Bez skrupułów przejechał psa

Mgła utrudnia sytuację na drogach (fot. tcz.pl)
Bez skrupułów przejechał psa
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
22. stycznia 2014 r. około godz. 19:00 przy ul. Jagiellońskiej / blisko Atrium samochód sadystycznie przejechał rudego psa przechodzącego przez ulicę, blisko przejścia dla pieszych. Kierowca samochodu osobowego jadący w stronę Starego Miasta widział z co najmniej 50 m. wchodzącego na jezdnie psa. Przejechał zwierzę w momencie gdy ten przebiegł prawie cała szerokość ulicy, bo do pobocza zostało mu około 30 cm.

Zabójca ten dzisiaj wjechał na psa, a za jakiś czas przejedzie wasze dziecko. Bo to nie-człowiek a sadystyczna bestia. Jeżeli z nim mieszkacie, pracujecie lub się kumplujecie to uważajcie. Jakiekolwiek dziecko nie powinno zostawać z nim sam na sam. Po przejechaniu psa od auta odleciał zderzak lub tablica rejestracyjna.

Świadkiem tego szokującego zdarzenia była Pani, która jeszcze nigdy nie spotkała tak okrutnego człowieka.
Sprawa jest w toku.

Jeżeli jest jeszcze ktoś kto widział ten wypadek i tego zwyrodnialca proszę o kontakt 509 620 248

Nie przechodźcie obojętnie wobec takiego okrucieństwa. Miejcie odwagę się temu przeciwstawić

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (124)
dodaj komentarz

  • kociol._gość

    03.02.2014, 18:31

    Niech kierowca, poczuje taki ból jak ten psiak.

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx5.xx7 
  • Marcin_gość

    03.02.2014, 20:45

    psi los

    wszyscy chcą psy i koty ratować i więcej emocji wywołuje potrącony pies niż obojętność wobec krzywdy drugiego człowieka... Odłowiony kundel czy kot powinien być niestety humanitarnie uśpiony. Niestety wegetacja w zapchlonym kojcu dumnie zwanego Azylu to jest mniej ludzkie niż pozbawienie cierpień z powodu samotności, strachu, chorób i bezpańskości. Na posiadanie zwierzęcia powinno się wyrobić conajmniej pozwolenie z analizą profilu psychologicznego. Nie każdy może opiekować się zwierzęciem. Zakaz męki biednych zwierząt w blokach na 40m2 też powienien być wprowadzony. Bernardyn na 3 piętrze 2 pokojowego mieszkania... do niedawna widok znany z bloku przy Armii Krajowej, czy ten właściciel już nieżyjącego psa był w pełni świadomy jakie cierpienie miał ten biedny zwierzak? Może miał miskę i rękę pana ale jego kręgosłup i biodra karę.

    Cytuj
    IP: 46.205.xxx.xx7 

    Agnieha_gość

    04.02.2014, 19:33

    za duzo pszerzywacie

    jeden pies w tom czy w tamtom, nikogo to nie ophodzi. dobze rze go pszejehau pszynajmniej nie pogryzie kogos na miescie i nie zarazi wscieklizno, i tag zuapal by go jakis chycel

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx0 

    lamasterium_gość

    07.02.2014, 09:17

    wścieklizna

    Gorsza zaraźliwa choroba od wścieklizny jest głupota. Przenoszona z człowieka do człowieka w genach i wychowaniu. I to powinno się tępić od narodzin a starszych pozamykać aby głupotę nie płodzili. Przynajmniej by się takich bzdur nie czytało.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx1 
  • luc_gość

    03.02.2014, 18:35

    Właściciel psa powinien się cieszyć że kierowca nie chce kasy za połamany zderzak. Z tego co wiem to w mieście psa wyprowadzamy na smyczy i w kagańcu , więc gdzie był właściciel.

    Odpowiedz
    IP: 92.234.xx3.xx8 
  • _gość

    03.02.2014, 18:48

    JAK DZIECKO PUJDZIE BEZ OPIEKI TO TEZ MOZE ROZJECHAC POMYŚL ZANIM COS POWIESZ

    Cytuj
    IP: 79.186.xx5.xx7 

    ToMmek

    03.02.2014, 18:52

    Czasem warto pomyśleć i pamiętać, że niektóre psy nie mają właścicieli :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    __gość

    03.02.2014, 19:58

    Co wy psa do dziecka porównujecie? Kompletnie się niektórym w d**ach poprzewracało na punkcie tych kuposrajów. Skąd taka pewność, że ten kierowca specjalnie tego psa przejechał? Jeśli nawet nie zależało mu na życiu tego zwierzaka, to na pewno nie chciałby uszkodzić sobie auta. Celowość tego działania jest wobec tego mocno wątpliwa.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3 

    tczewianin_gość

    04.02.2014, 05:36

    .....

    Może i nie chciał go zabić, może nie widział ale ja zatrzymałbym auto i sprawdził co się stało. Mogło to być potrącone Twoje dziecko!!!!!!!!!!!!! KRETYNIE!!!! Tak jesteś kretynem bo martwisz się o auto a nie co komuś mogło się stać!!!!

    Cytuj
    IP: 195.33.xx4.xx0 

    __gość

    04.02.2014, 08:24

    Pies to nie "ktoś", przestańcie w końcu personifikować zwierzęta.

    Cytuj
    IP: 81.210.xx6.xx8 

    Kolo_gość

    04.02.2014, 11:38

    IP: 109.207.xx5.xx3

    "IP: 109.207.xx5.xx3" Skoro według Ciebie psy to "kuposraje" to kim Ty jesteś? Jeśli nie wydalasz =masz "obieg zamknięty" i trawisz swoje kup_y więc kim jesteś dopowiedz sobie sam.

    Cytuj
    IP: 79.190.xx7.xx5 

    _gość

    04.02.2014, 14:18

    Do humanisty i etyka ~ luc_gość. Czy za to, że debil właściciel nie prowadził psa na smyczy, albo nie zamknął go na podwórku, inny debil sadysta, zwyrodnialec ma tego psa z premedytacją przejechać/zabić? Ten pies w niczym nie zawinił. nie jego wina, że jego właściciel jest bezmyślnym idiotą i nie jego wina, że przechodzą przez jezdnię trafił na psychopatę - zwyrodnialca. Widać, że temu psychopacie już puściły więzy i niedługo stanie się psychopatycznym socjopatą. Mordowanie z premedytacją psa i to przejeżdżając go autem (pewnie czerpał z tego przyjemność), nie jest w naszej kulturze społecznie akceptowane i jeśli ktoś jednak nie może się powstrzymać i morduje niewinne zwierzę w taki sposób, to znaczy że puściły mu więzy i na tym nie skończy. Jeśli go w ogóle złapią i jeśli w ogóle dojdzie do procesu, to sędzia/sędzina zachowa się prawdopodobnie, jak większość sędziów w Polsce w takich sprawach, czyli zbagatelizuje to całkowicie i gościa puszczą do domu, żeby mógł dalej męczyć zwierzęta, a może później (jak mu to przestanie wystarczać) nawet i ludzi.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    IP: 79.190.xx7.xx5_gość

    04.02.2014, 22:20

    "IP: 79.190.xx7.xx5" Jestem kimś kto ma już dość psich kup na każdym chodniku. Kimś kto ma już dość tego, że idąc przez miasto (szczególnie wiosną) musi znosić fetor rozkładających się psich kup i uważać gdzie stawia kroki. Dlatego tak właśnie kojarzę miejskie psy, jako KUPOSRAJE. Uważam że psa można sobie trzymać na wsi, a nie w mieście, gdzie po prostu przeszkadzają, a same psy często w mieście też nie mają odpowiednich warunków, ewentualnie jeśli ktoś ma dom z ogrodem. I w nosie mam, że pies nie jest temu winien, że go ludzie w mieście trzymają. A ja owszem również wydalam z siebie kał, ale robię to w przystosowanych dla CZŁOWIEKA warunkach, nie sram na chodnik czy trawnik, sąsiadowi pod oknem czy klatką, tylko kulturalnie w toalecie. Potem spuszczam wodę i więcej nikomu moja kupa nie przeszkadza.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3 

    _gość

    05.02.2014, 11:43

    Do ~ IP: 79.190.xx7.xx5_gość. Trochę się zgubiłam czytając twój komentarz o KUPOSRAJACH. Czy chcesz przez to powiedzieć, że należy psy mordować przejeżdżając je autami, dlatego że nie potrafią zrobić kupy w ubikacji i podetrzeć sobie tyłka kulturalnie tak, jak ty? A jeśli np z jakiegoś powodu zawali się jakiś budynek i w gruzach będą się znajdowali przywalenie ludzie i będą potrzebne psy specjalnie wyszkolone do szukania ludzi po gruzami, to wydasz pozwolenie na wpuszczenie takiego psa do miasta, czy nie? A może niech piesek znajdzie ludzi po gruzami, a potem go przejdźmy samochodem, bo nie potrafi zesrać się do muszli klozetowej, tak jak ty? Czy może, żeby uniknąć konieczności wpuszczania psów do miasta (zgodnie z tokiem twego rozumowania, niech srają na wsi), należałoby wydać zakaz budynkom w miastach zawalania się i wydać nakaz zawalania się tylko budynkom na wsi? To samo, jeśli potrzebny byłby piesek policyjny, żeby odszukać np mordercę i ten morderca zabiłby w mieście i ukrywałby się też w mieście, to czy pozwolić psu odszukać tego bandytę, a potem go rozjechać autem, bo nie robi kupy do muszli w ubikacji, jak każdy porządny człowiek? A może zakazać mordercom mordowania w miastach i niech mordują na wsi, bo na wsi psy mogą srać gdzie popadnie? Albo można byłoby wydać nakaz używania mózgu zanim się napisze głupi i nieprzemyślany komentarz, taki jak twój?

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    Kolo_gość

    05.02.2014, 14:19

    IP: 79.190.xx7.xx5

    IP: 79.190.xx7.xx5_gość "Jestem kimś kto ma już dość psich kup na każdym chodniku." W takim razie piętnuj tych, którzy nie sprzątają a nie obwiniaj zwierząt za zachowanie ich właścicieli". Biedne, zziębnięte zimą gołąbki na Pl.Hallera pewnie dokarmiasz a z.a.s.r.a.n.e przez nie chodniki to Ci już nie przeszkadzają?

    Cytuj
    IP: 79.190.xx7.xx5 

    _gość

    10.02.2014, 21:59

    IP: 213.17.xx8.xx5 Dyskusja z wami jest bezsensu. Ja nigdzie nie napisałem, że trzeba psy rozjeżdżać. Nie uważam zabijania czegokolwiek czy kogokolwiek za prawidłowe. Porąbało Cię kobieto/dziewczyno, czy ktoś kto nie lubi psów w mieście musi zaraz być takim okrutnikiem i praktycznie mordercą? To była moja odpowiedź na pytanie do mnie zawarte w jednym z wcześniejszych komentarzy, o to kim jestem ja skoro psy nazywam kuposrajami. Odpowiedziałem więc, dlaczego mi się tak kojarzą. Ty jakimś cudem sprytnie sobie między wierszami doczytałaś, że pozabijałbym wszystkie psy, bo nie potrafią korzystać z toalety. No po prostu brawo. I jeszcze na koniec śmiesz zwracać mi uwagę, że nie przemyślałem swojego komentarza. Ty za to koleżanko nad swoim chyba za długo myślałaś, bo żeś nawymyślała... trochę za dużo. Tych historii z zawalonymi budynkami, to już nawet komentować nie warto.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • Karolina_gość

    03.02.2014, 18:44

    Morderca

    Powinna spotkać go taka sama kara, niech poczuje jaki to ból!!

    Odpowiedz
    IP: 89.71.xx4.xx4 
  • Jaaa_gość

    03.02.2014, 18:45

    Debil

    Jak kur... można być takim debilem niech zginię w pierdlu : / -,-

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • frania_gość

    03.02.2014, 18:47

    Pan nie przejechał psa specjalnie. Tak się dzieje kiedy psy biegają po mieście bez opieki. To tak samo jak by pozostawić dziecko na placu zabaw bez opieki i kiedy stanie się krzywda winić innych.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx9 
  • sasanka_gość

    03.02.2014, 19:04

    To, że jest bezpański to nie znaczy by go przejeżdżać, Dlaczego się chociaż nie zatrzymał, bałwan i tyle. Serce ma z kamienia i zero sumienia.

    Cytuj
    IP: 164.126.xx4.xx3 

    Karolina_gość

    03.02.2014, 23:36

    Świadek

    Jest świadek, więc ta Pani na własne oczy widziała jak to się stało..

    Cytuj
    IP: 89.71.xx4.xx4 

    _gość

    03.02.2014, 23:49

    ten pszenno- buraczany typ to żaden pan; z dziada folwarcznego nigdy nie będzie pana!!

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xxx 

    _gość

    04.02.2014, 07:21

    Skoro piszą z opini świadków, że widział psa i z premedytacja przejechał, to jak nie przejechał specjalnie? Pewnie miał taką samą opinię jak pan wyżej, że jednego KUPOSRAJA mniej.... żal mi was ludzie.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx1 

    __gość

    04.02.2014, 22:25

    O przepraszam bardzo, nigdzie nie napisałem, że popieram specjalne przejechanie psa-kuposraja i że dzięki temu jednego takiego mniej. Wyraziłem jedynie zwątpienie w celowość rozjechania czegokolwiek, łącznie z psem. Moja opinia na temat psów w mieście jest prosta, nie powinno ich po prostu być i już, nie znaczy to jednak, że te co są bym pozabijał, dajcie spokój.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • XL_gość

    03.02.2014, 18:50

    durnie

    To Wy jesteście chorzy, ludzie. Pies powinien być na smyczy, to jedno, drugie to ten rudzielec z Rokickiej co się błąkał tam cały czas, i znam 2 osoby którym przez niego właśnie psy wpadły pod auta. Po 3, jeżeli kierowca spowodowałby jakąkolwiek kolizję to on zostałby ukarany, pomimo obecności psa, w dodatku nie dostałby żadnego zwrotu na pokrycie szkód. Kobiety, zróbcie prawo jazdy a wtedy wypowiadajcie się na takie tematy

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx1 
  • rudy..._gość

    03.02.2014, 19:57

    Jeśli to ten rudy kundel,o którym myślę to zgadzam się. Od dawna biega po osiedlu mimo próśb skierowanych do właścicielki,która trzymała go na klatce z tego co się dowiedziałam. Przez niego mój pies wpadł pod samochód i zdechł. Widocznie mu się należało ;) Poza tym moim zdaniem wypowiadanie się o tym co się wydarzyło nie ma sensu,jeśli nie było się tego świadkiem. Celowe potrącenie ? Może wcale nie miał zamiaru go potrącić ?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx4 

    Tczewianin_gość

    04.02.2014, 05:33

    .....

    Może i nie chciał go zabić, może nie widział ale ja zatrzymałbym auto i sprawdził co się stało. Mogło to być potrącone Twoje dziecko!!!!!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 195.33.xx4.xx0 
  • Gosc_gość

    03.02.2014, 18:51

    oo

    Do paki na trzy dni lub wiecej, niech zrobia mu z d**y wiadro. Wtedy moze sie nauczy

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx0.xx9 
  • zszokowana głupotą innych_gość

    03.02.2014, 18:54

    jak można myśleć w takiej sytuacji o zderzaku???? pies to żywe stworzenie! odczuwa ból i cierpi! Ludzie nie bądźmy okrutni i obojętni na krzywdę jaka dzieje się zwierzętom!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx5 
  • S A S A N K A_gość

    03.02.2014, 18:58

    Co za gnojek, brak słów na takich wrednych ludzi. Nie mogę zrozumieć takiego zachowania, dla takich osób nie powinno być litości. Zwierzęta mogą liczyć tylko na naszą łaskę a człowiek jak ma zły humor to się na nich wyżywa. Bóg dał ludziom rozum ale jak widać niektórzy go nie mają. Sama buduję domki dla bezdomnych kotów i je codziennie dokarmiam, podgrzewam każdego dnia mleko by przetrwały zimę ale i też latem nie zapominam o nich, żal mi wszystkich zwierzaków a jeśli ktoś tak postępuje w okrutny sposób jak PAN I WŁADCA powyżej to nie nadaje się do życia w społeczeństwie, kto wie może innym razem przejedzie, pobiję dziecko lub starszą osobę.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx4.xx3 
  • gosc_gość

    03.02.2014, 19:04

    Zwariowaliście do reszty? Teraz na drogach są trudne warunki i gwałtowne zatrzymywanie się grozi wielkim nieszczęsciem. Jakby z naprzeciwka jechał jakiś samochód i kierowca "sadystyczna bestia" zacząłby się zatrzymywać mogłby wpaść w poślizg i narobić większej masakry. Przejechanie psa to nic takiego chociaż sam jestem miłośnikiem zwierząt, na ludziach zależy mi bardziej.

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx1.xx5 
  • ddd_gość

    05.02.2014, 08:39

    w jkońcu jeden sensowny komentarz

    no i widać że kierowca, a co do psa to wina właściciela tego psa, i to właściciel powinien zapłacić odszkodowanie za zniszczony samochód. Co nie zmienia faktu że szkoda pieska.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • _gość

    03.02.2014, 19:05

    co za gej

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx5 
  • _gość

    03.02.2014, 19:10

    tacy ,,polacy:- podli,wredni, mali moralnie, bez uczuć, w czasie wojny donosili na sąsiadów gestapo i podpalali stodołę w Jedwabnem...,,Naród wspaniały, ale ludzie kur..wy"- marszałek Piłsudski; ten kierowca to klasyczny ,,polak"...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xxx 
  • maga_gość

    03.02.2014, 19:12

    piesek problem

    Czepiacie się, że piesek biegał sam po ulicy, a może było tak, że panciowi się piesek znudził i kopa z domu? Mało się słyszy, że się pieska komuś podrzuca albo do drzewa w lesie przywiązują, bo piesek był fajny jak był mały a jak urósł to się go trzeba pozbyć co nie?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • x_gość

    03.02.2014, 19:13

    x

    Kurde ludzie....może nie zauważył, może uznał, że lepiej nie kombinować, nie wiem nie znam się więc nie oskarżał

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xxx 
  • _gość

    15.02.2014, 19:36

    MOŻE, MOŻE...MOŻE DEBILNY GAPA, MOŻE PIJAK ALBO ĆPUN NIGDY NIE POWINIEN MIEĆ PRAWA JAZDY...

    Cytuj
    IP: 83.238.xx8.xx1 
  • Ann_gość

    03.02.2014, 19:22

    Pies ma być na smyczy, a nie latać samopas!!!!!!!! A co by było gdyby pogryzł jakieś dziecko?????? Wina,ze wpadl pod kolko mozna obarczyc jedynie wlasciciela! Bedac wlascicielem - jakiegokolwiek zwierzecia - trzeba byc za niego odpowiedzialnym!!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • _gość

    03.02.2014, 19:23

    Ludzie to tylko bezpański pies, a wy byście go najchętniej ukrzyrzowali - puknijcie się w łeb

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx9 
  • _gość

    03.02.2014, 20:49

    ,,UKRZYŻOWALI"- debilu do książek; ty jesteś tylko nieukiem, zerem dla lekarza na przykład...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xxx 
  • X_gość

    03.02.2014, 19:36

    art. 77 KW Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia, podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xxx.xx0 
  • niunia

    03.02.2014, 19:39

    wysyp sadystów?

    W dniu 20 stycznia b.r. o wczesnych godzinach porannych jakiś kretyn wyrzucił niespełna rocznego, okropnie wychudzonego psa (w kłębie 55cm a waga 14kg!) z samochodu w okolicy Orzeszkowej i Ceglarskiej. Pies po drodze do schroniska trafił do mnie gdzie pozostanie. Ostatnio jest chyba jakiś wysyp bezdusznych sadystów, a najgorsze jest to, że tacy zawsze znajdą jakąś wymówkę dla swoich czynów: a to piesek bez smyczy sam wpadł pod koła, a to nasiusiał na dywan albo pogryzł meble! Szkoda, że natychmiastowej kary często tacy unikają.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • szok_gość

    03.02.2014, 19:51

    co to ma byc

    Ten pies byl pewnie bezdomny albo sie zgubil to nie jest powod zeby go przejechac co wiecej mozna go bylo zabrac ze soba moze byl glodny a na pewno przestraszony. Ludzie uwazajciena te male istoty. Czlowiek sam sobie poradzi a jesli nie to moze liczyc na pomoc. Zwierzeta nie maja tak dobrze musza liczyc na laske ludzi jest wielu pomocnych a jeszcze wiecej tych zlych ktorych los zwierzat nie interesuje. To takie same istoty jak ludzie tylko bezbronne same sobie nie poradza jesli my im nie pomozemy. Dobrze ze sa instytucje ktore niosa pomoc zwierzeta i chwala im za to ludzie ktorzy maja dobre serca dla zwierzat sa wspaniali i los na pewno im to kiedys wynagrodzi. Widzicie błakającego sie psa to pomozcie mu zgloscie ze znelezliscie przygarnijcie oddajcie do schroniska ale nie krzywdzcie im jak mozna byc bestia dla tych cudownych istot!!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx4 
  • Przem_gość

    03.02.2014, 19:58

    ..

    człowiek miałby szpital odrazu i nie ważne czy poniósłbym jakies konsekwencje czy tez nie,

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx1.xx1 
  • Wiechu_gość

    03.02.2014, 20:01

    Czy pies umar?

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx4 
  • ..._gość

    04.02.2014, 08:05

    ...

    psy nie umierają - idą do psiego nieba ;)

    Cytuj
    IP: 81.190.xx2.xx4 
  • Mały_gość

    03.02.2014, 20:16

    do wszystkich mądrych ;)

    Połowa z was tutaj komentujących nawet nie siedziała nigdy za kółkiem .od tego zacznijmy. Myślicie ,ze samochod zatrzyma sie od tak w miejscu na pstryknięcie palcami. Jest to niemozliwe tym bardziej w takich warunkach jakie mamy obecnie... Ponadto wszyscy z was jak zawsze byli na miejscu i wszystko widzieli i wszystko najlepiej wiecie ,a w rzeczywistości nawet nie mieli pojęcia zdarzeniu. Zaraz morderca ,zaraz apele "uwazajcie na dzieci bo tez wam je zabije" przejechał psa i nazywacie go mianem seryjnego mordercy. Ci co przejeżdzają koty,lisy ,jeże to tez są seryjni mordercy .Uwazajcie na nich . " Jeżeli z nim mieszkacie, pracujecie lub się kumplujecie to uważajcie. Jakiekolwiek dziecko nie powinno zostawać z nim sam na sam." strzeżcie się !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx2.xx3 
  • _gość

    03.02.2014, 20:28

    Pies to pies i właściciel jest odpowiedzialny za to, aby kundel nie wtargnął na jezdnię. Autor artykułu nie ma pojęcia co to znaczy prowadzić samochód, skoro pisze takie sugestywne brednie o 30 cm do końca jezdni. A może pogadamy o totalnie zasranych psimi gównami chodnikach i trawnikach?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • kropek_gość

    03.02.2014, 20:56

    kiedyś dałem po hamulcach bo psiak mi wyleciał... w tył auta wjechał mi inny samochód. nie zatrzymam się już przed żadnym kundlem. Sory...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • Kolo_gość

    04.02.2014, 11:09

    50km/h

    Ciekaw jestem, czy jechałeś wtedy z dozwoloną przepisami prędkością?

    Cytuj
    IP: 79.190.xx7.xx5 

    y_gość

    04.02.2014, 12:58

    A co ma prędkość do tego ?

    Cytuj
    IP: 94.254.xx7.xxx 
  • 123

    03.02.2014, 21:01

    ludzie umieraja to kazdemu przechodzi obok nosa a jak pies zdechnie/ zostanie rozjechany to tragedia na calego, nic tylko flage do polowy w dol

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    03.02.2014, 23:43

    człowiek to bestia, gnida i szkodnik...Pies to przyjaźń, miłość, wierność...OT, CO...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xxx 
  • KTOS GD_gość

    03.02.2014, 21:02

    KOLEJNY PIESEK

    KILKA DNI TEMU NA WYSOKOSCI DAWNEJ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NA PRZEJSCIU DLA PIESZYCH NIEBIESKIE AUDI A6 PRZEJECHALO Z PREMEDYTACJA PSA. KILKA SAMOCHODOW STALO GRZECZNIE ABY PUSCIC GO AA TEN I...TA NAWET NIE ZWOLNIL.

    Odpowiedz
    IP: 193.34.xxx.xxx 
  • ja_gość

    03.02.2014, 23:26

    Tiaaa ...

    A ten i..ta przeskoczył autem te kilka grzecznie czekających samochodów i rzucił się na biednego psiaka z PREMEDYTACJĄ. My naród Polski PSIM SKRYTOAUTOBÓJCOM mówimy stanowcze NIE !!! Wypisz wymaluj - Bareja.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • Kamila_gość

    03.02.2014, 21:38

    Rudy przynosi pecha

    Rudych mi nie szkoda.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx8 
  • rudzielec!!_gość

    03.02.2014, 23:50

    a mi dawnów i bezrobotnych...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xxx 
  • niunia

    03.02.2014, 22:10

    istotne

    Mam takie pytanko: ile to km/h trzeba śmigać autem po mieście by z 50 m nie zauważyć "rudego kundla", albo co gorsza swoim ewentualnym nagłym hamowaniem narazić na szwank swoje cudne auto albo co gorsza zdrowie powodując kolizję? Być może się mylę, ale rozjechane futrzaki można by tak usprawiedliwiać na wszystkich szosach szybkiego ruchu, gdzie prędkości są od 60 km/h wzwyż i w takiej sytuacji nie bardzo jest rozsądnym nagłe hamowanie. Dla mnie nie ma usprawiedliwienia dla kierowcy, który przejeżdża po kocie/psie/innym zwierzaku w centrum miasta i próbuje wcisnąć ciemnotę o ewentualnym niebezpieczeństwie gdyby darował mu życie zwalniając tak by zwierze bezpiecznie dotarło na chodnik. Inną sprawą jest pociągnięcie do odpowiedzialności właściciela tego czworonoga za niedopilnowanie swojego pupila o ile ten pies miał swojego pana. Jeśli takowy nie istnieje, to odpowiednie służby zajmują się takimi zwierzami. Tak czy inaczej kierowców podobny do w/w jest sporo niestety i w moich oczach nie mam dla nich ani krztyny łaskawości za takie postępowanie

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ..._gość

    04.02.2014, 08:08

    ...

    po 19nastej nie trzeba za specjalnie śmigać aby nie dostrzec jak coś przelatuje - robicie z igły widły ...

    Cytuj
    IP: 81.190.xx2.xx4 
  • plastik_gość

    03.02.2014, 22:27

    kota można przejechać przypadkowo, bo niektóre wbiegają prosto pod samochód także nie ma możliwości żeby go ominąć, pies nie wbiega na droge, no chyba że ucieka przed czymś, dlatego życze kierowcy aby dostał kare pieniężną dla schroniska i jakieś godziny do odpracowania przy wywalaniu psich kup

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • magik_gość

    03.02.2014, 22:33

    Amba fatima był pies i go nima

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx1.xx0 
  • _gość

    03.02.2014, 22:46

    wolę psa niż człowieka

    takiego młodego też w ryja i po krzyku, znajdę go

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • gość_gość

    03.02.2014, 23:08

    niech zgadnę

    za chwile sie dowiemy ze to grupa zwierzęcy Tczew jako organizacja pozarządowa sie tu promuje.A czy wiecie co sie dzieje w schroniskach dla zwierząt?Co czwarte zwierzę w schronisku umiera. A osiemdziesiąt procent pieniędzy na bezdomne czworonogi zgarniają w Polsce hycle. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu Najwyższej Izby Kontroli. NIK sprawdził jak gminy wywiązują się z obowiązku dbania o zwierzęta na swoim terenie.zródło:http://teleexpress.tvp.pl/13671348/co-czwarte-zwierze-w-schroniskach-umiera ?fb_action_ids=648447228524089&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregati on_id=288381481237582

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • ..._gość

    04.02.2014, 08:09

    ...

    dobre - wreszcie konkrety :)

    Cytuj
    IP: 81.190.xx2.xx4 
  • _gość

    03.02.2014, 23:44

    ZNIECZULICA, NIENAWIDZIMY SIEBIE I WSZYSTKO, CO ŻYJE...PRZECHLANE POLACTWO BEZ EMPATII, I UCZUĆ...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xxx 
  • _gość

    03.02.2014, 23:48

    potrafią gnoje człowieka przejechać i zostawić na ulicy, więc wobec zwierzaka nie ma żadnych uczuć...Bóg go ukarze nowotworem...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xxx 
  • ..._gość

    04.02.2014, 08:10

    ...

    ale je-ho-wymi zaleciało ... fuj ...

    Cytuj
    IP: 81.190.xx2.xx4 
  • johnny b _gość

    04.02.2014, 00:51

    xxx

    jaka beka, ale artykuł...:) też bym przejechał , czy to pies czy dziecko, nawet bym nie zauważył zapewne...zderzak akurat i tak mam do wymiany to co za różnica...:P

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx7.xxx 
  • styk_gość

    04.02.2014, 06:58

    czy ktoś wie kiedy będzie msza za jego duszę?hi

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx6 
  • _gość

    04.02.2014, 07:49

    może potrącone twoje dziecko super rodzice jesteście by puszczaćdzieci bez opieki na ulice

    Odpowiedz
    IP: 195.204.xx9.xx2 
  • _gość

    04.02.2014, 07:58

    A skad wiadomo, że to mężczyzna kierował, a nie kobieta?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx5 
  • ja_gość

    04.02.2014, 08:15

    Pies był pod wpływem alkoholu. Stwierdziła to komisja Maciarewicza.

    Odpowiedz
    IP: 83.3.xx6.xx3 
  • lili_gość

    04.02.2014, 09:12

    zastanawiam się

    Nie mamy wpływu na całe zło, które się dzieje na świecie. Czasami sobie myślę o biednych zwierzakach np. w schronisku, ale za chwilę mówię sobie, co ja jedna mogę dla nich zrobić? Nic. Jest ich tam ok. 200, przecież nie wezmę wszystkich do domu, no i tak ..czym dalej w las...Zwierzaki są niczemu niewinne, nie poskarżą się , nie potrafią przecież mówić. Ale każdy z nas może rozejrzeć się wokół siebie, zajrzeć do sąsiada, zobaczyć czy nie dzieje się tam krzywda i reagować. Cieszę się, że ktoś napisał taki artykuł, bo skoro bezdusznie kierowca przejechał psiaka, to należy mu się za to kara, a chociażby słowa najwyższej krytyki, bo pewnie go już się nie złapie. Ale z drugiej strony, czy nikt nie widział tego psiaka wcześniej błąkającego się przy ulicy? Dlaczego nie zareagował? My Polacy mamy coś takiego w sobie, że dopiero jak coś się stanie, to reagujemy, jednoczymy się itd. natomiast, kiedy można nieszczęściu zapobiec wcześniej jesteśmy bierni.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • xxxa_gość

    18.02.2014, 05:36

    mam to gdzieś

    Zajmijcie się lepiej ludźmi. Idź zobacz lepiej co się dzieje w szpitalach. Może dożywocie za rozjechanie pieska a może krzesełko? I pytanko na koniec: A kiełbaski jesz? Bo wiesz one nie rosną na drzewkach. Proponuję wycieczkę do rzeźni.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • MAX_gość

    04.02.2014, 10:05

    RATUNKU !!! Ludzie jacy wy jesteście żałośni i przypuszczam,że większość to deklarowani katolicy.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx0 
  • ..._gość

    04.02.2014, 11:12

    ...

    raczej je-ho-wi :)

    Cytuj
    IP: 81.190.xx2.xx4 
  • _gość

    04.02.2014, 10:35

    A może było ślisko? I wolał przejechać psa niż przejechać właśnie to dziecko na przejściu dla pieszych do którego było tak blisko?? Ludzie, wy już na prawdę nie macie co w tych domach robić, do roboty się weźcie, a nie robicie aferę z takiego czegoś.

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx7.xx3 
  • ADAM_gość

    04.02.2014, 11:10

    PSYCHOPACI Z KIEROWNICĄ

    Piszecie że tan typ przejechał psa ja kiedys wszedłem na przejscie do ktorego zbliżał sie samochod ok 50m to kierowca przyspieszył ,a że byłem już na prawym pasie to wiechał na lewy pas i mnie ominoł nie zwalniająć Miałem dwa takie przypadki ,więc nie możecie oczekiwac ze taki psychopata zwolni przed psem

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx3.xx0 
  • Kolo_gość

    04.02.2014, 11:32

    USA

    W USA taki kierowca już by siedział z kilkuletnim wyrokiem na karku. Poza tym ciekaw jestem czy Ci wszyscy nawołujący tutaj do nienawiści wobec zwierząt byliby tacy odważni mieszkając w USA? Tam SPCA wsadziło by Was do pierdla szybciej niż byście się tego spodziewali. Psie kupy obowiązkowo należy sprzątać a jeśli komuś trudno to nie powinien mieć psa. Sam sprzątam po moim psie i dla mnie to nie problem w przeciwieństwie do wielu osób którym zwracam na to uwagę. Wyzwisk jakie się przy okazji nasłucham tutaj nie napiszę.

    Odpowiedz
    IP: 79.190.xx7.xx5 
  • polon1779_gość

    04.02.2014, 11:35

    Ja widzialem probe ominiecia zwierzecia.

    Szczerze -wszystko zalezy od sytuacji, widzialem niebezpieczna probe ominiecia psa, ktory biegl wzdloz ulicy, kierowca lekko sie wychylil i wymijal psa, ewidentnie go obserwowal, bo gdy pies skrecil ku osi jezdni odruchowo odbil na przeciwny pas. To odruch bezwarunkowy, ale byl bardzo niebezpieczny, kierowca jadacy z naprzeciwka rowniez odruchowo odbil na chodnik. Jedno szczescie ze nikt tam nie szedl. Widzialem dokladnie, bo jechalem za tym kierowca. Zniszczone auto, pies i tak rozjechany, cale szczescie nikogo nie bylo na chodniku. Zwierze biegnie nieprzewidywalnie i ciezko przewidziec jak sie zachowa. Zgodnie z prawem, wine ponosi wlasciciel psa, podobnie jak opiekuni prawni dzieci w wieku przed szkolnym. Mozna sie oburzac, ale tak jest i wynika to z wlasnie z nieprzewidywalnosci sytuacji, a co jesli kierowca by unikam rozjechania psa, a wjechalby na chodnik i zabil kilka osob. Wtedy tez byscie go obwiniali.

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx5.xx6 
  • kierowca_gość

    04.02.2014, 12:02

    Żal mi Was, po prostu żal. Jak tak jęczycie nad jakimś kundlem, to trzeba było mu pomóc, zadzwonić do schroniska, czy nie wiadomo jeszcze gdzie, spróbować się nim zająć a nie wyzywać teraz kierowce, który na 100% nie zrobił tego celowo, pomyślcie trochę. Dobra rada - radzę uważać co piszecie bo może się Wam zrobić przykro. Droga jest dla samochodów a nie kundlów, szukajcie rozwiązania problemu u jego źródła a nie szukacie afery i rzucacie bezpodstawne oskarżenia. Ten kundel, jeśli nawet nie miał wtedy już właściciela, to miał go prędzej, więc miejcie pretensje do tego co powinien się nim zajmować! Sam mieszkam na wsi i to co MIESZCZUCHY robią ze zwierzętami to jest po prostu nie do zaakceptowania, ale oczywiście telewizja nachodzi ludzi na wsiach bo łańcuch za krótki o 5cm i już wielka afera, a zamykanie psa na 8 godzin w mieszkaniu (a raczej klitce wielkości budy mojego psa) już problemem nie jest??? Pewnie że nie, bo takie programy oglądają właśnie mieszczuchy, którzy nie mają nic do roboty i czuli by się urażeni. Nie wspomnę o wyrzucaniu szczeniaków i kotów na wsiach przez ludzi z miasta!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx9 
  • Ziutek Ciągutek_gość

    04.02.2014, 14:20

    wystarczy przeczytac sobie 2-3 pierwsze zdania z tego całego "artykułu" zeby wyrobic sobie o nim odpowiednie i własciwe zdanie...po pierwsze artykuł pisany przez inną osobę niż ta która całe to zajście widziała juz rodzi pewne obawy co do szczegółów...tego chyba tłumaczyc nie musze? sprawa druga - skąd do cholery PANI wie ze kierowca widział psa z odleglosci 50 m? nie jestem w stanie tego ogarnąc swoim umysłem a za głupiego sie nie uważam...bo ona go widziała? to kierowca tez musiał? to podobna sytuacja jak z tymi wszystkimi durniami łażacymi poboczami bez odblasków bo "skoro ja widze zblizające się auto to kierowca tego auta widzi mnie także". takie brednie może pisac tylko osoba nie posiadajaca prawa jazdy, wrecz powiedziałbym ze to osoba która nigdy autem nie jechała...ewentualnie furmanką lub w czasach komunistycznych - ze szkoły na przyczepie podczepionej do "ciapka" na wieś na przymusowe wykopki...

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx7.xx0 
  • haha_gość

    06.02.2014, 16:52

    nie jestes w stanie tego ogarnac umyslem bo takowego nie posiadasz proste. Nie probuj myslec bo sobie krzywde zrobisz

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx5 

    rudy pies_gość

    06.02.2014, 17:00

    odp.

    pani która widziała zdarzenie pies wszedł na jezdnię nie od strony pasa jadącego auta, który go śmiertelnie potrącił . czyli kierowca z daleka widział go zanim ten pojawił się na jego pasie I wszystko się dzieje 3-4 m od przejścia dla pieszych. Jaka prędkością jeżdżą tam auta Psa uderzył w głowę z taka siła ze od samochodu odleciał zderzak i tablica rejestracyjna i to są zeznania Pani świadka zdarzenia do dyżurnego Straży Miejskiej Kierowca się zatrzymał żeby pozbierać te części

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 

    _gość

    19.02.2014, 18:54

    Ten co obserwował to zdarzenie ma niwelator w oczach. On nawet widzi kto ile ma w portfelu

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx2 
  • Ha ha ha_gość

    04.02.2014, 14:38

    Kto to pisał?

    ..."Zabójca za jakiś czas przejedzie wasze dziecko. Bo to nie-człowiek a sadystyczna bestia." Wow.... cóż za bestia szczęście, że nie mam dzieci bo bestia grasuje po Tczewie. Ale jest jeszcze inne zagrożenie: "Jeżeli z nim mieszkacie, pracujecie lub się kumplujecie to uważajcie". No i teraz to już nie przelewki - bestia z Tczewa czyha na każdego!!! Podobno już widziała go Pani, która jeszcze nigdy nie spotkała tak okrutnego człowieka. Trwoga padła na gród Sambora - kto żyw do broni. Widły w dłoń - ścigajmy go zabijmy.

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx8.xx2 
  • hehehe

    04.02.2014, 15:12

    ...

    a co na to dziennikarze z Faktu ??? jak jest opinia biegłych ??? WY się pierdołami zajmujecie a nas wczoraj wydymano - wszystkich po kolei bez względu na płeć wiek itp. mówię tu o pracujących - nie o darmozjadach ... http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15394350,Wielki_przelew_z_OFE_do_ZUS__153_mld_zl _wyparowalo.html a wam psiaki w głowie ....

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    hehehe

    04.02.2014, 15:13

    ...

    podaję przerobiony link - bo TCZ sobie z długimi linkami nie radzi ... http://skroc.pl/1f98c

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • kikolo_gość

    04.02.2014, 15:23

    No i dobrze, po cholerę ktoś puszcza kundla na dwór, teraz niech ma. Sam bym wszystkie psy zagazował, bo tylko zostawiają odchody na trawnikach. Się powinniście cieszyć, bo ten pies mógł zagryźć wasze dziecko

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx8.xx5 
  • gość_gość

    04.02.2014, 17:17

    sadystycznie przejechał samochód

    UWAGA mamy w tczewie sadystyczne samochody. Trzeba zacząć się bać chodzić po ulicy bo jeszcze jakiś nas przejedzie. Ciekawe czy to te same sadystyczne samochody potrącają zwierzęta na drogach całego świata. Robię sporo kilometrów i sam przejechałem nie jedno zwierze czy to znaczy że mój samochód jest sadystycznym autem. Kto pisze takie artykuły. Zatrzymajmy wszystkich co przejechali jakieś zwierze. Chyba pierwszy założę sobie kajdanki.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx7 
  • _gość

    10.02.2014, 20:59

    Jesteś miernym, ślepym, tępym, bezrefleksyjnym gapą, który nie powinien mieć prawa jazdy....żałosny dziad...

    Cytuj
    IP: 213.238.xx3.xx6 
  • czesiek weterynarz_gość

    04.02.2014, 18:07

    ej wyluzujcie

    Ludzie to tylko pies!

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx5 
  • _gość

    22.02.2014, 16:52

    ZASTANÓW SIĘ, ŚMIECIUCHU, KIM TY JESTEŚ?

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • potrącony pies 1_gość

    04.02.2014, 19:03

    Co zaaaa zwyrodnialecc.. oo jaaaa.. na krzesło z nim... hahahahahahah ahahahahahaha

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx0 
  • Dr Evil's_gość

    04.02.2014, 19:06

    ..

    Niekończąca sie przemoc podtykana nam pod nos zmienia społeczeństwo w znieczulone sadystyczne monstra . Jak tak można przejść obok zniszczonego lub zabrudzonego zderzaka . Jak on mógł tak zniszczyć własne auto hańba dla narodu .

    Odpowiedz
    IP: 79.185.xx0.xx0 
  • _gość

    04.02.2014, 20:08

    Witam tak się składa, że byłam świadkiem powyższego zdarzenia. Ww. pies biegał jak zresztą zawsze po osiedlu bezpańsko i kiedy zobaczył po drugiej stronie ulicy Panią na smyczy z psem pobiegł bez zastanowienia i wpadł pod samochód. Z tego co widziałam kierowca zatrzymał auto i podszedł do potrąconego zwierzaka. Należy zadać pytanie gdzie był właściciel psa ? w domku w ciepłych kapciach ? Pies ten często wałęsał się po osiedlu przez co uniemożliwiał min. spacer z moim czworonogiem, a kiedy próbowałam odegnać go był agresywny, ale nie winię za to psa to właściciel ponosi odpowiedzialność. Powinnam to wcześniej zgłosić na straż miejską może psiak by żył. Jeśli ktoś bierze zwierze powinien ponosić za nie odpowiedzialność i wyprowadzać je na smyczy. Ktoś napisał o dziecku... właśnie a co by było gdyby ten pies pogryzł kogoś? Kocham zwierzęta i potępiam okrucieństwo które powinno być piętnowane, ale karać należy bezmyślnych, egoistycznych i leniwych właścicieli psów!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 151.248.xx3.xx2 
  • gość_gość

    05.02.2014, 13:37

    ładny wpis

    bardzo podoba mi się ten wpis.Wielu ludzi nie powinno być rodzicami a jeszcze więcej nie powinno mieć zwierzęta.Pies to istota czująca ,która musi mieć pewne podstawowe warunki zapewnione poza misą z jedzeniem.Pies musi się wybiegać i to właściciel musi mu zapewnić.Przy ruchliwych ulicach,skupiskach psa wyprowadza sie na smyczy dla bezpieczeństwa otoczenia ale również bezpieczeństwa psa.Widocznie właścicielka tego przejechanego psa próbuje zagłuszyć swoje wyrzuty sumienia ,ze pies był zaniedbany i samopas puszczany i publicznie próbuje dokonać projekcji czyli przeniesienia winy na tego kierowcę.Pani wpis to właśnie uświadamia,!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 

    Wlaścicielka psa_gość

    06.02.2014, 16:23

    świadek zdarzenia

    błagam o kontakt pod nr 509 620 248

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 

    Wlaścicielka psa_gość

    10.02.2014, 16:32

    prosilam o tel. lub osobisty kontakt

    Proszę Pani Czekałam na Pani tel w sprawie, jako że była Pani świadkiem zdarzenia Niestety do dziś tak się nie stało. Wobec tego pozostaje mi życzyć Pani wszystkiego dobrego, bo gdyby zdarzyło się nie daj Boże coś złego ,to może szukając poparcia lub pomocy natrafi Pani na kogoś mniej opieszałego lub zachowawczego jak Pani

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • gosc_gość

    04.02.2014, 20:10

    widziałam to zajście

    Odpowiedz
    IP: 151.248.xx3.xx2 
  • włascicielka psa_gość

    06.02.2014, 17:06

    prośba o kontakt

    bardzo Panią proszę o kontakt Odwołuje się do Pani wrażliwości Chce usłyszeć jak to się stało Nie chce wszczynać żadnej sprawy niech mi panie tylko opowie 509 620 248

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 

    Zyntek Bogumiła_gość

    18.02.2014, 16:16

    rozpoznanie kierowca

    prosze mi odp. czy pamieta Pani aby kierowca miał założone okulary takie od okulisty - nie p. słoneczne Proszę się zastanowić i mi odpisać. Czasem, jak Pani wie, życie weryfikuje nasze postawy

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • klofiks_gość

    04.02.2014, 22:54

    Powinien się zatrzymać

    Czy zatrzymałby się na widok ładnej dziewczyny pewnie nie bo nie wiedział co przejechał tak się wystraszył kary na jaką zasłużył

    Odpowiedz
    IP: 37.209.xx8.xx6 
  • _gość

    06.02.2014, 07:48

    mam film z tego zdarzenia taki jeden to wyjaśni mister macierewicz i drużyna narkoamfobia

    Odpowiedz
    IP: 195.204.xx9.xx4 
  • włascicielka psa_gość

    06.02.2014, 17:02

    swiadek zdarzenia

    pani która widziała zdarzenie pies wszedł na jezdnię nie od strony pasa jadącego auta, który go śmiertelnie potrącił . czyli kierowca z daleka widział go zanim ten pojawił się na jego pasie I wszystko się dzieje 3-4 m od przejścia dla pieszych. Jaka prędkością jeżdżą tam auta Psa uderzył w głowę z taka siła ze od samochodu odleciał zderzak i tablica rejestracyjna i to są zeznania Pani świadka zdarzenia do dyżurnego Straży Miejskiej Kierowca się zatrzymał żeby pozbierać te części i nawet nie spojrzał na to co zrobił

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • włascicielka psa_gość

    06.02.2014, 17:57

    małe sprostowanie

    wpis faceta którego znam z ul. Rokickiej 21 cyt-Jeśli to ten rudy kundel,o którym myślę to zgadzam się. Od dawna biega po osiedlu mimo próśb skierowanych do właścicielki,która trzymała go na klatce z tego co się dowiedziałam. - rzeczywiście pies siedział czasami na klatce schodowej i czekał aż przyjdę z pracy.Dawałam mu ciepłe jedzenie, wodę i cieple schronienie na noc.w moim mieszkaniu Pies wcześniej przyszedł nie wiadomo skąd i nikt nie zainteresował się gdzie śpi i co je. Przygarnęłam Rudego mimo iż w domu miałam swoje dwa psy , które nomen omen też wzięłam z ulicy 6 lat temu. Pan, którego powyżej zacytowałam , mówił mi o schronisku dla zwierząt. ale na moje pytanie czy widział jak te psy w schroniskach wyglądają, odpowiedział z uśmieszkiem ,że najlepiej tam nie jeżdzić

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • gość_gość

    07.02.2014, 14:12

    mniejszy brat Rudy

    ... znałem właśnie tego Rudego, był bardzo sympatycznym i inteligentnym (w odróżnieniu od niektórych osób piszących w tym wątku) psiakiem. Mam nadzieję, że tam gdzie jest w tej chwili znajdzie opiekunkę przynajmniej tak dobrą, tak ludzką i o takim sercu dla zwierząt jak Pani ...

    Cytuj
    IP: 153.19.xxx.xx4 
  • co za dym_gość

    06.02.2014, 20:48

    Ludzie wy sumienia nie macie .. co wy k...... wypisujecie ..może nie do wiezienia ale jakąś kare powinien otrzymać... a wy tu wypisujecie. Na 3 czy więcej do wiezienia masakra jak to czytam to z niektórych komentarzy rzygać sie chce ....pajace .. ..

    Odpowiedz
    IP: 193.253.xx7.xxx 
  • _gość

    10.02.2014, 20:55

    POWINIEN W NOCY NA ULICY SPOTKAĆ TRYNKIEWICZA...

    Cytuj
    IP: 213.238.xx3.xx6 
  • lamasterium_gość

    07.02.2014, 09:20

    hhh

    Co wy atakujecie tego psa. Trzeba tego zwyrodnialca wyłapać i przejechać samochodem zęby takich więcej nie było. A jak ktoś napisze że zamiast zwierzęta ludziom trzeba pomagać to widać to jak zwykła hipokryzja polaczka. Więcej mówi niż robi..

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx1 
  • _gość

    07.02.2014, 10:47

    jednego zasrajca chodnikow mniej a wy obroncy wescie sie za opieke i smycz bo tak bedzie sie dzialo caly czas jednego zasrajca mniej nieodpowiedzialni wlasciciele sa temu winni

    Odpowiedz
    IP: 79.135.xx0.xx2 
  • damian_gość

    09.02.2014, 00:12

    pieseł

    to nie wina psa że zesra sie na chodnik i pójdzie tylko właścicieli bo powinni zapakować w worek i wyrzucić do śmietnika

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx5 
  • właśicielka psa_gość

    10.02.2014, 16:49

    rudy..._gość IP: 84.38.xx2.xx4 Data: 03.02.2014, 19:57 cyt "Jeśli to ten rudy kundel,o którym myślę to zgadzam się.....Widocznie mu się należało -" Dziwne, że ma pan w domu żywego psa Może pana by się należało puknąć w czoło

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • _gość

    10.02.2014, 20:42

    Dziwie sie tym całym wymaganiom uni europejskiej i sie smieje :D a gdzie sa przepisy o cipowaniu zwierząt taki piesek nie powinien znależć sie na ulicy! Właściciel powinien dostac ładnie w tyłek! Czy widzieliście w jakimś normalnym kraju eu bezpanskiego psa? Nie! wiec gdzie sa te cale pieprzone przepisy , ustawy i inne ?W koszu ? Dlaczego to jest zaniedbywane i nieestosowane przez władze

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • _gość

    15.02.2014, 19:26

    ŻEGNAJ RUDY...A MORDERCY TIRA NA DRODZE ŻYCZĘ...SPOTKANIE Z SILNIEJSZYM NIECH DOŚWIADCZY NA SOBIE...

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx8.xx1 
  • boolee_gość

    18.02.2014, 18:00

    odpowiedzialnosc

    w polsce jest tak, ze odpowiedzialnosc za psa ponosi wlasciciel, w przypadku gdy pies jest bezpanski - urzad miasta. i to do w/w kierowca moze sie ubiegac o pokrycie naprawy zderzaka. w kazdym wypadku kolizji z czworonogiem kierowca jest niewinny i nie mozna go pociagac do odpowiedzialnosci. w koncu to pies spowodowal wypadek. i takie sa realia, teoria i praktyka. dlatego radzilbym dac na wstrzymanie z pomawianiem i nazywaniem ludzi zabojcami, bo z punktu widzenia kodeksu karnego, za to mozna beknac bardziej niz za przejechanie psa.

    Odpowiedz
    IP: 91.222.xx9.xx9 
  • _gość

    19.02.2014, 09:26

    Niestety, ale przejechanie z premedytacją psa, już przechodzącego przez jezdnię świadczy o tym, że kierowca jechał zbyt szybko, myślał o wszystkim, tylko nie o tym , co się dzieje na jezdni, ZAMIAST PSA MÓGŁ PRZECHODZIĆ CZŁOWIEK, NAWET NIETRZEŹWY, A KIEROWCA PRZEJECHAŁBY GO BEZ MRUGNIĘCIA OKIEM. ŻYCIE TO ŻYCIE, BÓL TO BÓL, NIEPOTRZEBNA ŚMIERĆ TO ŚMIERĆ KI TYLKO PSYCHOPATA TEGO NIE ROZUMIE....

    Cytuj
    IP: 213.238.xx2.xx1 
  • _gość

    19.02.2014, 09:27

    kierowco- miej oczy szeroko otwarte i przytomny umysł!!!

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx2.xx1 
  • wolonraiuszka_gość

    19.02.2014, 14:41

    Jeja ludzie przezstańcie !

    Czy ktoś kiedykolwiek z was był w tczewskim schronisku ? Jeśli nie to będę wdzięczna jeśli nie będziecie się o tym wypowiadać. Nie mówię że wszyscy ale nie którzy pisali o nim nie zbyt dobre rzeczy. Psy w schronisku jak i również koty mają wspaniałe warunki. Okej nie mówię że czują się jak w domu ale też są wolontariusze i pracownicy którzy je kochają bawią się z nimi głaszczą przytulają i dużo więcej. Mają nawet lepiej niż w niektórych domach. Gdyby miały w domach odpowiednie warunki nie musiałyby znaleźć się w schronisku. Proste i logiczne prawda? A po za tym zapraszam do schroniska zamiast się kłócić co niektórzy mogli byście pójść i wyprowadzić niektóre na spacer ;) czy przynieść jakąś karme czy smycz. Mogli byście przyjść pooglądać psy i koty i pomyśleć i adoptować :) Nie mają tam źle! Mają bardzo dobrze !!

    Odpowiedz
    IP: 46.215.xx1.xx8 
  • _gość

    19.02.2014, 18:54

    TCZEWSKIE SCHRONISKO- TAK; ALE POPATRZ NA NAJUBOŻSZE SCHRONISKO W POLSCE- HAJNÓWKA. DRAMATY....

    Cytuj
    IP: 213.238.xx2.xx1 
  • włascicielka psa_gość

    20.02.2014, 16:30

    nagroda pieniezna

    wynagrodzę osobę która pomogłaby mi znaleźć kierowce który jak z zeznań świadków wynika , świadomie bez skrupułów przejechał mojego pieska Pies szedł spokojnie przy pasach dla pieszych i minął 3/4 ulicy. Czekam na kontakt 509 620 248

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • _gość

    03.03.2014, 11:26

    RUDY, R. I. P. ;- ((

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx1.xx7 
  • włascicielka psa_gość

    13.03.2014, 16:00

    co oznaczaja skroty

    Mógłby mi gość objaśnić bliżej, co oznacza R.I P.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 

    _gość

    14.03.2014, 21:08

    REQUIESCA IN PACE...: ))) SPOCZYWAJ W POKOJU.... ; ((

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.