tczew - tcz.pl logo
user_ico
Nie jesteś zalogowany!
Zaloguj się lub zarejestruj się w serwisie
Dziś jest poniedziałek, 22 września 2014r, godz. 06:10
Imieniny:
Serwis dostępny także pod adresem www.tcz24.pl
Ostatnio dodane zdarzenia  •  Zgłoś teraz zdarzenie  •  Ważne informacje

Dyskoteka dla NIEletnich? "Dlaczego nikt tego nie kontroluje?"

Data: wtorek, 26.10.2010, 12:17. Nadesłał(a): klubowicz. Komentarzy: 36

Zmień rozmiar tekstu: A A A

Tczew -
Nie będą tutaj wymieniał z nazwy, ale pewien klub w Tczewie raczej niestety nie stosuje się do obowiązujących przepisów i wpuszcza osoby nieletnie (o alkoholu nie wspominając?). Zapytuje się zatem, dlaczego się tego nie kontroluje? Przecież różnica między 16 i 18 to nie tylko różnica wieku ale i mentalności i odpowiedzialności. Czy zysk to jest wszystko? Dlaczego się o tym nie mówi?
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakację serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: ważne informacje.
Artykuł przeczytano 4107 razy
dodaj do ulubionych   
    Tcz24 - strona główna
 
Opinie i komentarze (36)   Zmień kolejność
 
user_ico_Basia11
+13
no no ~ Basia11 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 13:12
Teraz się młodzież oburzy,że im się wolność ogranicza;P Według mnie takie lokale powinny być przykładnie i surowo karane za nieprzestrzeganie przepisów.Po to jest prawo by go przestrzegać a nie... Zaraz ktoś powie może oni tylko tak sobie przychodzą a alkoholu i tak im nie sprzedadzą-śmieszne.Alkohol może kupić ktoś straszy-nie ma problemu. Policja mogła by się od czasu do czasu zainteresować.
user_ico_Casper
+13
Casper
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 13:14
A dlaczego by nie wymieniać nazwy tego klubu? Może wtedy zaczęło by się o tym mówić? Widać młodzież teraz szybciej dorasta, że ich wpuszczają bez sprawdzenia dowodów. Tak poważniej to chyba wina głównie leży po stronie rodziców. Skoro małolat/małolata wychodzi na całą noc, wraca czuć od niego alkohol, papierosy i żadnej reakcji rodziców nie ma, no to co się dziwić właścicielom dyskoteki, że wpuszczą parę małolatów? Druga sprawa jest taka, że te małolatki przyciągają innych klientów, jakiś znudzony mąż nie pogardzi pijaną nastką, żeby się z nią pobawić. I tak to się kręci, a niepełnoletni na imprezach dla dorosłych byli zawsze.
user_ico_TCZEWIAK5
+15
TCZEWIAK5 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 14:15
dobre Capser,dobre ;D
 
user_ico_hehehe
+11
... ~ hehehe Zaufany użytkownik (1)
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 14:50
tak jak w kawale : Blondynka kupiła kilogram ślimaków i zaczęła je jeść. Wyssała pierwszego - OK. Wyssała 2-go - OK. Przy trzecim pojawiły się problemy. Ssie, ssie i nic. Zagląda do wewnątrz muszelki, a tam rozkraczony ślimak krzyczy: - Sssij małą, SSSIIIJJJ !!!
 
Brak zdjęcia
-2
hehehe ~ _gość
IP: 83.25.xx0.xx9
Data: 26.10.2010, 15:25
rozbrajasz swą wrodzoną inteligencja po prostu
 
Brak zdjęcia
+2
-_- ~ ..._gość
IP: 89.200.xx8.xx7
Data: 26.10.2010, 21:01
kawał dobry - samo życie ;)
 
user_ico_hehehe
+1
... ~ hehehe Zaufany użytkownik (1)
Uż. zarejestrowany
Data: 27.10.2010, 10:32
właśnie :)))
 
Brak zdjęcia
+7
_gość
IP: 109.207.xx3.xx9
Data: 26.10.2010, 13:16
"różnica między 16 i 18 to nie tylko różnica wieku ale i mentalności i odpowiedzialności"-myślę,że powinno być zaznaczone iż chodzi o brak odpowiedniej mentalności.
Brak zdjęcia
+10
ptk_gość
IP: 83.25.xx6.xx5
Data: 26.10.2010, 13:19
18 lat czy 16 to niewielka różnica ale jednak różnica.Między innymi 18latek ma dowód i sam odpowiada za swe czyny a 16latek/atka jest jeszcze pod opieka rodziców i myśli trochę innymi kategoriami z czego biorą się same problemy.
user_ico_hehehe
+13
... ~ hehehe Zaufany użytkownik (1)
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 13:32
i zaś La grot ta :)))
user_ico_Przepiura
0
Przepiura Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 14:05
Pewien klub czy pewne kluby? :P
user_ico_TCZEWIAK5
+18
TCZEWIAK5 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 14:16
90% klubów w Tcz tak działa
 
Brak zdjęcia
-15
A Ty co ? ~ Ziomek_gość
IP: 79.184.xx9.xx2
Data: 26.10.2010, 14:05
A ty jak byłeś młody to co nie piłeś nie chodziłeś na dyskoteki ???!!!.
user_ico_hehehe
-2
... ~ hehehe Zaufany użytkownik (1)
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 14:12
pewnie siedział pod celą :)))
 
Brak zdjęcia
+7
no więc.. ~ heeeh_gość
IP: 95.40.xx2.xx8
Data: 26.10.2010, 15:47
La Grotta, Coco, Atrium, do Ebro tez sie wejdzie na cudzym dowodzie.Nie wiem jakie jeszcze dyskoteki są w Tcz
Brak zdjęcia
+7
_gość
IP: 83.25.xx0.xx9
Data: 26.10.2010, 17:39
kiedyś w pewnym lokalu sam widziałem jak sobie w nos pakowali więc zainteresowałbym się kto i co w klubach porabia
 
Brak zdjęcia
-14
no cóż... ~ złotegoświataczylinastolatka_gość
IP: 83.11.xx4.xx9
Data: 26.10.2010, 19:29
Jestem ciekawa co autor postu robił mając 16 lat. Nie uwierzę, że siedział w domu przed telewizorem. Tak się składa, że gdyby nie my, młodzież niepełnoletnia, te kluby by długo nie pociągnęły. My też chcemy się bawić. I proszę nie prawić morałów o winie rodziców, bo jeśli rodzic ma zaufanie do dziecka, to czemu ma siedzieć w domu? Zrobił wam coś nieletni? Pobił? Zgwałcił? Tam, gdzie ja chodzę na imprezy jest kulturka, ludzie się bawią i o to chyba chodzi, żeby się bawić, a nie patrzeć jak inni to robią. Pozdrawiam.
Brak zdjęcia
+9
dobiłaś mnie dziewczynko... ~ tczewiak_gość
IP: 195.33.xx4.xx9
Data: 28.10.2010, 07:35
1.Mając 16 też chodziło się na dyskoteki tylko że dla nieletnich takie dyskoteki kończyły się o 22:00 (max 23:00). 2.Jestem ciekaw skąd macie na to pieniądze (chyba od mamuśki???) ja chcąc się bawić musiałem sam na to zarobić a nie sądzę że wy (nieletni) to robicie bo nie jesteście stworzeni do pracy. (połamiesz sobie tipsy). 3."Zaufanie rodziców" -NIE ROZŚMIESZAJ MNIE. Potem w necie lub gazecie można przeczytać że "dzieci mają dzieci" albo jak dojdzie do jakiejś tragedii... " to było takie spokojne dziecko nic nie robiło tylko się uczyło" 4."Kultura"- nawet nie wiecie (ogólnie) co te słowo oznacza. Widać to na co dzień nie trzeba iść na dyskotekę. Nie oszukujmy się, żeby się wypowiadać na jakiekolwiek tematy musicie jeszcze dorosnąć i zacząć żyć na własny koszt a nie "mama daj albo tata daj". Ja dorosłem i już mnie nawet nie śmieszy widok małolata który ma na jedno piwo na całą noc i myśli że cały świat jest jego i że jest niezniszczalny. Pozdrawiam
 
user_ico_ssij-moja-blada-szyje
+8
ssij-moja-blada-szyje
Uż. zarejestrowany
Data: 26.10.2010, 20:23
prawdziwa kulturka to by była jakby od 21 lat wpuszczali, a nie smarki z liceum przyłaża i się podniecają, że sie nayebią i bedą mieli kaca, co za żal..
Brak zdjęcia
-4
xx ~ gościu_gość
IP: 83.25.xx1.xx9
Data: 26.10.2010, 20:54
Powiedzmy sobie szczerze, dla 16-17 latków w Tczewie nie ma miejsca na dyskotekę. Oczywiście jestem pełnoletni, mam 21lat i dla nas są dyskoteki. Ale patrząc na dzisiejszą młodzież powinniśmy zadbać o to, by w naszym regionie było miejsce dla młodszych. Patrzmy chociaż na Starogard. Dyskoteki są, nieletni wchodzą, ale np. już w TAkiej Troi patrzą na dowody, jak ktoś za młody to alkoholu nie sprzedadzą. Myślę, że na wejściu powinna być selekcja - wiadomo, nie chciałbym się bawić z 13-sto latkami, ale nie przeszkadza mi dobrze wyglądający 17-stolatek, czy dziewczyna w takim wieku. Ale co do sprzedaży alkoholu to konsekwentnie za okazaniem dowodu tożsamości. Ludzie, naprawdę - powinniśmy dać młodszym szanse :) Niestety Tczew jest miastem STRASZLIWIE konserwatywnym, a czasy się zmieniły. Wg. wielu powinno się zamknąć dzieci do 18-stki, a wtedy wypuścić. Znam takie wychowanie i nie popieram. 16-sto latkowie odpowiadają za swoje czyny jak dorośli ludzie. Apeluje o wyrozumiałość dla młodszych. Nie popieram alkoholu przed 18-stką, ale ludzie... co Wy robiliście mając 16-17 lat ? POzdrawiam
Brak zdjęcia
-2
dyskoteki ~ gosciowa_gość
IP: 89.200.xx9.xx9
Data: 26.10.2010, 22:16
Po pierwsze to w tczewie jest jeden klub, ponizej 18 roku zycia moze sobie posiedziec nieletni i owszem do godz 22, zakupic moze soki,pepsi... i inne napoje bezalkoholowe (jak poprosisz dowod- wielkie oczy) dowodu niema piwa tez nie.(sam wychodzi) :) nawet wypraszac nie trzeba.... A po drugie w tczewie cala reszta to dyskoteki, wiec wiadomo ze klubowicz artykulu nie napisal bo szczerze mowiac takowych tutaj niema. A szkoda!!!!
Brak zdjęcia
+7
bez przesady ~ heeeh_gość
IP: 77.113.xx6.xx0
Data: 27.10.2010, 13:55
ja mając teraz 21 lat bardzo sie ciesze z tego ze rodzice mnie nie puszczali na jakies imprezy w wieku 16-17 lat.Moje kolezanki chodzily i nic dobrego z nich nie wyroslo i w tamtym czasie nic dobrego o nich nie mówiono. Teraz jest tak samo, sama slysze jak sie ludzie wypowiadają o malolatach na imprezach i nie sa to dobre komentarze. A taka malolata powie ze ja nie interesuje zdanie innych.. tylko ze jak cale miasto bedzie gadac ze ona taka i taka, pomimo ze nic takiego nie zrobila to jednak zaboli... znam takie przypadki
user_ico_Basia11
+9
Basia11 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 27.10.2010, 14:18
Z tą opinią to masz rację.Mojej sąsiadki córka taka 17 latka też taką "klubowiczka" była jednak na razie musi sobie odpuścić bo parę miesięcy temu po jednej z imprez z której wróciła w takim stanie,że zadzwoniłam po policję bo o 4 rano tak zaczęła wrzeszczeć,że się spać nie dało w ciążę zaszła...a jej matka nie wie nawet z kim.Takie to imprezy dla małolatek.Człowiek nawet w wieku 18 lat nie jest dojrzały a tutaj jest mowa o 16 letnich osobach.
 
user_ico_kaul
+2
kaul
Uż. zarejestrowany
Data: 27.10.2010, 18:42
@Basia11 - cóż... nikt nikomu pewnie na siłę nie wkładał, a jak wkladał to powinna to zgłosić
 
Brak zdjęcia
0
HAHAA ~ VIXA_gość
IP: 77.253.xx8.xx5
Data: 13.10.2012, 21:46
to chyba na twojej wsi konairo :)
 
Brak zdjęcia
+1
Stary czy młody - nie ważne. ~ pfff..._gość
IP: 109.207.xx4.xx0
Data: 27.10.2010, 21:12
Do dyskoteki chodzą tylko doopki i bezguścia...
Brak zdjęcia
+7
Młodzież do 18 r.ż. powinna być po opieką od 22... ~ Mario_gość
IP: 195.191.xx1.xx1
Data: 28.10.2010, 13:55
Młodzież do 18 roku życia powinna być obligatoryjnie pod bezpośrednią opieką rodziców, czy opiekunów od godziny 22, a za brak takowej opieki kara. Sprawę by załatwił też zakaz wstępu do lokali po 22 osobom niepełnoltnim. Nie mają tam czego szukać w nocy (wg. prawa są to godziny nocne), ich zadaniem jest nauka i zabawa, ale _w_dzień_. Tak jak ktoś wcześniej tu napisał - dla nas (mam 30 parę lat) też były dyskoteki i inne imprezy, ale kończyły się o 22-23. Moi rodzice również nie pozwalali później wracac do domu i nic mi z tego powodu nie ubyło. Koledzy mieli tak samo. Obecnie nie raz i nie dwa razy widziałem całkiem pijane małolaty (chłopaków i dziewczyny), którzy nie kojarzyli chyba już gdzie są. Teksty "nikt nikomu na siłę nie wkładał" są po prostu głupie - te dzieci (bo to SĄ dzieci) często po 3 piwach nie wiedzą już co robią.
Brak zdjęcia
0
haha ~ jAa_gość
IP: 109.243.xx3.xxx
Data: 28.10.2010, 16:45
za robote sie wezcie
user_ico_TCZEWIAK5
+4
te wasze klubiki ~ TCZEWIAK5 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 28.10.2010, 16:56
Jeden gorszy od drugiego.W jednym ćpają w drugim(nazwa już padła w wypowiedzi hehehe)małolatów wpuszczają itd itd-tak by można te wszystkie nazwy wypisać.16latków wpuszczają żeby kasę nabić bo taki jeden/jedna z drugim kasę od starych wyłudzi i idzie przechlać do klubu,który na ich głupocie żeruje.
Brak zdjęcia
-5
ee?_gość
IP: 109.207.xx9.xx4
Data: 01.11.2010, 21:26
To co piszecie jest co najmniej dziwne... oczywiscie, ze kluby lamia prawo wpuszczajac nieletnich, ale niech mi tu nikt nie mowi o dziwnej roznicy wieku bo ktos ma 17,5 i na dyskoteke nie moze wejsc, a jak ma nagle 18 to niby ze juz odpowiedzialny sie stal? ŻART. jezeli mlodzierz chce sie bawic to niech sie bawi, a jak ktos jest glupi i przychodzi tylko po to zeby sie napic to jego sprawa. chociaz szczerze widzialam mase napitych 'DOROSŁYCH' osob tak samo jak i nastolatkow, wiec nie ma co generalizowac i robic MŁODZIEZY tą złą .
Brak zdjęcia
-2
_gość
IP: 109.207.xx3.xx9
Data: 02.11.2010, 11:37
naucz się pierw pisać
 
Brak zdjęcia
+3
nie o to chodzi ~ heeeh_gość
IP: 77.112.xx8.xx2
Data: 02.11.2010, 11:06
tu nie chodzi o to ze jak ktos ma 18 lat to juz odpowiedzialny, tylko o to ze masz 18 lat i dowód, chodzisz gdzie chcesz i robisz co chcesz bo sam/a za siebie odpowiadasz. Po to zostala ustalona granica wieku zeby jej przestrzegac, a ta granicą jest 18 lat, gdyby mialo byc 17,5 to by ustanowili 17,5. Niby w wieku 17-stu lat jest sie karanym jak dorosly tylko ze jak trafi do aresztu czy coś to jeszcze rodzice odbierają z policji.
Brak zdjęcia
+2
_gość
IP: 109.207.xx3.xx9
Data: 03.11.2010, 16:50
Pociągać rodziców do odpowiedzialności,że dzieciaków nie upilnują!
Brak zdjęcia
-4
He ... _gość
IP: 109.207.xx4.xx9
Data: 16.11.2010, 15:09
Ludzie wy jesteście śmieszni po prostu ! Sama mam 20 lat ... ale mi nie przeszkadzają (małolaty) na parkiecie czy coś. Ja też sama nie byłam święta i też chodziłam na imprezy w tym wieku . I nie mam do nich żalu że oni też tam uczęszczają ... Tu się wypowiadają tylko ci co mają po 18 i więcej lat ... a nie patrzą na to że jeszcze kilka lat temu " żal im dupe ściskał że nie mogli też chodzić " ! Ja się ciesze że chodziłam na imprezy bynajmniej się wyszalałam ... a teraz pójdę raz na miesiąc i też jestem zadowolona ... Co to ma być wgl. " pociągać rodziców do odpowiedzialności " Nie pamiętacie jak to za dawnych lat sie robiło idę do koleżanki na noc ... a wcale nas tam nie było np ... Nie mowie że wszyscy tak robili ... !
user_ico_TCZEWIAK5
+3
ej a dlaczego ~ TCZEWIAK5 Zaufany użytkownik
Uż. zarejestrowany
Data: 17.11.2010, 19:55
Twoja wypowiedź krytykuje poglądy innych i jest jak ktoś przeczyta skierowana przeciw tym którym się to nie podoba? Każdy ma prawo do własnego zdania i opiniowania pewnych rzeczy(najlepiej jakby to było na poziomie)a tutaj krzyczysz o swoje 3 grosze.Moim zdaniem należy z tym zrobić porządek i tyle.A sposobów jest mnóstwo-mniej lub bardziej "twardych".
 
Brak zdjęcia
-3
nieletni na Dyskotekach ~ Gościuwa_gość
IP: 77.113.xx6.xx8
Data: 30.04.2011, 19:09
hmmm ludzie to że się ma 16 czy 30 lat to każdy człowiek chce się po prostu wytanczyc itd. nie każdy nastek pije i itd. na dysko Jest selekcja w dysko że nawet starsi ludzie nie mogą wejść np. po 40 bo już selekcja! a to że są kluby dla nastolatków dla ukochanych 21latów i wiele starszych... a może znów niedługo dla czarnych hmmm to niech jest klub i dla białych a co tam i dla żółtoczarnych heh. Ludzie wspróbujcie wspróbyjmy żyć razem. Pozdrawiam:)
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym - tutaj.
Dodaj nowy komentarz:

Uwaga!
Wszystkie komentarze niezwiązane w żaden sposób z tym zdarzeniem, a także komentarze zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie zostaną dodane.


Imię, login, pseudonim, nick (max 30 znaków):
 _gość

Temat komentarza (max 50 znaków):

*Treść komentarza (znaczniki HTML wyłączone):
 

Copyright © 2001-2014 Tczew - TCZ.PL Sp. z o.o. Internetowy Serwis Informacyjny Miasta
Kontakt: redaktor@tcz.pl tel. 0 608-618-430. Adres korespondencyjny: ul. Hanny Hass 4, 83-110 Tczew