Pro-Prawo do życia i Wszechpolacy w Tczewie

Pro-Prawo do życia i Wszechpolacy w Tczewie

zobacz galerię zdjęć: 2
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Wczorajszego dnia fundacja Pro-Prawo do życia wsparta przez Tczewską Młodzież Wszechpolską przeprowadziła pikietę uświadamiającą lokalne społeczeństwo o skutkach aborcji.

Pojawiły się tam banery z drastycznymi fotografiami abortowanych dzieci, a w tle leciał wykład na temat aborcji eugenicznej. Przechodniom często zdarzało się podejść do uczestników manifestacji i zapytać o coś, a oni chętnie odpowiadali. Organizatorzy mówili między innymi, że "życie to niezbywalna wartość człowieka i nikt nie ma prawa mu go odebrać". Pikieta toczyła się spokojnie, bez żadnych ekscesów.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (48)
dodaj komentarz

  • ???_gość

    19.08.2016, 17:56

    Wszechpolacy w obronie życia.

    A jak im się urodzi taki mały niedorozwój po infekcji ZIKA? Ciekawe czy będą go kochać i opiekować się nim, czy potraktują jako niegodnego białej rasy?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • BartekLGFT_gość

    19.08.2016, 18:54

    Szanuje

    Aborcja to zabójstwo w biały dzień i w dodatku sponsorowane z naszych podatków

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx6.xx4 
  • _gość

    21.08.2016, 12:00

    powiedz to zgwałconej kobiecie

    i płać jej na utrzymanie tego dziecka.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • Energypower_gość

    19.08.2016, 18:57

    #ProLife

    A gdzie są teraz feministki? Hahaha

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx6.xx4 
  • prawy_lewak_gość

    21.08.2016, 13:05

    całe szczęście że ich nie było bo by jeszcze pobiły i zjadły tę garstkę gimnazjalistów. Uważajcie dzieciaki na złe feministki co mają duże oczy, duże uszy i ostre zęby!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • Hazik_gość

    19.08.2016, 19:00

    Dobra już czas umierać

    Młodzież wszechpolska walczy w obronie życia,teraz już widziałem wszystko.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx1 
  • d_gość

    19.08.2016, 19:20

    życie to niezbywala wartość człowieka i nikt nie ma prawa mu go odebrać a co to jest zycie ? tylko stan trwania czy tez wszystko co sie na to sklada ? radosc, szczescie, sens czy zycie matki ktora musi urodzic dziecko z gwaltu jest nic warte? zycie w tym sensie niematerialnym tylko jako dalsze trwanie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • _gość

    19.08.2016, 20:22

    W Polsce ustawa zezwala na aborcję tylko w trzech dość drastycznych sytuacjach: nieodwracalne uszkodzenie płodu, ciąża w wyniku gwałtu, zagrożenie życia matki. Nie można dokonać aborcji od tak.. Dla Wszechpolaków to za wiele.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • Alex_gość

    19.08.2016, 21:20

    brawo

    Odważnie o godności ludzkiej i człowieczeństwie.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx8 
  • Miałcur_gość

    19.08.2016, 22:56

    No i bardzo dobrze. Aborcja to zło. Najpierw się kotłują, potem strach przed konsekwencjami. Zresztą sam bym wprowadził karę śmierci dla bab które dokonują aborcji, bo one i tak umieściły dziecko, więc nie ma litości dla takich jędz i jeśli czytają to baby, które zabiły swoje nienarodzone dzieci to niech czym prędzej zemrą na raka w męczarniach.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx0 
  • to?_gość

    22.01.2017, 16:46

    Sam zdechnij w męczarniach oszołomie katolicki!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx5 
  • _gość

    20.08.2016, 06:51

    A teraz przeleje się fala lewackiej krytyki,której brak było kiedy małolatki walczyły o aborcję...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • prawy_lewak_gość

    20.08.2016, 09:45

    "...a teraz przyjdzie dziadek i będzie naprawiał radio"

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • M_gość

    20.08.2016, 09:47

    Nie kazda ciaza...

    Nie każda ciąża jest ciąża prawidłowa.ludzie którzy piszecie o zakazie aborcji.Ja się zgadzam ze to zle ale są przypadki w których należy wybrać lepsze zło.czy chcielibyście żeby urodziło wam się dziecko które zyloby w meczarniach dla którego każdy oddech byłby potwornym bólem ja bym nie mogła patrzeć na cierpienie takiego dziecka.Jestem matką ale cieszę się że moje dzieci są zdrowe.myślę że w przypadkach gdy chodzi wlasnie o cierpienie takiego dziecka aborcja powinna na to zezwalac.jeśli jednak chodzi o te małolaty co latają w te i we w te a potem oo jestem w ciąży to każdy powinien ponosić konsekwencje swoich decyzji

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx7 
  • gość_gość

    20.08.2016, 12:03

    znowu przekroczono granicę

    jedno to jest edukowanie społeczenstwa i zapobieganie ludzkim tragediom takim jak aborcje.Ale eksponowanie takich zdjęć by oglądały je np dzieci to jest zwykły gwałt lub jakies rysy sadystyczne.Więcej w tym jest przemocy niż rzeczywistej troski o ludzkie zycie.Tak własnie wygląda obłuda .Ale dlaczego nie jesteśmy jako spoleczeństwo chronieni przed taką agresją?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • C>K>M

    20.08.2016, 13:17

    To jest jeden z większych dylematów filozoficzno-moralnych, a obie strony spłycają go do poziomu absurdu. Trzeba najpierw poczynić pewne złożenia, na które obie strony dyskusji muszą się zgodzić i dopiero wtedy istnieje pole do jakiegokolwiek kompromisu. Do tego zazwyczaj poglądy te idą w "pakiecie" z innymi, z którym nie są spójne. 1) Kiedy zaczyna się życie? 2) Czy życie podlega ochronie zawsze, czy w pewnych warunkach ta ochrona może być wyłączona (kara śmierci)? 3) Czy znaczenia dla punktu 2 ma wola danej osoby czyn nie (pomoc przy eutanazji, brak możliwości wyrażenia woli) ? Czy zaniechanie powodujące zgon jest równoważne z celowym działaniem na rzecz zgonu? Jeżeli przyjmiemy, że życie można odebrać jedynie w obronie koniecznej, to z 3 warunków obecnej ustawy zostaje jedynie zagrożenie życia matki, pozostałe to zwyczajna agresja na niewinny byt. Jak oceniać to zagrożenie? Procentowo? na podstawie danych statystycznych? Teoretycznie każda ciąża to ryzyko. I tak dalej, i tak dalej, a o sprawie chcą się wypowiadać ludzie, którym nigdy nawet nie przyszło do głowy zdobyć się na podobna refleksję....

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ety_gość

    20.08.2016, 14:35

    czy w trj mlodziezy wszechkretynskiej sa same niedorozwoje? patrzac na zdjecia stwierdzam ze tak. 3 pryszczatych gimbusow i jakas wieczna dziewica przynioslo plakat z krwia i oni walcza....brak slow, won bydło z Tczewa.

    Odpowiedz
    IP: 93.137.xx7.xx7 
  • debil_gość

    21.08.2016, 10:15

    Taa a ty pewnie jakiś homoś w rurkach i dużych okularach, co wiecznie sie wszystkiego boi a w necie leczy swoje kompleksy nieudacznika i łajzy.

    Cytuj
    IP: 164.126.xxx.xx0 

    _gość

    22.08.2016, 11:30

    do debil

    właśnie wymieniłeś cechy typowego "nowoczesnego" narodowca, jakich pełno w polskich internetach.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx2.xx5 
  • _gość

    20.08.2016, 17:17

    Mlodziez Wszechpolska to sami nacjonalisci i Oni mi beda mowic o aborcji i Bogu to sie nie trzyma kupy po prostu gonic faszystow !!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 176.198.xxx.xx0 
  • _gość

    21.08.2016, 23:27

    Faszyści go home !!!

    Cytuj
    IP: 31.1.xx9.xx9 
  • _gość

    20.08.2016, 17:21

    niechciane dzieci oddac kosciolowi, przeciez bogaty jest i niech wychowa nowe pokolenie

    Odpowiedz
    IP: 176.198.xxx.xx0 
  • _gość

    20.08.2016, 17:26

    kler organizowali SDM 2016 a teraz nie chce placic co zapazerny kosciol, poczawszy od zakonnika rydzyka i Oni glosza o milosiedzu WSTYD !

    Odpowiedz
    IP: 176.198.xxx.xx0 
  • ,_gość

    20.08.2016, 20:07

    Jak można coś takiego pokazywać. Kto tym przypałom, na to powolił?! Przecież to oglądają małe dzieci, które nic z tego nie rozumieją i źle to na nich wpływa!! To jest jakaś tania jatka. Tych problemów nie załatwia się na ulicy!!! Wy wasze puste głowy, napełnijcie rozumem i zróbcie coś dobrego dla innych. Chcecie się pokazać i zaistnieć, bo nic innego nie umiecie. Ciekawe co wy byście zrobili, stając przed faktem urodzenia uszkodzonego płodu???!!!! Jeżeli taka ma być Polska, jak Młodzież Wszechpolska, to takiej Polski normalni Polacy nie chcą. Katolicki ciemnogród nie będzie nami rządził.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • _gość

    21.08.2016, 00:15

    Popieram Katolicki ciemnogród nie będzie nami rządził.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx0 
  • _gość

    21.08.2016, 09:20

    nic z tym nie zrobicie a i tak bedą aborcje i tak czy tu w pl czy dalej nie problem przez neta zamówić tapsy i po sprawie

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx1.xx1 
  • Xxc_gość

    21.08.2016, 09:47

    Nikt nie zareagował na tych malolatow z tymi sadystycznymi zdjęciami? Poza tym okolice dworca sa dobrze monitorowane jeśli widać auto stoi powyżej 15 minut to i widać było te zdjęcia. Skoro na film animowany o wybuchajacym jedzeniu wstęp jest od 16 lat to kto pozwolił młodszym dzieciom patrzeć na ta rzeznie? W jakim kraju my żyjemy. W kurortach nad morzem bez koszulki nie.mozna.chodzic A tu cebulę chcą martwymi dziećmi szokować na zdjęciach. Myślicie ze w taki sposób przekonacie jakąś kobietę by nie poddawala się aborcji? Przecież ona i tak nie będzie tego widziała. A Ty jeden z drugim trzymając ten plakat serwujesz przechodniom taki widok? Gdybym wychodził z dworca i was widział to zwymiotowal bym na wasze super koszulki. Jesteście sterowani przez jeszcze glupszych od was samych. Na kolejnej pikiecie proponuje przedstawić zdjęcia na których widać szczęście rodziców którym.urodziło się niepełnosprawne dziecko, lub szczęście ojca któremu zmarla żona przy porodzie. Możecie dorzucić też zdjęcia księży odwiedzających agencje towarzyskie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • prawy_lewak_gość

    21.08.2016, 12:12

    Wg badania rządowego CBOSu ponad 53% obywateli jest za utrzymaniem obecnego prawa do aborcji (w grupie wiekowej 18-24 lat blisko 80% za utrzymaniem status quo). Prezes nie poprze projektu całkowitego zakazu aborcji bo PiS straci poparcie. A wy "wszechmatołki" zamiast pikietować przeciwko aborcji zorganizowalibyście lepiej pikietę pod tczewską porodówką za poprawą warunków lokalowych, sprzętowych, a przede wszystkim personalnych, w których Tczewianki muszą rodzić.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • prawy_lewak_gość

    21.08.2016, 13:00

    Kolego z proporcem szczerbca i okularami słonecznymi - najlepiej to podciągnij se te portki pod pachy;))))

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • _gość

    21.08.2016, 19:27

    Podejrzewam wzrost podróży do krajów gdzie legalna jest aborcja, bo w pislamskiej rzeczypospolitej polskiej wszędzie są zakazy i nakazy. A ci co są za całkowitym zakazem aborcji powinni płacić za te podróże. Ja rozumiem że aborcja nie jest "fajna", ale serio? Jak ktoś zgwałci wasze dzieci to też je "otoczycie opieką"? Serio chcecie by takie dziecko było uznawane za puszczalskie? Czy lepiej w tajemnicy usunąć to dziecko, by wiedzieli o tym tylko najbliżsi?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xxx 
  • _gość

    22.08.2016, 08:16

    Na banerze ze zdj nr 1 jest nieprawda. Polskie prawo w obecnym kształcie nie dopuszcza aborcji w 24 tyg. życia (chyba że ciąża zagraża życiu kobiety, ale nie z powodów eugenicznych). Na drugim banerze (tam gdzie jest "ucięta" główka) też zdjęcie mija się gruuuubo z prawdą - podczas aborcji nie dochodzi do rozczłonkowywania ciała.

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx2.xx5 
  • tcz77_gość

    22.08.2016, 09:01

    młodzież weszpolska?

    młodzi poplecznicy wujka Adolfa.....

    Odpowiedz
    IP: 89.206.xx5.xx4 
  • Adam W._gość

    22.08.2016, 12:01

    Obecnie mamy wzorcowe prawo antyaborcyjne! Więc o co chodzi? Polityka!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • Andrzej_gość

    22.08.2016, 13:49

    Bardzo dobra pikieta

    Bardzo dobrze, że pikietowali! Aborcja to okrutne morderstwo dziecka.

    Odpowiedz
    IP: 79.185.xx2.xx1 
  • bezpartyjny_gość

    22.08.2016, 20:35

    takze okrutny jest rasizm skrajnej prawicy MW, ONR i PiS, szkoda czasu na dyskusje z faszystami, z wykorzystaniem krzyza do polityki, Wam to sie w glowach pomieszalo psedokatolicy z jednej strony obroncy z drugiej rasizm -:)))

    Cytuj
    IP: 176.198.xxx.xx0 

    Andrzej_gość

    23.08.2016, 13:28

    Rasizm

    Na czym dokładnie polega rasizm MW, ONR i PiS? Może jakieś przykłady?

    Cytuj
    IP: 217.99.xx0.xx8 

    _gość

    23.08.2016, 20:27

    Politechnika Białostocka ostrzegła zagranicznych studentów aby w dniu wystąpień ONR nie wychodzili na ulice bo nie uczelnia nie jest im w stanie zagwarantować bezpieczeństwa. Hasła ONR i MW to "Polska dla Polaków" ale to zapewne nie ksenofobia ani rasizm

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 

    _gość

    23.08.2016, 22:21

    odp. pytanie na pytanie, zgodzilbys sie na to aby twoja dziewczyna urodzila dziecko zgwalcona przez fanatyka islamiste z ISIS -:)

    Cytuj
    IP: 176.198.xxx.xx0 

    _gość

    24.08.2016, 21:06

    zadna politeknika Bialo-ruska nie bedzie mi narzucac co jest dobre dla mnie albo zle wiecc napieciem norowowym spadal pomywaku wschodni do bialo ruskich

    Cytuj
    IP: 176.198.xxx.xx0 

    Andrzej_gość

    24.08.2016, 22:05

    Odpowiedzi na pytania

    Odpowiedź na pyt. 1 - To, że Politechnika Białostocka sobie ogłosiła taki komunikat dowodzi tylko braku rozsądku władz Politechniki, i niczego więcej. Władze Politechniki wydały takie pismo, bo panuje narracja w mediach, że ONR jest zły (czyli po prostu propaganda medialna). Równie dobrze ja mógłbym sobie ogłosić, jak przyjadą do mnie zagraniczni znajomi, żeby nie wychodzili na ulice podczas zjazdu, powiedzmy, działkowiczów, bo nie mogę im zapewnić bezpieczeństwa. Takie ogłoszenie będzie tyle samo warte. Żaden obcokrajowiec nie ucierpiał od działacza ONR i MW i PiS. Takie są fakty i o takie dowody (których jak się okazuje nie ma) pytałem. Hasło Polska dla Polaków to normalne hasło każdego jednonarodowego państwo i o niczym złym nie świadczy. Polska jest dla Polaków, a obcokrajowcy są w niej gośćmi lub mniejszością etniczną z wynikającymi z tego prawami i obowiązkami. Odpowiedź na pyt. 2 - Tak, zachęcałbym ją, żeby urodziła to dziecko i oddała je do adopcji dobrym ludziom. To dziecko to niewinny i bezbronny człowiek, który nie zasługuje na zabicie.

    Cytuj
    IP: 217.99.xx2.xx4 
  • Ronald Reagan_gość

    22.08.2016, 17:09

    .

    "Zauważyłem, że wszyscy którzy popierają aborcję zdążyli się już urodzić." - Ronald Reagan

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx6.xx5 
  • _gość

    23.08.2016, 12:18

    Nie popieram aborcji tylko prawo kobiet do wyboru. Ja na zabieg bym się nie zdecydował, ale nie mam zamiaru zbawiać ludzi na siłę. Nie na tym polega Ewangelia.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    Andrzej_gość

    23.08.2016, 19:23

    Prawo wyboru dla gwałcicieli

    Rozumiem, że jakby istniało przyzwolenie na gwałty, to też by Ci to nie przeszkadzało?

    Cytuj
    IP: 217.99.xx0.xx8 

    _gość

    24.08.2016, 22:47

    Po pierwsze: w Polsce są przyzwolenia na gwałty (albo sie umarza warunkowo sprawy albo sprawca dostaje zawias), a po drugie: co ty p.....lisz Andrzejku??? gwałt jest stosowaniem przemocy (najczęściej seksualnej) wbrew woli ofiary. Aborcja jest zabiegiem dokonywanym za zgodą matki najpóźniej w 23 tygodniu ciąży kiedy płód nie jest zdolny do życia poza organizmem matki. Jak można porównywać te 2 kwestie??? Po trzecie: te akcje proliajfowców wymierzone są w obecnie obowiązujące minimum aborcyjne. Naprawdę chcecie zmuszać pod karą więzienia do rodzenia dzieci np. z bezmózgowiem jak Chazan? Kazać kobietom rodzić dzieci bez względu na ryzyko utraty ich zdrowia (np. utraty wzroku) albo nawet życia??? I czy wychowałbyś dziecko z gwałtu z taką zgwałconą matką??? A co, zapytam prowokacyjnie wszystkich tych młodych narodowców, jakby sprawcą gwałtu na Twojej (obecnej/przyszłej) żonie był murzyn???

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 

    Andrzej_gość

    26.08.2016, 23:48

    Odpowiedź

    Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, cały czas czekam na odpowiedź. Wystarczy tak/nie i krótkie uzasadnienie, nie musisz się rozpisywać :-) Odpowiem przy okazji na Twoje wątpliwości: 1. Przyzwolenie na gwałty w Polsce: piszesz nieprawdę. Umarza gwałty? Zapewne z braku dowodów. Czy w Polsce mamy organizacje oficjalnie walczące o prawo do legalnego gwałcenia? Mamy ludzi, którzy przyznają się do gwałtu, mimo to brylują w mediach, a wiele osób popiera to, że byli gwałcicielami? Czy nie jest tak, że w zdecydowanej większości społeczeństwa gwałt wzbudza odrazę? Czy spotkałeś osobiście kogoś, kto mówił, że gwałcenie to dobra i fajna sprawa? 2. Gwałt jako przemoc wbrew woli ofiary - aborcja to też przemoc (zabójstwo np. poprzez zatrucie, rozerwanie, uduszenie - przy aborcji poprzez przedwczesny poród) wbrew woli nienarodzonego dziecka. To że jest one niezdolne do wyrażenia woli niczym nie świadczy. Osoba odurzona lekami, niepełnosprawna umysłowo czy małe dziecko też są niezdolne do wyrażenia woli, a nie wolno ich zabijać. 3. Rodzenie dzieci z bezmózgowiem - chorych, nawet ciężko, nie wolno zabijać. Czy jesteś też zwolennikiem zabijania ciężko chorych, dorosłych ludzi? 4. Zagrożenie zdrowia i życia kobiety - należy starać się pomóc zarówno mamie, jak i dziecku. 5. Wychowanie dziecka z gwałtu (np. z murzynem) - nie wiem, czy bym wychował, ale na pewno bym nie zabił. Najwyżej bym oddał do adopcji. Jeszcze raz proszę o odniesienie się konkretnie do moich pytań. :-) Pozdrawiam! Andrzej

    Cytuj
    IP: 46.148.xx5.xx2 
  • lamasterium_gość

    26.08.2016, 11:22

    bzdury

    Tylko o tym życiu nie powinni decydować inni. Rozumiem ze młodzi można ich zmanipulować. Ale nie które zdjęcia mogą być po poronieniu dziecka. I wciskać innym kity że to zdjęcia po aborcji. Normalny lekarz nie usunie dziecka jak jest dobrze rozwinięty ponieważ zagraża matce i sobie. takie kobiety idą do podziemia które zawsze będą.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx1 
  • _gość

    27.08.2016, 09:24

    faszysci

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx7 
  • gość_gość

    01.09.2016, 23:08

    wpernicz dam wam hamy

    Jak którego faszyste wszechpolaka spotkam to mu spuszcze lanie! Precz z Polski balamutne faszystowskie świnie!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.