejska jest własnością osoby do której ona należy, to ta osoba musi za kartę zapłacić gdy się zgubi, oraz ją doładowuje, kontroler nie ma prawa brać z ręki bez pytania karty i iść z nią do kasownika - to jest nie dopuszczalne, to jest taka sama sytuacja gdyby ktoś wziął moją kartę kredytową lub debetową i poszedł do bankomatu zobaczyć moje saldo. Byłem sytuacje wyjaśnić, otrzymałem odpowiedz że tak już w Tczewie będzie bo jak były przenośne czytniki to podczas kontroli jakiś gapowicz je rozwalił.

Zadam jedno pytanie do firmy Rewizor, co mnie i mieszkańców Tczewa to obchodzi?

To wy jesteście firmą i powinniście zakupić nowy czytnik, a jak was na to nie stać to zrezygnować ze świadczenia usług w Tczewie!!! Kontroler powinien bardziej pilnować takich rzeczy a nie pozwolić komuś zniszczyć, zatrudniacie ludzi nieodpowiedzialnych. Ujmę również że widziałem takie przypadki na własne oczy jak kontroler się stresował bo wziął nagle 10 kart do kasownika, i przed każdym sprawdzeniem nie wcisnął przycisku INFO na kasowniku co spowodowało wylogowanie - na dodatek chciał wstawić tym osobom mandat, i po takich sytuacjach jak ludzie mają mieć szacunek do kontrolerów? Uważam że w Tczewie firma Rewizor powinna zaprzestać świadczenia tych żenujących usług i w jej miejsce powinna wejść firma RENOMA która kontroluje bilety między innymi w Gdańsku czy Elblągu.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (47)
dodaj komentarz

  • mariusz_gość

    28.07.2015, 12:08

    teraz już RENOMA, przecież była już i też były narzekania na tą firme

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx6.xx8 
  • _gość

    28.07.2015, 16:15

    Jaka komunikacja takie kanary Dziękujemy prezydencie za uroczenie nas tym gównem

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 

    Paranoja_gość

    28.07.2015, 21:51

    *****

    Takim malkontentom zawsze będzie źle, oni żyją krytykowaniem innych

    Cytuj
    IP: 37.7.xx1.xx4 
  • tomek_gość

    28.07.2015, 12:13

    tomek

    Wiedz że nie jesteś sam , też dostałem kiedyś smieszny mandat w tej smiesznej komunikacji meteor .... nie przedłuzyłem ulgi i karta trafiła na czarną liste , pech chciał że nie miałem kasy na bilet papierowy a autobus już ruszyl i nie mogłem wysiąśc a kontroler nie pozwolił wysiąść na nastepnym przystanku - karta nie powinna być blokowana tylko powinna zostać naliczona opłata jak za bilet normalny .... no ale cóż mieszkamy tylko w Polsce , kraj wspaniały ludzie ku**y

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx2 
  • edi_gość

    28.07.2015, 13:05

    wlazłeś bez ważnego biletu czy też karty to mandat się należy jak najbardziej i nie mieszaj w to polski całej bo jesteś zwykłym gapowiczem

    Cytuj
    IP: 87.205.xx6.xx8 

    _gość

    28.07.2015, 14:11

    Też jestem zdania, że nie powinni od razu blokować karty, tylko pobierać w takim przypadku kwotę za bilet normalny. Pieniądze na karcie są, a nie można z nich opłacić przejazdu, jest się zmuszonym kupować osobny bilet.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx6.xx4 

    _gość

    28.07.2015, 15:18

    Szukał żeby złapać gapowicza w końcu oni z tego żyją. Ale jakby był w porządku to by pozwolił wysiąść na następnym przystanku.

    Cytuj
    IP: 95.41.xx8.xx7 

    Stan_gość

    28.07.2015, 22:52

    To państwo istniejące w teorii to taka firma krzak

    wyspecjalizowane w zarabianiu na pułapkach które samo zastawia na swoich 'własnych' obywateli. Proponuję zgłosić organom ścigania doprowadzenie Cię do niekorzystnego zarządzania Twoim majątkiem. Podmiot wystawiający 'mandat' zrobił to pomimo tego że dysponował wpłaconymi przez Ciebie wcześniej środkami i mógł z nich bez przeszkód potrącić kwotę stosowną do Twojej aktualnej sytuacji którą doskonale znał - co potwierdził poprzez umieszczenie karty na 'czarnej liście'.

    Cytuj
    IP: 87.204.xx3.xx9 
  • gość_gość

    28.07.2015, 12:14

    znać swoje prawa

    przede wszystkim BRAWO - karta jest Twoją własnością i nikt nie ma prawa jej od Pana czy Pani zabrać. To kontroler musi mieć odpowiednie instrumenty, żeby przeprowadzić kontrole to jest w jego interesie....... Podobna sytuacja jest przy zakupię biletu u kierowcy w formie paragonu gdzie wielokrotnie miałem taką sytuację, że kontroler mi ten paragon podarł - a tak naprawdę jest to moja własność zakupiona za pieniądze i kontroler nie ma prawa mi jej zniszczyć - TAKA JEST PRAWDA, nie dajmy sobą pomiatać !!!

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx9.xx8 
  • Paranoja_gość

    28.07.2015, 21:46

    interes klienta

    W interesie jadącego jest udowodnić kontrolerowi, że zapłacił za przejazd. Wystarczy podejść z kartą do czytnika, ale po co, nie? Fajnie jest się postawić kontrolerowi, bo przecież wtedy wydajesz się taki ważny, czy nie?

    Cytuj
    IP: 37.7.xx1.xx4 

    lgh_gość

    28.07.2015, 22:48

    Oczywiście, racją jest, że czytnik jest podstawowym narzędziem pracy kontrolera. Nikt na to nie zwraca uwagi. Idąc do dentysty oczywistym jest, że nie pożycza od nas chusteczki, a idąc do szewca ten nie pożycza od nas młotka, no nie? Nie ma narzędzi, nie ma jak wykonać pracy. Mandat nie powinien być wystawiony, bo możliwość rejestracji mandatu powinna być przede wszystkim na czytniku. I kropka.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx1.xx3 

    _gość

    30.07.2015, 01:52

    paragraf 2 punkt 2regulaminu transportu zbiorowego w Tczewie mowi "Pasażerowi nie wolno udostępniać skasowanego biletu lub Karty Miejskiej innej osobie." w regulaminie nie ma mowy o tym ze kontroler ma takie prawo zabrac nam ta karte

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • monia_gość

    28.07.2015, 12:16

    popieram, mnie też denerwuje jak wstrętne oprychy biorą w swoje łapy moją karte. ostatnio spotkała mnie sytuacja gdzie kontroler wziął kilka kart od pasażerów siedzących z tyłu autobusu, sprawdził wrócił na tył i oddawał wymieniając nazwiska. szczyt!! też mogłam to gdzieś zgłosić

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx0 
  • ###_gość

    28.07.2015, 22:40

    Monia

    W takim razie powinnaś też oburzać się, gdy w przychodni wywołuje Cię lekarz! Jak on śmie wymawiać publicznie twoje imię i nazwisko!

    Cytuj
    IP: 37.7.xx1.xx4 
  • eru_gość

    28.07.2015, 12:48

    renomy byście nie chcieli

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx9.xx2 
  • Alex_gość

    28.07.2015, 13:01

    żenada

    dziś pani kontrolerka do pracy ubrała się jak do dyskoteki i podczas kontroli pasażerów żuła gumę w sposób dość ostentacyjny.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx1 
  • _gość

    28.07.2015, 13:15

    Karta zawiera dane osobowe właściciela. Przed jej oddaniem wystarczy poprosić o okazanie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych. W przypadku braku upoważnienia napisać skargę do GIODO.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • errrr_gość

    28.07.2015, 14:19

    to nie dowod osobisty

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx9.xx2 
  • Robike_gość

    28.07.2015, 14:31

    W żadnym wypadku bym nie wsiadł do takiej komunikacji i nie wsiadam. Korzystam z nóg, roweru lub auta. Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z przewoźnikiem

    Odpowiedz
    IP: 82.145.xx0.xx0 
  • _gość

    28.07.2015, 15:16

    Chyba ich pogięło dawać kartę kontrolerowi albo mandat. Niech się skupią na łapaniu tych co biletu nie mają. Ilu takich jeździ bez karty i biletu....

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx8.xx7 
  • _gość

    07.08.2015, 16:00

    a wiesz ilu jażdzi z kartą i jej nie kasuje,a potem zdziwienie bo ja zapomniałem....wiem bo dojeżdżam i widzę....

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx2 
  • tedi_gość

    28.07.2015, 16:40

    gapowicze-złodzieje

    gapowicz jest złodziejem,a żaden złodziej nie lubi kontroli!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx4 
  • gość_gość

    28.07.2015, 20:36

    masz racje gapowicz to złodziej i takiego trzeba karać

    Cytuj
    IP: 87.205.xx6.xx8 
  • pasazer_gość

    28.07.2015, 16:47

    mandaty

    Miałem w tczewskiej komunikacji przypadek ,że wsiadłem do autobusu całkiem z tyłu i najbliższy czytnik do karty miejskiej był zepsuty więc podchodzę do tego z przodu a kontrolerzy zachodzą mi drogę i proszą o pokazanie biletu na co ja mówię im o zepsutym czytniku i ,że chciałem przybić kartę na tym czytniku z przodu autobusu a pani kontrolerka mówi mi ,że to mnie nie usprawiedliwia i ,że powinienem wsiąść do autobusu przednimi drzwiami i od razu kasować kartę. Wszystko pięknie tylko niby skąd miałem wiedzieć że czytnik z tyłu jest zepsuty. Dostałem mandat i nie zamierzam go płacić bo nie widzę tu mojej winy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • _gość

    28.07.2015, 18:10

    WSZYSTKIE CZYTNIKI JEDEN GAPOWICZ ROZWALIŁ???

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • RR_gość

    28.07.2015, 19:12

    Ja kartę pokazuję z daleka-kiwają głową i idą dale

    Pamiętam sytuację gdy kobieta ze Starogardu wsiadła i miała kupiony bilet w tych złodziejskich automatach (nie wydających reszty) wsiadła z wózkiem i skasowała bilet. A tu kontrola. Ona podaje bilet i wrzawa że nie ma biletu na wózek - ona zdziwiona bo widocznie w innych miastach nie trzeba płacić osobno za wózek. Kontroler kazał jej czytać regulamin przejazdu (wielki plakat zapisany maczkiem) i znalazł punkt o opłatach za wózki.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx7 
  • X2_gość

    28.07.2015, 19:14

    Durne karty miejscie

    Durne karty miejscie - czemu nie ma biletów miesięcznych? Dlaczego ta durna karta ma moje zdjęcie i dane? Kolejna inwigilacja? Dlaczego jadąc z matką nie mogę skasować x2 osoby na jedną kartę? W końcu już zapłaciłem za te przejazdy....

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx7 
  • haha_gość

    28.07.2015, 22:12

    %%%%

    Kolejna inwigilacja? Cierpisz na manię prześladowczą? :D

    Cytuj
    IP: 37.7.xx1.xx4 

    Kmicic_gość

    29.07.2015, 16:23

    Znaja twoje dane...

    wiedzą jaka trasa jeździsz i o których godzinach. Jakie miejsca odwiedzasz, kiedy nie jeździsz bo masz urlop. Jak na razie. W przypadku rozszerzenia systemu o trójmiasto będą znali wszystkie drogi którymi się poruszasz . Oczywiście znają również twój PESEL więc i kredyt mogą wziąć w jakimś Proviedencie

    Cytuj
    IP: 153.19.xx8.xx2 
  • ziom_gość

    28.07.2015, 19:59

    21 wiek

    A kiedy będzie można w końcu doładować te karty przez internet ? Dawno temu obiecywane i nadal nic !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xxx 
  • absurdy_gość

    28.07.2015, 20:41

    Nie dla meteora

    W głowie się nie mieści.Mandat za zepsuty krążownik.mandat za nieudostępnione karty.Mandat za brak czytnika przez kontrolera.A już ogóle odbieranie uczciwych ludzi za zlodziei i gapowiczow.Kasa na karcie jest i dodatkowo należy bilet zakupić lub wiedzieć ze czytniki są nieczynne lub ze karta akurat się rozmagnetyzowala .Paranoja.A mandatu za syf smród i brak klimatyzacji w "autobusach"- wrakach to nie można wystawić?

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx3.xx7 
  • Gość_gość

    28.07.2015, 22:06

    ***

    Wiele razy jechałam autobusem, gdzie wszystkie czytniki były nieczynne i nikt nie wymagał od jadących zakupienia biletu, więc nie przesadzaj człowieku

    Cytuj
    IP: 37.7.xx1.xx4 

    ```_gość

    28.07.2015, 22:26

    ^^^^^

    Wiele razy jechałam autobusem, w którym czytniki były nieczynne i nie trzeba było kupować biletu, gdy miało się kartę miejską

    Cytuj
    IP: 37.7.xx1.xx4 
  • Paranoja_gość

    28.07.2015, 21:34

    mandat

    Nie pozwoliłeś sprawdzić karty- nie ma dowodu na to, że zapłaciłeś za przejazd, więc  mandat się należał. Skoro nie chciałeś dać mu karty do ręki, trzeba było samemu podejść do czytnika z kontrolerem. Można? Można, wystarczy odrobina dobrej woli, ale nieee, tu przecież chodzi o to, żeby się postawić, pokazać, jaki to jestem ważniak! Bufonada i tyle!

    Odpowiedz
    IP: 37.7.xx1.xx4 
  • pomyśl trochę_gość

    29.07.2015, 02:35

    ludzie nie maja obowiązku udowadniać, ze skasowali bilet :/ kontrolerzy są od tego by to sprawdzić, po prostu nie są przygotowani do pracy, to tak jakby oczekiwać od sprzątaczki by zamiotła podłogę, ale nie dając jej tej miotły itd albo ktoś poważnie podchodzi do swojej pracy i wyposaża pracowników w odpowiedni sprzęt albo liczy na to ze uda mu się wyłudzić mandaty tak jak to robi ta firma

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    ania_gość

    29.07.2015, 08:56

    popieram wypowiedź. Ludzie z Tczewa, a zachowują się jakby byli gwiazdami TVN i mieszkali co najmniej w Warszawie. Trochę pokory ! kontroler jest po to - by sprawdzać bilet, a ten kto go nie ma/ nie da- dostaje mandat. Proste!

    Cytuj
    IP: 80.50.xx5.xxx 
  • tczew_gość

    28.07.2015, 21:58

    to ci dziadostwo

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx4 
  • tczew_gość

    28.07.2015, 21:59

    a gdzie czytniki kolesie

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx4 
  • Marta_gość

    28.07.2015, 22:02

    Popieram i sama bylam swiadkiem takich sytuacji, kiedy kontroler po zebraniu kilkunastu kart naraz krzuczal na glos nazwiska osob w celu odebrania kart... Zachowanie niedopuszczane! Pozatym: SPRAWDZAJCIE RODZAJ BILETU PRZY ZAKUPIE U KIEROWCY !! Wiele razy juz mi sie zdarzylo, ze kierowca zamiast normalnego dawal mi ulgowy, mimo zaplaty za normalny, a kiedy powiedzialam, że chcialabym bilet za jaki zaplacilam, to z wielką łaską wydal poprawny bilet . Kierowcy chyba uwazaja nas za glupkow sądząc, że ludzie tego nie zauważą i zgarna troche kasy dla siebie! Na linii 50 sa czesto ci sami, i też zdarzyly sie (specjalne) pomylki.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx2 
  • _gość

    28.07.2015, 22:55

    Ta firma to sam syf...biorą ludzi do pracy bez wychowania i jakiegokolwiek szacunku do ludzi...czekając czasami na przystanku już nie raz można było zauważyć idiotyczne ich zachowanie..poprostu PATOLOGIA!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • _gość

    28.07.2015, 23:58

    Ta cała komunikacja miejska i kontroler to jedno wielkie gówno. Prezydent ma w d^pie mieszkańców bo gdy mówiliśmy że nie chemy meteora to i tak go wybrał a podobno prowadzi rozmowy z Tczewianami i mieszka nam się lepiej. Może jemu bo mi nie. Dobrze że niedługo znikam z tego miasta gdzie mieszkańca ma się w poważaniu.

    Odpowiedz
    IP: 37.152.xx8.xx8 
  • lux_gość

    29.07.2015, 09:45

    Jeny po przeczytaniu tych opinii cieszę się, iż nie korzystam z jazd Kometą. Swoją drogą narzekacie, że dostaliście mandat za jakieś pierdoły. No ale jak gościu wystawia mandat to ma przecież jakieś wasze dane które na nim wpisuje. Skąd je ma ? Czy naprawdę dajecie takiemu tumanowi jakiś dokument potwierdzający tożsamość ? Mam nadzieje, że nie.

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • ziomal z tczewa_gość

    29.07.2015, 16:16

    kONTROLER

    Czy ktoś w miescie Tczewie widział porządnego kontrolera w autobusie naszek komunikacji miejskiej ,chyba nie .Mam pytanie do prezydenta czy kanar ma prawo jechać autobusem i dokonywać kontroli bez skasowanego biletu (pare razy widziałem jak wsiadało 3 kanarów ,jeden udawał ze kasuje a reszta do roboty ,łapac gapowiczow ),po mojej interwencji na następnym przystanku szybka szpula z autobusu . Z tego co się dowiedziałem to kontroli powinni dokonywać jak autobus stoi na przystanku ,a kiedy rusza to placa za bilecik i dokonują kontroli , chyba ze prezydent TCZEWA stawia . Prosil bym o komentarz w telewizji tetka .

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx9 
  • Rogi

    29.07.2015, 23:17

    Krótko z tymi burakami.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • fred_gość

    01.08.2015, 23:06

    Bydło a nie kontrolerzy.

    Odpowiedz
    IP: 193.227.xx3.xx1 
  • Ja_gość

    04.08.2015, 09:59

    Kontrola

    Witam, miałem taką sytuację w autobusie nr 3 skasowałem kartę usiadłem z tyłu no i kontrola oki roxzumiem ale koleś wziął kartę i jeden czytnik nie działa drugi tez nie tylko ten obok kierowcy, no to poszedł tam. Chcę wysiadać a gościa nie ma bo to sobota i ludzi full w autobusie a on nie może przejść do mnie żeby mi ją oddać wysiadłem dwa przystanki dalej. Więcej karty do ręki nie dam jak nie będą mieli czytników. to jam się prosić o jej zwrot. To kpina. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 213.199.xx1.xxx 
  • Gostek_gość

    07.03.2018, 05:45

    Karta miejska regulamin

    Karta miejska nie jest własnością osoby posiadającej. Tylko wyłącznie miasta tczew. Owszem są to środki twoje ze zdjęciem i tyle. I jest tak samo traktowane jak bilet papierowy tylko elektroniczny. Kontroler przypadku nie posiadania mobilnego sprzętu, lub awari tego sprzetu ma prawo sprawdzić bilet na kasowniku stacjonarnym . I nawet jest to opisane w regulaminie karty miejskiej. Więc ludzie czytajcie przepisy a nie bzdury piszecie w komentarzach.!!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.